زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تصاویر لیفت بینی در کلینیک آراد

تصاویر لیفت بینی در کلینیک آراد

تصاویر لیفت بینی در کلینیک آراد

 مشاهده مشکلات ظاهری در بینی برای هیچ کس خوشایند نیست.  بنابراین افراد زیادی سعی دارند با کمک روش‌ های مختلفی معایب ظاهری بینی خود را برطرف کنند.  اما با توجه به این که عمل جراحی بینی زمان بر است و پس از انجام این عمل باید دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر گذاشت و همچنین  ریسک و خطرات این جراحی زیاد است متقاضیان از انجام این عمل خود داری می کنند.

با توجه به تصاویر برخی از متقاضیان پس از جراحی می توان به این نتیجه رسید که احتمال عدم رضایت از نتایج پس از جراحی ممکن است است و حتی  با پرداخت هزینه بالا و  خطرات عمل جراحی تاثیرات نا خوشایند ی بر روحیه این افراد خواهد داشت.  خوشبختانه امروزه می توان با کمک روش های مختلفی  به صورت غیر  جراحی معایب و ایرادات ظاهری بینی را در زمانی کوتاه و بدون نیاز به عمل جراحی بر طرف کرد.

همچنین هزینه ها در این روش ها  بسیار نا چیز است و متقاضیان می توانند در زمانی کوتاه شاهد  نتایج پس از درمان باشند.  لیفت و زیبایی بینی امروزه به دو صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود که در طی مطلب پیشرو ما می‌خواهیم توضیحاتی در این زمینه برای شما ارائه دهیم تا  متوجه شوید که این فرایند ها چه تاثیری بر فرم بینی خواهد داشت.  پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی چیست ؟

لیفت  بینی یکی از راه کار های بی دردسر و قابل اطمینان برای اصلاح فرم بینی و از بین بردن نواقص ظاهری آن و همچنین درمان مشکلات پزشکی مانند اختلالات تنفسی و انحرافات بینی می باشد.  با تکیه بر این روش ها می توان بخش های مختلف بینی را بر اساس سلیقه و خواسته های افراد تغییر داد و با ایجاد تناسب در بین اجزاء صورت زیبایی آن را چندین برابر کرد.

یکی از نکات مهم در مورد این تکنیک این موضوع است که ختی  می توان آسیب های ناشی از فعالیت های ورزشی و مادرزادی را برطرف کرد.  این فرایند زیبایی با روش ها و تکنیک های متنوعی انجام می‌ شود که حتی برخی از آن ها بدون نیاز به جراحی انجام می شود.  اما در برخی مواقع متخصصین برای به دست آوردن نتایج مورد نظر ترجیح می‌ دهند که مراحل لیفت را  به صورت جراحی پیش ببرند.  پس در این بخش از مطلب ما شما را با انواع روش های لیفت و اصلاح فرم  بینی آشنا خواهیم کرد.

انواع روش های لیفت بینی چیست ؟

امروزه می توان از روش های متنوعی برای تغییر دادن و اصلاح فرم بینی به صورت جراحی و غیر جراحی استفاده کرد . در روش های بدون جراحی متخصصین به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی زیبایی بینی را حاصل خواهند کرد . حتی مدت زمانی که برای این تکنیک ها در نظر گرفته می شود بسیار کوتاه می باشد.

در طی مراحل انجام این روش ها هیچ برشی بر سطح بینی ایجاد نمی‌ شود و قطعاً به نتایجی در حد عمل جراحی دست می یابند.  این تکنیک ها امروز به عنوان جایگزین مناسبی به جای جراحی معرفی می‌ شوند و معمولاً کسانی که از عمل جراحی،  اتاق عمل و عوارض پس از آن واهمه دارند انتخاب می شود.  انواع روش های لیفت و زیبایی بینی عبارتند از

  • لیفت بینی با نخ

لیفت با نخ یکی از روش های موثر و بی نظیر برای تغییر شکل ظاهری بینی می باشد که ماندگاری نسبتا طولانی دارد.  در این روش شما می توانید به مدت یک تا سه سال  بینی خوش فرم و زیبا داشته باشید و از زیبایی و جذابیت چهره خود لذت ببرید.  در این تکنیک زیبایی متخصصین برای اصلاح فرم بینی از نخ های ظریف و سوزن باریکی  استفاده می‌ کنند تا بتوانند فرم بینی را به شکل مورد نظر تبدیل کنند.

