زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

فیشیال پوست چیست؟

فیشیال پوست چیست؟

فیشیال پوست چیست؟

فیشیال پوست یکی از راه کار های مدرن و جدید و  مجموعه‌ ای از مراقبت های پوستی می باشد . امروزه برای داشتن پوستی شاداب  و زیبا و  افزایش اعتماد به نفس این تکنیک زیبایی اهمیت بالایی پیدا کرده است و جزء پر طرفدار ترین روش های مراقبتی پوست محسوب می شود .

بنابراین همه کسانی که در جوامع پیشرفته به دنبال مراقبت ها و روتین های مخصوصی برای پوست خود هستند این تکنیک زیبایی را انتخاب می کنند.  لازم به ذکر است که بدانید که در برخی مواقع برای به دست آوردن نتایج مطلوب و بهتر جوان سازی پوست باید سری به متخصصان زیبایی بزنید.

 پاکسازی پوست به صورت تخصصی یکی از مراقبت های بی نظیر برای داشتن پوستی زیبا،  صورتی منظم و چهره ای جذاب خواهد بود.  فیشیال یک از  راه های موثر و مراقبتی است که می تواند در پاک سازی لایه های سطحی پوست  به ما کمک کند .

خوشبختانه این فرایند برای انواع پوست ها از قبیل پوست های چرب،  خشک،  معمولی،  پوست های حساس و حتی پوست هایی که مستعد جوش و آکنه هستند مناسب است.  با این تکنیک زیبایی می توان سلامتی و زیبایی پوست را تا مدت ها تضمین کرد.  پس اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات کامل تری حاصل کنید پیشنهاد می دهیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

فیشیال پوست چیست ؟

داشتن پوست سالم و زیبا یکی از فاکتور های مهم در شادابی و جذابیت افراد محسوب می شود . پوست یکی از وسیع ترین و حساس ترین اجزای بدن می باشد که دائماً در معرض انواع آسیب های ناشی از آلودگی های محیطی ، افزایش سن،  استرس،  نور خورشید،  نیروی جاذبه زمین و ….قرار دارد.

به همین دلیل اولین نشانه های پیری و افزایش سن بر سطح پوست نمایان می شود.  بنابراین باید با دقت و حساسیت بیشتری از آن مراقبت کرد.  زیرا در صورت آسیب دیدگی این جزء اندام های داخلی بدن نیز دچار آسیب می شوند زیرا پوست لایه محافظ است که اندام های داخلی بدن را محافظت می کند و در کنار زیبایی ، سلامتی ما را حفظ خواهد کرد.

لایه سطحی پوست اپیدرم (  رو پوست ) نام دارد که پوشیده از لایه های شاخی و سلول های مرده می باشد.  بر اساس روند طبیعی پوست به مرور زمان سلول‌ های مرده از سطح پوست جدا می‌ شوند و سلول‌ های جدید  جای آن ها را می گیرند اما در برخی مواقع به دلیل عدم مراقبت از  پوست سلول های مرده بر روی پوست انباشته می‌ شوند و باعث کدر شدن و از دست رفتن شادابی و زیبایی آن خواهد شد.

در این مواقع توصیه می شود که به دنبال راهی موثر برای پاک سازی و لایه برداری پوست باشیم تا بتوانیم شادابی و درخشندگی را به پوست خود هدیه دهیم.  امروزه محصولات بیشماری در بازار وجود دارند که می توان تهیه کرد و در منزل برای پاک سازی پوست از آن ها استفاده کرد اما این محصولات نمی توانند به خوبی پوست ما را پاک سازی کنند . پس باید در این شرایط از متخصصین زیبایی کمک گرفت.

فیشیال یکی از راه کار های مناسب و موثر برای مراقبت و حفظ سلامتی پوست می باشد .  فرایند  زیبایی فیشیال با اهداف مختلفی انجام می شود و متخصصین بر اساس خواسته ها و انتظارات زیبا جویان مراحل آن را پیش می برند.  در این تکنیک زیبایی مراحلی مانند لایه برداری،  پاک سازی،  ماساژ دادن،  بخور،  استفاده از ماسک ها و … پشت سر گذاشته می شود.

به  طور کلی می‌ توان گفت که این فرآیند راه کاری موثر است تا بتواند شکل ظاهری پوست را زیبا تر کند و حتی به عنوان نوعی تسکین دهنده پوست مورد استفاده قرار می گیرد.  پس از انجام این فرآیند شما نیاز نیست که از پوست خود مراقبت های ویژه ای انجام دهید و یا از محصولات خاصی استفاده کنید فقط توصیه می شود که از محصولات استفاده کنید که با پوست شما سازگار باشد و آسیبی به بافت های پوستی وارد نکند.

مراحلی که پزشک در این تکنیک زیبایی در نظر می‌ گیرد بر اساس نوع پوست و شرایط پوست انتخاب می شود . مثلاً برای کسانی که دارای پوستی نازک و حساس هستند مرحله لایه برداری ارائه نمی شود.  این تکنیک زیبایی راه کاری پیشرفته و مدرن است که جوان سازی پوست را نیز به همراه دارد و به صورت کاملآ غیر تهاجمی زیبایی را به پوست هدیه می دهد.

