زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین دکتر لیفت بینی در اصفهان

بهترین دکتر لیفت بینی در اصفهان

بهترین دکتر لیفت بینی در اصفهان

امروزه روش های مختلف لیفت بینی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است زیرا در این روش ها بدون پشت سر گذاشتن ریسک ها و دغدغه‌ های عمل جراحی می توان  به بینی زیبا و خوش فرم  دست یافت.  اما قبل از این که بخواهید هر کدام از روش های لیفت و زیبایی بینی را انتخاب کنید.  باید برای دستیابی به نتایج رضایت بخش پزشکی ماهر و قابل اعتماد را انتخاب کنید.  همان طور که می دانید تکنیک های زیبایی بینی یکی از  چالش های مهم برای

زیبایی چهره محسوب می‌ شوند و تحقیق در مورد بهترین پزشک اولین اقدام مهم است که متقاضیان باید انجام دهند.  با توجه به این که امروزه کلینیک های زیادی در سر تا سر کشور دایر شده است اما  نمی توان گفت که همه پزشکان توانایی کافی برای ارائه خدمات زیبایی را دارند.

  بنابراین تحقیق دقیق و  موثر در این زمینه الزامی است . حتی باید مطمئن شوید که پزشک تجربه و سابقه کافی در این زمینه دارد.  شما با حضور در کلینیک زیبایی و بررسی نمونه کار های قبل و بعد از این فرآیند میوتوانید اطلاعات کاملی در مورد میزان مهارت پزشک حاصل کنید و با حضور در جلسه مشاوره و بیان انتظارات خود بهترین روش لیفت را انتخاب کنید.

پس اگر می خواهید با چگونگی انتخاب بهترین پزشک آشنا شوید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

اقداماتی که باید برای انتخاب  بهترین دکتر لیفت بینی انجام دهید ؟

شما برای انتخاب پزشک ماهر و کار بلد باید به برخی موارد توجه بیشتری داشته باشید که شامل

  • داشتن مجوز پزشکی معتبر ، دانش،  آموزش و مدارک پزشکی لازم
  • داشتن تجربه و مهارت کافی در انواع تکنیک های لیفت
  • نحوه مشاوره و کیفیت خدمات

 می باشد.

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده باید در جلسه مشاوره شرکت کنید و در مورد اهداف خود گفت و گو کنید.  متخصصین زیبایی در مرحله اول شما را به عنوان کاندید مناسب لیفت مورد معاینه قرار می دهند . سپس توضیحات کاملی در مورد تکنیک زیبایی در اختیار شما قرار می دهند . همچنین پزشک در جلسه مشاوره شرایط پزشکی شما را مورد بررسی قرار می دهند .

پزشک  مواردی که معرفی می کنیم را در جلسه مشاوره بررسی می کند.

  • بیماری هایی که شما در گذشته به آن مبتلا شده اید.
  • میزان حساسیت و آلرژی شما نسبت به مصرف دارو ها
  • برنامه های درمانی که در حال حاضر دارید.

همچنین متخصصین در این جلسه  اطلاعاتی در مورد نتایج لیفت،  هزینه ها خطرات و عوارض و آنچه که باید قبل و بعد از جراحی انجام  هید در اختیارتان قرار می دهند.

ویژگی های یک دکتر خوب برای لیفت بینی چیست؟

یک پزشک ماهر و با تجربه باید صبور باشد و برای معاینه و مشورت زمان مناسبی را در نظر بگیرد.

 پزشک باید بتواند انتظارات نا معقول متقاضیان را مجاب کند و در صورت انتخاب نا درست و یا نبودن کاندیدای مناسب بتواند بیماران را  نسبت به این موضوع واقف کند.

 مهمترین ویژگی یک پزشک ماهر و با تجربه در نظر گرفتن سلامتی بیماری باشد.  نه این که بخواهد برای منافع شخصی خود تکنیک های مختلف لیفت  را انجام دهد.

 پزشک بر اساس  نوع بینی بهترین تکنیک لیفت را در نظر می گیرد و این روش بر حسب آناتومی اجزای دیگر صورت  انتخاب می شود.  بنابراین متقاضیان باید نسبت به بهترین پزشک اطلاعات کافی حاصل کنند.

