زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

همه سوالات در خصوص پلاسما جت

همه سوالات در خصوص پلاسما جت
محتوا پنهان
1 همه سوالات در خصوص پلاسما جت
1.1 منظور از پلاسما جت چیست؟

همه سوالات در خصوص پلاسما جت

حفظ جوانی و شادابی پوست همواره تاثیرات زیادی در زیبایی افراد دارد، به همین دلیل است که افراد در جهت حفظ زیبایی همیشه تلاش می‌کنند و در طول عمر خود روش های گوناگونی را برای بازگشت جوانی امتحان می‌کنند.

پوست بدن انسان در معرض انواع آسیب‌ها و آلودگی ها قرار دارد و به همین دلیل خیلی زود این قسمت جوانی و طراوت خود را از دست می دهد.

این عوامل باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد می شود.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های زیادی برای برگرداندن زیبایی و سلامت پوست وجود دارد یکی از این روش ها پلاسما جت است که در این مقاله از وب سایت کلینیک زیبایی پوست ومو آراد واقع در اصفهان در رابطه با همه سوالات در خصوص پلاسما جت قصد داریم بپردازیم.

روش موثر که می تواند زیبایی و شادابی را میهمان پوست کند. پس تا انتها با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

منظور از پلاسما جت چیست؟

پلاسما جت روش جدیدی برای جوانسازی پوست است که از طریق دستگاه پلاسما جت صورت می‌گیرد.

با استفاده از این روش آبرسانی به پوست انجام می‌شود و بنابراین پوست شما جوان و شاداب می شود و دوباره حالت خود را به دست می‌آورد.

با استفاده از پلاسما جت می توانید انواع آسیب های پوستی مانند چین و چروک های ناشی از افزایش سن ، افتادگی ها ،جای جوش ، آکنه و بریدگی ها را از بین ببرید.

علاوه بر این می‌توانید از این روش برای افتادگی پلک و چشم نیز استفاده کنید و فرم بینی را زیبا کنید.

این موارد تنها بخشی از کاربردهای پلاسماجت هستند.

زیبایی پوست با استفاده از پلاسماجت به صورت کاملاً سرپایی و بدون نیاز به بستری صورت می‌گیرد .

این روش را می توان از روش های بدون درد و کم عارضه برای جوان سازی پوست به شمار آورد.

در این روش نیازی به هیچگونه برش نبوده و کاملاً بدون درد انجام می‌شود، به همین دلیل پلاسماجت همیشه روشی محبوب و پرکاربرد برای جوانسازی پوست است ، روشی که نتایج آن در کوتاه‌ مدت ظاهر می شود و می تواند مدت نسبتا طولانی باقی بماند.

پلاسما جت چگونه انجام می شود؟

همانطور که از نامش نیز مشخص است ماده اصلی آن پلاسما ، از ماده گازی شکل با حرارت بسیار زیاد است که خاصیت رسانایی دارد و در برخورد با مواد دیگر به سرعت سرد می‌شود.

این ماده با استفاده از دستگاه‌های پلاسماجت وارد پوست می شود و با تبخیر بخش ها و لایه‌های مختلف باعث لیفت و رفع چین و چروک های پوستی می‌شود.

این روش پلاسما در نقاط بسیار ریز با فاصله کم تابیده می‌شود، بنابراین پس از انجام این عمل معمولا پوست دچار زخم های ریز نزدیک به هم می شود.

این زخم ها یکی دو روز بعد از درمان برطرف می‌شوند و جای نگرانی نیست.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که پلاسما باعث ایجاد سوختگی می‌شود و ممکن است که جای آن برای همیشه باقی بماند اما در واقع اینطور نیست.

اگر نگاهی به نتایج جوانسازی پوست با پلاسماجت بیندازید متوجه می شوید که بر روی پوست افرادی که جوان سازی انجام دادند نمی‌توان جای زخم و سوختگی را مشاهده کرد.

به علاوه نقاط ریز ایجاد شده روی پوست بعد از چند روز برطرف می‌شود.

