زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت بینی با نخ در خانه

لیفت بینی با نخ در خانه
محتوا پنهان
1 لیفت بینی با نخ در خانه
1.1 لیفت بینی در خانه

لیفت بینی با نخ در خانه

آیا شما هم به فکر کوچک کردن بینی خود هستید و از فرم فعلی آن رضایت ندارید؟ آیا به خوش فرم شدن بینی خود فکر می‌کنید اما نمی‌خواهید که به سمت عمل‌های زیبایی بروید؟ باید بگوییم که افراد زیادی وجود دارند که در وضعیت مشابه شما قرار دارند.

بینی در مرکز صورت قرار دارد و به‌همین‌دلیل تاثیر زیادی بر زیبایی صورت شما می‌گذارد. کوچک کردن بینی می‌تواند صورت شما را جذاب‌تر کند و جلوه‌ دیگری به آن ببخشید.

برای کوچک‌شدن بینی روش‌های مختلفی وجود دارد. کوچک‌ شدن بینی با ورزش یکی از رایج‌ترین این روش‌هاست.

اما در کنار ورزش، استفاده از طب سنتی و کوچک شدن بینی با چسب هم از دیگر راه‌کارهایی‌ست که بسته به شرایط خود می‌توانید از آن استفاده کنید

برای داشتن چهره زیبا و متناسب نیاز به از بین بردن قوز بینی است با توجه به اینکه بینی در مرکز صورت میتواند جلب توجه زیادی داشته باشد برای داشتن چهره زیبا و دلنشین ، بینی بدون نقص نیاز است از بین بردن قوز بینی و بالا بردن نوک بینی از روش های زیبا کردن چهره و افزایش جذابیت آن است.

لیفت بینی با نخ در خانه یا کلینیک به عنوان یکی از موثرترین روش ها جهت درمان مشکلات بینی می باشد که با توجه به پیشرفت علم پزشکی در رشته زیبایی و جراحی پلاستیک افراد می‌توانند برای فرم دهی و داشتن چهره بی نقص روش‌های زیادی را انتخاب و استفاده کنند .

روش‌های متعددی برای بالا بردن نوک بینی و از بین بردن مشکلات بینی و  فرم دهی بینی در علم پزشکی وجود دارد. از جمله:

جراحی پلاستیک ، لیفت بینی با نخ ، تزریق بوتاکس و ژل و  روش های بسیار برای فرم دهی بینی و رفع افتادگی بینی و از بین بردن مشکلات بینی وجود دارد که افراد می توانند از آن استفاده کنند.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی در خانه

برای کوچک کردن بینی خود در خانه از روش‌های مختلفی می‌توانید استفاده کنید. نکته‌ای که در این زمینه اهمیت دارد، این است که تمامی این روش‌ها بدون درد و خون‌ریزی‌ست! هم‌چنین در هیچ‌کدام از آن‌ها از عمل‌های جراحی استفاده نمی‌شود و برای شما خطری به‌همراه ندارد.

کوچک شدن دماغ با چسب

یکی از راه‌های آسان کوچک‌کردن بینی، استفاده از چسب لیفت است. این چسب باعث می‌شود بینی شما جمع و کشیده شود. چسب بینی که اصطلاحا به آن چسب لیفت گفته می‌شود، رنگی نامرئی دارد. این یکی از مزیت‌های آن است؛ چراکه می‌توانید روی آن آرایش کنید و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل‌استفاده است.

برای استفاده از چسب بینی برای کوچک شدن دماغ، ابتدا باید صورت خود را با آب و صابون بشویید.

به این ترتیب پوست صورت شما عاری ازچربی‌ها خواهد بود و برای استفاده از این چسب، آماده می‌شود. ۶ تا ۷ سانتی‌متر از این چسب را با قیچی جدا کنید و در حالی که روی بینی خود می‌چسبانید، بینی را به سمت بالا فشار دهید. با این روش به‌راحتی می‌توانید خوش فرم شدن بینی خود را مشاهده کنید.

کوچک کردن بینی با یوگای صورت

تمرینات یوگا تنها برای بدن نیست و می‌تواند روی صورت شما و اعضای آن هم تاثیر بگذارد.

برای این منظور برای کوچک کردن بینی ابتدا بهتر است که از تمرینات تنفسی آن استفاده کنید.

در وضعیتی آرام و راحت بنشینید. یکی از سوراخ‌های بینی‌تان را با دست بگیرید و سعی کنید از سوراخ دیگر هوا را به درون هدایت کنید.

سپس همین کار را برای سوراخ دیگر بینی انجام دهید. این کار را ۱۰ بار تکرار کنید و اثر آن را روی کوچک‌کردن بینی خود مشاهده کنید.

تکان‌دادن صحیح و منظم بینی هم می‌تواند از دیگر راه‌های کوچک‌کردن بینی باشد که در مجموعه‌ حرکات یوگا قرار می‌گیرد. برای این کار هم بهتر است در محیطی آرام بنشینید و این حرکات را انجام دهید. بهتر است قبل از انجام حرکات، تمرین‌های تنفسی را انجام دهید. این یکی از راه‌های آسان خوش فرم شدن بینی بوده و به‌راحتی قابل‌انجام است.

کوچک کردن بینی با کمک ورزش

ورزش‌کردن اثرات گسترده‌ای روی بدن ما دارد. شما با انتخاب حرکات مناسب برای صورت خود، می‌توانید از این طریق برای خوش‌فرم‌شدن بینی تلاش کنید. برای کوچک کردن بینی با کمک ورزش، کناره‌های بینی خود را با انگشت اشاره فشار دهید.

حال با شدت نفس بکشید و سپس عمل بازدم را انجام دهید. این تمرین را بهتر است حداقل 10 بار تکرار کنید و تاثیر آن را روی کوچک‌شدن بینی خود ببینید.

برای داشتن یک بینی صاف و زیبا می‌توانید از تمرین دیگری استفاده کنید. برای این کار ابتدا لبخند بزنید. سپس با کمک انگشتان خود، بینی را به سمت بالا فشار دهید.

مدت زمان موردنیاز برای این تمرین ۲۰ تا ۳۰ ثانیه است و باید روزانه انجام شود. برای کوچک کردن بینی هم‌چنین می‌توانید از تمرینی که برای نوک بینی طراحی شده است، استفاده کنید.

برای این کار، هر چندبار که روزانه می‌توانید انگشت خود را روی نوک بینی بگذارید و به‌آرامی فشار دهید.

کوچک کردن بینی با استفاده از ماساژ

یکی از راه‌های کوچک‌کردن بینی، ماساژدادن آن است. ماساژ قسمت‌های مختلف صورت علاوه‌بر تاثیری که روی صورت دارد، می‌تواند به بهبود و درمان سردردهای شما هم کمک کند.

برای ماساژ بینی از قسمت بالایی آن شروع کنید و به سمت نوک آن بیایید.

حال نوبت کناره‌های بینی‌ست. دقت داشته باشد که حرکات شما برای کوچک کردن بینی باید به‌صورت دایره‌ای انجام شود. این روش، یکی از آسان‌ترین راه‌هایی‌ست که باعث خوش فرم شدن بینی شما می‌شود.

 کوچک شدن بینی با عسل

یکی از راه‌های کوچک کردن بینی، استفاده از عسل است.

