زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت بینی با تزریق ژل چگونه است؟

لیفت بینی با تزریق ژل چگونه است؟
محتوا پنهان
1 لیفت بینی با تزریق ژل چگونه است؟
1.1 منظور از لیفت بینی با تزریق ژل چیست ؟

لیفت بینی با تزریق ژل چگونه است؟

امروزه برای داشتن چهره ای زیبا و جذاب داشتن بینی خوش فرم یکی از فاکتور های مهم زیبایی محسوب می شود عمل جراحی بینی فارغ از سن و جنسیت افراد جزء پر طرفدار ترین عمل های زیبایی محسوب می شود.

اما متاسفانه این جراحی خطرات و ریسک های زیادی به همراه دارد و ممکن است پس از پشت سر گذاشتن مراحل پر خطر و دوره نقاهت طولانی مدت به نتایج مورد نظر و دلخواه نرسید به همین دلیل ما در طی این مطلب قصد داریم شما را با یکی از راه های بی درد سر و موثر به نام لیفت بینی با تزریق ژل آشنا کنیم .

این تکنیک زیبایی روشی بدون آسان برای زیبا تر شدن بینی است که در مورد آن گفت و گو می کنیم.‌ پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

منظور از لیفت بینی با تزریق ژل چیست ؟

تزریق ژل یکی از روش های بی درد سر و غیر جراحی است که در طی انجام آن از ژل های پر کننده استفاده می شود.‌ برای تغییر فرم بینی در این روش از ژل های مختلفی می توان استفاده کرد اما معمولاً مرغوب‌ ترین ژلی که برای این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد.‌

تزریق انواع ژل ها به بینی در برخی  مواقع بهترین جایگزین برای عمل جراحی رینوپلاستی می‌ باشد و می‌ تواند زیبا جویان را به نتایج مد نظر شان برساند. برای انجام این فرایند متخصصین از بی حسی موضعی استفاده می کنند و بر اساس مشکلات ظاهری بینی ژل در بخش ‌های مختلف آن تزریق می شود. تزریق ژل یکی از  روش های موقتی می باشد و پس از مدت زمان مشخصی تاثیرات آن از بین می رود .

معمولاً متخصصین از این تکنیک زیبایی برای بر طرف کردن نا هموار ی های سطح بینی شیار ها و فرورفتگی ها استفاده می کنند و نتایجی طبیعی و موثر به همراه دارد.‌ بر خلاف عمل جراحی رینوپلاستی نتایج تزریق ژل بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است و نتایجی عالی به همراه دارد.  ترکیبات ژل های تزریقی با ساختار بدن سازگاری دارند و احتمال عوارض نا خوشایند به ندرت اتفاق می افتد.

در این تکنیک زیبایی نیازی به تغییرات ساختار داخلی بینی از قبیل غضروف ها، استخوان ها و مخاط بینی نمی باشد بلکه فقط فرم ظاهری آن دچار تغییر می شود. با اصلاح فرم بینی با تزریق ژل تناسب خاصی بین اجزاء صورت ایجاد می‌ شود و زیبایی چهره را چندین برابر خواهد کرد. مدت زمانی که برای تزریق ژل در نظر می گیرند بسیار کوتاه است و زیبا جویان بدون محدودیت می توانند به محل کار خود باز گردند.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-تزریق ژل

مراحل انجام لیفت بینی تزریق ژل

تکنیک زیبایی تزریق ژل علی رغم این که روشی کم خطر و ایمن است عوارض جدی نیز به همراه نخواهد داشت.  اما مراحل انجام این فرآیند باید با تکنیکی  تخصصی، حساس و دقت بالا سپری شود متخصصین در مرحله اول معایب بینی را مورد بررسی قرار می دهند و در مورد انتظارات و خواسته های زیبا جویان گفت‌ و گو خواهند کرد.

محل تزریق ژل در مراحل ابتدایی مشخص می شود تا مراحل تزریق برنامه‌ ریزی شود.‌ مراحل انجام این فرایند با بی حسی موضعی انجام می شود سپس بر اساس تغییراتی که باید در بینی انجام شود تزریق ژل با استفاده از سرنگ های ظریفی در بخش های مختلف بینی صورت می گیرد .

