زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت ‌آور پلاسما جت

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت ‌آور پلاسما جت

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت ‌آور پلاسما جت

یکی از ارکان مهم و اساسی در داشتن زیبایی منحصر به فرد حفظ جوانی و شادابی پوست می باشد.  بنابراین همه  دوست دارند در جهت حفظ این زیبایی و سلامتی تلاش کنند و روش های مختلفی را تجربه خواهند کرد. پوست صورت انسان همیشه  در معرض انواع آلودگی ها  و آسیب های پوستی می باشد.  به همین دلیل نسبت به قسمت های دیگر بدن زیبایی و شادابی خود را سریعتر از دست می دهد.

این موضوع همیشه سبب کاهش اعتماد به نفس در همه افراد می شود. خبر خوش در این زمینه این است که امروزه می توان با روش‌های متنوعی زیبایی و سلامتی پوست را در مدت زمان کوتاهی باز گرداند. یکی از روش های پرطرفدار و موثر پلاسما جت می باشد که ما در ادامه این مطلب توضیحاتی در مورد آن ارائه خواهیم داد.

این فرایند زیبایی کم عارضه ترین موثرترین روش زیبایی و شادابی پوست می باشد و جوانی را به پوست شما هدیه خواهد داد.

پلاسما جت چیست؟

پلاسما  جت یکی از جدید ترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست است که  می‌توان با کمک دستگاه پلاسما جت آن را انجام داد.  با استفاده از این پروسه زیبایی می توان آبرسانی پوست را سریع تر کرد و شادابی و جوانی را بازگرداند.  در این روش به راحتی انواع آسیب های وارد شده به پوست را از قبیل چین و چروک هایی که به دلیل افزایش سن ایجاد شده است، افتادگی ها و شلی پوست، جای زخم و آکنه، جای جراحات پوستی  از بین می رود. همچنین فرایند زیبایی در جهت درمان افتادگی پلک و چشم ها کارساز است. همچنین می‌توان به اصلاح فرم بینی پرداخت.  البته موارد بیان شده بخشی از کاربرد های بی نظیر روش زیبایی پلاسما جت می باشد.

زیبایی و جوان سازی پوست با کمک دستگاه پلاسما جت بدون نیاز به بستری شدن و کاملاً سرپایی انجام می شود.  این عمل جزء کم عارضه ترین روش های زیبایی محسوب می شود و در حین انجام آن هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.  همچنین هنگام انجام آن هیچ برشی بر سطح پوست ایجاد نمی شود. به همین دلیل این فرایند جزء پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین روش  زیبایی و جوان سازی شناخته می شود.  نتایج این عمل در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است  و تا مدتی طولانی می توانید از نتایج بی نظیر آن لذت ببرید.

چگونگی عملکرد پلاسما جت

ماده اصلی پلاسماجت، پلاسما است که با خاصیت رسانایی عمل می کند. این ماده گازی شکل است و حرارت بالایی دارد. هنگامی که این ماده به ناحیه درمان برخورد می کند دمای آن به سرعت کاهش می یابد. پلاسما از طریق دستگاه مخصوص پلاسما جت به پوست نفوذ می کند و سبب تبخیر لایه های سطحی پوست می شود و همراه با آن پوست لیفت و سفت خواهد شد . همراه با لیفت پوست می توانید شاهد رفع چین و چروک ها و انواع مشکلات پوستی خود باشید.  در این فرایند زیبایی پلاسما از نقاط ظریفی با فاصله بسیار کم به سطح پوست تابانده می‌ شوند.  به همین دلیل شما پس از درمان زخم های ریزی در سطح پوست مشاهده می کنید.  این زخم ها زود گذرند و پس از دو روز مورد درمان قرار می‌ گیرند و هیچ اثری از آن ها بر سطح پوست باقی نمی ماند . یکی از تصورات افراد این است که پلاسما سبب سوختگی پوست می شود و اثرات آن برای همیشه بر پوست باقی می ماند.  اما این یک تفکر نادرست است. اگر نتایج جوان سازی پوست با این فرایند زیبایی را مشاهده کنید می فهمید که پوست افرادی که از این فرآیند بهره مند شده اند عاری از هر گونه جای زخم و سوختگی می باشد. و نقاط ظریفی که در سطح پوست ایجاد می شود در طی چند روز محدود بر طرف می‌ شوند و هیچ اثری از آنها بر سطح پوست مشاهده نخواهد شد.  این عمل برای کسانی که هنوز آسیب های پوستی آن ها شدید نشده است  و از نظر سلامتی در شرایط مساعدی قرار دارند کاملا مناسب است .و می توانند در یک جلسه درمانی مشکلات  خود را برطرف کنند.  هرچه سن افراد بالا تر باشد و میزان چین و چروک ها، آکنه و زخم ها و شدید تر می باشد.  به دلیل از دست رفتن خاصیت ارتجاعی در این نوع پوست ها با تایید صلاحیت و سلامتی فرد جلسات بیشتری در نظر گرفته می شود و این جلسات معمولاً از یک جلسه بیشتر است.  افرادی که نیاز به تثبیت نتایج دارند می توانند در جلسات بیشتری شرکت کنند.

