زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین دکتر هایفو واژینال در اصفهان

بهترین دکتر هایفو واژینال در اصفهان
محتوا پنهان
1 بهترین دکتر هایفو واژینال در اصفهان
1.1 هایفو واژینال چیست ؟

بهترین دکتر هایفو واژینال در اصفهان

هایفو واژینال یکی از راه کار های موثر ، مدرن و پیشرفته پزشکی است که امروزه در جهت درمان افتادگی و شل شدگی واژن مورد استفاده قرار می گیرد.  این روش به صورت کاملا غیر تهاجمی باعث ترمیم و بازسازی بافت داخلی واژن خواهد شد.

همان طور که می دانید امروزه روش های جراحی برای برطرف کردن مشکلات واژن مورد استفاده قرار می گیرد و این موضوع نگرانی خانم ها را به دنبال دارد به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب توضیحاتی در اختیار شما قرار دهیم تا متوجه شوید که چرا تکنیک زیبایی و درمانی هایفوتراپی برای واژن مفید و موثر است .  پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

هایفو واژینال چیست ؟

لیفتینگ و کشیدگی پوست واژن یکی از روش های غیر جراحی و پر قدرت برای ترمیم و بازسازی پوست این ناحیه خواهد بود که توسط بهترین متخصصین در کلینیک های معتبر انجام می شود.

پوست واژن نیز همانند روش‌ های دیگر بدن دارای شبکه های کلاژن است که به مرور زمان عوامل مختلفی باعث صدمه دیدن و شل شدگی و ضعیف شدن تار های کلاژن خواهد شد و در نتیجه باعث ضعیف شدن و از دست رفتن کیفیت پوست در این ناحیه می‌ شود.  با کشیدگی و ضعف کلاژن  حالت ارتجاعی پوست واژن کاهش می یابد .

 خوشبختانه امروزه خانم ها می توانند با هایفو تراپی واژن انواع مشکلات ناحیه تناسلی خود را به صورت کاملا ایمن و بی خطر درمان کنند.

 هایفو تراپی واژینال یکی از روش های ایمن و بی‌ خطر است که در حوزه پزشکی ۵۰ سال قدمت دارد و تا کنون هیچ گونه خطری برای سلامتی متقاضیان به همراه نداشته است و در جهت جوان سازی واژن،  بهبود کیفیت روابط جنسی،  درمان انواع مشکلات و بیماری های ناحیه واژن و افزایش اعتماد به نفس خانم ها کاربرد دارد.  البته بهتر است که با دلایل مختلف افتادگی واژن آشنا شوید.

دلایل افتادگی و شل شدن واژن چیست ؟

واژن یکی از بخش های حساس و بسیار مهم بدن خانم هاست که به دلایل مختلفی سفتی و حالت انعطافی خود را از دست می دهد.  به طور کلی زمانی که دیواره باریکی که مقعد  را از  واژن جدا می کند ضعیف شود واژن از حالت طبیعی و کشسانی خود خارج می شود.  البته عوامل مختلفی باعث این مشکل خواهد شد که در ادامه به شما معرفی می کنیم .

  • یبوست های مزمن

خانم هایی که دائم یبوست دارند برای دفع مدفوع فشار زیادی به این ناحیه وارد می‌ کنند و به مرور زمان باعث افتادگی و شل شدگی شدید واژن مواجه خواهند شد.

  • اضافه وزن و چاقی

معمولاً این عارضه در خانم هایی که وزن بالایی دارند بیشتر مشاهده می شود.

  • بارداری و زایمان

در دوران بارداری با افزایش وزن جنین  فشار زیادی به واژن خانم ها وارد خواهد شد و باعث افتادگی و شل شدگی واژن می شود . همچنین زایمان های مانند سزارین و طبیعی هر دو افتادگی و شل شدگی واژن را به همراه دارد البته،  این عارضه در زایمان طبیعی بیشتر است.

