زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ جزء روش‌ های غیر جراحی است که بدون نیاز به تیغ جراحی و آسیب دیدگی عروق و بافت ها و همچنین مخاط بینی انجام می شود.  در این روش به دلیل عوارض و خطرات بسیار خفیف و استفاده از سوزن های بسیار کوچک برای جایگذاری نخ ها دیگر نیاز به ایجاد برش های عمیق بر سطح پوست بینی نمی باشد.  بنابراین دیگر نگرانی های پس از جراحی و بی هوشی را تجربه نخواهید کرد .

در این روش نیازی به شکستن بینی و تغییر حالت استخوان نمی باشد. پس  کسانی که دوست ندارند عمل جراحی زیبایی را انجام دهند می توانند با این تکنیک زیبایی نتایج موثری حاصل کنند.  همچنین پس از انجام لیفت با نخ نیاز به مراقبت‌ های ویژه نمی باشد و در کنار تغییر فرم بینی نخ های  جایگذاری شده در زیر پوست  باعث افزایش تولید کلاژن و جوان سازی پوست خواهد شد.

در این تکنیک زیبایی می توان چین و چروک‌ ها و خطوط ایجاد شده بر سطح بینی را از بین برد تا پوستی محکم و کشیده ایجاد شود.  لیفت با نخ حتی نسبت به روش‌ های غیر تهاجمی دیگر و جوان سازی پوست  کم عارضه تر می باشد.

این تکنیک زیبایی در کلینیک زیبایی اراد توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌ شود و اگر شما قصد دارید لیفت با نخ را برای بخش های مختلف صورت خود از قبیل پلک ها،  گونه ها ، چانه و بینی انجام دهید می توانید در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در مورد این تکنیک زیبایی ارائه خواهیم داد پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی با نخ چیست ؟

شاید تا کنون چندین بار کلمه لیفت به گوش شما رسیده باشد و اما آشنایی نسبت به آن نداشته باشید.  امروزه با استفاده از روش های مختلف لیفت بینی که در تبلیغات می بینید و یا این که از زبان دوستان و آشنایان می شنوید می توان به جای عمل جراحی فرم بینی را تغییر داد .

به دلیل تکنیک های آسان و هزینه مناسب  لیفت  گرایش افراد نسبت به این روش ها افزایش پیدا می کنند  و افراد زیادی برای انجام این تکنیک زیبایی به  کلینیک های زیبایی مراجعه می‌ کنند.  همان طور که می‌ دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد و با وجود نقص و عیب های  کوچک در بینی همه اعضاء صورت را تحت تاثیر قرار می دهد و زیبایی افراد را کاهش خواهد داد .

با برطرف کردن این نواقص حتی اجزاء دیگر صورت نیز جذاب تر به نظر می رسد . لیفت با نخ یکی از روش‌ های غیر جراحی است که در این روش فرم بینی با استفاده از نخ  های مخصوص بخیه تغییر می کند.  این نخ ها در بدن به مرور زمان جذب می شوند و تجزیه پذیر می باشند.  بنابراین آسیبی به بافت ها و لایه های پوستی وارد نخواهند کرد.

لیفت با نخ جزء روش های  موقتی هستند  پس از پایان دوره ماندگاری  آن باید برای تمدید مجدد اقدام کرد  تا نتایج آن حفظ شود.  متخصصین در این روش نخ ها را از نوک بینی به پل بینی  متصل می کنند معمولاً این تکنیک زیبایی برای  بینی های پهن و افتادگی نوک بینی بسیار مناسب می باشد.  عوارض ناشی از لیفت با نخ  بسیار خفیف است و به عنوان بی خطر ترین تکنیک زیبایی معرفی می شود.

مدت ماندگاری این تکنیک زیبایی بر اساس نوع نخی که استفاده می شود و همچنین سن متقاضیان متفاوت می باشد که در حدود یک تا سه سال نتایج آن ماندگار می باشد.  مراحل انجام لیفت با نخ به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود . در این روش ساختار داخلی بینی دست نخورده باقی می ماند و فقط فرم ظاهری آن تغییر خواهد کرد.