از آن جایی که عسل یک ماده‌ طبیعی‌ست، می‌تواند یک گزینه‌ مناسب برای کوچک شدن دماغ باشد.

عسل مضرات مواد شیمیایی را ندارد و به‌همین‌دلیل می‌توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید. این روش معمولا روی بینی‌های گوشتی بهتر جواب می‌دهد.

عسل می‌تواند با مواد دیگری مثل سرکه‌ سیب مخلوط شود. ترکیب این دو باعث می‌شود که چربی‌های زیر پوست شما از بین برود و به کوچک شدن بینی منجر شود. مخلوط عسل و سرکه‌ سیب باید نیم‌ساعت روی بینی بماند.

بهتر است این کار را به‌مدت 15 تا 30 روز، هر روز انجام دهید تا تاثیر آن را بر خوش فرم شدن دماغ خود مشاهده کنید.

کوچک شدن بینی با زنجبیل

زنجبیل از آن دسته موادی‌ست که در طب سنتی بسیار پرکاربرد است. شاید باورکردنی نباشد اما از زنجبیل می‌توان برای کوچک‌کردن بینی هم استفاده کرد. برای این کار باید زنجبیل را با آب مخلوط کنید و زمانی که به حالت خمیری درآمد، آن را روی بینی خود بگذارید.

به این خمیر ۱۵ دقیقه زمان بدهید تا تاثیر خود را بگذارد. سپس آن را از روی بینی بردارید و صورت خود را بشویید.

اگر دچار سوزش شدید، بهتر است برای کوچک کردن بینی از روش دیگری استفاده کنید.

کوچک کردن بینی با آبلیمو

استفاده از آبلیمو از دیگر راه‌هایی‌ست که می‌تواند باعث کوچک‌شدن بینی شما شود.

آبلیمو خاصیت چربی‌سوزی بالایی دارد.

ازاین‌رو می‌تواند باعث چربی‌سوزی در ناحیه‌ بینی و در نتیجه کوچک‌شدن آن شود.

برای خوش فرم شدن بینی خود می‌توانید آبلیمو را با زنجبیل مخلوط کنید تا اثر معجزه‌آسای این ترکیب را ببینید.

سوختن چربی‌های زیر پوست می‌تواند علاوه‌بر کوچک کردن بینی شما، آن را کشیده‌تر هم نشان دهد.

کوچک شدن بینی با استفاده از یخ

برای کوچک کردن بینی خود، یخ را از یاد نبرید. یخ با خاصیت منقبض‌کننده‌ای که دارد، باعث می‌شود به‌مرور زمان حجم بینی شما کاهش یابد.

برای این کار از یک بسته یخ استفاده کنید و آن را به‌مدت ۱۰ دقیقه روی بینی خود قرار دهید.

می‌توانید چند بار این کار را در روز انجام دهید. پس از گذشت چند هفته می‌توانید تاثیر آن را در کوچک‌تر شدن بینی خود مشاهده کنید.

خوش فرم شدن بینی با بخور

روشی که در این قسمت به آن می‌پردازیم، استفاده از بخور است. بخور نه‌تنها به کوچک کردن بینی شما کمک می‌کند، بلکه برای طراوت و شادابی پوست شما هم مفید است.

بخار آب از طریق بخور می‌تواند وارد منافذ پوستی صورت و بینی شما شود. در نتیجه‌ این کار، متابولیسم پوست بیش‌تر می‌شود، چربی‌ها راحت‌تر می‌سوزند و خارج می‌شوند؛ در نهایت باعث خوش فرم شدن بینی شما می‌شود.

با توجه به نوع پوستتان می‌توانید این کار را به‌مدت 5 تا 20 دقیقه انجام دهید.

البته باید توجه داشته باشید که اثر بخور تا چند ساعت روی بینی شما باقی می‌ماند.

در حین بخور می‌توانید بینی خود را ماساژ دهید. پس از آن هم بهتر است از یخ استفاده کنید.

از روش بخور بهتر است یک یا دو بار در هفته استفاده کنید. بخوردادن بیش از حد می‌تواند باعث شل‌شدن پوست بینی شما شود و در طولانی‌مدت تاثیری بر کوچک‌کردن بینی نداشته باشد.

کوچک کردن بینی با استفاده از ماسک مخصوص

تغییر در ناحیه بینی نسبت به بقیه نقاط صورت دیرتر اتفاق می‌افتد.

این مسئله به‌دلیل وجود غضروف در این قسمت است. به‌همین‌دلیل ممکن است با روش‌های پیشین در کوچک‌کردن بینی خود موفق نباشید.

در این شرایط برای خوش‌فرم‌شدن بینی و کوچک‌کردن آن می‌توانید از ماسک‌های مخصوص استفاده کنید. این ماسک‌ها که در قالب‌های مختلف تهیه می‌شوند، می‌توانند باعث کوچک‌شدن بینی شما شوند و فرم زیبایی به آن دهند.

حرکات تمرینی برای کوچک کردن بینی

بله درست شنیدید، حتی با انجام برخی حرکات ورزشی می‌توان تا حدودی در ظاهر و فرم بینی تغییراتی ایجاد کرد.

شاید انجام مداوم برخی از تمرینات ورزشی در کنار روش‌های کاربردی و طبیعی که در بخش بالا توضیح دادیم بتواند در زیباتر کردن هرچه بهتر بینی به شما کمک کند.

برای اثربخشی بیشتر تمرینات، بهتر است این حرکات را به صورت مداوم و روزانه و حداقل برای چند ماه انجام دهید. در ادامه به معرفی هر یک از این ورزش‌ها می‌پردازیم.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت بینی

کوچک کردن بینی با تنفس

جالب است بدانید افزایش سن حتی می‌تواند باعث افتادگی پوست بینی و تغییر ظاهر آن شود. پس اگر نمی‌خواهید به چنین حالتی دچار شوید، در هر سنی که قرار دارید، انجام ورزش‌های مخصوص بینی را در دستور کار خود قرار دهید.

برای تکنیک تنفس، لازم است که به کمک انگشت اشاره خود پره‌های بینی را فشار دهید و به صورت همزمان نفس بکشید.

قدرت نفس کشیدن شما در این حالت باید بیشتر از حالت معمول باشد. برای تأثیرگذاری بیشتر، می‌توانید فشار بیشتری روی ناحیه پایینی بینی خود ایجاد کنید.

هر چه میزان فشار را بیشتر می‌کنید، باید قدرت و ریتم تنفس خود را کندتر از قبل کنید. بهتر است این تمرین ورزشی را چند مرتبه و در هر سری به اندازه 10 بار تنفس انجام دهید.

کوچک کردن بینی با لبخند

از معجزه لبخند زدن اصلاً غافل نشوید.

خصوصاً اگر از افتادگی خفیف بینی خود رنج می‌برید، لبخند زدن می‌تواند به صاف کردن نوک بینی شما کمک زیادی بکند.

برای انجام این تمرین ورزشی ساده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لبخند بزنید، سپس به صورت همزمان انگشت خود را روی نوک بینی قرار داده و آن قسمت را به سمت بالا فشار دهید.

