زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هایفو واژینال در اصفهان

هایفو واژینال در اصفهان
محتوا پنهان
1 هایفو واژینال در اصفهان
1.1 هایفو واژینال چیست ؟

هایفو واژینال در اصفهان

هایفو واژینال یکی از روش های تاثیر گذار و پیشرفته در حوزه پزشکی است که در چند سال اخیر برای درمان شل شدگی و افتادگی واژن خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.  این تکنیک روشی کاملاً غیر جراحی است که هدف آن ترمیم و بازسازی بافت های داخلی واژن می باشد.

همان طور که می دانید روش‌ های مختلفی برای درمان مشکلات واژن به صورت جراحی وجود دارد و این مسئله باعث ترس و نگرانی خانم ها می شود.  به همین دلیل ما در جهت کاهش نگرانی و آشنایی با این تکنیک مدرن و پیشرفته پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید تا توضیحاتی در مورد عملکرد و تاثیر گذاری هایفو تراپی واژن ارائه دهیم.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

هایفو واژینال چیست ؟

هایفو تراپی واژن روشی تاثیر گذار برای لیفتینگ و کشیدگی بافت داخلی واژن می باشد که مراحل انجام آن به صورت غیر جراحی سپری می شود.  این تکنیک کاملاً قدرتمند و تاثیر گذار است و باید حتما توسط متخصصین مجرب در کلینیک های معتبر و مطرح انجام شود.

 پوست واژن نیز همانند بخش های دیگر بدن دارای شبکه های کلاژنی است که به تدریج به دلایل مختلفی حالت کشسانی و سفتی خود را از دست می دهند و شرایط نا مطلوبی را ایجاد خواهد کرد.  با کشیدگی و ضعیف شدن بافت های کلاژنی حالت کشسانی پوست در ناحیه واژن نیز از بین می رود.

خوشبختانه امروزه هایفو تراپی واژن راه کاری موثر برای درمان انواع مشکلات ناحیه تناسلی خانم ها می باشد که به صورت کاملا ایمن و بی خطر انجام می شود.  هایفو تراپی واژینال قدمتی ۵۰ ساله دارد و تا کنون هیچ عارضه خطرناکی به همراه نداشته است.

این تکنیک زیبایی و درمانی برای جوان سازی واژن ،  درمان انواع مشکلات و بیماری های واژن،  کیفیت و بهبود روابط جنسی ،  افزایش اعتماد به نفس خانم ها در روابط موثر خواهد بود.  البته قبل از آشنایی با مراحل درمان بهتر است که به بررسی علل ایجاد افتادگی واژن آشنا شوید.

دلایل شل شدگی و افتادگی واژن چیست ؟

واژن یکی از اندام های ضروری و حساس بدن خانم ها محسوب می شود که عوامل مختلفی حالت جوانی و انعطاف پذیری آن را کاهش می دهد.  دیواره باریکی که واژن را از مقعد جدا می کند به مرور زمان ضعیف و شل می شود.  البته دلایل مختلفی را می‌ توان معرفی کرد که عبارتند از :

  • یبوست های مزمن

خانم هایی که دائماً مشکل یبوست دارند در هنگام دفع مدفوع دچار فشار زیادی خواهند شد و به مرور زمان باعث شل شدگی و افتادگی واژن در این ناحیه خواهند شد.

  • چاقی و افزایش وزن

خانم هایی که دارای وزن بالایی هستند بیشتر دچار افتادگی و شل شدگی در واژن خواهند شد.

  • بارداری و زایمان

خانم ها در دوران بارداری به دلیل افزایش وزن جنین و ایجاد فشار به ناحیه تناسلی و واژن با با این مشکل مواجه می شوند.  زایمان های طبیعی و سزارین هر دو این عارضه را به همراه دارد البته،  شدت آن با زایمان طبیعی بیشتر می باشد.

  • افزایش سن

همراه با افزایش سن و ضعیف شدن بافت ها و عضلات ناحیه واژن به علت کاهش کلاژن خانم ها حالت کشسانی و ارتجاعی بافت ها و  عضلات بدن خود را از دست می دهند و به شل شدگی و افتادگی واژن منجر خواهد شد.