اگر شخص از نظر سلامت مشکلی نداشته باشد و آسیب های پوستی هم شدت نگرفته باشد با یک جلسه درمان پلاسماجت می‌تواند مشکلات را برطرف کند، اما در صورتی که سن فرد بالا باشد و آسیب های پوستی آن زیاد باشد پوست به دلیل اینکه خاصیت ارتجاعی را از دست داده یا بنا بر وضعیت عمومی سلامت،  پزشک تصمیم به تکرار جلسات بیشتری برای او در نظر می‌گیرد که ممکن است بیش از یک جلسه درمان نیاز باشد.

گاهی نیز ممکن است پزشک برای تثبیت نتایج و رسیدن به نتایج بهتری برای فرد خاص جلسات بیشتری را در نظر بگیرد.

اگر شما هم میخواهید پلاسما جت را انجام دهید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان را پیشنهاد می دهیم شما می توانید تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه کلینیک به انجام این درمان بپردازید و به جوانی و زیبایی پوست خود بیفزایید.

کاربردهای پلاسما جت شامل چه مواردی است؟

پلاسماجت یکی از پرکاربردترین روش های جوانسازی پوست است ، روشی که علاوه بر درمان انواع آسیب های پوستی مانند چین و چروک‌ها و جای زخم و بریدگی ، می‌تواند به رفع افتادگی پلک و اطراف چشم نیز کمک کند.

علاوه بر آن می توان برای لیفت بینی و اصلاح حالت آن از پلاسماجت استفاده کرد.

این موضوع برای افرادی که از جراحی می ترسند و یا نمی‌توانند هزینه زیادی را صرف کنند درمان موثری است.

علاوه بر اینها از این روش می‌توان برای درمان ترک های پوستی نیز استفاده کرد.

این ترک ها که به دلیل افزایش وزن ، حاملگی یا بلوغ در پوست ایجاد می شود ، از بین بردن انواع ضایعات پوستی نیز از دیگر کاربردهای این روش درمانی است که با پلاسماجت می‌توان به راحتی آنها را از بین برد.

از پلاسماجت می‌توان برای از بین بردن انواع زگیل و فیبروئیدها استفاده کرد.

پلاسما جت می‌تواند روش پرکاربرد و تاثیرگذار در برطرف کردن چین و چروک ها باشد.

چین و چروک های اطراف چشم و خط لبخند ، خطوط پیشانی و دیگر نواحی چهره و بدن افراد از طریق این روش برطرف می‌شود.

بسیاری از افراد ممکن است در برهه‌ای از زمان برای انجام تاتو اقدام کرده باشند و اکنون به دنبال روشی برای پاک کردن آن باشند.

پلاسماجت می‌تواند به راحتی تاتو را پاک کند.

علاوه بر آن می توان از این روش برای از بین بردن خال های مختلف در مناطق بدن نیز استفاده کرد.

علاوه بر این ، این روش را می‌توان روش مطمئنی برای رفع افتادگی پوست در نواحی چهره دانست.

در واقع علاوه بر لیفت پلک و بینی می توانید نواحی پایینی صورت مانند غبغب نیز با این روش لیفت کنید.

با استفاده از روش پلاسما جت می توانید اثرات رگ‌های واریسی را به خوبی برطرف کنید.

این روش برای حل مشکلات رنگدانه های پوستی مناسب است منظور از مشکلات رنگدانه‌ای کک و مک و لک های ناشی از افزایش سن و بارداری یا تیرگی های نواحی مختلف چهره و بدن است.

در واقع می‌توان گفت که پلاسما جت روش مناسبی برای برطرف کردن مشکلات پوستی به شمار می‌رود، مشکلاتی که رفع آنها دیگر نیاز به زمان ندارد یا هزینه زیادی را نمی طلبد.

مزیت های استفاده از پلاسما جت چیست؟

پلاسما جت روش کم خطر و کم عارضه ای است که می‌توان آن را برای درمان انواع آسیب های پوستی مورد استفاده قرار داد.