بر اساس تغییراتی که قرار است در بینی ایجاد شود چند تزریق با دوز معین ژل انجام می شود پس از پایان مراحل تزریق پزشک با ماساژ های ملایم فرم بینی را به شکل مورد نظر تبدیل خواهد کرد.  پس از پایان مراحل لیفت  تاثیرات اولیه آن قابل مشاهده است پزشک برای کاهش التهاب و سوزش ناحیه تزریق از کمپرس سرد استفاده می کند پس از پایان مراحل متقاضیان می توانند کلینیک را ترک کنند و به محل کار خود یا منزل باز گردند.

کاربرد ها و مزایای لیفت بینی با تزریق ژل

 همان طور که در بخش های قبل اعلام کردیم تزریق ژل می تواند جایگزین موثری به جای عمل جراحی رینوپلاستی باشد اما این موضوع برای همه معایب بینی صادق نمی باشد.  بلکه پس از مراجعه به کلینیک و تشخیص پزشک این تکنیک زیبایی انجام می شود.

پس  شما زمانی که به کلینیک مراجعه می‌ کنید در مورد شرایط خود و انتظاراتی که دارید با پزشک گفت و گو می کنید . در این صورت مشخص می شود این فرایند راه حل مناسبی است یا خیر!!  برخی از مشکلاتی که می توان با تزریق ژل رفع کرد عبارتند از :

  • از بین بردن مشکل انحراف بینی
  • تجدید و بازسازی ساختمان بینی های کوچک
  • اصلاح فرم ظاهری و هموار کردن سطح بینی های قلابی شکل
  • از بین بردن قوس های خفیف و متوسط
  • از بین بردن افتادگی نوک بینی
  • رفع مشکلات و اصلاح فرم بینی پس از عدم رضایت از نتایج جراحی
  • از بین بردن افتادگی خفیف تا متوسط بینی
  • رفع مشکلات بینی های سر بالایی
  • رفع فرو رفتگی ها و بر آمدگی های ایجاد شده در پره ها
  • اصلاح فرم بینی های پهن و کوبیده

نا گفته نماند که اگر مشکلات شما مربوط به تیغه و استخوان بینی گوشتی باشد با تزریق ژل نمی توانید نتایج مثبتی حاصل کنید و در این شرایط متخصصی عمل جراحی رینوپلاستی را پیشنهاد می‌ دهند.

مزایا

لیفت بینی با تزریق ژل یکی از پیشنهاد های عالی برای کسانی است که برای عمل جراحی دچار شک و تردید هستند و یا به دلیل مشکلات مالی یا پزشکی قادر به انجام عمل جراحی نمی باشد.  این تکنیک زیبایی و سر پایی مزایای زیادی به همراه دارد که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

  • مشاهده نتایج عالی و نسبتاً ماندگار

یکی از بزرگترین مزایای که از تزریق ژل به بینی می توان به آن  اشاره کرد این است که پس از انجام تزریق می توان تاثیرات اولیه آن را مشاهده کرد.  البته نتایجی که مشاهده می کنید نتایج نهایی و قطعی نیست اما می توانید شاهد تغییرات خاصی در چهره خود باشید .‌

همچنین نتایج حاصل شده از تزریق ژل ماندگاری نسبتاً مناسبی دارد و شما می توانید به سادگی فرم ظاهری بینی خود را تغییر دهید و مشکلات آن را رفع کنید.‌ در نتیجه اگر نگران عوارض نا خوشایند  پس از جراحی مانند خونریزی ،درد و حتی هزینه های گزاف آن هستید با تزریق ژل به بینی این نگرانی ها رفع می شود و می توانید نتایجی در حد جراحی حاصل کنید.

  نا گفته نماند که با تزریق ژل نمی‌ توانید پولیپ بینی را درمان کنید.  بنابراین باید عمل جراحی انجام شود.

  • پرداخت هزینه مقرون به صرفه

با در نظر گرفتن معاینات قبل و بعد از عمل جراحی، پرداخت هزینه اتاق عمل و  مراقبت های ویژه هزینه عمل جراحی بسیار زیاد می شود هر چند که شما مقدار زیادی برای عمل بپردازید هزینه های شما بر اساس مهارت پزشک و بیمارستانی که مراجعه می کنید نیز متفاوت می باشد.

قطعاً متخصصین با تجربه و با سابقه دستمزد پایینی دریافت نخواهند کرد .اما تزریق ژل جزء روش های کم هزینه با نتایج موثر می باشد.

  • دوره بهبودی کوتاه مدت

شما می توانید بلافاصله پس از تزریق ژل فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید چند ساعت استراحت پس از تزریق شرایط شما را مساعد می کند و نیاز به هیچ گونه دوره نقاهت و استراحتی در منزل نخواهد داشت.

