زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت

داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت

داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت

شاید شما افراد زیادی را دیده باشید که می خواهند  در کنار داشتن وزن ایده آل و اندامی مناسب صورتی لاغر و خوش فرم داشته باشند. بنابراین دائماً ورزش می کنند و به تغذیه خود اهمیت می دهند. اما با توجه به همه اقداماتی که انجام می دهند از بین بردن چربی های بخش های مختلف صورت برای آن ها بسیار سختی است و تاثیرات نا خوشایند ی در اعتماد به نفس و زیبایی آن ها خواهد داشت .

البته  نباید نگران این موضوع بود زیرا می توان با راه کار های مختلفی برای داشتن صورتی خوش فرم اقدام کرد.  امروزه علم و تکنولوژی در این زمینه به این افراد کمک زیادی کرده است . در طی  مطلب پیش رو تاثیرات برخی از راه کار های خانگی را برای لاغر شدن صورت به شما معرفی خواهیم کرد زیرا با داشتن صورت چاق و چربی های جمع شده در آن سن بیشتر حد نشان داده می شود و تاثیرات نا خوشایند ی بر روحیه افراد خواهد داشت. پس پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

بهترین روش ها برای لاغر شدن صورت

قبل از این که بخواهید راهی برای لاغر کردن صورت خود پیدا کنید باید ابتدا به بررسی علت آن بپردازید و برخی مواقع ابتلا به برخی بیماری ها و یا دارو هایی که برای بر طرف کردن آن مورد استفاده قرار می دهیم باعث چاق شدن صورت خواهد شد.  در این شرایط باید با پزشک خود گفت و گو کنید و یا تغییراتی در سبک زندگی و یا دارو هایی که مصرف می‌کنید ایجاد کنید.

متخصصین بر اساس شرح حال شما و بررسی علت چاقی راه کار های مناسبی را به شما ارائه خواهند داد.

  • ورزش کردن

کم کردن وزن در همه افراد راهی مناسب می باشد معمولاً برخی افراد پس از کاهش وزن کمی تغییرات خاصی در چهره خود مشاهده می کنند اما با ورزش کردن نمی‌ توان به شکل مطلوبی چربی های بخش‌ های مختلف صورت را کاهش داد و به ندرت باعث لاغر شدن صورت خواهد شد.

  • کم کردن مصرف قند و نمک

با مصرف بیش از حد نمک و قند مایعات در بدن محبوس خواهد شد و این موضوع باعث تورم و تجمع مایعات می شود.  برای پیشگیری از این مشکلات باید به طور روزانه مصرف نمک را در حدود ۱.۵۰۰ میلی لیتر و مصرف گلوکز را به ۲۰۰ گرم کاهش دهید. با کاهش مصرف این مواد می توانید به تدریج لاغری صورت خود را احساس کنید.

  • تغییر فعالیت های هوازی

برای کاهش دادن وزن و لاغر شدن صورت سعی کنید و فعالیت های هوازی انجام دهید. این فعالیت های ورزشی باید به شکلی باشد که ۵ روز در هفته به مدت ۶۰ دقیقه انجام شود.

  • تغییر عادات غذایی

حتی اگر ورزش کنید اما رژیم غذایی مناسبی نداشته باشید نمی توانید تغییرات خاصی در چهره خود ایجاد کنید . پس اگر شما غذا هایی را می خورید که از تورم و جوش زدن شما جلوگیری کند بهترین کار این است که غذا های فرآوری شده را از برنامه غذایی خود حذف کنید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید .

برای پیشگیری از التهاب و تورم صورت مصرف غذا هایی مانند زنجبیل،  زردچوبه،  کدو ، نارگیل،  لیمو و چغندر توصیه می شود. همچنین قبل از احساس سیر شدن از غذا خوردن دست بکشید.

