زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

 مزوتراپی مو

 مزوتراپی مو

 مزوتراپی مو :

یکی از مشکلات رایج و شایع در سر تا سر جهان ریزش مو است که این مشکل به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. در برخی مواقع علت آن ژنتیک و زمان های دیگر به دلیل بروز بیماری ها اختلالات مختلف ایجاد می شود. متاسفانه تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد مکانیسم دقیق ریزش مو به دست نیامده است به همین دلیل دارو هایی تولید شده نمی‌ تواند برای همه افراد تاثیر گذار باشد.  درمان منظم ریزش مو با دارو هایی مانند ماینوکسیدیل و فیناستراید می باشد که ماینوکسیدیل به صورت موضعی و فیناستراید مصرف خوراکی دارد.  این دو دارو برای نیمی از مصرف کنند گان تا حدودی تاثیر گذار است و نیمه دیگر نمی توانند تاثیر چندانی حاصل کنند.

مزوتراپی یکی از روش های درمانی است که قدمت دیرینه دارد که همراه با دیگر درمان های ریزش مو به کار برده می شود و تاکنون نتایج خوبی حاصل شده است. در طی این مطلب می خواهیم در باره مزوتراپی و هر آنچه می دانیم در اختیار شما قرار دهیم.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

مزوتراپی مو چیست ؟

مزوتراپی به بخشی از درمان های تزریقی با کمترین میزان تهاجم گفته می‌ شود که کاربرد های بسیاری خواهد داشت. مثلاً این فرآیند باعث  سرعت رشد مو ها و توقف ریزش مو می شود.‌ ترکیبات دارویی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد شامل انواع مواد تقویتی است که به زیر پوست تزریق می شود .‌ترکیبات آن شامل :

  • عصاره گیاهان
  • انواع ویتامین ها و دارو های مختلف
  • آنزیم‌ ها
  • هورمون‌ ها
  • فاکتور های رشد و موارد مفید دیگر

می باشد و می تواند به درمان الوپسی یا ریزش مو یا طاسی کمک زیادی به ما کند.

فرایند درمانی مزوتراپی در کشور های  خارجی با نام Mesohair یا Mesoplasty شناخته می شود . پس اگر شما این عبارت را شنیدید متوجه می شوید منظور همان مزوتراپی مو می باشد که از واژه مزو به معنی میانی و تراپی به معنی درمان تشکیل شده است.

واژه مزو برگرفته از همان سلول های بنیادی در دوران جوانی است . دقیقا زمانی که هنوز بدن تشکیل نشده و جنین به شکل هزار سلول است . سلول های بنیادی از ۳ لایه تشکیل شده اند.

  • اکتو درم
  • مزو درم
  • هیپو درم

که هر کدام از آن ها یکی از بخش های بدن را می سازد. سلول های بنیادی اکتو درم وظیفه ساخت سطح بیرونی پوست یا اپیدرم می باشد.  سلول‌ های بنیادی مزو درم لایه میانی را درست می کنند. پس در طی مراحل درمان عمل ترکیبات به لایه میانی پوست تزریق می شود تا توسط سلول های بنیادی ترمیم و بازسازی شود.

هدف از کلمه مزو همان لایه میانی می باشد زیرا درم لایه میانی پوست است و مزوتراپی این لایه را مورد هدف قرار می دهد.

پوست بدن انسان از سه لایه اصلی اپیدرم، رو پوست و هیپو در تشکیل شده است. وقتی از پوست که ما می توانیم ببینیم همان لایه سطحی و اپیدرم است که به اندازه یک میلی متر ضخامت دارد. سطح لایه اپیدرم را سلول های مرده می پوشانند .سلول های لایه اپیدرم دائماً در حال تقسیم و تکثیر هستند و جایگزین سلول های مرده خواهند شد و کم کم از روی پوست می ریزند.

لایه درم دارای بافت پیوندی است که در این لایه رشته های کلاژن و الاستین و هیالورونیک اسید آن را تشکیل داده است. این بخش حالت انعطاف پذیری پوست و ساختار های مهم پوستی را حفظ می‌ کنند. یکی از این ساختار ها فولیکول‌ های مو می باشد.  فولیکول مو از ۲۰ نوع سلول تشکیل شده است  که یک یا چند پیاز مو را در بر می گیرد و کم کم رشد می کند. تا لایه بیرونی پوست را پوشش دهند که ما به عنوان ساقه مو مشاهده می کنیم.

