زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

عکس لیفت بینی در کلینیک آراد

عکس لیفت بینی در کلینیک آراد

عکس لیفت بینی در کلینیک آراد

قطعا هیچ کسی دوست ندارد که حتی نقص کوچکی در چهره او وجود داشته باشد و همیشه زیبایی یکی از ارکان مهم افزایش اعتماد به نفس در  موقعیت های موفقیت آمیز  دوران زندگی می باشد.  بینی یکی از اجزاء مهم صورت است که در بخش مرکزی آن قرار دارد و با یک ایراد جزئی می تواند زیبایی بخش های مختلف صورت را نیز کاهش دهد.

به همین دلیل عمل زیبایی بینی یکی از پر طرفدار  ترین عمل ها در سر تا سر جهان شناخته می شود.  اما متاسفانه ، مراحل سخت این جراحی ، بی هوشی و دوره نقاهت طولانی مدت آن یکی از دغدغه های بسیاری از زیبا جویان است.  همچنین ممکن است که پس از پشت سر گذاشتن این مراحل طاقت فرسا به نتایج مورد نظر خود نرسند .

شاید تا کنون با مشاهده عکس های برخی افرادی که عمل جراحی بینی انجام داده اند متوجه شوید که ممکن است پس از جراحی مشکلاتی همچنان وجود داشته باشد.  بنابراین بهترین راه کار برای رفع مشکلات ظاهری و جزئی بینی لیفت بینی خواهد بود.  حتی کسانی که قصد دارند عمل جراحی انجام دهند بهتر است که با انجام تکنیک های لیفت از نتایج جراحی مطلع شوند . زیرا،  نتایج حاصل از این روش ها کمتر از جراحی نخواهد بود .

برای انجام تکنیک های مختلف لیفت و زیبایی بینی نیاز به پرداخت هزینه های زیاد ، دوره نقاهت طولانی مدت و عوارض نا خوشایند نیست بلکه شما در زمانی کوتاه با حداقل عوارض می توانید معایب ظاهری بینی خود را از بین ببرید و فرم بینی را به شکل دلخواه خود در آورید.  بنابراین ما در طی این مطلب قصد داریم شما را با این تکنیک زیبایی آشنا کنیم.  پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی چیست ؟

لیفت بینی یک از روش های کلینیکی و زیبایی است که می تواند بدون درد سر و کاملا ایمن عیب های ظاهری بینی را برطرف کند و فرمی زیبا و خوش حالت در بینی ایجاد کند . همچنین با کمک این تکنیک زیبایی می توان برخی از مشکلات پزشکی در عملکرد تنفس را همچنین انحراف بینی را مورد درمان قرار داد .

با استفاده از این تکنیک های زیبایی می توان بخش های مختلف بینی را بر اساس  خواسته ها و اهداف متقاضیان دچار تغییر کرد تا باعث ایجاد  تناسب بین اجزا نیز ایجاد شود . یکی از نکته های مهمی که باید در مورد این فرایند زیبایی مورد توجه قرار دهید این است که حتی با این روش می‌ توان مشکلات مادرزادی و یا آسیب هایی که به دلیل عوامل محیطی مانند ورزش به بینی وارد شده را رفع کرد.

این فرایند با راهکار های متعددی انجام می شود که برخی از آن ها نیازی به تیغ جراحی ندارد و در برخی از مواقع متخصصین برای دستیابی به نتایج مورد نظر دست به عمل جراحی دست می‌ زنند.  بنابراین برای درک بهتر شما نسبت به انواع تکنیک های زیبایی لیفت در این مطلب توضیحاتی در این زمینه ارائه خواهیم داد.

انواع روش های  لیفت بینی :

با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه زیبایی روش های مختلفی برای اصلاح فرم بینی ابداع شده است که این روش ها به دو دسته جراحی و بدون جراحی تقسیم بندی می شوند.  در تکنیک های بدون جراحی متخصص بدون تیغ جراحی و به صورت سرپایی فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر می دهند .

حتی زمانی که برای این روش ها صرف می شود بسیار کوتاه است.  در طی مراحل انجام این فرآیند هیچ برش و بخیه بر سطح بینی  ایجاد نمی شود.  در حال حاضر این روش ها را به عنوان راه کاری موثر به جای عمل جراحی بینی می شناسند و معمولاً برای کسانی که از تیغ جراحی می ترسند و یا نمی خواهند عوارض پس از آن را تجربه کنند پیشنهاد می شود.  انواع روش های لیفت و زیبایی بینی شامل موارد زیر می باشد

  • لیفت بینی با نخ

لیفت با نخ یکی از روش‌ های غیر جراحی است که با کمک نخ های تجزیه پذیر می توان به صورت کاملا ایمن فرم بینی را تغییر داد.  این نخ ها  در انواع مختلف و  با طول و ضخامت متفاوت وجود دارند.  مدت ماندگاری لیفت با نخ در حدود یک تا سه سال است و می تواند نتایج طبیعی و بی نظیر به همراه داشته باشد.