  • مایعات زیاد بنوشید

نوشیدن مایعات سالم مخصوصا آب در هیدراته نگه داشتن پوست و بدن شما بسیار موثر خواهد بود.  همچنین در جهت کنترل اشتها پیشگیری از نفخ و یبوست تاثیر گذار خواهد بود.  با نوشیدن مایعات  به مقدار کافی پوستی شاداب و با ظاهری سر حال خواهید داشت.

  • خواب کافی داشته باشید.

در صورت کافی نبودن خواب دائما چشم های پف کرده و صورتی ورم کرده خواهید داشت و حتی هورمون های بدن تحت تاثیر قرار می گیرد.  با کمبود خواب همه اجزاء بدن دچار اختلال خواهد شد.  پس توصیه می شود ۷ ساعت در طول شب خواب کافی داشته باشید.

  • ماساژ دادن صورت

در  زیر پوست همانند بخش‌ های دیگر بدن مایع لنفاوی وجود دارد اما سبب پف‌ کردگی و تورم صورت خواهد شد.  البته این تورم موقتی است که با ماساژ دادن صورت از بین می رود.  همچنین با ماساژ دادن صورت چربی ها به مرور تحت تاثیر قرار می گیرند و باعث  افزایش اکسیژن رسانی و خون رسانی بافت ها سفت و محکم خواهد شد و تاثیرات آن به مرور قابل مشاهده می باشد.

  • از مصرف مشروبات الکلی بپرهیزید

با نوشیدن مشروبات الکلی صورتی پف کرده و متورم خواهید داشت. پس برای لاغر شدن صورت و کاهش تورم مصرف این نوشیدنی ها را برای همیشه کنار بگذارید.

 لاغر
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- لاغر

درمان های خانگی برای لاغر شدن صورت :

روش های مختلفی برای لاغر کردن صورت وجود دارد البته شما می توانید با رعایت برخی از نکات از تورم و پف کردگی صورت خود پیشگیری کنید که در بخش بالا به شما معرفی کردیم برخی از تکنیک ها را می توان در منزل انجام داد و نیاز نیست که زمانی برای مراجعه به کلینیک در نظر بگیرید.  استفاده از برخی از ماسک ها سبب شادابی و لاغری صورت خواهد شد.

  • ورزش منظم
  • نوشیدن مایعات کافی
  • داشتن رژیم غذایی مناسب مهمترین اقداماتی است که شما برای لاغر شدن صورت می توانید رعایت کنید. همچنین در کنار این تکنیک ها استفاده از ماسک های خانگی نیز تاثیر گذار می باشد که در ادامه چند مورد را به شما معرفی خواهیم کرد.

معجون خیار و گلا

با توجه به این که خیار می تواند پوست شما را آب رسانی کند برای تهیه این ماسک خیار را رنده کنید و با کمی گلاب مخلوط کنید و مدت ۲۰ دقیقه بر سطح پوست خود قرار دهید استفاده از این ماسک بر پوست به مدت دو هفته تاثیر گذار می باشد.

مصرف کاهو و جوانه گندم

تهیه یک سالاد خوب برای لاغر شدن صورت مانند سالاد گندم و جوانه جو در شادابی و طراوت پوست نیز تاثیر گذار است.  استفاده از این سالاد پس از شام نتایج مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

لاغر شدن صورت با مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش های مناسب برای از بین بردن چربی های صورت و حتی نواحی خاصی از بدن می باشد.  در این روش با استفاده از ترکیبی از ویتامین ها ، دارو ها ، عصاره گیاهان لاغری صورت حاصل خواهد شد.  با تزریق این ترکیبات به زیر پوست و بافت ها،  رسوبات و سلول های چربی که نسبت به فعالیت های ورزشی و رژیم های غذایی مقاوم هستند از بین می رود.  همچنین چربی ها را در ناحیه غبغب به راحتی از بین می رود.

پایه این فرآیند بر اساس مواد حل کننده چربی ها از قبیل اسید های آمینه،  ویتامین ها،  عصاره گیاهان،  هورمون ها می باشد که در بافت چربی تزریق می کنند. پس از نفوذ این ترکیبات به طور مستقیم به سلول های چربی پیوند بین آن ها شکسته شده و خود به خود حل می شود.