پس از تزریق ژل شما شاهد هیچ کبودی در ناحیه بینی و اطراف چشم خود نخواهید بود و نیاز به پانسمان در این ناحیه نمی باشد.  بنابراین فعالیت های روزانه خود را می توانید بدون درد سر و ناراحتی ادامه دهید.

  • غیر تهاجمی بودن تزریق ژل

یکی از مزایای مهم تزریق ژل به بینی این است که مراحل آن بدون تهاجم می باشد.  این تکنیک زیبایی به طور صد در صد از حالت تهاجمی خارج است و با استفاده از چند تزریق کوچک انجام می شود بنابراین اگر کسی شرایط انجام عمل جراحی و بیهوشی در اتاق عمل را ندارد می تواند با تزریق ژل فرم ظاهری بینی خود را به شکل دلخواه تغییر دهد.

  • عدم وجود آثار زخم و بخیه بر روی بینی

یکی از مشکلات رایج دیگری که پس از انجام عمل جراحی مشاهده می‌ شود بر جای ماندن جای بخیه ها در اطراف بینی و زیر آن است و با التهاب و قرمزی همراه می باشد و تا حدی می تواند از زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار دهد.  شما با تزریق فیلر بینی شاهد چنین عوارضی نمی باشید زیرا سرنگ هایی که در این روش استفاده می شود هیچ اثری از خود بر جای نمی گذارد.

بهترین کاندیدای لیفت بینی با تزریق ژل چه کسانی هستند ؟

همه کسانی که دوست دارند فرم بینی خود را تغییر دهند و یا قبلا عمل جراحی انجام داده اند و  از نتایج آن رضایت ندارند می‌ توانند برای اصلاح مشکلات ظاهری بینی خود از تکنیک زیبایی تزریق ژل استفاده کنند.  بنابراین کاندیدای مناسب این تکنیک زیبایی به شرح زیر می باشند

  • کسانی که با برجستگی های کوچک بر سطح بینی خود مواجه هستند و قصد دارند آن ها را بر طرف کنند.
  • افرادی که دارای نا هموار ی، فرو رفتگی یا گودی بر روی بینی خود هستند.
  • کسانی که دارای بینی با ظاهر نا متقارن هستند.
  • کسانی که بینی تختی دارند و می خواهند پل یا برجستگی بر سطح بینی خود ایجاد کنند.
  • کسانی که در نوک بینی خود با افتادگی مواجه هستند و می خواهند با روشی مناسب نوک بینی را لیفت یا یا بالا ببرند.

با توجه به این که تزریق ژل جزء روش های سر پایی و بدون جراحی است اما همچنان برای برخی افراد انجام آن امکان پذیر نمی باشد بنابراین کسانی که از تزریق ژل باید اجتناب کنند عبارتند از :

  • افراد زیر ۱۸ سال
  • کسانی که درگیر عفونت های فعال در ناحیه سینوس ها هستند.
  • کسانی که نسبت به فیلر های تزریقی و ماده بی حسی دچار حساسیت می شوند.
  • کسانی که سابقه بیماری در بافت همبند یا اختلالات خونی دارند.
  • کسانی که در دوران شیر دهی و بارداری قرار دارند.
  • کسانی که سابقه سینوزیت دارند باید پزشک خود را در جریان قرار دهند.
  • کسانی که تصمیم دارند از اقدامات زیبایی مانند لایه برداری یا لیزر یک هفته پس از تزریق استفاده کنند.
  • کسانی که مجبور ند دارو های رقیق کننده و آنتی بیوتیک استفاده کنند.
  • کسانی که در ناحیه لثه ها یا دندان به باکتری های گرم مثبت مبتلا هستند .باید قبل از انجام تزریق ژل برای درمان مشکلات خود به دندانپزشکی مراجعه کنند.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از تزریق ژل به بینی شرایط جسمانی و بدنی زیبا جویان را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط تزریق ژل را انجام می دهند و در غیر این صورت راه کار های زیبایی دیگر را پیشنهاد می کنند.

عوارض جانبی لیفت بینی با تزریق ژل چیست ؟

عوارضی که پس از تزریق ژل به بینی مشاهده می کنید بسیار کم و خفیف است و با عوارض پس از عمل جراحی رینوپلاستی قابل مقایسه نمی باشد.  پس ممکن است که در ناحیه تزریق با کمی تورم خفیف مواجه شوید و یا کمی کبودی و قرمزی در این ناحیه مشاهده شود.

