زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت بینی با نخ در اصفهان

لیفت بینی با نخ در اصفهان

لیفت بینی با نخ در اصفهان

اگر شما تصمیم دارید که راهی غیر جراحی برای اصلاح فرم بینی خود انتخاب کنید مطمئنا یکی از راه های بی خطر و ایمن لیفت بینی با نخ می باشد.  البته،  باید نسبت به این موضوع حساسیت بالایی داشته باشید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

پس قبل از این که بخواهید از تکنیک های زیبایی استفاده کنید باید اطلاعات دقیقی در مورد بهترین مراکز زیبایی و کلینیک‌ های تخصصی حاصل کنید و با تحقیق در این زمینه عوارض پس از لیفت را کاهش دهید تا نتایجی عالی و ماندگار حاصل کنید.

در طی مطلب پیش رو ما قصد داریم شما را در این زمینه کمک کنیم و اطلاعاتی در مورد بهترین مرکز زیبایی و تکنیک زیبایی لیفت با نخ آشنا کنیم.  پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی با نخ چیست ؟

لیفت بینی یک از روش‌ های غیر جراحی است که بدون حضور شما در اتاق جراحی،  بدون آسیب دیدگی عروق و بافت‌ ها و همچنین مخاط بینی انجام می شود.  در نتیجه شما با حداقل عوارض می توانید معایب و نواقص بینی خود را در کوتاه‌ ترین زمان برطرف کنید .

در این تکنیک زیبایی مدل بینی با کمک نخ های مخصوصی تغییر می کند بدون این که ساعت ها در اتاق عمل بی هوش باشید و یا بخواهید دوره نقاهت زیادی را پشت سر بگذارید.  در چندین سال گذشته تنها راه برای  برطرف کردن معایب بینی،  فقط با عمل جراحی امکان پذیر بود اما امروزه علم و تکنولوژی در زمینه زیبایی پیشرفت و گسترش بالایی داشته است و می توان به صورت غیر جراحی مدل بینی را به شکل دلخواه تبدیل کرد .

در این تکنیک متخصصین با جای گذاری نخ های بخیه این مشکلات را برطرف می کنند تا بتواند با بازسازی مدل بینی،  تناسب خاصی بین اجزاء صورت ایجاد کند.  مدت ماندگاری لیفت بینی با استفاده از نخ یک تا سه سال می باشد و پس از پایان این دوره می توان برای تمدید مجدد اقدام کرد.  نتایج حاصل از این فرایند تقریباً شبیه به عمل جراحی خواهد بود .

متخصصین در این روش با کمک نخ های بخیه نوک بینی را به پل بینی متصل می کند و مشکلاتی از قبیل  پهنی پره های بینی،  افتادگی نوک بینی،  عدم تقارن در دو طرف بینی و نا همواری های سطح آن را از بین می برد و از این تکنیک زیبایی شاهد  عارضه خاصی پس از درمان نخواهید بود.

متخصصین برای اصلاح و باز سازی فرم بینی از نخ های متنوعی استفاده می‌ کنند که به شرایط،  اهداف و خواسته های زیبا جویان بستگی دارد.  در این تکنیک زیبایی ساختار داخلی بینی تغییری نخواهد کرد و استخوان ها،  غضروف ها،  مخاط و بافت های داخلی آن دست نخورده باقی می ماند.

پس فقط تغییرات در شکل ظاهری بینی اتفاق می افتد در نتیجه زیبا جویان می توانند پس از پایان جلسه درمان استراحت و دوره نقاهت کوتاه مدتی را پشت سر بگذارید . برای درک بهتر شما نسبت به این تکنیک زیبایی بهتر است با چگونگی جای گذاری نخ ها آشنا شوید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست
موزیبایی آراد-لیفت بینی

مراحل انجام لیفت بینی با نخ

پس از انتخاب کلینیک معتبر و پزشک با تجربه و حرفه ای باید در جلسه مشاوره شرکت کنید.  در این جلسه انتظارات و خواسته های شما  بیان می‌ شود و همچنین شرایط جسمانی بدنتان مورد بررسی قرار می گیرد.  سپس متخصصین بر اساس فرم ظاهری بینی،  نوع نخ ، تعداد نخ ها  هزینه ها را تعیین خواهند کرد.  همچنین شما می‌ توانید انتظارات و اهداف خود را بدون تعارف بیان کنید تا به نتایج مد نظر خود در این زمینه دست یابید.

لیفت و  اصلاح فرم بینی با استفاده از نخ در طی یک جلسه انجام می شود که مدت زمان آن به تعداد نخ های جایگذاری شده و مشکلات و آسیب های بینی بستگی دارد که در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.  پس از معاینات و بررسی‌ های انجام شده شما به صورت طاق باز بر روی تخت دراز می کشید و متخصصین محل عبور نخ ها  را مشخص خواهند کرد.

پس از ضد عفونی کردن و بی حسی بینی مراحل جایگذاری نخ ها آغاز می شود.  در این مرحله پزشک هیچ برشی بر سطح پوست ایجاد نمی کند و نخ های بخیه با استفاده از سوزن های ظریف و تو خالی در زیر بافت بینی قرار می گیرد.  این نخ ها به قدری ظریف و نازک هستند که پس از جای گذاری هیچ اثری از آن ها در سطح بینی مشاهده نمی شود .

نخ ها  با مهارت و تخصص بالا از نوک بینی به پل آن  متصل می شود.  سپس پزشک با ایجاد فشاری بسیار کم  بافت های زیرین پوست را تغییر می‌ دهند تا به فرم مورد نظر بینی دست یابند . بر سطح  نخ ها خار های ظریفی وجود دارد که به استحکام و پایدار شدن نخ ها  کمک می کند.  برای از بین بردن مشکلات ظاهری بینی متخصصین از ۶ تا ۱۰ نخ  برای بلند کردن پل بینی و   ۳ تا ۸ نخ برای فرم دهی نوک بینی استفاده می کنند .