  • افزایش سن

افزایش سن یکی از دلایل مهم ضعیف شدن عضلات و بافت های بدن خواهد بود که به دلیل کاهش کلاژن حالت کشسانی و ارتجاعی پوست از دست می رود و باعث افتادگی و شل شدگی واژن در خانم ها خواهد شد.

  • جا به جایی و بلند کردن اجسام سنگین

خانم هایی که دائماً در حال جا به جا کردن اشیای سنگین هستند بیشتر در خطر افتادگی واژن خواهند بود.

مراحل انجام هایفو واژینال چگونه است ؟

تکنیک زیبایی هایفو تراپی یکی از راه کار های موثر برای جوان سازی و درمان افتادگی و شل شدگی بخش های مختلف صورت و بدن می باشد.  این تکنیک زیبایی برای واژینال نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

در طی مراحل انجام این عمل امواجی از دستگاه هایفو متصاعد می شود که در جهت لیفتینگ و سفت شدن این ناحیه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  دستگاه هایفو دارای هندپیس مخصوصی برای واژن بانوان خواهد بود.  زمانی که این هند پیس در داخل واژن قرار می‌ گیرد  امواج را به دیواره آن ارسال می کند و باعث وادار کردن بافت ها به تولید کلاژن خواهد شد.

بنابراین پوست داخل واژن سفت و جمع می شود و  راه کار موثری برای درمان افتادگی و شل شدگی واژن می باشد.

دستگاه هایفو دارای انرژی حرارتی می باشد و طی مراحل انجام این عمل هیچ نیازی به فرآیند های تزریقی نخواهد بود . بلکه درمان از طریق امواج دستگاه هایفو تراپی صورت می گیرد.  در این تکنیک زیبایی نیاز به بیهوشی نیست بلکه با بی حسی موضعی انجام می شود در این روش هند پیس دستگاه شکل استوانه ای دارد که در داخل واژن قرار می گیرد.

با قرار گرفتن هند پیس حرارت و امواج تولید شده به بافت های دیواره واژن نفوذ می کند.  البته ، متخصصین قبل از آغاز مراحل هایفو تراپی واژن از ژل مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می کنند تا استفاده از   هند پیس  را راحت تر کند . مدت زمانی که برای هایفو تراپی واژینال در نظر گرفته می شود در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خواهد بود سپس متقاضیان می‌ توانند کلینیک را ترک کنند و به منزل باز گردند.‌

در این تکنیک زیبایی متخصصین از دستگاه های متنوعی استفاده می کنند که هر کدام از این دستگاه ها بر اساس شرایط جسمی متقاضیان انتخاب می شود که عبارتند از :

  • دستگاه هایفوتراپی دلتا

این دستگاه می تواند امواج پر قدرت اولتراسوند را به اعماق پوست منتقل کند در نتیجه باعث مقاومت بافت واژن خواهد شد.

  • دستگاه هایفو سه بعدی

این دستگاه یکی از جدید ترین دستگاه های هایفو است که چند عملکرد مختلف را به طور همزمان انجام می دهد.

  • دستگاه هایفو ۷ بعدی

با این دستگاه میزان تحریک کلاژن سازی در پوست به شدت افزایش می یابد.

  • دستگاه دابلو

دستگاه هایفو دابلو در جهت برطرف کردن شل شدگی این ناحیه مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در جهت لیفتینگ پوست بسیار موثر خواهد بود.

  • دستگاه اولترا

این دستگاه جزء دستگاه های پیشرفته هایفو است که تنظیمات و منوی آن دستگاه دلتا یکسان است.

هایفو واژینال
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هایفو واژینال

مزایا و کاربرد های هایفو واژینال

خانم های جوان و مسن می توانند با استفاده از دستگاه هایفو تراپی واژینال از مزایای بی‌ نظیری بهره مند شوند که مهم ترین نتایج حاصل از این فرایند درمان افتادگی و شل شدگی واژن می باشد .

