زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بلفاروپلاستی یا پلاسما جت ؟

بلفاروپلاستی یا پلاسما جت ؟

بلفاروپلاستی یا پلاسما جت ؟

عمل زیبایی بلفاروپلاستی یا پلاسما جت در جهت بهبود یافتن شکل ظاهری پلک‌ ها و جوان سازی پوست اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج مطلوبی به همراه دارد. تفاوت این دو روش در نحوه برداشتن پوست اضافه پلک ها می باشد اما هر دو کاربرد و اهداف یکسانی دارند.

فرایند زیبایی پلاسما جت به صورت غیر جراحی انجام می شود یعنی هیچ برش و بخیه ای بر سطح پلک ایجاد نمی‌ شود . اما ،  مراحل جراحی پلک با استفاده از تیغ جراحی طی خواهد شد .

در ادامه این مطلب ما می خواهیم این دو فرایند زیبایی را به شما معرفی کنیم و توضیحاتی در مورد تفاوت آن ها اعلام کنیم . پس اگر شما نیز با مشکل افتادگی پلک مواجه هستید و می خواهید شکل ظاهری چشم های خود را بهبود بخشید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید انتخابی درست  و رضایت‌ بخش حاصل کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

بلفاروپلاستی (جراحی پلک) بهتر است یا پلاسما جت ؟

واژه بلفاروپلاستی به معنی بهبود و ترمیم شکل ظاهری پلک ها می باشد که این روش را می‌ توان به صورت جراحی و یا غیر جراحی انجام داد . امروزه متخصصین بر اساس شرایط متقاضیان یکی از این دو تکنیک را انتخاب می کنند. کسانی که نمی توانند عمل جراحی انجام دهند معمولاً ترجیح می دهند که از روش های غیر جراحی را به کار بگیرند زیرا،  خطرات آن نسبت به عمل جراحی کمتر است.

اگر چه روش جراحی پلک نتایج قطعی و دائمی به دنبال دارد.  در روش غیر جراحی پوست اطراف چشم با ایجاد قوس جریان الکتریسیته تصعید می شود و سلول های سطحی پوست با کمک انرژی گرمای ناشی از این نیرو از بین می رود . استفاده از این روش برای نواحی حساس پوست نیز قابل انجام است و هیچ آسیبی به لایه های زیرین آن وارد نمی کند .

کسانی که میزان افتادگی و شلی پوست اطراف چشم ها یشان شدید باشد بهتر است جراحی پلک را انجام دهند تا بتوانند به نتایج قطعی دست یابند. معمولاً روش های غیر جراحی برای افتادگی های خفیف پیشنهاد می شود . متخصصین در جلسه مشاوره پس از معاینه با شرایط شما تشخیص می دهد که کدام تکنیک برای شما مناسب تر می باشد.

 عمل جراحی پلک برای پلک بالا و پایین قابل انجام است و متخصصین با ایجاد برش در شیار های طبیعی پلک مایعات و چربی های حبس شده در این ناحیه را استخراج می کنند. در صورتی که در روش های غیر جراحی چربی های جمع شده در زیر پلک با استفاده از جریان الکتریکی و ماده پلاسما دستگاه از بین می رود و کم کم شاهد لیفت و سفت شدن پلک ها خواهد شد.

مراحل انجام بلفاروپلاستی و پلاسما جت :

پس از انتخاب کلینیک معتبر  و تخصصی شما نیاز است در یک جلسه مشاوره شرکت کنید. متخصصین بر اساس میزان افتادگی پلک ها  شرایط بدنی و انتظارات شما راه کار مناسب را تعیین می کنند.

اگر شما با روش‌ های جراحی هراس داشته باشید متخصصین روش غیر جراحی را چرا پیشنهاد می دهند . در غیر این صورت و کسب نتایج دائمی عمل زیبایی جراحی پلک پیشنهاد خواهد شد که در ادامه مطلب ما مراحل هر کدام را برای شما شرح خواهیم داد.