درمان با استفاده از این روش بدون درد و خونریزی و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

استفاده از روش پلاسما جت محدودیت سنی ندارد و هیچ حساسیتی برای فرد نمی تواند ایجاد کند.

این روش‌ را می‌توان برای هر فرد با هر رنگ پوست استفاده کرد.

مشخصات افراد ممکن است در زمان اثر گذاری پلاسماجت موثر باشد، اما نمی توان مانع تأثیر گذاری باشد.

پلاسماجت با تحریک پوست و روند کلاژن سازی پوست بدون وارد کردن مواد شیمیایی اضافه به بدن باعث بهبود خونرسانی و آبرسانی به پوست می شود و می تواند شادابی و زیبایی را به پوست برگرداند.

این روش می تواند جایگزین مناسبی برای جراحی زیبایی بینی یا دیگر نواحی بدن باشد، روشی که بدون نیاز به ایجاد برش و زخم در پوست باعث زیبا شدن و جوان شدن آن می‌شود.

از آنجایی که نقاط درمانی پلاسما جت کوچک و نزدیک هستند می توان از آن برای درمان مشکلات پوستی در نواحی کوچک و حساس مانند کنار چشم نیز استفاده کرد.

طول مدت استفاده از پلاسماجت بسیار کوتاه است که حدود ۳۰ دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد، بنابراین نیازی نیست که شخص متقاضی از کار خود مرخصی بگیرد و می تواند بلافاصله بعد از درمان به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد.

برای بیشتر افراد درمان با این روش در یک جلسه صورت می‌گیرد اما در برخی افراد خاص ممکن است نیاز به دو یا سه جلسه درمان باشد.

به علاوه درمان پوست با این روش بدون بی حسی و بیهوشی صورت می‌گیرد، بنابراین اثرات ناشی از بیهوشی و بی حسی نیز وجود ندارد و دوام و ماندگاری پلاسما جت نسبت به دیگر روش‌های غیر تهاجمی بیشتر است و هزینه آن نیز کمتر میباشد.

پلاسما جت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-پلاسما جت

کاندیدای مناسب پلاسما جت چه کسانی هستند؟

پلاسما جت روش بسیار مناسبی برای درمان آسیب‌های پوستی است که برای افرادی که قصد دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتایج فوق العاده برسند مناسب است.

به علاوه با توجه به دوره نقاهت کوتاه ، این روش برای افرادی که نمی توانند مدت زیادی از کار خود مرخصی بگیرند و در خانه بمانند مناسب است.

نتایج این روش شبیه جراحی می باشد، بنابراین افرادی که از جراحی می‌ترسند می‌توانند از پلاسما جت برای زیباسازی و جوانسازی پوست خود استفاده کنند.

در صورتی که افراد قبلا از روش‌های جراحی برای برطرف کردن افتادگی و رفع آسیب ها استفاده کرده اند و نتایج خوبی به دست نیاوردند می‌توانند از پلاسماجت به عنوان روشی برای ترمیم بهره مند شوند.

این روش برای برطرف کردن آسیب های جزئی از افتادگی جزئی پلک،  چین و چروک های ریز نواحی مختلف بدن یا رفع برخی عدم تقارن های جزئی در نقاط مختلف چهره مناسب است.

اگر شما هم کاندیدای مناسب پلاسماجت هستید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

تفاوت پلاسما جت با دیگر روش های زیبایی پوست چیست؟

. مقایسه پلاسما جت و جراحی

در روش جراحی زیبایی پوست ، اثرات زخم و برش تا سال‌ها روی پوست باقی می‌ماند و ممکن است گاهی از بین نرود.

در صورتی که در پلاسما جت نیازی به ایجاد برش و زخم نیست علاوه بر ان دوره نقاهت در جراحی طولانی است.

در این روش معمولاً فرد باید دو هفته به طور کامل استراحت داشته باشد تا اثرات داروی بیهوشی برطرف شود ، بخیه ها کشیده می‌شود و جای زخم تا حدودی برطرف می‌شود.

در صورتی که پلاسما دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و شخص بلافاصله بعد از درمان می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد قطعاً عوارض پلاسما جت از جراحی کمتر بوده اما ماندگاری نتایج هر دو روش نیز دائمی است.