بنابراین  متقاضیان می توانند پس از پایان انجام لیفت دوره نقاهت کوتاهی را در منزل سپری کنند و یا این که که حتی برخی افراد به محل کار خود باز می گردند.  برای آشنایی شما ما نسبت به این تکنیک زیبایی توضیحاتی در مورد نحوه جایگذاری نخ ها  در بخش بعدی ارائه خواهیم داد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت بینی

مراحل انجام لیفت بینی با نخ

قبل از این که شما بخواهید برای اصلاح فرم بینی خود لیفت با نخ را انجام دهید باید در جلسه مشاوره شرکت کنید.  تا متخصصین بر اساس نواقص و مشکلات ظاهری بینی شما تشخیص دهند که آیا این تکنیک برای شما مناسب است یا خیر ؟؟ همچنین شما می‌ توانید در این زمینه سوالاتی که در ذهن خود دارید از پزشک بپرسید و ابهامات ذهن خود را از بین ببرید.

اصلاح فرم بینی با نخ در طی یک جلسه به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد برای انجام این تکنیک ابتدا باید به صورت طاق باز بر روی تخت دراز بکشید.  پزشک ابتدا  محل دقیق ورود نخ ها تعیین می کند.  سپس پوست بینی ضد عفونی و بی حس می شود . بی حسی این ناحیه در جهت  کنترل درد در هنگام جایگذاری نخ ها می باشد.  بنابراین در این تکنیک نیازی به ایجاد برش بر بینی نمی باشد.

این نخ ها  بسیار ظریف هستند و با استفاده از از سوزن های بسیار ظریفی از نوک  به پل بینی متصل می شوند . پس از نفوذ سوزن به زیر پوست متخصصین با ایجاد فشار بسیار نا چیزی به تغییر شکل بافت زیرین پوست می پردازند . نخ هایی که برای لیفت بینی مورد استفاده قرار می گیرد دارای خار های بسیار ظریفی است که به عنوان داربستی محکم سبب فرم دهی بینی خواهد شد.

بر اساس مشکلات ظاهری بینی ممکن است ۶ تا ۱۰ نخ برای بلند کردن پل بینی و ۳ تا ۸ نخ برای بالا کشیدن نوک بینی مورد استفاده قرار می گیرد . در این تکنیک زیبایی می توان از نخ های مختلف ای به نام نخ های  تک رشته ای ، نخ های کاگ،  نخ های  آپتوس  و  مارپیچی اشاره کرد.  که هر کدام از این نخ ها   بر اساس شرایط افراد انتخاب می شوند.  بهتر است که در مورد انواع نخ  های لیفت بینی اطلاعات بیشتری حاصل کنید.

انواع نخ  های مورد استفاده برای لیفت بینی با نخ :

  • نخ های تک رشته ای به نام PDO که تاثیر چندانی بر لیفت ندارد.
  • نخ کاگ (COG)  نیز  نوعی نخ تک رشته ای است که دارای خار های بسیار ظریفی می باشد .

برجستگی‌ هایی  که  بر سطح نخ وجود دارد  باعث می شود که میزان کلاژن سازی و التهاب پوست افزایش یابد و با قلاب شدن آن به پوست تاثیرات لیفت افزایش می یابد.  نخ کاگ موثر ترین و گران ترین نوع برای لیفت بینی می باشد.

استفاده از نخ کاگ مزایای زیادی دارد زیرا از چند رشته تشکیل شده است و التهاب بیشتری در پوست ایجاد می‌ کنند . همچنین به دلیل دارا بودن گلیکولیک اسید میزان کلاژن سازی را در پوست افزایش خواهد داد.  به طور کلی این نخ ها  تا ۱۰ درصد بیشتر می توانند التهاب پوست را افزایش دهند و نتایج بهتری به دنبال دارد.

  • با استفاده از نخ های  مارپیچی طول بیشتری از نخ در داخل بافت قرار می گیرد و سبب افزایش تولید کلاژن خواهد شد.

این نخ ها  نیز تاثیرات زیادی بر  لیفت پوست خواهد داشت و همراه نخ  کاک برای لیفت مورد استفاده قرار می گیرد.  بدون شک با افزایش التهاب در سطح پوست میزان تولید کلاژن و خونرسانی نیز افزایش می یابد . نخ ها  و  سوزن هایی که در این تکنیک زیبایی استفاده می شود بر اساس ناحیه درمان انتخاب خواهد شد.  بنابراین ضخامت و طول آن ها متفاوت می باشد.