قطعاً متقاضیان می خواهند که برای داشتن پوست سالم و زیبا روش های غیر تهاجمی را انتخاب کنند.  در این تکنیک زیبایی در کنار مزایای بی شمار آن فرایند  کلاژن سازی نیز افزایش می یابد و سبب استحکام و قوام پوست خواهد شد.

مراحل انجام فیشیال پوست

این فرایند زیبایی با مراحل متفاوتی بر اساس شرایط پوست و نظر پزشک انجام می‌ شود.  متخصصین در این تکنیک ابتدا میزان آسیب های پوستی و انتظارات و خواسته های زیبا جویان را مد نظر قرار می دهند.

مثلاً اگر که این تکنیک برای پاک سازی لایه های عمیق تر انجام شود و یا در جهت درمان آکنه ها و جوش ها انتخاب شود مراحل آن متفاوت خواهد بود و باید از راه هایی استفاده شود که سبب درخشندگی و شفافیت پوست شود.  حتی متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب برخی از خدمات زیبایی کلینیکی را مانند میکرو درم ابریژن،  هیدرودرم ابریژن،  پیلینگ شیمیایی،  نور درمانی و … را انجام خواهند داد.

تا زیبا جویان بتوانند به نتایج مورد نظر خود برسند . تکنیک فیشیال تاثیر بی‌ نظیر ی بر لایه برداری و پاک سازی پوست خواهد داشت.  در این فرآیند با حذف سلول‌ های مرده و افزایش جریان خون رسانی سلول های پوستی تقویت و تغذیه می شوند و سبب شفاف شدن و  درخشندگی و جوانی پوست می شود . این تکنیک زیبایی در طی چند مرحله به صورت تخصصی انجام خواهد شد تا  زیبا جویان بتوانند از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوند.

مراحل این فرآیند باید زیر نظر پزشک ماهر و متخصص انجام شود تا پزشک تشخیص دهد کدام نوع فیشیال برای پوست شما موثر تر است و چه محصولاتی می تواند با پوستتان سازگار تر باشد.  سپس بر راه کار درمانی موثر متمرکز شوند.  همچنین شما قبل از آغاز مراحل فیشیال باید در مورد آلرژی های پوستی رژیم های غذایی میزان آبی که در طی روز مصرف میکنید داروها و بیماری های خود با پزشک گفت و گو کنید.  پزشک با کسب اطلاعات در این مورد می تواند شما را به نتایج بهتر و موثر تری نزدیک کند.

۱. مرحله پاک سازی

ابتدایی ترین روش فیشیال مرحله پاک سازی پوست محسوب می شود . در این مرحله متخصصین با کمک پاک کننده های ملایم سطح پوست را از آلودگی ها،  مواد آرایشی و چربی ها پاک سازی خواهند کرد.

۲. بررسی و آنالیز شرایط پوستی

متخصصین در این مرحله پوست ناحیه مورد نظر را با کمک لامپ های ال ای دی مخصوص مورد بررسی قرار خواهند داد.

در این مرحله پزشک اطلاعاتی در مورد نوع پوست( معمولی ،چرب، خشک، حساس و نرمال) حاصل می کند و انواع آسیب های پوستی را مانند لک ها،  جوش ها جوش های سر سیاه و سر سفید،  آکنه ها،  چین و چروک ها کم آبی یا خشکی پوست و موارد دیگر را ارزیابی می کند تا بتوانند بر اساس اطلاعات حاصل شده مراحل فیشیال را پیش ببرند و محصولات مناسبی را در نظر بگیرند.  پزشک در این مرحله توضیحاتی در مورد نوع پوست شما و محصولاتی که باید استفاده کنید ارائه می دهد.

۳. بخور دادن پوست

در مرحله سوم پزشک به صورت کاملا حرفه ای و عملی مراحل درمان  را آغاز می کند.  در این مرحله با بخور دادن پوست لایه سطحی پوست نرم می شود و باعث تسکین پوست نیز خواهد شد.  بخار ناشی از این دستگاه به صورت لایه ای نازک  سطح پوست را می پوشاند.

همچنین می‌ تواند استخراج جوش های سر سیاه و سفید سر سفید را در مراحل بعدی راحت تر کند.  اگر فردی دارای پوست حساسی باشند ممکن است پزشک مرحل بخور دادن را حذف کند.

۴. لایه برداری

در این مرحله لایه برداری پوست به دو روش شیمیایی یا میکانیکی انجام می شود.  هر کدام از این روش ها در جهت از بین بردن سلول های مرده و لایه های شاخی انجام می‌ شود.  با لایه‌ برداری مکانیکی نا همواری های سطح پوست و سلول های مرده جدا خواهند شد و در لایه برداری شیمیایی با استفاده از اسید ها و آنزیم های مخصوص سلول های مرده جدا می شوند.

