زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان کجاست؟

بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان کجاست؟
محتوا پنهان

بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان کجاست؟

یکی از موضوعات مورد اهمیت همه انسان ها زیبایی و سلامتی پوست و مو می باشد که از گذشته تا کنون مهمترین دغدغه های بشر بوده است.  خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان از انواع خدمات زیبایی در این زمینه بهره مند شد.  در دوره های مختلف دستگاه ها و متد های مختلفی برای زیبایی و سلامتی پوست و مو ابداع شده است و در قرن حاضر شاهد پیشرفت های زیادی در این زمینه بوده ایم.  امروزه با وجود انواع خدمات زیبایی اکثر افراد نسبت به این روش ها اطلاعاتی در اختیار ندارند.

 امروزه روش هایی از قبیل هایفوتراپی،  هیدرودرم آبریژن،  مزوتراپی،  پی آر پی و انواع روش های دیگر در کلینیک های زیبایی انجام می‌ شود که حتی نام آن با گوشمان نا آشنا است.  با توجه به تنوع خدمات باید برای انتخاب و انجام هر کدام از آن ها باید  به کلینیک زیبایی و تخصصی مراجعه کرد .

پوست و مو نقش مهمی در سلامتی و زیبایی افراد دارند بنابراین نمی توان برای انجام روش ها به هر پزشکی مراجعه کرد.  در طی این مطلب ما قصد داریم شما را با ویژگی های مهم کلینیک های معتبر آشنا کنیم و یکی از کلینیک های مطرح و معتبر در کشور ایران و سطح خاورمیانه را به شما معرفی کنیم .

کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های تخصصی و بین المللی است که دارای کادری مجرب و حرفه ای و تجهیزات مدرن و به روز می باشد.  در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو برای همشهریان عزیز در استان اصفهان و سایر نقاط کشور و حتی کشور های همسایه ارائه می شود . به طور قطع همه متقاضیان و مراجعه کنند گان به این کلینیک،  از خدمات بی نظیر آن بهره مند شده اند و خاطره ای شیرین در ذهن آن ها برجای مانده است.

در این کلینیک شما می‌ توانید با مشاوره و گفت و گو با کارشناسان و مشاوران بهترین تصمیم را برای زیبایی و شادابی پوست و مو  خود بگیرید.  در ادامه مطلب ما چند ویژگی مهم کلینیک های زیبایی را به شما معرفی خواهیم کرد.  پس اگر می خواهید در این زمینه اطلاعاتی حاصل کنید در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان ما را همراهی کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

خصوصیات و ویژگی های خاص بهترین کلینیک زیبایی کدامند ؟

در قرن جدید خدمات زیادی در زمینه زیبایی و سلامتی پوست و مو در مراکز تخصصی و کلینیک ها ارائه می شود که به نوعی جای خود را در زندگی انسان ها باز کرده اند  و جزئی از کار های روزمره افراد محسوب می شود.  با توجه به ویژگی ها و نتایج بی نظیری که از خدمات زیبایی حاصل می شود همواره همه افراد دوست دارند که برای انجام خدمات زیبایی و درمانی به مراکز معتبر و با سابقه مراجعه کنند.

کلینیک های زیادی در این زمینه تاسیس شده است که انواع خدمات زیبایی را ارائه می دهند اما باید به این نکته توجه کرد که کلینیک های معتبر و تخصصی دارای ویژگی های منحصر به فرد و متمایز می باشند تا زیبا جویان عزیز بتوانند به راحتی و با اعتماد کامل از این تکنیک ها بهره مند شوند و قبل از ارائه خدمات بتوانند اطلاعات دقیقی در مورد آن حاصل کنند.

امروزه روش‌ های مختلفی برای زیبایی و سلامتی پوست و مو وجود دارد که متاسفانه در برخی از کلینیک های نا معتبر انجام می شود و افراد با مشاهده عوارض این خدمات دچار ترس و ابهام خواهند شد.  بنابراین گرایش افراد نسبت به خدمات زیبایی کاهش می یابد.  پس اگر می خواهید از روش انتخابی و خدمات کلینیک بهترین نتایج را حاصل کنید در مورد اعتبار کلینیک و تخصص پزشکان به خوبی تحقیق کنید.

کلینیک زیبایی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک زیبایی

استاندارد های مورد نیاز برای بهترین کلینیک زیبایی

در حال حاضر در سر تا سر کشور کلینیک های زیادی در زمینه زیبا سازی پوست و مو وجود دارد که کیفیت و ارائه خدمات آن ها به طور ایده آل و مطلوب نمی باشد . پس نباید قبل از تحقیق کردن به هر کلینیکی اعتماد کرد .بلکه،  باید در این زمینه دقت و کنجکاوی بیشتری داشته باشید.