در این تکنیک متخصصین  نخ های ظریف و  قابل جذب را با استفاده از سوزن های تو خالی و ظریفی در زیر بافت بینی قرار می دهند تا بتوانند با کشیدگی و سفت کردن آن ها فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر دهند.  به طور کلی متخصصین محل جای گذاری نخ ها را بر حسب معایب ظاهری بینی تعیین می‌ کنند و در زمان کوتاهی فرم بینی را تغییر خواهند داد.

این نخ ها از جنس نخ  بخیه هستند و به مرور زمان در بدن تجزیه می شوند.  نخ هایی که برای زیبا سازی فرم بینی استفاده می شوند در حدود ۰/۱۲ میلی متر  ضخامت دارند.  بنابراین به تدریج در پوست جذب می شوند و تاثیرات آن کاهش می یابد.  به همین دلیل لیفت با نخ به عنوان روشی موقتی معرفی می شود.

 نخ هایی که برای اصلاح فرم بینی استفاده می شود شامل نخ های  GOG ،PDO،  هوریکان و پلیکولید می باشد که معمولاً از نظر متخصصین با کیفیت ترین نوع نخ ، نخ های PDO می باشد . البته متخصصین بر اساس مشکلات ظاهری بینی و ناحیه مورد نظر از نخ های دیگر استفاده می کنند.  این تکنیک زیبایی روشی کاملا ایمن و بدون درد است  و مراحل انجام آن نیاز به بی هوشی ندارد.

زمانی که صرف می شود تا فرم بینی با نخ های تجزیه پذیر تغییر کند در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه می باشد.  البته این مدت زمان متغیر است و به تعداد نخ های جایگذاری شده در بینی بستگی دارد.  پس از پایان مرحله جایگذاری نخ ها  زیبا جویان بدون نیاز به بستری شدن می توانند کلینیک را ترک کنند و دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل سپری کنند.

متخصصین توصیه می کنند تا سه روز از فعالیت های اجتماعی دوری کنید و تا بهبودی کامل از جا به جایی اشیای سنگین،  فعالیت های ورزشی،  فشار دادن و ماساژ دادن بینی بپرهیزید.  نتایجی که از این فرایند زیبایی حاصل می شود کاملاً طبیعی است و در حدود ۹۰ درصد از متقاضیان به نتایج مورد نظر خود دست می یابند.

لیفت با نخ یکی از روش های تخصصی است  که باید توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام شود در غیر این صورت با عوارضی مانند پارگی و جا به جایی نخ ها  عفونت و حتی خونریزی همراه می باشد.  باید بدانید که برخی از مشکلات اساسی بینی  مانند شکستگی،  انحراف استخوان بینی و مشکلات تنفسی با جایگذاری نخ ها  بر طرف نمی‌ شود و متخصص توصیه می کنند که برای رفع مشکلات عمل جراحی انجام شود . هزینه های لیفت با نخ نسبت به  عمل جراحی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

  • لیفت بینی با تزریق ژل

 تزریق ژل برای زیبا سازی و اصلاح فرم بینی موثر ترین و ساده و راحت ترین روش معرفی می شود که معمولاً این فرآیند برای متقاضیانی که با افتادگی نوک بینی مواجه هستند پیشنهاد می شود.  همچنین می‌ تواند نا همواری های و زخم های سطح بینی را درمان کند.  با کمک این فرآیند می توان نا هموار ی هایی از قبیل  پوست های متوسط و خفیف را از بین ببرد تا سطح بینی صاف و یکدست شود.

به همین دلیل متخصصین تزریق ژل را در بخش های مختلف بینی انجام می دهند.  مدت دوام لیفت با تزریق ژل در همه افراد یکسان نیست بلکه به عواملی مانند شرایط سنی افراد،  نوع ژل،  میزان تزریق و جنس پوست آن ها بستگی دارد.  به  طور میانگین می‌ توان گفت که نتایج حاصل از این فرایند تا دو سال ماندگار است اما نمی توان تزریق ژل را برای از بین بردن مشکلات اساسی بینی مورد استفاده قرار داد.