تنها در روش پلاسما جت ممکن است نیاز به تکرار جلسات در طول سال ها باشد.

. مقایسه پلاسما جت و پلکسر

از نظر روش انجام و نتایج ، این دو روش تفاوت زیادی با هم ندارند.

تنها تفاوت ، در روش استفاده از دستگاه‌های آن است که می‌توان هر دوی آنها را برای رفع ضایعات پوستی و درمان آسیب های پوستی استفاده کرد.

این روش های غیر تهاجمی برای درمان پوست هستند و هیچ کدام نیازی به اجازه برش ندارد ، دوره نقاهت هر دو روش کوتاه است و افراد بلافاصله بعد از درمان می توانند نتایج آن را مشاهده کنند.

هزینه پلاسما جت چقدر است؟

به طور قطع، هزینه پلاسما جت از روش‌های جراحی بسیار کمتر است.

این روش در مقایسه با روش های جوانسازی دیگر مانند لیزر درمانی هزینه کمتری را در بر دارد، چرا که در این روش نیازی به استفاده از ماده بی حسی و بیهوشی وجود ندارد و هزینه بستری در بیمارستان نیز ندارد و خود دستگاه پلاسما جت بینی قیمت پایینی دارد که می تواند هزینه کمتری را در پی داشته باشد.

معمولاً عواملی مانند سن فرد ، نوع و شدت آسیب ، محل درمان و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه های پلاسما جت هستند.

علاوه بر این میزان تخصص و تجربه پزشک و کلینیکی که در آن به انجام پلاسماجت می‌پردازید نیز می‌تواند روی هزینه‌ها تاثیرگذار باشد.

همچنین شهر محل زندگی می‌تواند از عوامل تعیین کننده هزینه ها باشد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و زیبایی آراد واقع در اصفهان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

پس از انجام پلاسما جت چه مراقبت های لازم است؟

. تا چند روز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید در صورتی که نمی‌توانید این کار را انجام دهید از کرم‌های ضدآفتاب توصیه شده توسط پزشک و کلاه‌های نقاب دار استفاده کنید.

. حداقل یک هفته بعد از پلاسماجت از مصرف داروها و مواد رقیق کننده استفاده نکنید.

. در صورتی که پزشک برای شما دارویی را در نظر گرفته آن را به موقع مصرف کنید.

. به هیچ عنوان محل درمان را ماساژ ندهید.

. از گرم کردن محل و فشار آوردن به محل تحت درمان خودداری کنید.

. در صورتی که در محل درمان زخم هایی ایجاد شده است به هیچ وجه زخم ها را دستکاری نکنید، این کار باعث به جا ماندن زخم بر روی چهره میشود.

. حداقل یک هفته پس از انجام پلاسما جت از مصرف سیگار و قلیان خودداری کنید.

. در صورتی که از این روش برای برطرف کردن مشکلات پوستی در ناحیه اطراف چشم استفاده کرده اید حداقل تا ۲۴ ساعت از رانندگی خودداری کنید.

. حتماً در جلسات مرتبط توسط پزشک شرکت کنید تا نتایج و عوارض به خوبی بررسی شود.

معایب و عوارض احتمالی پلاسما جت شامل چه مواردی هستند؟

در صورتی که پلاسما جت در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد خطراتی برای فرد در پی ندارد و فرد متقاضی عوارضی را تجربه نمی‌کند.

عوارض عمومی پلاسماجت احساس خارش و سوزش جزئی در منطقه تحت درمان است.

علاوه بر آن ممکن است ناحیه درمان کمی قرمز و متورم شود و التهاب پیدا کند که این عوارض و مدت زمان ماندگاری آن به عوامل مختلفی مانند شدت آسیب پوست ، سن فرد ، نوع پوست و ناحیه درمان بستگی دارد اما در افراد مختلف با ویژگی‌های متفاوت این موارد بیش از چند روز باقی نمی‌ماند.