در کلینیک های زیبایی و تخصصی معتبر در کنار توجه به سلامتی و زیبایی پوست و مو باید نتایج حاصل از آن ها موفقیت آمیز باشد.  پس این کلینیک ها باید از ویژگی‌دهای استاندارد و متعارفی برخوردار باشند که شامل موارد زیر خواهد بود

در کلینیک های معتبر و با سابقه در معرض دید زیبا جویان تابلوی نصب شده است که همه قوانین وضع شده از وزارت بهداشت بر روی آن ذکر شده است.  کادر درمانی در این کلینیک باید نسبت به این قوانین پایبند باشند و بتوانند به حقوق زیبا جویان احترام بگذارند.

کلینیکی معتبر معرفی می‌ شود که خدمات آن مورد تایید سازمان بهداشت قرار گرفته باشد. پس کلینیک های تخصصی و معتبر از نظر رعایت نکات و بهداشتی در رتبه بالایی قرار دارند و تجهیزاتی که در این کلینیک ها به کار گرفته می شود با کیفیت و با استاندارد های جهانی می باشد.

 زمانی که شما به کلینیک های معتبر مراجعه می کنید می توانید به راحتی متوجه نظم و تمیزی در این کلینیک شوید.  شما با دست یافتن به این نتایج متوجه می شوید که کلینیکی با اعتبارات و سابقه لازم را انتخاب کرده‌ اید . متاسفانه در برخی از مراکز زیبایی پزشکان عمومی بدون دریافت تخصص خدمات زیبایی را انجام می دهند.  در صورتی که متخصصین کلینیک های زیبایی باید دارای بورد تخصصی باشند.

پس اگر متوجه شدید که پزشک شما تخصص کافی در مورد خدمات زیبایی ندارد باید متوجه شوید که کلینیک دارای کیفیت و استاندارد های لازم نمی باشد.  در کلینیک های معتبر  و تخصصی متخصصین با تجربه و مهارت کافی خدمات زیبایی و درمانی را ارائه می دهند.

در کلینیک زیبایی معتبر و تخصصی چه خدماتی ارائه می شود ؟

در کلینیک های تخصصی و زیبایی باید خدمات خاص و ویژه ارائه شود.  روش هایی از قبیل انواع متد ها و تکنیک های جوان سازی پوست،  لیزر مو های زائد،  پاک سازی پوست ،  انواع روش های درمان ریزش مو و عارضه های پوستی به بهترین نحو ارائه شود . پس اگر در کلینیک های زیبایی خدمات اصلی انجام نشود باید پی ببرید که کلینیک انتخابی شما مورد تایید نمی باشد . امروز در سالن های آرایشی و مراکز غیر درمانی برخی از خدمات زیبایی مانند تاتو ، کاشت ابرو فشیال پوست  و انجام می شود که  در صورت مراجعه به این مراکز آسیب و خطرات زیادی به پوست و موی افراد وارد می شود.

پس از مراجعه به این مراکز برای خدمات تخصصی به طور جدی خودداری کنید و به خدمات آن اعتماد نکنید.  چون این مراکز از محیطی مناسب برای خدمات زیبایی برخوردار نمی باشد و خدمات آن ها مورد تایید سازمان بهداشت قرار نگرفته است. همچنین در این مراکز نمی‌ توانند از تجهیزات با کیفیت و استاندارد استفاده کنند.  پوست و مو دو جزئ بسیار حساس و مهم است که در زیبایی و سلامتی بدن نقش مهمی ایفا می کنند.

بنابراین با یک اشتباه کوچک تا آخر عمر پشیمانی به دنبال دارد و ممکن است که آسیب های جدی به پوست و موی شما وارد شود. پس  از قبل از انتخاب کلینیک ها باید در مورد کیفیت خدمات و تخصص پزشکان همچنین نوع دستگاه ها به خوبی تحقیق کنید.

دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی

یکی از راه هایی که می توانید در انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی مورد توجه قرار دهید دکوراسیون داخلی کلینیک می باشد.  در کلینیک های معتبر که از استاندارد های لازم برخوردار است از دستگاه های پیشرفته و مجهز با استاندارد های جهانی استفاده می شود . بنابراین شما در هنگام مراجعه به کلینیک و نگاه کردن به دستگاه ها و دکوراسیون داخلی آن متوجه اعتبار و سابقه کلینیک خواهید شد.

دستگاه ها و تجهیزاتی که برای زیبایی پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و از برند های جهانی و معتبر ساخته شده باشند . به طور کلی در کلینیک های تخصصی و زیبایی دو فاکتور مهم اصول بهداشتی مورد اهمیت است که شامل نظم  در کلینیک و همچنین نظافت و تمیزی آن می باشد..  زمانی که متقاضیان متوجه استریل بودن محیط و مدرن بودن تجهیزات کلینیک شوند قطعاً می توانند به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یابند و  راحت تر می توانند به کلینیک و متخصصین اعتماد کنند.