این عوارض کاملاً زود گذر و موقتی هستند و در طی یک تا دو روز رفع خواهند شد.  هم چنین دردی که در حین تزریق ژل تجربه می‌ کنید بسیار خفیف و نا چیز است و هیچ ناراحتی برای شما ایجاد نمی کند.  متخصصین در حین تزریق با دارو های بی حسی درد را کنترل خواهند کرد.

احساس بر آمدگی یا سفتی بر سطح بینی ممکن است تا دو هفته ایجاد شود که کاملاً طبیعی است.  زمانی که ژل ها در یک بخش از بینی جمع می  شوند از ماساژ دادن یا فشار دادن این محل بپرهیزید و برای رفع این مشکل به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک با ماساژ های ملایم و تدریجی سطح پوست را صاف و یکنواخت کند.

البته، دقت در انتخاب پزشک و کلینیکی که مراجعه می‌ کنید مهمترین موضوع در کاهش و حداقل رساندن عوارض می باشد.  با داشتن مهارت کافی پزشک شما می توانید از تاثیرات بی‌ نظیر این فرایند نهایت لذت را ببرید.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد همواره تلاش می‌ کنند تا خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو را به بهترین نحو و با کیفیت بالا انجام دهند.

همچنین  در این کلینیک از نیرو های متخصص و آموزش دیده بهره مند خواهید شد و مواد مورد استفاده با کیفیت و استاندارد می باشند.  یکی از عوارض پس از تزریق ژل که به ندرت متقاضیان شاهد آن خواهند بود  انسداد شریان های خونی و  توقف جریان خون رسانی در این ناحیه می باشد .

زمانی این عارضه مشاهده می شود که پزشک از مهارت و تجربه کافی برخوردار نباشد و با پر کردن ژل به طور مستقیم در شریان ها اتفاق می افتد.  بنابراین شما باید قبل از انجام این فرایند از رفتن به مراکز غیر معتبر خود داری کنید و حتماً از مهارت پزشکیچ خود اطمینان کامل حاصل کنید.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-تزریق ژل

هزینه لیفت بینی با تزریق ژل چقدر است ؟

بسیاری از افراد به این دلیل تزریق ژل را انتخاب می‌ کنند که توانایی پرداخت هزینه های گزاف عمل جراحی را ندارند.

این تکنیک زیبایی در کنار مزایای بی نظیر آن هزینه مقرون به صرفه ای دارد البته بر اساس مشکلات و معایب ظاهری بینی هزینه ها برای همه افراد متفاوت است و نمی توان هزینه ثابتی را برای این فرایند اعلام کرد.  عوامل مختلفی هزینه های تزریق ژل را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از :

  • نوع ژل انتخاب شده
  • میزان دوز تزریق
  • میزان مشکلات و معایب ظاهری بینی
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • تعرفه کلینیک می باشد.

 شما می توانید با حضور در جلسه مشاوره اطلاعات قطعی و دقیقی در مورد هزینه های خود دریافت کنید. البته،  باید به این موضوع توجه کنید که تزریق ژل روشی موقتی است و پس از پایان دوره ماندگاری باید برای تزریق مجدد اقدام کنید .

پس برای مدیریت هزینه های خود این موضوع را در نظر بگیرید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه ها با تعرفه استاندارد ارائه می شود شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از لیفت بینی با تزریق ژل

مهم ترین اقدام قبل از تزریق ژل به بینی تحقیق در مورد کلینیک و مهارت پزشک می باشد.  شما با انتخاب درست و  دقیق می‌ توانید میزان عوارض را به حداقل برسانید.  متخصصین با تجربه قبل از تزریق ژل همه شرایط جسمانی و بدنی شما را می سنجند و بر اساس معایب ظاهری بینی میزان دوز معین و  نوع ژل مناسب را انتخاب خواهند کرد.

همچنین پزشک توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت های قبل و پس از تزریق ژل در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید از توصیه های مهم متخصصین قبل از تزریق ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • یک هفته قبل از تزریق ژل باید مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی را متوقف کنید .
  • یک هفته قبل از تزریق از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون، دارو های ضد التهابی، ویتامین ها و مکمل ها بپرهیزید.  زیرا ممکن است در حین تزریق باعث خونریزی شود و در دوره نقاهت شدت کبودی را افزایش می دهد.
  • زمانی که به کلینیک مراجعه می‌ کنید پوستتان باید تمیز باشد و از هیچ گونه لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • چند روز قبل از تزریق ژل مایعات زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • اگر به سرما خوردگی یا بیماری‌ های ویروسی مبتلا هستید قبل از جلسه تزریق مورد درمان قرار بگیرید.

