زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

قیمت لیفت بینی با نخ در اصفهان

قیمت لیفت بینی با نخ در اصفهان
محتوا پنهان
1 قیمت لیفت بینی با نخ در اصفهان
1.1 لیفت بینی با نخ چیست ؟

قیمت لیفت بینی با نخ در اصفهان

لیفت بینی با نخ یکی از روش های محبوب و غیر تهاجمی است که امروزه در بین افراد زیادی مخصوصاً افراد آسیایی طرفداران زیادی پیدا کرده است.  با این تکنیک زیبایی می توان بدون درد سر و بدون تیغ جراحی فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر داد و یا مشکلات و معایب ظاهری آن را برطرف کرد.

این تکنیک زیبایی بر خلاف عمل جراحی رینوپلاستی با عوارض و خطرات زیادی همراه نمی باشد و در زمانی کوتاهی و با هزینه مناسب انجام می‌ شود.  در طی این مطلب ما قصد داریم شما را با چگونگی انجام این فرآیند و عوامل تاثیر گذار بر هزینه های آن آشنا کنیم پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی با نخ چیست ؟

در چند سال گذشته  تنها راهی که متقاضیان می توانستند فرم بینی خود را زیبا  و اصلاح کنند عمل جراحی بینی بود اما این جراحی با ریسک ها و خطرات زیادی همراه است و برای بهبودی باید دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر گذاشت و حتی برخی افراد به دلیل نداشتن پرداخت هزینه های بالای آن مجبور بودند که با مشکلات و معایب ظاهری بینی خود کنار بیایند از انجام این عمل منصرف می شدند.

اما خوشبختانه امروزه روش های مدرن و پیشرفته ای جایگزین مناسبی به جای عمل جراحی بینی قرار گرفته است و زیبا جویان می‌ تواند در فرصتی کم و با هزینه مناسب معایب و نواقص بینی خود را برطرف کنند.  این تکنیک زیبایی نیاز به بی هوشی ندارد و شما به هیچ وجه ریسک پس از عمل جراحی را تجربه نخواهید کرد.  پس اگر با مشکلاتی مانند افزایش سن،  فشار خون،  بیماری‌ هایی مانند دیابت و قلبی مواجه  هستید می توانید به راحتی از این تکنیک زیبایی بهره مند شوید.

در این روش متخصصین با اصلاح و بلند کردن نوک بینی زیبایی چهره را چندین برابر می کنند . لیفت با نخ جزء روش های کم تهاجم،  سریع و شگفت انگیز است که مراحل انجام آن به صورت بی حسی خواهد بود.  متخصصین در این روش از نخ های قابل تجزیه استفاده می کنند.  این مقام نخ ها  با بدن سازگاری دارند و به نوعی،  نخ بخیه محسوب می شوند که بر اساس شرایط پوست  و نوع ماندگاری آن ها یک تا سه سال خواهد بود .

با جایگذاری نخ ها  در بافت بینی و ایجاد کشش در این ناحیه نوک بینی به سمت بالا کشیده می شود و به پل بینی وصل می شوند.  زیبا جویان می توانند پس از مرحله جایگذاری نخ ها  اثرات اولیه آن را مشاهده کنند . پس از این تکنیک زیبایی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نمی باشد و نخ ها  به گونه ای محکم در جای خود قرار می گیرند که به عنوان یک لنگر عالی عمل می کند.  با این عملکرد شما تغییری در استخوان و غضروف بینی ایجاد نمی کنید و فقط تغییرات در شکل ظاهری بینی اتفاق می افتد.

همراه با کشیدگی پوست توسط نخ ها  به مرور زمان و افزایش تولید کلاژن سازی یک رباط  فیبری طبیعی جایگزین آن ها  می‌ شود و زیبایی چهره را چندین برابر خواهد کرد.  پس اگر شما به دنبال روشی با هزینه مناسب و خطرات و عوارض بسیار کم هستید لیفت با نخ روشی موثر و بی نظیر می باشد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت بینی

مراحل انجام لیفت بینی با نخ :

قبل از این که بخواهید تکنیک زیبایی لیفت با نخ را انجام دهید باید به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید و حتما در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک خود تحقیق کنید .

در مرحله اول و حضور شما در جلسه مشاوره پزشک در مورد بهبود ظاهری بینی شما گفت و گو خواهد کرد و شما نیز انتظارات و خواسته های خود را از انجام این تکنیک زیبایی بیان می کنید سپس با ارزیابی اولیه پزشک مشخص می کند که برای اصلاح فرم بینی شما،  کدام نخ مناسب تر است و تعداد نخ های  مورد استفاده را تعیین خواهد کرد و توضیحاتی در مورد محاسبه هزینه ها ارائه خواهند داد.