مزوتراپی مو از ترکیب دارو ها و ترکیبات مناسبی استفاده می شود که به لایه میانی همان درم تزریق می شود و چون فولیکول ها و پیاز مو در این لایه قرار دارند می توانیم به شکل موثری ترکیبات را به فولیکول ها برسانیم تا بتوانند به ترمیم و بازسازی بپردازند. پس در نتیجه دارو های موضعی از قبیل ماینوکسیدیل ‌نمی تواند به‌ خوبی لایه سطحی اپیدرم را بگذراند و تاثیر آن مطمئنا از مزوتراپی کمتر می باشد.

کاربرد های مزوتراپی مو

مزوتراپی نوعی روش تزریقی است که به صورت زیر جلدی یا زیر پوستی انجام می شود . نوع دارو ها و مواد تشکیل دهنده آن ها دارای کاربرد های مختلفی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • درمان ریزش مو
  • درمان سلولیت
  • حذف چربی های موضعی در بخش های مختلف بدن
  • درمان لیپوم یا از بین بردن چربی های زیر پلک
  • درمان آلوپسی
  • برطرف کردن چین و چروک ها
  • لیفت پوست و جوان سازی پوست
  • درمان انواع آسیب‌ های پوستی
  • از بین بردن انواع لکه های پوستی
  • درمان جای زخم و اسکار
  • اصلاح انحنای سطحی کنترل بدن

مزایای مزوتراپی مو :

مزوتراپی هر سلول های پوست از قبیل اپیدرم ،  درم و بافت پیوندی،  سیستم گردشی خو، ن سیستم عصبی  حسی و ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و می توان در جهت درمان انواع ریزش و انواع آلوپسی مورد استفاده قرار داد و نتایج اثبات شده به همراه داشته است. تاثیرات این فرایند را در ادامه مطلب برای شما بیان خواهیم کرد.

  • بهبود یافتن جریان خون رسانی: یکی از ترکیبات مهم محلول مزوتراپی دارو های اتصال دهنده عروق می باشد که گردش خون بافتی را افزایش می دهد
  • غذا رسانی به بافت پوست و فولیکول ها : ترکیبات دارویی و تزریقی این محصول سرشار از انواع ویتامین ها مواد معدنی و آمینو اسید ها می باشد.
  • جلوگیری از فرایند از بین رفتن و کوچک شدن فولیکول ها : با این عمل می توانید با افزایش قدرت حالت مو ها را بهبود ببخشید.

تنظیم کردن ترشح چربی بدن : دارو هایی که در این ترکیبات مورد استفاده قرار می گیرد فعالیت غدد سبوم را کنترل می کنند.

تاثیرات درمانی روش های دیگر با کمک این فرآیند می توانید این عمل به عنوان مکملی برای تزریقات استروئید مراقبت های عمومی و موارد دیگر استفاده کرد.

بهبود یافتن نتایج کاشت مو از این فرایند زیبایی می تواند افزایش موفقیت برای کاشت مو استفاده کرد.

اگر قبل از کاشت مو انجام شود سبب خونرسانی در پوست سر خواهد شد.

بلافاصله بعد از کاشت عدم یاورم را از بین می برد.

مدتی پس از کاشت نیز برای التیام یافتن و بهبودی زخم ها و تقویت گرافت ها انجام خواهد شد.

مزوتراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-مزوتراپی

مزایای دیگر مزوتراپی به شرح زیر خواهد بود :

از این روش می‌ توان به صورت کاملاً غیر جراحی ریزش مو ها را درمان کرد . بهبودی پس از مزوتراپی سریعترین حاصل می شود و به دوران  ریکاوری و استراحت  نیاز نمی باشد.

مراحل انجام این عمل بدون درد و بدون نیاز به بیهوشی طی می شود.

میزان عوارض جانبی و خطرات در این روش بسیار محدود خواهد بود .