پلاسما جت
پلاسما جت

 مراحل انجام پلاسما جت

۱. انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی

۲. بررسی میزان آسیب های پوستی، سن فرد و ارزیابی شرایط سلامتی

۳.تعیین تعداد جلسات بر حسب میزان آسیب های پوستی

۴. ضدعفونی کردن پوست ناحیه درمان

۵. هدایت پلاسما بر سطح پوست و برخورد پالس های الکتریکی بر لایه های پوست

۶. تصعید لایه های پوست جمع و لیفت شدن پوست

پس از پایان جلسه درمان افراد می توانند کلینیک را ترک کنند و به منزل یا محل کار خود باز گردند.

کاربرد های پلاسما جت

پلاسما جت یکی از موثرترین و پرکاربرد ترین روش ها به منظور جوان سازی و زیبایی پوست می باشد.  این عمل انواع عارضه های پوستی مانند آکنه ها،  جای زخم، جای بخیه، چین و چروک ها و…. را مورد درمان قرار می دهد.  همچنین در جهت درمان افتادگی پلک و مشکلات پوست اطراف چشم نیز مورد استفاده قرار می گیرد . این عمل در جهت اصلاح و لیفت بینی نیز کارایی دارد . پلاسما جت معمولاً برای کسانی که از عمل جراحی می ترسند و یا نمی توانند هزینه های گزاف جراحی را بپردازند مناسب می باشد.

در کنار مزیت ها و کاربرد های بی نظیر پلاسما جت ترک های پوستی را نیز درمان می کند . این ترک ها به دلایل مختلفی از قبیل گذراندن دوران حاملگی و بلوغ،  افزایش سن و کاهش وزن مشاهده می‌ شوند . این فرایند زیبایی برای برطرف کردن انواع زائده ها یا ضایعات پوستی پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و سبب رفع زگیل ها و فیبروئید ها می باشد.

پلاسما جت یکی از پرکاربرد ترین روش های زیبایی است که همه چین و چروک ها و خطوط اطراف چشم،  خطوط پیشانی،  خطوط لبخند را برطرف می کند.  کسانی که از روش های آرایشی دائمی مانند تاتو استفاده کرده‌ اند و به دلایل مختلفی سعی در پاک کردن آن ها دارند پلاسما جت می تواند مشکل آن ها را برطرف کند. همچنین عمل برای برداشتن خال های بدن نیز کاربرد دارد.  پلاسما جت  سبب درمان افتادگی پوست در بخش های مختلف صورت می شود و  لیفت بینی و پلک و غبغب  در نواحی مختلف صورت را امکان پذیر می کند. .

این فرایند زیبایی اثرات رگ های واریسی را در سطح پوست برطرف می کند و مشکلاتی که به دلیل تجمع رنگدانه ها بر سطح پوست ایجاد شده است مورد درمان قرار می دهد. رنگدانه ها بر سطح پوست  مشکلاتی از قبیل انواع لکه های پوستی،  کک مک یا تیرگی های سطح پوست می باشد . به طور کلی پلاسما جت یک روش عالی برای رفع انواع مشکلات و عارضه های پوستی می باشد. مشکلاتی که برای رفع کردن آن باید زمان زیادی را با روش های دیگر حل کرد. همچنین هزینه این عمل نسبت به نتایج بی نظیر آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد .

