زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

مزوتراپی چگونه باعث درمان سلولیت می شود ؟

مزوتراپی چگونه باعث درمان سلولیت می شود ؟

مزوتراپی چگونه باعث درمان سلولیت می شود ؟

مزوتراپی یک روش است که به کاهش چربی در سلولیت می ‌تواند کمک کند همچنین برای بهبود گردش خون و هموار ساختن پوست می ‌توان از این روش  درمانی استفاده کرد . مزوتراپی مو می تواند سلولیت را در هر قسمتی از بدن درمان کند .

با استفاده از این روش درمانی پوست بعد از انجام درمان به طور قابل توجهی هموار می ‌شود و به ندرت سلولیت برگشت‌ پذیر خواهد بود البته باید این نکته را نیز بدانید که برای درمان کامل سلولیت فرد متقاضی باید تمام مراحل درمانی را انجام دهد که ممکن است پزشک متخصص انجام درمان را برای رسیدن به نتیجه مورد نظر بیش از ۱۰ جلسه مشخص کند.

متخصصان به خوبی می ‌دانند که لیپوساکشن اثری در درمان سلولیت نخواهد داشت حتی در بعضی موارد نیز ممکن است که لیپوساکشن وضع ظاهری سلولیت ها را بدتر کند و سبب شود که آنها واضح ‌تر مشاهده شوند .

مزوتراپی سلولیت ها را مستقیما درمان خواهد کرد پوست را شفاف می کند و همچنین چربی را در مناطقی که تحت درمان قرار گرفته کاهش می دهد و همچنین سبب شکسته شدن چربی از بدن به جای ظهور آن در مکان های دیگر خواهد شد که اغلب در لیپوساکشن این مشکل رو بر طرف نمی شود  درمان چاقی با مزوتراپی کم عارضه ترین  روش درمانی می باشد .

برای انجام مزوتراپی فرد متقاضی نیاز به بیهوشی و بستری نخواهد داشت و سایر عوارض عمل های جراحی مانند آمبولی یا خطراتی مانند عفونت در مزوتراپی بسیار کم می ‌باشد و نتایج به دست آمده از این روش درمانی معمولاً در صورت انتخاب مواد ترکیبی مناسب  ، تمرینات ورزشی و داشتن رژیم غذایی مناسب به ماندگار خواهد بود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کاندیدای مناسب درمان سلولیت با مزوتراپی

شاید امروز افراد زیادی با تخصص های گوناگون در حال انجام مزوتراپی باشد اما باید به این نکته نیز توجه کنید که حساسیت محل تزریق و عوارضی که می تواند به دلیل نداشتن تخصص کافی فرد ایجاد شود می تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند.

مزوتراپی باید توسط پزشک متخصص و دوره دیده انجام شود هرگز نباید بدون حضور پزشک به انجام مزوتراپی پرداخت در صورتی که فرد قبل از انجام مزوتراپی تحقیقات لازم را انجام داده باشد می تواند بهترین نتیجه را برای خود رقم بزند پزشک متخصص و باتجربه معمولاً تخصص بالایی دارد و عوارض عمل نیز در بیماران کمتر گزارش شده است.

افرادی که دچار مشکلات زیادی در بدن خود هستند و به رفع این مشکل می خواهند بپردازند می توانند با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک این روش را انجام دهند و به نتایجی که دوست دارند دست پیدا کنند.

انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌ گیرد که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

قبل از درمان سلولیت با مزوتراپی چه کنیم ؟

قبل از انجام مزوتراپی اول باید پزشک شما را به طور کامل مورد معاینه و مشاوره قرار دهد در صورت مصرف هرگونه دارو پزشک را باید مطلع کنید فرد متقاضی قبل از جلسه درمانی یک غذایی سرشار از پروتئین باید میل کند و از مصرف کافئین و سایر محرک ها خودداری کند.

در صورت امکان از پزشک خود بخواهید برای شما تست حساسیت پوستی را انجام دهد بعد از مزوتراپی از فعالیت‌ های سنگین نیز باید خودداری کنید برای مثال تا ۲۴ ساعت باید از شنا کردن خودداری شود همچنین نباید از مواد آرایشی استفاده کنید .

درمان چاقی موضعی یا سلولیت با مزوتراپی

مزوتراپی برای درمان چاقی موضعی در تمام قسمت‌ های پوست می توان استفاده شود در این روش مهمترین نکته که اهمیت دارد تزریق مواد دارویی به داخل پوست است برای مثال تزریق دارو علاوه بر افزایش گردش خون در ناحیه تحت درمان سبب افزایش سوخت و ساز نیز می ‌شود و آب شدن و دفع چربی را می تواند با خود به دنبال داشته باشد.