ممکن است در این مرحله پس از استفاده از آنزیم های ملایم مرحله بخور ادامه دار باشد میزان و شدت لایه بردار ها برای انواع پوست ها متفاوت است.  لایه برداری قوی یکی از مراحل مستقل از فیشیال می باشد.

۵. استخراج و تخلیه پوست

مرحله تخلیه برای پاک سازی پوست از جوش های سر سفید و سر سیاه انجام می شود.  ممکن است برخی افراد به این مرحله نیاز نداشته باشند .اما  در صورت حضور این جوش ها پزشک این مرحله را با دقت انجام خواهد داد . در این مرحله استخراج جوش های سر سفید و سر سیاه همراه با لایه برداری انجام می شود.

ممکن است در حین فشار دادن پوست برای استخراج جوش ها شما احساس درد داشته باشید این موضوع البته به آستانه درد شما بستگی دارد . اگر جوش ها در نواحی حساس و نازک پوستتان باشد احتمالاً درد بیشتری احساس خواهید کرد.  این مرحله حتما باید توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام شود در غیر این صورت باعث آسیب دیدگی مویرگ ها و تغییر رنگ پوست خواهد شد و عوارض نا خوشایند ی را به همراه دارد.

پس قبل از این که این تکنیک زیبایی را انجام دهید حتما نسبت به مراحل انجام آن اطلاعات کاملی حاصل کنید و از رفتن به مراکز نا معتبر و غیر تخصصی مانند سالن آرایشی خودداری کنید.

۶. ماساژ پوست

با پشت سر گذاشتن مرحله بخور،  لایه برداری و تخلیه پزشک با استفاده از مواد الاستیک ویژه‌ ای مانند افلوراژ ها پوست را تسکین می‌ دهند و حس آرامش را در آن ایجاد خواهد کرد.  حتی در این مرحله ماهیچه های پوست نیز تحریک خواهند شد.

۷. استفاده از ماسک ها

محصولات و ماسک هایی که در این مرحله مورد استفاده قرار می گیرند بر اساس میزان مشکلات پوستی،  نوع پوست و صلاحدید پزشک انتخاب می شوند.  ماسک انتخاب شده به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه بر سطح پوست باقی می ماند.  این مدت زمان به نوع درمان بستگی دارد . در این فاصله زمانی پزشک با ماساژ دادن بازو ها ، دکلته حس آرامش را در شما تقویت می کند.

۸. فیشیال پوست

در مرحله نهایی این فرایند،  پزشک با استفاده از سرم ها،  کرم ها،  تونر و کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب مراحل این تکنیک زیبایی را به اتمام می رساند و توضیحات کاملی در مورد محصولاتی که باید استفاده کنید،  چگونگی مراقبت از پوست برای شما ارائه می دهند.

لازم است بدانید که شما با استفاده از محصولات مناسب و سازگار پوست خود می توانید سلامتی و زیبایی پوست تان را تضمین کنید.  پس حتماً به همه توصیه پزشکان دقت کنید تا زیبایی و شادابی پوست خود را حفظ کنید.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-فیشیال پوست

مزایا و کاربرد های فیشیال پوست

  • با فیشیال می توان سطح پوست را از انواع آلودگی ها و سلول های مرده و لایه های شاخی به خوبی پاکسازی کرد.
  • این تکنیک زیبایی می تواند در درمان انواع لکه های پوستی که به دلیل آفتاب سوختگی،  نور خورشید،  پشت سر گذاشتن دوران حاملگی و …. کمک کند.
  • با این تکنیک منافذ باز پوست پاک سازی می شوند و باعث جمع شدن آن ها خواهد شد.
  • با افزایش کلاژن سازی پوستی سفت و محکم به شما هدیه خواهد داد.
  • از این  تکنیک  می توانید در جهت درمان خشکی و کم آبی پوست استفاده کنید زیرا لایه های عمیق را آب رسانی می کند و در جهت حفظ رطوبت پوست موثر می باشد.
  • فیشیال در کنترل PH پوست و  بهبود کیفیت رنگ آن مورد استفاده قرار می گیرد و سبب درخشندگی و شادابی پوست خواهد شد.

 به طور کلی این فرایند برای انواع آسیب های پوستی مانند لک ها،  آکنه ها،  جوش ها موثر است و می‌ تواند در یک دست شدن رنگ پوست،  جوان سازی،  استحکام و  قوام و همچنین بازسازی آن کمک کننده باشد.

تکنیک زیبایی فیشیال را باید در کلینیک های تخصصی و معتبر انجام دهید متخصصین در طی مراحل درمان شرایط پوستی و نوع پوست شما را مد نظر قرار می دهند.  همچنین این فرآیند برای کسانی که پوستی خشک دارند بسیار مناسب می باشد.  در صورت انتظارات و خواسته های دیگر زیبا جویان پزشک روتین های مراقبتی موثرتری را به کار خواهد گرفت.