  • بلند کردن و جا به جایی اشیا سنگین

خانم هایی که دائماً در حال جا به جا کردن اشیاء سنگین هستند بیشتر در خطر افتادگی واژن می باشند زیرا فشار زیادی به خود وارد خواهند کرد.

هایفو واژینال
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هایفو واژینال

مراحل انجام هایفو واژینال

فرایند زیبایی و درمانی هایفو تراپی روشی کاملا غیر تهاجمی برای استحکام و قوام پوست و درمان افتادگی پوست بخش های مختلف بدن می باشد که یکی از کاربرد های بی نظیر آن بازسازی و جوان سازی واژن خانم ها می باشد.  در این روش با تکیه بر امواج پر قدرت اولتراسوند که از دستگاه هایفوتراپی متصاعد می شود دیواره واژن سفت و کشیده می شود.

 دستگاه هایفوتراپی دارای هندپیس مخصوصی است که در داخل واژن خانم ها قرار می گیرد و امواج اولتراسوند را به دیواره واژن می تاباند و با افزایش دما در بافت های این ناحیه فرایند کلاژن سازی افزایش خواهد یافت.

بنابراین پوست و بافت داخل واژن لیفت و سفت خواهد شد و یکی از موثر ترین روش ها در درمان افتادگی واژن خواهد بود.  در هنگامی که از دستگاه هایفو تراپی استفاده می شود هیچ برش یا تزریقی در ناحیه واژن انجام نمی شود و جوان سازی و استحکام دیواره واژن با کمک امواج اولتراسوند آغاز می شود.

 این تکنیک زیبایی و درمانی نیاز به بیهوشی ندارد و مراحل آن با بی حسی موضعی انجام خواهد شد.

 هند پیس دستگاه هایفو تراپی حالت استوانه ای شکل دارد و پس از قرار گرفتن در داخل واژن و انتقال امواج به دیواره آن به کلاژن سازی می پردازد.  متخصصین در حین استفاده از این دستگاه  از ژل لوبریکانت استفاده می‌ کنند تا حرکت هند پیس در واژن راحت تر انجام شود.

زمانی که برای ترمیم و بازسازی واژن طی می شود در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه می باشد . سپس متقاضیان می توانند بدون نیاز به بستری شدن به منزل باز گردند و به انجام فعالیت های روزانه خود ادامه دهند.  دستگاه های هایفو تراپی در انواع مختلفی وجود دارد و متخصصین بر اساس شرایط متقاضیان مورد استفاده قرار می دهند

  • دستگاه هایفوتراپی دلتا که می تواند امواج فرا صوت اولتراسوند را لایه های عمیق پوست انتقال دهد و باعث تقویت بافت واژن می شود.
  • دستگاه های هایفو سه بعدی جزء جدید ترین دستگاه ها می باشد که به طور همزمان چند عملکرد مختلف را انجام خواهد داد.

دستگاه هایفو ۷ بعدی که در کنار باز سازی و ترمیم پوست فرایند  کلاژن سازی را به شدت تقویت می کند.

دستگاه هایفو دابلو برای رفع افتادگی و شل شدگی پوست استفاده  می‌ شود و همچنین تاثیر بی نظیری بر لیفتینگ پوست این ناحیه خواهد داشت.

  • دستگاه اولترا جزء دستگاه های مدرن و به روز است که تنظیمات منوی آن همانند دستگاه دلتا می باشد.

مزایا و کاربرد های هایفو واژینال

خوشبختانه این تکنیک زیبایی و درمانی برای خانم های جوان و مسن مورد استفاده قرار می گیرد و مزایای بی نظیری به همراه دارد.

 مهمترین نتایج حاصل از این عمل از بین بردن شل شدگی و افتادگی واژن می باشد.

در طی مراحل انجام هایفو تراپی واژن هیچ نیازی به برش یا بخیه در اندام تناسلی خانم ها نخواهد بود بلکه همه مراحل آن به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود.

در این روش نیازی به پرداخت هزینه اتاق عمل،  بستری شدن و مراقبت های ویژه نمی باشد بنابراین هزینه آن نسبت به عمل‌ های جراحی مقرون به صرفه خواهد بود.

متقاضیان در طی چند جلسه محدود و کوتاه می توانند مشکلات ناحیه واژن خود را درمان کنند بدون این که حتی نیاز به تزریق در این ناحیه باشد و حتی متقاضیان می‌ توانند بدون نیاز به دوره نقاهت فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

نتایج حاصل از هایفو تراپی واژن در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است و به مرور زمان تاثیرات آن در این ناحیه احساس خواهد شد.