برای زیبا سازی و تغییر مدل بینی از نخ های متنوعی استفاده می شود که شامل نخ های  PDO ،  نخ های گاگ ،  نخ های  آپتوس و مارپیچی می باشد.  انتخاب هر نخ  بر اساس مشکلات ظاهری بینی و خواسته‌ های متقاضیان خواهد بود.  برای درک بهتر شما نسبت به شناخت انواع نخ ها  توضیحات مختصری در مورد هر کدام ارائه خواهیم داد.

 انواع نخ  برای لیفت بینی با نخ

  • نخ های  PDO که به صورت نخ های تک رشته ای هستند که معمولا تاثیر چندانی بر فرم بینی نخواهند داشت و از این نخ برای جوان سازی پوست بیشتر استفاده می شود.
  • نخ های  گاگ به صورت نخ های تک رشته ای هستند که بر سطح آن ها خار های ظریفی قرار دارد.

این نخ ها با کمک خار ها نتایجی پایدار حاصل خواهند کرد . همچنین در فرایند کلاژن سازی و التهاب پوست موثر است با کمک خار های این نخ و قلاب شدن آن ها می توان تاثیرات لیفت  را افزایش داد.  نخ گاگ به عنوان موثر ترین و گران ترین نخ های لیفت بینی شناخته می شود.

استفاده از این نوع نخ مزایای فراوانی به همراه دارد زیرا از چند رشته نخ تشکیل شده است و می‌ تواند التهاب بیشتری در پوست ایجاد کند.  همچنین به دلیل داشتن گلیکولیک اسید فرایند کلاژن سازی را در پوست افزایش خواهد داد.  این نخ ها می تواند تا ۱۰ درصد میزان التهاب و کلاژن سازی را در پوست افزایش دهد و قطعاً نتایج بهتری به همراه خواهد داشت.

  • نخ های مارپیچی دارای طول بیشتر هستند که در بافت بینی قرار می گیرند و به فرایند کلاژن سازی کمک می کند.

  این نخ ها  می توانند تاثیر بی نظیری بر مدل و لیفتینگ بینی داشته باشند و در برخی مواقع نیز  همراه با نخ های  گاگ مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین میزان التهاب و کشیدگی در پوست افزایش یافته و خون رسانی و کلاژن سازی را سرعت می بخشد.  در این تکنیک زیبایی متخصصین میزان ضخامت و طول نخ ها  را بر اساس شرایط افراد و آسیب‌ ها و مشکلات ظاهری بینی تعیین می کند.

کاربرد ها و مزایای لیفت بینی با نخ

لیفت با نخ از جزو  روش هایی است که می توان بدون جراحی عیب ها و نواقص بینی را برطرف کرد تا به مدل بینی مد نظر دست یافت.  از کاربرد های این تکنیک زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کوچک تر کردن سوراخ های بینی
  • صاف کردن و هموار شدن سطح بینی
  • درمان قوز های کوچک و متوسط
  • درمان افتادگی نوک بینی
  • پر کردن گودی های دیواره بینی
  • درمان انحراف و کجی بینی
  • برجستگی نوک بینی
  • کاهش انسداد و پیشگیری از گرفتگی بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • جوان سازی پوست
  • بازسازی و ترمیم پوست بینی
  • بستن منافذ باز پوست بینی

مزایا

این تکنیک زیبایی می تواند تاثیرات بی نظیری بر فرم بینی داشته باشد اما نتایج آن طبیعی تر از عمل جراحی است.

 در طی انجام این فرایند زیبایی مراحل آن به صورت غیر جراحی سپری می شود و به صورت کاملا ایمن فرم بینی تغییر می کند.

 با این تکنیک زیبایی می توان نتایجی با ماندگاری طولانی حاصل کرد.

 لیفت بینی جزء روش های  و غیر تهاجمی است که سبب  تغییر مدل بینی می شود در این روش شکل ظاهری بینی  به شکل دلخواه تغییر می‌ کن  و باعث ایجاد تناسب بین اجزای صورت خواهد شد.

 با این تکنیک زیبایی کجی،  انحنا و خمیدگی بینی بر طرف می‌ شود تا بینی صاف و خوش حالت داشته باشیم.

 پس از لیفت با نخ نیازی به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت طولانی مدت نمی باشد حتی کسانی که  نمی توانند از محل کار خود مرخصی بگیرند می توانند به سر کار خود بروند در صورت شدت یافتن تورم و کبودی توصیه می شود چند روزی در منزل استراحت بپردازند.

 نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی تقریباً ماندگار و طبیعی است  حتی نزدیکان شما متوجه این فرآیند نخواهند شد و فقط شاهد تغییرات نا محسوسی در زیبایی چهره شما خواهند بود.

 پس از جاگذاری آن ها تنها در زیر بافت بینی شما به نتایج ثابت و پایدار دست می یابید زیرا با تحریک پوست توسط نخ ها  میزان کلاژن سازی افزایش یافته و پوستی سفت و محکم ایجاد می شود.  این مکانیزم می تواند در ثابت نگه  داشتن ها نخ ها  به شما کمک کند .

این تکنیک زیبایی می تواند در کنار زیبایی مدل بینی برای بخش های مختلف صورت نیز مورد استفاده قرار گیرد که  عبارت است از :

  • لیفت گوشه چشم و  پلک ها
  • لیفت لب ها و گونه ها
  • از بین بردن خطوط پنجه کلاغی و خطوط خنده
  • لیفت بازو ، شکم و ساعد

 بنابراین این تکنیک بر عکس روش های دیگر جوان سازی کاربرد های نا محدودی دارد.  برای انجام لیفت با نخ از بی حسی موضعی استفاده می شود و لازم نیست عوارض پس از بیهوشی را تجربه کنید.