همه مراحل این تکنیک زیبایی و درمانی به صورت سر پایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود . هزینه این فرایند نسبت به عمل‌ های جراحی مربوط به واژن مقرون به صرفه خواهد بود.

 در این روش هیچ برش و  بخیه بر ناحیه واژن ایجاد نمی شود حتی نیاز به فرآیند های تزریقی نمی باشد.  تعداد جلسات در این روش بسیار کم است و عوارض خاصی به دنبال ندارد . پس از انجام هایفو تراپی واژینال نیاز به مراقبت های ویژه و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت نخواهد بود و به مرور زمان شاهد تاثیرات بی نظیر درمان خواهید بود.

 با این تکنیک زیبایی و درمانی امواج التراسوند به عمق ۴/۵  میلی متری پوست واژن نفوذ می کند و به صورت کاملا ایمن و یکنواخت سلول های مورد هدف را تحریک خواهد کرد .

دستگاه های هایفوتراپی را می توان بر اساس میزان انرژی و شات ها تنظیم کرد تا به صورت یکنواخت پرتو ها را به لایه های پوستی ارسال کنند.

 این دستگاه طراحی ساده  و کنترل را حتی در تنظیمات خواهد داشت و انواع مشکلات مختلف خانم ها را مورد درمان قرار می دهد.

 این تکنیک کاربرد های فراوانی دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد :

  • درمان بی اختیاری ادراری در خانم ها
  • درمان و بهبود عفونت های ناحیه واژن
  • درمان و پیشگیری از عفونت های مکرر
  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست واژن
  • لیفتینگ و کشیدگی پوست و بافت واژن
  • افزایش حالت ارتجاعی و کشسانی واژن
  • جوان سازی و زیبایی واژن
  • تنگ شدن دهانه واژن
  • پیشگیری از افتادگی واژن
  • درمان التهاب ، سوزش و خارش در ناحیه واژن
  • درمان آتروفی و خشکی واژن
  • درمان مشکلات بعد از یائسگی
  • افتادگی رحم پس از زایمان های مکرر

بهترین کاندیدای هایفو واژینال چه کسانی هستند ؟

معمولاً راه کار درمانی هایفو تراپی واژینال برای خانم هایی که سن ۳۰ سالگی را پشت سر گذاشته اند  راه کار موثری خواهد بود.

اما این فرایند در دوران بارداری و شیردهی انجام نمی شود و باید این تکنیک درمانی را پس از پشت سر گذاشتن این دوران انجام دهند.  البته خانم هایی که زایمان طبیعی انجام داده اند باید حداقل ۳ ماه پس از زایمان  صبر کنند.

 تکنیک درمانی هایفو تراپی برای خانم هایی که سن ۶۰ سالگی را پشت سر گذاشته اند نا ممکن است و  نتایج رضایت بخشی به دنبال نخواهند داشت.   زیرا این افراد حالت ارتجاعی پوست خود را از دست داده اند معمولاً متخصصین برای این رده سنی روش های جراحی را پیشنهاد می دهند .

 خانم هایی که درگیر برخی از بیماری های ناحیه واژن مانند آتروفی یا خشکی واژن شده اند می توانند از این تکنیک درمانی استفاده کنند.

به طور کلی همه خانم هایی که به دلایل مختلفی مانند افزایش سن،  افزایش وزن،  بارداری ، استعمال دخانیات،  جراحی و ….  حالت سفتی و انعطاف پذیری واژن خود را از دست داده اند می توانند با این روش جوانی و سلامتی را به بدن خود بازگرداند .

این تکنیک درمانی یکی از گزینه های موثر برای جوان سازی واژن خواهد بود و به صورت کاملا غیر تهاجمی و ساده عملکرد و ظاهر نواحی واژن را بهبود می بخشد.

 شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان و  پس از معاینه متخصصین ما از تاثیرات و نتایج بی نظیر این عمل  بهره ببرید.