هزینه این عمل نسبت به روش‌ های درمانی دیگر مقرون به صرفه تر می باشد.

پس از انجام این عمل نیاز به مراقبت های سخت و دشوار نمی باشد.

برای انواع الگو های ریزش مو،  برای رفع مشکلات پوستی سر مانند چربی،  شوره و ترمیم سلول‌ های آسیب دیده، زبری و خشکی مو ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیبات دارویی مزوتراپی مو چیست ؟

به ترکیبات محلول مزوتراپی که در زیر پوست تزریق می‌ شود کو کتل گفته می شود که برای تهیه آن از انواع مختلف دارو ها استفاده خواهد شد که هر کدام به نحوی بر پوست و فولیکول های مو تاثیر خواهد گذاشت . به دلیل این که ترکیبات محلول مزوتراپی اهمیت بالایی دارد در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد آن را برای شما ارائه می دهیم .

ترکیبات کو کتل به وضعیت مو ها و شرایط شما بستگی دارد. ترکیبات این محلول توسط متخصصین تعیین می شود که در ادامه به اطلاعاتی از ترکیبات آن در اختیار شما قرار می دهیم.

داروهای اتساع دهنده عروق

این نوع دارو ها از ایمنی بالا برخوردار است و با افزایش جریان خون رسانی در ناحیه درمان روند بهبودی افزایش می یابد .داروهایی از قبیل بوفلومدیل،  پنتوک ،   سیفلین و ماینوکسیدیل در این رده قرار دارند.

ویتامین ها

کو کتل مزوتراپی از انواع ویتامین ها تشکیل شده است که شامل :

  • ویتامین b۵ در تولید انرژی سلولی نقش مهمی ایفا می کند و تقسیم سلولی و بهبود بافت پوست را افزایش می دهد.
  • ویتامینH یا بیوتین تاثیراتی همانند ویتامین b۵ خواهد داشت و با کمبود آن شاهد ریزش مو و پوست ریزی پوست سر خواهید شد.. بیوتین وظیفه تنظیم ترشح غدد سبوم را بر عهده دارد.
  • ویتامین c جزء آنتی اکسیدان های مفید محسوب می شود و پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند.
  • ویتامین A در جهت بهبود یافتن دارو رسانی به بافت های پوستی و کلاژن سازی موثر خواهد بود.

مواد معدنی

مواد معدنی ریز مغذی هایی هستند که در سلامتی و رشد مو  نقش مهمی ایفا می کنند که از این مواد معدنی در کو کتل می توان به روی ، مس ، سلنیوم،  فسفر،  منیزیم و موارد دیگر اشاره کرد.

داروهای مغذی

مواد مغذی به طور طبیعی در ساختار تار های مو وجود دارد که سیلیکون یکی از این مواد خواهد بود. با افزایش سن میزان سیلیکون در این ناحیه کاهش یافته و یکی از دلایل ریزش مو محسوب می شود.

دارو های بی حسی

دارو های بی حسی مانند لیدوکائین که در جهت بی حسی و یا کاهش التهاب تاثیر گذارند و نقش مهمی در جلوگیری از ریزش مو خواهند داشت به همین دلیل در بیشتر کو کتل های این محصول قرار گرفته است.

داروهای هورمونی

دارو های هورمونی در جهت مهار کردن هورمون های جنسی موثر می باشد زیرا یکی از عوامل مهم ریزش مو با الگو های زنانه و مردانه افزایش هورمون های آندروژنی می باشد و که این هورمون ها با دارو هایی مانند فیناستراید یا  سیپروترون مورد استفاده قرار می گیرد.

کلسی تونین

کلسی تونین جزء هورمون های طبیعی بدن محسوب می‌ شود و در بهبود یافتن جریان خون رسانی به بافت ها کمک می کند همچنین شرایط را برای تغذیه فولیکول ها و بافت ها فراهم خواهد کرد.

لازم به ذکر است که بگوییم ترکیبات معرفی شده در همه کو کتل ها مورد استفاده قرار نمی گیرد و ترکیبات دارویی بر اساس جنسیت،  علت ریزش مو ها و شرایط متقاضیان تعیین می شود.‌ مثلاً ترکیباتی مانند لیدوکائین،  دارو های گشاد کننده عروق،  سیلیکون و مولتی ویتامین ها پر مصرف ترین ترکیبات این کو کتل هستند. انتخاب ترکیبات این محلول بر عهده پزشک متخصص خواهد بود.