 در حین انجام جای گذاری نخ ها  شما احساسی دردی نخواهید داشت  و عوارض پس از آن بسیار نا چیز و خفیف می باشد .

زمانی که برای لیفت بینی در نظر می گیرید در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه خواهد بود.  بنابراین زمان زیادی از شما صرف  نخواهد شد.

نخ  هایی که در بافت بینی جایگذاری می شوند  برخلاف تزریق ژل محکم و سفت خواهد شد و  امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد.

 این فرآیند نتایج عالی و طبیعی و همراه دارد و بر اساس تحقیقات انجام شده ۹۵ درصد از زیبا جویان از نتایج آن رضایت کامل حاصل کرد اند.  این فرآیند معمولاً برای افرادی که طرفدار عمل جراحی و یا روش های تزریق نمی باشند گزینه مناسبی خواهد بود.

کاندیدای مناسب لیفت بینی با نخ چه کسانی هستند ؟

از بین بردن نواقص بینی با نخ به کسانی پیشنهاد می شود که از مدل بینی خود رضایت ندارند و می خواهند تغییراتی طبیعی در بینی خود ایجاد کنند و در  بینی خود با شیار ها و فرو رفتگی هایی مواجه هستند.

 نتایج حاصل از این فرایند طبیعی است و معمولاً کسانی که از بی هوشی،  اتاق جراحی و دوره نقاهت طولانی مدت پس از جراحی می ترسند گزینه مناسبی خواهد بود.

 همه مراحل این فرآیند به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود . همچنین کسانی که به دلیل شرایط پزشکی نمی توانند عمل جراحی انجام دهند لیفت با نخ پیشنهاد مناسبی است.

مثلا افرادی که به دلیل افزایش سن با فشار خون کنترل نشده مواجه هستند.  در این شرایط لیفت با نخ برای آن ها انجام می شود .

کسانی که درگیر بیماری های دیابت،  قلبی و عروقی هستند نمی توانند مراحل عمل جراحی را پشت سر بگذارند.  بنابراین برای تغییر مدل بینی خود لیفت با نخ را انجام خواهند داد.

 کسانی که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید پوستی نازک دارند لیفت با نخ برای آن ها انجام نمی شود زیرا افزایش ضخامت لایه درم پوستشان ضخامت خود را از دست داده است و پس از جایگذاری نخ ها در زیر پوست قابل مشاهده می باشد.

 کسانی که به دلیل افزایش سن استخوان ها و بافت های بدنشان تحلیل رفته است  لیفت  نخ برای آن ها کارساز نمی باشد و متخصصین تزریق ژل  برای این افراد در نظر می گیرند.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه هر کدام از روش های لیفت بینی به بررسی شرایط جسمانی و سنی افراد می پردازند و در صورت مساعد بودن شرایط راه کاری موثر را پیشنهاد خواهند داد.

  پس قبل از تکنیک زیبایی لیفت با نخ حضور زیبا جویان در کلینیک امری ضروری است . اگر چه لیفت با نخ روشی ساده و غیر جراحی است  اما برای برخی افراد قابل انجام نخواهد بود که شامل موارد زیر می باشد.

  • کسانی که با بیماری های مربوط به سیستم انعقاد خون مواجه هستند و دارو های کنترل فشار استفاده می کنند.
  • خانم هایی که در دوران شیر دهی یا بارداری قرار دارند .
  • کسانی که با بیماری های خود ایمنی درگیر هستند.
  • کسانی که در چند ماه اخیر برای زیبایی و جوان سازی از تزریق فیلر ها استفاده کرده اند.
  • کسانی که نسبت به مواد بی حسی و نخ ها حساسیت دارند .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انجام لیفت بینی شرایط جسمانی و سنی افراد را مورد بررسی قرار می دهند سپس مراحل انجام لیفت آغاز می‌ شود.  یکی از موضوعات مهم قبل از این تکنیک زیبایی حضور در جلسات مشاوره است تا پزشک مشخص کند که آیا کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی هستند یا خیر ؟؟

عوارض و معایب لیفت بینی با نخ چیست ؟

برای دست یابی به زیبایی هر یک از بخش های صورت با انواع تکنیک های زیبایی  عوارض جانبی  را تجربه خواهید کرد.  اما بر اساس تجربیات و نتایج حاصل شده عوارض ناشی از لیفت با نخ نسبت به عمل جراحی بینی (رینوپلاستی) بسیار کمتر است.  در این تکنیک زیبایی ساختار داخلی بینی تغییر نمی کند و برای تغییر مدل آن نیازی به بخیه،  برش و بی هوشی ندارد .

زیبا جویان عزیز می توانند مراحل  این فرآیند را به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی پشت سر بگذارند  و دیگر خبری از عوارض پس از بی هوشی،  درد و کبودی بیش از حد و دوره نقاهت طولانی مدت نخواهد بود.  پس از جای گذاری نخ ها  در زیر بافت بینی کمی تورم و کبودی ایجاد می‌ شود.  البته،  این عارضه در همه متقاضیان متفاوت است و با دارو های  تجویز شده همچنین استراحت کافی کنترل می شود.

تورم ایجاد شده در بینی در برخی افراد تا سه روز ماندگار است اما برخی دیگر ممکن است تا دو هفته به صورت نا محسوس احساس تورم  بر بینی خود داشته باشند . در صورت تورم و کبودی شدید توصیه می شود چند روزی در منزل استراحت کنید و از فعالیت های روزانه خود دوری کنید تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر میزان عوارض پس از لیفت با نخ را به کمترین میزان خود برسانید . عوارضی از قبیل

  • جا به جایی نخ ها
  • پارگی نخ ها
  • عفونت
  • موج دار شدن سطح پوست
  • نا متقارن شدن بینی
  • خونریزی و  مشکلات دیگر به دلیل عدم مهارت پزشک اتفاق می افتد.