سپس پزشک از شما می خواهد که به گونه‌ ای بر روی تخت دراز بکشید که سر شما به سمت عقب خم شود تا بتوانند ساختار و حفره ها و  تناسب بینی را مورد بررسی قرار دهند و نحوه جایگیری نخ ها  را مشخص و برنامه ریزی کنند.   پس از اندازه گیری  دقیق محل عبور نخ ها مشخص می شود.

در مرحله بعد برای پیشگیری از عفونت،  بینی و پوست نواحی اطراف آن ضد عفونی می شود بی حسی موضعی یا تزریقی در جهت کنترل درد انجام خواهد شد.  نخ های انتخاب شده از محلی  که قبلاً علامت گذاری شده به بافت بینی وارد می شوند و پس از عبور از نوک بینی به پل آن متصل خواهد شد.

متخصصین برای هدایت درست و قرار گیری صحیح نخ ها  از کانول  بلانت استفاده می کنند و پس از جای گیری نخ ها کانول  برداشته خواهد شد. پس از پایان مراحل لیفت با نخ توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت ها ارائه می شود. سپس شما می توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل باز گردید . مدت زمانی که پزشک برای لیفت با نخ در نظر می‌ گیرند در حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه خواهد بود که البته،  تعداد نخ ها  و معایب ظاهری بینی باعث تغییر زمان نیز خواهد شد.

مزایا و کاربرد های لیفت بینی با نخ :

شما با این تکنیک زیبایی می توانید نتایجی بهتر است تزریق فیلر،  تزریق بوتاکس حتی جراحی بینی حاصل کنید.  زیرا این روش غیر تهاجمی است و ایمنی بالایی دارد و می تواند تاثیرات طولانی مدتی به همراه داشته باشد.

 در این تکنیک فرم دهی و کشیدگی در بینی بهتر ایجاد می شود و ظاهر آن را بهبود می بخشد.  همچنین می‌ تواند زیبایی ظاهری و  بخش‌ های دیگر صورت را نیز تقویت کند .

در این تکنیک زیبایی می‌ توانید انحنا و خمیدگی بینی را رفع کنید تا بینی صاف و زیبایی داشته باشید.

 برای لیفت با نخ نیاز نیست که زمان زیادی را صرف کنید و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است به طوری که می توانید پس از لیفت با نخ فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

 نتایج حاصل از این فرآیند کاملا پایدار و طبیعی است به صورتی که حتی خانواده یا اطرافیان شما متوجه لیفت بینی شما  نشوند و فقط تغييرات ظاهری چهره شما آن ها را شگفت زده می‌ کند.

 به دلیل جذب شدن نخ ها  در بافت بینی نتایجی کاملا پایداری دارد و با تحریک کلاژن سازی در پوست شما پوستی سفت و محکم خواهید داشت که در نگه داشتن نخ ها  نیز موثر خواهد بود.

 لیفت با نخ را می‌ توان برای بخش های مختلف صورت و حتی بدن مورد استفاده قرار داد بر خلاف تکنیک های دیگر که فقط به بینی محدود می شود .

مراحل انجام این فرآیند نیاز به بیهوشی ندارد و به صورت سر پایی و بی‌ حسی موضعی خواهد بود.  بنابراین زیبا جویان در حین درمان هیچ دردی احساس نمی کنند.

 نخ های  جایگذاری شده بر خلاف فیلر های تزریقی در زیر پوست جا به جا نمی شوند و با فشار کوچک اتفاقی برای این ناحیه نمی افتد .

تکنیک زیبایی لیفت با نخ می تواند معایب پس از عمل جراحی و یا تزریق فیلر را برطرف کند.  در حدود ۹۵ درصد از کسانی که برای زیبایی بینی خود لیفت با نخ را انتخاب کرده اند از نتایج آن رضایت کامل حاصل کرده اند.

هزینه‌ ای که شما برای لیفت با نخ پرداخت  می کنید قطعاً نسبت به عمل جراحی مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا در این روش  هزینه ای  برای بی هوشی،  اتاق جراحی و مراقبت های ویژه پرداخت نمی کنید.

کاربرد ها

  • اصلاح فرم بینی
  • برطرف کردن نا هموار ی ها ،  فرورفتگی ها ، خمیدگی و کجی بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • لیفت و کشیدگی نوع نوک بینی
  • جمع شدن پره های باز بینی
  • صاف شدن تیغه بینی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد تناسب بین اجزاء دیگر صورت
  • جوان سازی پوست بینی
  • استحکام و کشیدگی پوست بینی
  • بستن منافذ باز بر سطح  بینی

بهترین کاندیدای لیفت بینی با نخ چه کسانی هستند ؟

یکی از مهم ترین گرایش زیبا جویان نسبت به تکنیک های غیر جراحی مانند لیفت با نخ هزینه مناسب و مقرون به صرفه می باشد.  زیرا برخی افراد به دلیل شرایط مالی خود توانایی پرداخت عمل جراحی را ندارند و نتایجی که با لیفت با نخ حاصل می شود به نسبت به عمل جراحی نزدیک می باشد.