مزایا

  • پاکسازی لایه های عمیق پوست

با استفاده از ماسک ها  و اسکراب ها در منزل و لایه سطحی پوست پاک سازی می شود اما با کمک این فرآیند لایه های عمیق پوست پاک سازی خواهند شد و همه باکتری ها ، کثیفی ها و سبوم  از لایه های پوستی حذف می شود.

متخصصین برای پاک سازی عمیق پوست از دستگاه های پیشرفته مانند میکرو درم آبریژن استفاده می کنند تا به صورت کاملاً حرفه ای سلول های مرده و لایه های شاخی را از بین ببرند و انواع آسیب های پوستی را درمان کند.  سپس با استفاده از محصولات مناسب شادابی و زیبایی پوست شما را حاصل خواهند کرد . فرآیند زیبایی میکرو درم می‌ تواند جذب محصولات مراقبتی پوست را افزایش دهد.

  • پیشگیری از  روند پیری پوست

از مزایای دیگر فیشیال می‌ توان پیشگیری از مشکلات افزایش سن  یاد کرد.  در این روش با افزایش کلاژن سازی پیری پوست به تعویق می افتد و از ایجاد چین و چروک ها بر سطح پوست جلوگیری می کند.

در طی مراحل این فرایند متخصصین پوست را با استفاده از کرم های ضد پیری ماساژ می دهند  تا جریان خون رسانی افزایش یابد و فرایند  کلاژن سازی سرعت بیشتری پیدا کند.  بنابراین با استحکام و قوام پوست سبب افزایش حالت کشسانی پوست می شود و به محو شدن چین و چروک های سطحی پوست کمک  می کند.

  • جوان سازی پوست

در طی مراحل فیشیال اقداماتی از قبیل بخور دادن،  ماساژ دادن،  لایه برداری و استفاده از ماسک های موثر و مناسب انجام می شود که باعث شادابی و جوانی پوست خواهد شد.  برخی افراد فکر می کنند  بلافاصله پس از پایان مراحل می توانند شاهد نتایج نهایی فیشیال باشند.

در صورتی که روند  کلاژن سازی پوست به مرور زمان باعث افزایش کیفیت و باز سازی پوست خواهد شد و تاثیرات درمان مشاهده می شود . پس اگر می خواهید نتایجی موثر و مناسب دریافت کنید باید دوره درمان را کامل کنید و در طی  جلسات می توانید شاهد تاثیرات درمان باشید.

  • مراقبت اصولی از پوست

متخصصین در طی مراحل این تکنیک زیبایی همه شرایط پوست شما را بررسی خواهند کرد و تشخیص می دهند که کدام تکنیک برای شما نتایج موثر تری به همراه دارد . متخصصین برای زیبا کردن پوست از محصولاتی مناسب و سازگار استفاده می کنند تا باعث رضایت و زیبایی پوست شما شود.

پس یکی از اقدامات مهم در این فرایند توانایی در انتخاب  محصولات و نوع تکنیک درمان برای فیشیال می باشد.  متخصصین با انتخاب درست و به جا می توانند به طور کاملا موثر انواع آسیب های پوستی را مورد درمان قرار دهند و شرایط پوست شما را زیبا و بهتر کنند.

  • درمان انواع آسیب های پوستی

متخصصین برای از بین بردن آسیب ها و مشکلات پوستی بهترین تکنیک درمانی را انتخاب می‌ کنند . مثلاً اگر پوست شما دائماً جوش می زند محصولات مناسبی را انتخاب می‌ کنند که با پوست سازگاری بهتری داشته باشد و با حداقل عوارض بتوانید نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

در صورت مراجعه به مراکز غیر درمانی ممکن است با انتخاب نا درست  راه کار درمانی پوست شما دچار آسیب شود.  شما می توانید با انتخاب پزشک ماهر انواع آسیب های پوستی خود را درمان کنید تا به پوستی زیبا و یکدست برسید.

بهترین کاندیدای فیشیال پوست چه کسانی هستند ؟

زیبا جویان عزیز می توانند پس از سن ۱۸ سالگی برای این که از پوست خود مراقبت کنند و از انواع آسیب دیدگی های پوستی در امان بمانند ماهی یکبار برای این تکنیک زیبایی به مراکز تخصصی مراجعه کنند.

افراد بالای ۳۰ سال نیز در این سنین شاهد اول نشانه های اولیه افزایش سن خواهند بود و می توانند با این تکنیک زیبایی روند پیری پوست را کند تر کنند.  فشیال برای درمان آکنه های ناشی از اختلالات هورمونی موثر است و می تواند به شکل مطلوبی انواع لکه های پوستی را از بین ببرد و افرادی که با این مشکلات مواجه هستند کاندیدای مناسبی برای فیشیال می باشند .

در طی مراحل این فرایند لایه برداری و ماساژ پوست انجام می‌ شود بنابراین شما با شرکت در جلسات فیشیال می توانید درخشندگی و زیبایی پوست خود را حاصل کنید و پوست خود را از هر نوع نا هموار ی و آسیب دیدگی محافظت کنید.