 متخصصین با تجربه همیشه سعی دارند که سلامتی و عملکرد طبیعی تنفس افراد را در طی انجام فرایند لیفت مورد توجه قرار دهند و توضیحات کاملی قبل و بعد از لیفت در اختیار زیبا جویان قرار دهد .

متخصصین با تجربه باید قدرت تخیل بالایی داشته باشند تا بتوانند قبل از انجام لیفت نتایج آن را در ذهن خود تجسم کنند.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت بینی

نحوه انتخاب بهترین دکتر

برای انتخاب بهترین پزشک می توانید از راه کار های مختلفی استفاده کنید که یکی از این روش ها گفت و گو با دوستان و  جست و جو در گوگل می باشد.

شما  می توانید لیستی از متخصصین حرفه ای  تهیه کنید و نسبت به سوابق و تجارب آن ها اطلاعاتی حاصل کنید.

 با حضور در جلسه مشاوره و بیان انتظارات و خواسته های خود می توانید اطلاعاتی در مورد مهارت پزشک  به دست آورید و  برای اطمینان کامل  بررسی کنید.

هم اکنون که با ویژگی های بهترین دکتر آشنا شدید در ادامه مطلب شما را با دو روش پر طرفدار لیفت بینی آشنا خواهیم کرد  پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

لیفت بینی چیست ؟

احتمالاً تا کنون در شبکه های مجازی، گوگل و  تبلیغات مختلف کلینیک های زیبایی با فرایند لیفت  آشنا شده باشید   که  این تکنیک زیبایی با چندین روش مختلف قابل انجام است که امروزه جزء پر طرفدار ترین و محبوب ترین روش ها می باشد.  همان طور که می دانید بینی یکی از اجزاء مهم صورت است که در مرکز آن قرار دارد و با یک تغییر جزئی در آن می توان تفاوت زیادی در چهره  احساس کرد.

  این روش ها به صورت غیر جراحی انجام می‌ شود و از نظر متخصصین جزو روش های موثر و بی خطر می باشد.  عوارض ناشی از این تکنیک ها بسیار کم است مراحل انجام آن بدون برش و  بخیه  سپری می شود.  اما باید گفت که  این روش ها نمی تواند همانند جراحی نتایج دائمی به دنبال داشته باشد و پس از یک دوره زمانی تاثیرات آن از بین می رود.  پس  شما می توانید   با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه مدت ماندگاری این روش ها را افزایش دهید و شاهد عوارض خطرناک و ناخوشایند پس از  لیفت  نباشید.

 یکی از ویژگی‌ های خاص این روش ها این است که نیاز به دوره نقاهت ندارند.

در طی  این مطلب قصد داریم شما را با تزریق ژل و لیفت با نخ آشنا کنیم .  این فرایند زیبایی در کلینیک های تخصصی و توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می شود.

لیفت بینی برای چه کسانی مناسب است ؟

تکنیک های مختلف لیفت و زیبایی بینی برای کسانی که با مشکلاتی مانند ناهمواری ها و برجستگی های کوچکی مواجه هستند و یا بینی نا متقارن دارند انجام می شود.  متقاضیان  می توانند با این تکنیک ها فرم بینی خود را اصلاح کنند .

 همچنین افرادی که قبلاً عمل جراحی انجام داده اند و ایرادات جزئی پس از جراحی در بینی آن ها مشاهده می شود.  البته،  افرادی که قبلا  عمل جراحی داشته اند باید در  انتخاب  روش لیفت بیشتر دقت کنند.  همچنین پس از انجام هر کدام از روش های لیفت به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

 اگر که به دنبال نتایجی سریع هستید و  به هر دلیلی شرایط انجام عمل جراحی بینی  را ندارید و می خواهید دوره نقاهت را پشت سر نگذارید بهتر است یکی از روش های لیفت و زیبایی بینی را انتخاب کنید.