با تزریق این محلول التهاب و مرگ سلولی اتفاق می افتد و چربی ها از طریق کبد از بدن خارج خواهد شد.  چربی ها با مصرف کالری رشد می کنند اما اگر سلول های چربی از بین برود(مردگی) این اتفاق نا ممکن خواهد شد . نتایج حاصل از مزوتراپی در طی سه تا ۴ هفته به مرور قابل مشاهده خواهد بود.

کاربرد ها و مزایای لاغر شدن صورت با مزوتراپی

فرایند مزوتراپی در جهت لاغری بخش های مختلف صورت و بدن مانند شکم ، ران ها ، بازوها و  ….کاربرد دارد.  همچنین در جهت

  • جوان سازی پوست
  • لیفت صورت
  • درمان غبغب
  • فرم دهی به اعضای مختلف بدن
  • درمان سلولیت
  • استحکام و قوام پوست
  • رفع افتادگی و شل شدگی پوست
  • درمان تیرگی

 کاربرد خواهد داشت.

مزایا

لاغر شدن صورت با مزوتراپی مزایای بی نظیری به همراه دارد.  این فرایند روشی بدون درد ، غیر تهاجمی و بدون خونریزی می باشد و شما سختی های عمل جراحی را تجربه نخواهید کرد . با این روش می توان مستقیم چربی های مورد هدف را تحت تاثیر قرار داد.  نتایج حاصل از این عمل سریع تر و پایدار تر خواهد بود.

برای از بین بردن چربی های صورت دیگر نیاز به انجام ورزش های سخت و یا رژیم های طاقت فرسا نمی‌ باشد.  پس از انجام مزوتراپی نیاز به استراحت و دوره نقاهت نخواهد بود و در طی چند جلسه محدود در مدت زمان کوتاه این مشکلات برطرف می شود . شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از فرایند مزوتراپی برای جوان سازی پوست،  درمان ریزش مو و همچنین لاغری استفاده کنید و قطعاً نتایجی مطلوب و رضایت بخشی حاصل خواهید کرد.

مراحل لاغر شدن صورت با مزوتراپی :

فرایند  مزوتراپی برای لاغری صورت و بدن جزء روش های غیر تهاجمی باشد . در این روش متخصصین برای حذف چربی های اضافه و تجمع یافته در بخش های مختلف صورت از مواد شیمیایی خاصی استفاده می کنند.  ترکیبات محلول مزوتراپی شامل آنزیم ها ، ویتامین ها و ماده مشتق شده از سویا و فسفاتیدیل کولین می باشد.  که اصلی ترین ماده شیمیایی در روغن خواهد بود.  این ماده برای بدن هیچ خطری نخواهد داشت  و معمولاً متخصصین از این ماده با دوز بالا برای درمان کلسترول نیز  استفاده می کنند.

سوزن هایی که ترکیب محلول مزوتراپی را به پوست وارد می کند بسیار ظریف هستند این سوزن ها در طب سوزنی نیز مورد استفاده قرار می گیرند . مراحل تزریق محلول مزوتراپی به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود و پس از تزریق ممکن است متقاضیان احساس سوزش خفیفی بر پوست خواهند داشت  که البته قابل تحمل می باشد.  پس از تزریق این محلول پیوند بین مولکول های چربی ها شکسته  می‌ شوند و چربی ها به مرور تجزیه خواهد شد.

پس از تبدیل حالت جامد چربی به مایع چربی های اضافه صورت از بین می رود.  فرایند مزوتراپی در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد و از طریق سیستم های تصفیه مانند کبد و روده ها از بدن دفع خواهد شد.  معمولاً متقاضیان پس از ۴ هفته می توانند شاهد تاثیرات این فرایند زیبایی باشند.