در این روش به هیچ عنوان پزشکان نباید از داروهای هورمونی استفاده کنند همچنین در صورتی که پزشک مهارت کافی در انجام این روش درمانی را نداشته باشد ممکن است فرد دچار شلی و افتادگی پوست در ناحیه تحت درمان شود .

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که به صورت اصولی  مزوتراپی علاوه بر اینکه می ‌تواند باعث از بین بردن چربی ها در منطقه تحت درمان نشود می تواند سبب محکم و سفت شدن پوست شود ولی این نکته باید با سایر تزریق ها محقق شود که کاملاً به تبحر و تخصص پزشک متخصص و مواد مورد استفاده در درمان بستگی دارد.

مزوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-مزوتراپی

نکات قابل توجه در رفع و درمان سلولیت با مزوتراپی

در صورتی که شما می خواهید مزوتراپی را برای لاغری و درمان سلولیت در نظر بگیرید حتماً بعد از چند جلسه مزوتراپی از ورزش های موثر و سبک و ماساژ  استفاده کنید رژیم غذایی درستی که بیشتر حاوی پروتئین است را در برنامه غذایی خود جای دهید و پیاده روی روزانه را باید حتما انجام دهید .

بعد از انجام مزوتراپی در ناحیه تحت درمان نباید لباس های تنگ نپوشید برای مثال اگر برای لاغری ران ها مزوتراپی را انجام داده‌ اید تلاش کنید تا مدتی شلوار های گشاد نخی بپوشید در صورت استفاده از شلوارهای تنگ یا ساپورت ممکن است تجمع دارو در یک قسمت و عدم پخش شدن آن در بدن سبب دردناک شدن ناحیه تحت تزریق شود .

حتماً بعد از انجام مزوتراپی آب و مایعات فراوان بنوشید تا مواد حاصل از مزوتراپی به راحتی بتواند از بدن شما خارج شود نوشیدن آب فراوان می‌ تواند کمک زیادی در رسیدن به نتیجه مورد نظر داشته باشد سعی کنید چندین جلسه قبل از مزوتراپی مصرف مواد کافئین دار آن نیز محدود کنید توجه کنید که استفاده از مزوتراپی  از هر نظر می تواند برای شما مفید باشد.

این روش هزینه بسیار کمی دارد و از داروهای بسیار کمتری در آن استفاده می‌ شود و در نتیجه عوارض بسیار کمتری را نیز با خود به دنبال دارد به بیهوشی نیاز نخواهد داشت و در نتیجه خطر عمل جراحی را نیز با خود به دنبال ندارد .

بعد از انجام مزوتراپی دوره نقاهتی برای شما رقم نخواهد خورد و فرد می ‌تواند به راحتی فعالیت های روزمره خود را ادامه دهد در مزوتراپی که برای درمان چاقی صورت انجام می گیرد چربی ها به طور مستقیم برداشته نمی‌ شود بلکه متابولیسم بدن و سلول های تحریک می شوند و بدن به طور طبیعی از شرایط چربی های اضافه رها خواهد شد .

بنابراین دستکاری فیزیکی زیادی بر بدن وارد نخواهد شد و خطرات رایج برداشتن چربی نیز در این روش درمانی دیده نخواهد شد.

هزینه و قیمت درمان و رفع سلولیت با مزوتراپی

هزینه درمان سلولیت با توجه به شرایط فرد متقاضی و در مورد درمان مورد نیاز برای برطرف کردن مشکل او متفاوت می باشد جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد می توانید با متخصصان و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس حاصل کنید و از هزینه انجام مزوتراپی برای هر کدام از قسمت های بدن اطلاع پیدا کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی  آراد  زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از هزینه درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به درمان سلولیت با مزوتراپی بپردازید .

مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آنها استفاده کنید همچنین می توانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آن ها نیز استفاده کنید.

اثرات و فواید مزوتراپی

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ کاربردهای این روش درمانی برویم باید ببینیم که این روش چه اثری می تواند روی پوست به جا بگذارد و چگونه می تواند به درمان سلولیت به ما کمک کند. مزوتراپی می ‌تواند روی سه لایه پوست تاثیر گذار باشد.