 اگر شما نگران تغییرات پس از جراحی بینی خود هستید می توانید تا حدودی با روش های غیر جراحی تغییرات را بر چهره خود آزمایش کنید و در صورت رضایت از این تغییرات عمل ج احی انجام دهید.  اما باید تا پایان از بین  رفتن تاثیرات لیفت  برای جراحی صبر کنید.

 برخی افراد به دلیل مشکلات پزشکی و عدم توانایی بیهوشی می توانند با روش‌ های مختلف غیر جراحی به  زیبایی مد نظر خود دست یابند.

 انتخاب هر کدام از روش ها مستلزم مهارت و تجربه پزشک خواهد بود.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی و درمانی  شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد  بررسی و معاینه قرار می دهند سپس بهترین روش لیفت انتخاب می کنند.

انواع روش های لیفت بینی چیست ؟

شما می توانید برای زیبایی و اصلاح فرم بینی خود از دو روش موثر و غیر جراحی استفاده کنید . یکی از این روش‌ ها تزریق ژل می باشد که با استفاده از فیلر های مرغوب می باشد.

تکنیک دوم لیفت با نخ است  با استفاده از نخ های قابل تجزیه و سوزن های ظریف نوک بینی به  سمت بالا کشیده می‌ شوند و تیغه بینی را اصلاح می کنند.

هردو تکنیک  زیبایی با عوارض بسیار ناچیزی همراه است و مراحل انجام آن با بی حسی موضعی خواهد بود.  پس برای کسب اطلاعات بیشتر شما در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد هر کدام ارائه خواهیم داد.

۱. لیفت بینی با تزریق ژل

لیفت و زیبایی بینی با تزریق ژل توسط مواد پر کننده انجام می شود که می تواند فرم بینی را اصلاح کند و بنابراین پس از تزریق  حجم  بینی کمی افزایش می یابد و برای  کسانی که دارای بینی های بزرگ هستند و قصد شان کوچک کردن بینی است این روش کارساز نمی باشد.

نتایج حاصل از این فرایند در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.  در این  تکنیک فیلر های پوستی به لایه های عمیق پوست تزریق می‌ شوند و در این بخش رسوب می‌ کنند  و پس از رسوب به فرم مورد نظر بینی می رسید . مدت  ماندگاری ژل های تزریقی به دو عامل مهم بستگی دارد.

 نوع ژل و میزان  تزریق می باشد .  میزان جذب ژل ها در هر فردی متفاوت است پس اگر مواد با غلظت بالاتری استفاده شود و شرایط پوستی آن ها مناسب باشد حتی ممکن است نتایج حاصل از این فرایند  تا ۳ سال ماندگار باشد.

مراحل تزریق ژل با بی حسی موضعی سپری می شود و ژل ها به روی بینی و اطراف آن تزریق می‌شوند . در حین انجام لیفت با تزریق ژل هیچ دردی احساس نمی شود.  البته در حین تزریق ممکن است احساس فشار جزئی در بینی  خود داشته باشید.

 این تکنیک زیبایی در طی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.  اگر می خواهید بینی شما کوچکتر به نظر برسد و یا با  ناوهموار ی های زیاد در سطح بینی مواجه هستید قطعاً تزریق ژل گزینه مناسبی نخواهد بود و متخصصین عمل جراحی را پیشنهاد می‌ دهند.

انواع ژل ها برای لیفت بینی

همه پر کننده هایی که در این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند نوعی ژل هستند که سبب حجم دهی محل تزریق می شوند .

این فیلر ها باید توسط سازمان FDA آمریکا مورد تایید قرار گرفته باشد مراحل انجام آن توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام شود. زیرا  متخصصین  ماهر و کار بلد از ژل های با کیفیت استفاده می کنند.  انواع فیلر  ها بر اساس  ترکیب  آن ها شناخته می‌ شوند که   در سه نوع است که شامل موارد زیر می باشد.

  • هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یکی از ماده های طبیعی است که در بدن ما یافت می‌ شود و به مرور زمان تولید آن در بدن کاهش می یابد . این ماده سبب شادابی،  تامین رطوبت و استحکام پوست خواهد شد و به مرور زمان با کاهش آن شادابی و جوانی چهره از بین می رود .