بنابراین باید در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید و در صورت مشاهده هر کدام از عوارض پزشک را در جریان قرار دهید.  شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از بهترین خدمات زیبایی بهره مند شوید.

در این کلینیک لیفت با نخ برای اجزای مختلف صورت و بدن انجام می شود و متخصصین ما در این زمینه مهارت و تجربه کافی کسب  کرده اند  به قطعآ شما عزیزان می توانید بهترین نتایج را حاصل کنید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت بینی

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

برخی افراد برای داشتن بینی زیبا و خوش فرم هزینه بالایی در نظر می گیرند.  در صورتی که می توان با روش های غیر جراحی با پرداخت هزینه کمتر نتایجی طبیعی و زیبا حاصل کرد.

لیفت بینی با نخ یکی از روش های مقرون به صرفه و موثر برای از بین بردن عیب های ظاهری بینی می باشد زیرا ، در این روش نیازی به پرداخت هزینه ها،  اتاق جراحی،  مراقبت های ویژه ، بستری شدن در بیمارستان و دوره نقاهت طولانی مدت نخواهد بود.  بلکه با  این عمل  در طی  ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در کوتاه ترین زمان می توان به نتایج عالی و طبیعی دست یافت.

به دلیل مشکلات متفاوت ظاهری بینی تعداد نخ های جایگذاری شده و زمانی که برای جایگذاری آن ها در نظر گرفته می شود متفاوت است.  بنابراین نمی توان هزینه قطعی و نهایی را اعلام کرد . در کلینیک های زیبایی هزینه لیفت با نخ بر اساس عوامل مختلفی مانند

  • تعداد نخ های  جایگذاری شده
  • نوع نخ های  انتخاب شده
  • مدت زمان لیفت با نخ
  • میزان تخصص و مهارت پزشک و تعرفه کلینیک محاسبه می شود .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جلسه مشاوره پس از بررسی شرایط متقاضیان هزینه قطعی را اعلام خواهند کرد همچنین در این کلینیک تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان در نظر گرفته شده است.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

اثرات و نتایج :

زمانی که برای اصلاح و تغییر  مدل  بینی  از  تکنیک  زیبایی لیفت با نخ استفاده می شود تاثیرات آن  به دو صورت  عمل می کنند.

لیفت مکانیکی که نخ ها به صورت همانند  دار بستی محکم  در زیر بافت بینی قرار می گیرند و سبب  استحکام و لیفتینگ  پوست  می شوند.

عملکرد دیگر لیفت بیو شیمیایی می باشد که  پس از جای گذاری نخ ها ،  پوست را  برای افزایش کلاژن بیشتر تحریک می کند و تاثیرات لیفت را افزایش می دهد.

 نتایج  پس  از لیفت با نخ دائمی نیست و به مدت یک تا سه سال تاثیرات آن دوام خواهد داشت.  نخ های جایگذاری شده در این ناحیه به تدریج در پوست تجزیه و جذب می شوند و تاثیرات آن از بین می رود . پس  می توان مجدداً برای انجام این تکنیک زیبایی اقدام کرد.

 فرایند زیبایی لیفت با نخ هیچ تغییری  خاصی  در ساختار  داخلی بینی از قبیل غضروف ها ،  استخوان و مخاط بینی  ایجاد نمی کند.

پس اگر قصد دارید   تغییرات  بیشتری  بر بینی خود ایجاد کنیدلیفت با نخ  یکی از  راه حل درمانی مناسبی برای شما  نخواهد بود و همچنین این فرآیند در از بین بردن مشکلات تنفسی  تاثیری نخواهد داشت . پس  اگر شما با مشکل تنفس  مواجه هستید  متخصصین توصیه  می کنند که راه کار درمانی  بهتری برای شما در نظر بگیرند.

 تاثیرات ابتدایی پس  از انجام  لیفت بینی با نخ ، بلافاصله پس از درمان  قابل مشاهده است و به مرور زمان  نتایج  لیفت کمی کمتر  می شود.

سپس  با افزایش یافتن فرایند کلاژن سازی نتایج لیفت  بهتر خواهد شد. در نتیجه  پس از دو هفته شما می‌ توانید به نتایج قطعی پس از لیفت بینی  دست یابید.  زمان  تاثیر گذاری  و ماندگاری  لیفت با نخ برای همه زیبا جویان  متفاوت است.

عواملی از قبیل

  • مهارت و تخصص پزشک
  • تعداد نخ های مورد استفاده
  • نوع و جنس  نخ
  • سن افراد
  • شدت  آسیب ها و نواقص بینی

مدت ماندگاری درمان را تحت تاثیر قرار  می دهد.  اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت  کنید.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ :

قبل از انجام لیفت با نخ در جلسه مشاوره حضور داشته باشید و با پزشک خود  در مورد نحوه  انجام لیفت ، چگونگی  مراقبت ها و بروز  عوارض احتمالی مشورت کنید.  در این جلسه پزشک را در جریان   بیماری های خود و یا دارو  مصرف می کنید قرار دهید.

