زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

همه چیز درباره لیفت بینی با نخ در کلینیک آراد

همه چیز درباره لیفت بینی با نخ در کلینیک آراد
محتوا پنهان
1 همه چیز درباره لیفت بینی با نخ در کلینیک آراد
1.1 لیفت بینی با نخ چیست ؟

همه چیز درباره لیفت بینی با نخ در کلینیک آراد

لیفت بینی با نخ یکی از روش های مدرن و جدید برای دست یافتن به نتایجی طبیعی و فوری برای تغییر فرم بینی و اصلاح معایب آن می باشد.  این تکنیک زیبایی غیر تهاجمی بسیار موثر و با مزایای بی نظیر باعث تغییر شکل و لیفت بینی خواهد شد.  این تکنیک زیبایی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت و دوری از فعالیت های اجتماعی ندارد.

در طی این مطلب ما قصد داریم شما را با این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا کنیم و به بررسی مواردی از قبیل مراحل،  مزایا و کاربرد ها ، معایب و مراقبت های آن بپردازیم.  همچنین توضیحات کاملی در مورد تاثیرات و نتایج آن برای شما ارائه دهیم . پس پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید .

همچنین در ادامه مطلب به همه سوالات شما عزیزان در مورد این تکنیک زیبایی پاسخ می دهیم.

 این تکنیک زیبایی می تواند شما را به نتایج مد نظرتان نزدیک تر کند و با تغییراتی در نوک بینی و همچنین هموار کردن سطح آن زیبایی چهره تان را چندین برابر کنید.  پس این فرآیند می تواند مشکلات زیادی را برطرف کند و به عنوان مناسب ترین جایگزین عمل جراحی معرفی می شود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی با نخ چیست ؟

لیفت بینی یکی از روش های کم تهاجم و موثر برای اصلاح فرم بینی و برطرف کردن معایب ظاهری آن می باشد.  با کمک این تکنیک زیبایی می توان بخش‌ های مختلف بینی از قبیل نوک بینی،  تیغه بینی،  پره ها و پل بینی را به شکل مطلوب و دلخواه تغییر داد تا بتوانیم تناسب خاصی بین اجزاء صورت ایجاد کنیم.

حتی با این تکنیک  می توان برخی از مشکلات مادرزادی یا آسیب های ناشی از فعالیت های ورزشی را برطرف کرد.  انواع روش هایی که برای لیفت و اصلاح فرم بینی استفاده می شود بدون نیاز  به جراحی خواهد بود.

یکی از برتری های لیفت با نخ نسبت به تزریق فیلر ها به بینی این است که پس از جای گذاری نخ ها  در این ناحیه امکان جا به جایی آن ها وجود ندارد و باعث پهن   شدن بینی نمی شود.  این نخ ها  باعث سفت شدن و پایدار شدن نتایج درمان می شوند و حتی به تحریک کلاژن سازی در پوست کمک می کند.

پس در کنار اصلاح فرم بینی باعث می شود شما پوستی سفت و محکم در این ناحیه داشته باشید . لیفت با نخ را خوشبختانه می توان برای بخش های مختلف صورت نیز مانند گونه ها،  لب ها،  چانه و ….. مورد استفاده قرار داد و جزء روش های ایمن و بی خطر با نتایج طولانی مدت معرفی می شود.  پس از لیفت با نخ زیبا جویان نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت ندارند و می توانند در زمان کوتاهی به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند .

متخصصین این روش را  بر اساس نواحی مختلف بینی و خواسته های شما با نخ های مختلف انجام می دهند  که در ادامه مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.

 لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- لیفت بینی

مراحل انجام لیفت بینی با نخ

پس از انتخاب کلینیک معتبر و اطمینان کامل از مهارت پزشک شما در جلسه مشاوره شرکت می کنید.  پزشک در این جلسه همه شرایط جسمانی شما را بررسی می‌ کند و بر اساس مشکلات و آسیب های بینی نوع نخ و تعداد آن را تعیین می کند.

همچنین پزشک در این جلسه محل دقیق عبور نخ ها را  مشخص خواهد کرد.  پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه لیفت با نخ ،  این تکنیک زیبایی به صورت عملی در طی چند مرحله انجام خواهد شد.

پزشک برای پیشگیری از ایجاد عفونت،  بینی و نواحی اطراف آن را ضد عفونی می‌ کند و فرایند بی حسی به صورت موضعی و یا تزریق انجام خواهد شد.  شما به گونه ای بر روی تخت دراز می کشید که سوراخ های بینی به سمت بالا و سر به سمت عقب خمیده باشد.  نخ ها  با استفاده از سوزن بسیار ظریفی از نوک بینی وارد بافت بینی خواهد شد.