اثرات درمانی این روش بر روی پوست لایه میانی و همچنین بافت پیوندی زیر پوست مشاهده می شود و همین مسئله سبب می ‌شود که کاربردهای زیادی در این روش درمانی وجود داشته باشد و برای درمان ریزش مو ، سلولیت و موارد دیگر بسیار موثر باشد .

فواید مزوتراپی در دو بخش تقسیم خواهد شد یکی از فواید اصلی این تزریق به پوست و دیگر تأثیر سوراخ پایه بسیار ریزی که توسط سوزن مزوتراپی ایجاد می‌ شود اول در مورد فایده دوم توضیح می دهیم که بیشتر خوانندگان این مقاله با این روش درمانی آشنایی پیدا کنند

. ریز آسیب های مفید

یکی از فواید جالب در مزوتراپی اثری است که ریز آسیب ها ایجاد خواهند کرد این ریز آسیب ها توسط سوزن های نازک در مزوتراپی استفاده می شود به جای می ماند سوزن ها تا عمق متوسط داخل پوست فرو می رود و آسیب جزئی به آن وارد می کنند این آسیب سبب می ‌شود.

که فرایند ترمیم پوست فعال شود با فعال شدن این فرآیند ترمیم سلول های پوستی سالم شروع به تولید کلاژن و فاکتورهای رشد و پروتئین ‌های بین بافتی و موارد دیگر خواهند کرد رگ های خونی جدیدی شکل می گیرد و همچنین سلول های بنیادی به طرف نواحی آسیب دیده حرکت خواهند کرد.

این مجموعه کارها به جوان سازی پوست و رفع مشکلاتی مانند ریزش مو و رفع سلولیت می تواند کمک کند بخش عمده ‌ای از اثرات درمان این روش به دلیل آسیب های جزئی و کنترل شده می باشد

دارو رسانی،  آب رسانی و تغذیه

همانطور که برای شما بیان کردیم در جریان مزوتراپی مواد به داخل پوست تزریق خواهد شد محلول تزریق شده در این روش به اصطلاح کوکتل نامیده می شود .فرمول این دارو بسته به نیاز شما مشخص خواهد شد مثلاً برای درمان ریزش مو کوکتل مزوتراپی را به شکلی ترکیب می ‌کند که داروهای ضد ریزش و مواد غذایی به فولیکول ‌های مو به خوبی تامین شود.

عوارض جانبی و خطرات مزوتراپی

در مزوتراپی به دلیل اینکه دارو به شکل موضعی و دقیقاً در محلی که دچار مشکل از تزریق می شود عوارضی جانبی بسیار محدودی حاصل می ‌شود بعضی عوارض که تا کنون در خصوص این روش درمانی گزارش شده است عبارتند از :

.واکنش و آلرژی به مواد یا داروهای تزریق شده داخل پوست حساسیت می تواند بلافاصله یا بعد از مدتی خود را نشان دهد اما معمولاً خفیف هستند.

. یکی از مواد استفاده شده در مزوتراپی با نام لیستین گاهی می‌ تواند سبب ایجاد ورم و التهاب موضعی شود.

. ایجاد عفونت پوستی نیز یکی از عوارض مزوتراپی که از خطای کادر درمانی و در بعضی مواقع به دلیل عدم رعایت و مراقبت های بعد از درمان توسط خود فرد متقاضی ایجاد می شود.

. ظاهر شدن لکه های تیره و روشن در محل تحت تزریق .

. کبودی و خونمردگی در محل تحت درمان.

. به وجود آمدن زخم اسکار یا بد شکلی در محل تحت درمان.

. ایجاد التهاب بافت چربی در زیر پوست.

تقریباً تمام این عوارض بسیار نادر هستند و تنها التهابی که ممکن است در بعضی از افراد حاصل شود موقتی است به هر حال تا امروز عوارض شدید یا آسیب پوست در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد گزارش نشده است.

آیا مزوتراپی درد دارد؟

مزوتراپی سبب درد نخواهد شد هم سوزن ها و هم دستگاه های مخصوص مزوتراپی بسیار نازک هستند و هم محلول مزوتراپی برای داروهای بی حس کننده موضعی می باشد در صورتی که با سوزن مشکل دارید می توانید مزوتراپی بدون سوزن را انجام دهید ولی در مقایسه با روش اصلی اثرات ضعیف تری دارد.