اگر می‌خواهید نتیجه خوبی از این تمرین بگیرید، حتماً آن را به صورت روزانه و در هر بار تا 30 مرتبه انجام دهید.

نکته جالب در مورد این تمرین آن است که روی عضلات گوشه‌های بینی نیز تأثیرات خوبی دارد و در خوش فرم کردن بینی کمک بیشتری می‌کند.

کوچک کردن بینی با یوگا

حرکات تنفسی یوگا هم می‌تواند تا حدودی روی فرم بینی شما تأثیر بگذارد.

برای این کار باید از دم و بازدم در کنار فشار انگشت کمک بگیرید.

در این حالت شما باید در هر مرحله یکی از سوراخ‌های بینی خود را به کمک انگشت کیپ کنید.

سپس تنفس طبیعی خود را از سوراخ دیگر انجام دهید. این کار را برای سوراخ دیگر هم انجام دهید. برای اثربخشی بهتر در هر مرتبه چند بار و در طول روز چندین مرتبه این کار را انجام دهید.

کار روی نوک بینی

یکی دیگر از ورزش‌های مؤثر در خوش فرم کردن بینی این است که با کمک انگشتان خود، نوک بینی را بگیرید.

این ورزش چیزی شبیه حالت لبخند زدن است، با این تفاوت که باید نوک بینی را به کمک انگشت‌های اشاره و شست به سمت بالا فشار دهید. در مرحله بعد باید با قرار دادن انگشتان در دو طرف بینی، نوک آن را به سمت پایین بگیرید.

این ورزش هم برای فرم گرفتن نوک بینی بسیار مؤثر است.

روش های کلینیکی و بدون جراحی لیفت بینی

اگر دچار مشکلات جزئی و خفیف در فرم بینی خود هستید و چندان حوصله ای برای انجام روش‌های طبیعی و خانگی کوچک کردن بینی ندارید، می‌توانید روش‌های کلینیکی زیباسازی فرم بینی را در برنامه خود قرار دهید.

در چنین حالتی، بسته به روش انتخابی می‌توانید نتایجی ملموس‌ تری از روش‌های طبیعی دریافت کنید.

هرچند که اکثر نتایج هم به صورت موقت خواهند بود و البته این روش‌ها بیشتر روی ایجاد ظاهری زیبای بینی شما مؤثر خواهند بود تا این که در کوچک کردن آن تأثیرگذار باشند. در ادامه به معرفی هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم.

پلاسماجت

پلاسماجت نام یک روش جوان‌ سازی است که از طریق وسیله‌ای با همین نام انجام می‌شود. این وسیله را می‌توان یکی از تجهیزات مدرن پزشکی دانست که از طریق آن می‌توان چندین عملیات زیباسازی از جمله از بین بردن جای جوش و آکنه، برطرف کردن افتادگی پلک‌ها، برطرف کردن جای بریدگی زخم‌ها، از بین بردن چین و چروک و بهبود برخی دیگر از آسیب‌های پوستی اشاره کرد.

اما شاید یکی از مهم‌ ترین عملکردهای این وسیله، زیباتر کردن فرم و شکل بینی است. مزیت این عمل، انجام ساده آن است که نه تنها به بیهوشی نیاز ندارد، بلکه کاملاً بدون درد است و به صورت سرپایی انجام می‌شود.

اگر دوست دارید تا حدودی اقدام به لیفت بینی خود با روش‌های طبیعی تری کنید، بدون شک پلاسما جت می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما محسوب شود. مزیت استفاده از این روش، هزینه مناسب آن در مقابل روش جراحی بینی است. اگرچه شاید بیشترین تأثیر پلاسماجت روی بینی‌های گوشتی خواهد بود.

لیفت بینی بدون جراحی به وسیله نخ

لیفت بینی بدون جراحی با نخ، یکی از روش‌های پرطرفدار برای لیفتینگ بینی به شمار می‌رود. این روش نسبت به روش تزریق ژل از ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و مراجعه کننده می‌تواند بینی خود را کاملا به شکل دلخواه خود درآورد، همچنین استفاده از نخ یکی از بهترین روش‌ها برای ترمیم بینی اشخاصی است که پس از عمل رینوپلاستی از فرم بینی خود راضی نبوده و قصد تغییر آن را دارند.

در این روش پزشک پس از تزریق آمپول بی‌حسی به بینی فرد، چند سوراخ بسیار کوچکی در نوک بینی ایجاد می‌کند تا از طریق آن‌ها بتواند نخ‌ها را زیر پوست شخص قرار ‌دهد. این نخ ها از جنس پروتئین‌ بوده و کاملا سازگار با بافت بدن انسان طراحی و تولید شده اند، به همین دلیل در حدود 2 سال پس از این عمل، نخ‌ها بدون هیچ عوارضی جذب بدن شخص شده و بینی شخص به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. پس از بازگشت کامل ظاهر بینی، می‌توان به راحتی با یک عمل بینی ترمیمی فرم جدیدی را برای بینی تعیین نمود.

از این روش نیز علاوه بر لیفتینگ بینی، برای برطرف نمودن افتادگی سر بینی یا قوز بینی استفاده می‌شود. دوران نقاهت این عمل کمی بیشتر از لیفت بینی بدون جراحی با ژل است و شخص باید در حدود سه روز طبق توصیه‌های پزشک خود برخی مراقبت ها را انجام دهد.

تزریق فیلر

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای خوش فرم کردن بینی خود انجام دهید، تزریق فیلر بینی است. فیلر اگر توسط فرد متخصص تزریق شود و در شکل دهی حرفه ای بینی شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود. با استفاده از فیلر می‌توان قوز بینی را برطرف کرد، بینی را صاف تر نشان داد و نوک آن را بالاتر برد.

تمامی این کارها فرمی را ایجاد می‌کنند که حتی به نظر می‌رسد باعث کوچک‌ تر شدن بینی شده است. البته ماندگاری فیلر در بهترین حالت بین 6 ماه تا 1 سال خواهد بود.

رسپینگ

این روش زیبایی که برخی آن را با نام سوهان کشیدن می‌شناسند، برای افرادی مناسب است که بیشتر قصد دارند حالت استخوانی بالای بینی خود را فرم دهند. در چنین روشی روی قسمت استخوانی و قوز بینی برش پوستی ایجاد می‌کنند و با یک سوهان مخصوص آن قسمت را سوهان می‌کشند.

در انتها برای جلوگیری از عفونت بخش سوهان کشیده شده با یک سرم پاکسازی می‌شود. این روش امکان تغییرات بسیار واضحی را ایجاد نمی‌کند و البته تنها برای کم کردن قوز بینی کاربرد دارد.

لیفت بینی با نخ چیست؟

لیفت بینی با نخ یکی از روش‌های جدید غیرتهاجمی است که بدون جراحی و آسیب به عروق و بافت و مخاط ایجاد تغییر می‌کند.

با توجه به عوارض و خطرات جانبی کم که به دلیل استفاده از کانولا و سوزن‌های مخصوص است برش‌های بزرگ در سطح پوست ایجاد نمی‌شود نگرانی‌ها در مورد عوارض جانبی به حداقل می‌رسد.