مزایا و کاربرد های لیفت بینی با نخ

لیفت با نخ می تواند تاثیرات بی نظیری بر فرم بینی داشته باشد و نتایج آن کمتر از عمل جراحی نمی باشد .

مراحل انجام این عمل به صورت غیر جراحی است و به عنوان ایمن ترین روش با اثرات طولانی مدت خواهد بود‌

این تکنیک زیبایی سبب خوش فرمی و کشیدگی بینی می شود و ظاهر آن را بهبود می بخشد و به تقویت و ایجاد تناسب در کل چهره کمک می کند.

با انجام این تکنیک زیبایی می توان خمیدگی و انحنای بینی را برطرف کرد تا بینی صاف و زیبا شود.

پس از انجام لیفت با نخ نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نمی باشد . بنابراین حتی افراد در صورت نداشتن مرخصی می توانند به محل کار خود بازگردند.  البته در صورتی که میزان تورم شدید باشد بهتر است مدتی در منزل استراحت کنید .

نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی پایدار و طبیعی است و حتی دوستان شما متوجه این تکنیک و بینی شما نخواهد شد و قطعا متوجه تغییراتی در چهره شما می شوند.

به دلیل جذب نخ های  جایگذاری شده نتایجی پایدار حاصل می کنید و با افزایش تولید کلاژن سازی پوستی سفت خواهید داشت.

حتی این موضوع به نگه داشتن نخ ها  نیز کمک می کند.

  لیفت با نخ را می‌ توان برای بخش های مختلف صورت از قبیله

  • گونه ها
  • گوشه  چشم
  • پلک
  • خطوط خنده
  • شکم
  • ساعد

انجام داد و بر عکس روش های دیگر کاربرد محدودی ندارد.

مراحل انجام لیفت با نخ نیازی به بیهوشی ندارد و از بی حسی عمومی استفاده می شود.

متقاضیان در حین انجام لیفت دردی احساس نمی کنند و عوارض پس از آن نیز بسیار خفیف و ناچیز است.  برای انجام این تکنیک زیبایی نیاز نیست که ساعت ها در کلینیک بمانید بلکه به مدت ۳۵ تا ۴۰ دقیقه مراحل جایگذاری نخ ها  طول می کشد.

همچنین این  فرایند بر عکس روش های تزریق مانند تزریق ژل در زیر پوست جا به جا نمی شوند و از پهن شدن بینی جلوگیری می کند.

به طور کلی لیفت بینی با نخ برای کسانی که روش های تزریقی را دوست ندارند و یا نمی خواهند  عمل جراحی انجام دهند پیشنهاد مناسبی می باشد .

معمولاً کسانی که این تکنیک زیبایی را برای اصلاح فرم بینی انتخاب کرده اند  تا ۹۵ درصد از نتایج درمان رضایت کامل حاصل کرده اند.

کاربرد ها

کسانی که می خواهند از روش های غیر جراحی برای اصلاح فرم بینی استفاده کنند می توانند با کمک لیفت با نخ انواع نواقص و عیب های بینی خود را از بین ببرند.  از کاربرد های این تکنیک زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • کوچک شدن سوراخ های بینی
  • صاف و هموار کردن سطح بینی
  • درمان قوز های کوچک و متوسط
  • درمان افتادگی نوک بینی
  • برجسته کردن نوک بینی
  • پر کردن گودی های دیواره بینی
  • درمان کجی و انحراف بینی
  • پیشگیری از انسداد بینی و کاهش گرفتگی بینی
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • جوان سازی پوست بینی
  • باز سازی و ترمیم پوست
  • درمان منافذ باز پوست

بهترین کاندیدای لیفت بینی با نخ چه کسانی هستند ؟

اصلاح فرم بینی با نخ برای افرادی مناسب است که از فرم بینی خود رضایت ندارند و می خواهند تغییری کلی در فرم بینی خود ایجاد کنند و یا این که برای برطرف کردن نواقصی از قبیل فرورفتگی و یا شیار های بینی اقدام می کنند.