در واقع متخصصین جای گذاری نخ ها  را بر اساس مشکلات ظاهری بینی انجام می دهند و با کشیدگی و ثابت کردن نخ ها  این نواقص رفع خواهد شد.  نخ هایی که در این تکنیک زیبایی به کار گرفته می شود از جنس نخ های بخیه و قابل تجزیه می باشند که ضخامتی برابر با ۰/۱۲ میلی متر خواهند داشت.  بنابراین به مرور زمان در نخ ها پوست تجزیه می شوند و اثرات آن از بین می رود.  بنابراین لیفت با نخ را جزء روش های موقتی معرفی می شود.

معمولاً متخصصین برای اصلاح فرم بینی و از بین بردن مشکلات ظاهری آن،  از نخ هایی  به نام های PDO ، GOG ، پلیکولید  و هو ریکان استفاده می کنند .  مرغوب ترین نخی که در این تکنیک مورد استفاده قرار می گیرد نخ های PDO می باشد.  البته متخصصین از نخ  های دیگر با توجه به مشکلات ظاهری بینی استفاده می کنند.  لازم است بدانید که این فرایند جزء روش های بدون درد و کاملا ایمن است و همه مراحل آن با بی حسی موضعی انجام می شود.

زمانی  که متخصصین زیبایی برای جای گذاری نخ ها در بافت بینی در نظر می‌ گیرند در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه خواهد بود.  که البته این بازه زمانی به تعداد نخ های  جایگذاری شده و مشکلات ظاهری بینی بستگی دارد.  متقاضیان پس  از پایان جلسه درمان می توانند از کلینیک مرخص شوند و دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل پشت سر بگذارند و پس از ۲ تا ۳ روز می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

همچنین در دوره بهبودی توصیه می شود انواع فعالیت های ورزشی،  جا به جایی اشیا سنگین را کنار بگذارند و از ماساژ دادن بینی خودداری کنند.  این تکنیک زیبایی برای از بین بردن مشکلات ظاهری بینی انجام می شود و متخصصین نتایج این فرایند را قطعی و موفقیت آمیز می دانند.  البته،  برخی افراد نمی توانند شکل ظاهری بینی خود را با این تکنیک زیبایی برطرف کنند  مشکلاتی از قبیل آسیب های ایجاد شده به دلیل شکستگی،  انحراف استخوان بینی و مشکلات تنفسی با این تکنیک زیبایی رفع نمی شود.

  در این شرایط متخصصین پیشنهاد می دهند که روش های جراحی را انجام دهید.  نتایجی که پس از لیفت با نخ مشاهده می کنید سریع و موثر خواهد بود و دوره نقاهت بسیار کوتاهی را پشت سر خواهید گذاشت.  هزینه لیفت با نخ نسبت به عمل جراحی بینی بسیار کمتر می باشد.

  • لیفت بینی با تزریق ژل

تزریق ژل به بینی نیز جزء روش های کاملاً غیر تهاجمی است که معمولاً متخصصین برای کسانی انجام می دهند  که با مشکل افتادگی نوک بینی مواجه هستند یا بر سطح بینی خود با نا همواری و زخم مواجه هستند.  با کمک این تکنیک زیبایی می توان قوز بینی را برطرف کرد.  در این روش با تزریق فیلر به بینی نا همواری ها،  بیرون زدگی ها و فرورفتگی های سطح بینی صاف و یکدست می شوند.

تزریق ژل را می توان برای بخش‌ های مختلف بینی تزریق کرد.  مدت ماندگاری لیفت با تزریق ژل در همه افراد متفاوت است که به عواملی از قبیل شرایط سنی متقاضیان،  بافت پوست و نوع ژل بستگی دارد که در حدود یک تا دو سال ادامه دار خواهد بود.    این تکنیک زیبایی برای بر طرف کردن مشکلات اساسی بینی کاربردی ندارد و می‌ تواند نا همواری های مانند قوز های  خفیف و متوسط و  همچنین انحراف جزئی را رفع کند.

  نکته مهم و قابل توجه در این تکنیک زیبایی این است که این ژل ها از ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده اند که در کنار اصلاح فرم بینی می تواند به جوان سازی پوست کمک کند . هزینه تزریق ژل به بینی به عوامل از قبیل نوع ژل،  مشکلات ظاهری بینی و دوز تزریق بستگی دارد.

  • لیفت بینی با جراحی

با شنیدن واژه جراحی شاید این موضوع برای شما عجیب باشد زیرا فکر تان به سمت عمل جراحی بینی کشیده می شود.  پس برای درک بهتر شما نسبت به این موضوع باید گفت که لیفت با جراحی با بی حسی موضعی،  بدون مراقبت های ویژه و بدون بستری شدن در بیمارستان و بدون نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت انجام می شود.