در این کلینیک از دستگاه های پیشرفته و مدرن استفاده می شود و شما می توانید در طی چند جلسه محدود و در کوتاه ترین زمان نتایج عالی و رضایت‌ بخش حاصل کنید.

عوارض پس از هایفو واژینال چیست ؟

تکنیک درمانی هایفو تراپی جزء روش های ایمن،  کم عارضه و بی خطر می باشد و  همه مراحل درمان بدون نیاز به تیغ جراحی،  پانسمان و بخیه انجام می شود و متقاضیان نیاز به هیچ فرایند تزریقی نخواهند داشت.

 این تکنیک زیبایی با کمک امواج پر قدرت التراسوند انجام می شود در نتیجه شما شاهد عارضه خاصی پس از درمان نخواهید بود.  ممکن است کسانی که پوست حساسی دارند پس از پشت سر گذاشتن مراحل درمان با کمی قرمزی و تورم و التهاب حتی در برخی مواقع با سوزش همراه باشند.  عارضه معرفی شده کاملاً طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

این مشکلات حداکثر تا یک هفته از بین می رود و شما می توانید از مزایا و نتایج بی نظیر ان بهره مند شوید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین ما نسبت به انواع تکنیک های درمانی و جوان سازی واژن آگاهی و تجربه بالایی دارند و بهترین خدمات درمانی و زیبایی را برای مراجعه کنند گان ارائه خواهند داد.

هدف کادر در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان ،  به حداقل رساندن عوارض و کسب بهترین نتایج ممکن می باشد.  پس زیبا جویان می تواند با خیال راحت جوانی و زیبایی پوست و  مو و اندام تناسلی خود را به دست پزشکان ماهر و کار بلد ما بسپارند.

هزینه هایفو واژینال چقدر است ؟

همان طور که می دانید هایفو تراپی واژن جزء روش‌ های غیر جراحی است و قطعاً نسبت به عمل جراحی افتادگی واژن هزینه کمتری خواهد داشت . هزینه های این تکنیک درمانی و زیبایی و عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از  :

  • شرایط سنی متقاضیان
  • میزان افتادگی و شل شدگی پوست
  • نوع پوست
  • تعداد جلسات

 علت های  افتادگی واژن می باشند.  برخی افراد در طی یک جلسه می توانند به نتایج مورد نظر خود برسند اما برای بر طرف کردن برخی از مشکلات واژن مانند تکرر یا بی اختیاری ادرار تعداد جلسات افزایش می یابد و قطعاً هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.

در  کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات درمانی و زیبایی را با تعرفه استاندارد محاسبه می شود.  همچنین ارائه مشاوره در این کلینیک توسط کارشناسان به صورت رایگان انجام خواهد شد . پس اگر می خواهید در مورد هزینه ها و تخفیفات در این کلینیک اطلاعات بیشتری حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .

مراقبت های قبل از هایفو واژینال

  • به کلینیک های معتبر تخصصی مراجعه کنید تا برای انجام هایفوتراپی از دستگاه های با کیفیت و استاندارد استفاده شود .
  • در جلسه مشاوره شرکت کنید و در مورد مشکلات و بیماری های خود با پزشک گفتگو کنید.
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین و پروفن خودداری کنید.
  • از مصرف انواع دخانیات خود داری کنید.
  • اگر مجبور ید در طول درمان داروی خاصی مصرف کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • اگر در ناحیه واژن با بیماری های پوستی مانند زگیل یا تبخال تناسلی مواجه هستید حتما به پزشک خود اطلاع دهید .
  • قبل از انجام هایفو تراپی واژینال باید حتماً توسط متخصصین زنان مورد معاینه قرار گیرید تا ترشحات غیر طبیعی واژن و عفونت شما مورد بررسی قرار گیرد . البته توصیه می شود قبل از انجام هایفو واژن تست پاپ اسمیر انجام شود.
  • تکنیک درمانی هایفو تراپی واژن دو تا سه روز پس از پایان دوره قاعدگی برای خانم ها انجام می شود .
  • اگر باردار هستید و یا به نوزاد خود شیر می دهید حتما به پزشک اطلاع دهید زیرا در این دوران امکان انجام هایفوتراپی واژینال وجود ندارد .
  • اگر در سه ماهه اخیر از روش‌ های دیگر جوان سازی واژن مانند تزریق چربی یا ژل به واژن استفاده کرده اید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید .
  • در روز مراجعه به کلینیک دوش بگیرید و مو های زائد ناحیه تناسلی را شیو کنید.