در تکنیک درمانی و زیبایی هایفو تراپی واژن امواج پر قدرت فرا صوت تا عمق ۴ میلیمتری بافت واژن نفوذ خواهد کرد و به صورت یکنواخت و کاملا ایمن سلول های مورد نظر را برای تولید کلاژن را تحریک می کند.

دستگاه های هایفو تراپی با استفاده از تعداد شات ها و انرژی مورد نیاز عمل می‌ کند و در نتیجه پرتو ها را به بافت های پوستی انتقال خواهد داد.

طراحی و استفاده از این دستگاه دارای تنظیمات مخصوصی است که توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می شود و قادر است انواع مشکلات ناحیه واژن خانم ها را درمان کند.

هایفو تراپی واژن در کنار مزایای بی نظیر آن دارای کاربرد های فراوانی است که عبارتند از :

  • کنترل بر درمان بی اختیاری ادرار در خانم ها
  • بهبود عفونت های مکرر و دائمی
  • درمان شل شدگی و افتادگی واژن
  • کشیدگی و سفت شدن بافت ها و عضلات دیواره واژن
  • افزایش حالت انعطافی و کشسانی واژن
  • زیبایی و جوان سازی اندام تناسلی
  • تنگ کردن دهانه واژن
  • پیشگیری از شل شدگی و افتادگی این ناحیه
  • رفع سوزش، خارش و التهاب
  • درمان خشکی و آتروفی واژن
  • رفع مشکلات پس از دوران یائسگی
  • درمان افتادگی رحم به دلیل زایمان های طبیعی و پشت سر هم

کاندیدای مناسب هایفو واژینال چه کسانی هستند ؟

این تکنیک زیبایی و درمانی برای اکثر خانم هایی که سن ۳۰ سالگی را سپری کرده اند روش تاثیر گذاری می باشد. اما انجام هایفو تراپی واژن در دوران بارداری و شیردهی امکان پذیر نیست و خانم‌ ها تا پایان این دوران باید صبور باشند.  خانم هایی که زایمان طبیعی داشته اند باید تا سه ماه پس از زایمان از انجام هایفو تراپی واژن خودداری کنند.

 این تکنیک زیبایی برای خانم هایی که سن ۶۰ سالگی را گذرانده‌ اند نتایج موثری به همراه نخواهد داشت زیرا به دلیل کاهش بیش از حد حالت انعطافی پوست آن ها متخصصین روش جراحی را گزینه ای مناسب ترین می دانند.

 خانم هایی که به بیماری هایی از قبیل خشکی واژن یا آتروفی مبتلا شده اند می توانند با این تکنیک بیماری خود را درمان کنند.

 به طور کلی می توان گفت همه خانم هایی که بر اساس عوامل مختلفی مانند استعمال دخانیات،  افزایش سن،  افزایش وزن،  بارداری،  انجام عمل های جراحی در ناحیه واژن حالت کشسانی و انعطاف پذیری واژن خود را از دست داده اند می توانند از هایفو تراپی واژن استفاده کنند تا مشکلات این ناحیه را در کوتاهترین زمان درمان کنند.

این تکنیک برای کسانی که به دنبال روشی ساده و غیر تهاجمی هستند گزینه مناسبی می باشد و در عملکرد و ظاهر واژن تاثیرات بی نظیری خواهد داشت.

 زیبا جویان عزیز می توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مورد معاینه متخصصین ما قرار گیرند و در صورت مساعد بودن شرایط آن ها از این تکنیک زیبایی بهره مند شوند . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان دستگاه های پیشرفته و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد و متقاضیان می توانند در کوتاهترین زمان و در طی چند جلسه محدود به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

عوارض پس از هایفو واژینال چیست ؟

اگر به دنبال روشی کم عارضه و  بی خطر و کاملاً ایمن هستید تکنیک زیبایی و درمانی هایفو تراپی گزینه مناسبی خواهد بود زیرا ، همه مراحل آن به صورت سرپایی، بدون تیغ جراحی، پانسمان و بخیه سپری می شود.  حتی نیاز به فرایند های تزریقی در این روش  نخواهد بود.