پزشک برای جای گیری صحیح نخ ها  از سوزن مخصوص استفاده می کنند نخ ها  پس از عبور از نوک بینی به پل آن  وصل می شوند و  این ناحیه سفت و محکم خواهد شد.  پزشک با ایجاد فشار بسیار خفیفی فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر می‌ دهد و معایب ظاهری بینی برطرف خواهد شد.  تعداد نخ هایی که در این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد به خواسته و اهداف متقاضیان بستگی دارد . در این فرایند از چند نوع نخ استفاده می شود که عبارتند از :

  • نخ Mono filament

این نخ ها  که به اختصار نخ های PDO معرفی می شوند نخ هایی  تک رشته ای هستند که تاثیر چندانی بر لیفت بینی نخواهند داشت.

  • نخ – GOG

نخ  های گاگ نیز جزء نخ های تک  رشته ای هستند که دارای خار های بسیار ظریفی خواهند بود.  برجستگی هایی که بر سطح این نخ ها وجود دارد سبب افزایش سطح تماس  با بینی می شود و التهاب پوست و همچنین تحریک کلاژن سازی را افزایش می‌ دهد .

همچنین با کمک این نخ و قلاب شدن آن به پوست کشیدگی و لیفت این ناحیه سریعتر اتفاق می افتد.  نخ های  گاگ به عنوان گرانترین نخ های لیفت شناخته می شوند .

  • نخ Polyglycolide

استفاده از این نوع نخ دارای دو مزیت بی‌ نظیر است.  این که این نخ ها  به صورت چند رشته‌ای هستند و سبب التهاب بیشتری در پوست بینی خواهد شد و مزیت دیگر آن این است که این نخ ها  به دلیل داشتن گلیکولیک اسید  کلاژن سازی و التهاب پوست را بیشتر می‌ کند.  بنابراین این نخ ها  تا ۱۰ درصد نسبت به نخ های دیگر التهاب بیشتری حاصل می‌ کنند و نتایج موثرتری به همراه دارند.

  • نخ Hurricane

 نخ های  هوریکان دارای شکل مارپیچی هستند به همین دلیل طول بیشتری از آن  در بافت بینی قرار می گیرد.  به همین دلیل میزان کلاژن سازی و التهاب را در صورت افزایش می دهد .

این  نخ ها  به دلیل تاثیرات بیشتر در لیفت همراه با نخ های  گاگ مورد استفاده قرار می گیرند و التهاب بیشتری در پوست ایجاد می شود . میزان  لیفت را افزایش می دهد.  متخصصین سوزن ها و نخ ها را بر اساس محل جای گیری نخ ها  تعیین می کنند .

پس از پایان مراحل لیفت بینی پزشک توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها  پس از لیفت ارائه می دهند و شما می توانید  از کلینیک مرخص شوید و به منزل خود باز گردید . این تکنیک زیبایی در فاصله زمانی ۳۰ تا ۶۰ دقیقه انجام می‌ شود که این بازه زمانی به خواسته ها و انتظارات شما بستگی دارد.

مزایا و کاربرد های لیفت بینی با نخ

فرایند زیبایی لیفت با نخ بدون احساس درد انجام می شود و مراحل انجام آن نیاز به بی هوشی ندارد . بلکه بی حسی بینی به صورت موضعی و یا تزریقی انجام خواهد شد.

لیفت بینی با این تکنیک زیبایی در مدت زمان کوتاهی در حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه انجام می شود  بنابراین نیاز نیست که شما زمان زیادی برای این فرایند اختصاص دهید. در صورتی که اگر بخواهید فرم بینی خود را با عمل جراحی تغییر دهید باید چندین ساعت در اتاق عمل بمانید.

با انجام تکنیک زیبایی لیفت با نخ در ناحیه بینی می توان زیبایی اجزاء دیگر صورت را نیز افزایش داد  چون با داشتن بینی خوش فرم و زیبا،  فرم لب ها  و زیبایی چشم ها و گونه ها چندین برابر خواهد شد.

تکنیک زیبایی لیفت با نخ در کنار اصلاح فرم بینی باعث جوان سازی پوست این ناحیه خواهد شد و با ایجاد کلاژن سازی در این ناحیه پوست بینی ترمیم و بازسازی می شود.