مراقبت های پس از هایفو واژینال

  • پس از پایان جلسه هایفو تراپی واژینال شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.
  • تا ۵ روز توصیه می شود هیچ گونه رابطه جنسی نداشته باشید. همچنین پزشک برای شما دارو هایی تجویز می‌ کند که باید به موقع و با دوز معین مصرف شود.
  • تا یک هفته توصیه می شود انجام فعالیت های ورزشی، فعالیت های سنگین ، جا به جایی اشیای سنگین را متوقف کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید تا تاثیرات درمان را افزایش دهید .
  • از استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی و نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید.
  • لباس های راحت و گشاد بپوشید و از پوشیدن لباس های زبر و چسبان خودداری کنید.
  • تا یک هفته از رفتن به سونا، استخر،  جکوزی و حمام داغ خودداری کنید و مدت زمان استحمام خود را کوتاه کنید.
  • از خاراندن و فشار دادن ناحیه واژن بپرهیزید زیرا ممکن است باعث تحریک واژن و افزایش شدت عوارض شود.

اثرات و نتایج

هایفو واژینال یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های جوان سازی و درمان مشکلات واژن می باشد که در این روش از امواج اولتراسوند متمرکز با فرکانس بالا استفاده می شود و همانند هایفو تراپی برای صورت بخش‌ های دیگر بدن موثر عمل می کند.

امواج پر قدرت  و متمرکز التراسوند در لایه درمانی مورد هدف متمرکز شده و می تواند به لیفتینگ و جوان سازی و رفع مشکلات واژن بپردازد.  این تکنیک زیبایی در یک جلسه ۳۰ دقیقه ای انجام می شود پس از پایان جلسه هایفوتراپی واژن باید تا سه هفته صبر کنید تا فرایند کلاژن سازی در پوست و بافت این ناحیه تکمیل شود.

سپس شاهده سفتی و کشیدگی پوست در این ناحیه خواهید شد.  نتایج حاصل از این فرایند حتی با انجام هایفوتراپی در یک جلسه ماندگار است .

کلاژن های جدیدی که  تولید می شود و به طور طبیعی به ترمیم و بازسازی دیواره واژن می پردازد . به علت بالا رفتن دما در حدود ۶۰ تا ۷۵ درجه سانتیگراد سلول های این ناحیه دچار تخریب سلولی خواهند شد و فرآیند  کلاژن سازی افزایش می یابد.  این مکانیسم باعث استحکام و کشیدگی پوست واژن خواهد شد.

در مورد نتایج هایفو تراپی واژن باید گفت که به طور متوسط نتایج قطعی در فاصله زمانی سه هفته تا سه ماه قابل مشاهده است.  طبق مطالعات به دست آمده ۲۰ درصد پوست واژن در هنگام انجام هایفو تراپی کشیده و سفت خواهد شد.

از اثرات بی نظیر هایفو تراپی واژن می توان به مواردی از قبیل

  • بهبود یافتن قدرت عضلات و خاصیت انعطافی بافت واژن
  • افزایش میزان کلاژن سازی و حالت کشسانی پوست
  • بهبود تکرر و کنترل ادرار
  • درمان عفونت های مکرر
  • درمان آتروفی
  • درمان خشکی واژن

 اشاره کرد . البته میزان تاثیر گذاری هایفو تراپی واژن برای همه بانوان متفاوت می باشد عوامل از قبیل :.