از کسانی که به زیبایی و شادابی پوست خود اهمیت می دهند جزء طرفداران پر و پا قرص فیشیال می باشند.  با در نظر گرفتن مزایای بی نظیر این فرایند برخی افراد کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی نمی باشند که عبارتند از

  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند بهتر است برای انجام این فرآیند دوران شیردهی و بارداری را پشت سر بگذارند.
  • برخی افراد برای زیبایی پوست خود باید برخی از تکنیک های زیبایی مانند پلینگ شیمیایی یا لایه برداری عمیق را انجام دهند  این افراد بهتر است که این فرایند را در فصل های سرد سال انجام دهند زیرا در این فصول تابش نور خورشید به صورت ملایم تر است و میزان آسیب دیدگی پوست آن ها به حداقل می رسد.
  • کسانی که دارای بیماری های پوستی فعال هستند و دائما جوش و آکنه می زنند باید در این زمینه با پزشک خود گفت‌ و گو کنند زیرا برخی از مراحل فیشیال باعث تحریک و آسیب دیدگی پوست آن ها خواهد شد.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه مراحل انجام فیشیال شرایط جسمانی و پوستی زیبا جویان را بررسی خواهند کرد تا از بروز عوارض پیشگیری کنند همچنین بر اساس خواسته ها و نیاز های هر فرد مراحل درمان پیش می رود.

هدف کادر درمانی در کلینیک کسب بهترین نتایج،  به حداقل رساندن عوارض و دست یافتن به نتایج مطلوب خواهد بود تا زیبا جویان بتوانند با خیال راحت از خدمات بی نظیر این  کلینیک بهره مند شوند.

عوارض فیشیال پوست چیست ؟

همه مراحلی که در طی این مطلب برای شما بیان کردیم به صورت غیر تهاجمی انجام می شود و با انتخاب پزشکی ماهر و با تجربه شما شاهد هیچ عارضه خاصی پس از درمان نخواهید بود.  متخصصین بر اساس نوع پوست و شرایط پوست راه کار های درمانی را ارائه خواهند داد بنابراین پوست شما دچار هیچ آسیبی نمی شود و در مدت زمان کوتاهی می توانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

پس  برای پیشگیری از عوارض و  آسیب دیدگی پوست خود باید به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید متاسفانه برخی از تکنیک های زیبایی در سالن های آرایشی انجام می شود اما کسانی که در این مراکز خدمات زیبایی را ارائه می دهند شناخت کافی در مورد آناتومی پوست  و نحوه انجام راه کار های درمانی نخواهند داشت و ممکن است پوست شما را دچار آسیب های جبران نا پذیری کنند.

بنابراین از رفتن به این مراکز برای خدمات درمانی و زیبایی پوست خودداری کنید چون ممکن است در این مراکز خدماتی برای شما ارائه شود که با نوع پوست شما سازگار نباشد و لایه های پوست شما را دچار آسیب کند . همچنین مراحل انجام فیشیال باید با اصول بهداشتی انجام شود وگر نه ممکن است با عوارضی مانند

  • قرمزی و تحریک پوست
  • بیرون زدگی جوش ها
  • ایجاد اسکار بر سطح پوست
  • خشک شدن پوست
  • خارش پوست

 مواجه شوید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع مراحل فیشیال با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز انجام می شود.  بنابراین میزان عوارض به حداقل می رسد همچنین از عوارض نا خوشایند در امان خواهند بود.

هزینه فیشیال پوست چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی مطلب بیان کردیم همه مراحل فیشیال برای متقاضیان کاملاً متفاوت است که این مراحل بر حسب شرایط پوست،  نوع پوست و میزان آسیب دیدگی پوست مشخص می‌ شود .

بنابراین هزینه ثابتی نمی‌ توان برای این تکنیک زیبایی و درمانی اعلام کرد.  همچنین محصولاتی که در مراحل انجام فیشیال مورد استفاده قرار می گیرد با برند ها و مارک های متفاوتی در بازار وجود دارند و هزینه های آن ها بر اساس ترکیبات و کیفیت آن ها کاملاً متفاوت است.

اگر می خواهید اطلاعات جامعه در مورد هزینه‌ های درمان حاصل کنید باید در جلسه مشاوره با پزشک گفت و گو کنید تا قیمت نهایی برای شما اعلام شود.  قطعا اگر شما تکنیک های زیبایی و درمانی را توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام دهید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.  به طور کلی هزینه ها در این فرایند بر اساس عوامل از قبیل

  • مراحل انجام فیشیال
  • تعداد جلسات
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • محل  و جغرافیایی کلینیک
  • ابزار ها و دستگاه های مورد استفاده
  • نوع و برند محصولات مورد استفاده

محاسبه می شود .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه ها با تعرفه استاندارد ارائه می‌ شود همچنین تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان در نظر گرفته شده است.