عوارض ناشی از لیفت با نخ بسیار خفیف و نا چیز است که در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌ شود.  پس دیگر شما لازم نیست که عوارض پس از جراحی و بیهوشی را تجربه کنید.

نتایج حاصل از این فرایند زیبایی در زمان کوتاهی قابل مشاهده خواهد بود . پس از پایان جلسه لیفت شما می توانید تاثیرات اولیه آن را مشاهده کنید و نتایج قطعی در طی ۷ تا ۱۰ روز مشخص می شود.

همه ی کسانی که با استفاده از تکنیک زیبای لیفت با نخ مدل بینی خود را تغییر داده اند  در حدود ۹۵ درصد آن ها از نتایج  لیفت رضایت کامل حاصل کرده اند.

نتایج حاصل از این فرایند،  طبیعی و پایدار است حتی آشنایان شما متوجه انجام این عمل نمی شوند  و فقط تغییرات زیبایی که بر چهره شما اتفاق افتاده آن ها را شگفت زده خواهد کرد.

پس از جایگذاری نخ ها  در زیر بافت بینی، پوست آن  محکم و سفت خواهد شد بنابراین امکان جا به جایی آن ها وجود ندارد مگر این که در انتخاب پزشک خود دقت کافی نداشته باشید.

پس از انجام فرایند زیبایی لیفت با نخ شما نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نخواهید داشت حتی در صورت نداشتن مرخصی از محل کار می‌ توانید فعالیت های اجتماعی خود را آغاز کنید.

کاربرد ها

  • تغییر و اصلاح فرم بینی
  • از بین بردن پهنی و باز شدن پره های باز بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • از بین بردن نا همواری ها،  فرو رفتگی ها و بر آمدگی های سطح بینی
  • جوان سازی و استحکام پوست بینی
  • درمان افتادگی نوک بینی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد تناسب بین اجزاء صورت

بهترین کاندیدای لیفت بینی با نخ  چه کسانی هستند ؟

با توجه به این که لیفت با نخ جزء روش های کم تهاجم  و غیر جراحی است اما طبیعتاً انجام آن برای همه افراد با شرایط خاص و معیار هایی انجام می شود پس  متقاضیان آن باید واجد شرایط تعیین شده باشند.

 پس  کسانی که دارای شرایط و معیار های این تکنیک زیبایی هستند می توانند از نتایج مطلوب و دلخواه بهره مند شوند .

مناسب ترین کاندیدای لیفت و زیبایی بینی با نخ کسانی هستند که از نظر روحی و جسمی در شرایط مناسبی قرار داشته باشند .همچنین اهل دخانیات نباشند.

 یکی دیگر از ویژگی های متقاضیان داشتن پوست مناسب برای انجام لیفت می باشد.  پس  کسانی که دارای پوستی بسیار ضخیم و یا بسیار نازک هستند  در طی انجام این فرایند با مشکل روبه رو خواهند شد.

 با داشتن سلامتی روحی و جسمانی کامل،  زیبا جویان می توانند دوره نقاهت و بهبودی را با سرعت بالایی پشت سر بگذارند.

  کسانی که درگیر بیماری های خاص هستند کاندیدای مناسبی برای لیفت بینی نخواهند بود.  در این زمینه بهتر است که حتماً با متخصصین مربوطه مشورت داشته باشند تا اقدامات لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب برای آن ها انجام شود.

 کسانی که با افتادگی شدید پوست در ناحیه بینی مواجه هستند و یا استخوان ها و غضروف های آن ها تحلیل رفته است کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی نخواهند بود.

 افرادی که به دلیل ترس از عمل جراحی و یا مشکلات پزشکی همچنین هزینه‌ های بالایی جراحی گرایشی به عمل جراحی ندارند گزینه مناسبی برای لیفت با خواهند بود

 بهترین سنی که متخصصین برای لیفت  با نخ در نظر می گیرند  رده سنی ۲۵ تا ۴۵ سال خواهد بود البته این فرآیند برای افراد بالای ۱۸ سال نیز  قابل انجام است اما بهترین نتایج در رده سنی ۲۵ تا ۴۵ حاصل می شود.

 افرادی که داری بینی استخوانی هستند به دلیل حالت ارتجاعی بالای بینی گزینه مناسبی برای این تکنیک زیبایی خواهند بود.

 کاندیدای مناسب دیگری که می توان برای تکنیک زیبایی لیفت با نخ معرفی کرد کسانی هستند که به دنبال تغییراتی جزئی و طبیعی در بینی خود هستند.