  • سبک زندگی
  • شرایط سنی
  • رژیم غذایی
  • سوابق بیماری و میزان تولید کلاژن

 در میزان تاثیرات درمان موثر می باشد .  حتی متقاضیان در طی یک جلسه می توانند از تاثیرات جوانسازی و بی‌ نظیر این فرایند بهره مند شوند و نتایج حاصل از آن کاملا تضمینی خواهد بود.

دوره نقاهت پس از هایفو واژینال چقدر است ؟

با توجه به مراحل انجام هایفو تراپی واژینال متوجه شدید که این تکنیک زیبایی و درمانی به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می شود در این روش بدون نیاز به تیغ جراحی بخیه و حتی هیچ تزریقی می توان به نتایجی مطلوب و رضایت بخش دست یافت.

یکی از مزیت های این فرایند نیاز نداشتن به دوره نقاهت خواهد بود . خانم ها می توانند پس از دریافت این تکنیک درمانی و زیبایی بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند . حتی می توانند  به محل کار خود باز گردند.

 کسانی که پوست حساسی دارند ممکن است با کمی قرمزی،  التهاب ، سوزش و تورم در ناحیه واژن مواجه شوند که البته این عوارض کاملاً طبیعی است و در طی پنج تا هفت روز به طور کامل از بین می رود.

متخصصین برای افزایش تاثیرات درمان اعمال برخی از مراقبت ها را توصیه می کنند.  در این دوران باید مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید.  از رفتن به مکان های خیلی گرم مانند سونا،  جکوزی و حمام داغ خودداری کنید .

از جا به جایی اشیا سنگین و برقراری رابطه جنسی تا یک هفته بپرهیزید.  شما می توانید با داشتن رژیم غذایی سالم و  نوشیدن آب کافی سرعت بهبودی و تاثیر گذاری این فرایند را افزایش دهید.

تعداد جلسات هایفو واژینال چقدر است ؟

تعداد جلسات بر اساس

  • شرایط متقاضیان
  • میزان افتادگی و شل شدگی ناحیه واژن
  • نوع پوست
  • شرایط بدنی متقاضیان

 متفاوت خواهد بود.

 تعداد جلسات توسط پزشک مشخص می‌ شود و بر اساس کاربرد های مورد نظر تعیین می شود .

مثلاً تعداد جلسات درمان تکرر ادرار نسبت به جوان سازی این ناحیه بیشتر است . متخصصین معمولا  برای افتادگی شدید  ۳ تا ۴ جلسه هایفوتراپی واژن را در نظر می‌ گیرند.  که معمولاً فواصل بین جلسات در حدود ۳ ماه می باشد . جلسات هایفو تراپی واژن ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

هایفو واژینال
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هایفو واژینال

« سوالات رایج زیبا جویان در مورد هایفو واژینال »

آیا در حین انجام هایفو تراپی واژینال احساس درد خواهم داشت ؟

خیر ،  در حین درمان مشکلات واژن متقاضیان هیچ دردی احساس نمی کنند و مراحل انجام این فرآیند با بی حسی موضعی انجام می شود . ممکن است به دلیل افزایش دما در لایه های بافت واژن احساس گر گرفتگی و گز گز شدن داشته باشید که پس از پایان مرحله درمان رفع خواهد شد.

آیا پس از هایفو واژینال می توانم به محل کارم بروم !