بنابراین اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد هزینه ها و تخفیفات در این کلینیک حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان انجام می شود.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-فیشیال پوست

مراقبت های قبل از فیشیال پوست

  • در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کنید و از مراجعه به مراکز غیر درمانی مانند سالن های  آرایشی برای انجام فیشیال بپرهیزید.
  • در جلسات مشاوره شرکت کنید و پزشک را در جریان محصولاتی که استفاده می ‌کنید قراردهید.
  • پزشک را از  دارو هایی که مصرف می‌ کنید،  بیماری هایی که با آن مبتلا هستید میزان مصرف آب روزانه خود،  رژیم های غذایی مطلع کنید  تا پزشک پس از بررسی و معاینه شرایط جسمانی و پوست شما بهترین مراحل فیشیال را برایتان در نظر بگیرد.

با قرار دادن اطلاعات در اختیار پزشک می توانید نتایج بهتری پس از درمان حاصل کنید و از بروز عوارض نا خوشایند پیشگیری کنید.  همچنین پوست تان  آمادگی کامل برای دریافت خدمات زیبایی را خواهد داشت .

  • چند روز قبل از انجام فیشیال از اپیلاسیون،  لایه برداری،  وکس  کردن پوست خودداری کنید.
  • از رفتن  به سولاریوم بپرهیزید زیرا در طی مراحل فیشیال پوست شما را حساس تر می کند.
  • آقایانی که می خواهند  از این  تکنیک زیبایی استفاده کنند باید روز قبل از فیشیال مو های زائد صورت خود را شیو  کنند و در روز درمان از انجام این کار خود داری کنند.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید زیرا با آفتاب سوختگی میزان حساسیت پوست شما  افزایش می یابد.
  • اگر می خواهید فیشیال را برای آماده شدن در مراسم خاصی انجام دهید حتما چند روز قبل از مجلس این کار را انجام دهید تا پوست شما  ظاهری طبیعی پیدا کند و عوارض خفیف پس از آن بهبود یابد.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن پوست خود بپرهیزید و زیور آلات خود را به همراه نداشته باشید.
  • از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی و هر دارویی که سیستم گردش خون را دچار اختلال می کند خودداری کنید.
  • از مصرف سیگار،  قلیان و  انواع مشروبات الکلی بپرهیزید زیرا این دو ماده زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تاثیرات درمان را کاهش خواهند داد .
  • قبل از آغاز جلسات این تکنیک  زیبایی مصرف مایعات خود را افزایش دهید تا با هیدراته کردن پوست نتایج بهتری حاصل کنید.

 مراقبت های پس از فیشیال پوست

 پزشک پس از انجام این تکنیک زیبایی توصیه می‌ کند که

  • محصولاتی را استفاده کنید که با پوستتان سازگار تر است .
  • ممکن است پس از این تکنیک کمی احساس سفتی و زبری  در پوست خود داشته باشید که دارو های مناسب برای شما به این منظور تجویز می شود.
  • پوست خود را به خوبی پاک سازی کنید زیرا با بخور دادن پوست در طی مراحل فیشیال باکتری ها ممکن است بر سطح پوست باقی بمانند و شرایط را برای ایجاد جوش‌ های پوستی فراهم خواهد کرد.  در این شرایط پزشک دارو های ضد جوش یا پاک کننده های ملایم را تجویز می کند .
  • پس از انجام فیشیال برای پاک سازی از شیر پاک کن استفاده نکنید زیرا پوست شما را احساس کرده و همچنین باید  استفاده از پاک کننده ها و اسکراب ها را تا چند روز متوقف کنید.
  • ممکن است در برخی از مراحل درمان پوست شما لایه برداری شود و با سوزش و حساسیت بالایی همراه  باشد بنابراین با پوست خود با ملایمت رفتار کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی و گرد و غبار بپرهیزید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب مناسب با پوست خود استفاده کنید.
  • پس از انجام فیشیال از لمس کردن،  ماساژ دادن و فشار دادن پوست خودداری کنید.
  • میوه ها و سبزیجات تازه را در سبد غذایی خود قرار دهید و مایعات زیادی بنوشید.
  • تا چند روز از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق شما می‌ شود خودداری کنید و پوست خود را به خوبی شست و شو دهید.
  • محصولات توصیه شده توسط پزشکان را  خریداری و استفاده کنید تا  تاثیرات درمان را بیفزایید.

اثرات و نتایج :

فیشیال یکی از راه کار های موثر برای داشتن پوستی شاداب و درخشنده می باشد که پس از طی مراحل آن نرمی خاصی در پوستتان ایجاد می شود.  در این تکنیک زیبایی می‌ توانید به خوبی علائم پیری را از چهره خود رفع کنید و تا مدتی پوست شما  لیفت و سفت خواهد شد.  همچنین از شر انواع آسیب های پوستی در امان خواهید بود.