ژل هایی که از هیالورونیک اسید ساخته شده اند بافتی نرم دارند و ماندگاری آن ها در حدود حداقل ۹ ماه می باشد. این  ژل ها حوای لیدوکائین هستند  تا  مراحل تزریق بدون درد  و آسان تر طی شود پس  متقاضیان در حین تزریق دردی احساس نخواهند  کرد . ژل  های حاوی هیالورونیک اسید جزء مرغوب ترین ژل های تزریقی معرفی می‌ شوند و بر پایه  هیالورونیک اسید  ساخته شده اند و مورد تایید سازمان غذا و دارو  قرار گرفته اند این ژل ها  عبارتند از :

  • Restylane
  • Belotero
  • Juvéderm
  • Captique
  • Esthélis
  • Elevess
  • Hylaform
  • Perlane

کلسیم هیدروکسی  آپاتیت

هیدروکسی آپاتیت به طور طبیعی در استخوان های ما وجود دارند.   این نوع ژل نیز بافتی نرم دارد البته تراکم آن ها از ژل های  حاوی هیالورونیک اسید بیشتر است و مدت ماندگاری آن را افزایش می دهد پس این فیلر  یک تا دو سال ماندگار خواهند بود و با افزایش کلاژن سازی در جهت از بین بردن چین و چروک ها و خطوط عمیق پوست نیز کاربرد دارند . ژل  مورد تایید سازمان غذا و دارو فیلر  Radiesse می باشد.

اسید فولیک لاکتیک

این فیلر  نیمه دائمی است و به  عنوان ماده مصنوعی تجزیه  نا پذیر می باشد که به عنوان میزان ماندگاری  طبقه‌ بندی می‌شوند.  از این نوع ژل  برای بازسازی کلاژن طبیعی و حذف  چین و چروک ‌ها و خطوط عمیق پوست و حجم دهی استفاده می شود که  چند روز پس از تزریق در پوست حل  میشود نتایج حاصل از این ژل ها به مرور زمان حاصل می شود که بر پایه اسید پلی ال لاکتیک ساخته شده اند . ژل هایی که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفتند به شرح زیر می باشد

Sculptra

Aesthetic

  • لیفت بینی با نخ

لیفت با نخ یکی از  روش‌ های مدرن و پیشرفته است که می‌ تواند تغییرات ایمن،  طبیعی با نتایج فوری در بینی ایجاد کنند.  در این تکنیک  زیبایی تیغه بینی و  نوک بینی هر دو کشیده و سفت خواهند شد و بینی لیفت و کشیده  می شود با این تکنیک زیبایی برجستگی های جزئی و خفیف بر روی تیغه بینی از بین می رود.

این تکنیک زیبایی همانند تزریق ژل به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود و زمانی که برای آن در نظر می گیرید در حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه خواهد بود.  قبل از آغاز این تکنیک بینی  به طور کامل ضد عفونی می شود.  برای کاهش درد در حین جای گذاری نخ ها  از بی حسی استفاده می شود.  متخصصی در جلسه معاینه محل  عبور و ورود نخ ها  در نوک بینی مشخص می کنند تا نخ ها  در امتداد تیغه بینی جایگذاری شود.

تعداد نخ ها به  فرم بینی و میزان مشکلات آن بستگی دارد.  با استفاده از نخ می توان زاویه مناسبی در بینی ایجاد کرد.  مدت ماندگاری لیفت با نخ به تعداد نخ ها و جنس آن ها بستگی دارد.  پس از جایگذاری نخ ها  حتی  ممکن است ماندگاری آن چندین سال طول بکشد .  این نخ ها  به مرور زمان در پوست جذب می‌ شوند و پس از پایان دوره ماندگاری نیاز به تمدید مجدد خواهد داشت.  لیفت با نخ برای  برخی افراد مناسب نمی باشند که عبارتند از

  • کسانی که به بیماری های عفونی و التهاب فعال پوستی مبتلا هستند.
  • کسانی که درگیر بیماری های خود ایمنی می باشند.
  • کسانی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند.