ویژگی های کادر درمانی در بهترین کلینیک زیبایی

یکی از موارد مهم که باید قبل از مراجعه به کلینیک های زیبایی مورد توجه قرار دهید مطمئن شدن از مهارت و تجربه متخصصین و کادر درمانی خواهد بود.  متخصصین در این مراکز بر حسب در خواست مراجعین خدمات زیبایی و درمانی را انتخاب نمی کنند بلکه با بررسی شرایط بدنی و جسمانی متقاضیان خدمات مورد نیاز و موثر را پیشنهاد می کنند . ممکن است برخی از مراکز به دلیل جلب رضایت متقاضیان بدون در نظر گرفتن شرایط افراد خدمات زیبایی را ارائه دهند در صورتی که فرد کاندیدای مناسبی برای تکنیک مورد از نظر نباشد.‌

بنابراین ممکن است عوارض نا خوشایند و جبران نا پذیری را تجربه کنند.  پس متخصصین باید نسبت به انتظارات نا معقول متقاضیان واکنش نشان دهند و در این زمینه توضیحات لازم را ارائه دهد تا بتواند زیبا جویان عزیز را نسبت به این موضوع واقف کنند و در نهایت روشی را انتخاب کنند که با انتظارات و اهداف متقاضیان نزدیکتر باشد.  همچنین متخصصین در جلسات مشاوره کاندیدای مناسب هر تکنیک زیبایی را تعیین می کنند .

با در نظر گرفتن این موضوع قطعاً میزان عوارض به کمترین حد خود می رسد.  متخصصین با ارائه مشاوره های لازم و خدمات با کیفیت حس آرامش و امنیت را در متقاضیان تقویت می کنند.  با توجه به ویژگی های ذکر شده متقاضیان می‌ توانند از خدمات کلینیک بهره مند شوند.

انتخاب کلینیک زیبایی معتبر چه اهمیتی دارد ؟

قطعاً قبل از این که شما بخواهید از خدمات زیبایی یک کلینیک بهره مند شوید ابتدا باید در مورد معتبر بودن خدمات آن اطلاعاتی حاصل کنید.  در این شرایط می توانید به مهارت و تخصص پزشک اعتماد کنید و از نتایج خدمات زیبایی بهره مند شوید.  متخصصینی که در مراکز معتبر ارائه خدمت می کنند قطعاً سابقه و تجربه کافی در این زمینه حاصل کرده اند  بنابراین شما می توانید با حداقل عوارض به نتایج مد نظر خود برسید و همچنین سلامتی پوست و موی شما را تضمین می کنند.

امروزه در برخی از کلینیک ها و مراکز زیبایی بر سر هزینه ها با یکدیگر رقابت می کنند در برخی مراکز به دلیل جلب مشتری خدمات را با هزینه پایین تری ارائه می دهند و در برخی از کلینیک های دیگر با اغراق در تنوع خدمات هزینه بالایی یافت می‌ کنند بنابراین هزینه بالا یا پایین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو نشانه کیفیت خدمات نمی باشد.  در مراکز تخصصی و معتبر معمولاً هزینه ها با تعرفه استاندارد ارائه می شود و در جهت مشاوره زیبا جویان عزیز هزینه های پایین تری دریافت خواهد شد.

چرا کلینیک زیبایی آراد اصفهان را انتخاب کنیم ؟

کلینیک تخصصی و بین المللی پوست و موی آراد اصفهان یکی از معتبر ترین کلینیک ها در ایران و خاورمیانه می باشد که به دلیل بهره مند شدن از تجهیزات پیشرفته و مدرن و همچنین دارا بودن کادر مجرب و دوره دیده سرآمد انواع کلینیک های زیبایی می باشد.

پس شما می توانید یکی از متقاضیان پر و پا قرص این کلینیک باشید که برای بهره مند شدن از انواع خدمات زیبایی این مرکز را انتخاب می کنید تا برای همیشه خاطراتی به یاد ماندنی و شیرین در ذهن شما نقش ببندد.  تیم تشریفاتی کلینیک زیبایی آراد اصفهان،  تیم فناوری و تحقیق  و توسعه همچنین مدیریت عالی این کلینیک توسط دکتر محمد علیزاده باعث شده که بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو برای زیبا جویان عزیز  در سرتاسر دنیا ارائه شود.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست و درمان ریزش مو برای مراجعه کنند گان عزیز ارائه می شود در طی این مطلب ما قصد داریم شما را با تکنیک زیبایی مزوتراپی پوست و مو  آشنا کنیم.  پس برای آشنایی بیشتر با این تکنیک ویژه و منحصر به فرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مزوتراپی چیست ؟

مزوتراپی یکی از روش های پر کاربرد درمانی و زیبایی پوست و مو می باشد که امروزه به عنوان معروف ترین تکنیک درمانی در سطح جهان برای درمان کم آبی پوست،  از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست،  درمان سلولیت و ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرد‌.  این تکنیک درمانی و زیبایی جزوه روش های تزریقی است.