تجربه نشان داده که در بسیاری از افراد عوارض پلاسما جت چند ساعت بعد از درمان برطرف می‌شود، اما در برخی افراد نیز زمان بهبودی حدود یک هفته است.

علاوه بر این بسیاری از افراد نگران باقی ماندن جای زخم پلاسما جت هستند.

در واقع اگر افراد بلافاصله بعد از پایان پلاسما جت خود را در آینه ببینند نقاط ریز زیادی در ناحیه تحت درمان می بینند که ملتهب و قرمز است.

همچنین این موضوع باعث ایجاد نگرانی می‌شود و ممکن است فکر کنند که جای آنها برطرف نمی‌شود اما باید گفت که خیال شما بابت این زخم ها راحت باشد با برطرف شدن همه عوارض زخم ها کاملا خوب می‌شوند به گونه‌ای که بعد از برطرف شدن کسی نمی‌تواند محل درمان را تشخیص دهد.

مراقبت های قبل از انجام پلاسما جت چیست؟

پلاسما جت یک روش آسان و ایمن است که به راحتی می توانید به درمان چین و چروک و افتادگی های پوست پایان دهید بدون درد ، خونریزی و دوره نقاهت سپری می شود و نیاز به مراقبت های خاص و ویژه ای ندارد اما رعایت بعضی نکات می‌تواند در روند نتایج تاثیر گذار باشد از جمله:

. دوری از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی حداقل یک هفته قبل از انجام درمان.

. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید که باعث قرمزی و تورم بیش از اندازه نشود.

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید ، پوست را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید.

اثرات و نتایج پلاسما جت چیست؟

پلاسما جت برای برطرف کردن مشکلات پوستی و افتادگی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اثرات و نتایج این روش درمانی ماندگاری دائمی دارد و میتواند در زیبایی چهره ، طراوت ، شادابی آن و اعتماد به نفس افراد کمک بسیاری کند.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از اثرات و نتایج پلاسماجت برخوردار شوید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید همچنین شما می توانید در این کلینیک از انواع خدمات زیبایی پوست و مو بهره مند شوید و زیبایی و جوانی را به خود هدیه دهید.

دوره نقاهت پلاسما جت چقدر است؟

استفاده از پلاسما جت برای زیبایی و جوانسازی پوست دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بعد از پایان درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید.

کافیست یک سری مراقبت ها را انجام دهید تا پلاسما جت بهترین اثر و نتیجه را برای شما در پی داشته باشد.

البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن دوره نقاهت و جلوگیری از عوارض احتمالی نقش مهمی را برعهده می‌گیرد، پس در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کافی را داشته باشید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی برای خود به دست آورید و از نداشتن دوره نقاهت و ریکاوری بهره مند شوید و از عوارض احتمالی این روش درمان جلوگیری کنید.

تعداد جلسات پلاسما جت چند جلسه است؟

تعداد جلسات پلاسماجت بستگی به میزان افتادگی و شدت مشکلات پوستی هر فرد دارد.

به طور معمول برای افراد یک جلسه درمان کفایت می‌کند اما بعضی افراد هستند که برای رسیدن به نتیجه بهتر نیاز به چند جلسه درمان دارند که با توجه به نظر پزشک متخصص تعداد جلسات برای افراد در نظر گرفته می شود.

اگر شما هم کاندیدای مناسب پلاسماجت هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو آراد واقع در اصفهان مورد معاینه و مشاوره پزشک متخصص کلینیک قرارگیرید و از تعداد جلسات این روش درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص آن دارید از پزشک متخصص و کارشناسان اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان است که می‌توانند از آن بهره مند شوید.

چه کسانی نباید از روش پلاسما جت استفاده کنند؟

معمولاً افراد با بیماری هایی نظیر دیابت کنترل‌نشده ، صرع ، سرطان و بیماری های خود ایمنی کاندیدای مناسب استفاده از پلاسماجت نیستند.

افرادی که با مشکلات غده تیروئید ، بیماری های خونی مانند انعقاد خون درگیر هستند از این روش نمی توانند برای جوانسازی پوست استفاده کنند.