 زیبا جویانی که از این تکنیک زیبایی بهره مند  می شوند باید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج آن داشته باشند.

 این فرایند برای افرادی که در سنین جوانی هستند و پوست آن ها  حالت انعطافی خود را حفظ کرده است گزینه مناسب تری خواهد بود .

 متاسفانه کسانی که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید ضخامت لایه درم پوستشان را از دست داده اند کاندیدای مناسبی برای لیفت با نخ نمی باشند زیرا ، پس از جایگذاری نخ ها ، نخ ها بر سطح پوست مشاهده می شوند و لایه درم  ضخامت کافی برای تحمل ضخامت نخ  ها را نخواهد داشت.

یکی دیگر از کاندیدای مناسب لیفت با نخ کسانی هستند که پس از انجام عمل جراحی از نتایج آن رضایت کافی حاصل نکرده اند و می خواهند با روشی مناسب به اصلاح معایب پس از جراحی بپردازند.

افرادی که نسبت به نخ های تزریقی و مواد بی حس کننده حساسیت دارند و یا مستعد عفونت یا التهاب فعال هستند  کاندیدای مناسبی نمی باشند.

خانم هایی که در دوران بار داری و شیردهی قرار دارد نیز  کاندیدای مناسبی محسوب نمی‌ شوند و باید این فرایند زیبایی را به دوران پس از بارداری و شیردهی موکول کنند.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل انجام لیفت  با نخ به بررسی شرایط جسمانی و از بدن متقاضیان می پردازند و در صورت مساعد بودن شرایط این تکنیک زیبایی را ارائه خواهند داد تا از عوارض پس از لیفت پیشگیری شود و زیبا جویان بتوانند نتایج مورد دلخواه خود را حاصل کنند.

عوارض و خطرات پس از لیفت بینی با نخ چیست ؟

مهمترین موضوع در پیشگیری و کنترل عوارض پس از لیفت با نخ مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی و مطمئن شدن از مهارت پزشک می باشد.  همچنین توصیه می‌ شود که مراقبت های قبل و بعد از لیفت به خوبی انجام شود تا بتوانید میزان عوارض را به حداقل برسانید.  بدون شک شما عوارضی که پس از لیفت با نخ  تجربه می کنید در مقابل عوارض پس از جراحی قابل مقایسه نمی باشد.

  ممکن است پس از جایگذاری نخ ها  با درد خفیف و کشیدگی جزئی در ناحیه بینی مواجه شوید که در زمان کوتاهی رفع می شود.  از عوارض  این تکنیک می‌ توان به کمی کبودی ، تورم،  قرمزی و سوزش اشاره کرد که در طی دو تا سه روز به طور کامل رفع می شود.  اگر شما در انتخاب پزشک و یا کلینیک مورد نظر دقت و حساسیت کافی نداشته باشید با عوارضی مانند

  • جا به جایی نخ ها
  • پارگی نخ ها
  • عفونت
  • کبودی و تورم گسترده
  • سرگیجه
  • حالت تهوع

 مواجه خواهید شد و فرم بینی شما نا متقارن،  موج دار و بد شکل می شود.  پس برای پیشگیری از هدر رفتن هزینه های پرداخت شده و  زمانی که برای لیفت اختصاص داده اید و همچنین حفظ سلامتی خود از رفتن به مراکز نا معتبر خودداری کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان لیفت  با نخ برای اجزاء مختلف صورت و بدن به صورت کاملا حرفه ای توسط متخصصین با تجربه انجام می‌ شود . این خدمات در محیطی کاملا استریل و تمیز انجام خواهد شد و زیبا جویان شاهد هیچ عارضه خطرناکی پس از این تکنیک زیبایی نخواهند بود.

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

لیفت با نخ جزء روش های مقرون به صرفه است که می‌ تواند تغییرات بی نظیری و چهره ایجاد کند.  عوامل مختلفی می تواند هزینه این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار دهد که عبارت است از :

  • نوع نخ استفاده شده

نخ هایی که در این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند متنوع اند  مانند نخ های  تک لایه یا تک رشته ای ،  که نسبت به نخ  های دیگر قیمت مناسب تری دارند  البته ماندگاری آن ها نیز کمتر است.  این نخ ها  پس از جای گیری بر پوست محکم می‌ شوند.

نخ های  گاگ و  خاردار  که به دلیل خار هایی که بر سطح  آن ها  وجود دارند نسبت به نخ های دیگر تاثیر گذاری بیشتر خواهند داشت و در تولید کلاژن تاثیر بیشتری دارد در نتیجه  ماندگاری آن نیز طولانی تر است. نخ های دیگری نیز در این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد که بر اساس محل درمان و  صلاحدید  پزشک انتخاب می‌ شوند که به ضخامت پوست و خواسته های متقاضیان  بستگی دارد.