مراحل  انجام بلفاروپلاستی :

در این روش ابتدا پوست اطراف چشم ضد عفونی و بی حس می شود.  در برخی شرایط با صلاحدید پزشک این عمل جراحی با بی هوشی نیز انجام خواهد شد . سپس برش کوچکی در چین طبیعی پلک بالا ایجاد خواهد شد . اگر جراحی در پلک پایین انجام شود برش در محل رویش مژه ها یا داخل چشم ایجاد می شود.

پس از دسترسی پزشک چربی ها و مایعات جمع شده در این ناحیه،  آن ها را استخراج کرده و پوست اضافه حذف می شود سپس با کمک بخیه یا فرایند لیزر عمل جراحی پلک به پایان می رسد پس از پایان جراحی شما از کلینیک مرخص می شوید و دوره نقاهت را در منزل سپری خواهید کرد.

مراحل انجام پلاسما جت

متخصصین برای برداشتن پوست اضافه اطراف چشم با روش غیر جراحی از تکنیک بی حسی استفاده می کنند و با استفاده از دستگاه مخصوص پلاسما به پوست اطراف چشم تابنده خواهد شد .در واقع در پلاسما تعداد الکترون ها با یون های مثبت برابر است و می تواند سلول های پوستی را برای تولید کلاژن تحریک کند.

با نفوذ پرتو های پلاسما پوست کشیده و سفت خواهد شد و چربی ها و پوست سطحی پلک جمع می شود این تکنیک زیبایی بر عکس جراحی پلک به چند جلسه درمان نیاز دارد و هر جلسه در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد . تعداد جلسات بر اساس مشکلات پوست اطراف چشم و صلاح دید پزشک تعیین خواهد شد. پس از تابش پلاسما نقطه های ریزی با فاصله ۰.۵ میلی متر مشاهده می شود و باعث جمع شدن یکنواخت پلک خواهد شد و نتایجی عالی به همراه دارد.

پلاسماجت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-پلاسماجت

مزایا و کاربرد های پلاسما جت و بلفاروپلاستی :

هر دو تکنیک زیبایی با هدف از بین بردن پوست اضافه اطراف چشم انجام می شود و مشکلات زیادی را بر طرف خواهد کرد.

با عمل جراحی پلک شما برای همیشه چشمانی زیبا بدون افتادگی پلک خواهید داشت اما روش غیر جراحی ماندگاری دائمی ندارد و معمولاً ۳ تا ۵ سال ماندگار خواهد بود. سپس برای ماندگار کردن نتایج باید این عمل را مجدد تکرار کنید.

 کسانی که میزان افتادگی و شلی پوست اطراف چشم آن ها خفیف است می توانند تکنیک غیر جراحی را انتخاب کنند زیرا خطرات و ریسک جراحی را تجربه نکند و در مدت زمان کوتاهی بتواند به نتایج مطلوبی دست یابند.

 با انجام هر دو تکنیک زیبایی میدان دید افزایش می یابد و زیرا با بر داشتن برآمدگی در بالای چشم یا پف زیر چشم،  چشم ها جذاب و هوشیار خواهد شد.

 هزینه ها در روش های غیر جراحی با صرفه تر از روش جراحی خواهد بود و به دوره نقاهت کمتری نیاز دارد.

 عوارض پلاسما جت نسبت به جراحی پلک کمتر است اما قطعاً نتایج جراحی ماندگارتر خواهد بود. به طور کلی کاربرد های این دو تکنیک زیبایی به شرح زیر می باشد.

  • درمان افتادگی پلک
  • درمان پف چشم
  • تغییر فرم چشم ها
  • درشت شدن چشم ها
  • افزایش میدان دید
  • افزایش اعتماد به نفس
  • رفع سنگینی و خستگی چشم ها
  • جذابیت و هوشیاری چهره

کاندیدای بلفاروپلاستی و پلاسما جت چه کسانی هستند ؟

جوان سازی پوست اطراف چشم با دستگاه پلاسما جت به دلیل این که روش غیر جراحی است روشی مناسب برای سنین پایین خواهد بود .‌معمولاً طرفداران این تکنیک افراد در رده ۳۰ ، ۳۵ می باشند.