چند جلسه درمان مزوتراپی برای سلولیت نیاز است؟

تعداد جلسات مزوتراپی به شرایط فردی و همچنین پاسخ دهی بدن او به درمان بستگی خواهد داشت .تعداد جلسات مزوتراپی برای درمان سلولیت معمولاً بین ۵ تا ۱۰ جلسه متغیر می باشد و فاصله جلسات نیز متفاوت می باشد. پزشک بعد از معاینه تعداد جلسات مشخص برای هر فرد و فاصله جلسات را برای آن در نظر خواهد گرفت .

اگر شما علاقه به استفاده از مزوتراپی برای درمان سلولیت را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرد و اگر مزوتراپی درمان مناسبی برای رفع سلولیت بدن شما می باشد از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که در مورد آن دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید.

دوره نقاهت مزوتراپی برای درمان سلولیت

مزوتراپی روش آسان و موثر است که می توان به درمان مشکلات زیاد پوستی کمک کند از جمله می ‌توان برای برطرف کردن چین و چروک ، تقویت موهای سر با استفاده از این روش درمانی ،  برطرف کردن چاقی های موضعی بدن و درمان سلولیت پرداخت این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد.

و فرد بلافاصله بعد از اتمام درمان می‌ تواند کلینیک را ترک کند و فعالیت‌ های روزمره خود را ادامه دهد فقط باید به توصیه هایی که از طرف پزشک می شود توجه کند.

تا بتواند بهترین نتیجه را از روش درمانی برای خود حاصل کند .شما می توانید مزوتراپی را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشکی متخصصین کلینیک انجام دهید و بدون اینکه دوره نقاهت و عوارضی را تجربه کنید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد.

اثرات و نتایج

مزوتراپی روش آسان و موثر است که به وسیله آن می توانید به درمان سلولیت و رفع چاقی های موضعی بدن بپردازید این روش درمانی اگر در کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد.

هیچگونه عارضه جانبی با خود به دنبال نخواهد داشت اثرات و نتایج این روش درمانی می تواند ماندگاری طولانی داشته باشد به شرط آن که فرد تمام جلسات درمان که پزشک برای او را مشخص کرده انجام دهد و بعد از آن نیز رژیم غذایی مناسبی داشته باشد و به طور منظم پیاده روی و ورزش را در روتین  روزانه خود قرار دهد .

شما هم می توانید از اثرات و نتایج مزوتراپی برای درمان سلولیت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و ما نیز زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه صورت می گیرد که  می توانید از این خدمات نیز بهره‌ مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

مزوتراپی برای درمان سلولیت چگونه انجام می شود ؟

بعد از اینکه مورد معاینه و مشاوره پزشک متخصص قرار گرفتید پزشک شما را مورد بررسی قرار داد نوع مواد مورد نیاز برای مزوتراپی را برای شما مشخص خواهد کرد سپس محلول آماده شده توسط سوزن های مخصوص به درون ناحیه مورد نظر تزریق می شود قبل از تزریق  ناحیه مورد نظر را ضدعفونی می شود.

ممکن است که برای کاهش هر گونه درد ناراحتی از کرم های بی حسی موضعی استفاده شود بعد از انجام تزریق شما بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل بروید و فقط باید به توصیه هایی که پزشک در دوره درمان به شما گفته توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را از روش درمانی برای خود حاصل کنید و از بروز عوارض جانبی احتمالی نیز جلوگیری کنید.

تاثیر مواد مزوتراپی بر روی سلولیت

مواد مزوتراپی سبب می ‌شوند سلول ها جوان تر و قوی شوند و میزان بیشتری کلاژن و الاستین را تولید کند هنگامی که مواد  مورد نظر تزریق شدن متابولیسم بدن  بیشتر و سریع تر خواهد شد و چربی های اضافه  آب می شوند و پوست می تواند شفاف تر و صاف تر شود

مزایای درمان سلولیت با مزوتراپی

. متابولیسم سلول های چربی را سریع تر آب می کند ،

. سلول‌ های فیبروبلاست ها برای ساخت کلاژن و الاستین تحریک خواهند شد ،

. مزوتراپی عروق خونی جدید را خواهد ساخت ژ

. گردش خون در نواحی تحت درمان بهبود پیدا خواهد کرد ،

. تحریک بازسازی پوست سلول های جدید را جایگزین خواهد کرد ،

. از رادیکال های آزاد مضر می تواند جلوگیری کند ،

. پوست به درستی تغذیه خواهد شد ،

. نسبت به سایر درمان ها می تواند ایمن تر و بی خطر باشد.

