زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی یک تا دو هفته بعد از انجام عمل است. اما بعضی از بخیه‌ها جذبی هستند و نیازی به کشیدن ندارند. در آخر،زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی باید توسط پزشک شما مشخص شود. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره نوع بخیه و مدت زمان کشیدن آن تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک زیبایی آراد-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک زیبایی آراد-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

زمان مناسب کشیدن بخیه بلفاروپلاستی چه موقعی است؟

احتمالاً حالا که در حال جستجو درباره زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی هستید، می‌دانید این عمل چیست و تجربه آن را داشته‌اید. البته ممکن است در حال جستجو برای به دست آوردن اطلاعات کامل باشید تا این عمل را انجام دهید. اول از همه باید بدانید که بلفاروپلاستی یک جراحی سرپایی است و نیازی به بستری ندارد. در بسیاری از مراکز نیز از بخیه‌های جاذب استفاده می‌شود تا نیازی به کشیدن بخیه‌ها هم وجود نداشته باشد.

بخیه های غیر جذبی

 بعضی از پزشکان هستند که با توجه به شرایط بیمار از بخیه‌های کشیدنی استفاده می‌کنند. این افراد باید طبق صلاحدید پزشک در زمان مشخص شده برای برداشتن بخیه به پزشک خود مراجعه کنند.پزشک ابتدا بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و درصورتی‌که زخم‌ها جوش خورده باشند و دیگر نیازی به بخیه‌ها نباشد، آن ها را برمی‌دارد.

مدت زمان کشیدن بخیه‌های بلفاروپلاستی بین ۵ تا ۱۴ روز است. البته نمی‌توان یک زمان دقیق برای همه افراد مشخص نمود.

عوارض دیرکشیدن بخیه بلفاروپلاستی

 دیر کشیدن بخیه بلفاروپلاستی عوارض زیادی به دنبال دارد. ممکن است به دلیل سفت شدن بافت پوست قسمت‌های جراحی شده، بخیه‌ها به پوست بچسبند و امکان جدا کردن آن ها وجود نداشته باشد و یا کشیدن آن ها با درد و خونریزی همراه شود. بنابراین حتماً طبق توصیه پزشک، سر موقع برای کشیدن بخیه‌ها مراجعه کنید و مراقبت‌های بعد از عمل بلفاروپلاستی را فراموش نکنید.

بهترین زمان برای کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
بهترین زمان برای کشیدن بخیه بلفاروپلاستی چه موقع است ؟

فاکتورهای مؤثر در زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی

کشیدن بخیه‌های عمل بلفاروپلاستی تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار دارد که عبارت‌اند از:

تعداد بخیه‌ها

با توجه به شرایط بیمار و میزان افتادگی پلک، تعداد بخیه‌ها متفاوت خواهد بود. اگر جراحی بزرگ باشد، قطعاً نیاز به بخیه‌های بیشتری است و زمان کشیدن آن ها هم طولانی‌تر خواهد شد.

نخ بخیه

نخ مورد استفاده برای بخیه کردن زخم‌های حاصل از عمل بلفاروپلاستی دو نوع است. بعضی از نخ‌ها جاذب هستند و بعضی دیگر باید حتماً کشیده شوند. اگر از نخ‌های جاذب استفاده شود بعد از چند هفته تا چند ماه به صورت کامل جذب پوست می‌شوند و نیازی به کشیدن آن ها وجود ندارد.

مراقبت‌های بعد از بلفاروپلاستی

دستورات پزشک و نحوه نگهداری و مراقبت از پوست اطراف چشم، می‌تواند روی زمان کشیدن بخیه‌ها تأثیر داشته باشد. هرچه بیمار توصیه‌های پزشک را دقیق‌تر انجام دهد و همکاری‌های لازم با پزشک خود را داشته باشد، سریع‌تر می‌تواند برای کشیدن بخیه‌ها اقدام کند.