انواع نخ برای لیفت بینی

پزشکان ماهر و با تجربه از نخ  های مختلفی برای اصلاح فرم بینی استفاده می کنند که بر اساس ویژگی هایی مانند طول نخ،  زمان جذب و بافت  سطحی انتخاب می‌ شوند.

نخ هایی که برای لیفت انتخاب می شوند در زمان مناسبی جذب می  شود که در حدود ۶ تا ۲۴ ماه ماندگاری دارند و پس از این دوره زمانی اثرات آن از بین می رود.

نخ های  غیر قابل جذب مانند پلی پروپیلن نیز برای کاربرد های زیبایی ساخته شده اند اما بدن نمی‌ تواند این نوع نخ را تجزیه کند.  ماندگار ترین نخ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد بر اساس لیفت بینی به صورت زیر می باشد

  • نخ های  PDO( پلی دیوکسانون )

این نخ ها در حدود ۹  ماه ماندگار هستند و پس از مدتی جذب می شوند.

  • نخ PLA (پلی لاکتیک اسید )

این نوع نخ تا ۱۲ ماه پس از لیفت در پوست جذب می شود.

  • نخ PCA (پلی کاپرولاکتون)

این نوع نخ نیز تا ۲۴ ماه ماندگاری دارد.

برای دست یافتن به نتایج مورد نظر باید از نخ  های مختلف استفاده شود همچنین این نوع نخ به محل مورد نظر بستگی دارد.  حتی گاهی متخصصین از نخ های ترکیبی برای لیفت استفاده می کنند.

  • نخ های  غیر  جذبی

این نخ ها  بافتی صاف دارند و برای بخش های نازک پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند که به صورت مارپیچی و تک رشته ای می‌ باشند.

  • نخ های خاردار یک جهت

این نخ ها  در یک جهت دارای خار  هستند.

  • نخ های خارداردو جهت

این نخ  از جهت دارای خار دار  هستند و به دلیل قلاب شدن نخ در هر دو جهت پایداری و ثبات بیشتری در داخل بافت خواهند داشت و معمولاً این نوع نخ  مورد علاقه متخصصین می باشد.  خا ر های موجود در این نخ ها  از جا به جایی و حرکت آن ها جلوگیری می کند و سایش آن در زیر پوست میزان کلاژن سازی و ترمیم پوست را افزایش خواهد داد.

نخ هایی که برای لیفت بینی مورد استفاده قرار می گیرند می توانند کوتاه یا بلند باشد بیشترین طول نخ و برای نخ های PDO از جنس پلیمر است و به مرور زمان در پوست یافت می‌ شوند بنابراین این نوع نخ کاربرد بیشتری دارد.

کاربرد ها و مزایای لیفت بینی :

با تزریق ژل به بینی می توانید تغییراتی در نوک بینی تیغه و نواحی اطراف آن ایجاد کنید.  برای اصلاح هر یک از بخش های بینی تزریق ژل  را می توانید  انجام دهید و  در روش لیفت با نخ با کشیدن نوک بینی،  تیغه و فرم آن تغییر حالت می دهد.  در برخی مواقع متخصصین برای تاثیرات بیشتر درمان از هر دو  تکنیک زیبایی به طور همزمان استفاده می کنند.

روش های لیفت برای بینی های بزرگ و پهن مناسب نیست اما در برخی مواقع با انتخاب پزشک ماهر می توانید با  اصلاحات مورد نیاز و ایجاد خطای دید بینی را کوچک تر نمایان کرد.  از کاربرد های این دو تکنیک زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حجم دادن به بینی
  • از بین بردن برجستگی ها بر سطح تیغه بینی
  • برجسته شدن نوک بینی
  • بالا بردن نوک بینی
  • اصلاح تیغه بینی
  • جمع شدن تیغه بینی
  • اصلاح زاویه
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی

مزایا

هر دو تکنیک زیبایی به صورت  غیر جراحی و  سر پایی انجام می‌شود.

 میزان عوارض در هر دو تکنیک  نسبت به عمل جراحی بسیار کمتر است و  در مدت زمان کوتاهی می توان تاثیرات و نتایج را مشاهده کرد .

