زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک

هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک

هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک

یکی از ارکان مهم زیبایی چهره داشتن چشمان زیبا و جذاب می باشد اما ایجاد  چین و چروک و خطوط اطراف چشم زیبایی و اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد چشم های که از اعضای حساس بدن است پس باید مراقبت ویژه از آن ها انجام شود و  برای رفع چین و چروک و افتادگی آن  مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

معمولا افراد سعی می کنند تا از روش هایی  استفاده کنند  که کمترین عوارض را به همراه دارد و نتایج آن را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کنند. پلاسما جت  یکی از گزینه های مناسب است. این روش برای زیبایی پوست پیرامون چشم تاثیر گذاری بالایی دارد به همین دلیل ما تصمیم داریم در ادامه این مطلب به بررسی پلاسما جت پلک بپردازیم تا ابهامات شما رفع شود.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هدف از پلاسما جت پلک ها چیست؟

پلاسما جت یکی از روش های زیبایی بدون جراحی است. کاربرد های این روش در جهت رفع چین و چروک ها و شلی پوست اطراف چشم، بازسازی و ترمیم جای زخم ها و حتی اصلاح فرم بینی می باشد. عمل پلاسما جت پلک آسیب ها و افتادگی های ایجاد شده در پوست پیرامون چشم را برطرف می‌ کند و زیبایی را به چهره بازمی‌ گرداند. این روش جزء ایمن‌ ترین روش ها با عوارض خفیف است و برای کسانی کرد متقاضی پوستی جوان و زیبا در اطراف چشم خود هستند پیشنهاد می شود.  پس می توانید با این روش چهره خود را زیبا تر و جوان تر کنید.

پلاسما نوع چهارم ماده است که به حالت گازی شکل می باشد. این ماده دمای بالایی دارد و یون های مثبت آن با تعداد الکترون های آزاد هم اندازه می باشد. بنابراین وقتی به سلول های پوستی منتقل می شود تاثیرگذاری بالایی دارد و باعث تحریک پوست و بهبودی زخم های سطح پوست خواهد شد. در این روش زیبایی پوست بدون جراحی انجام می شود. عملکرد این روش این گونه است که پزشک پلاسما را از طریق دستگاه پلاسما جت به لایه های پوست هدایت می کند و دمای بالای آن سبب بخار شدن لایه سطحی پوست خواهد شد .با انجام این عمل پوست پلک سفت و لیفت می شود.

برای رفع افتادگی پوست پیرامون چشم ماده پلاسما به این ناحیه تابانده می‌ شود و سبب منقبض شدن پوست و رفع افتادگی در این ناحیه می شود. تابش پلاسما در فاصله بسیار کمی به پوست انجام می شود. تقریباً این فاصله ۵/. میلی متر می باشد.  این این عمل باعث می شود پوست به طور یکنواخت مورد درمان قرار گیرد و آسیب های پیرامون چشم و پلک ها ترمیم و بازسازی شود.

مراحل انجام پلاسما جت پلک چگونه است؟

پلاسما جت یکی از روش های قابل اطمینان برای رفع چین و چروک ها و افتادگی پلک پوست پیرامون چشم می باشد. این عمل جز روش های غیر جراحی است. پس بدون نیاز داشتن به بیهوشی عمومی انجام می شود. پس هیچ برشی در سطح پوست متقاضی ایجاد نخواهد شد. در این روش پزشک شرایط و وضعیت عمومی بدن فرد را مورد بررسی قرار می دهد تا از سلامتی او اطمینان کامل حاصل کند. در جلسات مشاوره همه مشکلات احتمالی، عوارض خطرات عمل را برای متقاضی شرح می دهد تا متقاضی بتوانند از نظر جسمی و روانی برای انجام عمل آمادگی داشته باشد.