برخی  افراد پس از انجام عمل جراحی از نتایج حاصل از آن رضایت کامل ندارند بنابراین می‌ تواند با کمک فرایند لیفت با نخ خواسته ها و اهداف خود را دنبال کنند.

 کسانی که در بینی خود با مشکل افتادگی نوک بینی و  پشت بینی فرو رفته مواجه هستند می‌ تواند با این فرآیند تغییرات لازم را در بینی خود ایجاد کنند و بدون نیاز به عمل های سنگین جراحی و بی هوشی به مدل ایده آل بینی خود دست یابند .

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای لیفت بینی با نخ نمی باشند؟

به دلیل غیر جراحی بودن این فرآیند معمولا محدودیتی در این تکنیک زیبایی وجود ندارد.  اما برخی افراد شرایط مناسبی برای انجام لیفت با نخ  نخواهند داشت.

 کسانی که دارای پوستی ضخیم یا پوست بسیار نازک هستند .

کسانی که با افتادگی شدید پوست مواجه هستند.

 کسانی که دائما سیگار می کشند  و مشروبات الکلی مصرف می کنند و برای ترک آن ها اقدامی نمی کنند.

 کسانی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارد . متخصصین به این افراد توصیه می کنند که این تکنیک زیبایی را پس از پایان دوران بارداری و شیردهی انجام دهند.

کاندیدای مناسب تکنیک زیبایی لیفت با نخ بر اساس شرایط پوست و شرایط جسمانی متقاضیان توسط پزشک تعیین می شوند.  این روش  برای برخی افراد پاسخگوی بسیار خوبی خواهد بود اما برای برخی افراد نیز تاثیر چندانی ندارد‌.

بنابراین بهتر است که در حین معاینه به نظر پزشک خود احترام بگذارید و در صورت مناسب نبودن شرایط تان راه کار های زیبایی دیگر را انتخاب کنید.  همچنین شما پس از لیفت با نخ نباید انتظار نتایج پس از جراحی را داشته باشید چون این تکنیک زیبایی می تواند تاثیرات محدودی بر بینی شما داشته باشد و ساختار داخلی بینی شما هیچ تغییری نمی کند.

پس اگر که قصد دارید تغییرات زیاد و اساسی در بینی خود ایجاد کنید لیفت با نخ پاسخ گوی مناسبی برای شما نخواهد بود.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی و درمانی شرایط جسمانی و بدنی و همچنین خواسته های شما را مورد بررسی قرار می دهند و بر اساس نیاز ها و شرایط شما بهترین تکنیک زیبایی و درمانی را ارائه خواهند داد.

 لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد- لیفت بینی

عوارض پس از لیفت بینی با نخ چیست ؟

لیفت با نخ جزء تکنیک های زیبایی است که با کمترین عوارض جانبی همراه است.  ممکن است شما در حین انجام لیفت بینی احساس نا خوشایندی داشته باشید که البته در زمان کوتاهی رفع می شود.  همه مراحل این فرایند با بی حسی موضعی سپری می‌ شود بنابراین شما عوارض پس از بی هوشی را تجربه نخواهید کرد.

همان طور که می دانید نتایج حاصل از این روش  موقتی است پس اگر شما پس از مشاهده نتایج آن رضایت کامل نداشته باشید نگران این موضوع نخواهید بود زیرا پس از پایان دوره ماندگاری تاثیرات آن از بین می رود .

یکی دیگر از عوارضی که به ندرت اتفاق می افتد بروز عفونت پس از لیفت است  که در صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر اتفاق می افتد.  پزشکان  در هنگام جای گذاری نخ ها  باید  اصول بهداشتی را به خوبی رعایت کنند  تا از بروز این عارضه پیشگیری شود.  پس یکی از موضوعات مهم در کاهش عوارض پس از لیفت انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی می باشد.

 پس از انجام لیفت با نخ شما با کمی تورم و کبودی در ناحیه بینی مواجه می شوید البته ، این عارضه در همه متقاضیان شدت متفاوتی دارد و به شرایط بدنی و پوستی افراد بستگی دارد.  پس این عارضه در همه افراد پس از لیفت مشاهده نخواهد شد.

 از عوارض دیگری که به دلیل عدم مهارت و تخصص پزشک اتفاق می افتد می توان به مواردی از قبیل

  • جا به جا شدن نخ ها
  • نا متقارن شدن بینی
  • پاره شدن نخ ها
  • خونریزی
  • کبودی و تورم گسترده و طولانی مدت
  • درد شدید
  • حالت تهوع و سرگیجه

 اشاره کرد.  پس شما می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر و انتخاب پزشکان ماهر و با تجربه میزان عوارض را تا ۹۵ درصد کاهش دهید.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های معتبر و شناخته شده در سطح کشور و خاورمیانه می باشد.