مراحل انجام مزوتراپی مو :

قبل از اینکه مراحل این فرایند زیبایی و درمانی در کلینیک زیبایی آغاز شود ابتدا متخصصین در جلسات مشاوره در مورد مراقبت هایی که باید قبل از این فرآیند به کار بگیرید برای شما شرح می دهند به همین دلیل این بخش از مطلب را به مراقبت های قبل از مزوتراپی اختصاص می دهیم.

مراقبت های قبل از مزوتراپی مو :

شب قبل یا روزی که قرار است به کلینیک مراجعه کنید مو های خود را به خوبی شست و شو دهید .

یک هفته قبل از انجام این فرایند زیبایی و درمانی مصرف برخی از دارو ها مانند دارو های ضد التهابی و رقیق کننده خون از قبیل آسپیرین و پرو فن خودداری کنید و اگر مجبور ید این داروها را مصرف کنید در جلسه مشاوره به پزشک اطلاع دهید .

هنگام مراجعه به کلینیک از دارو های مراقبتی مواد تقویت کننده و مواد حالت دهنده استفاده نکنید. البته این توصیه تا ۲۴ ساعت پس از مزوتراپی نیز باید رعایت شود.

برای انجام مزوتراپی نیاز به ضد عفونی کردن پوست سر نمی باشد . اگر بر ناحیه سر با زخم عفونتی مواجه باشید الکل ۷۰ درصد یا بتا دین برای ضد عفونی کردن مورد استفاده قرار می گیرد.‌ اگر نسبت به ترکیبات دارویی و مواد بی حسی حساسیت دارید  باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، انواع آلودگی‌ های محیطی و گرد و غبار خودداری کنید زیرا باعث عفونت یا کاهش تاثیرات درمان خواهد شد.

مراحل انجام مزوتراپی مو :

کو کتل تهیه شده توسط سوزنی شبیه به سوزن های انسولین به صورت دستی و یا به کمک دستگاه مزوگان زیر پوست سر سر در لایه میانی تزریق می شود. هر دو تکنیک نتایج یکسانی به دنبال دارد و انتخاب آن بر عهده پزشک می باشد.

سوزن در فاصله یک میلی متری پوست سر نفوذ خواهد کرد و لایه میانی پوست منتقل می شود. ترکیبات این کوکتل متفاوت است که در بخش های قبلی به شما معرفی کردیم. آمینو اسید ها و ویتامین ها ، ماینوکسیدیل و دارو های مهارکننده فاکتور های رشد می باشند که سبب افزایش قدرت مو ها و جان گرفتن دوباره ریشه مو ها خواهد شد.

رویداد دیگری که در مزوتراپی اتفاق می افتد تاثیرات درمانی فوق العاده این روش می باشد . در این روش پس از نفوذ سرنگ  به پوست سر زخم های کوچکی تولید می شود که با این آسیب‌ های جزئی فرآیند های ترمیمی در پوست سر به کار می افتد و فاکتور های رشد و ترمیمی در فضای بافت آزاد خواهند شد .‌رگ های خونی جدیدی تشکیل می شود و پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک خواهد شد . همچنین سلول های بنیادی به محل تزریق حرکت می کنند و همه این عوامل باعث بهبود یافتن شرایط کیفیت مو ها و رشته آن ها خواهد شد و با این آسیب های جزئی شما بخش مهمی از درمان را پشت سر می گذارید.

مزوتراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-مزوتراپی

مراقبت های پس از مزوتراپی مو :

پس از انجام مزوتراپی تا ۲۴ ساعت بعد از جلسه درمانی متخصصین توصیه می‌ کنند که از مصرف تقویت کننده های مو،  ماینوکسیدیل و محصولات آرایشی و حالت دهنده ها خودداری کنید.

تا ۸ ساعت پس از انجام مزوتراپی  توصیه می شود مو های خود را شستشو ندهید و استحمام نکنید. استحمام از روز سوم امکان پذیر است.