در روز عمل به صورت موضعی پوست اطراف چشم بی حس می شود و پلاسما به پوست هدایت خواهد شد. انجام این عمل غیر جراحی ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و تا حدودی اثرات درمان در پلک ها قابل مشاهده می باشد. تعداد جلسات برای همه افراد بر اساس میزان افتادگی های پلک تعیین می شود. مثلاً افتادگی های خفیف در یک جلسه درمانی، برای موارد شدید تر به جلسات بیشتری نیاز است که معمولاً در طی ۳ جلسه صورت می گیرد. در صورت صلاحدید پزشک و میزان افتادگی پلک شدید میزان جلسات نیز افزایش می یابد. فاصله بین جلسات یک ماه است.

 

پلاسما جت پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – پلاسما جت پلک

مزایای پلاسما جت پلک

پلاسما جت جزء ایمن ترین و بی خطر ترین روش های زیبایی است که به عنوان بهترین روش درمان آسیب های پوستی شناخته می شود.  در این روش هیچ دردی احساس نمی شود و نتایج آن در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده می باشد. استفاده از پلاسما جت محدودیت سنی ندارد و با هیچ واکنش آلرژیکی همراه نیست .این عمل زیبایی برای انواع رنگ پوست قابل استفاده است و فقط اثرگذاری پلاسما جت بر روی انواع پوست ها متفاوت خواهد بود. اما نمی توان گفت جزء موانع اثرگذار است. در این روش میزان کلاژن سازی سرعت می یابد و بدون هیچ ماده شیمیایی آبرسانی و خونرسانی پوست انجام می شود و در مدت زمان کوتاهی شما پوستی سالم و شاداب خواهید داشت . این فرآیند جایگزین مناسبی برای انواع عمل های جراحی می باشد و در حین عمل نیاز به ایجاد زخم، برش و بخیه در سطح پوست نمی باشد. تعداد جلسات انجام این عمل کوتاه مدت است و طول جلسات نیز ۳۰ دقیقه بیشتر طول نمی کشد . پس نیاز نیست که وقت زیادی را صرف کنید. پس از انجام این فرایند زیبایی نیاز به گذراندن دوره نقاهت نیست و شما می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.  لیفت پلک در این روش بدون بی هوشی انجام می شود . پس شما عوارض پس از بیهوشی را تجربه نخواهید کرد. ماندگاری پلاسما جت نسبت به روش های دیگر بیشتر است و هزینه های آن نسبت به مزایای بی نظیر آن  مقرون به صرفه خواهد بود.

بهترین کاندیدای پلاسما جت پلک چه کسانی هستند؟

کسانی که قصد دارند مشکلات اطراف چشم خود را با پلاسما جت رفع کنند باید از نظر بدنی در شرایط مساعدی قرار داشته باشند. پزشک قبل از درمان مواردی از قبیل بیماری ،سرطان، دیابت، مشکل غدد و…. مورد بررسی قرار می دهند. همچنین کسانی که درگیر بیماری های خود ایمنی هستند انجام این عمل برای آن ها امکان پذیر نیست. این فرآیند زیبایی در دوران بارداری و شیردهی انجام نمی شود. اگرچه تاکنون دلیلی برای منع این روش در دوران بارداری و شیردهی وجود ندارد اما خوب باید، سلامتی جنین را در اولویت قرار داد و تا کنون بی خطر بودن آن هنوز به اثبات نرسیده است. پس بهتر است از انجام این فرایند در دوران بارداری و شیردهی خودداری شود.

متقاضیان می توانند این فرایند زیبایی را برای به دست آوردن چشمانی زیبا استفاده کنند .در این روش افتادگی های پیرامون چشم رفع می شود و اگر کسی به پلک های افتاده و نامتقارن دارد می ‌تواند با این روش عدم تقارن را رفع کرد و مشکلات پیرامون چشم ها به راحتی رفع کرد. پلاسما جت برای کسانی که قبلا از جراحی پلک انجام داده‌ اند و به نتایج مورد نظر خود دست نیافته اند می توانند با انجام این روش غیر جراحی به اصلاح پلک های خود بپردازند. پلاسما جت بدون بیهوشی، برش و خونریزی بر پلک ها انجام می‌شود و روشی مناسب برای افرادی می باشد که به هر دلیلی نمی خواهند از عمل جراحی استفاده کنند.