پلاسما جت
پلاسما جت

مزیت های استفاده از پلاسما جت

این روش زیبایی و درمانی، روشی کاملاً ایمن با عوارض خفیف می باشد. و برای رفع انواع عارضه ها و آسیب های پوستی استفاده می شود. هنگام پلاسما جت هیچ دردی احساس نمی کنید و نتایج درمان در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل مشاهده می باشد . این فرایند زیبایی محدودیت جنسی و سنی ندارد و هیچ حساسیتی برای افراد متقاضی ایجاد نمی کند . این روش برای هر رنگ پوستی مناسب است فقط تاثیر گذاری آن بر روی انواع پوست ها در طول زمان متفاوت خواهد بود .در  این عمل هیچ ماده شیمیایی وارد بدن نمی شود و میزان کلاژن سازی با سرعت بالایی افزایش می یابد. همچنین خون رسانی و آبرسانی در پوست سرعت می یابد و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی  پوستی سالم و شاداب داشته باشید.  این فرایند بهترین جایگزین برای عمل های جراحی در قسمت‌ های مختلف صورت از قبیل بینی، پلک ها، غبغب و… می باشد. بدون این که هیچ برشی در سطح پوست شما ایجاد شود.  به دلیل پیشرفته و تخصصی بودن این عمل می توان این عمل را برای نقاطی که حساسیت زیادی دارند مانند پوست پیرامون چشم و پلک ها نیز مورد استفاده قرار داد. جلسات پلاسما جت کوتاه و محدود است و تقریبا ۳۰ دقیقه طول می کشد . بنابراین زمان زیادی از شما نمی گیرد و شما می توانید  پس از آن به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.  برخی افراد در یک جلسه مشکلات پوستشان  حل می شود اما برخی دیگر به جلسات بیشتری نیاز دارند . این عمل نیاز به بیهوشی ندارد و شما عوارض پس از بیهوشی را تجربه نخواهید کرد.  میزان ماندگاری این روش غیر جراحی نسبت به روش های دیگر طولانی تر است و هزینه آن نیز کمتر می باشد.

بهترین کاندیدای پلاسماجت‌ چه کسانی هستند؟

پلاسما جت روش بسیار مناسب برای درمان آسیب‌های پوستی در افرادی است که قصد دارند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، به بهترین نتایج برسند. به‌ علاوه با توجه به دوره نقاهت کوتاه‌مدت این روش، می‌توان آن را برای افرادی که نمی‌توانند مدت زیادی از کار خود مرخصی بگیرند و در خانه بمانند، مناسب دانست. نتایج این روش تقریبا مشابه جراحی است. بنابراین افرادی که از جراحی می‌ ترسند یا به دلایل پزشکی نمی‌توانند جراحی را برای زیبا سازی پوست خود انتخاب کنند، می‌ توانند این روش را به‌عنوان روشی مطمئن و کار آمد انتخاب کنند.

درصورتی‌که افراد قبلا از روش‌ های جراحی برای برطرف کردن افتادگی‌ ها یا رفع آسیب‌ های دیگر استفاده کرده باشند و نتایج آن چندان رضایت‌ بخش نبوده ، می‌ توانند پلاسماجت را به‌عنوان روشی برای ترمیم یا اصلاح نتایج انتخاب کنند.  این روش برای برطرف کردن آسیب‌های جزئی نظیر افتادگی‌های  پلک، پف چشم و چین و چروک‌  و خطوط  ریز نواحی مختلف بدن یا رفع برخی عدم تقارن‌ های جزئی در نقاط مختلف چهره بسیار مناسب است.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای پلاسماجت نیستند؟

افرادی که به بیماری هایی از قبیل دیابت کنترل نشده،  انواع سرطان ، صرع و بیماری های خود ایمنی مبتلا هستند نمی توانند کاندیدای مناسبی برای این پروسه زیبایی و درمانی باشند.