 در این روش متخصصین با استفاده از امواج پر قدرت فرا صوت دیواره واژن را ترمیم و بازسازی می کنند ممکن است افرادی که پوست حساسی دارند  با نفوذ امواج و افزایش دما در بافت ها دچار قرمزی،  التهاب و تورم شوند عوارض بیان شده نگران کننده نخواهند بود و کاملاً طبیعی می باشد.

عوارض ایجاد شده در طی ۷ روز به طور کامل از بین می‌ رود و کم‌ کم نتایج حاصل از این عمل به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین ما با توجه به این تکنیک درمانی و زیبایی انواع مشکلات ناحیه واژن را مورد درمان قرار می دهند.

  هدف از انجام این عمل به حداقل رساندن عوارض،  جلب رضایت متقاضیان و کسب نتایج مطلوب در کوتاه ترین زمان می باشد . شما با مراجعه به این کلینیک می توانید از خدمات بی نظیر آن مربوط به اندام تناسلی از قبیل

  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • لابیاپلاستی
  • واژینوپلاستی
  • لیزر

 و راه کار های بی شمار دیگر بهره مند شوید.  متخصصین ما در این کلینیک مهارت و سابقه بالایی در ارائه این خدمات کسب کرده اند.

هزینه هایفو واژینال چقدر است ؟

هایفو تراپی واژن جزء روش های غیر تهاجمی است که مطمئنا هزینه آن نسبت به عمل های جراحی که در جهت درمان افتادگی واژن انجام می شود بسیار کمتر است عوامل مختلفی هزینه های این فرایند را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند :

  • میزان افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه واژن
  • جنس پوست
  • شرایط سنی مراجعه کنندگان
  • علت افتادگی واژن
  • تعداد جلسات
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 خواهد بود.

تعداد جلسات بر اساس علل افتادگی واژن متفاوت خواهد بود مثلا اگر هایفو تراپی واژن برای درمان تکرر و بی اختیاری ادرار انجام شود تعداد جلسات بیشتر است و هزینه متقاضیان را افزایش خواهد داد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات درمانی و زیبایی واژن با هزینه های استاندارد محاسبه خواهد شد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از هایفو واژینال :

  • برای دریافت خدمات زیبایی و درمانی هایفو تراپی واژن به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید . زیرا در این مراکز خدمات درمانی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و با کیفیت انجام می‌ شود و شما شاهد عارضه خاصی پس از درمان نخواهید بود.
  • حضور شما در جلسه مشاوره ضروری است شما در این جلسه می توانید درباره مشکلات و بیماری‌ های خود با پزشک گفت و گو کنید.
  • توصیه می شود یک هفته قبل از آغاز جلسات درمان مصرف انواع دارو ها و غذا هایی که باعث رقیق شدن خون می شود را متوقف کنید.
  • از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید زیرا با اختلال در سیستم گردش خون میزان عوارض و روند بهبودی را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر در ناحیه واژن درگیر بیماری های عفونی یا بیماری های پوستی مانند زگیل یا تبخال تناسلی هستید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
  • قبل از انجام جلسات هایفو تراپی واژن متقاضیان باید مورد معاینه قرار گیرد و ترشحات غیر طبیعی واژن و عفونت آن ها مورد درمان قرار گیرد.متخصصین تست پاپ اسمیر را ضروری می دانند.
  • تکنیک درمانی و زیبایی هایفو تراپی واژن ۳ روز قبل و بعد از دوران قاعدگی انجام می شود.
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی هستند نمی توانند از این تکنیک بهره مند شوند و باید تا پایان دوره صبور باشند .
  • اگر در ۳ ماهه اخیر از روش‌ های جوان‌ سازی واژن مانند تزریق چربی، تزریق ژل و لیزر استفاده کرده‌اید باید با پزشک مشورت کنید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک مو های زائد ناحیه تناسلی را از بین ببرید و نکات بهداشتی را رعایت کنید.