در این تکنیک زیبایی نیاز نیست که ساعت ها در اتاق جراحی بی هوش بمانید البته در برخی مواقع در صورت خاص بودن شرایط متقاضیان نیز از بی هوشی استفاده می شود.  لازم به ذکر است که بدانید شما در حین انجام لیفت با جراحی هیچ دردی احساس نمی کنید و زمانی که برای این عمل در نظر می گیرید ۲ تا ۴ ساعت خواهد بود.

سپس،  پس از یک تا دو ساعت ریکاوری از کلینیک مرخص می شوید و دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل پشت سر می گذارید . در این تکنیک زیبایی برش هایی ظریف و سطحی در بین دو حفره بینی زده می شود تا بتوان پوست بینی را بلند کرد.  سپس متخصصین به برطرف کردن نواقص و عیب های ظاهری بینی می پردازند . با برطرف شدن این معایب برش های ایجاد شده با بخیه های ظریفی بسته می شوند .

در صورتی که متقاضیان با آسیب های بیشتری در ناحیه بینی مواجه باشند متخصصین برش دیگری در پایه بینی ایجاد می کنند و در پایان جراحی با کمک اسپلینت بینی آن را ثابت و پایدار خواهند کرد.  لیفت با جراحی با تکنیک ها و متد های متنوعی انجام می شود که در ادامه مطلب شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

▪︎ لیفت کاهشی بینی

لیفت کاهشی بینی یکی  از  رایج ترین روش های لیفت با جراحی است  که برای کوچک کردن بینی انجام می‌ شود.  این فرایند زیبایی همراه با برش بر سطح پوست انجام می شود که استخوان ها، غضروف ها و بافت های  کناری بینی برداشته می شوند .

▪︎ لیفت افزایشی بینی

در این تکنیک زیبایی متخصصین در جهت بزرگ کردن بینی اقداماتی انجام می دهند.  و با کمک بخشی از  بافت های دیگر به  بینی پیوند می دهند.  حتی در برخی مواقع با کمک ایمپلنت های طبیعی و مصنوعی این عمل را انجام خواهند داد.

▪︎ لیفت آسیب دیده بینی

اگر شما در حین ورزش کردن و یا عوامل مختلف دیگری با آسیب دیدگی بینی مواجه شدید و زیبایی بینی خود را از دست داده اید می توانید با کمک لیفت آسیب دیده معایب بینی خود را برطرف کنید . در این تکنیک زیبایی متخصصین با از بین بردن انحرافات ایجاد شده و درمان شکستگی بینی مشکلات آن را برطرف می کنند تا تنفس نیز راحت تر انجام شود.

▪︎ لیفت ترمیمی بینی

در این تکنیک زیبایی متخصصین با استفاده از بافت های پیوندی از بخش های دیگر بدن به ترمیم و بازسازی بافت بینی می پردازند .  حتی برای آسیب دیدگی های شدید ممکن است که چند عمل جراحی پشت سر هم انجام دهید .

▪︎ لیفت اصلاحی بینی

در طی این عمل متقاضیان به اصلاح فرم نوک بینی خود می پردازند.  در این فرایند متخصصین با حذف پیوند بافت و چربی های اضافه و همچنین استفاده از این ایمپلنت نوک بینی را بازسازی می کنند تا بتوانند شکل ظاهری بینی را بهبود ببخشند.

  • لیفت نژادی بینی

با کمک این تکنیک زیبایی فرم اصلی بینی حفظ خواهد شد و متخصصین با در نظر گرفتن ویژگی ها و خوصیات چهره مراحل جراحی را پشت سر می‌گذارند.

▪︎ لیفت بینی باز بینی

این تکنیک می تواند مشکلات و آسیب های ناشی از عمل جراحی انجام شده را برطرف کند.  معمولاً برخی از افراد پس از عمل جراحی به دلیل نا متقارن بودن بینی،  ناراضی بودن از فرم آن و حتی مشکلات تنفسی باید لیفت بازبینی را انجام دهند.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت بینی

کاندیدای مناسب لیفت بینی چه کسانی هستند ؟

انواع تکنیک های لیفت و زیبایی بینی رامی توان برای اکثر زیبا جویان مورد استفاده قرار داد.  زیرا ، در این تکنیک ها محدودیت چندانی وجود ندارد و هر شخصی  که تصور می کند  نیاز به اصلاح و بازسازی فرم بینی  دارد می تواند یکی از روش های لیفت را انتخاب کند.  با در نظر گرفتن مشکلات و آسیب های بینی متخصصین تغییراتی در نوک،  تیغه،  پره و پوست آن ایجاد می کنند .