معمولاً  هر دو تکنیک بدون  سنی و جنسی انجام می شود.

  در طی مراحل هر دو روش لیفت هیچ نیازی به برش و بخیه نمی باشد.

 هزینه این تکنیک زیبایی نسبت به عمل جراحی بسیار پایین است.

 پس از انجام این دو روش  نیازی به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت طولانی مدت و مراقبت های ویژه نمی باشد.

عوارض و معایب لیفت بینی  :

با انتخاب روش های غیر جراحی برای ترمیم و بازسازی مدل بینی شما شاهد عوارض خاصی نخواهید بود.  زیرا،  در این روش ها نیازی به ایجاد برش و بخیه در سطح بینی نمی باشد و متخصصین مراحل لیفت را با بی حسی موضعی سپری خواهند کرد.  نخ ها  و ژل هایی که در هر دو تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می‌ گیرند با بدن ما سازگاری دارند بنابراین شاهد عوارض نا خوشایند مانند جراحی نخواهیم بود.

در صورت انتخاب پزشک  ماهر و با تجربه پس از انجام  روش های لیفت با کمی تورم سوزش و قرمزی مواجه می‌ شوید  که در طی مدت زمان کوتاهی رفع می‌ شود.  اما در صورت مراجعه به مراکز غیر تخصصی و همچنین عدم مهارت پزشک با عوارضی مانند

  • ایجاد نکروز
  • جمع شدن ژل در زیر پوست
  • جا به جایی و  پارگی نخ ها
  • عفونت
  • خونریزی
  • نا متقارن شدن بینی
  • تورم و کبودی طولانی و گسترده

 خواهید  بود.  حتی ممکن است که شاهد زخم بر سطح  بینی باشید.  پس قبل از این که بخواهید برای هر کدام از روش های لیفت اقدام کنید از مهارت پزشک  اطمینان کامل حاصل کنید.  شما با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید با حداقل عوارض نتایجی عالی و بی نظیر حاصل کنید  همه مراجعین این کلینیک پس از دریافت  خدمات این کلینیک،  رضایت کامل حاصل کرده اند.

با توجه به مزایای بی نظیر انواع تکنیک های لیفت باید جوانب  منفی آن نیز توجه داشته باشید.

 از معایب این فرایند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 اگر شما به دنبال تغییرات چشمگیر و همیشگی ظاهر بینی خود هستید قطعا  روش های لیفت برای شما مناسب نمی باشد.

 ممکن است پس از انجام این تکنیک ها با عوارضی مانند کبودی و تورم مواجه شوید و همچنین اگر  تزریق ژل در ناحیه نا مناسب انجام شود  شاهد خونریزی در زیر پوست خود خواهید بود.

روش های ارائه شده تقریباً امروزی و مدرن  هستند بنابراین عوارض جانبی طولانی مدت آندها تا کنون مورد بررسی قرار نگرفته است.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت بینی

هزینه لیفت بینی  چقدر است؟

هزینه لیفت و زیبایی بینی با تزریق ژل و یا نخ نسبت عمل جراحی بسیار کمتر است و شما نیاز به پرداخت هزینه های جانبی مانند بستری شدن در بیمارستان،  اتاق جراحی و مراقبت های ویژه نخواهید داشت.  محاسبه هزینه ها در این دو تکنیک زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد.  میزان تخصص و مهارت پزشک و  نوع لیفت از عوامل مهم تعیین کننده  هزینه ها خواهد بود.  همچنین

  • نوع و  دوز  ژل تزریق  شده
  • نوع  و تعداد نخ
  • میزان مشکلات ظاهری بینی
  • مدت زمان انجام لیفت
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده

هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع  روش های لیفت و زیبایی بینی با تعرفه های استاندارد محاسبه می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت رایگان انجام می شود.  به دلیل این  که انواع تکنیک های لیفت جزو عمل های زیبایی محسوب می‌ شوند تحت پوشش هیچ کدام از بیمه ها قرار ندارد بنابراین همه هزینه ها بر عهده متقاضیان  خواهد بود.