  • تعداد نخ هایی که برای لیفت نیاز است

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها تعداد نخ هایی است که برای انجام این فرایند مورد استفاده قرار می گیرند.  معمولاً برای لیفت بینی به نخ زیادی نیاز نیست فقط در جهت بهبود شکل بینی و لبه ها و نوک بینی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  پس تعداد نخ ها تاثیر چندانی بر قیمت لیف بینی نخواهد داشت.

  • تجربه و مهارت پزشک

بینی در مرکز صورت قرار دارد و با ایجاد یک خطا در هنگام جای گذاری نخ ها  زیبایی چهره را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد.  پس پزشکی که شما انتخاب می کنید باید در این زمینه مهارت و تخصص بالایی داشته باشد تا نخ ها نیز در زیر پوست پدیدار نشوند و کشیدگی بینی به اندازه کافی انجام شود.

عوارض پس از لیفت با نخ چندان خطرناک نیست اما به دلیل این که بخواهید مجددا برای ترمیم اقدام کنید از نظر اقتصادی هزینه شما را بالا می برد. بنابراین توصیه می‌ شود که حتما در جلسات مشاوره شرکت کنید و از پزشک بخواهید که نمونه های کار های قبلی خود را به شما نشان دهد و با تحقیقی مناسب اطلاعاتی در مورد رضایت  مراجعه کنندگان قبلی حاصل کنید.

  • کلینیکی که به آن مراجعه می کنید

در برخی از کلینیک ها در تخفیفاتی برای مشتریان ثابت خود در نظر می گیرند.  موضوع دیگر در انتخاب کلینیک موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد.  کلینیک هایی که در شهر های بزرگ مانند اصفهان و تهران قرار دارند به دلیل ارائه خدمات با سطح بالا تر و حضور متخصصین حرفه ای و با تجربه هزینه بیشتری دریافت می کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه ها با تعرفه استاندارد برای زیبا جویان ارائه می‌ شود و همچنین تخفیفات ویژه ای برای آن ها در نظر گرفته شده است . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ :

اعمال مراقبت های قبل از لیفت با نخ در جهت آمادگی بدن و همچنین پیشگیری از عوارض نا خوشایند و احتمالی می باشد.  بنابراین متخصصین حضور شما را در جلسه مشاوره الزامی می دانند.

شما در این جلسه می توانید با مشاهده نمونه کار های پزشک از میزان مهارت و تخصص پزشک خود مطمئن شوید و همچنین اطلاعات دقیقی در مورد هزینه های پس از لیفت دریافت کنید. مراقبت هایی که قبل از انجام لیفت با نخ باید انجام دهید به شرح زیر می باشد.

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید تا در صورت نیاز دارو های مناسب دیگری جایگزین آن ها شود.

  • اگر نسبت به مواد بی حسی و نخ های  تزریقی حساسیت دارید پزشک را مطلع کنید.
  • از لایه برداری،  وکس کردن و اپیلاسیون پوست چند روز قبل از جایگذاری نخ ها  بپرهیزید.
  • یک هفته قبل از لیفت با نخ از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  مکمل ها و ویتامین ها و دارو های ضد التهابی خودداری کنید.  زیرا ،  میزان عوارض پس از تزریق را افزایش می دهد.
  • مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را یک هفته قبل از لیفت با نخ کنار بگذارید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید.
  • چند روز قبل از انجام لیفت با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از لیفت بینی با نخ

متخصصین برای رسیدن به نتایج مطلوب و سرعت بهبودی توصیه می کنند برخی از نکات را پس از لیفت با نخ جدی بگیرید. این مراقبت ها بسیار ساده و عمومی خواهند بود.

  • پس از انجام این تکنیک زیبایی سعی کنید تغذیه مناسبی داشته باشید.  بهتر است در روز های اول پس از لیفت سبزی ها و میوه  های تازه را در سبد غذایی خود قرار دهید تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.
  • توصیه می شود تا دو روز از فعالیت های اجتماعی دوری کنید.  قرمزی و تورم پس از انجام لیفت با نخ  جزو عوارض رایج است که می‌ توانید با کمک کمپرس سرد شدت آن را کاهش دهید.
  • توصیه می شود تا دو روز از برخورد ناحیه درمان با آب خود داری کنید و برای پاک سازی پوست  از  پاک کننده های مناسب استفاده کنید.
  • متخصصین برای افزایش سرعت بهبودی و  پیشگیری از عفونت دارو هایی را برای شما تجویز می کنند دارو ها را باید با دوز معین و به موقع مصرف کنید.
  • توصیه می شود تا بهبودی کامل از ایجاد هرگونه فشار به بینی از  آرایش کردن و استفاده از محصولات مراقبتی پوست  بپرهیزید چون احتمال بروز حساسیت و عفونت را  افزایش خواهد داد .
  • تا بهبودی کامل از رفتن به جکوزی،  سونا ، حمام داغ و  محیط‌ های گرم بپرهیزید.
  • برای شست و شو از دوش آب با فشار بالا خودداری کنید.
  • پس از انجام لیفت با نخ در معرض نور خورشید،  آلودگی های محیطی و دود دخانیات و گرد و خاک قرار نگیرید.
  • توصیه می شود تا بهبودی کامل به مدت دو تا سه هفته از انجام انواع فعالیت های ورزشی،  جا به جایی اشیا سنگین،  ورزش های مربوط به توپ مانند بسکتبال،  والیبال و فوتبال بپرهیزید.