مراقبت های پس از لیفت بینی با تزریق ژل

  • پس از انجام این تکنیک زیبایی توصیه می شود تا دو هفته انجام انواع فعالیت های ورزشی و شدید بدنی را کنار بگذارید

زیرا با افزایش جریان خون رسانی در حین انجام فعالیت ها شاهد عوارضی مانند قرمزی و خونریزی خواهید بود.

  • تا بهبودی کامل قرمزی و تورم پس از تزریق، از شنا کردن، رفتن به سونا، استخر و جکوزی خودداری کنید.
  • میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

یکی از میوه های مناسب پس از تزریق ژل آناناس است این میوه سرشار از مواد مفیدی مانند آرنیکا و بروملین می باشد و سرعت بهبودی را افزایش خواهد داد.

  • تا ۶ ساعت پس از تزریق ژل بهتر است از کمپرس سرد استفاده کنید تا تورم و کبودی ایجاد شده را به حداقل برسانید.
  • تا ۳ روز توصیه می شود از کپسول های سفالکسین استفاده کنید تا از بروز عفونت پیشگیری شود.
  • تا ۲۴ ساعت توصیه می شود از آرایش کردن خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرد و غبار و آلودگی‌ های محیطی بپرهیزید.
  • تا چند روز هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید .
  • از فشار آوردن به بینی، دستکاری کردن و فین کردن خودداری کنید .

اثرات و نتایج :

برای اصلاح و زیبایی فرم بینی متخصصین می توانند از  فیلر های متنوعی استفاده کنند اما همه فیلر ها نتایج موقتی به همراه دارند و از نظر متخصصین گزینه دائمی این فیلر ها مناسب نمی باشد.

زیرا عوارض نا خوشایند ی را به همراه خواهد داشت.  فیلر های بینی به مرور زمان در این ناحیه جذب می شوند و مدت ماندگاری آن ها متفاوت می باشد که از سه ماه تا دو سال خواهند بود.  از نظر متخصصین مرغوب ترین و بهترین ژل برای بینی ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد.

این فیلر ها پس از تزریق به مرور زمان در پوست جذب می شوند و فرم بینی پس از ۹ تا ۱۸ ماه به حالت طبیعی خود باز می گردد و شما می توانید در صورت رضایت از نتایج، برای تمدید مجدد اقدام کنید.

 یکی از ویژگی های متمایز ژل های حاوی هیالورونیک اسید این است که در صورت عدم رضایت از نتایج و بروز عوارض نا خوشایند می‌ توانید با آنزیم های مخصوصی به نام هیالورونید ژل  تزریق شده را استخراج کنید .

البته ، شما می توانید تا جذب ژل ها نیز صبر کنید.  زمانی که تزریق ژل را انجام می دهید بلافاصله می‌ توانید شاهد تاثیرات اولیه آن باشید اما برای مشاهده نتایج قطعی باید ۷ تا ۱۰ روز صبر کنید.  در این فاصله زمانی ژل تزریق شده با بافت بینی یکی می شود و نتایجی طبیعی و عالی حاصل می کنید.

این تکنیک زیبایی برای بر طرف کردن نا هموار ی های سطح بینی و افتادگی نوک بینی بسیار موثر است و نتایجی در حد عمل جراحی به همراه خواهد داشت.

انواع فیلر های مناسب برای تزریق به بینی

دو نمونه از فیلر های که برای اصلاح فرم بینی پیشنهاد می‌ شود فیلر های حاوی هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسی آپاتیت می باشد.  این دو فیلر می تواند در تولید کلاژن و الاستین پوست تاثیر گذار باشد.

کلاژن و الاستین دو پروتئین بسیار مهم سازنده پوست هستند.  امروزه فیلر ها با برند های متفاوتی در بازار وجود دارند که برخی از برند ها بیشتر مورد توجه متخصصین زیبایی قرار گرفته اند.