مراقبت های قبل از لیفت بینی :

  • در انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر دقت کنید.
  • در جلسه مشاوره حضور پیدا کنید و انتظارات و اهداف خود را به خوبی بیان کنید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر نسبت به ژل های تزریقی و یا نخ ها و  مواد بی حسی حساسیت دارید پزشک را در جریان قرار دهید.
  • از لایه‌برداری،  اپیلاسیون و وکس کردن پوست خودداری کنید.
  • چند روز قبل از انجام تکنیک های لیفت آب زیاد بنوشید.
  • از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین و پروفن خودداری کنید.
  • از مصرف سیگار ، قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید.

مراقبت های پس از لیفت بینی :

  • از دستکاری کردن،  ماساژ دادن بینی و فین کردن خودداری کنید.
  • تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزش کردن و  خم شدن خودداری کنید.  زیرا با افزایش جریان خون رسانی میزان عوارض را افزایش می دهید.
  • تا چند روز هنگام خوابیدن زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید.
  • برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • در معرض نور خورشید،  گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار نگیرید.
  • میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • از مصرف غذا های شور،  تند و حساسیت زا بپرهیزید.
  • از رفتن به سونا و استخر و جکوزی تا بهبودی کامل خودداری کنید .
  • در صورت تغییرات نا خوشایند در چهره و طولانی شدن عوارض پزشک را در جریان قرار دهید.

اثرات و نتایج :

امروزه لیفت بینی به عنوان یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای زیبایی و اصلاح فرم بینی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.  تزریق ژل  و لیفت با نخ جزو تکنیک های  محبوب و پر کاربرد است که می تواند مشکلات زیادی را از بین ببرند.  مدت ماندگاری لیفت با نخ  و همچنین تزریق ژل متفاوت است.  تزریق ژل به بینی در حدود شش ماه تا دو سال ماندگار است و ماندگاری لیفت با نخ یک تا سه سال خواهد بود.

البته،  نوع نخ و اعمال مراقبت‌ ها مدت ماندگاری را تحت تاثیر قرار خواهد داد . نتایج حاصل از هر دو فرایند در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است.  پس از تزریق ژل و یا لیفت با نخ می توانید بلافاصله تاثیرات اولیه آن را مشاهده کنید اما نتایج قطعی پس از یک تا دو هفته به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.  هر دو روش لیفت  جزء روش های موقتی است و پس از پایان دوره ماندگاری آن ها،  باید برای تمدید مجدد و اصلاح فرم بینی به کلینیک مراجعه کنید.

البته متخصصین با تجربه برای افزایش ماندگاری هر دو تکنیک زیبایی توصیه های لازم را برای شما ارائه خواهند داد . در هر دو تکنیک زیبایی موادی که مورد استفاده قرار می گیرد با پوست شما سازگار هستند و  قطعا تاثیر نسبتا طولانی مدت خواهند داشت.  بنابراین شما با اعمال برخی از مراقبت ها می توانید تا حدودی میزان ماندگاری را افزایش دهید.

  • با استفاده از روتین های مراقبتی به طور روزانه از پوست خود مواظبت کنید.
  • دائماً آب بنوشید زیرا شما با هیدراته کردن پوست و بدن خود می توانید تاثیرات و  ماندگاری را افزایش دهید.
  • قبل از این که اثرات و نتایج حاصل از هر دو روش لیفت از بین برود برای تمدید مجدد اقدام کنید.
  • از انجام حرکات زیاد صورت و  فشار آوردن به بینی خودداری کنید . حتی می توانید با تزریق بوتاکس حرکت عضلات این ناحیه را محدود کنید.
  • در هنگام استفاده از عینک و یا ماسک هیچ فشاری به بینی و خود وارد نکنید.

 شما  می‌ توانید برای افزایش مدت ماندگاری لیفت با پزشک گفت و گو کنید تا روش های ماندگار موثر دیگر را به شما معرفی کنند.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی مطلب بیان کردیم عوارض ناشی از انواع تکنیک  های لیفت و زیبایی بینی نسبت به عمل جراحی بسیار کم است.  زیرا ، مراحل انجام این عمل به صورت سر پایی خواهد بود.  بنابراین شما عوارض پس از بی هوشی را تجربه نمی کنید.