 زیرا با اصابت توپ با صورت شما بینی دچار آسیب دیدگی خواهد شد.

  • از خم شدن پس از انجام لیفت خودداری کنید.
  • لباس های یقه گشاد و دکمه دار را جایگزین لباس های تنگ و چسبان کنید  تا هنگام عوض کردن لباس به بینی  شما فشاری وارد نشود.
  • در هنگام استراحت کمی زیر سر خود را بلند نگه دارید تا بتوانید کبودی و تورم ایجاد شده را کاهش دهید.
  • در صورت شدت یافتن عوارض و یا احساس تغییر نا خوشایند در  چهره پزشک خود را مطلع کنید.

اثرات و نتایج

لیفت بینی با نخ یکی از روش های موثر و بی نظیر برای اصلاح فرم بینی و بر طرف کردن معایب ظاهری آن خواهد بود.

میزان ماندگاری این فرایند نسبتا طولانی مدت است اما این فرآیند نتایج مادام العمر ندارد و پس از جذب و تجزیه نخ ها  کم کم اثرات آن از بین می رود و  مختلفی می‌ تواند نتایج ماندگاری این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار دهد که شامل

  • شرایط سنی متقاضیان
  • نوع نخ استفاده شده
  • متابولیسم بدن
  • میزان مهارت و تخصص پزشک

خواهد بود . حتی ممکن است زیبا جویان تا چند سال از نتایج آن بهره مند شوند. متخصصین برای ماندگار کردن نتایج توصیه می‌ کنند که برای تمدید مجدد اقدام کنید.  مراقبت هایی که پس از لیفت با نخ انجام می دهید تاثیر زیادی در دوام و ماندگاری این فرآیند خواهد داشت .

امروزه برای زیبایی و اصلاح فرم بینی از نخ های متنوعی استفاده می‌ شود که شما می‌ توانید در جلسه مشاوره در مورد این موضوع با پزشک گفت و گو کنید و از پزشک بخواهید که بهترین نوع نخ را برای شما در نظر بگیرند .

زیرا ، نوع نخ بر اساس خواسته ها و انتظارات زیبا جویان و همچنین معایب ظاهری بینی تعیین می شود . پس از انجام در دفعه اول متخصصین توصیه می کنند که ۹ تا ۱۲ ماه پس از لیفت برای تمدید مجدد اقدام شود تا بتوانید تاثیرات و نتایج آن را افزایش دهید.  بر اساس تجربیات به دست آمده پس از این تکنیک زیبایی به این نتیجه دست یافته اند که با تمدید به موقع لیفت با نخ می توانید در دفعات دیگر نسبت به دوره های ابتدایی از ماندگاری بیشتری بهره مند شوید.

یکی دیگر از گرایش زیبا جویان نسبت به تکنیک زیبایی لیفت با نخ مشاهده نتایج در مدت زمان کوتاه خواهد بود.

پس از جایگذاری نخ‌ ها  شما می توانید بلافاصله شاهد تاثیرات این تکنیک زیبایی بینی خود باشید و نتایج قطعی نیز پس از سه تا چهار هفته به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.  لیفت با نخ می تواند فرم ظاهری بینی را تغییر دهد و از  تغییراتی که در چهره شما ایجاد می شود می‌ توان موارد زیر را معرفی کرد .

  • نوک بینی فرم زیباتری پیدا می کند و ظاهر چهره مطلوب تر خواهد شد.
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • پل بینی باریک و نازک تر می شود.
  • پره های باز بینی جمع شده و زیبایی چهره چندین برابر افزایش می یابد.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی اشاره کردیم همه مراحل لیفت با نخ به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام خواهد شد بنابراین شما شاهد عوارض نا خوشایند پس از لیفت  نخواهید بود و مراقبت هایی که در این دوره انجام می دهید دشوار و سخت نمی باشد.

زیبا جویان می توانند در دو روز اول فعالیت های سبک و روزانه خود را آغاز کنند حتی برخی افراد به  دلیل نداشتن مرخصی می توانند به محل کار خود باز گردند.  از عوارض رایج این فرآیند می‌ توان به کمی تورم و کبودی اشاره کرد که این عارضه ها به جنس پوست و شرایط بدنی هر فرد بستگی دارد و میزان آن برای همه افراد متفاوت است حتی برخی افراد این عوارض را تجربه نمی کنند .