در این روش نیاز به شکستن استخوان یا بیهوشی عمومی نیست و بنابراین افرادی که قادر به جراحی نیستند هم می‌توانند از این روش استفاده کنند. این روش مراقبت‌های پس از جراحی ندارد. هم‌چنین این نخ‌ها موجب ایجاد کلاژن و جوانسازی پوست می‌شوند و چین و چروک ها را کاهش می‌دهند و پوستی محکم و کشیده‌تر فراهم می‌کنند.

مراحل انجام لیفت  بینی با نخ

مشاوره: در ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشک خواهید داشت. در این جلسه، پزشک در مورد اینکه چه پیشرفت‌هایی برای بهبود ظاهر بینی شما لازم است و انتظار چه نوع نتایجی را باید از درمان لیفت بینی با نخ داشته باشید صحبت می‌کند.

ارزیابی اولیه: یک ارزیابی اولیه کامل از بینی گرفته می‌شود. این ارزیابی به پزشک کمک می‌کند تا تعداد نخ‌های مورد نیاز را تعیین کند.

وضعیت: در روز درمان، پزشک از شما می‌خواهد که طوری دراز بکشید که صورت شما به سمت بالا خم شود. پزشک یک بار دیگر تناسب و ساختار بینی را بررسی می‌کند و موقعیت نخ‌ها را برنامه‌ریزی می‌کند.

علامت‌گذاری: پزشک پس از انجام اندازه گیری‌های دقیق، صورت را علامت‌گذاری می‌کند.

ضد عفونی کردن پوست: به منظور کاهش خطر عفونت، پوست بینی به ویژه در نواحی که نخ‌ها وارد می‌شوند، ضد عفونی می‌شود.

بی‌حسی موضعی: بینی بی‌حس می‌شود تا این روش بدون درد باشد. برای بی‌حسی ناحیه از کرم بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌شود.

ایجاد نقاط ورود: از یک سوزن کوچک برای ایجاد یک نقطه ورودی کوچک در نوک بینی برای نخ‌ها استفاده می‌شود.

وارد کردن نخ‌ها: آخرین مرحله وارد کردن نخ‌ها در پل بینی و نوک بینی است. از یک کانول بلانت به منظور هدایت نخ‌ها برای قرارگیری صحیح استفاده می‌شود. پس از قرار دادن نخ‌ها، کانول برداشته می‌شود.

نخ هایی که در لیفت بینی مورد استفاده قرار می گیرد

انواع نخ های لیفت بینی

استفاده از نخ PDO در لیفت

استفاده از نخ‌های قابل‌جذب PDO جدیدترین و بهترین روش برای لیفت بینی، صورت و بدن است. برخی از درمان‌ها با این روش قابل رقابت با روش جراحی هستند اما با این روش فرد با عوارض و دوره نقاهتی که در انجام عمل جراحی وجود دارد مواجه نمی‌شود زیرا این موارد در این تکنیک، بسیار کوتاه‌تر و آسان‌تر از عمل جراحی هستند. ماده اصلی این نخ‌ها، پلی دی اکسانون (Polydioxanone) است که سال‌هاست در جراحی‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بی‌ضرر بودن آن برای بدن به اثبات رسیده است

انجام این پروتکل درمانی نسبتاً آسان است و با یک جراح آموزش دیده و باتجربه خطر کمی دارد. این روش شامل قرار دادن تعدادی نخ است که هر کدام دارای خواص بی‌نظیری در قسمت‌های مختلف صورت هستند.

پس از وارد کردن نخ PDO در عمل لیفت بینی

پس از قرار دادن نخ، چیزهایی وجود دارد که باعث تحریک کلاژن سازی و سلول زایی در اطراف نخ می‌شود، اما این روش صرفاً یک روش کلاژن سازی نیست. این نخ‌ها قابل جذب هستند و بسته به نوع و مارک، زمان واجذبی متفاوتی دارند.

قرار دادن نخ‌های خاصی در زیر پوست باعث ایجاد واکنش التهابی خفیف می‌شود که منجر به ایجاد کلاژن و افزایش گردش خون می‌شود که به آن امبدینگ یا لیفت نخ گفته می‌شود.

در روش امبدینگ، یک کاشت در زیر پوست ایجاد می‌شود که می‌تواند پوست را محکم نگه دارد.

در حدود 30٪ اثرات لیفت در چند روز اول قابل مشاهده است و بقیه اثرات حدود چهار ماه پس از قرار دادن نخ‌های تعبیه شده خود را نشان می‌دهند. پس از جذب نخ، کلاژن ساخته شده مسئول ادامه لیفت خواهد بود.

بسته به نوع نخ، نخ‌های قرار داده شده پس از چهار تا شش ماه کاملاً جذب می‌شوند، اما اثر لیفتینگ نخ‌های قرار داده شده، با کلاژن و بافت ایجاد شده در اطراف نخ، بین یک تا پنج سال باقی خواهد ماند.

بنابراین به راحتی می‌توانیم بگوییم که نوع و تعداد نخ‌های بکار رفته با دوام اثرات درمانی و لیفتینگ رابطه مستقیمی دارد.

نکته مهم این است که این نخ‌ها قابل جذب بوده و با نخ‌های غیرقابل جذب مانند نخ Silvit که قبلاً مورداستفاده قرار می‌گرفت و عوارض جانبی زیادی نیز دارد بسیار متفاوت است.

نخ‌های تعبیه شده، قابل جذب و بسیار ایمن هستند و جای نگرانی نیست.

در یک عمل لیفت با نخ، تعداد قابل توجهی نخ (به عنوان مثال بیش از 50 نخ درعمل لیفت صورت) در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف استفاده می‌شود.

بین 4 تا 8 نخ در هر طرف مورد نیاز است. نخ‌های PDO غیرخاردار نخ‌های ظریفی هستند که ظرفیت لیفت کمی ارائه می‌دهند و اصولا برای سفت کردن و جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. این نخ‌ها بسیار ارزان‌تر از نخ‌های PDO خاردار هستند.

انواع دیگر نخ ها

لیفت با نخ، فرایندی است که شامل بالا کشیدن قسمت‌های مختلف صورت با استفاده از نخ‌های خاص بوده و برخلاف لیفت کلاسیک صورت، به ایجاد برش‌های جراحی نیاز ندارد. لیفت با نخ ممکن است به نام‌های مختلفی شناخته شود مانند، لیفت با نخ آپتوس، لیفت کانتور، لیفت با نخ ابریشم، لیفت با پر و غیره. در این روش دو نوع کلی از نخ‌ها یا بخیه‌ها استفاده می‌شوند:

نخ‌های خاردار یا دندانه‌ای با شناوری آزاد که نیازی نیست برای نگهداشتن لیفت معلق شوند و نخ‌های نرم یا معلق که باید به یک ساختار ثابت از صورت یا پوست سر متصل شوند.

این فرایند، بهترین گزینه برای بیمارانی است که دچار بافت‌هایی با آویزانی خفیف تا متوسط بوده و معمولاً کسانی هستند که در میانه‌ی دهه‌ی سی تا پنجاه سالگی قرار دارند.

لیفت با نخ معمولاً با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. بهبود حاصل از آن عمدتاً سریع است. هزینه‌های اختصاصی آن با توجه به مناطق تحت درمان، متفاوت می‌باشد.