مراقبت های پس از هایفو واژینال :

  • پس از انجام هایفو تراپی واژن شما نیاز به استراحت در منزل نخواهید داشت و می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید اما تا ۵ روز باید از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.
  • بدون شک برای افزایش سرعت بهبودی و کسب نتایج مطلوب پزشک دارو هایی را تجویز می‌ کند که باید به موقع مصرف شود .
  • تا یک هفته انجام فعالیت های ورزشی، جا به جایی اشیا سنگین را متوقف کنید.
  • با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • از مصرف دخانیات و مصرف مشروبات الکلی و نوشیدنی های کافئین دار بپرهیزید.
  • از پوشیدن لباس های زیر تنگ و چسبان خودداری کنید و لباس های راحت و نخی را جایگزین آن کنید.
  • تا یک هفته از رفتن به سونا، استخر،  جکوزی و حمام داغ بپرهیزید و مدت زمان استحمام را کاهش دهید.
  • از فشار دادن و خاراندن ناحیه واژن بپرهیزید تا از تحریک شدن اندام تناسلی و شدت یافتن عوارض پیشگیری شود.

اثرات و نتایج :

هایفو واژینال یکی از روش های مدرن و پیشرفته برای رفع مشکلات واژن خانم ها می باشد.  در این روش دیواره واژن با کمک امواج پر قدرت  اولتراسوند ترمیم و بازسازی خواهد شد.

این تکنیک برای جوان سازی و درمان افتادگی و شل شدگی پوست بخش های مختلف بدن مانند صورت  و گردن ، بازو ها ، ران،  شکم و .. .  کاربرد دارد و نتایجی بی‌نظیر در حد لیفت با جراحی خواهد داشت.  اما هیچ برش و بخیه ای در ناحیه درمان ایجاد نمی شود.

 در این روش پس از نفوذ امواج اولتراسوند  به لایه های  عمیق  پوست فرایند کلاژن سازی افزایش می یابد و در مدت زمان کوتاهی انواع مشکلات این ناحیه را درمان خواهد کرد.  هایفو تراپی واژن در طی  چند جلسه کوتاه به مدت ۳۰ دقیقه انجام می شود اما نتایج آن به مرور زمان و پس از سه هفته نمایان می‌ شود زیرا،  روند کلاژن سازی در پوست به مرور اتفاق می افتد و کم کم کشیدگی و لیفتینگ پوست اتفاق می افتد.

نتایج حاصل از این عمل نتایجی ماندگار و طولانی مدت دارد.  در این روش دما در لایه های عمیق پوست ۶۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد افزایش می یابد و با تخریب انتخابی سلول ها فرایند کلاژن سازی تحریک و ترغیب خواهد شد و این مکانیزم به استحکام و کشیدگی پوست واژن منجر می شود .

نتایج حاصل از این عمل قطعی است و در طی  سه ماه حاصل می‌ شود . بر اساس مطالعات حاصل شده ۲۰ درصد از بافت واژن در مراحل اولیه درمان لیفت و سفت خواهد شد.

 از تاثیرات این تکنیک در ناحیه واژن می توان موارد زیر را اعلام کرد :

  • تحریک و ترغیب فرایند کلاژن سازی و افزایش حالت کشسانی بافت واژن
  • بهبود قدرت عضلات و خاصیت انعطافی بافت ها
  • درمان تکرر و بی اختیاری ادرار
  • درمان انواع عفونت های پی در پی
  • درمان خشکی واژن
  • درمان آتروفی
  • درمان گشادی دهانه واژن
  • درمان درد در هنگام برقراری رابطه جنسی

میزان تاثیر گذاری این تکنیک بر واژن خانم ها نتایج متفاوتی به همراه دارد که به عواملی از قبیل

  • شرایط سنی متقاضیان
  • سبک زندگی
  • رژیم غذایی
  • بیماری ها
  • میزان کلاژن سازی

 بستگی دارد . متقاضیان می توانند در طی جلسات اول شاهد تاثیرات درمان باشند و به مرور زمان نتایجی کاملا قطعی و تضمینی حاصل می کنند.

دوره نقاهت پس از هایفو واژینال چقدر است ؟

با در نظر گرفتن مراحل انجام هایفو تراپی واژن به این نتیجه رسیدیم که این فرآیند روشی کاملا غیر تهاجمی است و نیاز به تیغ جراحی،  برش و  حتی فرایند تزریق نمی باشد بلکه زیبا جویان با کمک امواج اولتراسوند به نتایج مد نظر خود می‌ رسند.