سایر درمان های سلولیت

روش‌ های زیادی برای درمان سلولیت وجود دارد البته هیچ کدام درمان قطعی به شمار نمی روند و باید در فاصله معینی آنها را تکرار کنید تا بتوانید  به  نتایجی دائمی از آن برسید. در کنار آن برای ماندگاری بیشتر نتیجه باید هم وزن خود و همچنین تغذیه خود را کنترل کنید.

بهتر است برای نگهداری بهتر است پوستان روش های مراقبت از پوست را در جوانی یاد بگیرید هم هزینه کمتری برای شما رقم می ‌خورد و هم پوستان همیشه شفاف جوان خواهد شد سایر درمان های شایع سلولیت عبارتند از :

.کرایولیپولیز

در این روش  با یخ زدن بافت چربی کار خواهد کرد تا محتوای چربی بدن آزاد شود دیدن نتیجه قابل توجه می تواند حدود ۳ تا ۴ ماه زمان ببرد.

. اولتراسوند

به صورت غیر تهاجمی و با ارسال مواد سبب آب شدن بافت چربی خواهد شد معمولاً در کناره روش دیگر کاربردهای را می توان آغاز کرد تا اثربخشی آن زودتر شود تاثیرگذاری این روش برای حذف چربی های موضعی و سلولیت حدود ۲ تا ۳ ماه زمان می‌ برد.

. لیزر درمانی

 در انجام این روش یک فیبر نازک وارد پوست خواهد شد و تا با گرمای لیزر الیاف پیوندی از بین برد و نتیجه این روش حدود ۶ تا ۱۲ ماه می تواند ماندگاری داشته باشد.

. جراحی و سابسیژن

پزشک با استفاده از دستگاه های گوناگون که همه به زیر پوست نفوذ دارد و یافته های کلاژن و الاستین را بهبود می ‌دهد تا نواحی فرو رفته پوست به طرف بالا بیاید اثربخشی این روش معمولاً حدود یک تا سه سال است در بین این روش ها درمان سلولیت با مزوتراپی از همه می تواند ایمن تر و تاثیر گذار تر باشد و می تواند با کمترین عارضه و هم چربی و هم با فیبر زیر پوست را کاهش دهد

چه کسانی نباید مزوتراپی سلولیت را انجام دهند؟

افراد باردار و شیرده ، افراد مبتلا به دیابت ، افرادی که دارای بیماری های  سیستم ایمنی هستند ، افرادی که دارای بیماری های فعال پوستی و بیماری ‌های قلبی هستند نمی توانند از مزوتراپی برای رفع سلولیت استفاده کنند ، توصیه می شود همه افراد قبل از انجام مزوتراپی با پزشک مشورت داشته باشند و از تمام شرایط انجام مزوتراپی سلولیت آگاه باشند.

ماندگاری مزوتراپی سلولیت

در مورد ماندگاری مزوتراپی سلولیت باید گفت که تا زمانی که افراد از این روش استفاده می کنند باید رژیم غذایی سالم و متعادل خود را حفظ کنند و از انجام تمرینات ورزشی غافل نشوند به عبارت دیگر برای دستیابی به بهترین نتایج باید بعد از انجام این روش در کنار انجام تمرینات ورزشی مصرف چربی را کاهش دهند و به مصرف مایعات زیاد بپردازند.

آمادگی پیش از درمان برای سلولیت با مزوتراپی

قبل از انجام هرگونه درمان باید حتماً  سوابق پزشکی شما مورد بررسی قرار گیرد تا مطمئن شوید که مزوتراپی هیچگونه مشکلی برای شما ایجاد نمی کند پس از آن روند کامل درمان انتظاراتی که  دارید مدت زمان انجام درمان و مراقبت های پس از درمان برای رسیدن به بهترین نتیجه برای شما اعلام خواهد شد .

همگی توسط پزشک برای شما توضیح بر شفاف‌ سازی می شود فرد متقاضی باید از پیامدهای نهایی درمان ، هزینه درمان ، تعهد ما و غیره آگاه شود  رضایت نامه و قراردادی که فرد متقاضی امضا می‌ کند . در اولین جلسه و قبل از شروع درمان جهت جمع آوری اطلاعات اولیه از فرد متقاضی وضعیت او برسی و عکسبرداری  می شود.

  این عمل در ابتدا و هر جلسه قبل از شروع درمان انجام می گیرد تا بر روی پیشرفت نتایج نظر داشته باشد و بتوان آن را مستند کرد. در این روش می توان از کرم های بی حسی موضعی استفاده کرد که این امر سبب می شود روند درمان برای فرد متقاضی بدون درد انجام شود سوزنی که وارد پوست می شود .