از ماندن به مدت طولانی در حمام خودداری کنید و برای شست و شو از آب ولرم استفاده کنید تا بتوانید از کبودی جلوگیری کنید.

تا دو روز از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید چون با انجام فعالیت ها و عرق کردن محلول های تزریق شده از پوست سر خارج می شود .

مایعات زیاد بنوشید تا تاثیرات درمان را افزایش دهید.

اگر بر ناحیه تزریق شاهد بر آمد گی بودید به این نتیجه می رسید که محلول مزوتراپی برای شما با حساسیت همراه بوده در این شرایط با متخصصین و کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید.

اثرات و نتایج :

۹۰ درصد افرادی که با این روش در جهت درمان ریزش مو اقدام می‌ کنند در جلسه ۴ شاهد متوقف شدن ریزش مو ها خواهند شد .‌در صورتی که مصرف دارو هایی مانند ماینوکسیدیل و فیناستراید می تواند به نیمی از مصرف کنند گان در جهت قطع ریزش مو کمک کند. در جلسه سوم شما متوجه کاهش ترشح چربی اضافه در پوست سر خواهید بود. در نتیجه شما نیاز نیست که زمان زیادی را برای شست و شوی مو ها و استفاده از شامپو صرف کنید.

تاثیرات مزوتراپی به تدریج مشاهده می‌ شود و پس از ۳ ماه شاهد رویش مجدد مو های خود خواهید بود . مزوتراپی برای افراد جوان تر تاثیر بیشتری خواهد داشت و با این روش می توانید مو های پر پشت،  خوش حالت ،  محکم و زیبا به دست آورید.‌  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی مو از قبیل کاشت مو،  پی آر پی،  مزوتراپی،  لیزر تراپی و تجویز دارو ها را ارائه می دهند. هر کدام از این روش ها بر اساس شرایط متقاضیان،  شرایط جسمانی و انتظارات آن ها تعیین می شود.

بهترین کاندیدای مزوتراپی مو چه کسانی هستند ؟

به غیر از افرادی که به دلیل آلوپسی آندروژنیک با ریزش مو مواجه شده‌ اند فرآیند مزوتراپی برای انواع الگو های ریزش مو موثر می باشد.‌ اگر شما به هر یک از آلوپسی های زیر مبتلا شده اید مزوتراپی درمانی مناسب می باشد.

  • تلوژن افلوویوم و ریزش مو ناشی از استرس

ریزش مو به دلیل استرس و تلوژن افلوویوم هر دو زمانی اتفاق می افتد که بدن با استرس های روانی و فیزیکی مواجه شود . مزوتراپی در این شرایط نتایج تاثیر گذاری خواهد داشت. مثلاً زمانی که پس از دوران بارداری وارد مرحله تلوژن افلوویوم می شوید می توانید با کمک مزوتراپی مشکل خود را برطرف کنید.

  • مشکلات ساقه مو

اگر به هر دلیلی ساقه مو های شما دچار آسیب دیدگی شود فرایند مزوتراپی بسیار مفید عمل می کند . یکی از تاثیرات این فرآیند افزایش یافتن رشد مو ها و حفظ سلامتی فولیکول ها خواهد بود.

  • آلوپسی آره آتا آلوپسی

آلوپسی آره آتا مشکل این است که افراد زیادی از آن رنج می برند و مزوتراپی برای آن ها بسیار موثر خواهد بود ریزش موی سکه ای زمانی که در شرایط حاد این باشد برای انجام مزوتراپی مناسب خواهد بود.

  • کاهش سرعت رشد

برخی افراد به دلایل مختلفی سرعت رشد موی آن ها بسیار کم است و مزوتراپی می تواند برای آن ها درمان مناسبی باشد.