 

پلاسما جت پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – پلاسما جت پلک

عوارض پلاسما جت چیست؟

عوارض پلاسما جت با بلفاروپلاستی قابل مقایسه نیست. زیرا میزان عوارض در این روش بسیار کمتر و خفیف تر از بلفاروپلاستی  می باشد.  مقدار کبودی، تورم، قرمزی و التهاب در پیرامون چشم امری طبیعی است. همچنین تا دو روز پوست اطراف چشم خود حالت گر گرفتگی یا گرما خواهید داشت. در مدت یک هفته ممکن است شما با مشکل پوسته ریزی مواجه شوید که البته این عوارض کاملاً طبیعی می باشند. عوارض بیان شده در مدت زمان کوتاهی رفع می شود. عوارض پلاسما جت پلک تقریباً پس از ۱۰ روز کاملاً برطرف می شود. در صورت طولانی شدن عوارض باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

نگرانی برخی افراد درباره پلاسما جت تاثیر آن بر بینایی و دید می باشد و فکر می کنند که ممکن است پلاسما بر عصب های بینایی اثر بگذارد و سبب آسیب دیدگی این عضو شود .باید این نکته را در نظر گرفته باشید که پلاسما لایه های سطحی پوست را درگیر می کند و به لایه های زیرین وارد نخواهد شد. بنابراین هیچ آسیبی به عصب های بینایی وارد نمی کند. البته ممکن است پس از درمان در روز های اول در هنگام خیره شدن به تلویزیون، تبلت یا رایانه دچار مشکل شوید. اما این عوارض کاملاً زودگذر است در مدت زمان کوتاهی رفع می شود.

از دیگر نگرانی های این روش درمانی و غیر جراحی باقی ماندن زخم های ناشی از درمان می باشد. شما می توانید با مشاهده فیلم پلاسما جت متوجه شوید که ضعف های ریزی که در ناحیه پلک ایجاد می شود و در مدت زمان کوتاهی رفع خواهند شد و هیچ گاه به طور کامل بر سطح پوست باقی نمی ماند. زخم های ایجاد شده به دلیل تابش پلاسما به وجود آمده است و در طی چند روز رفع خواهد شد. البته متخصصان توصیه جدی می کنند که از دستکاری پلک ها و کندن زخم های ایجاد شده خودداری کنند و در تمیز نگه داشتن زخم دقت کافی داشته باشند.

عوارضی دیگری که متقاضیان نگران آن هستند سوختگی پوست پلک است احتمال سوختگی سطحی در این روش بسیار ناچیز است . با نفوذ پلاسما به لایه های زیرین پوست، سطح تماس پوست با پلاسما سوختگی سطحی ایجاد می شود. در صورتی که این فرآیند زیبایی در مکان های تخصصی انجام شود شما میزان این عوارض را به حداقل خواهید رساند. در غیر این صورت و انجام عمل توسط افراد غیر حرفه ای نمی توان گفت که این روش بی خطر است و ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد .پس قبل از انجام درمان از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی و جوانسازی پوست اطراف چشم توسط کادر مجرب و حرفه ای انجام می شود .متخصصان ما در این کلینیک با بررسی میزان شلی و افتادگی پلک بهترین روش های درمانی را برای شما ارائه می دهند .در این کلینیک از دستگاه‌ ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته بهره مند خواهید شد.

هزینه پلاسما جت در کلینیک زیبایی آراد چقدر است؟

یکی از گزینه ‌هایی که در هزینه های درمان اهمیت بالایی دارد موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد . معمولاً در شهرهای بزرگ به دلیل استفاده از تجهیزات بیشتر و بهره مند شدن از متخصصان حرفه‌ای شما هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد .همچنین هزینه ها در این روش برای همه افراد متفاوت است که به عواملی همچون میزان تخصص و تجربه پزشک، دستگاه ها و تجهیزاتی که برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد .میزان افتادگی پلک و نوع پوست ، مشکلات پوست اطراف چشم و تعداد جلسات بستگی دارد.