  بیشترین کار برد در جهت رفع قوز های خفیف و متوسط و انحراف جزئی بینی می باشد.  نکته مهم و قابل توجه در مورد تزریق ژل این است که ژل ها از ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید ساخته می شوند که در کنار فرم دهی به بینی می تواند سبب جوان سازی پوست شود.  هزینه تزریق ژل به بینی برای همه افراد متفاوت است که به نوع ژل و معایب ظاهری بینی همچنین میزان تزریق بستگی دارد.

ژل های دیگری که می توان برای اصلاح فرم بینی استفاده کرد کلسیم هیدروکسی آپاتیت و اسید پلی لاکتیک می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ژل ها  به مقاله های دیگر کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید.

  • لیفت بینی با پلاسما جت

پلاسما نوع چهارم ماده است که گاز یونیزه شده با حرارت بالا می باشد که با هدف بهبود زخم ها در پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین این گاز در جهت عمل های زیبایی نیز کاربرد زیادی دارد و در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جهت از بین بردن چین و چروک های ریز ، افتادگی پوست و همچنین اصلاح فرم بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

 در این تکنیک زیبایی متخصصین بدون انجام جراحی فرم بینی را اصلاح می کنند . در طی مراحل انجام آن با استفاده از دستگاه پلاسما جت انرژی پلاسما به نقاط مختلف بینی تابانده می‌ شود . معمولاً این نقاط فاصله بسیار کمی با یکدیگر دارند که در حدود نیم میلی متر خواهد بود.  پس از نفوذ انرژی پلاسما به لایه های زیرین پوست آن ها را سوزانده و سبب لیفت و جمع شدن پوست این ناحیه خواهد شد و علاوه بر آن باعث فرم دهی به بینی می شود.

نقاطی که انرژی پلاسما به آن تابانده می‌ شود به صورت زخم  های بسیار ظریفی بر سطح پوست ایجاد می شود  زخم های  ظریف  ایجاد شده  بخشی از روند ترمیم پوست محسوب می‌ شود و با افزایش تولید کلاژن سازی آسیب های پوستی را از بین خواهد برد.  یکی از کاربرد های پر طرفدار  پلاسما جت اصلاح فرم بینی های گوشتی می باشد.

همان طور که می دانید این نوع بینی دارای پوستی چرب با منافذ باز خواهد بود.  بنابراین انرژی پلاسما به ترمیم و بازسازی پوست نیز کمک می کند و سبب بهبود و کیفیت پوست آن می شود.  همراه با انقباض پوست شما شاهد فرمی زیبا بر بینی می باشید.

قطعاً میزان عوارضی که پس از پلاسما جت مشاهده می‌ شود کمتر از عمل جراحی است و این موضوع باعث شده که روز به روز طرفداران آن افزایش یابد.  همچنین به دلیل دوره نقاهت کوتاه مدت نیازی به مراقبت های ویژه نمی باشد.

اما پس از جراحی باید تا یک هفته در منزل استراحت مطلق داشته باشید زمانی که متخصصین برای فرایند پلاسما جت در نظر می‌ گیرند در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه می باشد . در صورتی که عمل جراحی چندین ساعت طول می کشد . پلاسما جزء روش های است که در یک جلسه نمی توان به نتایج مد نظر رسید  و معمولاً متخصصین در طی دو تا سه جلسه فرم بینی را اصلاح خواهند کرد.

نتایج پس از این فرایند پس از یک ماه به وضوح قابل مشاهده است و ماندگاری تقریباً پنج ساله دارد.  پس دوام لیفت بینی با پلاسما جت نسبت به تزریق ژل و لیفت با نخ بیشتر است.

  • لیفت بینی با جراحی

شاید برای شما عجیب باشد که لیفت بینی با جراحی انجام شود در صورتی که این عمل امکان پذیر است زیرا مراحل این نوع لیفت به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می‌ شود و پس از انجام این عمل نیاز به دوره نقاهت و مراقبت های ویژه نمی باشد.

مدت زمانی که متخصصین برای این عمل در نظر می‌ گیرند در حدود ۲ تا ۴ ساعت خواهد بود . در این روش برش هایی که بر سطح بینی ایجاد می‌ شود بسیار ظریف و سطحی می باشد.  این برش ها معمولاً در بین دو حفره بینی ایجاد می شود .  فرایند جراحی با چند تکنیک و متد مختلف انجام می شود که شامل

  • لیفت کاهشی
  • بینی افزایشی
  • لیفت آسیب دیده
  • لیفت ترمیمی
  • لیفت اصلاحی
  • لیفت  نژادی

لیفت باز بینی می باشد که در هر کدام از این روش ها تغییراتی در بخش‌ های مختلف بینی ایجاد خواهد شد که نتایج حاصل از این روش ها طولانی مدت است و متخصصین می توانند مشکلات و معایب ظاهری بینی خود را برطرف کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های لیفت بینی با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز با حداقل عوارض می‌ توانند نتایج عالی حاصل کنند.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت بینی

مزایا و کاربرد های لیفت بینی

  • بدون بیهوشی و تیغ جراحی

انواع روش های لیفت بدون تیغ جراحی و بیهوشی انجام می شود.  معمولاً این روش ها  برای کسانی که به دلیل مشکلات پزشکی و یا ترس از جراحی از عمل جراحی دوری می کنند مناسب می باشد.  همه مراحل روش های لیفت بدون درد،  بدون تیغ جراحی و به صورت سرپایی انجام می شود.