 متخصصین در جلسه مشاوره مراقبت  های مهم قبل و بعد از لیفت با نخ را به  شما شرح می دهند .  پس باید  برای   آمادگی قبل از لیفت و کاهش  عوارض پس از لیفت  مراقبت های توصیه شده را  انجام دهید  که شامل موارد زیرمی باشد:

  •  اگر  در چند ماه اخیر در جهت  اصلاح فرم بینی روش های دیگری از قبیل  تزریق بوتاکس،  تزریق ژل یا چربی را انجام داده اید پزشک خود را مطلع کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ  آرایشی نداشته باشید و از محصولات مراقبتی پوست مانند ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده نکنید.
  •  دو هفته قبل از انجام لیفت با نخ مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را متوقف کنید . زیرا  با افزایش غلظت خون ، عوارض پس از لیفت افزایش می یابد و شما دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر خواهد گذاشت.
  • دو هفته قبل از انجام لیفت با نخ  مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی و  غذا هایی که باعث اختلال در سیستم گردش خون می شود را متوقف کنید زیرا  در هنگام  لیفت با نخ سبب خونریزی و یا افزایش عوارض می  شود.
  • چند روز قبل از لیفت  از رفتن به سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید  بپرهیزید و از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.

 مراقبت های پس از لیفت بینی با نخ :

  • پس از انجام لیفت با نخ از دست کاری کردن بینی ، ماساژ دادن و فین  کردن خودداری کنید.
  •  تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های شدید بدنی،  ورزش کردن و جا به جایی اشیای سنگین و  خم شدن خودداری کنید .
  • دارو های تجویز شده را به  اندازه کافی و سر وقت مصرف کنید .
  • در هنگام استراحت زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا  تورم و کبودی ایجاد شده را کاهش دهید.
  • از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • مایعات کافی بنوشید و با مصرف میوه ها و سبزیجات تازه سرعت بهبودی را افزایش دهید.
  • از رفتن به سونا،  استخر،  جکوزی و محیط های گرم تا بهبودی کامل بپرهیزید.
  • از قرار گرفتن  در معرض نور خورشید ، گرد و غبار  و آلودگی های محیطی و دود دخانیات خود داري کنید.
  •  در صورت شدت یافتن عوارض و یا احساس تغییر در  چهره پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 دوره نقاهت پس از لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

طبق نظرسنجی افرادی  که لیفت با نخ را انجام داده‌ اند به این نتیجه  دست یافته اند که پس از بی حسی بینی  ، هیچ دردی در هنگام  انجام  لیفت بینی احساس نمی شود.  همچنین مراحل درمان سریع و بدون درد سپری می شود.

اگر چه پس  از بین رفتن اثرات مواد  بی حسی ،   احساس درد و کشیدگی در  بینی خواهند داشت .  متخصصین برای کاهش و کنترل درد  مصرف مسکن های مناسب را توصیه  می کنند.

پس از انجام لیفت با نخ متقاضیان شاهد  کمی تورم و کبودی بر ناحیه درمان خواهند بود که البته این عوارض طبیعی و موقتی است بنابراین بهتر است یک تا دو روز پس از انجام لیفت در منزل دوره نقاهت سپری شود تا سرعت بهبودی را افزایش یابد. در صورت نداشتن  مرخصی از محل کار  ضرورتی بر پشت سر گذاشتن دوره نقاهت و بهبودی  نمی باشد.

 میزان  تورم و کبودی  در  همه متقاضیان متفاوت است پس  سرعت بهبودی نیز  یکسان نمی باشد.‌ برخی  از متقاضیان می توانند پس از انجام لیفت ، به فعالیت های روزانه خود بپردازند اما برخی دیگر نیاز  است چند روزی در منزل استراحت کنند و از فعالیت های اجتماعی دوری کنند.

 پس از انجام این تکنیک زیبایی  منعی برای آرایش کردن نمی باشد  و این موضوع  به شرایط افراد  بستگی دارد.  برخی افراد  تا بهبودی کامل صبر می کنند  و برخی دیگر در مواقع نیاز  آرایش می کنند.  متخصصین در  دوره بهبودی توصیه می شود که از ایجاد هر گونه فشار  به بینی خودداری کنید.

پس از انجام لیفت با نخ زیبا جویان می توانند فعالیت های روزانه خود را مجددا آغاز کنند اما  باید  تا بهبودی کامل، از  انجام فعالیت های ورزشی و جا به جایی اشیا سنگین خودداری کنند.

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

لیفت با نخ در  طی یک جلسه انجام می‌ شود.  اما قبل از  آغاز  جلسه لیفت شما  باید در جلسه مشاوره شرکت کنید.  زیرا،   در طی  جلسه مشاوره با مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید از مهارت پزشک مطمئن شوید  و درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج لیفت پیدا کنید.  همچنین می توانید انتظارات و اهداف خود را بدون  تعارف  و خجالت بیان کنید.

لیفت با نخ در طی یک جلسه و  به مدت  ۳۰ تا ۶۰ دقیقه انجام می شود. البته این بازده زمانی  بر اساس معایب ظاهری بینی ، تعداد نخ های مورد نیاز و  مهارت پزشک  زمان متغیر می  باشد.  پس از پایان دوره ماندگاری  نخ های جایگذاری شده می توانید برای تمدید مجدد اقدام کنید.

متخصصین پیشنهاد  می دهند بهتر است  قبل از این که اثرات کامل لیفت از بین برود برای تمدید مجدد آن   اقدام کنید تا بتوانید  ماندگاری و نتایج  لیفت را افزایش دهید.

انواع روش های لیفت بینی

امروزه روش  های مختلفی برای تغییر مدل بینی به صورت غیر جراحی ارائه می شود که هر یک در کلینیک های تخصصی و توسط پزشکان حرفه ای و با تجربه انجام می شود .

  • پلاسما جت
  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق چربی

 انواع روش های  غیر جراحی هستند  که به غیر از  لیفت بینی با نخ می توانند  نواقص و معایب  ظاهری بینی را در کوتاه ترین زمان رفع  کنند.  متخصصین هر کدام  از این روش ها را بر اساس شرایط افراد و مشکلات ظاهری بینی انتخاب می کنند . در ادامه  مطلب  ما قصد داریم  این روش ها را مورد برسی قرار دهیم.