چشم ها یکی از حساس ترین اجزاء بدن می باشد. پس برای انجام هر فرایند زیبایی باید به مکان های تخصصی و معتبر مراجعه کنید تا بتوانید از تخصص بهترین پزشکان بهره‌مند شوید. شما می توانید با اطمینان کامل عمل پلاسما جت را به دستان ماهر متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بسپارید تا نتایج مورد نظر را با حداقل میزان عوارض  حاصل کنید.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان جزء معتبرترین کلینیک های پوست و مو در سرتاسر کشور عزیزمان می باشد. در این کلینیک تخصصی انواع عمل ها و روش های زیبایی به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود.

 

پلاسما جت پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – پلاسما جت پلک

مراقبت های قبل از پلاسما جت پلک

  • یکی از توصیه های مهم قبل از انجام پلاسما جت مطمئن بودن از مهارت و تخصص پزشک می باشد. همچنین انتخاب کلینیکی معتبر جزء مهم ترین اقدامات شما می باشد .
  • در جلسه مشاوره سعی کنید بدون خجالت کشیدن همه سوالات خود را از پزشک بپرسید و انتظارات خود را در این زمینه بیان کنید.
  • اگر درگیر بیماری های پوستی هستید یا قبلاً برای زیبا سازی پلک های خود از عمل جراحی استفاده کرده اید به پزشک اطلاع دهید .
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک خود را آگاه کنید .
  • دو هفته قبل از درمان از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش چشم نداشته باشید و از لنز چشمی استفاده نکنید.

 مراقبت های پس از پلاسما جت پلک

  • به هیچ وجه پس از انجام پلاسما جت در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • هنگام خارج شدن از خانه حتماً از عینک آفتابی استفاده کنید .
  • از قرار گرفتن در مکان هایی که میزان گرد و غبار و آلودگی هوا زیاد است امتناع کنید.
  • پس از انجام این فرایند اگر قصد آرایش کردن دارید بهتر است تا پایان دوره پوسته‌ریزی پلک ها صبر کنید.
  • از دستکاری پلک ها و کندن زخم های ایجاد شده بر سطح پلک بپرهیزید.
  • اگر پزشک برای شما دارویی تجویز کرده آن ها را سر وقت مصرف کنید.
  • ناحیه درمان را تمیز و پاکیزه نگه دارید و از دست زدن به پلک ها بپرهیزید. ممکن است دست های شما آلوده باشد و سبب آسیب پلک ها می شود.
  • از خاراندن ، مالیدن و ماساژ دادن چشم ها خودداری کنید.
  • تا بهبودی کامل از رفتن به مکان هایی همچون استخر و جکوزی، سونا و حمام داغ بپرهیزید و از شستشوی پلک ها با آب داغ و آب پرفشار خودداری کنید .
  • پس از انجام پلاسما جت تا دو روز از رفتن به حمام بپرهیزید.

 

پلاسما جت پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – پلاسما جت پلک

اثرات و نتایج

شما پس از پایان جلسه درمان پلاسما جت متوجه اثرات درمان خواهید شد. نتایج قطعی آن در حدود ۷ تا ۱۰ روز قابل مشاهده می باشد و شما می توانید پس از از بین رفتن عوارض درمان نتایج مشاهده کنید. البته روند کلاژن سازی به طور تدریجی انجام می شود بنابراین شما برای مشاهده نتایج قطعی باید مقداری صبور باشید تا پس از یک ماه نتایج قطعی را به کاملا واضح  مشاهده کنید.  در برخی مواقع پزشک برای کسب نتایج طبیعی تر و پایدارتر یک جلسه ترمیمی  برای شما در نظر می گیرد.

یکی از دلایل ضعیف شدن بینایی افتادگی پلک ها می باشد . با آویزان شدن پوست پلک و قرار گرفتن آن  در جلوی مردمک چشم  بینایی دچار اختلال خواهد شد. اگر چشمان فرد و ضعیف باشد با ایجاد افتادگی پلک مشکلات آن  بیشتر می ‌شود. بنابراین می‌توانید با انجام پلاسما جت پلک مشکل افتادگی پلک خود را برطرف کنید تا چشم ها  از پشت عینک زیبا و جذاب تر به نظر برسند. متخصصان برای کسانی که چشم های ضعیفی دارند ابتدا آزمایش‌ هایی در نظر می گیرند و یا در صورت نیاز آن ها را به چشم پزشکی ارجاع خواهند داد.