 عمل جراحی پلک معمولاً برای کسانی پیشنهاد می شود که با افتادگی شدید پلک ها مواجه هستند و با انرژی پلاسما نمی توانند نتایج مطلوبی حاصل کنند. چون،  میزان تولید کلاژن در پوست آن ها بسیار کم است و باید برای به دست آوردن نتایج مطلوب پوست اضافه حذف شود .

هدف از انجام تکنیک پلاسما جت تحریک پوست برای تولید کلاژن خواهد بود . هرچه سن افزایش پیدا کند میزان تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد. بنابراین کسانی که به دلیل افزایش سن با افتادگی پلک مواجه شده اند باید با استفاده از عمل جراحی مشکل خود را برطرف کنند. البته، این که کدام تکنیک برای شما گزینه مناسب تر است فقط توسط پزشک تعیین می شود .

متخصصین با انجام آزمایش های لازم و معاینات بینایی سنجی شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار می دهند تا به شما بهترین راه کار های درمانی را ارائه دهند .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود. شما می توانید با مراجعه به این کلینیک با خیال راحت بهترین راه کار های درمانی را انتخاب کنید.

پلاسماجت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-پلاسماجت

عوارض و معایب بلفاروپلاستی و پلاسما جت :

اگر بخواهیم عوارض پلاسما جت را با عمل جراحی پلک مقایسه کنیم باید گفت که مطمئنا عوارض در این روش بسیار خفیف تر است . کمی التهاب ، قرمزی و تورم بر پوست پلک کاملاً طبیعی است و در طی دو تا سه روز بر طرف می شود. ممکن است در ناحیه درمان احساس گر گرفتگی یا گرما وجود داشته باشد که البته قابل تحمل می باشد.

  پس از یک هفته کم کم پوست پلک شروع به پوست ریزی خواهد کرد این عارضه کاملاً طبیعی است و شما را به نتایج درمان نزدیک تر می کند . عوارض ناشی از پلاسما جت در فاصله زمانی ۷ تا ۱۰ روز به طور کامل بر طرف می شود .در صورت طولانی شدن عوارض باید به پزشک اطلاع دهید .

یکی از نگرانی های متقاضیان تاثیر انرژی پلاسما بر بینایی آن ها خواهد بود در صورتی که انرژی پلاسما هیچ آسیبی به عصب های بینایی وارد نمی‌ کند و فقط لایه سطحی پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و قدرت آسیب دیدن لایه های زیرین و عصب بینایی را نخواهد داشت.  در روز های اول ممکن است هنگام مشاهده تلویزیون یا نگاه کردن به صفحه موبایل اذیت شوید این عارضه موقتی و کوتاه مدت خواهد بود.

جراحی پلک جزء پر طرفدار ترین عمل های زیبایی چشم محسوب می شود.‌ در این روش با تغییراتی که در پلک ها ایجاد می شود شما تا مدتی با عوارض رایجی همراه هستید. مهمترین عارضه پس از جراحی پلک عدم توانایی در بسته شدن چشم ها می باشد .‌این مشکل به دلیل تورم پلک ها اتفاق می افتد که به مرور زمان و با کاهش تورم بر طرف خواهد شد .

کبودی اطراف چشم قطعاً نسبت به پلاسما جت بسیار شدید تر است و تا دو هفته ادامه دار می باشد. درد خفیف ، سوزش ، خارش،  تاری دید از عوارض رایج دیگر عمل جراحی است که به مرور زمان کاهش می یابد.

 عمل جراحی پلک به مراقبت بیشتری نیاز دارد پس از انجام هر دو فرایند از دست زدن به پلک ها خود داری کنید و در صورت شدت یافتن عوارض باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی چشم با روش های جراحی و غیر جراحی توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می‌ شود . در این کلینیک انواع خدمات با استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی ارائه می‌ شود و زیبا جویان عزیز با حداقل عوارض می توانند به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابند.