معمولاً ظریف هستند  و ایجاد درد زیاد نخواهد داشت  همچنین  تزریق محلول حاوی ویتامین C بیشتر است که شبیه به نیش زنبور می باشد اگر بخواهید از کرم های بی حس کننده استفاده کنید باید آن را کاملاً در محل مورد نظر اعمال کنید و حداقل ۲۰ دقیقه قبل از انجام مزوتراپی این کار را انجام دهید.

مزوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-مزوتراپی

آمادگی پس از درمان سلولیت با مزوتراپی

. از داروهای ضد التهاب مانند آسپیرین یا ویتامین ها تا ۲۴ ساعت بعد از انجام درمان استفاده نکنید اما می توانید از مسکن های عمومی یا داروهای تجویز شده توسط پزشک خود استفاده کنید.

. باید از حمام کردن با آب داغ سونا و جکوزی تا ۲۴ ساعت بعد از انجام درمان خودداری کنید توصیه می ‌کنیم که بعد از ۴۸ ساعت بعد از درمان دوش آب گرم استفاده کنید تا به روند بهبودی بتوانید کمک کنید رفتن به سونا قبل از انجام درمان می تواند به تحریک چربی ها نیز کمک کنید.

. بعد از انجام درمان باید تا دو هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید آفتاب گرفتن  و گرما خودداری کنید .

. تا  یک هفته بعد از انجام درمان از شنا کردن در دریا و هرگونه آب های آزاد باید خودداری شود.

. روزی ده دقیقه ماساژ منطقه تحت درمان به مدت سه هفته می ‌تواند سبب کمک به فرایند از بین رفتن چربی ها شود.

. تا ۴۸ ساعت بعد از درمان از هرگونه ورزش بر حرکت بدنی شدید که باعث بالا رفتن ضربان قلب و تعرق می‌ شود خودداری کنید بعد از ۴۸ ساعت می توانید فعالیت های خود را از سر بگیرید.

. در ۲۴ ساعت اول بعد از درمان آب و مایعات زیادی بنوشید.

. از نوشیدن الکل خودداری کنید تا کارکرد  کبد برای دفع سموم سریع تر انجام شود.

نتایج درمان بسته به متابولیسم بدن معمولاً بعد از دو یا سه جلسه تاثیر خود را نشان خواهد داد که این موضوع می‌ تواند تا چهار الی پنج هفته بعد از آخرین درمان نیز طول بکشد .

احتمال بهبودی وضعیت پوست  در عکس ها بیشتر قابل مشاهده خواهد بود پوست شما تا چهار هفته بعد از درمان دارای التهاب است و این باعث ایجاد محدودیت در تشخیص نتایج خواهد شد.

. بسته به وضعیت پوست ممکن است که این درمان هر دو یا سه ماه انجام شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت

جدید ترین ماسک های صورت

 مزوتراپی مو

نتیجه گیری

مزوتراپی یکی از روش های درمان موضعی پوست می باشد که کاربرد ها و مزایای متنوعی را با خود به دنبال دارد روش معروفی در سطح جهان است که می تواند به درمان کم آب شدن پوست ، چین و چروک های سطحی ، سلولیت و ریزش مو کمک کند .

مزوتراپی از روش های درمانی و زیبایی پوست است و در دسته از روش های تزریقی قرار دارد یعنی در این روش مواد ویژه ‌ای  با خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق خواهد شد این مواد خاص با توجه به مشکلات شما تعیین می شود همچون مواردی مانند ها عصاره  های گیاهان ، ویتامین‌ ها ، آنزیم‌ ها ،داروها و هورمون ها از جمله موادی هستند که در طی مزوتراپی به صورت موضعی به درون پوست تزریق می شود.

افرادی هستند که با مشکلات پوستی مانند سلولیت روبرو می‌ شوند که مزوتراپی می تواند درمان مناسبی برای رفع این مشکلات پوستی باشد و سبب زیباسازی و جوان سازی پوست شود مزوتراپی همچنین می‌ تواند باعث فرایند تولید کلاژن سازی در پوست شود که کلاژن سازی می تواند سبب  سفت شدن پوست شود و زیبایی و جوان سازی را برای پوست به دنبال داشته باشد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید از مزایای بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید و از هرگونه عوارض جانبی آن در امان باشید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید و به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می ‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/3ozi

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/alLINVhK

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.