ماساژ های که در حین انجام فیشیال بر سطح پوست ایجاد می‌ شود باعث آب‌ رسانی،  اکسیژن رسانی و خون رسانی به لایه های زیرین پوست می شود و نتایج عالی و بی نظیری  به همراه دارد.  نتایجی که پس از فیشیال حاصل می‌ شود طولانی مدت است و پوستی بدون جوش،  چین و چروک و لک را به شما هدیه می دهد.

شما بلافاصله پس از پایان جلسه نمی توانید شاهد نتایج درمان باشید بلکه برای مشاهده نتایج قطعی باید چند روزی صبور باشید بنابراین اگر این تکنیک زیبایی را برای مراسم یا جشن خاصی انجام می دهید باید جلسات فیشیال را به چند روز قبل از جشن موکول کنید تا پوستتان در روز مراسم آماده باشد.

شما با نتایجی که پس از فیشیال حاصل می کنید  قطعاً با ذوق و شوق بیشتری در جلسات بعدی حضور پیدا می کنید . از نتایج و فواید بی نظیر این فرآیند می توان موارد زیر را معرفی کرد.

  • احساس آرامش و رهایی از استرس پس از ماساژ دادن پوست  در طی مراحل فیشیال
  • کاهش چین و چروک ها
  • درخشندگی و جوان شدن پوست و بهبود انواع آسیب های پوستی
  • بسته شدن منافذ باز پوست و درمان انواع جوش های سر سیاه و سر سفید
  • لیفتینگ و سفت شدن پوست
  • درمان انواع نا همواری‌ ها،  گودی و سیاهی اطراف چشم
  • از بین بردن پف زیر چشم
  • به دست آوردن پوستی صاف،  زیبا و یکدست

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین در طی مراحل فیشیال از راه کار های درمانی و بی نظیری از قبیل  هیدرودرم ابریژن،  میکرو درم ابریژن،  مزونیدلینگ،  پیلینگ شیمیایی و موارد بی شمار دیگر استفاده می کنند .  هر کدام از این تکنیک های زیبایی نسبت به آسیب های پوستی و خواسته متقاضیان تعیین خواهد شد.

دوره نقاهت پس از فیشیال پوست چقدر است ؟

مراحل انجام فیشیال برای همه زیبا جویان متفاوت است بر اساس شرایط پوست و انتظارات متقاضیان انتخاب خواهد شد.  معمولاً این تکنیک زیبایی در طی  ۶۰ دقیقه انجام می شود . مثلا پزشک برای برطرف کردن جوش ها و آکنه های پوستی از راه کار هایی مانند پاکسازی پوست،  تخلیه کردن جوش های سر سیاه و لایه برداری شیمیایی استفاده می کند.

همچنین در برخی مواقع دستگاه های میکرو درم ابریژن یا لامپ های ال ای دی مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج موثری به همراه دارد.  پس از پایان مراحل روتین های انتخابی پزشک در مورد نحوه مراقبت ها و محصولات سازگار با پوستتان توضیحاتی ارائه می دهد . پس از بازگشتن به منزل باید از ایجاد هرگونه فشار به پوست خود خودداری کنید و در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

 در طی مراحل لایه برداری پوست،  میزان حساسیت آن نسبت به نور خورشید افزایش می یابد بنابراین با قرار گرفتن در معرض نور خورشید ممکن است سبب آفتاب سوختگی و تغییر رنگ بافت پوست شود.

 فیشیال یکی از راه کار های سر پایی و غیر تهاجمی است بنابراین نیاز به استراحت در منزل و  بستری شدن نمی باشد بلکه شما می توانید بلافاصله به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید.  برای از بین بردن عوارض رایج پس از فیشیال توصیه می شود :

 مایعات زیاد بنوشید و حتما  میوه ها و سبزیجات تازه در برنامه غذایی خود قرار دهید.

از محصولات مناسب و سازگار  با پوستتان  استفاده کنید.

 دوره درمان را کامل کنید تا شاهد شادابی و زیبایی پوست خود در کوتاه ترین زمان باشید.

تعداد جلسات فیشیال پوست چقدر است ؟

فیشیال یکی  از روش های زیبایی و بی درد سر است که بر اساس اهداف متقاضیان مراحل متفاوتی خواهد داشت.  همچنین روش های درمانی که در این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد به مشکلات و آسیب ‌های پوستی بستگی دارد که پزشک پس از معاینه و بررسی شرایط پوست افراد انتخاب می کند .

بنابراین تعداد جلسات برای همه زیبا جویان کاملاً متفاوت است.  کسانی که پوستی چرب و مستعد جوش و آکنه دارند باید در جلسات بیشتری شرکت کنند . متخصصین در جلسات مشاوره پس از معاینه پوست تعداد جلسات و فواصل بین آن را مشخص می کنند.  معمولاً جلسات فیشیال به صورت ماهیانه برگزار می شود توصیه می شود که برای حفظ و ماندگار کردن نتایج جلسات را ادامه دهید و به عنوان یک روتین مراقبتی منظم از پوست خود قرار دهید.