همچنین افرادی که با بیماری های سیستم گردش خون و  غدد و مشکلات انعقادی مواجه هستند نمی توانند از این فرآیند بهره‌مند شوند.  پلاسما جت برای کسانی که به بیماری های فعال پوستی و حساسیت ها مبتلا هستند توصیه نمی شود.  افرادی که به بیماری های ویروسی یا باکتریایی مبتلا هستند واجد شرایط این عمل نمی باشند.  تاکنون عوارضی از اثرات منفی پلاسما بر روی جنین به دست نیامده است اما بهتر است خانم های باردار از انجام این عمل خودداری کنند.

پلاسما جت
پلاسما جت

تفاوت پلاسماجت با دیگر روش‌ های زیبایی پوست چیست؟

مقایسه پلاسماجت و جراحی

در روش‌ های جراحی زیبایی پوست،  اثرات زخم‌ ها و برش‌ها تا سال‌ ها باقی خواهد ماند و حتی ممکن است از بین نروند. درصورتی‌که در روش پلاسماجت نیازی به ایجاد برش نبوده و هیچ جای زخمی باقی نخواهد ماند. به‌ علاوه دوره نقاهت در روش جراحی طولانی است. در این روش‌ ها معمولا فرد باید دو هفته به طور کامل استراحت کند تا اثرات دارو های بیهوشی برطرف شود، بخیه‌ ها کشیده شوند و جای زخم‌ ها تا پس از زمان زیادی برطرف شوند. درصورتی‌که روش پلاسماجت دوره نقاهت نداشته و شخص بلافاصله پس از درمان می‌ تواند به فعالیت‌های روزانه خود بپردازد. قطعا عوارض روش پلاسماجت از جراحی بسیار کمتر است. ماندگاری نتایج هر دو روش دائمی است. تنها در روش پلاسماجت ممکن است نیاز به تکرار جلسات در طول سال‌ ها باشد.

تفاوت پلاسماجت و پلکسر

از نظر شیوه انجام و نتایج این دو روش تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت این دو روش نوع دستگاه مورد استفاده می باشد. به طور کلی می‌ توان هر دو آن‌ها را برای رفع ضایعات  و درمان آسیب‌ های پوستی استفاده کرد. این روش‌ ها جزء روش‌ های غیرتهاجمی برای درمان پوست هستند و هیچ‌ کدام نیازی به ایجاد برش و بخیه ندارند. دوره نقاهت آن‌ ها کوتاه مدت است و افراد بلافاصله پس از درمان می توانند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند. همچنین می توان  نتایج درمان هر دو را در زمان کوتاهی  مشاهده کرد.

عوارض و معایب پلاسما جت چیست؟

اگر شما در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کافی داشته باشید و همچنین پزشکتان مهارت و تخصص کافی در این زمینه داشته باشد هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد و شما عارضه خطرناکی را تجربه نمی کنید. عوارض رایج این فرآیند زیبایی شامل سوزش و خارش پوست در نواحی مختلف پوست می باشد. همچنین در ناحیه درمان پوستتان مقداری قرمز و ملتهب می شود . اما شدت این عوارض شدید نیست و در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود. البته میزان عوارض رایج بر حسب نوع پوست و ناحیه درمان و سن فرد متفاوت خواهد بود.  میزان عوارض برحسب شرایط فرد،  مدت آن تعیین می شود . اما طی شواهد به دست آمده این عوارض در برخی افراد پس از چند ساعت کاملا رفع می شود و در برخی دیگر  تا یک هفته نیز ممکن است طول بکشد.

علاوه بر این موضوع افراد زیادی می ‌ترسند که جای زخم های ایجاد شده بر سطح پوستشان بماند . وقتی شما پس از انجام این عمل در آینه نگاه می کنید می بینید که جای زخم ها قرمز و ملتهب شده و زخم های ظریفی به همراه دارد.  این موضوع درست است که باعث نگرانی شما می شود اما هرگز جای آن ها بر سطح پوست شما باقی نمی ماند و شما می توانید با خیال راحت به نتایج درمان فکر کنید . حتی از پس از بهبودی شما نمی توانید محل درمان را تشخیص دهید.