مزوتراپی مو برای چه کسانی مناسب نخواهد بود ؟

  • کسانی که ریزش موی آن ها به دلیل بیماری های زمینه ای اتفاق افتاده است .
  • افرادی که درگیر بیماری هایی از قبیل هپاتیت، دیابت، هموفیلی، ایدز و …شده اند.
  • افرادی که به دلیل مصرف برخی از دارو های خاص از قبیل دارو های شیمی درمانی یا پرتو درمانی با ریزش مواجه شده اند که باید پس از پایان دوره درمان در جهت مزوتراپی اقدام کنند.
  • مردان بالای ۴۰ سال که دچار طاسی های آندروژنی شدید شده اند.
  • خانم های بالای ۶۰ سال مبتلا به طاسی های آندروژنی شدید کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی نمی باشد.
  • افرادی به علت اختلالات ژنتیکی جنس مو های آن ها خوب نمی باشد .
  • خانم هایی که دوران بارداری و شیردهی را قرار دارند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هر روش درمانی را پس از معاینات و بررسی های لازم ارائه می دهند پس اگر می خواهید بدانید که برای انجام مزوتراپی کاندیدای مناسبی هستید یا خیر با کارشناسان و متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گفت و گو کنید.

عوارض مزوتراپی مو چیست ؟

مزوتراپی یکی از روش های ایمن و بی خطر است که در جهت متوقف کردن ریزش مو ها و بازیابی کیفیت و زیبایی مو ها انجام می شود.‌ در این روش کو کتل با ترکیبات  منحصر به فرد به لایه میانی پوست سر تزریق خواهد شد بنابراین شما شاهد عوارض خاصی پس از این عمل نخواهید بود زیرا در ناحیه پوست سر هیچ برش و بخیه ای ایجاد نمی شود. ممکن است در ناحیه تزریق با زخم های کوچکی ناشی از نفوذ سرنگ پوست سر مواجه شوید که البته زخم های ایجاد شده خود یکی از مراحل بر روند درمان محسوب می شود . تا دو روز ممکن با عوارضی از قبیل التهاب،  سوزش،  کمی درد و خارش مواجه شوید.

این عوارض کاملاً طبیعی هستند و در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهند شد.  تزریق محلول مزوتراپی روشی کاملاً تخصصی است و باید توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای انجام شود . در غیر این صورت با عوارضی مانند آسیب دیدگی بافت ها و عروق پوست سر مواجه خواهید شد و دوره بهبودی برای شما طولانی می شود . خونریزی ، عفونت،  درد شدید، کبودی و تورم گسترده از عوارضی است که در صورت دقت نکردن در انتخاب پزشک ممکن است شما با آن مواجه شوید.

برخی افراد پس از تزریق کو کتل مزوتراپی ممکن است  شاهد بر  آمد گی هایی خواهند بود در صورت مشاهده این عارضه باید  پزشک خود را در جریان قرار دهند زیرا ممکن است دچار حساسیت شده باشند. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود. متخصصین نسبت به هر روش درمانی و زیبایی آشنایی و شناخت کافی دارند بنابراین شما شاهد هیچ عارضه خطرناکی نخواهید بود و می توانید زیبایی و شادابی مو های خود را برای همیشه در این کلینیک تضمین کنید.

هزینه مزوتراپی مو چقدر است ؟

مزوتراپی یکی از روش های ساده درمانی است که شما برای کسب نتایج مطلوب و متوقف کردن ریزش مو های خود هزینه زیادی را پرداخت نخواهید کرد.  همچنین در کلینیک های تخصصی و زیبایی این فرایند درمانی با تعرفه مناسب و استاندارد انجام می شود.  عوامل مختلفی از قبیل نوع ترکیبات کو کتل ، علت ریزش مو ها،  میزان تراکم مو ها،  تعداد جلسات، مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد .اگر می‌ خواهید از هزینه ها و تخفیفات انواع خدمات زیبایی و درمانی کلینیک زیبایی آراد اصفهان مطلع شوید پیشنهاد می‌ کنیم با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید.

دوره نقاهت پس از مزوتراپی مو چقدر است ؟

همانطور که در بخش های قبلی اعلام کردیم مزوتراپی جزء روش های سرپایی است که حتی نیاز به بی حسی پوست سر نخواهد داشت. ترکیبات کو کتل مورد استفاده بر حسب شرایط فرد و علت ریزش مو ها انتخاب می شود . بنابراین متقاضیان شاهد عوارض خاصی پس از تزریق نخواهند بود احساس درد ، سوزش و التهاب در فاصله زمانی ۲۴ ساعت بر طرف می شود. متقاضیان پس از ترک کلینیک می تواند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند. البته در دوران بهبودی اعمال مراقبت های توصیه شده بسیار موثر می باشد تا ۳ روز سعی کنید از انجام فعالیت هایی که باعث عرق کردن شما می‌ شود خود داری کنید.