همچنین سبب بهبود یافتن و ترمیم آسیب دیدگی پس از جراحی خواهد شد.  حتی متخصصین در برخی مواقع برای رفع این مشکلات عمل جراحی مجدد را توصیه می کنند که شامل آسیب ها و   انحراف بسیار شدید بینی می باشد.  با در نظر گرفتن این  توضیحات که در طی این بخش ارائه کردیم باید گفت که این که چه کسانی می توانند از تکنیک های مختلف بهره مند شوند فقط توسط پزشکان متخصص  قابل تشخیص  می باشد.

  متخصصین در جلسات مشاوره توضیحات کاملی در مورد انواع تکنیک های زیبایی ارائه خواهند داد تا بر اساس مشکلات و آسیب ها ، فرم بینی و انتظارات متقاضیان یکی از بهترین روش ها انتخاب شود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین با تکیه بر علم و تکنولوژی و به صورت کاملا حرفه ای با بهترین تکنیک ها مشکلات ظاهری بینی را برطرف می کنند تا زیبا جویان عزیز بتواند نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل کنند.

مزایا و کاربرد های لیفت بینی

  • بدون نیاز به تیغ جراحی و بی هوشی

اگر شما به هر دلیلی نمی توانید با کمک از عمل جراحی به اصلاح فرم بینی خود بپردازید قطعاً روش های لیفت و زیبایی بینی بدون جراحی راه کاری موثر برای شما خواهد بود.  همه مراحل این روش ها به صورت سر پایی،  بدون درد و بدون نیاز به دوره نقاهت انجام می شود.

  • هزینه مناسب

یکی از دلایل گرایش متقاضیان به روش های لیفت و بدون جراحی هزینه های بالا و گزاف عمل جراحی رینوپلاستی می باشد.  این تکنیک های زیبایی راه کاری موثر و مقرون به صرفه برای دستیابی به نتایج عالی و نسبتا طولانی مدت خواهد بود.

  • بدون محدودیت سنی

یکی از اولویت ها برای انجام عمل جراحی بینی رسیدن به سن مناسب می باشد و قبل از ۱۸ سالگی عمل جراحی بینی انجام نمی‌ شود زیرا  متقاضیان به سن کامل رشد نرسیده اند. اما در انواع تکنیک های لیفت و زیبایی بینی محدودیتی وجود ندارد و متقاضیان می توانند برای اصلاح فرم بینی خود از تکنیک های زیبایی غیر جراحی استفاده کنند البته قبل از انتخاب هر کدام از روش های لیفت باید توسط متخصصین زیبایی معاینه شوند.

سپس متخصصین بهترین تکنیک را پیشنهاد می‌ دهند.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی و لیفتینگ بینی شرایط جسمانی و سنی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند و سپس یکی از راه کار های مناسب را انتخاب خواهند کرد.

  • عوارض نا چیز و خفیف

متخصصین برای اصلاح فرم بینی با عمل جراحی برش های عمیقی بر سطح بینی ایجاد می کنند و ساختار داخلی بینی از قبیل استخوان ها،  غضروف ها و مخاط آن دچار تغییر می شود.  همچنین مراحل جراحی با بی هوشی عمومی انجام می‌ شود و قطعا متقاضیان پس از جراحی با عوارض نا خوشایندی همراه خواهند بود.  در حالی که در تکنیک هایی که برای لیفت به صورت غیر جراحی انجام می‌ شود شاهد عوارض خاصی نخواهید بود و کمی التهاب و تورم نا چیز مشاهده می شود .

حتی در برخی مواقع شاهد زخم  های ظریفی بر سطح بینی خواهیم بود.  عوارضی که پس از لیفت و زیبایی بینی مشاهده می‌ شود بسیار خفیف و نا چیز است و در طی چند روز رفع می شود.  همه مراحل لیفت بدون جراحی با بی حسی موضعی سپری خواهد شد.

کاربرد ها

  • ترمیم و بازسازی فرم نوک بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • از بین بردن انحراف های خفیف و جزئی بینی
  • اصلاح و رفع  قوز های کوچک و متوسط بینی
  • جمع شدن  پره های باز بینی
  • درمان اختلالات و مشکلات تنفسی
  • از بین بردن عیب های ناشی از عمل جراحی بینی
  • کم شدن فاصله بین بینی تا لب ها
  • اصلاح فرم بینی به شکل دلخواه
  • ایجاد تناسب بین اجزاء دیگر صورت
  • افزایش اعتماد به نفس

عوارض و معایب لیفت بینی چیست ؟

عوارض پس از روش های لیفتینگ بینی بدون جراحی قطعاً نسبت به روش‌ های جراحی بسیار خفیف و ناچیز می باشد.  شما پس از لیفت  با جراحی با کبودی و تورم در اطراف چشم های خود همراه خواهید بود که در طی دو تا سه روز به تدریج کاهش خواهد یافت.  همچنین با از بین رفتن اثرات بی حسی احساس درد و فشار در بینی خواهید داشت.