یعنی در این روش مواد مغذی و مورد نیاز پوست و مو به زیر پوست تزریق می شود.  ترکیبات محلول مزوتراپی بر اساس نیاز ها و مشکلات متقاضیان انتخاب می شود که  شامل عصاره گیاهان،  ویتامین‌ ها،  آنزیم‌ ها،  هورمون‌ ها و انواع دارو ها خواهد بود.  این مواد مغذی از طریق تزریق به پوست منتقل می شوند.

واژه مزو در لاتین به معنی میانی و تراپی به معنی درمان می باشد.  پس نتیجه می گیریم که این فرآیند برای درمان لایه میانی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.  پوست ما از سه لایه اپیدرم،  درم و هیپو درم  تشکیل شده است  که در م لایه میانی پوست است که در زیر اپیدرم قرار دارد.

لایه اپیدرم سطحی ترین لایه پوستی است  که از  سلول‌ های مرده و لایه های شاخی تشکیل شده است و ضخامت آن در حدود یک میلی متر می باشد.  سلول ها بر سطح این لایه دائماً در حال تقسیم و تکثیر می باشند.

 لایه درم از بافت های پیوندی  و انعطاف پذیر درست شده است و همچنین حاوی  رشته های کلاژن و الاستین و هیالورونیک اسید می باشد . رشته های کلاژنی باعث حفظ رطوبت،  سفتی پوست و انعطاف پذیری آن خواهد شد که با افزایش سن و کاهش این رشته ها کم کم پوست نازک و کدر می شود.  در این لایه همچنین غدد چربی،  فولیکول های مو و غدد عرق وجود دارند.  لایه هیپو درم در لایه پایین تر قرار دارد که از بافت های چربی و پیوندی درست شده است .

وظیفه لایه هیپو درم اتصال لایه درم به عضلات می باشد. بر اساس بررسی لایه های پوستی  متوجه می‌ شویم که دسترسی به لایه درم کار راحتی نیست و نمی توان از طریق دارو های موضعی  پوست را ترمیم و بازسازی کرد . بنابراین ترکیبات محلول مزوتراپی با استفاده از سوزن ظریفی به این ناحیه منتقل می شوند. مثلا متخصصین در کلینیک زیبایی برای درمان ریزش مو دارو ی ماینوکسیدیل را مستقیماً به لایه درم و در نزدیکی فولیکول های مو تزریق می کنند.

ماینوکسیدیل در حالت عادی نمی تواند به راحتی از لایه اپیدرم عبور کند و با تزریق آمپول به لایه درم تاثیرات آن افزایش می یابد . همچنین این تکنیک زیبایی برای جوان سازی پوست نیز با این مکانیزم عمل می‌ کند و مواد مورد نیاز پوست با استفاده از سرنگ های ظریفی به لایه میانی آن تزریق خواهد شد.

کلینیک زیبایی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کلینیک زیبایی

مراحل انجام مزوتراپی

همان طور که در بخش قبلی بیان کردیم فرایند مزوتراپی با تزریق مواد مغذی و مورد نیاز پوست و مو به درون پوست انجام می شود‌ .  محلولی که در این تکنیک زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد کوکتل نامیده می شود.  مثلاً برای درمان ریزش مو ها کوکتل مزوتراپی ترکیبی از دارو های ضد ریزش مو و مواد مغذی برای فولیکول ها می باشد.  قبل از این که بخواهید با نحوه تزریق محلول مزوتراپی آشنا شوید بهتر است با ترکیبات تشکیل دهنده این کوکتل آشنا شوید.

دارو های اتساع دهنده عروق که شامل بوفلومدیل می باشد . این دارو ها  در جهت افزایش خون رسانی به محل درمان کمک می کنند . این ترکیبات هیچ ضرری برای پوست و مو نخواهند داشت.

ترکیب دیگر کوکتل ها داروهای بی حسی مانند لیدوکائین و پروکائین می باشند که در کنار بی حسی پوست،  سبب کاهش التهاب می شود.

دارو های هورمونی موجود در کوکتل های مزوتراپی شامل فیناستراید و سیپروترون می باشد که با مهار هورمون های جنسی از ریزش مو جلوگیری می کنند.

کلسی تونین جزء هورمون های طبیعی بدن است که سبب بهبود خوندرسانی،  تغذیه پوست و فولیکول های مو  می شود.

دارو هایی مانند سیلیکون که به طور طبیعی در پوست و مو وجود دارد و در ساختار پوست و مو نقش مهمی ایفا می کنند.