تعداد جلسات لاغر شدن صورت با مزوتراپی چقدر است ؟

متخصصین تعداد جلسات مزوتراپی را بر اساس میزان چربی های بخش های مختلف صورت و طبق تاثیرات آن ها تعداد جلسات را با فاصله مشخصی در نظر می گیرند.  معمولاً  فواصل  این جلسات بین ۶ تا ۸ هفته  خواهد بود.  تعداد جلسات نیز بر حسب شرایط افراد معین می شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید .

عوارض و خطرات لاغر شدن صورت با مزوتراپی

میزان موفقیت در این تکنیک درمانی و زیبایی برای همه افراد کاملا متفاوت می باشد و نمی توان نتایج آن را به طور قطعی تضمین کرد زیرا پس از تزریق ترکیبات این محلول تغییری در چهره برخی افراد ایجاد نخواهد شد ممکن است که برای دستیابی به نتایج مورد نظر جلسات مورد نیاز تکرار شود و پس از یک سال جلساتی در نظر گرفته شود همراه با این تکنیک زیبایی و درمانی رژیم غذایی اصولی و ورزش منظم همچنان توصیه می شود.

برخی از عوارض این فرآیند شامل کبودی تورم خونریزی عفونت و واکنش های آلرژیک نسبت به ترکیبات تشکیل دهنده آن می باشد پس از تزریق محلول مزوتراپی برخی افراد با ایجاد توده و برآمدگی در ناحیه تزریق مواجه می شوند متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه خدمات شما را از عوارض و معایب این فرآیند مطلع می کنند همچنین انواع خدمات زیبایی و درمانی با مهارت و تخصص بالا و توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام خواهد شد بنابراین زیباجویان عزیز شاهد عارضه خاصی پس از تکنیک های زیبایی نخواهند بود

هزینه لاغر شدن صورت با مزوتراپی چقدر است ؟

همه ما می‌ دانیم که استفاده از روش‌ های غیرتهاجمی برای لاغر کردن صورت هزینه پایین تر  از جراحی خواهد داشت.  برخی از روش ها مانند لیپوساکشن و  جراحی زیبایی و همچنین لیفت  نیز در این جهت قابل انجام خواهد بود.  مزاده تراپی به‌ عنوان روش‌ های غیر تهاجمی هزینه پایین تری دارد.

هزینه ها در این تکنیک زیبایی و درمانی بر حسب تعداد جلسات میزان چربی های انباشته شده در صورت،  مهارت و تخصص پزشک،  دارو های مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه می شود.  اگر می‌ خواهید نسبت به هزینه های مزوتراپی صورت اطلاعاتی حاصل کنید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید تا توضیحات کاملی برای شما در این زمینه ارائه شود.

چه کسانی برای لاغر شدن صورت خود اقدام می کنند ؟

برخی افراد به طور ژنتیکی صورتی چاق و فربه دارند بنابراین این موضوع باعث ناراحتی آن ها خواهد شد و به دنبال راه کاری موثر برای لاغر شدن صورت خود خواهند بود.  افرادی که به دلیل پر خوری صورتی چاق دارند  این افراد می توانند همراه با رژیم غذایی مناسب از راه کار های درمانی موثر برای لاغر کردن صورت خود استفاده کنند.

 کسانی که به دلیل افزایش  سن و کاهش کلاژن ،  پوستی افتاده و شل در ناحیه تحتانی صورت خود دارند و و به دنبال راهی موثر برای درمان غبغب می باشند.

 کسانی که چربی های صورت یا بدن آن ها نسبت به فعالیت های ورزشی و رژیم غذایی مقاوم هستند و نمی‌ توانند با راه کار های خانگی برای لاغری صورت خود نتایج مطلوبی حاصل کنند.

 پس اگر شما به دنبال راهی موثر برای داشتن صورتی خوش فرم،  جوان و شاداب هستید پیشنهاد می کنیم که با متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.  قطعا متخصصین پس از بررسی شرایط شما بهترین راهکار زیبایی و درمانی را ارائه خواهند داد.

مراقبت های قبل از لاغر شدن صورت با مزوتراپی :

در جلسه مشاوره شرکت کنید و با پزشک در مورد اهداف و نظرات خود گفت و گو کنید.

 اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 اگر نسبت به دارو ها و ترکیبات آن دچار حساسیت هستید پزشک را مطلع کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید و از محصولات مراقبتی نیز استفاده نکنید .

 چند روز قبل از انجام فرآیند مزوتراپی پوست خود را با نوشیدن مایعات کافی هیدراته کنید.

مراقبت های پس از لاغر شدن صورت با مزوتراپی :

پس از انجام فرآیند مزوتراپی از ماساژ دادن،  لمس کردن و خاراندن محل تزریق بپرهیزید.

 تا چند روز از انجام فعالیت های شدید بدنی که باعث تعریق شما می شود خودداری کنید

 از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، گرد و غبار و آلودگی های محیطی بپرهیزید.

 با نوشیدن مایعات زیاد تاثیرات درمان را افزایش دهید.

 از مصرف غذا های پر کالری،  چرب و شور خودداری کنید.

 اگر پس از تزریق ترکیبات مزوتراپی دچار حساسیت و بر امدگی در ناحیه درمان شدید حتما به پزشک اطلاع دهید.

 تا بهبودی کامل از رفتن به سونا ، استخر و جکوزی خودداری کنید.

 تا سه روز از رفتن به حمام بپرهیزید و تا چند روز از ماندن زیاد در حمام خودداری کنید.

 تا یک هفته از آرایش کردن صورت بپرهیزید. تا از ایجاد التهاب،  سوزش و قرمزی پوست جلوگیری کنید.

 لاغر
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- لاغر

اثرات و نتایج :

با جمع شدن چربی ها در بخش های مختلف صورت تناسب چهره از بین خواهد رفت  و ظاهری نا خوشایند در چهره ایجاد می کند . و  حتی سن افراد را بالا تر از سن واقعی نشان خواهد داد.

چربی های برخی از بخش های صورت با انجام فعالیت های ورزشی و رژیم های غذایی از بین می رود اما  کم کم با فرایند مزوتراپی لاغر شدن صورت امکان پذیر خواهد بود.  در این روش با تزریق ویتامین ها و ترکیبات خاص  پیوند بین چربی ها شکسته می شود و به حالت مایع تبدیل خواهد شد و از طریق کبد و یا روده ها از بدن دفع خواهد شد.

با توجه به مکانیسم ارائه شده و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده در حدود ۵ درصد از متقاضیان از نتایج مزوتراپی لاغری رضایت نداشته اند  اما در حدود ۹۵ درصد آن ها رضایت کامل حاصل کرده اند.  همچنین فرایند زیبایی و درمانی در جهت درمان سلولیت روشی دائمی محسوب می شود.

یکی از توصیه های مهم پس از انجام فرآیند مزوتراپی کنترل وزن خواهد بود بنابراین شما باید از افزایش وزن و نوسانات آن جلوگیری کنید.  طبق گزارشات حاصل شده برخی از بیماران در طی اولین جلسات درمانی شاهد تاثیرات آن خواهند بود اما افراد زیادی پس از ۴ جلسه تغییرات چشمگیری حاصل کرده اند .

  بنابراین متخصصین برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های صورت در حدود ۵ تا ۱۰ جلسه مزوتراپی را پیشنهاد می کنند.  تعداد تزریق در هر جلسه در حدود ۵۰ تا ۱۵۰ عدد خواهد بود.

دوره نقاهت پس از لاغر شدن صورت با مزوتراپی چقدر است ؟

همان طور که می دانید فرآیند مزوتراپی برای لاغر کردن صورت روشی غیر تهاجمی است و جایگزین مناسبی به جای تکنیک لیپوساکشن و روش های جراحی خواهد بود . بنابراین مزایای بی نظیری نسبت به تکنیک های دیگر دارد. زیرا،  پس از  انجام لیپوساکشن  یا عمل جراحی متقاضیان باید دوره نقاهتی  را در منزل سپری کنند و مراقبت های دشواری خواهد داشت.