همه خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه ارائه می‌ شود.  هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان و به حداقل رساندن عوارض خواهد بود.

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

بدون شک شما با انجام تکنیک زیبایی لیفت بینی با نخ هزینه کمتری نسبت به عمل جراحی بینی (رینوپلاستی) پرداخت خواهید کرد.

زیرا این تکنیک زیبایی بدون نیاز به اتاق عمل،  مراقبت های ویژه،  بستری شدن در بیمارستان و دوره نقاهت طولانی مدت انجام می شود . البته،  عوامل مختلفی هزینه‌ های این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد .

  • میزان مشکلات و معایب ظاهری بینی
  • تعداد نخ های جایگذاری شده
  • نوع نخ های مورد استفاده
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • مدت زمان انجام لیفت بینی
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 از عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود.  لیفت بینی جزء روش های زیبایی محسوب می شود بنابراین هیچ کدام از شرکت‌ های بیمه هزینه های این فرایند زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهند و همه هزینه ها بر عهده زیبا جویان خواهد بود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها و تخفیفات لیفت بینی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  ارائه مشاوره در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ :

  • در جلسات مشاوره شرکت کنید.
  • انتظارات و خواسته های خود را بدون تعارف خجالت کشیدن بیان کنید.
  • از پزشک بخواهید تا نمونه کار های خود را به شما نشان دهد تا بتوانید به مهارت و تخصص پزشک مطمئن شوید و همچنین درک واقع‌بینانه ای نسبت به نتایج لیفت پیدا کنید.
  • اگر نسبت به دارو های بی حسی و نخ های  لیفت حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید پزشک را مطلع کنید.
  • چند روز قبل از لیفت با نخ از لایه برداری،  برنزه کردن اپیلاسیون و وکس کردن پوست خودداری کنید .
  • دو هفته قبل از انجام لیفت مصرف سیگار،  قلیان و مشروبات الکلی را متوقف کنید.
  • مصرف انواع دارووهای رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  مکمل ها و ویتامین ها و هر ماده غذایی که باعث رقیق شدن خون می شود را  کنار بگذارید .
  • چند روز قبل از انجام لیفت بینی با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • وعده  های غذایی خود را به طور کامل دریافت کنید.

مراقبت های پس از لیفت بینی با نخ :

پس از انجام این تکنیک زیبایی نیاز به مراقبت های دشوار و سخت نخواهید داشت اما ، برای افزایش سرعت بهبودی باید برخی نکات را رعایت کنید.

  • پس از انجام لیفت از ماساژ دادن،  فشار دادن بینی و دستکاری کردن آن همچنین فین کردن خودداری کنید.
  • از انجام فعالیت های شدید بدنی ، ورزش کردن،  خم شدن و جا به جایی اشیای سنگین خودداری کنید.
  • تا بهبودی کامل از رفتن به سونا،  استخر،  جکوزی  حمام داغ و محیط های گرم خودداری کنید.
  • تا دو روز از تماس بینی با آب بپرهیزید .
  • تا چند روز از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد حساسیت خواهد شد.
  • دارو های تجویز شده را به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید.
  • در صورت تغییر فرم بینی،  احساس درد شدید و شدت یافتن عوارض پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • هنگام خوابیدن زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید.
  • ما یعات زیاد بنوشید
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی و گرد و غبار خودداری کنید.
  • میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید .
  • از انجام برخی از حرکات صورت مانند گریه کردن،  خندیدن و حالت عصبانی خودداری کنید.

اثرات و نتایج :

لیفت بینی با نخ یکی از  روش های نیمه دائمی و موقتی است که در طی یک تا سه سال تاثیرات آن از بین می رود.  پس از پایان این دوره توصیه می شود برای ماندگار کردن نتایج  برای تمدید مجدد  اقدام کنید.  شما با چند بار تمدید کردن این فرایند زیبایی،  می توانید نتایج آن را ماندگار و پایدار تر کنید.

البته عوامل مختلف دیگر مانند نوع و جنس نخ،  شرایط پوستی و سن شما بر  مدت ماندگاری تاثیر گذار خواهد بود.  در حال حاضر متخصصین با نخ های  متنوعی این تکنیک زیبایی را انجام می‌ دهند . متخصصین بر اساس خواسته ها و انتظارات شما نوع نخ را مشخص می کنند.  بر اساس تجربیات حاصل شده به این نتیجه رسیده اند که با تمدید مکرر در طی دوره های مختلف می توان مدت ماندگاری این فرایند را افزایش داد.