آیا پلاسماجت موجب محدودیت سنی دارد؟

از نظر متخصصان زیبایی انجام فرآیند پلاسما جت در هر سنی قابل انجام است و می توانند برای انواع آسیب های پوستی از این روش بهره‌مند شوند.  اما متخصصان رده سنی مناسب  برای انجام پلاسماجت را ۲۰ تا ۸۰ سال می دانند. زیرا در سنین زیر ۲۰ سال هورمون های بدن به تعادل نرسیده‌ اند و ممکن است باعث از بین رفتن اثرات و کاهش میزان ماندگاری این عمل شود.   در سنین بالای ۸۰ سال نیز به دلیل شدت آسیب های پوستی از قبیل افتادگی پوست و چین و چروک ها میزان خاصیت ارتجاعی پوست بسیار کم است و نمی توان نتایج مورد نظر را حاصل کرد.

هزینه پلاسما جت چقدر است؟

بدون شک هزینه‌های فرایند زیبایی پلاسما جت نسبت به روش‌ های جراحی بسیار مناسب تر است.  این روش حتی نسبت به انواع روش های غیر جراحی در زمینه زیبایی و جوان سازی پوست مانند لیزر نیز هزینه کمتری دارد.  زیرا در این روش نیاز به بیهوشی و بی حسی پوست نیست و در لیست هزینه های بیمارستان شما قرار نمی گیرد.  همچنین دستگاه پلاسما جت خود قیمت پایینی دارد.  البته هزینه این فرایند زیبایی را نمی‌ توان به طور قطعی اعلام کرد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست از قبیل لیزر،  هایفوتراپی،  پلاسما جت،  پلکسر،  رادیو فرکانسی،  میکرو نیدلینگ،  پی آر پی،  مزوتراپی،  تزریق ژل ، تزریق چربی،  تزریق بوتاکس و… صورت می گیرد.

هزینه ها در این فرآیند به عواملی مانند سن هر فرد،  میزان آسیب های پوستی،  ناحیه درمان و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد.  به غیر از این موضوع میزان تخصص و مهارت پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک عوامل تاثیرگذار بر هزینه ها می باشند. بنابراین هزینه ها در هر کلینیک بر اساس تعرفه و خدماتی که برای شما ارائه می شود محاسبه می شود.

برای آگاهی از هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان شما می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید. و با گرفتن  وقت حضوری در جلسات مشاوره شرکت کنید.  متخصصان ما با مهارت و تخصص بالا میزان آسیب های پوستی شما مورد بررسی قرار می‌ دهند تا بهترین روش را در جهت بازگرداندن زیبایی و جوانی پوست را شما برای شما ارائه دهند.

پلاسما جت
پلاسما جت

مراقبت های قبل از پلاسماجت

  • در جلسات مشاوره شرکت کنید و پزشک را در جریان بیماری های خود و دارو هایی که استفاده می کنید قرار دهید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک پوستتان کاملاً تمیز باشد و هیچ گونه آرایشی نداشته باشید .
  • چند روز قبل از انجام این فرآیند زیبایی از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون، ضد التهابی، مکمل ها و ویتامین ها بپرهیزید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • از لایه برداری، اپیلاسیون و وکس کردن ناحیه درمان بپرهیزید.
  • چند روز قبل از انجام عمل با مصرف مایعات زیاد بدن خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از پلاسما جت

  • پس از انجام عمل زیبایی در معرض نور خورشید قرار نگیرید. زیرا پوست شما بسیار حساس است و نور خورشید تاثیرات مخربی بر پوست شما خواهد داشت.
  • در هنگام خارج شدن از خانه حتماً از کرم‌ های ضد آفتاب مناسب با پوستتان و کلاه نقاب دار استفاده کنید.
  • تا یک هفته از مصرف آسپیرین و غذا های رقیق کننده خون بپرهیزید. زیرا روند بهبودی را کاهش می‌ بخشد.
  • اگر پزشکتان دارو برایتان تجویز کرد سر وقت مصرف کنید.
  • از ماساژ دادن ناحیه درمان و لمس کردن پوست خودداری کنید.
  • به محل درمان فشاری وارد نکنید و ناحیه را گرم نکنید.
  • از دستکاری کردن زخم های ظریف بر سطح پوست بپرهیزید. زیرا ممکن است با دستکاری کردن اثرات آن بر پوستتان باقی بماند.
  • تا یک هفته از مصرف سیگار، قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • اگر عمل زیبایی و جوان سازی بر پلک های شما انجام شده است بهتر است تا ۲۴ ساعت رانندگی نکنید.
  • دوره درمان و تعداد جلسات را کامل کنید.