  • لیفت بینی با پلاسما جت

لیفت بینی با پلاسما جت یکی‌ از  روشی غیر جراحی است  که معمولاً  متخصصین  برای بینی های گوشتی مورد استفاده قرار می دهند.   با در نظر گرفتن ویژگی های  بینی های گوشتی می توان گفت که پرتو های پلاسما با گرم کردن چربی ها و غشای سطحی بینی،  معایب ظاهری آن را برطرف می کنند.

در این تکنیک  زیبایی نیازی به هیچ گونه برش و بخیه ای  بر لایه سطح بینی نمی باشد  بلکه با  انتقال  انرژی پلاسما میزان  کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد همراه  با کشیدگی  و لیفت  پوست بینی فرم آن تغییر  می کند.  بینی های  گوشتی دارای پوستی ضخیم با منافذ باز می باشند که توسط انرژی  پلاسما جت  بسته و جمع می شوند .

پس از تاباندن پرتو های دستگاه پلاسما جت به لایه سطحی پوست بینی، زخم های بسیار ریزی با فواصل  ۰/۵ میلی متر مشاهده می شود که البته  زخم  ها ایجاد شده به نوعی باعث ترمیم و بازسازی پوست بینی  می شوند.  پس نگران  زخم های ایجاد شده بر سطح بینی نباشید.

زیرا زخم های ایجاد شده پس از یک هفته شروع به ریزش می کنند   و  سلول های پوستی تازه تر  جایگزین آن ها خواهد شد.  نتایج حاصل  از لیفت بینی با پلاسما جت دوام بیشتری نسبت به  لیفت بینی با نخ دارند. ماندگاری این تکنیک زیبایی تقریبا پنج سال می باشد که در صورت اعمال مراقبت های توصیه شده می توانید مدت ماندگاری را تا سالیان طولانی افزایش دهید.

  • لیفت بینی با تزریق ژل

تزریق ژل به بینی برای کسانی انجام می شود   که بر سطح بینی خود با نا هموار ی ها ،  فرو رفتگی یا برآمدگی  مواجه هستند انجام می شود. افرادی  بر سطح بینی  قوز های کوچک و متوسط دارند  می‌ توانند با کمک ژل ها  سطح بینی خود را صاف و هموار کنند.

همچنین این  فرایند زیبایی برای  افتادگی نوک بینی موثر است.  برخی از زیبا جویان با کمک لیفت بینی با تزریق ژل  می توانند نتایج پس از جراحی بینی  را بهبود ببخشند بنابراین  کسانی که پس از جراحی از نتایج عمل جراحی خود راضی نیستند با تزریق ژل به نتایج مد نظر خود می رسند.

تزریق ژل به بینی نیز  یکی از  روشی موقتی است .  تاثیرات این فرایند  پس از ۹ تا ۱۸ ماه از بین می  رود در نتیجه داوطلبان در صورت رضایت  می توانند برای تمدید مجدد تزریق  به کلینیک مراجعه کنند.  فیلر هایی که برای تغیر  و باز سازی مدل  بینی مورد استفاده قرار می گیرند از  ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده اند.  این ماده به طور طبیعی در بدن انسان تولید  می شوند که سبب  آب رسانی و  تامین رطوبت  پوست و بدن می شود.

پس از تزریق ژل ،  هیالورونیک اسید  با جذب آب به سمت خود  عیب های  ظاهری بینی را از بین می برد . یکی از ویژگی های خاص تزریق ژل به بینی،  این موضوع است که در صورت نا راضی بودن  متقاضیان نسبت به نتایج و یا ایجاد  عوارض نا خوشایند  و واکنش حساسیت زا می توان با  کمک آنزیم های مخصوص هیالورونید ژل تزریق شده را تجزیه کرد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان لیفت بینی با تزریق ژل با استفاده از  برند ها و مارک های جهانی و با کیفیت توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ ای انجام می‌ شود و بدون شک زیبا جویان عزیز می توانند به  نتایجی عالی و رضایت بخش دست یابند .

  • لیفت بینی با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی دیگر از روش های  غیر تهاجمی است که  با هدف بالا کشیدن و لیفت نوک بینی انجام می شود. در این تکنیک زیبایی متخصصین با کمک  سم بوتولونیوم،  عضلات و ماهیچه های این ناحیه را فلج می کنند و نوک بینی به سمت بالا کشیده می شود.

البته تزریق بوتاکس روشی موقتی است  و دوام چندانی ندارد . اثرات این تکنیک پس از ۴ تا ۶ ماه از بین می رود. حتی  تزریق بوتاکس برای  از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده بر سطح بینی  در هنگام خندیدن مورد استفاده قرار می گیرد.

نتایج حاصل از این تکنیک  زیبایی پس از یک هفته قابل مشاهده است . در این روش متخصصین  حرفه ای برای پیشگیری از بروز واکنش های آلرژیک   قبل از تزریق،  تست سم بوتولونیوم  انجام می دهند زیرا  برخی افراد ممکن است پس از تزریق با  حساسیت ها و واکنش مواجه شوند.  مراحل لیفت بینی با تزریق بوتاکس بدون ایجاد  برش ،  بخیه و حتی خونریزی سپری می شود و نتایج بی نظیری به همراه دارد.

به علت هزینه مقرون به صرفه و مشاهده اثرات تزریق  در مدت  زمان کوتاه،  این تکنیک به عنوان  راه کاری ساده  و  سریع شناخته می شود.  اما به دلیل  ماندگاری کوتاه مدت  آن این تکنیک زیبایی در جهت لیفت بینی کمتر  استفاده می شود. عوارض پس  از  لیفت بینی با تزریق بوتاکس عبارت است از

  •   تورم
  • سوزش
  • التهاب خفیف می باشد که در طی دو تا سه روز  برطرف می شوند.
  • لیفت بینی با تزریق چربی

 کاربرد های تزریق چربی   همانند تزریق ژل است  اما تفاوت  این دو تکنیک در نوع فیلر و چگونگی   تزریق می باشد . در این روش زیبایی،  چربی ها از یکی از اعضای  بدن خود فرد مانند شکم، پهلو یا ران استخراج می شوند پس  دیگر نیازی  به فیلر  های مصنوعی نمی باشد.  در این تکنیک  چربی های مورد نیاز  با کمک  دستگاه لیپوساکشن از نواحی مورد نظر تخلیه می شوند و پس از تصفیه شدن   به بینی تزریق می شوند .