هزینه بلفاروپلاستی و پلاسما جت چقدر است ؟

جراحی پلک هزینه بیشتری نسبت به فرایند پلاسما جت خواهد داشت زیرا پلاسما جت جزء روش های غیر جراحی است و مطمئناً مراحل درمان ساده تر خواهد بود .

عوامل مختلفی هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد. همان طور که می دانید فرایند پلاسما جت به یک جلسه محدود نمی شود و بر اساس میزان مشکلات پوست اطراف چشم تعداد جلسات تعیین خواهد شد. اما،  عمل بلفاروپلاستی در یک جلسه انجام می شود.

به طور کلی در کلینیک های زیبایی عوامل مختلفی از قبیل مدت زمان انجام عمل ، شرایط متقاضیان،  مهارت و تخصص  پزشک ،وسایل و تجهیزات مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه ها با تعرفه متناسب و استاندارد اعلام می شود همچنین تخفیفات ویژه‌ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است.‌ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پلاسماجت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-پلاسماجت

مراقبت های قبل از بلفاروپلاستی و پلاسما جت :

مراقبت هایی که در طی این مطلب بیان می کنیم جنبه عمومی دارد . متخصصین بر اساس نوع تکنیک  باز سازی پلک ها در مورد مراقبت های خاص هر کدام در جلسه مشاوره توضیحاتی برای شما ارائه خواهند داد.

بنابراین در جلسه مشاوره حضور داشته باشید و به توصیه های اعلام شده از سمت پزشک دقت کنید. همچنین در کلینیک زیبایی آراد اصفهان نمونه کار های پزشک در اختیار شما قرار داده می شود تا شما بتوانید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج درمان پیدا کنید و نسبت به مهارت و تجربه پزشکان ما در این کلینیک اطمینان کامل حاصل کنید. در ادامه مطلب برخی از مراقبت های مهم قبل و بعد از این دو تکنیک زیبایی را برای شما شرح خواهیم داد.

در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مجبور ید مصرف کنید قرار دهید.

 در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک گفت و گو کنید.  تا پزشک بتوانند راه کار مناسبی را برای شما ارائه دهد.

 یک ماه قبل از درمان مصرف انواع دارو ها و یا غذا هایی که باعث رقیق شدن خون می شود از قبیل آسپرین ، پروفن،  دارو های گیاهی،  مکمل ها ، ویتامین ها،  زعفران ، روغن ماهی  و ….خود داری کنید. زیرا،  ترکیبات آن ها باعث افزایش گردش خون می‌ شود و مراحل درمان را برای پزشک پیچیده تر خواهد کرد.

 یک هفته قبل از درمان از  مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی خود داری کنید زیرا،  باعث افزایش غلظت خون می‌ شود و عوارض پس از درمان را افزایش خواهد داد.

 در روزی که در کلینیک مراجعه می‌ کنید آرایش نداشته باشید و از قرار دادن لنز های طبی و آرایشی در چشم ها خود داری کنید .

چند ساعت قبل از درمان از مصرف غذا و نوشیدنی مایعات خود داری کنید.

 استرس نداشته باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.

مراقبت های پس از بلفاروپلاستی و پلاسما جت :

از دستکاری کردن پلک ها،  خاراندن و لمس کردن خود داری کنید.

 استراحت کافی داشته باشید.

 هنگام استراحت زیر سر خود را با کمک دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید تا میزان تورم و کبودی را کاهش دهید.

 دارو های تجویز شده را سر وقت و به اندازه کافی مصرف کنید.

 از مصرف خود سرانه دارو ها بپرهیزید.

 از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خود داری کنید و حتما هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی و کلاه نقاب دار استفاده کنید.

از خسته کردن چشم ها بپرهیزید و تا مدتی از نگاه کردن به تلویزیون و صفحه گوشی  و رایانه خود داری کنید.

 با استفاده از کمپرس سرد  تورم، کبودی و التهاب ایجاد شده در پلک ها را کاهش دهید.