نخ های کره ای بهترین نخ ها هستند که مورد تایید وزارت بهداشت بوده و لیفت با نخ های کره ای سفتی و جوانسازی پوست را به همراه دارد.

نخ نوبل کاگ کره ای

نخ لیفت بینی نوبل کاگ ساخت کره جنوبی از معروفترین لیفتر های دنیای زیبایی به حساب می آید.

کاربرد نخ لیفت بینی کاگ نوبل

نخ لیفت بینی کاگ نوبل در دو نوع پلی دی اکسان و پی سی ال توسط برند نوبل کره جنوبی طراحی تولید شده است .

از این نخ بیشتر برای لیفت و اصلاح نوک بینی و تغییر زاویه در محل ریبوپلاستی استفاده می گردد. هردو این محصولات با جنس پی دی او و پی سی ال دارای محصولات مختلفی می باشند.

محصولات لیفت بینی نوبل بیشتر از سوزن 19 جی با طول های متفوت بهره می برند. نخ لیفت پی دی او از لحاظ جذب شدگی بسیار سریع جذب بدن مش ود و در مقابل پی سی ال ها سریع تر جذب نمی شوند. اما از لحاظ نرمی بسیار نرم تر و کم عارضه تر و تقریباً بدون عوارض جانبی می باشد.

مزایای نخ بینی کاگ نوبل

نخ نوبل  بینی کاگ نوبل کره بسیار کم ریسک و سالم است. در ادامه به برخی از مزایای این نخ می پردازیم.

لیفت بسیار قدرتمند

ظهور نتایج در اسرع وقت

ایمنی بسیار بالا و بدون ریسک

استفاده از مدرن ترین تکتولوژی ساخت

ریکاوری سریع و بدون نیاز به استراحت

ماندگاری طولانی مدت

از این نوع نخ کاگ بیشتر برای اصلاح فرم بینی ، نوک آن ، ناحیه ریبو پلاستی و قوز بینی استفاده می شود.

برندهای محصول:

نخ‌های فیلامنت طلایی (پوست طلایی و نخ طلایی):استفاده از نخ‌های طلا با عیار 24 برای جوان‌سازی پوست، به نام جوان‌سازی فیلامنت طلایی نیز شناخته می‌شود. برندهای نخ‌های طلایی که در انگلستان استفاده می‌شوند، شامل پوست طلایی و نخ طلایی می‌باشند.

نخ سیلوئت :

نخ نرم سیلوئت به عنوان یک روش لیفت صورت غیر جراحی، یک بخیه‌ای یا عروسکی شناخته می‌شود، بر اساس تعلیق بخیه با قیف‌هایی است که هم در جراحی بازسازی و هم در جراحی زیبایی استفاده می‌شود.

نخ‌های تکی، نوعی از رشته‌ی PDO تکی می‌باشد. این نخ‌ها نرم بوده و بدون خار ساخته می‌شوند که آنها را هرچه کمتر تهاجمی می‌سازد.

چندین بار، نخ تکی در یک الگوی شبکه‌ای به پوست وارد می‌شود تا به بیشترین حد تأثیرات سفت کردن دست یافته شود.

پس از وارد شدن به پوست، نخ‌ها، پیوندهای کلاژن را برای ایجاد سفتی تدریجی پوست و تأثیرات جوان‌سازی پوست، فعال می‌کنند.

با اینکه نخ‌های تکی، پوست را سفت می‌کنند، اما لیفت قابل توجهی را ایجاد نمی‌نمایند. این درمان‌های سفت کردن پوست، می‌توانند برای جوان‌سازی کلاژن و درمان پوست آویزان گردن، خطوط پیشانی و چین و چروک صورت استفاده شوند.

این نخ‌ها همچنین می‌توانند به گونه‌ها حجم اضافه کرده و به طور میانگین 10 تا 30 نخ مونو معمولاً برای هر مکان مشخص درمان، استفاده می‌شود.

اگر به دنبال یک درمان غیر جراحی برای چین و چروک هستید، که مزایای سفت کردن و لیفتیگ را با هم داشته باشد، آنگاه می‌توانید از ترکیب نخ‌های تکی و نخ‌های کاگ بهره ببرید.

نخ‌های کاگ:

نخ‌های دندانه‌ای یا کاگ، مشابه نخ‌های مونو هستند با این تفاوت که حاوی خارهایی می‌باشند که به زیر پوست متصل می‌شوند. این خارها، یک پشتیبانی پیشرفته را برای ساختار پوست ایجاد می‌کنند تا بافت آویزان را بالا ببرند.

این نخ‌ها، به طور مؤثر، تشکیل کلاژن در اطراف نخ‌ها و خارهای آنها را بهبود می‌بخشند.

نخ‌های کاگ می‌توانند به تنهایی یا در ترکیب با نخ‌های مونو برای تعلیق مکانیکی ساختارهای بافتی پوست استفاده شوند به شکلی که نتیجه، احساس و ظاهر نرم و صاف داشته باشد.

این نوع نخ‌ها معمولاً با لیفت پوست آویزان در خط فک برای ایجاد یک صورت باریک‌تر استفاده می‌شوند. به علاوه‌ی ایجاد لیفت برای غبغب، نخ‌های کاگ می‌تواند لیفت نخ ابرو و لیفت نخ بینی را فراهم سازند.

نخ‌های پیچ‌دار:

اگر به دنبال اضافه کردن حجم بیشتر به چهره‌ی خود هستید، نخ‌های پیچ‌دار یک گزینه‌ی عالی برای شما می‌باشند. نخ‌های پیچ‌دار با یک یا دو نخ موجود هستند که برای تقویت نتایج، در اطراف سوزن به هم بافته می‌شوند.

برای ایجاد یک صورت با حالت V، نخ‌های پیچ‌دار، به رفع نواحی فرورفته کمک کرده و یک لیفت صورت غیر جراحی را ایجاد می‌کنند.

زمانی که دو نخ به هم بافته می‎شوند، این متد به نام چند پیچی شناخته می‌شود.

بسیاری از افراد یک چهره‌ی Vشکل را می‌خواهند، اما قادر نیستند که بدون کمک یک پزشک پوست متخصص، به آن دست یابند. نخ‌های PDO می‌توانند بافت‌های ناشی از پیری را بدون روش‌های تهاجمی مانند جراحی، سفت کردن، بالا برده و پشتیبانی کنند. این فرایند حداقل یک ساعت یا بیشتر، بسته به مناطقی که تحت درمان هستند با کمترین درد ممکن، انجام می‎شود.

نتایج حاصل از نخ‌های PDO معمولاً بین 18 تا 24 ماه به طور میانگین، باقی می‌مانند. اگر نگران شلی خفیف پوست صورت خود هستید، نخ‌های PDO می‌توانند به ایجاد ظاهری جوان‌تر به شما کمک کنند.

نخ‌های خاردار با تعلیق آزاد:

با استفاده از یک سوزن هدایت توخالی، مانند سوزن نخاعی، نخ‌های خاردار، از طریق نقاط برش کوچکی که توسط این سوزن ایجادشده و تقریباً 1- 2 میلی‌متر بوده و در راستای خطوط که قبلاً توسط جراح بر روی صورت شما علامت‌گذاری شده می‌باشد، به چربی زیر جلدی زیر پوست وارد می‌شوند.