این تکنیک زیبایی نتایجی طبیعی به همراه دارد و برای کسانی که از عمل جراحی می ترسند پیشنهادمناسبی خواهد بود مراحل انجام این تکنیک زیبایی با بی حسی موضعی خواهد بود.  پس کسانی که توانایی انجام عمل جراحی را ندارند می توانند با این روش زیبایی را به چهره خود هدیه دهند .

مثلاً کسانی که سن بالایی دارند و به دلیل فشار خون بالا نمی توانند عمل جراحی انجام دهند در این شرایط متخصصین لیفت با نخ را پیشنهاد خواهند داد.

همچنین کسانی که درگیر بیماری دیابت نوع ۲ هستند و یا مشکلات قلبی دارند و نمی توانند تحت عمل جراحی قرار گیرند کاندیدای مناسبی برای لیفت با نخ  می باشند.

لیفت با نخ برای افرادی که پوستی نازک دارند و یا پوست شان به دلیل اشعه نور خورشید دچار آسیب شده است  و ضخامت لایه درم خود را از دست داده اند کاندیدای مناسبی برای لیفت با نخ نخواهند بود . زیرا نخ ها  پس از جایگذاری در پوست  قابل  رویت می باشد.

افراد مسنی که به دلیل تحلیل رفتن استخوان ها و افزایش سن فرم بینی خود را از دست داده اند بهتر است که به جای لیفت با نخ از حجم دهنده هایی مانند ژل استفاده کنند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد قبل از انجام لیفت بینی شرایط جسمانی و سنی افراد را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط مراحل انجام لیفت را سپری خواهند کرد .

بنابراین حضور شما در جلسه مشاوره اهمیت بالایی دارد تا پزشک تشخیص دهد که شما کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی هستید یا خیر !! این تکنیک زیبایی با محدودیت هایی نیز همراه است و برخی افراد کاندیدای مناسبی برای لیفت با نخ نخواهند بود که عبارتند از

  • افرادی که دارو های کاهنده فشار خون استفاده می کنند.
  • افرادی که در سیستم انعقاد خون دچار مشکل هستند .
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند.
  • افرادی که درگیر بیماری های خود ایمنی هستند.
  • افرادی که در چند ماه اخیر تزریق فیلر به بینی را انجام داده اند .

عوارض و معایب لیفت بینی با نخ چیست ؟

قطعاً عوارض ناشی از لیفت با نخ نسبت به عمل جراحی بسیار خفیف و نا چیز می باشد.  زیرا در این روش نیازی به برش و بخیه و بی هوشی نیست و همه مراحل لیفت با نخ به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود.

از عوارض جانبی این تکنیک می توان به کمی تورم و کبودی اشاره کرد که میزان آن در همه افراد متفاوت می باشد البته،  این عارضه را و حتی می توان کنترل کرد . تورم ایجاد شده در ناحیه بینی ممکن است دو تا سه روز طول بکشد البته برای برخی افراد تا دو هفته  تورم نا محسوسی بر بینی حاصل می شود که زیاد قابل تشخیص نخواهد بود.

بنابراین کسانی که با تورم و کبودی شدید مواجه هستند بهتر است  تا مدتی است از فعالیت های اجتماعی خود فاصله بگیرند تا سرعت بهبودی را افزایش دهند.

 از خطرات لیفت با نخ می توان به مواردی از قبیل

  • جا به جایی نخ ها و یا پارگی آن ها اشاره کرد.  در این شرایط سبب کشیدگی یا موج دار شدن پوست  خواهد شد . حتی در صورت مراجعه به مراکز نا معتبر و انتخاب پزشک غیر حرفه‌ای با عوارضی مانند
  • عفونت در ناحیه درمان
  • خونریزی در پوست صورت
  • ▪︎ حساس شدن پوست نسبت به لمس
  • نا متقارن شدن صورت اشاره کرد.

در صورت مواجه شدن با عوارض ذکر شده حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.  بدون شک هیچ فردی  ایجاد نقص در چهره و پیری پوست را دوست ندارد و با مشاهده علائم پیری در چهره احساس افسردگی و غمگینی خواهد داشت.