اعمال مراقبت ها نیز به نتایج پس از لیفت مرتبط خواهد بود و با عدم توجه به این موضوع احتمال بروز خطراتی مانند   جا به جایی و  همچنین پارگی نخ ها را  افزایش می یابد . بنابراین تورم و کبودی ایجاد شده در ناحیه بینی پس از ۴ تا ۵ روز رفع می شود.  در این دوره توصیه می شود برخی از فعالیت ها را متوقف کنید  و از ماساژ دادن و فشار دادن بینی بپرهیزید.

از انجام فعالیت هایی که باعث افزایش فشار خون و یا جریان خون رسانی می شود خودداری کنید.  استفاده از محصولات آرایشی باعث تحریک و ایجاد عفونت خواهد شد از حرکات زیاد صورت مانند گریه کردن ، خنده و عصبانیت خودداری کنید . در هنگام استراحت بر روی صورت نخوابید و زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید .  به هیچ وجه در معرض دود سیگار و قلیان قرار نگیرید و از مصرف آن ها نیز  بپرهیزید.

از انجام برخی از فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری،  وزنه برداری یا دویدن خودداری کنید.  در معرض نور خورشید و آلودگی ها قرار نگیرید.  متخصصین برای پیشگیری از عفونت و کاهش عوارض دارو های مناسبی را تجویز می‌ کنند که باید در مصرف آن ها دقت داشته باشید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت بینی

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

لیفت  با نخ جزء روش‌ های غیر جراحی است که در طی یک جلسه انجام می شود.  متخصصین زمانی که برای این تکنیک زیبایی در نظر می‌ گیرند  در حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه می  باشد.  البته،  عوامل مختلفی این بازه زمانی را دچار تغییر خواهد کرد.

  • میزان مشکلات و معایب ظاهری بینی
  • انتظارات و خواسته های متقاضیان
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • تعداد نخ های جایگذاری شده در ناحیه بینی

 از عوامل تاثیر گذار بر مدت زمان انجام لیفت با نخ  خواهد بود.  پس از پایان دوره ماندگاری و جذب  نخ ها در بافت بینی توصیه می شود برای تمدید مجدد اقدام کنید.  معمولاً متخصصین توصیه می کنند ۱۲ ماه پس از لیفت  به کلینیک مراجعه کنید تا بتوانید نتایج بهتری پس از تمدید مجدد دریافت کنید .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان لیفت با نخ برای بخش های مختلف صورت و بدن مانند  پلک‌ ها ، پیشانی،  چانه ، لب ها، سینه و باسن و … انجام می شود.  متخصصین ما در این زمینه مهارت و تجربه بالایی کسب کرده‌ اند و از بهترین نوع نخ برای زیبایی شما استفاده خواهند کرد تا شما عزیزان بتوانید به نتایج مورد نظر خود برسید.

انواع نخ های مورد استفاده برای لیفت بینی با نخ

  • نخ Mono filament

این نوع نخ همان نخ PDO می باشدکه به صورت تک رشته ای هستند و تاثیر چندانی در لیفت نخواهند داشت.

  • نخ PDO-COG

نخ های گاگ نیز به صورت تک رشته ای است و دارای خار های ظریفی بر سطح خود می باشند . خار های موجود بر سطح این نخ ها میزان تماس سطح پوست با نخ را افزایش داده بنابراین میزان کلاژن سازی و التهاب در پوست بیشتر می شود و با قلاب شدن خار ها به پوست امکان جا به جایی آن ها بسیار کم است.

همچنین در مدت زمان کوتاه تری می توان تاثیرات لیفت را مشاهده کرد . نخ های گاگ نسبت به نخ های  دیگر لیفت هزینه و قیمت بالاتری دارد.

  • نخ Polyglycolide

نخ های  پلیکولید  دارای دو ویژگی منحصر به فرد خواهند بود.  این نخ ها به صورت چند رشته ای هستند و التهاب بیشتری در پوست ایجاد می کنند . همچنین به دلیل دارا بودن گلیکولیک اسید شدت کلاژن سازی با سرعت بالاتری انجام می شود.

پس می توان گفت که این نوع نخ ۱۰ درصد بیشتر از  نخ  های دیگر باعث التهاب می شود و نتایج موثری به همراه دارد.

  • نخ Hurricane

نخ های  هوریکان به صورت مارپیچی هستند به همین دلیل طول بیشتری از این نخ ها  در بافت بینی قرار می گیرد و التهاب و کلاژن سازی را افزایش می دهد.

این نخ ها در بیشتر مواقع در کنار نخ های  گاگ برای اثر گذاری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند  که با افزایش التهاب و کلاژن سازی و همچنین جریان خون رسانی می توانند  تاثیرات بیشتری داشته باشند.