پس از انجام لیفت با نخ می توان بلافاصله تاثیرات اولیه آن را بر بینی مشاهده کرد و نتایج قطعی آن پس از،  از بین رفتن تورم و کبودی در طی یک تا دو هفته به وضوح قابل مشاهده می باشد.

تغییراتی که پس از لیفت با نخ در چهره مشاهده می کنید بسیار شگفت انگیز خواهد بود که  به واسطه این فرآیند شما بینی سر بالا و خوش فرم خواهید داشت.  همچنین افتادگی نوک  بینی برطرف می شود و باعث جمع شدن پره های باز بینی خواهد شد.  از تغییرات پس از  این عمل  می توان به مواردی از قبیل

  • محکم و صاف شدن ساختار بینی
  • طبیعی بودن نتایج و رفع معایب ظاهری بینی
  • داشتن بینی سر بالا و خوش فرم
  • ظریفی و باریک شدن بینی
  • کوتاه شدن قد بینی

 اشاره کرد.  انتخاب این تکنیک زیبایی به شرایط پوستی و سنی متقاضیان بستگی دارد.  این فرآیند برای برخی افراد نتایجی رضایت‌ بخشی به دنبال دارد و برخی دیگر نمی توانند نتایج موثری حاصل کنند .

متخصصین در جهت جلب رضایت شما بهترین تکنیک های زیبایی را برای لیفت بینی به شما معرفی خواهند کرد  پس بهتر است که در این شرایط به نظر پزشک احترام بگذارید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان لیفت بینی با تکنیک های مختلفی از قبیل تزریق ژل،  تزریق چربی،  پلاسما جت و لیفت با جراحی با متد های مختلف انجام خواهد شد.

متخصصین بر اساس نیاز ها و انتظارات شما یکی از روش های موثر را پیشنهاد خواهند داد.

دوره بهبودی و نقاهت  پس از لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

به دلیل غیر تهاجمی بودن این تکنیک زیبایی عوارض بسیار محدودی پس از آن گزارش شده است که حتی می توان این عوارض را کنترل کرد.  شما پس از انجام لیفت با نخ با کمی تورم و کبودی مواجه خواهید شد و عارضه عفونت نیز به ندرت رخ می دهد که  در صورت عدم مهارت پزشک می باشد.

بنابراین اگر شما انتخابی درست و دقیق داشته باشید میزان عوارض را به حداقل می رسانید.  لیفت با نخ یکی از روش های کم تهاجم است که پس از انجام آن نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت و مراقبت های ویژه نخواهد بود.  حتی برخی از متقاضیان می توانند بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند .

میزان تورم و کبودی در همه افراد متفاوت است که  به شرایط پوستی و بدنی آن ها و  همچنین اعمال مراقبت ها بستگی دارد.  در  صورت شدت یافتن تورم و کبودی توصیه می شود دو تا سه روز در منزل استراحت کنید و از فعالیت های اجتماعی دوری کنید.  استفاده از کمپرس سرد نیز می‌ تواند در کاهش این عوارض کمک کننده باشد.

متخصصین برای پیشگیری از عفونت دارو های مناسبی را  تجویز خواهند کرد که باید با دوز معین و سر وقت مصرف شود.

 نوشیدن مایعات کافی،  خودداری از ماساژ دادن و فشار دادن بینی،  مصرف میوه ها و سبزیجات تازه و مراقبت از پوست می تواند سرعت بهبودی را افزایش دهد و میزان عوارض را پس از لیفت به حداقل برساند.

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

یکی از اقدامات مهم در جهت تکنیک زیبایی لیفت با  نخ حضور در جلسات مشاوره می باشد.  در این جلسه پزشک همه جوانب این تکنیک زیبایی را برای شما شرح خواهد داد و شما اطلاعات کامل و دقیق در مورد این فرایند کسب می کنید.  سپس این فرآیند  زیبایی در طی یک جلسه به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه انجام می شود.

  این مدت زمانی به مشکلات ظاهری بینی،  انتظارات و خواسته های شما،  مهارت و تخصص پزشک و تعداد نخ ای جایگذاری شده بستگی دارد.  پس از انجام این تکنیک زیبایی شما بلافاصله از کلینیک مرخص می شوید و به منزل یا محل کار خود باز می گردید .