میزان استخراج چربی ها از محل  مورد نظر بر اساس  میزان چربی مورد  نیاز می باشد.  البته این تکنیک زیبایی را متخصصین در جهت جوان سازی پوست و فرم  دهی به بخش های مختلف صورت و بدن انجام می دهند. این فرایند هنگامی انجام می شود که زیبا جویان نسبت به ژل های مصنوعی حساسیت داشته باشند.  یکی از مزایای   تزریق چربی نتایج طبیعی و ماندگار و  طولانی مدت  می باشد.

سلول های چربی،   پس از تزریق به بافت های دیگر جوش می خورند پس   جا به جایی آن ها در زیر پوست امکان پذیر نمی باشد.  معمولاً به دلیل فرایند  لیپوساکشن در جهت  تخلیه چربی،  این روش نیمه تهاجمی محسوب می شود.  بنابراین پس از تزریق چربی نیاز به دوره نقاهت   بیشتری نسبت به روش های دیگر می باشد.  معمولا متخصصین برای لیفت بینی  روش های ساده تر  را  مناسب  می دانند.

بهترین ویژگی های یک کلینیک زیبایی معتبر و تخصصی برای لیفت بینی چیست ؟

امروزه در سر تا سر کشور مراکز زیبایی مختلفی برای خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو دایر  شده است که این مسئله  دارای مزایای مختلفی است اما از جهات دیگر باعث سرگردانی متقاضیان خواهد شد.  این که بخواهند به کدام کلینیک مراجعه کنند و خدمات کدام کلینیک بهتر است به دغدغه ای بزرگ تبدیل شده است.

به همین دلیل باید قبل از این که بخواهید در این زمینه تصمیم بگیرید بهتر است که ابتدا با ویژگی های یک کلینیک زیبایی خوب آشنا شوید تا بتوانید در انتخاب کلینیک موفق باشید.  برای انتخاب یک کلینیک باید به برخی موارد توجه بیشتری داشته باشید که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

در مراکز زیبایی چه خدماتی ارائه می شود ؟

یکی از مهم ترین ویژگی های که در کلینیک های معتبر و تخصصی باید در نظر بگیرید ارائه انواع خدمات زیبایی در زمینه زیبایی پوست و مو می باشد.

به همین دلیل قبل از مراجعه به کلینیک در مورد خدمات آن آگاهی کامل داشته باشید.  سپس مطمئن شوید که خدمات درمانی و زیبایی به صورت کاملا اصولی انجام می شود.  در برخی از مراکز بیماران خود را تا  پایان دوره بهبودی  همراهی می کنند . پس بهتر است که در مورد نحوه خدمت رسانی و نتایج کلینیک تحقیق کنید.

هنگام انتخاب کلینیک و مراکز معتبر و تخصصی به غیر از توجه به انواع خدمات زیبایی باید برخی از ویژگی های آن را نیز مورد توجه قرار دهید.  شما می توانید با در نظر گرفتن این خصوصیات به عملکرد  این مراکز بهتر اعتماد کنید.  از مهم ترین ویژگی های یک کلینیک معتبر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. برخوردار بودن از  مجوز وزارت بهداشت و درمان

کلینیک هایی که در زمینه زیبایی و درمانی پوست و مو فعالیت دارند باید دارای مجوز بهداشت باشند.  این مجوز نشان می دهد که عملکرد  این مراکز مورد تایید سازمان بهداشت قرار گرفته است.  همچنین داشتن پروانه تخصصی فعالیت های درمانی و گواهینامه های معتبر در این زمینه نشانه معتبر بودن کلینیک خواهد بود.

پس هرگز به مراکزی که دارای این مجوز ها نیستند مراجعه نکنید چون نمی توانید در صورت بروز مشکل و عوارض نا خوشایند پیگیر مطالبات خود باشید.

۲. استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته

امروزه روش های پیشرفته و مدرن برای زیبا سازی و سلامتی پوست و مو ابداع شده است که هر کدام از این روش ها با استفاده از دستگاه های مدرن و به روز دنیا انجام می شود.  قطعاً شما با استفاده از دستگاه های پیشرفته می‌ توانید درصد موفقیت خود را بالاتر ببرید.

زیرا در این دستگاه ها ضریب  خطا بسیار خفیف است.  با  مجهز بودن دستگاه های با کیفیت در این مراکز  نتایجی عالی با حداقل عوارض به همراه خواهد داشت و جزء ویژگی های برتر یک کلینیک معتبر محسوب می شود.

۳. استفاده از دارو های با کیفیت

دارو هایی که در این مراکز برای زیبا جویان تجویز می شود باید با کیفیت و اصل باشد.  در صورت عدم توجه به این مسئله قطعاً عوارض نا خوشایند ی به  همراه دارد.  پس بررسی کنید که اصالت دارو های تجویز شده در کلینیک زیبایی مطمئن هستند در این زمینه می توانید از مراجعین قبلی کلینیک پرس و جو کنید.

در کلینیک های معتبر مشتریان آن ها دائمی هستند زیرا از  کیفیت خدمات آن ها مطمئن می باشند  و قطعا متقاضیان پس از دریافت خدمات درمانی با کیفیت،  مجددأ به این مراکز مراجعه می‌ کنند .