پلاسما جت برای افراد مبتلا به حساسیت و بیماری های پوستی نیز روش درمانی مناسبی به شمار نمی‌رود، به خصوص اگر این بیماری از نوع بیماری های باکتریایی و ویروسی باشد.

با وجود آن که هنوز دلایل محکمی برای اثرات منفی پلاسماجت روی جنین وجود ندارد اما بهتر است که خانم‌های باردار نیز از این روش درمانی برای جوان سازی پوست استفاده نکنند.

آیا انجام پلاسما جت محدودیت سنی دارد؟

از نظر پزشکی محدودیتی برای انجام پلاسما جت وجود ندارد و افراد می‌توانند در هر سن و سالی از این روش برای رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنند، اما پزشکان استفاده از این روش را در پایین تر از ۲۰ سال و بالاتر از ۸۴ به شما توصیه نمی‌کند زیرا در سن زیر ۲۰ سال هنوز هورمون های بدن به تعادل نرسیده و این موضوع باعث از بین رفتن اثرات پلاسماجت می‌شود.

در سن بالای ۸۰ سال نیز شدت آسیب و چین و چروک های پوست آنقدر زیاد است که پوست حالت ارتجاعی خود را تا حد زیادی از دست داده است و پلاسماجت نمی تواند به رفع مشکلات بپردازد.

میزان ماندگاری اثرات پلاسما جت چقدر است؟

در مقایسه با دیگر روش‌های غیر تهاجمی درمان آسیب های پوستی با پلاسماجت یکی از ماندگارترین روش‌ها است.

در صورتی که فرد بعد از پلاسماجت به توصیه‌ها به خوبی توجه کند و سبک زندگی خوبی را دنبال کند، اثرات این روش تا سال ها می تواند باقی بماند اما در صورتی که فرد سبک زندگی را تغییر ندهد ، رژیم غذایی نامناسبی را دنبال نکند و به مصرف سیگار ، قلیان و الکل بپردازد، ماندگاری نتایج خیلی زود از بین می رود.

اثرات روش پلاسما جت چه مدتی بعد از درمان ظاهر خواهند شد؟

اثرات درمان پلاسماجت بلافاصله بعد از اتمام جلسه درمانی خود را نشان می‌دهد، اما برای تثبیت نتایج و مشاهده نتایج قطعی بهتر است که مدتی منتظر بمانید تا یک هفته بعد از پلاسماجت نتایج کاملا مشهود خواهد بود.

ممکن است پزشک برای نتیجه گیری بهتر ۲ ماه پس از جلسه اول یک جلسه تکمیلی نیز برای شما در نظر بگیرد.

بهترین محل برای انجام پلاسما جت کجا است؟

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در شهر اصفهان با استفاده از بهترین و باتجربه ترین پزشکان ، بهترین نتایج جوانسازی پوست را می توانند با استفاده از پلاسما جت برای شما رقم بزنند.

در این کلینیک افراد مختلف با پوست های متفاوت و آسیب‌های مختلف برای رسیدن به نتایج درمانی مراجعه کرده و بهترین درمان را مشاهده کرده اند، بنابراین اگر قصد دارید به نتیجه دلخواه خود از پلاسماجت برسید به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید و بار دیگر جوانی و زیبایی را به پوست خود بازگردانید.

نتایج پلاسماجت پلک چند روز بعد از عمل ظاهر می شود؟

مدت زمان ماندگاری پلاسما جت بستگی به سبک زندگی فرد ، شیوه مراقبت از ناحیه تحت درمان دارد.

در صورتی که موارد گفته شده به درستی رعایت شود ماندگاری این روش می‌تواند حدود سه سال میباشد، البته این زمان حداقل زمانی است که می‌توان برای ماندگاری پلاسما جت نام برد در صورت رعایت دقیق موارد ذکر شده ، اصلاح سبک زندگی و مراقبت از پوست نتایج آن می‌تواند تا آخر عمر برای فرد باقی بماند.