بنابراین شما می توانید با مراجعه به مراکز تخصصی و زیبایی حس جوانی و شادابی را در خود افزایش دهید.  در کلینیک زیبایی آراد لیفت با نخ برای اجزاء مختلف صورت و بدن به صورت کاملاً حرفه ای انجام می شود.

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

هزینه این تکنیک زیبایی قطعا  نسبت به عمل جراحی بسیار کمتر  است و گزینه مناسبی برای کسانی است  که توانایی پرداخت عمل جراحی را ندارند.

در این عمل دیگر هزینه‌ ای برای اتاق جراحی،  مراقبت های ویژه و دوره نقاهت پرداخت نمی شود زیرا  همه مراحل این تکنیک به صورت سرپایی است و پس از پایان جلسه درمان متقاضیان می توانند دوره بهبودی را در منزل سپری کنند و نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهند داشت.  عوامل مختلفی هزینه ها  را تحت تاثیر قرار می دهد  شامل

  • نوع نخ ها
  • تعداد نخ های  جایگذاری شده
  • مهارت و تخصص پزشک
  • تعرفه کلینیک

می باشد.  بنابراین هزینه ها برای همه افراد کاملا متفاوت می باشد و نمی‌ توان هزینه مشخصی را اعلام کرد.  اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی آراد مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در این کلینیک تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در کلینیک زیبایی کاملا رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با نخ :

در جلسه مشاوره شرکت کنید و با پزشک در مورد نحوه انجام لیفت با نخ،  مراقبت ها و عوارض احتمالی گفت و گو کنید.  همچنین پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید.

متخصصین در جلسه مشاوره نکات مهم قبل و بعد از لیفت با نخ را برای شما شرح می دهند  شما در جهت  آمادگی برای جای گذاری نخ ها  و همچنین کاهش عوارض باید مراقبت های توصیه شده را اعمال کنید که عبارتند از :

دو هفته قبل از انجام لیفت با نخ  مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی و  غذا هایی که باعث اختلال در سیستم گردش خون می شود را کنار بگذارید زیرا ممکن است در حین لیفت با نخ سبب خونریزی و یا افزایش عوارض  شود.

دو هفته قبل از انجام لیفت با نخ مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را کنار بگذارید . چون با افزایش غلظت خون عوارض پس از لیفت افزایش می یابد و شما دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر خواهد گذاشت.

اگر  در چند ماه اخیر برای اصلاح فرم بینی روش های تزریقی مانند تزریق بوتاکس،  تزریق ژل یا چربی را انجام داده اید پزشک خود را مطلع کنید.

از رفتن به سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید چند روز قبل از انجام لیفت بپرهیزید و از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.

هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید.

مراقبت های پس از لیفت بینی با نخ :

پس از انجام لیفت با نخ از دستکاری کردن بینی ، ماساژ دادن و فین  کردن خودداری کنید.

دارو های تجویز شده را به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید .

هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا کبودی و تورم ایجاد شده را کاهش دهید.

تا یک هفته از انجام فعالیت های شدید بدنی،  ورزش کردن و جا به جایی اشیای سنگین همچنین خم شدن خودداری کنید .

مایعات زیاد بنوشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

در معرض نور خورشید ، گرد و غبار  و آلودگی های محیطی و دود دخانیات قرار نگیرید .

از کمپرس سرد استفاده کنید.

در صورت شدت یافتن عوارض و یا احساس تغییر در  چهره پزشک خود را در جریان قرار دهید.

از رفتن به سونا،  استخر،  جکوزی و محیط های گرم تا بهبودی کامل بپرهیزید.

اثرات و نتایج :

زمانی که برای لیفت بینی از تکنیک لیفت با نخ استفاده می شود تاثیرات به دو صورت عمل می کنند.  لیفت مکانیکی که نخ ها به صورت داربستی در زیر بافت بینی قرار می گیرند و سبب محکم شدن و کشیدگی پوست خواهند شد . مکانیزم دیگر لیفت بیو شیمیایی است با جای گذاری نخ ها  پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می شود و اثرات لیفت را افزایش می دهد.