《 سولات رایج زیبا جویان 》

آیا با کمک فیشیال می توانم چین و چروک های پوستم را برطرف کنم ؟

در حال حاضر هیچ روش درمانی قطعی برای از بین بردن چین و چروک های صورت برای همیشه ابداع نشده است اما اگر شما پس از سن ۲۰ سالگی این تکنیک زیبایی را به طور منظم انجام دهید از ایجاد چین و چروک ها بر سطح پوست خود پیشگیری می‌ کنید و روند پیری پوست را به تعویق می‌ افتد.

چقدر زمان برای فیشیال پوست صرف می شود ؟

با مطالعه این مطلب بیان کردیم که مراحلی که در طی این فرایند زیبایی انجام می شود برای همه افراد بر اساس نوع پوست،  میزان آسیب دیدگی ها و انتظارات متقاضیان متفاوت خواهد بود.  بنابراین نمی توان زمان دقیقی را برای این تکنیک زیبایی در نظر گرفت.  اما در بیشتر مواقع جلسه فیشیال ۶۰ دقیقه طول می کشد.

آیا تکنیک زیبایی فیشیال برای آقایان نیز انجام می شود ؟

بله،  تکنیک زیبایی فیشیال بدون محدودیت جنسی انجام می‌ شود و تفاوت مراحل آن ها در فرمولاسیون محصولاتی است که برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.  زیرا،  آقایان به دلیل شیو  کردن مو های صورت با استفاده از ژیلت،  پوستشان حساس تر خواهد بود و متخصصین از محصولاتی مناسب و متفاوت برای آن ها استفاده می کنند.

آیا در طی انجام فیشیال احساس درد خواهم داشت ؟

فیشیال یکی از روش‌ های غیر تهاجمی است که حتی مراحل آن نیاز به بی حسی ندارد.  ممکن است شما در هنگام تخلیه جوش های پوست مخصوصاً در بخش های حساس،  احساس درد خواهید داشت که البته درد آن قابل تحمل می باشد.

پزشک اگر برای زیبایی و جوان سازی پوست از راه کار های درمانی مانند مزونیدلینگ،  میکرو درم و لایه برداری عمیق  استفاده کند مراحل درمان را با بی حسی موضعی پیش می برد بنابراین شما هیچ دردی در هنگام انجام آن ها نخواهید داشت.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

پاکسازی صورت

بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان کجاست؟

کاربردها و فواید میکرودرم ابریژن

نتیجه گیری:

فشیال پوست یکی از راه کار های موثر و رایج است که امروزه افراد زیادی برای داشتن پوستی سالم و زیبا از از مزایای بی نظیر آن بهره مند می شوند . معمولاً کسانی که همیشه می خواهند شادابی و زیبایی پوست خود را حفظ کنند این تکنیک زیبایی را دنبال خواهند کرد.

هر جلسه فیشیال در حدود ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد و در این فاصله زمانی می توانید زیبایی بی نظیری در پوست خود حاصل کنید.  جوان سازی،  پاک سازی،  آب رسانی پوست از نتایج بی نظیر فیشیال می باشد فوق العاده انجام این فرآیند بسیار ساده است و می تواند استرس ها و مشکلاتی که شما در طی یک ماه تجربه می‌ کنید را در یک جلسه فیشیال از بین ببرید .

با این تکنیک زیبایی می توان انواع آسیب های پوستی مانند انواع لکه های ناشی از (افزایش سن ،  دوران حاملگی ، نور خورشید، )

 انواع جوش های پوستی مانند( جوش های سر سیاه و سر سفید) و مشکلات دیگر  را مورد درمان قرار دهید.  نتایج حاصل از این فرایند عالی و اثبات شده اند و  راه کاری موثر برای مراقبت از پوست می باشد.

فیشیال روشی ساده است اما مراحل انجام آن باید با مهارت و دقت بالایی انجام شود بنابراین توصیه می شود به هیچ وجه این تکنیک زیبایی و درمانی را در مراکز غیر تخصصی انجام ندهید و حتما به کلینیک های معتبر و مراجعه کنید .

اگر تا کنون تاثیرات بی‌ نظیر این تکنیک زیبایی را تجربه نکرده اید پیشنهاد می کنیم از خدمات زیبایی ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهره مند شوید در این کلینیک همه مراحل فیشیال با دستگاه های مجهز و پیشرفته انجام می‌شود و متخصصین ما بهترین راه کار های درمانی را در اختیار شما قرار می دهند .

دستگاه هایی که در این کلینیک مورد استفاده قرار می گیرد با کیفیت است و مورد تایید سازمان غذا و دارو قرارگرفته است بنابراین شما عزیزان می توانید با خیال راحت زیبایی و جوانی پوست خود را به دست متخصصین با تجربه ما بسپارید و همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای ارائه می‌شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/duny

لینک آپارات:https://aparat.com/v/G6gmP

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/GUVIujUd

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.