عوارض ایجاد شده در این نواحی کاملاً طبیعی است و نگران کننده نمی باشد و در طی زمان کوتاهی رفع می شود.  حتی ممکن است پس از لیفت با جراحی تا ۶ ماه با تورمی جزئی و نامحسوس در بینی همراه باشید.  این عارضه زیاد به چشم نمی آید و به تدریج بر طرف می شود.  در برخی مواقع نیز ممکن است زیبا جویان از نتایج  عمل جراحی رینوپلاستی احساس رضایت نداشته باشند و و یا این که بینی آن ها نا متقارن شود .

در این شرایط متخصصین با کمک روش های لیفت بدون جراحی به اصلاح فرم بینی می پردازند . البته انواع تکنیک های زیبایی باید در مراکز تخصصی و معتبر انجام شود.  در غیر این صورت عوارض نا خوشایندی به همراه خواهد داشت که عبارت است از

  • عدم تقارن در بینی
  • آسیب دیدگی بافت بینی
  • کبودی و تورم گسترده و طولانی مدت
  • احساس درد و فشار شدید
  • ایجاد  زخم بر روی بینی
  • خونریزی
  • عفونت و موارد دیگر خواهد بود .

حتی متخصصین مجبور می شوند از عمل های جراحی اصلاحی کمک بگیرند بنابراین باعث افزایش دوره نقاهت و پرداخت هزینه های بیشتر  خواهد شد.  پس قبل از این که بخواهید انواع روش های دیگر را انجام دهید در مورد معتبر بودن کلینیک و همچنین میزان تخصص مهارت و سابقه پزشک  تحقیقات لازم را انجام دهید.

متخصصین با تجربه قبل از ارائه خدمات زیبایی حضور شما را در جلسه مشاوره ضروری می دانند زیرا شما می توانید با مشاهده تصاویر و نمونه کار های پزشک درک  واقع بینانه ای نسبت به انواع روش های لیفت پیدا کنید همچنین می توانید بهتر به پزشک  خود اعتماد کنید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک های زیبایی به صورت جراحی و غیر جراحی مانند

  • لیفت بینی
  • لیفت پلک
  • لیفت لب ها
  • لیفت گونه ها
  • لیفت چانه
  • لیفت پیشانی و ….

توسط متخصصین کار بلد و حرفه ای انجام می‌ شود.  هدف متخصصین در این روش ها  جلب رضایت متقاضیان و دست یافتن به بهترین نتایج می باشد.

هزینه انواع روش های لیفت بینی چقدر است ؟

هزینه های شما بر اساس نوع تکنیک زیبایی تعیین می شود البته یکی از موارد مهم در  هزینه ها مرکز یا کلینیکی است که شما به آن مراجعه می کنید.  معمولاً در کلینیک های معتبر و تخصصی انواع خدمات زیبایی با تعرفه های استاندارد و مناسب انجام می شود و برای برگزاری جلسات مشاوره هزینه ای دریافت نمی کنند و یا این که بسیار ناچیز خواهد بود.

اگر شما به بررسی لیست  قیمت های انواع تکنیک های زیبایی بپردازید قطعاً به این نتیجه می رسید که هزینه‌ ای که برای روش های لیفت پرداخت می کنید به مراتب کمتر از هزینه عمل جراحی رینوپلاستی می باشد.  قبل از این که شما بخواهید هر کدام از روش های دیگر را انجام دهید باید به همه  موارد  از قبیل عکسبرداری و  آزمایش ها و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرند.

 توجه کنید . عوامل مختلفی دیگری که هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد شامل

  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • نوع تکنیک لیفت
  • مدت زمان انجام این تکنیک
  • میزان آسیب‌ ها و مشکلات ظاهری بینی

 بستگی دارد.  همچنین برخی از روش‌ های لیفت نیاز به چسب لیفت برای تثبیت مدل بینی خواهد داشت که شما باید به لیست هزینه های خود این مورد را نیز به اضافه کنید.