سوزن حاوی نخ، سپس برای فراهم کردن اصلاح مورد نیاز، مکان‌یابی شده و سپس خارج می‌شود. کاگ‌های میکروسکوپی موجود در نخ، سپس به زیر پوست متصل شده و به آرامی پوست را بالا کشیده و آن را در محل مورد نیاز محفوظ می‌نماید.

نخ‌های اضافی نیز تراشیده می‌شوند تا در بالای سطح پوست به چشم نیایند. تعداد نخ‌های مورد نیاز به تعداد مناطق تحت درمان، مانند لیفت ابرو، لیفت گونه یا غبغب و یا حتی لیفت گردن، بستگی دارد.

یک لیفت کامل صورت با نخ تقریباً به 18 نخ خاردار نیاز دارد، گرچه از آنجا که همه‌ی افراد به لیفت کامل صورت نیاز ندارند، به صورت طبیعی شما به تقریباً دو نخ برای هر ابرو، سه نخ برای هر گونه، دو نخ برای هر خط فک و دو نخ برای هر سمت گردن نیاز دارید. زمانی که نخ‌ها در زیر پوست قرار می‌گیرند، تقریباً 5 تا 8 سانتی‌متر طول دارند و متناسب با خطوط صورت، بریده می‌شوند.

نخ‌های نرم یا معلق:

نخ‌های معلق با استفاده از یک سوزن استاندارد به پوست وارد می‌شوند، اما برای نگهداشتن لیفت، نیازی نیست که این نخ‌ها به به اصطلاح نقاط لنگری متصل شوند. نقاط لنگری، نقاط ثابتی از صورت یا پوست است هستند، و برای نقاط مختلف صورت و بدن با هم فرق دارند.

بنابراین، داشتن دانش کامل و جزئی از آناتومی بدن، به منظور یافتن قسمت‌هایی که لنگرهای مناسبی برای لیفت ایجاد می‌کنند، ضروری می‌باشد. همچنین باید از ساختارهایی که ممکن است پس از مدتی از جای خود تکان خورده یا کشیده شده یا شکل خود را از دست بدهند و در نتیجه، بر کار لیفت اثر بگذارند، پرهیز کرد.

بنابراین، همانطور که متخصصان نیز می‌دانند، این بخش به تکنیک بیشتری نیاز داشته و به برخی از مهارت‌های پایه‌ای جراحی و دانش از آناتومی بدن نیاز دارد.

مزایای لیفت بینی با نخ

این روش غیر جراحی بوده و بنابراین ایمن‌تر است و اثرات طولانی مدتی را ایجاد می‌کند.

به بینی فرم و کشیدگی بهتری می‌دهد، ظاهر آن را بهبود می‌بخشد و به تقویت ظاهر کلی صورت کمک می‌کند.

باعث از بین رفتن انحنا و خمیدگی می‌شود و بینی شما را صاف و زیبا می‌کند.

لازم نیست که زمان زیادی را برای بهبودی و نقاهت بعد از عمل صرف کنید. در واقع می‌توانید درست بعد از عمل به کارهای قبلی‌تان برگردید.

نتیجه کاملاً طبیعی و پایدار است. دوستان و خانواده شما متوجه نخواهند شد که شما کاری روی بینی‌تان انجام داده‌اید، اما مطمئناً تفاوتی را در ظاهر شما خواهند دید.

به دلیل اینکه نخ‌ها جذب پوست می‌شوند، نتایج پایدار می‌شوند و باعث تحریک تولیدکلاژن جدید می‌شوند. این امر نه تنها پوست شما را سفت‌تر می‌کند، بلکه اثر نگه‌دارندگی نخ‌ها نیز باقی می‌ماند.

این روش درمانی می‌تواند در هر نقطه از صورت و بدن ازجمله پیشانی، شکم، ساعد، گونه‌ها، گوشه چشم و خطوط خنده استفاده شود. برخلاف تکنیک‌های سنتی لیفت که کاربرد محدودی داشته‌اند.

نیازی به استفاده از بی‌حسی عمومی یا موضعی نیست.

این عمل بدون درد است.

در کمتر از 30 دقیقه می‌توان آن را انجام داد.

می‌توانید بلافاصله در منطقه تحت درمان مواد آرایشی استعمال کنید.

برخلاف فیلرها، نخ‌ها پس از قرار دادن، به طرفین حرکت نمی‌کنند و باعث پهن‌تر شدن بینی نمی‌شوند. حتی اگر به آن‌ها فشار وارد کنید، آن‌ها حرکت نمی‌کنند و به نواحی دیگر پخش نمی‌شوند.

این روش برای افرادی مناسب است که قبلاً از فیلر استفاده کرده بودند و از نتایج آن‌ها راضی نیستند. همچنین برای کسانی که نمی‌خواهند جراحی زیبایی بینی انجام دهند خوب است.

میزان رضایتمندی از عمل لیفت بینی با نخ در حدود 90 تا 95٪ است که این میزان بیشتر از سایر انواع عمل فرم دهی بینی است.

جراحی بینی و استفاده از داروهای بی حس کننده عوارض زیادی دارد. در حالی که روش های لیفت بینی بدون جراحی برای چندین روز هیچ عارضه ای جز تورم یا التهاب برای شما ایجاد نخواهد کرد. در برخی موارد ممکن است یک اسکار کوچک ایجاد شود. حتی عوارض جراحی لیفت بینی به مراتب کمتر از جراحی بینی معمولی است. زیرا این روش با بی حسی موضعی انجام می شود.

معایب  لیفت بینی با نخ

در صورتی که عمل زیبایی بینی با نخ به درستی انجام شود و مراقبت‌های بعد از آن به طور مناسب انجام شود، هیچگونه معایبی به جز تورم خفیف، قرمزی، حساسیت و کبودی نقطه‌ای در محل درمان ایجاد نمی‌شود. این عوارض تقریباً در تمام انواع درمان‌های زیبایی که شامل سوزن می‌شوند، رایج است.

با این حال، تکنیک اشتباه، رعایت نکردن مراحل استاندارد، انتخاب اشتباه نوع و تعداد نخ‌ها، قرار دادن نادرست نخ‌ها، عدم مهارت و دانش پزشکان در مورد آناتومی و مورفولوژی بینی و … می تواند باعث تشدید عوارض متعدد شود.

معایب  جانبی احتمالی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

عفونت پوست بینی

انحراف پل بینی

عدم توانایی در دستیابی به ارتفاع مطلوب بینی

بینی نامتناسب نسبت به صورت

بیرون آمدن نخ‌ها از پوست

عوارض لیفت بینی با نخ

عوارض روش های مختلف لیفت بینی کمی متفاوت است. در لیفت بینی با جراحی معمولا بعد از عمل ممکن است کمی تورم و کبودی در صورت شما به خصوص در ناحیه اطراف چشم دیده شود که پس از یکی دو روز به تدریج بهبود می یابد.

همچنین ممکن است پس از از بین رفتن اثرات داروی بیهوشی، درد یا فشار در بینی خود احساس کنید. این مشکل کاملا طبیعی است و در مدت کوتاهی پس از عمل برطرف خواهد شد.

بینی شما ممکن است تا چند ماه پس از جراحی همچنان کمی متورم باشد. این تورم به سختی قابل مشاهده است و حداکثر شش ماه بعد از عمل برطرف می شود.