نتایج حاصل از لیفت با نخ دائمی نمی باشد و به مدت یک تا سه سال تاثیرات آن ماندگار است.  به مرور زمان نخ ها  در پوست جذب می شوند و اثرات آن از بین می رود . بنابراین می توان مجدداً برای انجام این تکنیک زیبایی اقدام کرد.  این تکنیک زیبایی تغییری در ساختار غضروف ها و استخوان بینی ایجاد نمی کند پس اگر به دنبال تغییرات زیادی بر بینی خود هستید این تکنیک برای شما پاسخگویی خوبی نمی باشد.

همچنین در جهت برطرف کردن مشکلات تنفسی لیفت بینی با نخ کار ساز نخواهد بود زیرا اگر شما با مشکل نفس‌کشیدن مواجه هستید بهتر است از پزشکان بخواهید که درمان بهتری برای شما در نظر بگیرند.  نتایج اولیه پس  از لیفت با نخ بلافاصله قابل مشاهده است و به مرور زمان تاثیرات لیفتینگ کمی کاهش می یابد.  و با افزایش یافتن کلاژن سازی نتایج روز به روز بهتر خواهد شد و پس از دو هفته شما می‌توانید به نتایج قطعی پس از لیفت دست یابید.  عوامل مختلفی بر تاثیرات و دوام لیفت با نخ موثر می باشد که شامل

  • مهارت و تخصص پزشک
  • تعداد نخ های  جایگذاری شده
  • نوع نخ
  • سن متقاضیان
  • آسیب ها و نواقص بینی

می باشد.  اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد مشورت کنید.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

اکثر متقاضیانی که لیفت با نخ را انجام داده‌ اند می گویند که پس از بی حسی دردی در حین انجام این تکنیک زیبایی احساس نمی کنند و مراحل انجام این عمل سریع و بدون درد خواهد بود.  ممکن است پس از،  از بین رفتن بی حسی شما با کمی احساس درد مواجه شوید که می توانید از مسکن های تجویز شده استفاده کنید.

پس از انجام لیفت با نخ کمی تورم و کبودی بر ناحیه درمان مشاهده می شود بهتر است که یک تا دو روز پس از انجام لیفت در منزل استراحت کنید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید.  در صورتی که از محل کار خود مرخصی ندارید ضرورتی بر پشت سر گذاشتن دوره نقاهت نمی باشد.

میزان کبودی و تورم در همه افراد متفاوت است بنابراین روند بهبودی یکسان نمی باشد.‌ برخی افراد می توانند پس از انجام لیفت فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند اما برخی دیگر بهتر است چند روزی در منزل استراحت کنند.  پس از انجام لیفت با نخ آرایش کردن به شرایط خود فرد بستگی دارد.

برخی افراد می توانند تا بهبودی کامل صبر کنند  و برخی دیگر در مواقع ضروری آرایش خواهند کرد.  در این دوران توصیه می شود که از فشار آوردن به بینی خودداری کنید.  پس از انجام لیفت با نخ اکثر افراد می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند اما توصیه می شود تا بهبودی کامل انجام فعالیت های شدید بدنی را متوقف کنید.

تعداد جلسات لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

همان طور که در طی مطلب اشاره  کردیم لیفت با نخ در  طی یک جلسه انجام می‌ شود.  اما قبل از آغاز مراحل لیفت حضور شما در جلسه مشاوره الزامی می باشد.  زیرا می توانید در این جلسه با مشاهده نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج لیفت پیدا کنید.  همچنین می توانید انتظارات و اهداف خود را بدون تعارف و خجالت کشیدن بیان کنید.

این تکنیک زیبایی به ۳۵ تا ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد. البته،  ممکن است بر اساس مشکلات ظاهری بینی تعداد نخ های جایگذاری شده و مهارت پزشک این زمان متغیر باشد.  پس از پایان دوره ماندگاری لیفت با نخ می توان برای تمدید مجدد آن اقدام کرد.  متخصصین توصیه می کنند قبل از این که اثرات کامل لیفت از بین برود برای انجام این تکنیک زیبایی اقدام کنید تا بتوانید ماندگاری لیفت را برای همیشه حفظ کنید.

روش های دیگر لیفت بینی

امروزه روش‌ های مختلفی برای اصلاح فرم بینی به صورت غیر جراحی انجام می شود که هر کدام در کلینیک های تخصصی و توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می شود .