  • هزینه مقرون به صرفه

یکی از مهم ترین دلایل گرایش زیبا جویان به روش های غیر جراحی هزینه مناسب نسبت به عمل های جراحی می باشد.  بنابراین کسانی که توانایی پرداخت هزینه های بالای جراحی را ندارند می توانند برای اصلاح فرم بینی خود از روش های مختلف لیفت استفاده کنند.

  • بدون محدودیت سنی و جنسی

یکی از مهم ترین نکات برای انجام  عمل جراحی بینی رسیدن به سن مناسب است.  اما برای انجام روش های مختلف لیفت معمولاً متخصصین محدودیتی در نظر نمی گیرند و متقاضیان می توانند با مشورت پزشک روشی مناسب را برای اصلاح فرم بینی و برطرف کردن معایب آن انتخاب کنند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر اساس شرایط افراد ، سن و  میزان مشکلات بینی بهترین روش لیفت را انتخاب خواهند کرد.

  • عوارض خفیف و بسیار کم

همان طور که می دانید عمل جراحی با برش های عمیق و تغییراتی در استخوان و غضروف های بینی انجام می شود.  اما در روش های مختلف لیفت ساختار داخلی بینی دست نخورده باقی می‌ ماند و فقط فرم ظاهری آن تغییر می کند.  همچنین مراحل انجام روش های غیر جراحی به صورت بی حسی موضعی خواهد بود.

بنابراین زیبا جویان عوارض پس از بی هوشی را نیز تجربه نمی کنند . پس از پشت سر گذاشتن مراحل تکنیک های مختلف لیفت با کمی تورم سوزش و کبودی مواجه خواهید شد که در مدت زمان کوتاهی رفع می شود.

کاربرد ها

  • اصلاح فرم بینی به شکل دلخواه
  • بازسازی و ترمیم فرم نوک بینی
  • ایجاد قرینگی در دو طرف بینی
  • برطرف کردن انحراف های جزئی و خفیف بینی
  • از بین بردن قوز های کوچک و متوسط
  • از بین بردن شیار ها،  نا هموار ی ها و فرورفتگی های سطح بینی
  • جمع شدن پره های باز بینی
  • رفع مشکلات تنفسی
  • ترمیم و بازسازی مدل بینی
  • تناسب بین اجزای صورت
  • افزایش اعتماد به نفس

کاندیدای مناسب لیفت بینی چه کسانی هستند ؟

اکثر کسانی که به دلایل مختلفی نمی توانند عمل جراحی بینی را انجام دهند معمولا کاندیدای مناسبی برای انواع تکنیک های لیفت و زیبایی بینی خواهند بود.  زیرا در  هنگام انجام روش های لیفت محدودیتی برای زیبا جویان نمی باشد و هر فردی که دوست دارد تغییراتی در فرم بینی خود ایجاد کند می تواند برای این عمل اقدام کند .

متخصصین نیز هر کدام از روش های لیفت را با در نظر گرفتن معایب،  آسیب‌ ها و مشکلات بینی پیشنهاد می‌ کنند که تغییراتی در تیغه،  نوک بینی،  پره ها و پوست آن  ایجاد خواهند کرد.  در کنار اصلاح فرم بینی روش های مختلف می تواند معایب پس از جراحی بینی را نیز برطرف کند.

روش های مختلف لیفت برای آسیب های جدی  مانند انحراف  و مشکلات تنفسی شدید و کجی استخوان بینی چندان موثر نمی باشد.  بنابراین متخصصین برای این افراد عمل جراحی بینی را پیشنهاد می دهند.  این که  متقاضیان می‌ توانند کاندیدای مناسبی برای روش های مختلف لیفت باشند به نظر متخصصین بستگی دارد.

شما با حضور در جلسه مشاوره مورد معاینه قرار می گیرید و پس از بیان انتظارات و اهداف خود و میزان معایب ظاهری بینی یکی از روش های لیفت را انتخاب می کنید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین در مورد انواع تکنیک های زیبایی و غیر جراحی بینی مهارت تجربه بالایی کسب کرده اند  و می توانند به صورت کاملا حرفه‌ ای مراحل درمان را پیش ببرند.  هدف کادر درمانی در در این کلینیک جلب رضایت متقاضیان می باشد.