البته،  متخصص فیلر های حاوی هیالورونیک اسید را گزینه بهتری برای لیفت بینی با تزریق ژل می دانند زیرا باعث افزایش رطوبت و هیدراته کردن پوست نیز می شوند  و تاثیر بی‌ نظیری بر نا هموار ی های بخش های مختلف بینی خواهد داشت.  فیلر های مرغوبی که حاوی هیالورونیک اسید است عبارتند از

  • Captique
  • Estielis
  • Elevess
  • Hylaform
  • Juvederm
  • Perlane
  • Prevelle
  • Puragen
  • Restylane

فیلر های حاوی هیدروکسی آپاتیت دارای ترکیباتی هستند که به طور طبیعی در استخوان های ما وجود دارند و ترکیب شبه معدنی است معمولاً متخصصین برای رفع خطوط روی بینی  و حجم دهی به بخش های مختلف صورت این فیلر را مورد استفاده قرار می دهند که منشا غیر حیوانی دارد و بهترین برند آن  Radisse می باشد.

یکی از فیلر دائمی  که ماندگاری طولانی مدت دارد بلا فیل  می باشد که این ژل دارای کلاژن و دانه های ریز پلی متیل متاکریلات خواهد بود.  این فیلر در سال ۲۰۰۶ برای از بین بردن چین و چروک های سطح بینی مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است و در سال ۲۰۱۴ در جهت رفع جای زخم و جای آکنه مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولاً این نوع فیلر برای افراد زیر  ۲۱ سال و کسانی که نسبت به فیلر ها دچار حساسیت شدید می‌ شوند توصیه نخواهد شد.

دوره نقاهت پس از لیفت بینی با تزریق ژل چقدر است ؟

تکنیک زیبایی تزریق ژل به بینی یکی از روش های سر پایی و بی خطر است که تاثیرات بی نظیری بر بر طرف کردن عیب های ساختاری بینی خواهد داشت.  بنابراین پس از پایان مرحله تزریق زیبا جویان می توانند بدون نیاز به استراحت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند.

این پروسه زیبایی عوارض خطرناک و احتمالی به همراه ندارد و نحوه انجام آن به عنوان سازگار ترین و کم خرج ترین فرایند زیبایی مورد تایید قرار گرفته است.  البته پس از پایان  فرایند تزریق به دلیل شروع دوران ترمیم پروسه شاهد  عوارض نا چیزی خواهید بود که می توان آن ها را پاسخ طبیعی بدن نسبت به ژل های تزریقی معرفی کرد.

تورم و التهاب پوست، قرمزی و کبودی از جمله عوارض پس از تزریق است که در طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت رفع می شود.  برای بهبودی و سرعت ترمیم این فرایند اعمال برخی از مراقبت ها توصیه می شود . البته باید به این نکته توجه کنید که میزان تخصص و مهارت پزشک تاثیر مستقیمی بر کیفیت و نتایج تزریق خواهد داشت و می تواند معایب و عوارض پس از تزریق را به کمترین حد خود برساند.

پس از تزریق ژل به بینی باید از ایجاد هر گونه فشار به این ناحیه خود داری کنید.  استفاده از کمپرس سرد،  تغذیه مناسب و عدم هر گونه فشار به بینی  سرعت بهبودی را افزایش خواهد داد.

تعداد جلسات لیفت بینی با تزریق ژل چقدر است ؟

تزریق ژل به بینی پس از پشت سر گذاشتن جلسه مشاوره در طی یک جلسه و به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه انجام می‌ شود. البته، این فاصله زمانی به دوز تزریق و میزان اصلاحات ظاهری بینی بستگی دارد.

  تزریق ژل به بینی جزء روشذهای موقتی است بنابراین شما پس از پایان دوره ماندگاری می توانید برای تزریق مجدد به کلینیک مراجعه کنید.

متخصصین توصیه می کنند تا زمانی که ۲۰ تا ۳۰ درصد از تاثیرات ژل بر بینی باقی مانده برای تمدید مجدد اقدام کنید تا بتوانید نتایج موثری حاصل کنید همچنین میزان حساسیت و واکنش بدن نسبت به تزریق ژل‌ها کاهش یابد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل با برند های معتبر و استاندارد انجام می شود.

لیفت بینی استخوانی با تزریق ژل

کسانی که دارای بینی استخوانی هستند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل می باشند. این افراد معمولاً دارای قوز بینی هستند متخصصین با تزریق ژل در بالا و پایین بر آمدگی پل بینی تیغه آن را صاف می کنند. برخی از بینی های استخوانی حالتی افتاده دارد که با تزریق ژل به نوک آن می توان مشکلات آن را رفع کرد.