پلاسما جت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-پلاسما جت

آیا میتوان از پلاسما جت پلک برای رفع پف پلک و فرم دهی به چشم استفاده کرد؟

پلاسما جت روشی است که روی پوست اطراف چشم تاثیر گذار است، بنابراین هر آسیبی که مربوط به پوست در این ناحیه باشد از طریق این روش درمانی می‌توان آن را برطرف کرد.

پف بالای پلک ، افتادگی پلک بالایی و پایینی از مشکلات پوستی اطراف چشم است، بنابراین از طریق پلاسما جت پلک می‌توان این روش را درمان کرد.

البته توجه کنید که پلاسما جت برای درمان موارد بسیار شدید روش مناسبی به شمار نمی‌رود و با استفاده از آن می توان افتادگی خفیف و متوسط را از بین برد.

در مورد فرم دهی به چشم ها نیز باید گفت که تا حدودی این کار امکان پذیر است البته به این معنا نیست که پلاسماجت می‌تواند جایگزین روش کانتوپلاستی و عمل چشم گربه ای یا دیگر عمل های زیبایی و فرم دهی باشد.

با استفاده از این روش می‌توان به از بین بردن افتادگی و چین و چروک پوست اطراف چشم پرداخت ، چشم‌ها را کشیده تر کرد ، فرم طبیعی چشم ها را به آنها بازگرداند ، بنابراین پلاسما جت پلک روشی برای درشت کردن چشم و یا تغییر دادن حالت آنها نیست.

بهترین محل برای انجام پلاسما جت پلک در اصفهان کجا است؟

به دلیل اینکه پلاسما جت پلک در ناحیه چشم انجام می‌گیرد و چشم حساس است انجام پلاسما جت را باید در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای انجام دهید.

شما می توانید با اطمینان خاطر کامل این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید.

در این کلینیک عمل پلاسما جت توسط متخصص باتجربه و حرفه‌‌ای صورت می‌گیرد و می تواند زیبایی و جذابیت را بار دیگر به چشمان شما بازگرداند همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص صورت می گیرد که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید و زیبایی و جوانی خود را دو چندان کنید مشاوره نیز در این کلینیک به صورت رایگان است که می توانید از مشاوره نیز بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت ‌آور پلاسما جت

هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک

بلفاروپلاستی یا پلاسما جت ؟

نتیجه گیری

حفظ جوانی و شادابی پوست همواره می‌تواند تاثیرات زیادی در زیبایی فرد داشته باشد، به همین دلیل افراد در جهت حفظ زیبایی پوست تلاش دارند و در طول عمر خود روش‌های گوناگونی را برای این کار استفاده می‌کنند.

پوست بدن انسان در معرض انواع آسیب ها و آلودگی ها قرار دارد و به همین دلیل خیلی زودتر از دیگر قسمت ها جوانی و شادابی خود را از دست می‌دهد.

عوامل مختلف باعث می‌شود که کاهش اعتماد به نفس افراد به وجود آید ، خوشبختانه روش های زیادی برای بازگشت سلامت و زیبایی پوست وجود دارد یکی از این روش‌ها پلاسما جت است.

پلاسما جت روش جدیدی برای جوانسازی پوست از طریق دستگاه پلاسما جت صورت می گیرد.

با این روش می‌توان آبرسانی به پوست را سرعت بخشید و به پوست جوانی و شادابی را دوباره باز می‌گرداند.

پلاسماجت می‌تواند انواع آسیب های پوستی شامل چین و چروک های ناشی از افزایش سن ، افتادگی ، آکنه ، جای زخم و بریدگی را از بین برد.

علاوه بر این با استفاده از این روش می توان افتادگی های پلک و چشم را نیز برطرف کرد و فرم بینی را نیز زیبا تر ساخت.

این موارد بخشی از کاربردهای پلاسما جت هستند.

اگر شما هم جز  آن دسته از افرادی هستید که می خواهید پلاسماجت را برای زیبایی و جوانسازی پوست و رفع مشکلات پوستی استفاده کنید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید، همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/LXYhG

نماشا:https://www.namasha.com/v/IdjvT9Qf

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.