همان طور که می دانید این فرآیند روشی موقتی است و پس از یک دوره زمانی تاثیرات آن از بین می‌ رود . متخصصین توصیه می‌ کنند پس از ۱۲ ماه برای تمدید مجدد لیفت با نخ به کلینیک مراجعه کنید تا بتوانید نتایج این تکنیک زیبایی را ماندگار تر کنید.

《سوالات رایج زیبا جویان در مورد لیفت بینی با نخ》

آیا لیفت بینی با نخ دردناک است ؟

خیر ، همان طور که در طی مطلبی اشاره کردیم این فرایند زیبایی با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می شود.

شما در حین انجام این فرآیند هیچ دردی احساس نخواهید کرد . ممکن است پس از،  از بین رفتن اثرات بی حسی کمی احساس فشار و  کشیدگی در سطح بینی داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی رفع می شود.

آیا می توانم پس از لیفت با نخ ناحیه درمان را شست و شو دهم ؟

متخصصین توصیه می کنند  تا ۲۴ ساعت پس از انجام لیفت با نخ  ناحیه درمان را با آب تماس ندهید و برای پاک سازی پوست از پاک کننده ها استفاده کنید.  پس  از دو روز می توانید برای شست و شوی این ناحیه با آب ولرم و شوینده‌ های ملایم اقدام کنید.  اما تا دو هفته توصیه می شود از ماساژ دادن و ایجاد هرگونه فشار به بینی خودداری کنید.

تفاوت بین لیفت بینی با ژل و  لیفت با نخ در چیست ؟

لیفت با نخ در جهت تغییر فرم نوک بینی موثر است و می تواند نوک بینی را بلند تر و تیز تر  کند.  در صورتی که با استفاده از فیلر های تزریقی دستیابی به این نتایج سخت تر و کمتر خواهد بود.

 لیفت با نخ عوارض جانبی کمتری نسبت به فیلر های پوستی خواهد داشت همچنین  پس از جایگذاری نخ ها  امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد اما پس از تزریق ژل با فشار کوچکی ژل ها جا به جا می شوند .

مدت ماندگاری لیفت با نخ نسبت به فیلر های پوستی بیشتر است.  معمولاً پس از جایگذاری نخ ها  تاثیرات آن ۱ تا ۳ سال ماندگار می باشد اما پس از تزریق فیلر های پوستی در فاصله ۹ تا ۱۸ ماه تاثیرات آن از بین می رود.

 در برخی مواقع متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب، هر دو تکنیک زیبایی را به طور همزمان انجام می دهند.  این دو فرایند جزء کم تهاجمی ترین روش ها برای دستیابی به نتایج مطلوب و دلخواه خواهد بود.

لیفت با نخ چه بخش هایی از بینی را اصلاح می‌ کند ؟

 این تکنیک زیبایی بر شکل بینی،  زاویه بینی،  نوک بینی و پل بینی و پره های  موثر می باشد و همچنین باعث لیفتینگ و کشیدگی پوست خواهد شد.

آیا این تکنیک زیبایی لیفت با نخ  خطرناک است ؟

لیفت با نخ جزء روش های ایمن و بی خطر معرفی می شود که مهم ترین عارضه ای  که ممکن است آزار دهنده باشد عفونت در این ناحیه خواهد بود که به ندرت اتفاق می افتد .  این مسئله به شرایط بدنی شما بستگی دارد که نسبت به جسم خارجی جایگذاری شده چه واکنشی نشان می دهد.

متخصصین با استریل کردن نخ ها  در هنگام جایگذاری و تجویز آنتی بیوتیک ها از بروز این عارضه پیشگیری خواهند کرد.  مشکل دیگری که پس از لیفت با نخ وجود دارد ناراضی بودن از نتایج پس از آن می باشد که در این شرایط خارج کردن و برداشتن نخ ها  کار سختی است. پس  زیبا جویان باید تا پایان دوره ماندگاری صبر کنند و این موضوع باعث کاهش اعتماد به نفس و نا  رضایتی آن ها خواهد شد.

آیا نتایج لیفت با نخ دائمی است ؟

این  تکنیک زیبایی روشی موقتی است و پس از تجزیه نخ ها  در بافت پوست تاثیرات آن از بین می‌ رود و مدت ماندگاری نخ های جایگذاری شده در حدود یک تا سه سال می باشد و پس از پایان این دوره برای پایدار کردن نتایج باید برای تمدید مجدد اقدام شود.

آیا نخ های لیفت بینی برای ما خطری به همراه دارد ؟

خیر،  نخ هایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند کاملاً بی خطر هستند و مورد تاییدیه قرار گرفته اند و در انواع رشته های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند .

در چه موقع پس از لیفت با نخ می توانیم عمل های زیبایی مشابه را انجام دهیم ؟

اگر می خواهید  پس از انجام لیفت با نخ،  تکنیک های زیبایی دیگری مانند تزریق ژل و  درمارولر و … را انجام دهید باید در این زمینه با پزشک خود مشورت کنید.  معمولاً  دو هفته  پس از لیفت با نخ می‌ توانید برای درمان‌ های دیگر اقدام کنید.

اما انجام  تکنیک های زیبایی لیزر درمانی پس از ۱۰ تا ۱۲ هفته امکان پذیر خواهد بود.  اگر که نسبت به این زمان عجله کنید  باعث می شود که تجزیه نخ ها  سریعا  اتفاق بیفتد و شما تاثیرات اولیه لیفت با نخ را خنثی کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

عکس لیفت بینی در کلینیک آراد

بهترین دکتر لیفت بینی در اصفهان

تصاویر لیفت بینی در کلینیک آراد

نتیجه گیری:

لیفت بینی با نخ   یکی از روش های بدون جراحی برای اصلاح فرم بینی خواهد بود که مدت ماندگاری آن در حدود یک تا سه سال می باشد.  پس از این دوره زمانی باید برای ترمیم مجدد آن  اقدام کنید.  در این فرآیند متخصصین با استفاده از نخ های کوچک و بسیار ظریفی در بافت بینی فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر می دهند‌.

در واقع متخصصین با توجه به معایب موجود در بینی محل درمان و نوع نخ ها را مشخص می کنند تا با کشیدن و ثابت کردن آن ها فرم بینی اصلاح شود.  نخ هایی که در این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد از جنس نخ های بخیه است که ضخامت آن ها در حدود ۰/۱۲ میلی متر خواهد بود.  این نخ ها پس از جایگذاری به مرور زمان در پوست جذب و تجزیه می شوند بنابراین نتایج حاصل از آن دائمی نمی باشد.

  متخصصین در طی این روش زیبایی از نخ های مختلفی به نام PDO ، گاگ ، پلیکولید و هوریکان  استفاده می کنند که هر کدام بر اساس مشکلات ظاهری بینی و ناحیه درمان انتخاب خواهند شد.  نتایج حاصل از این فرایند تفاوت چندانی با عمل جراحی ندارد . البته این تکنیک  زیبایی روشی کاملاً بدون درد است و مراحل انجام آن با بی حسی موضعی یا تزریقی انجام خواهد شد.

زمانی که پزشک برای جایگذاری نخ ها  در نظر می‌ گیرد در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه خواهد بود و پس از پایان جلسه درمانی بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان می توان به منزل بازگشت و یا فعالیت های روزانه را ادامه داد.

البته،  توصیه می شود که پس از این تکنیک زیبایی فعالیت های سنگین،  ورزش کردن و ماساژ دادن بینی را متوقف کنید.  لیفت غیر جراحی  بینی با نخ برای بر طرف کردن انواع اشکالات و معایب بینی انتخاب می‌ شود و در زیبایی آن بسیار موثر خواهد بود.

بنابراین نتایج حاصل از آن با موفقیت بالایی همراه می باشد.  البته،  در برخی از موارد به دلیل آسیب دیدگی های شدید بینی مانند شکستگی یا انحراف استخوان بینی این تکنیک زیبایی کارساز نمی باشد.  قطعاً شما می توانید با انتخاب لیفت با نخ نتایج آن را زود تر از جراحی مشاهده کنید و دوره نقاهت پس از آن به مراتب آسان تر از  جراحی بینی  خواهد بود.

  همچنین هزینه ای که  برای این فرایند پرداخت می کنید مقرون به صرفه تر  می باشد . کلینیک‌ زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های شناخته شده و معتبر در کشور و همچنین خاورمیانه می باشد.  به همین دلیل حتی از کشور های همسایه متقاضیانی به این کلینیک مراجعه می‌ کنند و از خدمات بی نظیر این کلینیک بهره‌ مند می‌ شوند و قطعاً خاطره ای شیرین و ماندگار در ذهن ها باقی می ماند .

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه و با  استفاده  از تجهیزات مدرن و پیشرفته ارائه می شود.  هدف کادر درمانی در این کلینیک ارائه بهترین خدمات زیبایی و  درمانی،  جلب رضایت زیبا جویان و به حداقل رساندن عوارض خواهد بود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/5d78

لینک آپارات:https://aparat.com/v/mw0yz

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/YMQOBScf

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.