 عامل دیگری که هزینه های انواع تکنیک های لیفتینگ بینی را تحت تاثیر قرار می دهند موقعیت جغرافیایی کلینیک خواهد بود . معمولاً در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان هزینه بیشتری نسبت به شهرستان ها دریافت می شود زیرا در این مراکز از تجهیزات به روز و مدرن استفاده می‌ شود و متخصصینی نیز این که در این مراکز فعالیت دارند از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک های لیفت و زیبایی بینی با روش های پیشرفته و مدرن و توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود که در این کلینیک هزینه ها با تعرفه استاندارد و و معقول ارائه می‌ شود حتی تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان در نظر گرفته می شود شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل  از لیفت بینی :

منقاضیان باید قبل از انجام هر یک  از تکنیک های لیفت نکات مهمی را در نظر بگیرند. زیرا با داشتن آمادگی کامل  نسبت به روش های لیفت عوارض پس از آن کاهش دهند و حتی می توانند تاثیرات درمان را افزایش دهند و نتایجی ماندگار تر کسب کنند.

 پس حضور زیباجویان  در جلسات مشاوره اهمیت زیادی دارد زیرا در این جلسات پزشک توصیه های لازم را نسبت به شرایط متقاضیان اعلام می‌ کند و ان ها  می‌ توانند هر سوالی در مورد تکنیک های زیبایی دارند  بدون ترس و خجالت کشیدن  از پزشک بپرسند و ابهامات ذهن خود را بر طرف کنند.

  •  اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  •  از مصرف غذا ها و دارو های رقیق کننده خون خودداری کنید.  اگر نتوانید مصرف دارو ها را متوقف کنید حتما به پزشک خود خبر دهید تا توضیحات و دستورالعمل های لازم برای شما انجام شود.
  •  حداقل دو هفته قبل از انجام هر کدام از تکنیک های لیفت باید مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را کنار بگذارید زیرا استفاده از آن ها باعث کاهش اکسیژن رسانی در بدن می شود و با افزایش عوارض پس از لیفت دوره نقاهت را طولانی خواهد کرد.
  •  اگر در طی جلسات مشاوره پزشک دارویی برای شما تجویز کرد باید به طور منظم و سر وقت مصرف کنید.
  • چند روز قبل از انجام لیفت با نوشیدن مایعات زیاد پوست خود را هیدراته کنید.
  •  هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید و از محصولات مراقبتی نیز استفاده نکنید.

 مراقبت های پس از انجام لیفت بینی :

  • پزشک پس از انجام لیفت با جراحی برای تثبیت و پایدار شدن نتایج لیفت پیشنهاد می کند تا یک هفته اسپیلنت را بر روی بینی خود نگه دارید.
  •  برای کاهش تورم و کبودی بهتر است در طول روز ۶ تا ۸ بار کمپرس سرد را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی بینی قرار دهید.
  • تا  بهبودی کامل از انجام فعالیت های شدید بدنی و فعالیت‌ های ورزشی،  جا به جایی اشیاء سنگین خم شدن و  شنا کردن بپرهیزید.
  •  تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی که با استفاده از توپ انجام می شود مانند فوتبال،  والیبال و بسکتبال که احتمال برخورد توپ با صورت شما وجود دارد خودداری کنید.
  •  تا چند روز هنگام خوابیدن زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی اطراف چشم را کاهش دهید.
  •   از مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین خود داری کنید.
  •  بر اساس نظر پزشک رژیم غذایی اصولی داشته باشید تا سرعت و روند  بهبودی را افزایش دهید.
  •  تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار  بپوشید تا هنگام تعویض لباس به بینی شما فشاری وارد نشود.

 از دست کاری کردن،  فشار دادن و ماساژ دادن همچنین فین  کردن خودداری کنید .

  •  پس از انجام هر ی‌ از روش های لیفت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، گرد و غبار و آلودگی های محیطی بپرهیزید.
  • از مصرف دخانیات و  قرار گرفتن در معرض دود آن بپرهیزید.
  •  چند روز پس از انجام فرآیند لیفت مجدداً به کلینیک مراجعه کنید تا شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز دارو های لازم تجویز شود.
  •  مایعات زیاد بنوشید تا تاثیرات درمان را افزایش دهید.
لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت بینی

اثرات و نتایج :

نتایجی که  در هر کدام از روش های لیفت حاصل می شود بر اساس نوع آن متفاوت خواهد بود.  مثلاً پس از تزریق ژل تاثیرات  اولیه آن بلافاصله قابل مشاهده است اما نتایج قطعی آن پس از یک تا دو هفته به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.  پس از انجام هریک از روش های لیفت نباید منتظر بود که سریعآ به نتایج مورد نظر خود برسید بلکه باید تا بهبودی کامل صبور باشید.