تغذیه مناسب داشته باشید .‌مایعات زیاد بنوشید تا بدن خود را آب رسانی کنید .‌ از محصولات مراقبتی و سازگار مو های خود استفاده کنید .‌در این دوره اگر شاهد بر آمد گی بر پوست سر بودید سریعا پزشک خود را در جریان قرار دهید تا با راه کارهای درمانی به شما  کمک کنند و حتی در جلسات بعدی ترکیبات محلول مزوتراپی را به گونه ای انتخاب کنند که شما مجددا دچار حساسیت نشوید. زخم های ناشی از نفوذ سرنگ بر روند درمان تاثیرات مثبتی خواهد داشت که پس از ۲ تا ۳ روز التیام می یابد.

جلسات مزوتراپی مو چقدر است ؟

تعداد جلسات برای همه افراد کاملا متفاوت خواهد بود و به شرایط متقاضیان و نظر پزشک بستگی دارد . متخصصین تعداد جلسات را بر حسب  علت ریزش مو ها ، میزان تراکم مو ها ، میزان نازکی و آسیب دیدگی آن ها تعیین خواهد کرد. معمولاً متخصصین تعداد جلسات را در برنامه مناسب ارائه می دهند که ابتدا جلسات آن هفته یک بار ، سپس دو هفته یکبار و در نهایت ماهی یکبار انجام خواهد شد.  این جلسات در حدود ۸ تا ۱۵ جلسه خواهد بود و شما در طی جلسات شاهد تاثیراتی درمان و نتایج آن خواهید شد هر جلسه مزوتراپی ۳۰ دقیقه طول می کشد.

شاید این مطلب برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%b2%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%85%d8%b2%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%85%d9%88/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%85%d8%b2%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%85%d9%88/

نتیجه گیری :

اولین اشاره به مزوتراپی در علم پزشکی در جهت درمان ریزش مو ، به قرن ۱۲ میلادی باز می گردد و پزشکی فرانسوی به نام آمبروز که پزشک دربار پادشاه فرانسه بوده است و در مورد درمان ریزش مو این نوشته را بر جای گذاشته است. ( اگر ریزش مو به دلیل عدم تغذیه مناسب اتفاق بیفتد باید  در پارچه ای تمیز برگ انجیر ی و پیاز خام را بر آن بمالند و به ناحیه طاس سر سوزن زد و بر ناحیه رویش مو ها از عصاره محلول بمالید) در سال ۱۹۵۲ پزشکی فرانسوی به نام میچل پیستور مزوتراپی که امروز  ما استفاده می کنیم را به دنیای پزشکی معرفی کرد.

پیستور در جهت درمان بیماری های از قبیل آسم تزریق وریدی داروی پروکائین را مورد استفاده قرار داد و پس از آن مطالعات زیادی در مورد تزریقات زیر جلدی پروکائین ارائه شد که در نهایت در سال ۱۹۷۶ روش درمانی مزوتراپی مو ابداع شد. روش ابداعی میچل  به ۵۰ سال پیش باز می گردد و شرایط را برای برطرف کردن ریزش مو ها توسط متخصصین فراهم ساخته است تا بتوان مجددا با داشتن مو های پر پشت و زیبا جوانی و زیبایی خود را تضمین کرد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین ما بر اساس شرایط متقاضیان بهترین راه کار درمانی را ارائه می دهند در این کلینیک انواع تکنیک های زیبایی با استفاده از تجهیزات مدرن و هوشمند انجام می‌ شود و شما عزیزان شاهد هیچ عارضه خطرناک و جبران نا پذیری نخواهید بود . رضایت متقاضیان و نتایج بی نظیر در انواع خدمات زیبایی نشانه کیفیت و تضمین مهارت و تخصص پزشکان ما در این کلینیک خواهد بود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/agmy

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.