لیفت بینی چه عوارض و معایبی دارد ؟

یکی از معایب مهم روش های مختلف لیفت بدون جراحی این است که شما نمی توانید برای همیشه از نتایج آن بهره مند شوید و این روش ها به عنوان روش های موقتی شناخته می شوند و شما باید برای ماندگار کردن نتایج برای تمدید مجدد آن اقدام کنید.

اگر شما قصد دارید که تغییراتی جدی  و اساسی در بینی خود ایجاد کنید قطعاً روش های مختلف لیفت برای شما مناسب نمی باشد . زیرا در این روش ها ساختمان داخلی بینی از قبیل استخوان ها،  غضروف ها و حتی مخاط آن دست نخورده باقی می ماند و فقط فرم ظاهری بینی تغییر می کند.

پس روش های مختلف لیفت  برای از بین بردن مشکلات جزئی و سطحی بینی موثر است و مشکلاتی مانند کجی استخوان بینی و مشکلات تنفسی  با این تکنیک ها قابل درمان نخواهد بود.  در کنار معایب ذکر شده می توان گفت که انواع تکنیک های لیفت با عوارضی محدود و نا چیز همراه است.

بنابراین شما به هیچ عنوان عوارض پس از جراحی را تجربه نخواهید کرد.  همه مراحل تکنیک های لیفت با بی حسی موضعی سپری می شود شما در حین انجام این فرایند دردی احساس نمی کنید.  همچنین عوارض پس از بی هوشی را نیز تجربه نخواهید کرد .

عوارض رایجی که در انواع روش های لیفت و زیبایی بینی مشاهده می کنید کمی تورم،  قرمزی و کبودی است که  در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود . هر کدام از روش های لیفت باید توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ ای انجام شود در غیر این صورت ممکن است با عوارضی نا خوشایند مواجه شوید که شامل موارد زیر می باشد

لیفت با تزریق ژل

  • جمع شدن ژل  در زیر بافت بینی
  • نا متقارن شدن بینی
  • عفونت
  • خونریزی
  • درد شدید
  • تورم و کبودی گسترده و طولانی مدت

لیفت با نخ

  • جا به جایی و پارگی نخ ها
  • موج دار شدن پوست
  • تغییر حالت بینی
  • عدم تقارن در فرم بینی
  • عفونت
  • درد شدید
  • سرگیجه
  • حالت تهوع
  • کبودی و تورم شدید

لیفت  با پلاسما جت

  • سوختگی و التهاب شدید پوست
  • عدم تقارن در بینی
  • عفونت
  • تاول های پوستی
  • تغییر رنگ پوست بینی

لیفت با جراحی

  • آسیب دیدگی بافت بینی
  • عدم تقارن
  • خونریزی و درد شدید
  • عفونت
  • نتایج نا مطلوب

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از عوارض پس از هر کدام از روش های لیفت در امان بمانید  زیرا متخصصین ما در انواع روش های لیفت تخصص و مهارت کافی کسب کرده‌ اند.  مهارت و تخصص بالای‌ پزشکان،  استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و هزینه های مناسب در این کلینیک باعث شده روز به روز طرفداران آن افزایش یابد.

همچنین در این کلینیک علاوه بر انواع روش های لیفت و زیبایی بینی راه کار های زیبایی دیگری از قبیل لیفت پلک،  لیفت چشم،  لیفت لب ها ، لیفت گونه ، لیفت چانه و لیفت پیشانی انجام می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه لیفت بینی چقدر است ؟

هزینه های شما در هر کدام از روش های لیفت متفاوت خواهد بود.  اگر شما به کلینیک های زیبایی های مختلفی سر بزنید متوجه تفاوت قیمت ها خواهید شد.  زیرا ، در هر کلینیک و مرکز زیبایی هزینه ها با تعرفه های متفاوت محاسبه می شود.

اما در کلینیک های معتبر و تخصصی انواع خدمات زیبایی با تعرفه های معقول و استاندارد ارائه می شود همچنین هزینه‌ ای  نا چیز برای ارائه مشاوره دریافت خواهند کرد . در هر صورت شما با انتخاب  روش های لیفت غیر جراحی بینی،  هزینه بالایی مانند عمل جراحی بینی پرداخت نخواهید کرد زیرا،  شما هزینه ای برای اتاق جراحی،  بی هوشی،  بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های ویژه پرداخت نخواهید کرد و قطعاً هزینه های شما نسبت به عمل جراحی مقرون به صرفه تر خواهد بود .