چون،  پس از هر کدام از روش های کمی تورم و کبودی در این ناحیه ایجاد می شود و مشاهده نتایج و پس از رفع این عارضه ها امکان پذیر می باشد.  نتایج پس از لیفت با جراحی پس از دو ماه قابل مشاهده است البته در برخی افراد ممکن است تا شش ماه تورمی خفیف مشاهده شود.  متخصصین توصیه می کنند که مراقبت های لازم را به خوبی انجام دهید.  مدت ماندگاری هر کدام از روش های لیفت کاملاً متفاوت است و مثلا روش های  بدون جراحی نتایج موقتی دارند. اثرات پس از تزریق ژل یک تا دو سال ماندگار است.

پس از لیفت با نخ  شما می توانید یک تا سه سال بینی خوش فرم و زیبا داشته باشید.  اما نتایج حاصل از لیفت با جراحی طولانی مدت است و تا چندین سال با شما همراه است.  حتی نیاز به عمل ترمیمی و اصلاحی پس از این نوع لیفت نخواهید داشت.

چگونه ماندگاری لیفت بینی را افزایش دهیم ؟

با انتخاب هر کدام از روش های لیفت باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید.  در هر کدام از روش های لیفت نوع مواد متفاوت هستند.  قطعاً جنس و نوع پوست شما در مدت ماندگاری موثر خواهد بود.  با اعمال برخی از مراقبت های ویژه می توانید سرعت بهبودی و ماندگاری لیفت را افزایش دهید .

  • مراقبت ها و روتین های روزانه خود را جدی بگیرید.
  • مایعات زیاد بنوشید و همیشه پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • تا قبل از،  از بین رفتن اثرات نتایج روش های لیفت بدون جراحی مانند تزریق ژل و نخ برای تمدید مجدد اقدام کنید و از فشار آوردن به بینی بپرهیزید.
  • از  فشار آوردن به بینی بپرهیزید حتی  هنگام استفاده از عینک و یا ماسک با این ناحیه با لطافت برخورد کنید.

 در هنگام تمدید مجدد لیفت با پزشک خود مشورت کنید تا راهکار های ماندگار و موثر برای شما انتخاب شود.

چگونه بهترین پزشک متخصص را برای لیفت بینی انتخاب کنیم ؟

همان طور که می دانید یکی از دلایل مهم در کسب نتایج مطلوب و رساندن عوارض به حداقل انتخاب پزشک ماهر و با تجربه می باشد.  در غیر این صورت ممکن است عوارض پس از لیفت را به شدت افزایش دهید.  پس قبل از انتخاب پزشک باید برخی موارد را مورد توجه قرار دهید.

 از پزشک خود بخواهید که تصاویر قبل و بعد از انواع تکنیک های زیبایی را همچنین نمونه کار های خود را به شما نشان دهد.  میزان سوابق،  تجربه و فعالیت های پزشک را مورد بررسی قرار دهید .

در مورد انواع کیفیت مواد لیفت در کلینیک و دارو های  متقاضیان دیگر پرس و جو کنید با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط کلینیک را زیر نظر بگیرید.  دکتر محمد علیزاده یکی از بهترین متخصصین زیبایی در زمینه پوست و مو می باشد و اگر می خواهید بینی خوش فرم و زیبا داشته باشید بهتر است که قبل از هر اقدامی با متخصصین مشورت کنید تا انتخابی درست و عاقلانه داشته باشید.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی چقدر است ؟

همانطور که در بخش های قبلی بیان کردیم روش‌های غیر جراحی با عوارضی نا چیز و  در طی  زمان کوتاهی برطرف می شود.  بنابراین نیاز به مراقبت های خاص و استراحت مطلق در منزل نمی باشد‌  زیبا جویان می توانند پس از تزریق ژل کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را مانند گذشته آغاز کنند .

در تکنیک زیبایی لیفت با نخ به دلیل جایگذاری نخ ها  در زیر بافت بینی کبودی و تورمی ناچیز در این ناحیه ایجاد می شود.  توصیه می شود که پس از این فرآیند یک تا دو روز در منزل استراحت کنید . اما در صورت عدم داشتن مرخصی و ضرورت می توانید به محل کار خود باز گردید.   روش های که به صورت لیفت  با جراحی انجام می‌ شود نیز با بیحسی موضعی و به صورت سرپایی خواهد بود و میزان عوارض آن نسبت به عمل جراحی رینوپلاستی بیشتر است.

متخصصین پس از انجام  انواع روش های لیفت با جراحی توصیه می کنند  ۳ تا ۵ روز در منزل به استراحت بپردازید و   مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید.  این که چه روشی برای شما نتایج بهتری  خواهد داشت به پزشک شما بستگی دارد.  پس از انواع روش های لیفت با جراحی شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت و فقط چند روزی در منزل استراحت می پردازید .