  • تزریق ژل
  • پلاسما جت
  • تزریق چربی
  • تزریق بوتاکس

فرایند های  غیر جراحی  هستند  که علاوه بر لیفت بینی با نخ می تواند مشکلات ظاهری بینی را برطرف کنند.  متخصصین هر کدام از این روش ها را بر اساس شرایط افراد و عیب های ظاهری بینی انتخاب می کنند . در ادامه در مورد هر کدام توضیحات جداگانه ارائه خواهیم داد.

  • لیفت بینی با تزریق ژل

معمولا این تکنیک زیبایی برای کسانی که بر سطح بینی خود با نا همواریی مواجه هستند انجام می شود. کسانی که از قوز های کوچک و متوسط بینی برخور دارند می‌ توانند با کمک فیلر های تزریق شده سطح بینی خود را صاف و یکدست کنند.

همچنین تکنیک زیبایی برای افتادگی نوک بینی کار ساز خواهد بود.  با تزریق ژل به بینی می توان نتایج پس از جراحی را بهبود بخشید و برای کسانی که پس از جراحی از نتایج آن راضی نیستند مناسب می باشد.  تزریق ژل به بینی نیز روشی موقتی است و تاثیرات آن پس از ۹ تا ۱۸ ماه از بین می  رود.  بنابراین متقاضیان می‌ توانند برای تمدید مجدد اقدام کنند.

ژل هایی که برای اصلاح و باز سازی فرم بینی مورد استفاده قرار می گیرند حاوی ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید می باشد.  این ماده به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود که در جهت تامین رطوبت و آب رسانی پوست کاربرد دارد.  پس از تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید با جذب آب به سمت خود می تواند مشکلات ظاهری بینی را برطرف کنند .

یکی از ویژگی‌ های خاص تزریق ژل به بینی این است که در صورت عدم رضایت متقاضیان نسبت به نتایج و یا بروز واکنش و آلرژی می توان با آنزیم های مخصوص ژل تزریق شده را استخراج کرد.  در کلینیک زیبایی آراد لیفت بینی با تزریق ژل با استفاده از مارک ها و برند های معتبر و توسط متخصصین با تجربه و حرفه‌ ای انجام می‌ شود و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند به بهترین نتایج دست یابند .

  • لیفت بینی با پلاسما جت

لیفت بینی با پلاسما جت معمولاً برای بینی های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد.  با توجه به ویژگی های بینی های گوشتی می توان گفت که انرژی پلاسما با سوزاندن چربی ها و پوست لایه سطح بینی مشکلات ظاهری آن را برطرف می کند.

در این تکنیک زیبایی هیچ برش و بخیه ای  بر سطح بینی ایجاد نخواهد شد بلکه با انرژی پلاسما کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد و با جمع شدن پوست بینی فرم آن تغییر خواهد کرد. همان طور که می‌ دانید بینی گوشتی دارای پوستی ضخیم با منافذ باز است و با کمک پلاسما جت پوست بینی بهبود می یابد.

پس از نفوذ پرتو های دستگاه پلاسما جت به لایه سطحی پوست نقطه های بسیار ظریفی با فاصله نیم میلیمتر ایجاد می شود که این زخم های ایجاد شده به نوعی به ترمیم و بازسازی پوست  می پردازد.  بنابراین نباید نگران زخم ایجاد شده بر سطح بینی باشید.  زخم های ایجاد شده پس از یک هفته می ریزند و پوست و سلول های تازه تر جایگزین آن خواهد شد.

نتایج حاصل از لیفت بینی با پلاسما جت ماندگاری بیشتری نسبت به لیفت بینی با نخ تا خواهد داشت که در حدود پنج سال ماندگار است . حتی با اعمال مراقبت ها می توان مدت ماندگاری را تا سالیان طولانی افزایش داد.

  • لیفت بینی با تزریق چربی

کاربرد های تزریق چربی به بینی دقیقا همانند تزریق ژل می باشد و تفاوت آن ها در نوع فیلر و همچنین مراحل تزریق می باشد . در این تکنیک فیلر ها از بدن خود شخص تهیه می شوند پس  نیاز به ژل های مصنوعی نمی باشد.  در این روش چربی ها با استفاده از دستگاه لیپوساکشن از نواحی مورد نظر استخراج می شوند و پس از پردازش به بینی تزریق خواهند شد .