متخصصین ضخامت و نوع نخ ها را  بر اساس  ناحیه جایگذاری آن ها انتخاب می‌ کنند

تفاوت لیفت بینی با نخ و تزریق ژل چیست ؟

هر دو تکنیک زیبایی در جهت رفع مشکلات ظاهری بینی و به صورت غیر جراحی انجام می شود.  مراحل و  نحوه انجام این دو تکنیک کاملاً با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

معمولاً تزریق ژل برای برطرف کردن نا هموار ی ها و بیرون زدگی ها مانند قوز های کوچک و متوسط  مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند فرم نوک بینی را تغییر دهد.  مدت ماندگاری تزریق ژل  نسبت به لیفت با نخ کمتر است.  هزینه تزریق ژل نیز  به عواملی از قبیل

 میزان تزریق،  نوع ژل تزریق شده و معایب بینی بستگی دارد.  نتایج اولیه پس از این فرآیند بلافاصله قابل مشاهده است اما نتایج قطعی آن پس از ۷ تا ۱۰ روز به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

تزریق فیلر برای کسانی که دارای مشکلات اساسی در بینی هستند مناسب نمی باشد حتی برخی افراد ممکن است پس از تزریق دچار حساسیت و واکنش ‌های آلرژیک شوند که در این شرایط متخصصین با استفاده از آنزیم های مخصوص به نام هیالورونید  ژل تزریق شده را استخراج خواهند کرد.

پس از تزریق فیلر امکان جا به جا شدن آن ها در بافت بینی وجود دارد پس می توان لیفت با نخ را روشی موثر و تاثیر گذار تر نسبت به تزریق فیلر معرفی کرد.  زیرا نخ ها  پس از جای گذاری در جای خود محکم و سفت  می‌ شوند و نتایجی ثابت و پایدار به همراه دارند پس احتمال  جا به جایی آن ها در زیر پوست بسیار کم است.

«سوالات رایج زیبا جویان در مورد لیفت بینی با نخ»

آیا لیفت بینی با نخ درد دارد ؟

خیر، این تکنیک زیبایی با بی حسی موضعی و یا تزریقی انجام می شود.  بنابراین در حین جایگذاری نخ ها هیچ دردی احساس نمی کنید و  ممکن است پس از رفع تاثیرات بی حسی کمی احساس درد خفیف داشته باشید که توصیه می شود از مصرف دارو های ضد التهابی مانند پرو فن خودداری کنید و از استامینوفن استفاده کنید.

پس از لیفت با نخ می توانم ناحیه درمان را شست و شو دهم ؟

یکی از نکاتی که متخصصین در جلسه مشاوره به شما گوشزد می‌ کنند این است که تا دو روز از تماس ناحیه لیفت با آب خودداری کنید و برای پاک سازی این ناحیه از پاک کننده ها  استفاده کنید.  پس از دو روز شست و شوی این ناحیه با آب ولرم و شوینده‌ های ملایم امکان پذیر است و همچنان توصیه می شود تا دو هفته از فشار دادن و ماساژ دادن بینی خودداری کنید.

لیفت با نخ چه بخش هایی از بینی را تحت تاثیر قرار می دهد ؟

با این تکنیک زیبایی می توان زاویه،  نوک بینی،  پل بینی و پره های آن را تغییر داد همچنین باعث کشیدگی و لیفتینگ پوست در این ناحیه خواهد شد.

آیا تکنیک لیفت با نخ خطرناک است ؟

این فرایند زیبای جزء روش های ایمن و بی خطر می باشد.  از عوارض احتمالی این فرآیند می توان به عفونت پس از لیفت اشاره کرد  که البته به ندرت اتفاق می افتد و در صورت استریل نبودن  محیط کلینیک و رعایت نکردن اصول بهداشتی ایجاد می‌ شود.  همچنین شرایط بدنی شما یکی از دلایل دیگر  در بروز این عارضه خواهد بود.

این که بدن شما نسبت به جسم خارجی چه واکنشی نشان می دهد اهمیت بالایی دارد.  متخصصین برای جلوگیری از بروز عارضه عفونت آنتی بیوتیک های مناسب را تجویز می‌ کنند که باید به اندازه کافی و سر وقت مصرف شوند .

اگر می خواهید میزان عوارض پس از لیفت را به حداقل برسانید حتماً به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید تا بتوانید نتایج مطلوب و رضایت بخشی حاصل کنید در غیر اینصورت ممکن است فرم بینی شما نا متقارن و بد فرم شود  و تا پایان تجزیه نخ ها  در بافت پوست و بازگشت بینی به فرم طبیعی شرایط روحی شما را سخت تر کند.