لیفت بینی گوشتی با تزریق ژل

تزریق فیلر برای انواع مدل های بینی موثر است.  مدل بینی های گوشتی با تزریق صحیح ژل اصلاح می شود اما برای رفع تغییرات جزئی آن موثر است. برای تغییرات چشمگیر این مدل بینی باید از جراحی استفاده کرد.

کسانی که دارای بینی گوشتی و بزرگ هستند نمی توانند با تزریق فیلر به نتایج مورد دلخواه خود برسند اما در مورد بینی های کوچکتر پزشک با تزریق فیلر در تیغه و نوک آن حالت بینی را کشیده تر می کند.

کسانی که بینی گوشتی دارند بهتر است به جای تزریق فیلر از روش های کوچک کننده مانند آمپول ها استفاده کنند آمپول هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد حاوی آنزیم هیالاز است.  تزریق این آمپول با بی حسی موضعی انجام می‌ شود که معمولاً متخصصین تزریق این آمپول را در طی ۲ تا ۶ جلسه انجام خواهند داد.

« سوالات رایج زیبا جویان در مورد لیفت بینی »

لیفت بینی با تزریق ژل بهتر است یا نخ ؟

لیفت بینی با نخ  برای بالا کشیدن نوک  بینی و تغییر مدل آن مناسب است . معمولاً در این تکنیک زیبایی از نخ های خار دار استفاده می شود و با قرار گرفتن این نخ ها  در زیر پوست خار های  آن از  حرکت نخ ها جلوگیری خواهد کرد.

هر دو  تکنیک زیبایی غیر جراحی هستند و عوارض نا چیزی به همراه دارد.  متخصصین بر اساس مشکلات ظاهری بینی و انتظارات متقاضیان یکی از روش ها را انتخاب خواهد کرد.  اگر به دنبال روشی مناسب برای بالا کشیدن بینی خود هستید لیفت با  گزینه مناسب تری است اما برای داشتن تیغه ای صاف و هموار تزریق ژل پیشنهاد می شود.

آیا لیفت بینی با تزریق ژل درد دارد ؟

خیر، همه مراحل تزریق ژل با بی حسی موضعی انجام می‌ شود.  البته فیلر های حاوی هیالورونیک اسید دارای ماده ای به نام لیدوکائین است که در هنگام تزریق میزان درد را به حداقل می رساند.  بنابراین زیبا جویان در هنگام تزریق هیچ دردی احساس نمی کنند.

آیا با تزریق فیلر می توان بینی را کوچک کرد ؟

معمولاً تزریق فیلر در جهت افزایش حجم بینی و هموار کردن سطح آن مورد استفاده قرار می گیرد.  اما،  متخصصین با تزریق فیلر ها با خطای دید ایجاد شده معایب بینی را بر طرف می کنند.

در این روش با بر طرف کردن بر آمدگی تیغه بینی و بر جسته شدن نوک آن و همچنین ایجاد تقارن در دو طرف بینی می توان نتایج مثبتی حاصل کرد تا بینی کوچک تر به نظر برسد.

در صورت عدم رضایت چگونه می توانم  فیلر بینی را از بین ببرم ؟

نتایجی که پس از تزریق ژل  حاصل می شود موقتی است و پس از چند ماه ماه از بین می رود.  در صورت عدم رضایت متقاضیان و مشاهده عوارض نا خوشایند می توان با استفاده از آنزیم های مخصوص  ژل تزریق شده را استخراج کرد . تزریق این آنزیم کمی با درد  همراه است بنابراین متخصصین توصیه می کنند تا جذب ژل ها در بینی صبور باشید.

چه مدت پس از تزریق فیلر می توانم ورزش کنم ؟

تزریق فیلر جزو روش های سر پایی است بنابراین متقاضیان می توانند پس از ترک کلینیک فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند اما توصیه می شود به مدت یک تا دو هفته از انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی و همچنین جا به جایی اشیاء سنگین خودداری کنید تا تورم و کبودی ایجاد شده در ناحیه بینی به طور کامل بهبود یابد.

چگونه بهترین متخصص را برای لیفت بینی با تزریق ژل انتخاب کنیم ؟

برای انتخاب بهترین پزشک متخصص  باید به تجربه و مجوز های پزشک دقت داشته باشید.  پزشک ماهر و با تجربه قبل از تزریق فیلر به بینی شرایط زیبا جویان را مورد بررسی قرار می‌ دهد و پس از معاینه مطمئن می شود که این تکنیک زیبایی می تواند نتایج مطلوب و مثبتی به همراه داشته باشد.