ال کارنیتین جزء مواد تجزیه کننده چربی ها است که برای از بین بردن چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن و درمان سلولیت کاربرد دارند.

ترکیبات دیگر کوکتل مزوتراپی انواع ویتامین ها است که شامل ویتامین B5، بیوتین،  ویتامین ث و  ویتامین A می باشد که هر کدام از آن ها وظیفه خاصی بر عهده دارند.  مثلاً بیوتین برای پیشگیری از پوسته پوسته شدن پوست و ریزش مو ها مؤثر است و می تواند ترشح غدد پوستی را کنترل کند.

ترکیبات دیگر محلول مزوتراپی مواد مغذی مانند  سدیم،  پیروات و گلیکولیک اسید  می باشد که این ترکیبات بر اساس ناحیه درمان و شرایط افراد انتخاب می شوند.

پس از تهیه محلول مزوتراپی در جهت درمان و زیبایی پوست و مو با استفاده از سرنگ های ظریفی در لایه درم تزریق می شوند.  یکی از ترکیبات محلول مزوتراپی مواد بی حس کننده است اما در صورت پایین بودن آستانه درد متقاضیان متخصصین مجدد پوست را بی حس می کنند .

کسانی که از روش های تزریقی می ترسند می توانند محلول مزوتراپی  را با استفاده از دستگاه مزوگان به لایه پوست تزریق کنند . فرایند زیبایی و در مانی مزوتراپی به ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از پایان جلسه درمان متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

مزایا و کاربرد های مزوتراپی

مزوتراپی جزء روش های کم هزینه با تاثیرات بالا می باشد.

 همه مراحل انجام این تکنیک درمانی و زیبایی به صورت سر پایی ، کم تهاجم و بدون نیاز به بی هوشی،  برش و بخیه انجام می شود.

 پس از پایان جلسه مزوتراپی متقاضیان بدون نیاز به دوره نقاهت می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

 عوارض ناشی از این فرآیند بسیار خفیف و  نا چیز است  و در زمان کوتاهی برطرف می شوند.

 نتایج حاصل از فرایند مزوتراپی در طی جلسات قابل مشاهده است و تاثیرات بی نظیری و پوست و مو خواهد داشت.

  برای انجام فرآیند مزوتراپی باید به کلینیک زیبایی مراجعه کنید و حتماً در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید.

کاربرد ها

هدف از انجام مزوتراپی در کلینیک های  زیبایی  انتقال مواد مغذی به پوست و مو می باشد.  امروزه این تکنیک زیبایی را با دستگاه های نیمه اتوماتیک به نام مزوگان انجام می دهند . با تزریق و انتقال مواد مغذی به لایه های پوستی فعالیت سلول ها بهبود می یابد.  از کاربرد های بی نظیر مزوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • درمان لک ها، پیگمنتیشن و اسکار ها

متخصصین برای زیبایی پوست و کاهش لکه های پوستی کوکتل مزوتراپی را تهیه می کنند . لکه های پوستی به دلیل فعالیت زیاد  سلول‌ های پوستی خاصی به نام ملانوسیت ‌ها ایجاد می شوند که ترکیبات موجود در سرم مزوتراپی به تنظیم و کنترل فعالیت ملانوسیت ها می پردازد و باعث بهبود یافتن لک های ناشی از آفتاب سوختگی و دوران بارداری می شود.

همچنین این تکنیک زیبایی در جهت از بین بردن جای زخم ، جای آکنه و فرورفتگی های سطح پوست کاربرد دارد.  هیالورونیک اسید موجود در کوکتل مزوتراپی باعث حجم دهی به پوست خواهد شد و آنتی اکسیدان ها و گلیکو اسید ها با خاصیت ضد التهابی پوست را تحریک می کنند تا ترمیم و بازسازی آن انجام شود.

  • درمان ریزش مو

یکی از کاربرد های بی نظیر مزوتراپی درمان ریزش مو و رویش مجدد مو ها می باشد.  در این روش با استفاده  از مکمل ها،  آلوپسی آندروژنیک،  تلوژن افلوویوم،  مشکلات ساقه و ریشه مو ها و  ریزش موی سکه ای مورد درمان قرار می گیرد و همچنین سبب افزایش سرعت رشد مو ها می شود.  فرایند مزوتراپی به طور کلی در جهت بهبود یافتن ریزش مو ها سه کاربرد مهم دارد که شامل

▪︎ تحریک سلول‌ های پوستی برای بهبود خون رسانی و  انتقال فاکتور های رشد برای ترمیم سلول های آسیب دیده

▪︎ غذا رسانی به فولیکول های مو و  تامین مواد مغذی پوست و مو

▪︎انتقال دارودهای ضد ریزش مو به طور مستقیم به فولیکول ها

با فرایند زیبایی و درمانی مزوتراپی می توان به خوبی برخی از مشکلات ریزش مو را درمان کرد برای دست یافتن به نتایج مورد نظر باید این تکنیک زیبایی در طی چند جلسه انجام شود.  فواصل بین جلسات را باید به خوبی رعایت کنید تا بتوانید تاثیرات درمان را افزایش دهید .