پس از انجام هر کدام از روش های لیفت نباید به بینی هیچ فشاری وارد شود از قرار گرفتن در معرض دود دخانیات خودداری کنید.  متخصصین برای پیشگیری از عوارض نا خوشایند و سرعت یافتن روند بهبودی دارو های مناسبی برای شما تجویز می کنند.  این دارو ها باید با دوز معین بخش سر وقت مصرف شود تا زیبا جویان عزیز بتوانند در کوتاه ترین مدت کوتاه شاهد نتایج لیفت بینی خود باشند.

تعداد جلسات لیفت بینی چقدر است ؟

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از انتخاب هر کدام از روش های لیفت و زیبایی بینی ، حضور در جلسات مشاوره می باشد.  در این جلسات شما می توانید تصاویر واقعی و نمونه کار های پزشک را مشاهده کنید و تصمیم قطعی و عاقلانه بگیرید.  همچنین با کسب  اطلاعات  کامل در مورد انواع تکنیک ها می توانید در ک واقع بینانه ای نسبت به نتایج داشته باشید.

شما می‌ توانید در این جلسه در مورد انتظارات و اهداف خود گفت و گو کنید تا پزشک را در انتخاب روش لیفت کمک کنید.  انواع روش های لیفت و زیبایی بینی در طی یک جلسه انجام می شود و تفاوت این روش ها در مدت زمانی است که برای این تکنیک زیبایی در نظر می گیرید.  همچنین ابزار ها و تجهیزاتی که برای هر کدام از روش ها  استفاده می شود متفاوت خواهد بود .

لیفت با جراحی در  طی ۲ تا ۴ ساعت انجام می‌ شود و برای تزریق ژل در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه وقت صرف خواهید کرد.  لیفت با نخ نیز به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه انجام می شود و قطعاً زمان زیادی از شما صرف نخواهد کرد.  پس از دوره ماندگاری هر کدام از روش های لیفت بدون جراحی می توانید برای تمدید مجدد آن ها اقدام کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

لیفت بینی با نخ در اصفهان

لیفت بینی با نخ

انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی

نتیجه گیری:

عمل جراحی بینی امروزه به عنوان پر طرفدار ترین عمل زیبایی در سر تا سر دنیا شناخته می‌ شود و در بین جوانان محبوبیت بالایی پیدا کرده است.  اما برخی افراد به دلیل مشکلات پزشکی،  ترس از عمل جراحی و عوارض نا خوشایند پس از آن،  از انجام این عمل خودداری می کنند.

خوشبختانه امروزه علم تکنولوژی در زمینه زیبایی پیشرفت زیادی داشته است و  زیبا جویان می توانند با خیال راحت و در مدت زمان کوتاهی مشکلات ظاهری بینی خود را بر طرف کنند.  لیفت بینی با دو روش جراحی و غیر جراحی انجام می‌ شود. در حین روش های غیر جراحی هیچ برش و بخیه ای بر سطح بینی ایجاد نخواهد شد و در زمان کوتاهی با استفاده از نخ های بخیه،  ژل های تزریقی یا بوتاکس  فرم بینی را تغییر می دهند.

اما در روش های لیفتینگ با جراحی بینی با استفاده از دستگاه های پیشرفته این عمل پیش می رود و قطعاً عوارض آن نسبت به جراحی رینوپلاستی بسیار خفیف خواهد بود.  اگر می ‌خواهید به بینی زیبا و خوش فرم دست یابید اولین اقدامی که باید انجام دهید مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر می باشد  شما می توانید با حضور در جلسات مشاوره نسبت به مهارت پزشک اطمینان کامل حاصل کنید همچنین با مراجعه به وب سایت های مختلف متخصصین با انواع روش ها و نمونه کار های پزشک  آشنا شوید.

منظور ما از مراکز معتبر و تخصصی مراکزی است که بتوانند انواع خدمات زیبایی را با قیمت مناسب و در شرایطی امن برای زیبا جویان ارائه دهند کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های معتبر در سطح کشور و خاورمیانه است . در این کلینیک انواع خدمات زیبایی بهترین تجهیزات پزشکی  ارائه می‌ شود.  هدف کادر درمانی در این کلینیک  جلب رضایت متقاضیان ، کسب نتایج موفقیت آمیز و کاهش عوارض می باشد .

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

 کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/ywi4

لینک آپارات:https://aparat.com/v/HAEi5

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/S9gTPNAf

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.