پس برای انتخاب پزشک ماهر و با تجربه باید مواردی  که در ادامه ذکر می کنیم را مورد توجه قرار دهید.

دارا بودن مجوز های لازم به معنی آموزش تزریق فیلر و انواع روش های زیبایی دیگر می باشد . متخصصین با تجربه می توانند با بروز هر مشکلی در فرم بینی  اقدامات لازم را به خوبی انجام دهند. پس شما باید قبل از انتخاب پزشک به  نمونه کار های وی دقت کنید تا با خیال راحت به پزشک خود اعتماد کنید .

اگر قصد دارید برای زیبایی فرم بینی خود تزریق ژل را انجام دهید بهتر است که لیستی از پزشکان متخصص تهیه کنید و با مراجعه به وب سایت های آن ها اطلاعات کافی در مورد مهارت پزشک حاصل کنید.

اقدام دیگری که می توانید انجام دهید مراجعه به کلینیک است.  شما پس از حضور در کلینیک  و گفت و گو با پزشک می توانید تصمیمی درست و عاقلانه بگیرید. حتی می توانید با مراجعین  قبلی کلینیک صحبت کنید تا در مورد میزان رضایت آن ها اطلاعاتی حاصل کنید.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه و با استفاده از تجهیزات مدرن و با استاندارد انجام می شود.  رضایت زیبا جویان در این کلینیک مهم ترین هدف کادر درمانی ما در این کلینیک می باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

قیمت لیفت بینی با نخ در اصفهان

بهترین دکتر لیفت بینی در اصفهان

همه چیز درباره لیفت بینی با نخ در کلینیک آراد

نتیجه گیری :

اگر به دنبال تغییر خاصی در چهره خود هستید و فکر می‌ کنید که از مدل بینی خود رضایت ندارید می توانید برای لیفت بینی با تزریق ژل اقدام کنید.  در واقع این روز ها تغییرات جزئی در بینی جزء عمل های زیبایی رایجی است که توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود .

با انجام این تغییرات می توان مشکلات  ظاهری خفیف و جزئی بینی را در کوتاه ترین زمان بر طرف کرد.  همان طور که می‌ دانید مدل بینی نقش بسزایی در ترکیب و تناسب اجزای دیگر صورت ایفا می کند و به دلیل این که در مرکز صورت قرار گرفته تاثیر بی نظیری بر فرم چشم ها، گونه ها و حتی لب ها خواهد داشت.

بنابراین با یک ایراد کوچک و جزئی زیبایی ظاهری چهره تحت تاثیر قرار می گیرد.  امروزه به دلیل خطرات و ریسک های عمل جراحی بینی گرایش متقاضیان به روش های غیر جراحی افزایش یافته است که  با روش‌ های مختلفی می‌ توان فرم ظاهری بینی را تغییر داد .

با تزریق ژل به بینی می توان معایب ظاهری بینی مانند نا هموار ی ها ،فرو رفتگی ها، برآمدگی ها و شیار های ایجاد شده بر سطح بینی را رفع کرد.  در این تکنیک زیبایی هیچ برش و بخیه ای بر سطح بینی ایجاد نمی شود بلکه با چند ترکیب ساده عمل بینی به شکل دلخواه تغییر خواهد کرد .

یکی از ویژگی‌ های خاص این فرایند این است که هیچ تغییری در ساختار داخلی بینی ایجاد نمی شود و فقط فرم ظاهری آن به شکل دلخواه تغییر می کند.  با این تزریق ژل  می‌ توانید به مدت ۹ تا ۱۸ ماه بینی زیبا و خوش فرم داشته باشید و در صورت رضایت برای تمدید مجدد آن اقدام کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی لیفت بینی به صورت غیر جراحی از قبیل:

  • تزریق ژل
  • لیفت با نخ
  • پلاسما جت
  • تزریق بوتاکس

 انجام می شود.  شما می توانید با مطالعه مقاله های دیگر ما در وب سایت این کلینیک اطلاعات جامعی در مورد هر کدام از این تکنیک های زیبایی حاصل کنید.  متخصصین هر کدام از این روش ها را بر اساس انتظارات و خواسته های متقاضیان و همچنین مشکلات ظاهری بینی انتخاب می کنند .

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/ag55

لینک آپارات:https://aparat.com/v/xjEeO

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/6UykQhid

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.