همچنین پس از انجام این عمل نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری نمی باشد.  بلکه ، متقاضیان می توانند بلافاصله فعالیت های روزمره خود را آغاز کنند .  خانم هایی که دارای پوستی حساس هستند پس از انجام هایفو تراپی واژن دچار التهاب،  قرمزی و تورم در این ناحیه خواهند شد که در طی یک هفته برطرف می‌ شود.  عوارض ذکر شده کاملاً طبیعی است و نگران کننده نخواهد بود.

 متخصصین در جهت افزایش تاثیرات درمان توصیه می کنند که مراقبت های لازم را انجام دهید.

 مصرف دخانیات و مشروبات الکلی در این دوران ممنوع می باشد و از رفتن به مکان های بسیار گرم مانند جکوزی،  حمام داغ و سونا خود داری کنید.  از انجام فعالیت های ورزشی و   جا به جایی اشیا سنگین خودداری کنید و رژیم غذایی مناسب داشته باشید.  شما می‌ توانید با مصرف دارو های تجویز شده و نوشیدن آب کافی تاثیرات درمان را افزایش دهید.

تعداد جلسات هایفو واژینال چقدر است ؟

متخصصین بر اساس شرایط متقاضیان تعداد جلسات را مشخص می کنند‌ .  عواملی از قبیل

  • شرایط سنی متقاضیان
  • شدت افتادگی و شل شدگی پوست
  • جنس پوست
  • علت ایجاد مشکلات

 تعداد جلسات را تغییر خواهند داد.  مثلاً تعداد جلسات برای درمان بی اختیاری ادراری نسبت به درمان افتادگی و شل شدگی بیشتر است.  معمولاً افزایش حالت ارتجاعی واژن ۳ تا ۴ جلسه هایفو تراپی پیشنهاد می شود و فاصله بین جلسات نیز در حدود سه ماه خواهد بود و هر جلسه به ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

هایفو واژینال
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هایفو واژینال

« سوالات رایج زیبا جویان در کلینیک زیبایی آراد اصفهان »

آیا هایفو واژینال دردناک است ؟

خیر، همه مراحل این تکنیک زیبایی و درمانی با بی حسی موضعی انجام می‌ شود و زیبا جویان هیچ دردی احساس نخواهند کرد . ممکن است به علت افزایش دما در عمق بافت واژن احساس گز گز شدن یا گر  گرفتگی  داشته باشند که در پایان مراحل درمان برطرف می شود.

آیا پس از هایفو تراپی واژن باید در منزل استراحت کنم ؟

خیر،  همه مراحل هایفو تراپی واژن به صورت سر پایی و کاملا غیر تهاجمی انجام می شود و بر خلاف روش های دیگر جوان سازی نیاز به ریکاوری و دوره نقاهت نخواهد داشت و متقاضیان می توانند به فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  البته،  تا یک هفته انجام فعالیت های ورزشی ممنوع می باشد.

چه عوامل هزینه هایفو تراپی واژن را تغییر می دهد ؟

عوامل مختلفی مانند شرایط سنی متقاضیان،  تعداد جلسات ، جنس و بافت پوست و نوع دستگاه هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهند.

چرا نتایج هایفو تراپی واژن از جراحی و لیزر برای بهتر است ؟

همه مراحل  هایفو تراپی به صورت سر پایی خواهد بود و در این ناحیه هیچ برش و بخیه ای ایجاد  نمی شود.  فرآیند لیزر  نمی تواند قدرت امواج اولتراسوند را داشته باشد و در عمق کمتری از پوست نفوذ خواهد کرد.  همچنین میزان عوارض در هایفو تراپی واژن نسبت به روش های دیگر کمتر است و نتایجی پایدار و قطعی به دنبال دارد.

هایفو تراپی واژن چه زمانی انجام می شود ؟

زمانی که خانم ها به دلیل افزایش سن با  افتادگی و شل شدگی در ناحیه واژن مواجه می‌ شوند می‌ توانند از این تکنیک زیبایی و درمانی استفاده کنند.  البته،  این روند درمانی برای  بی اختیاری ادراری ، عفونت های مکرر،  آتروفی و خشکی واژن نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

متخصصین پس از معاینه واژن و بررسی علت بروز این عارضه این تکنیک درمانی را پیشنهاد می‌ دهند و تاثیرات بی نظیری بر بهبود دیواره واژن و کیفیت روابط جنسی خانم ها خواهد داشت.