۴. ارائه مشاوره قبل از انجام درمان های زیبایی

یکی از مهم ترین ویژگی های کلینیک های زیبایی ارائه مشاوره قبل از ارائه خدمات زیبایی و درمانی خواهد بود که معمولاً در کلینیک های تخصصی و جلسات مشاوره به صورت رایگان و یا با هزینه بسیار پایین ارائه می شود . در این جلسه مشکلات متقاضیان مورد بررسی قرار می گیرد و همچنین توضیحاتی در مورد هزینه ها و تعرفه کلینیک ارائه خواهد شد.

۵. ارائه خدمات با قیمت های مناسب

در برخی از مراکز هدف کادر درمانی  فقط کسب در آمد بالا است و به دنبال ارائه خدمات با کیفیت نمی باشند و سعی می کنند  با تبلیغات زیاد  کیفیت خدمات خود را بالا ببرند . در صورتی که در مراکز معتبر قیمت ها با  مصوبه مشخصی ارائه می‌ شود.

در این مراکز به کیفیت خدمات اهمیت بیشتری می‌ دهند زیرا ، بر  این باورند  که با ارائه خدمات با کیفیت می تواند مشتریان بیشتری به سمت خود جذب کنند . شما می توانید قبل از این که به کلینیکی مراجعه کنید در مورد قیمت ها و هزینه های آن تحقیقات لازم را انجام دهید و با مقایسه قیمت های  خدمات بهترین تصمیم را بگیرید.

۶. برخورداری از کادری مجرب و کاردان

در صورت بررسی مشکلات پوست و مو می توان در این مراکز بهترین خدمات زیبایی را ارائه داد و این مسئله به مهارت و تجربه کادر درمانی بستگی دارد.  پس باید در این زمینه دانش و تخصص کافی کسب کرده باشند.  تخصص و تجربه کادر درمانی در هر کلینیک یکی از ویژگی های خاص و مهم کلینیک محسوب  می شود.

  البته آگاهی در این مورد کمی دشوار است  چون امروزه با تبلیغات بسیار گسترده در فضای مجازی قطعاً زیبا جویان دچار سرگردانی می شوند . اما می‌ توانید برای آگاهی از تجربه و تخصص کادر کلینیک مدارک پزشکی آن ها را مورد بررسی قرار دهید و در مورد خدمات کلینیک از مراجعین قبلی کمک بگیرید.

۷. نحوه برخورد با مشتریان

ارائه خدمات با کیفیت و نحوه برخورد کادر درمانی با مشتریان و همچنین سرویس دهی  منظم را می توان نوعی احترام به متقاضیان دانست.  شما به عنوان یک متقاضی می توانید بر خورد  کادر درمان را نسبت به معتبر بودن کلینیک در نظر بگیرید.

نحوه رفتار پرسنل و همچنین متخصص و  ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم می تواند سبب جلب رضایت و اعتماد متقاضیان شود . کادر درمانی باید همواره در صدد باشند که با روی خوش و روحیه بالا مراجعه کنند گان را راهنمایی کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین دکتر برای لیفت بینی در اصفهان :

انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی

 آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ

نتیجه گیری :

بینی یکی از اجزاء مهم صورت است که در کنار تقویت حس بویایی می تواند زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار دهد.  بنابراین با یک ایراد کوچک و جزئی  در بینی زیبایی چهره تحت تاثیر قرار می‌ گیرد و باعث کاهش اعتماد به نفس افراد خواهد شد .

برخی افراد تنها راه بازیابی زیبایی و تغییر مدل بینی خود را عمل جراحی (رینوپلاستی) می دانند  و به دلیل ترس از عمل جراحی و خطرات پس از آن از انجام این فرایند خود داری می‌ کنند . خوشبختانه امروزه با تکیه بر تکنیک های غیر جراحی می توان فرم بینی را به شکل مطلوبی تغییر داد. امروزه  با کمک روش هایی مانند

  • لیفت بینی با نخ
  • تزریق ژل
  • پلاسما جت
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق چربی  مشکلات ظاهری بینی را در کوتاه ترین زمان بدون نیاز به تیغ جراحی برطرف کرد .

هر  کدام از تکنیک های معرفی شده بر اساس شرایط افراد و انتظارات آن ها انتخاب می‌ شود اما در صورت انتخاب هر کدام از این روش ها باید به مراکز معتبر تخصصی مراجعه شود تا بتوان به نتایج مد نظر رسید.  در طی مطلب شما را با ویژگی های یک کلینیک خوب و معتبر آشنا کردیم که از مهم‌ ترین ویژگی‌ های آن می‌ توان به مواردی از قبیل

۱.  برخوردار بودن از مجوز بهداشت و درمان

۲. استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته

۳.  استفاده از دارو های با کیفیت

۴.  ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم

۵.  ارائه خدمات با تعرفه مناسب

۶.  برخوردار بودن از پزشکان متخصص و کادر مجرب

۷.  نحوه برخورد با زیبا جویان

 می باشد. با  در نظر گرفتن این ویژگی ها می توانید انتخابی درست و عاقلانه داشته باشید و با خیال راحت زیبایی چهره خود را به دست متخصصین زیبایی بسپارید.  پس توصیه می شود که قبل از مراجعه به کلینیک درمانی نسبت به ویژگی های کلینیک آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید از نتایجی که از خدمات زیبایی دریافت می کنید رضایت حاصل کنید.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در  کشور و خاورمیانه می باشد . این مرکز دارای همه ویژگی های ذکر شده می باشد و روز به روز متقاضیان آن افزایش می‌ یابد.  شما می توانید با مراجعه به این کلینیک از بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو  بهره‌ مند شوید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/40ox

لینک آپارات:https://aparat.com/v/YVZLN

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/6rsqS9oj

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.