عوامل مختلفی هزینه های این خدمات زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارت است از

  • نوع روش لیفت
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • دارو های تجویز شده
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 خواهد بود . البته ، باید به لیست هزینه های خود مواردی مانند آزمایش ها و معاینه های لازم و عکس برداری را اضافه کنید.  یکی از موضوعات دیگری که در مورد روش های لیفت باید مورد توجه قرار دهید این است که این روش ها پس از پایان دوره ماندگاری باید تمدید شود و شما قبل از اقدام ،  این موضوع را مد نظر قرار دهید.

موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز یک از موارد تاثیر گذار بر هزینه ها می باشد.  هزینه ها در کلینیک هایی که در در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان قرار دارند بیشتر است . زیرا،  در این مراکز تجهیزات مورد استفاده پیشرفته و مدرن می باشد همچنین متخصصینی که در این مراکز فعالیت می‌ کنند سابقه و تجربه بالایی دارند در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای در جهت رفاه حال زیبا جویان در نظر گرفته شده است.

  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی آراد اصفهان مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت بینی :

  • قبل از این که بخواهید برای اصلاح فرم بینی خود یکی از روش های لیفت را انتخاب کنید باید از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.  برای دستیابی به نتایج مطلوب از رفتن به مراکز غیر تخصصی و نا معتبر خودداری کنید.
  • یکی دیگر از اقدامات مهم قبل از انجام لیفت حضور در جلسات مشاوره می باشد در این جلسه پزشک معایب و مشکلات بینی شما را بررسی می‌ کند و توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت های قبل و بعد از لیفت ارائه خواهند داد.
  • شما با اعمال این مراقبت ها می توانید آمادگی خود را افزایش دهید و همچنین عوارض پس از لیفت را به حداقل برسانید.  پس متخصصین با تجربه حضور شما را در جلسه مشاوره ضروری می دانند.  شما می‌ توانید در این جلسات هر سوالی در ذهن خود دارید بپرسید و همچنین ابهامات و ترسی خود را از بین ببرید.
  • در جلسه مشاوره از پزشک بخواهید که عکس های قبل و بعد از لیفت را به شما نشان دهد تا نسبت به نتایج درمان درک واقع‌بینانه ای  پیدا کنید ؛ همچنین بتوانید به پزشک و مهارت او بیشتر اعتماد کنید.
  • شما باید در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید تا در صورت نیاز پزشک دارو های دیگری را جایگزین کند.
  • دو هفته قبل از درمان باید مصرف دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  مکمل ها و ویتامین ها را کنار بگذارید. زیرا باعث افزایش خون رسانی می شود و مراحل لیفت را  سخت خواهد کرد.
  • دو هفته قبل از انجام لیفت باید از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و همچنین مشروبات الکلی بپرهیزید.  زیرا باعث کاهش غلظت خون و اکسیژن رسانی می شود و عوارض پس از لیفت را طولانی تر و بیشتر می کند.
  • ممکن است پزشک قبل از انجام لیفت دارو هایی برای شما تجویز کند دارو ها باید با دوز معین و سر وقت مصرف شود.
  • توصیه می شود چند روز قبل از انجام لیفت با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید .
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید .

مراقبت های پس از لیفت بینی :

متخصصین پس از انجام لیفت توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت ها ارائه خواهند داد و مواردی که در این بخش از مطلب بیان می کنیم جنبه عمومی دارد.  پس از انتخاب هر کدام از روش های لیفت باید مراقبت های ویژه انجام شود.

  • پس از انجام هر کدام از روش های لیفت می توانید با استفاده از کمپرس سرد در طول روز میزان تورم و کبودی را کاهش دهید. توصیه می‌ شود این عمل را ۶ تا ۸ بار به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید.
  • تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی،  خم شدن و جا به جایی اشیای سنگین،  فعالیت های شدید بدنی و شنا کردن خودداری کنید.
  • همچنین توصیه می شود تا مدتی از ورزش هایی که با توپ انجام می شود از قبیل والیبال،  بسکتبال و فوتبال خودداری کنید. چون با برخورد توپ به صورت شما احتمال آسیب دیدگی بینی زیاد است.
  • سعی کنید پس از انجام هر کدام از روش های لیفت به خوبی استراحت کنید و هنگام استراحت کمی زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید.  این عمل در کاهش تورم و کبودی به شما کمک می کند.
  • از مصرف دارو های مانند آسپرین و پروفن خودداری کنید.
  • از مصرف غذا های حساسیت زا ، شور و تند بپرهیزید و رژیم غذایی مناسبی را در پیش بگیرید.
  • تا چند روز توصیه می شود لباس های دکمه دار و یقه گشاد بپوشید تا در هنگام تعویض لباس فشاری به بینی شما وارد نشود.
  • از دستکاری کردن بینی،  ماساژ دادن و فشار دادن و فین کردن بپرهیزید.
  • از قرار گرفتن در معرض گرد و غبار،  اشعه نور خورشید و دود دخانیات بپرهیزید .
  • متخصصین با تجربه پس از انجام لیفت جلسه ای را برای بررسی نتایج در نظر می گیرند حتما در این جلسه شرکت کنید تا در صورت نیاز  دارو های لازم برای شما تجویز شود .
  • با نوشیدن مایعات کافی و مصرف  میوه ها و سبزیجات تازه سرعت بهبودی را افزایش دهید.