بله یکی از بهترین مزیت  های هایفو تراپی واژن این است که برخلاف دیگر روش های جوان سازی شما نیاز به دوره نقاهت نخواهید داشت و می توانید حتی پس از ترک کلینیک بلافاصله به محل کار خود باز گردید.  البته،  توصیه می شود تا یک هفته انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی را متوقف کنید.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه های هایفو تراپی واژن چیست ؟

مهم ترین مسئله در تعیین هزینه ها علت انجام هایفو تراپی واژن خواهد بود.  همچنین بر اساس انتظارات و اهداف انجام این فرآیند تعداد جلسات برای همه متقاضیان متفاوت است.  بنابراین شرایط سنی،  نوع پوست،  علت انجام هایفو تراپی و نوع دستگاه هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

چرا برای جوان سازی واژن هایفوتراپی بهتر از عمل جراحی و لیزر  است ؟

عمل جراحی واژن به صورت کاملا تهاجمی انجام می شود و متقاضیان پس از پایان جلسه درمان درد شدیدی احساس می کنند و نیاز به دوره نقاهت طولانی مدتی دارند.  فرایند لیزر  نیز نمی تواند تاثیرات هایفو  واژینال را به همراه  داشته باشد زیرا امواج پر قدرت التراسوند به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و تاثیرات بهتری در ناحیه واژن خواهد داشت.

در صورتی که امواج آر اف  و لیزر در فاصله چند متری پوست نفوذ می کند همچنین میزان عوارض در تکنیک هایفو تراپی نسبت به روش های دیگر کمتر است و اثرات آن پایدار و تضمینی خواهد بود.  در تکنیک زیبایی و درمانی هایفوتراپی به مرور زمان شاهد تاثیرات این فرآیند خواهید بود  زیرا روند کلاژن سازی به مرور زمان انجام می شود.

چه زمانی انجام هایفو واژینال توصیه می شود ؟

همراه با افزایش سن بافت های واژن نیز همانند بخش های دیگر بدن دچار افتادگی و شل شدگی خواهند شد و همراه با از دست رفتن زیبایی اندام تناسلی مشکلات دیگری مانند بی اختیاری ادراری،  افتادگی رحم،  عفونت های مکرر،  خشکی واژن،  آتروفی و  … را به همراه خواهد داشت.

در این شرایط متخصصین پس از معاینه تکنیک زیبایی و درمانی هایفو تراپی واژینال را پیشنهاد می‌ دهند.  در این روش بدون نیاز به عمل جراحی به  بهبود کیفیت این ناحیه می پردازند و تاثیر بی نظیری در برقراری روابط جنسی خانم ها خواهد داشت.

آیا هایفوتراپی واژن  می تواند افتادگی رحم را درمان کند ؟

بله،  یکی از کاربرد های بی نظیر این عمل برای واژن درمان افتادگی رحم خواهد بود.  زیرا،  بافت واژن نیز مانند پوست بخش های دیگر بدن از فیبر و کلاژن ها  تشکیل شده است و پس از زایمان،  افزایش سن،  جا به جایی اشیاء سنگین و عوامل دیگر بافت ها در این ناحیه کشیده و ضعیف می شوند و سبب افتادگی رحم خواهد شد.

طبق مطالعات انجام شده در حدود ۵۰ درصد  خانم ها پس از تولد فرزندشان دچار این عارضه خواهند شد که بهترین و موثر ترین روش هایفوتراپی واژینال می باشد.  همچنین خانم هایی که با مشکلاتی از قبیل آتروفی،  عفونت واژن یا خشکی واژن مواجه شده می تواند تاثیرات مثبتی از این پروسه درمانی حاصل کنند.

آیا هایفو تراپی واژن ایمن است ؟

 بله ، دستگاه ‌هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است است و می تواند در کوتاه ترین زمان نتایجی بلند مدت به همراه داشته باشد.  این راه کار درمانی در حدود ۵۰ سال قدمت دارد و به عنوان ایمن ترین و موثرترین روش جوان سازی در ناحیه واژن معرفی می شود.

آیا امکان انجام هایفوتراپی واژن در دوران بارداری و شیردهی وجود دارد ؟

خیر،  مهم ترین مسئله برای متخصصین با تجربه و هدف حفظ سلامتی متقاضیان و جنین  خواهد بود بنابراین این عمل برای خانم های باردار و شیرده ممنوع می باشد و سه ماه پس از متولد شدن نوزاد امکان انجام این فرایند برای آن ها  وجود دارد.