در برخی موارد، نتایج عمل لیفت بینی ممکن است چندان رضایت بخش نباشد و یا باعث نامتقارن شدن بینی شما شود. این مورد معمولا در مورد لیفت بینی که در مراکز نامعتبر انجام می شود اتفاق می افتد. اما نگران نباشید.

حتی اگر این اتفاق برای شما بیفتد، می توان با استفاده از جراحی های اصلاحی خفیف آن را برطرف کرد.

به جز این مورد سایر عوارض لیفت بینی عمومی بوده و پس از مدتی بدون اقدام خاصی برطرف می شوند. شایع ترین عوارض این روش درد، بی حسی، کبودی، تورم و جای زخم روی بینی است.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت بینی

کاندیدا مناسب لیفت بینی با نخ

طبیعتا انجام دادن لیفت نخ برای بینی نیز همانند بسیاری از عمل های زیبایی و همچنین درمانی دارای برخی شرایط و معیار های خاصی می باشند که دارا بودن آن ها توسط فرد متقاضی تا حدودی لازم و ضروری می باشد.

لذا افرادی که از تمامی شرایط و معیار های انجام لیفت نخ بینی برخوردار هستند می توانند نسبت به سایر افراد نتایج مطلوب تر و دلخواهی را از این اقدام به دست آورند.

مناسب ترین کاندید به جهت انجام لیفت بینی با نخ فردی است که از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار داشته باشد و سیگاری نباشد. علاوه بر این پوست فردی که می خواهد nose lift را انجام دهد باید نسبتا ملایم باشد و پوست های ضخیم کمی در این روش با مشکل روبرو خواهند شد.

داشتن سلامتی جسمانی و همچنین روحی در شخص می تواند تاثیرات بسیار زیادی در روند بهبود و نقاهت شخص پس از عمل داشته باشد. لذا افرادی که دارای بیماری های مختلف هستند باید شرایط بیماری خود را حتما با پزشک متخصص خود در میان بگذارند تا اقدامات لازم و ضروری جهت دست یابی به نتایج مطلوب توسط پزشک متخصص در نظر گرفته شود.

علاوه بر این پوست فرد متقاضی انجام لیفت با نخ نباید دارای افتادگی شدید باشد. فردی با افتادگی شدید پوست لازم است که از عمل جراحی بینی استفاده کند.

به صورت کلی بهترین کاندیدا ها به جهت انجام لیفت بینی با نخ کسانی هستند که می خواهند بدون عمل جراحی به فرم بینی دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.

این دسته از افراد کسانی هستند که از انجام عمل جراحی و یا برش و بخیه زدن هراس دارند یا دوست ندارند که متحمل عوارض جانبی متعدد جراحی بینی شوند، به همین علت استفاده از این اقدام برای آن ها گزینه بسیار مناسبی می باشد.

بهترین سن به جهت انجام لیفت با نخ بینی سن 25 تا 45 سال است، البته هیچ مانعی به جهت انجام لیفت با نخ برای سن های بالای 18 یا بالای 50 سال وجود ندارد. اما بهترین نتیجه در افرادی در رنج سنی 25 تا 45 سال قابل مشاهده خواهد بود.

افرادی که دارای صورت و همچنین بینی استخوانی می باشند، به دلیل داشتن حالت ارتجاعی بالای پوست صورت آن ها ، استفاده از لیفت نخ برای بینی آن ها گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. لذا در حالت کلی این دسته از افراد جزء کاندید های مناسب انجام این عمل زیبایی به شمار می روند.

برخی از افراد قادر به پرداخت هزینه های بالا برای ایجاد تغییرات در بینی خود نیستند و یا حاضر به پرداخت هزینه بالا نمی باشند، لذا این دسته از افراد می توانند به جای استفاده از عمل های جراحی بینی، از لیفت نخ برای ایجاد تغییرات دلخواه در بینی استفاده نمایند.

کاندید مناسب دیگر برای انجام لیفت با نخ افرادی هستند که نیاز به ایجاد تغییرات عمده در بینی خود ندارند و تنها ایجاد تغییرات جزئی در بینی می تواند انتظارات شخص را به طور کامل رفع نماید.

در انجام عمل زیبایی لیفت با نخ برای بینی از داروهای بیهوش کننده استفاده نمی شود و با توجه به این که داروهای بیهوشی دارای عوارض جانبی متعددی هستند، لذا افرادی که دوست ندارند این عوارض را متحمل شوند کاندید مناسبی جهت انجام لیفت نخ به شمار می روند.

افرادی که پس از انجام جراحی بینی از نتایج بدست آمده از این عمل جراحی رضایت ندارند می توانند جهت انجام برخی تغییرات کوچک در فرم و شکل بینی خود از لیفت نخ استفاده نمایند.

کاندید مناسب دیگر برای انجام این اقدام کسانی هستند که دارای نوک بینی افتاده یا پشت بینی فرورفته هستند. این افراد می توانند بدون استفاده از جراحی های سنگین، مدل و شکل ایده آل و دلخواهی را به بینی خود بدهند.

کاندیدا نامناسب لیفت بینی با نخ

محدودیت قابل توجهی به جهت انجام لیفت بینی با نخ وجود ندارد. اما برخی از افراد بهتر است که  لیفت بینی را انجام ندهند. در ادامه به بررسی برخی از افرادی که لیفت بینی با نخ به آنها پیشنهاد نمی شود، خواهیم پرداخت.

کسانی که پوست ضخیمی دارند و پوست آن ها از لطافت برخوردار نیست.

کسانی که دارای افتادگی پوست شدید هستند.

کسانی که مصرف مداوم الکل دارند. زیرا این دسته از افراد ممکن است در حین عمل دچار مشکل عدم انعقاد خون شوند و همین موضوع سبب بروز برخی مشکلات در حین عمل شود.

کسانی که به شدت سیگار می کشند و نمی توانند 3 روز پیش از لیفت بینی با نخ از سیگار کشیدن خودداری کنند. سیگار تاثیرات منفی به سزایی در روند بهبودی و نقاهت شخص پس از عمل دارد و به همین علت نباید در طی این مدت استعمال شود.

خانم هایی که در دوران بارداری و یا شیر دهی می باشند نیز از جمله کاندید های نامناسب برای انجام این عمل زیبایی به حساب می آیند و توصیه می شود که انجام این اقدام را به پس از اتمام دوران شیر دهی خود موکول کنند.

هزینه های لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ در جلسات متعددی انجام می شود و ممکن است در هر جلسه از تعداد نخ بیشتری برای کشیدن پوست استفاده شود.

تحقیقات نشان داده که عمل لیفتینگ در نهایت به بیش از 50 نخ نیاز دارد که باتوجه به تشخیص پزشک در شکل ها و اندازه های مختلف جاگذاری می شود.

هزینه های پزشکی بسته به مشاوره های قبل و بعد لیفتینگ، تعداد نخ ها و میزان اقدامات تخصصی در این زمینه متغیر است. متخصص با بررسی جوانب کار مبلغی را به عنوان دستمزد و استفاده از متریال های مختلف در حین لیفت تعیین می کند.