  پس از انجام فرآیند مزوتراپی متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.  البته،  اعمال برخی از مراقبت ها را باید جدی بگیرند.

  • نوشیدن مایعات کافی
  • مصرف دارو ها سر وقت و با دوز معین
  • ورزش منظم
  • رژیم غذایی اصولی

 نتایج و تاثیرات درمان را افزایش می دهد.  عوارض رایج این فرایند در طی دو تا سه روز برطرف خواهد شد و شما هیچ دردی در حین درمان احساس نخواهید کرد.  همه مراحل مزوتراپی با بی حسی موضعی انجام می شود.

لاغر شدن صورت با مزوتراپی با لیپوساکشن چه تفاوت هایی دارد ؟

لیپوساکشن روشی تقریبا  نیمه تهاجمی برای لاغر کردن صورت می باشد.  در این روش متخصصین با استفاده از دستگاه های مخصوص لیپوساکشن چربی های اضافه و انباشته شده در بخش های مختلف صورت را تخلیه خواهند کرد.

در این روش برش ظریفی  در محل تخلیه چربی ایجاد می‌ شود و با استفاده از  لوله های باریک و تو خالی چربی ها خورد شده و کم کم  از این ناحیه استخراج خواهد شد.  پس از تعیین فرایند زیبایی متقاضیان باید به مدت یک هفته در منزل استراحت کنند زیرا تورم و کبودی تا مدت ها با آن ها همراه می باشد.

  تفاوت دیگر این دو روش در هزینه ها و مدت زمان انجام این تکنیک خواهد بود با توجه به این که مزوتراپی روشی غیر تهاجمی است و با استفاده  از دستگاه های پیشرفته لیپوساکشن انجام می شود باید متقاضیان هزینه های بیشتری را نسبت به مزوتراپی پرداخت کنند همچنین عوارض پس از آن آن ، طولانی مدت  می باشد.  معمولاً متخصصین به دلیل تهاجم کمتر و هزینه مناسب فرآیند مزوتراپی را به زیبا رویان عزیز پیشنهاد خواهند کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b9%d9%85%d9%84-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d8%af/

https://clinicarad.com/%da%86%d8%a7%d9%82-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%84%d9%84%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d8%af/

https://clinicarad.com/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%b3%db%8c%da%af%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

نتیجه گیری :

برخی افراد به دلیل داشتن صورتی پر و چاق احساس نا رضایتی دارند زیرا سن آن ها بیشتر  از سن واقعی آن ها نشان داده می شود همچنین اعتماد به نفس آن ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  تجمع چربی ها در بخش های مختلف صورت مخصوصاً غبغب تغییرات نا خوشایند ی در چهره ایجاد خواهد کرد و ترکیب بین اجزای صورت را از بین می برد.

چربی های صورت معمولاً نسبت به فعالیت های ورزشی و رژیم‌ های غذایی مقاوم هستند بنابراین بهتر است برای کسب نتایج مطلوب و سریع تر از فرایند مزوتراپی لاغری استفاده کنید . در این تکنیک زیبایی می توان به شکل امیدوار کننده‌ ای چربی های اضافه را از بین برد و در جهت زیبایی پوست اقدام کنید.  این فرآیند روشی کاملا ایمن و اثر بخش خواهد بود اما از نظر علمی نتایج آن ثابت نشده است.

فرایند مزوتراپی کاربرد های متفاوتی دارد و در جهت جوان سازی پوست،   از بین بردن انواع آسیب های پوستی،  درمان غبغب  و از بین بردن  چربی های بخش های مختلف بدن و ریزش مو موثر خواهد بود.  متخصصین ترکیبات محلول مزوتراپی را بر اساس شرایط افراد و انتظار آن ها تعیین می کنند اگر شما می خواهید از این تکنیک زیبایی نتایج مطلوبی حاصل کنید پیشنهاد می‌ کنیم با کارشناسان و متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید تا توضیحات کاملی در این زمینه برای شما ارائه شود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/7b0f

لینک آپارات:https://aparat.com/v/vFHIo

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/cN91tJPW

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.