اثرات و نتایج

اگر بخواهیم فرآیند زیبایی پلاسما جت را با روش های دیگر غیر جراحی برای درمان آسیب های پوستی مورد مقایسه قرار دهیم،  باید گفت این فرایند زیبایی  ماندگاری بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد.  اگر کسانی که به انجام این عمل می پردازند به توصیه ها و مراقبت ها که از سمت پزشک به آن ها توصیه شده است انجام دهند همچنین سبک زندگی صحیحی را در پیش بگیرند اثرات و نتایج آن تا سال ها با آن ها همراه خواهد بود.  در غیر اینصورت اگر سبک زندگی خود را تغییر ندهید و به مصرف سیگار و مشروبات الکلی ادامه دهید،  میزان ماندگاری آن را نیز کاهش خواهید داد.  شما پس از پایان جلسه پلاسما جت می توانید اثرات آن را بر سطح پوست مشاهده کنید اما برای کسب  نتایج قطعی باید مدتی صبور باشید.  نتایج قطعی این عمل تقریباً پس از ۴ هفته قابل مشاهده است.  جلسات بعدی برای کسب نتایج بهتر پس از دو ماه انجام می‌شود. تا بتوانید نتایج جلسه قبل را تکمیل و تثبیت کنید.

دوره نقاهت پس از پلاسما جت چقدر است؟

پلاسما جت یکی از روش های موثر در جوان سازی و زیبایی پوست می باشد.  پس از انجام این عمل شما نیاز به سپری کردن دوره نقاهت در منزل ندارید و می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید سعی کنید.  تا چند روز در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتماً از ضد آفتاب و کلاه های نقاب دار استفاده کنید. مصرف مایعات زیاد اثرات این روند را افزایش می دهد. تا چند روز زخم های ظریفی ناشی از پالس های الکتریکی بر پوست مشاهده خواهید کرد که کم کم شروع به پوسته ریزی می کند و در مدت زمان کوتاهی هیچ اثری از آن ها بر پوست شما باقی نخواهد ماند.  به هیچ وجه به زخم های ایجاد شده دست نزنید.  زیرا ممکن است جای زخم ها بر پوستتان باقی بماند.  دوره بهبودی برای برخی افراد چند ساعت و برخی دیگر ممکن است تا یک هفته طول بکشد تا عوارض ناشی از درمان برطرف شود. این موضوع به سن،  میزان آسیب های پوستی، اعمال مراقبت ها و نوع پوست هر فرد بستگی دارد.

تعداد جلسات پلاسما جت چقدر است؟

در طول جلسات مشاوره پزشک میزان آسیب های پوستی شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و بر اساس آن تعداد جلسات مورد نظر را تعیین می کند . تعداد جلسات به منظور برطرف کردن کامل این عارضه ها و  کسب  نتایج مطلوب انجام می شود. تا بتوان نتایج بی نظیر این عمل را تثبیت کرد.  پس از ۸ هفته اولین جلسات تثبیتی انجام می شود و فواصل بین جلسات بر اساس نظر پزشک تعیین می‌ شود که معمولاً این فواصل یک تا دو ماه خواهد بود.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با تجربه ترین و ماهر ترین پزشکان بهترین روش های جوان سازی را برای شما ارائه می دهند . شما می‌توانید نتایج بی نظیری از روش پلاسما جت حاصل کنید.  در این کلینیک انواع آسیب های پوستی با هر نوع  پوستی  مورد درمان قرار گرفته است و نتایج بی نظیری در این زمینه حاصل کرده اند.  اگر شما نیز با مشکلات پوستی مواجه هستید پیشنهاد می کنیم به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید تا زیبایی و جوانی را به پوست خود بازگردانید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/miiu

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.