تمامی جراحی های حیطه مراقبت های چهره و اقدامات جهت دستیابی به زیبایی مشمول دریافت هزینه از بیمه نمی شود. هزینه های لیفت بینی در مقایسه با تزریق برخی پرکننده ها و همچنین انجام جراحی بینی بسیار پایین تر است.

مراقب سودجویان در این زمینه باشید. قیمت های پیشنهادی ارزان تر از عرف ممکن است عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ

بهتر است قبل از شروع لیفت با نخ حتما با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید تا بهترین برنامه درمانی را با توجه به نوع پوست شما تعیین کند.

متخصصان موافق هستند که افراد کاندید جهت انجام نخ لیفت باید حداقل از یک هفته قبل از عمل از مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار اجتناب نمایند؛ زیرا مواد موجود در این فرآورده ها باعث کمبود آب بدن می شوند و ممکن است که با مواد بی حسی تداخل ایجاد کنند.

از تمام محصولات دارویی بر پایه آسپرین باید اجتناب شود (این دارو ها رقت خون را بالا می برند و می توانند باعث خونریزی غیر ضروری در هنگام انجام این پروسه درمانی شوند) این مورد می تواند عوارض جانبی و ناخواسته ای را به همراه داشته باشد (جهت قطع دارو حتما از دستورالعمل های پزشک معالج خود پیروی کنید)

مراقبت های بعد از لیفت بینی  با نخ

پس از انجام لیفت باید تا 14 روز محل لیفت شده را فشار ندهید.

از ورزش های سنگین با احتمال فشار آوردن به محل درمان خودداری کنید.

انجام ندادن امور دندانپزشکی در طی هفته اول با نخ

ندادن ماساژ و امور زیبایی روی صورت در طی هفته اول

در هفته اول به صورت طاق باز بخوابید.

استفاده از آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک

اثرات و نتایج لیفت بینی با نخ

لیفت بینی سبب نوک بلند و رو به بالا در حد متعادل را برای بیمار ایجاد می‌کند.

نوک بینی تیزتر می‌شود و نیازی به پرکردن با ژل ها به طور همزمان را نیز ندارند.

لیفت بینی امکان پخش دوندگی و تورم در چند ماه را ندارد و ماندگاری آن طولانی‌تر است.

در صورت نیاز به ترمیم با انجام دوباره آن بعد از دو سال می توان از زیبایی آن برای همیشه لذت برد.

دوره نقاهت لیفت بینی با نخ

به منظور بررسی دوره نقاهت پس از انجام این روش باید گفت که بلافاصله بعد از عمل می توانید از کمپرس سرد بر روی بینی خود استفاده کنید تا شانس تورم و کبودی را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

همچنین در صورت بروز درد می توانید از داروهای مسکن استفاده کنید. در صورتی که پزشک برای شما آنتی بیوتیک تجویز کرد، باید آن را به صورت کامل استفاده کنید و اگر دو روز پس از انجام این فرایند همچنان درد داشتید لازم است تا با پزشک خود تماس بگیرید.

پس از گذشت چند روز اول می توانید از پزشک خود در رابطه با مواردی که باید به آن توجه داشته باشید مشورت گرفته تا در نهایت بتوانید دوره نقاهت لیفتینگ بینی با نخ را به بهترین شکل ممکن طی کنید.

توجه به موارد گفته شده از سوی پزشک باعث می شود تا در نهایت بتوانید به بهترین شکل ممکن از این روش ها برای طی کردن دوره نقاهت لیفت بینی خود استفاده کنید.

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ

تنها یک جلسه درمان برای مشاهده نتیجه کافی است. با استفاده از نوع صحیح نخ‌ها و قرار دادن صحیح نخ‌ها، قطعا پس از یک جلسه درمان نتیجه خوبی را مشاهده خواهید کرد. نخ‌ها تقریبا به مدت 6 ماه در بینی باقی می‌مانند و سپس حل می‌شوند. زمانی که نخ‌ها حل می‌شوند، به دلیل تحریک کلاژن، بینی به مدت 8 تا 12 ماه دیگر در حالت لیفت باقی می‌ماند.

در صورتی که لیفت بینی با نخ به طور منظم انجام شود، ممکن است حتی نتایج تا 24 ماه دوام داشته باشند.

مشاوره

کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

لیفت بینی با نخ در اصفهان

قیمت لیفت بینی با نخ در اصفهان

لیفت بینی با نخ

نتیجه گیری

اول از همه، باید بدانید که لیفت بینی با نخ نمی‌تواند ساختار یا شکل بینی را تغییر دهد. بلکه تنها قادر به تغییر بافت بینی است. در واقع، این روش فقط کاری می‌کند که قسمت‌های خاصی از بینی شما، باریک‌تر یا سر بالاتر به نظر برسد. در نتیجه، ماندگاری لیفت بینی با نخ زیاد نیست.

در این روش، جراح با محدودیت‌های بسیاری مواجه است. چرا که بینی، یک عضو نسبتاً سنگین صورت محسوب می‌شود. به همین دلیل، با بخیه‌های کوچک و قابل جذب، خیلی قابل تغییر نیست. بنابراین، انتظار نداشته باشید که ماندگاری لیفت بینی با نخ طولانی‌مدت باشد یا این‌که نتایج این روش، تغییر چشمگیری در صورت شما ایجاد کند.

زیبایی بینی یکی از مسائلی است که امروزه زن و مرد را درگیر کرده ولی اکثر افراد بدلیل هزینه‌های بالای عمل‌های جراحی بینی یا عوارض و دوره نقاهت طولانی آن‌ها، بدنبال راه‌های طبیعی و بدون دردسر برای لیفت و فرم دهی بینی خود هستند. روش توضیح داده شده در این مقاله یکی از روش های فرم دهی و لیفت بینی بطور طبیعی با نرخ بازدهی و رضایت 95 درصدی مراجعان است.

این درمان ممکن است هیچ عوارض جانبی نداشته باشد فقط شاید عفونتی ایجاد شود که بندرت اتفاق می‌افتد. از این گذشته، شما هرگز نمی‌دانید که سیستم شما بدن چه واکنشی نسبت به جسم خارجی که یک نخ بینی می‌باشد نشان می‌دهد. با استفاده از تکنیک‌های استریل در طی عمل و استفاده از آنتی بیوتیک ها بعد از آن می‌توان از بروز عفونت جلوگیری کرد.

شاید بزرگ‌ترین چالشی که پیش رو خواهید داشت، تخصص پزشک انتخابی‌تان باشد. اگر پزشک هیچ تجربه‌ای در انجام این عمل را نداشته باشد یا به اندازه کافی واجد شرایط نباشد، ممکن است نخ‌ها را در جایی و به روشی نادرست قرار دهد. ازاین‌رو نتیجه همان‌طور که انتظار می‌رفت نخواهد بود و از نتایج کار بسیار ناراضی خواهید بود.

بزرگ ‌ترین مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که خارج کردن و برداشتن نخ ها دشوار است و باید منتظر ماند تا آن‌ها به خودی خود حل شوند. دو سال سر کردن با یک بینی بدفرم حتماً آن چیزی نیست که هنگام تصمیم ‌گیری برای این عمل تصور می‌کردید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات:https://aparat.com/v/9QP4Fhttps://aparat.com/v/9QP4F

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/LUChshtz

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.