  عوارضی مانند کبودی،  قرمزی و تورم در هر دو روش لیفت کاملاً طبیعی است که در مدت زمان کوتاهی رفع می شوند.  اما با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه می‌ توانید میزان عوارض را به حداقل برسانید.  یکی از مزیت های هر دو روش نیاز نداشتن به دوره نقاهت طولانی مدت می باشد.  اکثر افراد می توانند پس از تزریق ژل و لیفت با نخ به فعالیت‌ های روزمره خود بپردازند.  البته،  برای سرعت یافتن روند  بهبودی و دست یافتن به نتایج مطلوب باید برخی از مراقبت ها را جدی گرفت.  بنابراین پس از انجام هر کدام از روش های لیفت سعی کنید

  • تغذیه مناسب داشته باشید.
  • مایعات زیاد بنوشید.
  • از فشار آوردن به بینی خودداری کنید.
  • دارو های تجویز شده را به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید.

پس  با اعمال این مراقبت ها می توانید سرعت بهبودی را افزایش دهید و قطعاً نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل خواهید کرد.

تعداد جلسات لیفت بینی چقدر است ؟

هر دو تکنیک زیبایی( تزریق ژل، لیفت با نخ) در طی یک جلسه انجام می شوند . تفاوت این دو روش در مدت زمانی است که برای هر دو تکنیک زیبایی در نظر گرفته می شود . معمولاً تزریق ژل با سرعت بیشتری نسبت به لیفت با نخ انجام خواهد شد.

تزریق ژل در فاصله ۱۵ تا ۳۰ دقیقه انجام می‌ شود و برای جای گذاری نخ ها در بافت بینی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان نیاز می باشد.  هر دو تکنیک زیبایی جزء روش های موقتی هستند که پس از پایان دوره ماندگاری نیاز به تمدید مجدد خواهند داشت.

متخصصین قبل از این که هر کدام از روش های لیفت را انجام دهند حضور شما را در جلسات مشاوره ضروری می دانند تا با آشنایی شما نسبت به روش های لیفت،  بتوانید تصمیمی درست و عاقلانه بگیرید.

متخصصین بر اساس مشکلات ظاهری بینی و شرایط جسمانی شما بهترین راه کار زیبایی را پیشنهاد خواهند داد . پس بهتر است که به نظر پزشک احترام بگذارید تا بتوانید به نتایج مورد دلخواه و رضایت بخش دست یابید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

تصاویر لیفت بینی در کلینیک آراد

لیفت بینی با نخ در اصفهان

انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی

نتیجه گیری:

یکی از عوامل مهم در زیبایی صورت داشتن بینی زیبا و خوش فرمی باشد که می توان با روش های مختلفی این زیبایی را در چهره ایجاد کرد.  یکی از عمل هایی که امروزه برای داشتن بینی زیبا انجام می شود عمل جراحی (رینوپلاستی) است که  همه مراحل آن به صورت بی هوشی و کاملا تهاجمی انجام می شود.

  اما ، برخی افراد به دلیل مشکلات پزشکی و ترس از عمل جراحی همچنین ع ارض پس از آن  به روش های غیر جراحی گرایش بیشتری دارند . در طی این مطلب شما را با دو تکنیک زیبایی مانند  لیفت با تزریق ژل و نخ آشنا کردیم . هر کدام از این روش ها بر اساس شرایط شما و مشکلات ظاهری بینی انتخاب می شود.

خوشبختانه در هر کدام از این روش ها ساختار داخلی بینی،  استخوان ها،  عضلات  و مخاط آن دست نخورده باقی می مانند و تغییرات فقط در  شکل ظاهری بینی خواهد بود.  بنابراین شما با حداقل عوارض می‌ توانید بینی زیبا و خوش فرم داشته باشید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک های زیبایی به صورت جراحی و غیر جراحی در جهت اصلاح فرم بینی انجام می‌ شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان انجام می شود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/5moh

لینک آپارات:https://aparat.com/v/YKlUp

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/HZh1rDDo

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.