  • درمان سلولیت

یکی دیگر از کاربرد های بی نظیر مزوتراپی در جهت درمان سلولیت و کاهش وزن بدن می باشد که می تواند چربی های بخش های مختلف بدن را از بین ببرد.  در این روش با حذف چربی های اضافه سبب لیفتینگ و سفت شدن پوست خواهد شد.  البته،  نباید از این تکنیک درمانی انتظار معجزه داشته باشید.

در این روش می‌ توان چربی های جمع شده در زیر چانه و فک را به خوبی برطرف کرد و با تزریق آنزیم های موجود در مزوتراپی به مرور زمان سبب شکستن پیوند بین چربی ها خواهد شد.  چربی ها پس از آزاد شدن توسط سیستم لنفاوی بدن دفع می شوند.

بهترین کاندیدای مزوتراپی چه کسانی هستند ؟

اگر می خواهید بدانید که شما کاندیدای مناسبی برای مزوتراپی هستید یا خیر باید به کلینیکی زیبایی مراجعه کنید تا متخصصین بر اساس شرایط پوست و مو ی شما را تشخیص دهند که این تکنیک پاسخگویی خوبی خواهد بود یا خیر ؟؟ به طور کلی مزوتراپی برای کسانی که نسبت به دارو ها و بی حسی حساسیت ندارند گزینه مناسبی خواهد بود.

 این تکنیک درمانی و زیبایی محدودیت سنی و جنسی ندارد و پس از تزریق باعث زیبایی و شادابی پوست و مو می شود .

به طور کلی مزوتراپی برای همه افراد گزینه مناسبی می باشد  اما برخی از محدودیت ها نیز وجود دارد .کسانی که در شرایط ویژه قرار دارند کاندیدای مناسبی برای محلول مزوتراپی نخواهند بود که عبارتند از  :

  • کسانی که درگیر بیماری های مربوط به سیستم انعقادی خون هستند.
  • کسانی که بیماری های خود ایمنی مبتلا هستند.
  • کسانی که نسبت به دارو ها و ترکیبات محلول مزوتراپی حساسیت دارند.
  • خانم های باردار و شیرده

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی و درمانی نسبت به شرایط متقاضیان اطلاعات دقیقی کسب می کنند  و راه کار درمانی را ارائه می دهند.  پس قطعاً متقاضیان می‌ توانند به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابند.

عوارض و معایب مزوتراپی چیست ؟

بدون شک شما با مراجعه به کلینیک زیبایی و تخصصی و همچنین انتخاب پزشکان با تجربه و حرفه ای شاهد عوارض خاصی پس از مزوتراپی نخواهید بود.  در این روش به دلیل تزریق دارو های موضعی برخی عوارض نادر و محدود اتفاق می افتد. البته تا کنون در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هیچ کدام از این عوارض گزارش نشده است و فقط در جهت آگاهی شما ارائه می شود.

  • ایجاد واکنش و آلرژی نسبت به دارو های تزریق شده که در زمان کوتاهی قابل مشاهده است و معمولاً بسیار خفیف خواهد بود.
  • التهاب و ورم پس از تزریق محلول مزوتراپی
  • بروز عفونت های پوستی که معمولاً به دلیل عدم مهارت پزشک در طی انجام تزریق محلول مزوتراپی می باشد همچنین با عدم مراقبت های توصیه شده این عارضه حاصل خواهد شد .
  • ایجاد لکه های تیره یا روشن بر سطح پوست
  • کبودی و خونمردگی در ناحیه تزریق
  • مشاهده اسکار یا زخم  در محل تزریق
  • التهاب‌ های بافت چربی زیر پوستی

 عوارض بیان شده بسیار نادر هستند و در صورت مشاهده نیز در زمان کوتاهی درمان می شوند.  به هر حال تا کنون هیچ کدام از عوارض ذکر شده  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گزارش نشده است.

در حین انجام مزوتراپی متقاضیان هیچ دردی احساس نخواهند کرد . حتی با استفاده از دستگاه نیمه اتوماتیک مزوگان محلول تزریقی به راحتی در پوست پخش می شود . یکی از ترکیبات کوکتل های مزوتراپی لیدوکائین است که درد هنگام تزریق را کاهش می دهد.  همچنین متخصصین برای کاهش احساس درد بی حسی پوست را انجام می دهند.