 در صورت شدت یافتن عوارض پزشک خود را در جریان قرار دهید .

از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید .

برای شست و شوی چشم ها از شوینده های ملایم و آب ولرم استفاده کنید.

 از خم شدن و فشار آوردن به چشم ها همچنین جا به جایی اشیاء از سنگین خودداری کنید.

اثرات و نتایج :

پس از انجام جراحی پلک شما نمی توانید بلافاصله شاهد نتایج درمان باشید اما پس از پلاسما جت بلافاصله می‌ توانید تغییراتی که در پک های شما ایجاد شده را مشاهده کنید.

پس از پلاسما جت در حدود یک هفته تا ده روز عوارض ناشی از آن بر طرف می شود و شما می توانید نتایج را واضح‌ تر مشاهده کنید اما نتایج قطعی پس از یک ماه حاصل می شود. شما در طی جلسات پلاسما جت شاهد نتایجی عالی و موفقیت آمیز خواهید بود که سیب لیفت و کشیدگی پلک ها خواهد شد.

اما جراحی پلک تغییرات بیشتری در پلک ایجاد می کند و به دلیل برش های ایجاد شده در پلک ، قطعاً شما نمی توانید سریعا شاهد نتایج این عمل باشید .عوارض ناشی  از  عمل جراحی پلک به مرور زمان کاهش می یابد و شما پس از ۳ تا ۶ ماه می توانید شاهد نتایج قطعی این عمل باشید.

  نتایج حاصل از بلفاروپلاستی نسبت به پلاسما جت ماندگاری بیشتری دارد زیرا پوست افتاده و شل شده در اطراف چشم حذف می شود در صورتی که پلاسما جت جزء روش‌ های غیر جراحی است و ماندگاری آن ۳ تا ۵ سال خواهد بود . پس از این مدت شما می‌ توانید برای افزایش دوران ماندگاری این عمل را مجدداً تکرار کنید.

عمل زیبایی جراحی پلک و همچنین پلاسما جت جنبه درمانی نیز دارد و برای کسانی که به دلیل افتادگی پلک ها نمی توانند دید کافی و مناسبی داشته باشند توصیه می شود. برخی افراد به دلیل افتادگی پلک ها  و یا پف شدید حتی نمی توانند از عینک استفاده کنند و دید آن ها دچار مشکل خواهد شد .‌

بنابراین،  در کنار زیبا شدن چشم ها و حس جوانی مشکلات بینایی نیز با این روش بر طرف می شود .البته متخصصین قبل از ارائه خدمات،  شما را به چشم پزشک ارجاع می‌ دهند تا معاینات لازم انجام شود تا شما عزیزان بتوانید نتایجی عالی و موفقیت آمیز حاصل کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی پلک و چشم از قبیل کانتوپلاستی،  اپی کانتوپلاستی،  بلفاروپلاستی،  لیفت با نخ ، پلاسما جت ، لیزر و …انجام می‌ شود تا زیبا جویان عزیز بر اساس شرایط خود از این خدمات بهره مند شوند و به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابند.

دوره نقاهت پس از بلفاروپلاستی و پلاسما جت چقدر است؟

پس از انجام جراحی پلک متخصصین برای زیبا جویان یک هفته استراحت را در نظر می گیرند تا برش های ایجاد شده در بالا یا پایین پلک التیام یابند و شدت عوارض کاهش یابد. پس از پلاسما جت یک تا دو روز استراحت کافی است و متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند پس از انجام پلاسما جت پوستی کربنی لایه سطحی پلک ها را می پوشاند و به مدت  یک هفته شروع به پوست ریزی خواهد کرد و کم‌ کم نتایج این تکنیک زیبایی قابل مشاهده خواهد بود.

  احساس سوختگی و یا گر گرفتگی در پلک ها پس از دو روز برطرف می شود. تمیز نگه داشتن لایه سطحی پلک اهمیت زیادی دارد و از ایجاد عفونت جلوگیری خواهد کرد . متخصصین پس از انجام هر یک از تکنیک های درمانی دارو های مناسبی را تجویز می کنند . دارو ها باید سر وقت  و با دوز معین مصرف شود .