مدت ماندگاری لیفت با نخ چقدر است ؟

لیفت با نخ از چه روش های نسبتا طولانی مدت است اما نتایج آن مادام ‌العمر خواهد بود پس از جایگذاری نخ ها به مرور زمان در بافت پوست تجزیه می شوند و تاثیرات آن از بین میرود مدت ماندگاری لیفت با نخ در حدود یک تا سه سال خواهد بود و زیباجویان برای ادامه دار کردن نتایج باید برای تمدید مجدد اقدام کند

قیمت لیفت با نخ چقدر است ؟

هزینه این تکنیک زیبایی برای همه افراد متفاوت است  پس نمی توان هزینه ثابت و  مشخصی را اعلام کرد.

  • نوع نخ
  • تعداد نخ های  جایگذاری شده
  • مهارت و تخصص پزشک
  • کلینیکی که با آن مراجعه می‌ کنید

 از عوامل مهم و تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود.

آیا پس از لیفت با نخ می توانم ورزش کنم ؟

پس از این تکنیک زیبایی شما به مدت ۲ تا ۳ هفته باید از فعالیت‌ های ورزشی دوری کنید.  زیرا با شدت یافتن  جریان خون رسانی میزان عوارض مانند کبودی و تورم افزایش خواهد یافت.

اما ۲ تا ۳ روز پس از لیفت می توانید فعالیت های سبک و روزانه خود را مانند پیاده روی را ادامه  دهید اما فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری، شنا کردن،  وزنه برداری و ورزش های دیگر ممنوع می باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

همه چیز درباره لیفت بینی با نخ در کلینیک آراد

عکس لیفت بینی در کلینیک آراد

بهترین دکتر لیفت بینی در اصفهان

نتیجه گیری:

لیفت با نخ یکی از روش های کم تهاجم و غیر جراحی برای ترمیم و بازسازی و همچنین اصلاح فرم بینی می باشد که هزینه مناسبی نسبت به عمل جراحی خواهد داشت. متخصصین در این روش می‌ توانند تغییرات خاصی در فرم ظاهری بینی و بخش های مختلف آن مانند نوک بینی،  پره ها،  تیغه و شکل ظاهری آن ایجاد کنند تا بتواند فرم بینی را بر اساس خواسته های زیبا جویان تغییر دهند .

نخ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند بسیار ظریف است به طوری که پس از جایگذاری در زیر پوست اثری از آن ها مشاهده نخواهد شد.  نتایج حاصل از این فرآیند بسیار طبیعی است به طوری که پس از لیفت دوستان و آشنایان شما  متوجه این موضوع نخواهند شد و فقط تغییرات ظاهری شما آن ها را شگفت زده خواهد کرد .

در  این روش از نخ  های متفاوتی استفاده می‌ شود که شامل نخ های PDO،  GOG، پلیکولید و هوریکان  می باشد . متخصصین از این نخ ها  بر اساس خواسته ها و انتظارات متقاضیان و محل لیفت استفاده می کنند.  نوع و تعداد نخ های جایگذاری شده هزینه های این فرایند را تحت تاثیر قرار می دهد.

شما برای این که بتوانید نتایج عالی و رضایت بخشی حاصل کنید باید به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید . هزینه لیفت با نخ در مراکز و کلینیک های معتبر با تعرفه استاندارد ارائه خواهد شد. پس هزینه بالای بسیار بالا و یا پایین دلیل بر کیفیت خدمات آن ها نمی باشد پس حتما باید در این زمينه تحقیق کنید.

زمانی که برای این فرایند صرف می کنید  در حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه می باشد.  سپس از کلینیک مرخص می شوید و به منزل باز می گردید. پس دیگر نیاز نیست که هزینه ای  برای اتاق جراحی،  بی هوشی و مراقبت های ویژه پرداخت کنید.

 اگر به دنبال تغییرات اساسی در بینی و چهره  خود هستید  لیفت با نخ  برای شما نتایج موثری به همراه نخواهد داشت.  پس در جلسه مشاوره با پزشک گفت و گو کنید و انتظارات و اهداف خود را به خوبی بیان کنید.

زیرا،  در تکنیک زیبایی لیفت با نخ فقط فرم ظاهری بینی تغییر می کند و ساختار  داخلی آن مانند استخوان ها،  غضروف ها و مخاط ها  هیچ تغییری نخواهند کرد.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی  برای لیفت و زیبا سازی بینی ارائه می‌ شود که شامل :

  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • لیفت با نخ
  • پلاسما جت
  • انواع تکنیک های لیفت با جراحی

(لیفت کاهشی، افزایشی، ترمیمی، اصلاحی، نژادی و …) خواهد بود هر کدام از این روش  بر اساس شرایط افراد،  انتظارات و  اهداف آن ها و مشکلات ظاهری بینی انتخاب خواهد شد.

اگر می خواهید در مورد انواع خدمات زیبایی در این کلینیک اطلاعات کامل حاصل کنید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره برای خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/ui1x

لینک آپارات:https://aparat.com/v/aV1uy

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/3r3HgBOh

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.