هزینه مزوتراپی چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم ترکیبات محلول مزوتراپی بر اساس ناحیه درمان و  شرایط افراد تعیین می شود پس  نمی توان هزینه مشخصی را در این زمینه اعلام کرد.  عوامل مختلفی از قبیل

  • تعداد جلسات مزوتراپی
  • مهارت و تخصص پزشک
  • نوع تزریق
  • مدت زمان انجام این فرایند
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 هزینه های نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید در این کلینیک تخصصی هزینه ها با تعرفه معقول و استاندارد ارائه می‌ شود . همچنین  مشاوره زیبا جویان  به صورت رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از مزوتراپی

قبل از انجام این تکنیک زیبایی معمولاً متقاضیان نیاز به مراقبت های ویژه و خاص ندارند و فقط باید نکات عمومی را در این زمینه مورد توجه قرار دهند که شامل موارد زیر می باشد.

چند روز قبل از انجام مزوتراپی مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین و پروفن را کنار بگذارید. زیرا،  با مصرف این دارو ها شرایط برای شما و پزشک سخت می شود. درصورتی که مجبور ید این دارو ها را مصرف کنید حتما پزشک خود را مطلع کنید تا در صورت نیاز  دارو های دیگر جایگزین شود و یا راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار گیرد.

 چند ساعت قبل از انجام فرآیند مزوتراپی از محصولات مراقبتی پوست و مو مانند دارو های ضد ریزش مو،  حالت‌دهنده‌ ها،  مواد آرایشی،  کراتینه،  لایه بردار ها اسکراب و … خودداری کنید.

 چند ساعت قبل از انجام فرآیند مزوتراپی سعی کنید با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک هیچ گونه آرایشی نداشته باشید.

 اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 توصیه می شود خانم ها از انجام مزوتراپی در دوران پریودی خودداری کنند و جلسات را به زمان دیگر موکول کنند.

مراقبت های پس از  مزوتراپی :

توصیه می شود پس از پایان جلسات مزوتراپی تا ۲۴ ساعت از شست و شوی ناحیه درمان خودداری کنید و پس از این بازه زمانی ۱۵ دقیقه بیشتر در حمام نمانید.

 و برای شست و شوی پوست از آب ولرم استفاده کنید.  در صورت استفاده از آب گرم کبودی در ناحیه تزریق افزایش می یابد.

 تا دو روز پس از انجام فرآیند مزوتراپی از انجام فعالیت ورزشی و هر فعالیتی که باعث تعریق و استخراج محلول مزوتراپی می شود خودداری کنید.

 با نوشیدن مایعات زیاد تاثیرات درمان را افزایش دهید . اگر بر ناحیه تزریق با مشکلاتی از قبیل برآمدگی مواجه شدید حتماً به پزشک اطلاع دهید. چون ، ممکن است نسبت  به ترکیبات محلول مزوتراپی دچار حساسیت شده باشید.

 تا دو روز پس از انجام فرآیند مزوتراپی مصرف دارو های رقیق کننده خون ضد التهابی و  ویتامین E  را کنار بگذارید. در صورت احساس درد می توانید از استامینوفن استفاده کنید .

از فشار دادن،  خاراندن و دست زدن به محل تزریق خودداری کنید زیرا ، ممکن است آلودگی به منافذ نفوذ کند و مشکلات زیادی را به دنبال داشته باشد.

 استفاده از دستگاه های گرما زا مانند سشوار یا اتوی مو را به حداقل برسانید.

 پس از انجام مزوتراپی در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی و گرد و غبار قرار نگیرید.

 تا بهبودی کامل از رفتن به سونا،  استخر و جکوزی خودداری کنید.

اثرات و نتایج :

مزوتراپی یکی از روش های پر کاربرد و بی نظیر برای داشتن پوست و موی سالم و زیبا می باشد.  این تکنیک  در کلینیک زیبایی و تخصصی  توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود. مزوتراپی می‌ تواند هر سه لایه پوست را  تحت تاثیر قرار دهد .  اثرات درمانی این تکنیک  لایه های رو پوست،  لایه میانی و حتی بافت های پیوندی زیر پوست را مورد درمان قرار می دهد  به همین دلیل می تواند کاربرد های بی نظیری داشته باشد که شامل

  • جوان سازی پوست
  • درمان ریزش مو
  • درمان سلولیت و موارد دیگر

 می باشد.  تاثیرات مزوتراپی بر پوست و مو به دو دسته تقسیم می شود که تاثیر اول زمانی است که در هنگام تزریق محلول مزوتراپی سوراخ های ریزی بر سطح پوست  ایجاد می شود و تاثیر دیگر تقویت پوست و مو خواهد بود.