اثرات و نتایج

نتایج پس از هر کدام از روش های زیر متفاوت است شما پس از تزریق ژل می توانید بلافاصله تاثیرات اولیه آن را مشاهده کنید اما برای دست یافتن به نتایج قطعی یک هفته صبر می کنید.

 اما در روش های دیگر لیفت مانند نخ یا پلاسما جت باید صبور باشید پس از انجام لیفت با نخ احساس کشیدگی تورم در بینی خواهید داشت این احساس کم کم کاهش  می‌ یابد و پس از یک تا دو هفته متوجه نتایج لیفت خواهید شد.  پلاسما جت با استفاده از انرژی پلاسما انجام می شود و بر سطح بینی زخم های ایجاد می شود.

 این زخم ها در طی یک هفته می ریزند و کم کم تاثیرات لیفت نمایان  می شود.  نتایج قطعی لیفت بینی با پلاسما جت پس از ۳ تا ۴ هفته به وضوح قابل مشاهده می باشد . اگر پزشک تشخیص دهد که لیفت و زیبایی بینی شما با تکنیک های جراحی قابل انجام است باید دو ماه صبر کنید تا شاهد نتایج قطعی آن باشید.

هر کدام از روش های لیفت بدون جراحی ماندگاری موقتی دارد و پس از پایان دوره ماندگاری تاثیرات آن از بین می رود.  پس از تزریق ژل  ماندگاری آن یک تا دو سال پیش بینی می شود و بینی خوش فرم و زیبا خواهید داشت.  تاثیرات لیف با نخ پس از یک تا سه سال از بین می رود اما پلاسما جت ماندگاری بیشتری دارد که در حدود ۵ سال خواهد بود.

حتی می توانید با اعمال مراقبت ها  مدت ماندگاری آن را افزایش دهید . تکنیک ‌های مختلف لیفت با جراحی نیز ماندگاری همیشگی دارد و زیبایی شما را تا سالیانه طولانی تضمین خواهد کرد.

چگونه ماندگاری لیفت بینی را افزایش دهیم ؟

مراقبت هایی که پس از انجام هر کدام از روش های لیفت توصیه می شود در جهت سرعت بهبودی و ماندگار کردن تاثیرات آن خواهد بود.  عوامل مختلفی مانند شرایط سنی  و جنس پوست میزان ماندگاری این روش ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  همچنین با اعمال برخی از مراقبت ها ماندگاری تاثیرات آن ها را افزایش می دهید.

پس بهتر است که به طور روزانه مراقبت های توصیه شده را انجام دهید.  مایعات زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید.  قبل از این که تاثیرات انواع تکنیک های لیفت مانند فیلر های پوستی و یا نخ های  جذبی برای تمدید مجدد اقدام کنید.

  سعی کنید از فشار آوردن به بینی خود بپرهیزید . در هنگام استفاده از ماسک و عینک مواظب باشید که فشاری به بینی شما وارد نشود.  در هنگام تمدید مجدد لیفت از پزشک بخواهید که راه کار های ماندگار تری را برای شما در نظر بگیرد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت بینی

دوره نقاهت پس از لیفت بینی چقدر است ؟

با توضیحاتی که در بخش‌ های مختلف مطلب بیان شد متوجه شدیم که روش های غیر جراحی نیازی به دوره نقاهت طولانی مدت و اعمال مراقبت های ویژه ندارد بلکه زیبا جویان می‌ توانند به زودی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

 تزریق ژل یکی از روش های ساده و موثر برای زیبایی و فرم دهی به بینی است زیبا جویان می توانند بلافاصله پس از ترک کلینیک فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

 پس از نیت با نخ ممکن است شما با کمی و تورم مواجه شوید که بهتر است یک تا دو روز در منزل استراحت داشته باشید و مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید.