مدت ماندگاری پلاسما جت بر حسب سبک زندگی و اعمال مراقبت ها برای افراد متفاوت است. اگر فرد توصیه های پزشک را به خوبی اعمال کند میزان ماندگاری این عمل افزایش می ‌یابد و تقریبا از ۳ تا ۵ سال ماندگاری خواهد داشت. در برخی افراد نیز میزان ماندگاری تا آخر عمر ادامه دارد.

انجام پلاسما جت بسیاری مشکلات پوست اطراف چشم را رفع می کند. پس شما می توانید از این عمل برای درمان پف بالا و پایین چشم  نیز بهره مند شوید. پلاسما جت برای کسانی که دارای افتادگی شدید پلک هستند گزینه مناسبی نیست و بهتر است از روش جراحی استفاده کنید.

پلاسما جت تا حدودی می تواند فرم چشم ها را تغییر دهد. اما نمی تواند همانند عمل های جراحی موثر باشد. با انجام این روش  افتادگی پلک ها و چین و چروک ها چشم ها رفع رفع می شود و چشم ها  کمی باز تر و کشیده تر خواهند شد.  بنابراین حالت چشم ها تغییر می کند .اما نمی‌ توان گفت که روشی مناسب در تغییر حالت چشم ها به چشم گربه ای است.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 

بلفاروپلاستی برای افتادگی پلک
بهترین روغن برای افتادگی پلک
افتادگی پلک
عکس قبل و بعد عمل افتادگی پلک
عمل افتادگی پلک
عکس قبل و بعد عمل افتادگی پلک

دوره نقاهت پس از پلاسما جت پلک  چقدر است؟

پلاسما جت  یکی از روش‌ های موثر و غیر جراحی برای رفع کردن مشکلات پوست اطراف چشم از قبیل :چین و چروک ها ، پف چشم و افتادگی پلک می باشد. در این روش میزان تهاجم بسیار خفیف است و به صورت سرپایی انجام می شود. پس هیچ  برش و بخیه بر سطح پوست پلک ها ایجاد نمی شود.  کسانی که از این فرایند زیبایی بهره مند می شوند نیاز به گذراندن دوره طولانی مدت نقاهت  ندارند و می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند. در دوره بهبودی باید به توصیه پزشکان دقت کنید. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید، همچنین از کندن زخم ها و پوسته هایی که بر سطح پلک ایجاد شده خودداری کنید. در هنگام خارج شدن از خانه حتما از عینک آفتابی استفاده کنید. چون پوست پلک بسیار نازک و حساس است و اشعه خورشید سبب آسیب پوست این ناحیه می شود. عوارض ناشی از درمان در طی ۷ تا ۱۰ برطرف می شود و شما کم کم نتایج درمان را مشاهده خواهید کرد.

تعداد جلسات پلاسما جت پلک چقدر است؟

متخصصان در جلسات مشاوره میزان مشکلات پلک را بررسی می کنند تا  شرایط جسمانی متقاضی را بسنجند. تعداد جلسات برای همه افراد بر اثر مشکلات پیرامون پلک چشم متفاوت خواهد بود. برخی افراد در یک جلسه درمانی مشکلات آن ها رفع می شود. اما برای حد متوسط مشکلات پلک ۳ جلسه درمان در نظر گرفته می شود. برای برخی دیگر در صورت صلاحدید و تشخیص پزشک جلسات بیشتری تعیین می شود. فاصله بین جلسات تقریباً یک ماهه است. برخی افراد برای پایداری و اثبات نتایج به یک جلسه ترمیمی نیاز خواهند داشت. هر جلسه  پلاسما جت تقریباً ۳۰ دقیقه طول می کشد.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/emry

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.