کشیدن بخیه بلفارو
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفارو درکلینیک پوست ،مو و زیبایی

مراقبت‌های لازم بعد از کشیدن بخیه‌های بلفاروپلاستی

شاید تصور کنید که بعد از کشیدن بخیه‌ها حالت چهره شما مانند روز اول می‌شود و نیازی به مراقبت و نگهداری خاصی ندارد. اما بد نیست این نکته را بدانید که وقتی بخیه‌ها را برمی‌دارید، محل زخم هنوز سر جای خودش باقی است. پس شما باید کمی صبور باشید تا زخم جوش بخورد و محل زخم رفته‌رفته بهبود پیدا کند. به این صورت جای بخیه‌ها نیز کمرنگ می‌شود و در نهایت هیچ ردی از بخیه‌ها در قسمت بالا و پایین پلک باقی نخواهد ماند. کارهایی که هر بیمار باید بعد از بلفاروپلاستی و کشیدن بخیه‌ها انجام دهد، شامل موارد زیر می‌شود.

مراقبت از زخم‌ها

بیمار باید مرتب بخیه‌ها را خشک و تمیز نگه دارد. برای بهبود آن ها نیز حتماً باید پمادها و داروهایی که پزشک توصیه کرده در زمان‌های مشخص شده، استفاده کند.

مصرف داروهای پزشک

پزشک بعد از عمل جراحی بلفاروپلاستی، داروهای آنتی بیوتیک و ضد التهاب برای بیمار تجویز می‌کند که استفاده از آن ها باعث بهبود سریع زخم‌ها و جوش خوردن جای بخیه‌ها می‌شود.

مراقبت از چشم

بهتر است بیمار بعد از کشیدن بخیه‌ها چشمان خود را به حالت نیمه باز نگه دارد تا فشاری به جای زخم وارد نشود. دست‌کاری کردن جای بخیه‌ها و بالا و پایین کردن ابروها، می‌تواند باعث فشار آمدن به بخیه‌ها شود.

عدم انجام فعالیت‌های سنگین

بیمارانی که عمل بلفاروپلاستی انجام داده‌اند تا 2 هفته نباید حرکات سریع و تند یا فعالیت‌های سنگین و ورزش انجام دهند. زیرا این کارها ممکن است به بخیه‌ها فشار وارد کند.

استفاده از مواد غذایی سالم

استفاده از مواد غذایی سالم و ویتامین‌ها کمک می‌کند تا فرایند بهبودی زخم سریع‌تر انجام شود.

استعمال پمادهای ترمیم کننده

پزشک قطعاً انواع کرم‌های مرطوب کننده و پمادهای ترمیم کننده را برای بهبود جای زخم‌ها به بیمار می‌دهد. بیمار باید سر وقت از تمام این پمادها استفاده کند تا هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کند.

مشاورین ما در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان پاسخگوی سوالات  شما، درباره  بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی می باشند.

شاید این مطالب نیز برای شما جذاب باشد:

بلفاروپلاستی با پلاسما جت

لیزر جای بخیه بلفاروپلاستی

آیا جای عمل بلفاروپلاستی می‌ماند

کلام پایانی

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی را پزشک مشخص می‌کند. گاهی اوقات بخیه‌ها به صورت جذبی هستند و گاهی اوقات نیاز به کشیدن آن ها وجود دارد. اگر بیمار توصیه‌های پزشک و مراقبت‌های بعد از بلفاروپلاستی را به صورت دقیق انجام دهد، هیچ ردی از بخیه‌ها روی پوست اطراف چشم باقی نمی‌ماند. همچنین بیمار باید بین ۵ تا ۱۴ روز بعد از عمل برای کشیدن بخیه‌های غیر جذبی اقدام کند.

کلینیک زیبایی آراد-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد
کلینیک زیبایی آراد-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicarad

تلگرام

https://t.me/clinic_arad

سروش

https://splus.ir/clinicarad

ایتا

https://eitaa.com/clinicarad

روبیکا

نماشا:
https://www.namasha.com/v/mMEAkLIV

آپارات :

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.