 لیفت پلاسما جت نیز روشی غیر تهاجمی است و زیبا جویان می توانند پس از سه تا چهار روز به فعالیت های اجتماعی خود باز گردند در این فاصله زمانی زخم  های ظریفی بر سطح بینی مشاهده می شود از کندن و دستکاری کردن زخم ها خودداری کنید.

 روش ها و متد های مختلف لیفت با جراحی نیز تهاجم کمتری نسبت به عمل جراحی رینوپلاستی خواهد داشت.  متخصصین ۵ تا ۷ روز استراحت را برای زیبا جویان در نظر می گیرند.  تا یک هفته باید چسب مخصوص بر روی بینی قرار گیرد تا بینی را ثابت و پایدار نگه دارد.

روند بهبودی در همه زیبا جویان کاملاً متفاوت است و به شرایط جسمانی،  شرایط سنی و اعمال مراقبت ها بستگی دارد . پس سعی کنید همه توصیه متخصصین را در دوره بهبودی جدی بگیرید و از ایجاد هرگونه فشار به بینی خود بپرهیزید.

متخصصین برای پیشگیری از عفونت و سرعت بهبودی دارو های مناسبی را تجویز می‌ کنند این دارو ها را با دوز معین و سر وقت مصرف کنید.

تعداد جلسات لیفت بینی چقدر است ؟

زمانی که شما برای انجام هر کدام از روش های لیفت به کلینیک های تخصصی مراجعه می کنید پزشک در جلسه مشاوره همه شرایط شما را مورد بررسی قرار می دهند و در طی این جلسه بر اساس اهداف و خواسته های شما تکنیک زیبایی انتخاب می شود.

حضور شما در این جلسات اهمیت بالایی دارد زیرا شما می توانید با مشاهده  تصاویر واقعی نمونه کار های پزشک از میزان تخصص و مهارت پزشک خود مطمئن  شوید   و تصمیمی درست بگیرید.  همچنین می توانید نسبت به نتایج حاصل از هر کدام از روش های لیفت درک  واقع بینانه ای داشته باشید.

روش هایی مانند تزریق ژل به بینی و لیفت با نخ همچنین لیفت با جراحی در طی یک جلسه انجام می شود.  زمانی که برای هر کدام از روش ها در نظر گرفته می شود کاملاً متفاوت است . تزریق ژل به بینی در حدود ۳۰ دقیقه لیفت با نخ ۴۵ دقیقه و لیفت با جراحی ۲ تا ۴ ساعت خواهد بود. البته،  بر اساس میزان مشکلات ظاهری بینی این زمان قابل تغییر خواهد بود.

پلاسما جت یکی از روش هایی است که در طی یک جلسه انجام نمی‌ شود بلکه متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب این فرایند زیبایی را در طی دو تا سه جلسه انجام می‌ دهد و فاصله بین جلسات نیز توسط پزشک تعیین خواهد شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین دکتر لیفت بینی در اصفهان

تصاویر لیفت بینی در کلینیک آراد

لیفت بینی با نخ در اصفهان

نتیجه گیری :

داشتن بینی خوش فرم و زیبا یکی از خواسته های همه زیباجویان است که امروزه به این دلیل به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنم و این عمل به عنوان محبوب ترین عمل جراحی در سر تا سر جهان شناخته می شود.

  اما متاسفانه امکان عمل جراحی برای برخی افراد وجود ندارد مشکلات پزشکی و ترس از عمل جراحی دو عامل مهم امتناع از جراحی بینی خواهد بود این افراد می‌ توانند با روش های غیر جراحی زیبایی را به چهره خود هدیه دهند.  انتخاب هر کدام از روش های لیفت مستلزم مهارت و تخصص پزشکان با تجربه و حرفه ای خواهد بود بنابراین قبل از این که بخواهید این تکنیک های زیبایی را انجام دهید اطلاعاتی در مورد پزشکان ماهر و با تجربه حاصل کنید همچنین با حضور در جلسه مشاوره از پزشک بخواهید که عکس های قبل و بعد از لیفت را به شما نشان دهد.

شما با مشاهده عکس ها می توانید با خیال راحت زیبایی چهره خود را به دست پزشکان بسپارید . هنگامی که به کلینیک مراجعه می کنید حتما در مورد کیفیت مواد لیفت و دارو های تجویز شده در آن تحقیق کنید.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های معتبر در کشور و خاورمیانه است.

در این کلینیک هدف  کادر درمانی ارائه بهترین خدمات زیبایی در زمینه پوست و مو می باشد.‌ شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان انجام می شود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/4nx1

لینک آپارات:https://aparat.com/v/fb1nr

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/U7cPglCj

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.