نوشیدن مایعات کافی،  استراحت کردن ، تغذیه مناسب از مهم ترین مراقبت های توصیه شده خواهد بود. در صورت طولانی شدن عوارض باید پزشک را در جریان قرار دهید تا راه کار های موثری را در اختیار شما قرار دهند.

یک هفته پس از انجام عمل جراحی پلک باید برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید. متخصصین در این جلسه نتایج جراحی را نیز مورد بررسی قرار می‌ دهند و توصیه های لازم را مجدد به شما گوشزد خواهند کرد. دوره بهبودی در همه زیبا جویان کاملاً متفاوت است و به شرایط بدنی هر فرد،  مهارت پزشک در جراحی و اعمال مراقبت ها بستگی دارد.

پلاسماجت
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-پلاسماجت

تعداد جلسات پلاسما جت و بلفاروپلاستی چقدر است ؟

عمل جراحی پلک پس از پشت سر گذاشتن جلسه مشاوره در یک جلسه انجام می شود. مدت زمان این جراحی بر اساس میزان مشکلات پوست اطراف چشم متفاوت خواهد بود که تقریباً ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.  پس از پایان

این تکنیک زیبایی شما نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت و می‌ توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید .‌در مقابل فرایند زیبایی پلاسما جت به جلسات بیشتری نیاز دارد معمولاً متخصصین بر اساس مشکلات و آسیب های اطراف چشم تعداد جلسات را تعیین خواهند کرد.

پلاسما جت در حدود دو تا سه جلسه انجام می‌ شود و هر جلسه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت. شما در طی هر جلسه شاهد تغییرات بی نظیری بر پلک های خود خواهید بود . برای کسب نتایج مطلوب باید دوره درمان را کامل کنید تا به نتایجی ثابت و پایدار دست یابید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a8%db%8c-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7-%d8%ac%d8%aa-%d9%be%d9%84%da%a9/

https://clinicarad.com/%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7-%d8%ac%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7-%d8%ac%d8%aa/

نتیجه گیری :

چشم ها یکی از عضو های مهم و حساس بدن است که پوست اطراف آن نسبت به بخش های دیگر بدن به مراقبت بیشتری نیاز دارد . پوست اطراف چشم به مرور زمان و به دلایل مختلفی زیبایی و جوانی خود را از دست می دهد و کم کم شاهد چین و چروک ها و شل شد گی  پوست در این ناحیه خواهید بود .

خوشبختانه امروزه با کمک روش های جراحی و غیر جراحی می توان مجدداً جوانی و شادابی را به چهره باز گرداند. در واقع متقاضیان ترجیح می‌ دهند که روش های کم تهاجم را انتخاب کنند و در زمان کوتاه تری بتوانند به نتایج مورد نظر خود دست یابند. متخصصین زیبایی بر اساس شرایط متقاضیان یکی از تکنیک ها را از قبیل پلاسما جت یا بلفاروپلاستی را پیشنهاد می کنند. در طی این مطلب شما را با تفاوت های بین دو روش زیبایی آشنا کردیم.

انتخاب هر یک از این روش ها بر عهده پزشک است پس بهتر است در این زمینه به نظر پزشک احترام بگذارید زیرا متخصصین نسبت به هر دو روش زیبایی شناخته کافی دارند و بهتر است شما تشخیص می دهند که کدام یک نتایج بهتری برای شما به همراه دارد.

پس اگر شما قصد دارید برای زیبایی چشم های خود راه حلی مناسب انتخاب کنید و به فکر تغییراتی در چهره خود هستید پیشنهاد می کنیم به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید تا با گفت و گو با پزشکان ما بهترین تکنیک زیبایی را انتخاب کنید و با خیال راحت زیبایی و جوانی را به چهره خود باز گردانید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/2mvb

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.