آیا هایفو تراپی واژن ایمن است ؟

بله ، دستگاه هایی که برای این هدف طراحی شده‌ اند مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشند و در زمانی کوتاه می توانند تاثیرات بی نظیری بر اندام تناسلی داشته باشند و کارایی ۵۰ ساله دارد همچنین  جزء روش های ایمن و کاملا موثر شناخته می شود.

آیا هایفو واژینال در دوران بارداری و شیر دهی امکان پذیر است ؟

خیر،  متخصصین در دوران بارداری و شیر دهی مهمترین موضوع را سلامتی جنین و مادر می دانند  پس در این دوران به هیچ وجه هایفو تراپی واژن انجام نمی شود و خانم ‌هایی که زایمان طبیعی داشته اند  باید تا سه ماه پس از زایمان از انجام این تکنیک خودداری کنند.

آیا هایفو واژینال واقعا موثر است ؟

تاثیرات هایفو تراپی واژن برای همه متقاضیان نتایجی متفاوت خواهد داشت.  شرایط سنی،  سبک‌ زندگی،  سوابق درمانی و میزان پاسخ دهی بدن نسبت به درمان تاثیرات آن را تحت تاثیر قرار می دهد . اما،  شما می‌ توانید با شرکت در جلسات درمان به طور کامل نتایج قطعی و تضمینی حاصل کنید.

پس از هایفو تراپی واژن رابطه جنسی چگونه است ؟

متخصصین توصیه می‌ کنند یک هفته پس از هایفو تراپی در ناحیه واژن می توانید فعالیت های جنسی خود را آغاز کنید.  البته،  بهتر است در این زمینه با پزشک خود مشورت داشته باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

علت سوزش و درد واژن

بهترین دکتر هایفو واژینال در اصفهان

جوانسازی واژن

نتیجه گیری :

هایفو واژینال یکی از روش های پیشرفته و مدرن و کاملاً قدرتمند برای بازیابی جوانی اندام تناسلی می باشد.  در این روش دیواره واژن با کمک امواج پر قدرت اولتراسوند لیفت و محکم خواهد شد و فرایند  کلاژن سازی در لایه های زیرین بافت واژن افزایش می یابد.

با افزایش دما در این ناحیه سلول‌ های پوستی دچار آسیب سلولی خواهد شد و روند کلاژن‌ سازی ترغیب می شود.  در این روش نیاز به بی هوشی،  برش،  تزریق و پانسمان نمی باشد و امواج اولتراسوند با کمک هند پیس دستگاه به بافت‌ های عمیق پوست نفوذ می‌ کند. در این روش با گرم کردن تدریجی بافت های داخلی و خارجی واژن توسط پرتو های رادیو نی نتایج بی نظیری حاصل می شود.

در این روش با مورد هدف قرار دادن سلول ها کم کم تاثیرات آن قابل مشاهده خواهد بود.  هایفو تراپی واژن در طی چند سال اخیر ثابت کرده است که تاثیراتی در حد عمل جراحی خواهد داشت و می‌ تواند انواع مشکلات واژن خانم ها از قبیل خشکی واژن،  آتروفی و بی اختیاری ادراری را درمان کند.  متخصصین بر اساس مشکلات موجود در این ناحیه کارتریج و نوع دستگاه را انتخاب خواهند کرد .

این فرآیند درمانی برای خانم های بالای ۳۰ سال انجام می شود اما خانم هایی که سن آن ها بالا تر از ۶۰ سال است کار ساز نخواهد بود زیرا پوست حالت انعطاف پذیری خود را از دست داده و بهتر است که عمل جراحی برای آن ها انجام شود .

مدت ماندگاری این تکنیک در حدود ۲ تا ۴ سال اعلام شده است اما نتایج حاصل شده پایدار و اثبات شده می باشد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی واژن به صورت جراحی و غیر جراحی مانند

  • لابیاپلاستی
  • واژینوپلاستی
  • هود و پلاستی
  • لیزر
  • تزریق ژل
  • تزریق چربی

و ….

توسط بهترین متخصصین زیبایی انجام خواهد شد.  شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از انواع خدمات زیبایی و درمانی ما بهره مند شوید مشاوران و کارشناسان ما آماده پاسخ گوی  همه سوالات شما عزیزان خواهند بود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/68xa

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/oLfji1g4

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.