میزان تخلیه چربی از ناحیه مورد نظر بر اساس میزان نیاز خواهد بود.  معمولاً این تکنیک زیبایی را متخصصین برای جواندسازی پوست و حجم دهی به بخش های مختلف صورت پیشنهاد می کنند . در مواقعی که افراد نسبت به ژل ها حساسیت داشته باشند تزریق چربی انجام می شود . یکی از مزایای تزریق چربی نتایج طبیعی و ماندگاری آن می باشد.

سلول های چربی  پس از تزریق به بافت های دیگر می جسبند  و امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد.  معمولاً به دلیل انجام تکنیک لیپوساکشن این فرآیند روشی نیمه تهاجمی معرفی می شود.  بنابراین پس از تزریق چربی نیاز به دوره نقاهت بیشتری نسبت به روش های دیگر خواهد داشت.  در این شرایط متخصصین روش های ساده را گزینه بهترین می دانند.

  • لیفت بینی با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روش های دیگر غیر جراحی برای لیفت و بالا کشیدن نوک بینی می باشد . در این روش متخصصین با استفاده از سم بوتولونیوم عضلات این ناحیه را فلج می کنند و نوک بینی به سمت بالا کشیده می شود.  این تکنیک زیبایی نیز نتایج موقتی دارد و پس از ۴ تا ۶ ماه تاثیرات آن از بین می رود.

معمولاً تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در هنگام خندیدن نیز کاربرد دارد.  نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی پس از یک هفته قابل مشاهده است . در این روش متخصصین قبل از تزریق سم بوتولونیوم تست آن را بر بدن انجام می دهند چون برخی افراد ممکن است پس از تزریق دچار حساسیت شوند.

در این روش بدون نیاز به برش ،  بخیه و حتی خونریزی لیفت بینی انجام خواهد شد و نتایج موثری به همراه دارد.  به دلیل هزینه مناسب و مشاهده نتایج در زمان کوتاه تزریق بوتاکس راه کاری ساده موثر و سریع معرفی می شود اما به دلیل مدت ماندگاری کم آن کمتر از این تکنیک زیبایی در جهت لیفت بینی استفاده می شود. از عوارض لیفت بینی با تزریق بوتاکس می توان به تورم ، سوزش و کمی التهاب اشاره کرد که در زمان بسیار کوتاهی برطرف می شوند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

لیفت بینی با ژل

 آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ

لیفت بینی با نخ در اصفهان

نتیجه گیری :

در گذشته تنها راه برای اصلاح فرم بینی و برطرف کردن عیب ها و نواقص آن عمل جراحی یا رینوپلاستی بود.  برخی افراد به دلیل ترس از عمل جراحی،  دوره نقاهت طولانی مدت و یا هزینه های گزاف آن ترجیح می دادند که با مشکلات بینی خود کنار بیایند اما امروزه با استفاده از روش های مختلف لیفت بینی می توان به راحتی و در مدت زمان کوتاهی معایب و نواقص ظاهری بینی را برطرف کرد.

در این تکنیک های زیبایی نیاز به تغییری در ساختار داخلی بینی نمی باشد و فقط فرم بینی تغییر می کند . لیفت بینی با نخ یکی از روش های پر طرفدار غیر جراحی است که با استفاده از نخ های جذبی انجام می شود.  در این روش نتایجی طبیعی و موثر حاصل می شود و نتایج حاصل از آن کمتر از جراحی نمی باشد.

اما،  متاسفانه این روش نتایج دائمی به دنبال ندارد و باید برای تمدید مجدد اقدام کرد. نخ هایی که در زیر بافت بینی قرار می گیرد قابل مشاهده نخواهد بود و به مرور زمان در پوست جذب می شوند.  این تکنیک زیبایی علاوه بر اصلاح فرم بینی می تواند سبب جوان سازی و افزایش کلاژن سازی  در پوست شود و نتایج عالی و رضایت بخشی به دنبال دارد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/uj01

لینک آپارات:https://aparat.com/v/o8NSC

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.