آیا هایفو واژینال واقعاً تاثیر گذار است ؟

میزان اثرگذاری این فرآیند برای همه افراد بر اساس شرایط سنی ، نحوه زندگی،  رژیم غذایی،  سوابق درمانی و پاسخ دهی به درمان متفاوت می باشد.  اما قطعا متقاضیان با حضور در جلسات درمان می توانند تاثیرات بی‌ نظیر ی حاصل کنند.  نتایج حاصل از این فرایند در طی سه ماه قابل مشاهده است و تاثیراتی کاملا تضمینی به همراه دارد.

چه زمانی پس از هایفو واژینال می توان روابط جنسی را آغاز کرد ؟

 معمولاً پس از سه روز برقراری روابط جنسی مانعی ندارد اما بهتر است در این زمینه با پزشک خود مشورت کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

علت سوزش و درد واژن

عمل زیبایی واژن

زیبایی واژن بدون جراحی

نتیجه گیری :

تکنولوژی پیشرفته هایفو واژینال یکی از راه کار های قدرتمند برای باز سازی و جوان سازی واژن خانم ها می باشد . در این تکنولوژی پیشرفته انرژی حرارتی با امواج متمرکز سبب سفت شدن،  تحریک و رها سازی و  تولید طبیعی کلاژن  در لایه های زیرین بافت واژن خواهد شد و با هدف قرار دادن این لایه ها،  سبب لیفتینگ و کشیدگی پوست می شود.

این تکنیک زیبایی و درمانی بدون نیاز به بی هوشی،  برش و روش های تزریقی و جراحی انجام می‌ شود و توسط هند پیس این دستگاه امواج التراسوند  به بافت های پوست واژن هدایت می شود.  در این روش با گرم کردن آرام بافت های داخلی و خارجی این ناحیه با کمک پرتو های رادیونی می توان به نتایج رضایت بخش دست یافت.

بافت های مورد هدف پس از دریافت حرارت منقبض و سفت می شوند و به تدریج تاثیرات آن قابل مشاهده خواهد بود.  سیستم لیفتینگ هایفو تراپی واژینال به طور بالینی ثابت کرده است که می تواند نتایجی عالی در حد عمل جراحی حاصل کند و تاثیر بی نظیری در مشکلاتی از قبیل آتروفی،  خشکی واژن و بهبود بی اختیاری ادرار خواهد داشت.

متخصصین بر اساس مشکلات ناحیه واژن از کارتریج های مختلف و دستگاه ها استفاده می کنند این تکنیک درمانی معمولاً برای خانم های بالای ۳۰ سال انجام می‌ شود اما خانم هایی که سن ۶۰ سالگی را پشت سر گذاشته اند به دلیل از دست دادن بیش از حد حالت کشسانی پوست نمی توانند نتایج مطلوبی حاصل کنند.

 مدت ماندگاری این فرایند را می توان ۲ تا ۴ سال تخمین زد به جز درصد محدودی از متقاضیان اکثر افراد در طی سه ماه می تواند به نتایج قطعی دست یابند.  البته تاثیرات درمان برای همه متقاضیان متفاوت است به هر حال این فرآیند امروزه به عنوان بهترین گزینه درمانی و جوان سازی ناحیه واژن شناخته می شود.  البته در کلینیک زیبایی اصفهان انواع خدمات زیبایی و جوان سازی واژن از قبیل

  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • آر اف
  • لیزر
  • لابیاپلاستی
  • واژینوپلاستی
  • هودوپلاستی و …

توسط متخصصین مجرب و حرفه‌ ای انجام می شود.  شما می توانید با مراجعه به این کلینیک مورد معاینه متخصصین ما قرار گیرید تا بهترین خدمات درمانی برای شما ارائه شود .

اگر می خواهید در مورد خدمات کلینیک زیبایی آراد اصفهان اطلاعات بیشتری حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/vg6u

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/m71fYWLv

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.