زمانی که محلول مزوتراپی از طریق ریز آسیب های ایجاد شده بر سطح پوست به لایه پوستی تزریق میدشود سوزن به لایه های عمیق پوست  نفوذ می کند و آسیب های جزئی در این ناحیه ایجاد خواهد کرد.  بنابراین فرایند ترمیمی پوست آغاز خواهد شد.  با فعال شدن این فرایند سلول های پوستی  برای افزایش تولید کلاژن،  فاکتور های رشد پروتئین های بین بافتی و موارد دیگر فعال می‌ شوند و با تولید رگ های خونی جدید سلول های بنیادی به ناحیه آسیب دیده حرکت خواهند کرد.

در طی این مکانیزم مشکلات زیادی مانند ریزش مو و یا پیری پوست مورد درمان قرار می گیرد.   بخش زیادی از تاثیرات درمانی مزوتراپی به دلیل آسیب های جزئی و کنترل شده توسط سوزن می باشد.

پس از تزریق محلول مزوتراپی به لایه های پوستی ترکیبات آن بلافاصله فعال می شوند . همان طور که می دانید ترکیب محلول مزوتراپی در جهت انتقال مواد مغذی تزریق می شود که می تواند سبب خون رسانی،  آب رسانی و تغذیه پوست و مو شود . هر کدام از ترکیبات محلول مزو تراپی وظیفه خاصی بر عهده دارند و نتایج بی نظیری حاصل خواهند کرد .

شما می‌ توانید در طی جلسات مزوتراپی شاهد تاثیرات درمان باشید اما نتایج قطعی پس از سه ماه قابل مشاهده خواهد بود.  ماندگاری نتایج مزوتراپی برای همه افراد متفاوت است متخصصین برای حفظ نتایج توصیه می کنند که به طور سالیانه در طی ۱ تا ۲ جلسه مزوتراپی شرکت کنید.

 نتایج حاصل از مزوتراپی برای پوست شامل

  • درمان انواع لکه های پوستی
  • درمان تیرگی و کدری پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست

 مورد استفاده قرار می گیرد.

 مزوتراپی مو سبب

  • درمان ریزش مو
  • رشد مجدد مو ها
  • ضخامت و کیفیت مو ها
  • پیشگیری از سفیدی مو
  • کنترل PH و چربی پوست سر  خواهد بود.

 درمان سلولیت نیز در جهت حذف چربی های اضافه در بخش های مختلف صورت و بدن مانند غبغب،  شکم،  بازو و …  می باشد. در این فرایند  ترکیبات محلول مزوتراپی به تجزیه چربی ها می پردازد و پس از شکستن پیوند بین چربی ها از طریق سیستم لنفاوی بدن استخراج می شود و نتایج عالی و ماندگار  به همراه دارد.

مزوتراپی پوست و مو در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با استفاده از بهترین مارک ها و  برند های جهانی انجام می شود.  متخصصین ما در این زمینه مهارت و سابقه بالایی دارند و قطعاً شما عزیزان را می تواند به نتایج مد نظر خود برسانند.

دوره نقاهت پس از مزوتراپی چقدر است ؟

مزوتراپی جزء روش های سرپایی،  بی درد سر و کم عارضه خواهد بود بنابراین متقاضیان پس از پایان جلسه مزوتراپی می توانند کلینیک زیبایی را ترک کنند و به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند.  البته،  برای افزایش تاثیرات و دستیابی به نتایج مورد نظر برخی از مراقبت ها الزامی می باشد.

 پس از از انجام مزوتراپی توصیه می شود تا چند ساعت از هر گونه فعالیتی که باعث تعریق شما می شود خودداری کنید زیرا ممکن است محلول تزریق شده همراه با عرق از پوست شما خارج شود.

 ناحیه تزریق محلول مزوتراپی را تمیز نگه دارید تا از نفوذ میکروب ها و آلودگی ها به این ناحیه جلوگیری کنید چون ممکن است عوارضی مانند عفونت را به همراه داشته باشد.

 پس از تزریق محلول به محل مورد درمان با کمی سوزش و تورم و کبودی مواجه خواهید شد که البته این امر کاملاً طبیعی است و پس از ۲ تا ۳ روز برطرف می شود. متخصصین توصیه می کنند از قرار دادن کمپرس گرم و سرد بر این ناحیه خودداری کنید زیرا باعث کاهش تاثیرات درمان می شود .

شما می توانید با نوشیدن مایعات زیاد تاثیرات درمان را افزایش دهید.‌ برای دستیابی به نتایج مورد نظر باید تعداد جلسات تعیین شده را کامل کنید.  در صورت مشاهده عوارض غیر طبیعی و برآمدگی بر پوست حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

تعداد جلسات مزوتراپی چقدر است؟

تعداد جلساتی که متخصصین برای زیبا جویان در نظر می گیرند بر اساس ناحیه درمان،  میزان پاسخ دهی پوست و مو نسبت به درمان و انتظارات افراد بستگی دارد.  معمولاً در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرایند  مزوتراپی در طی ۸ تا ۱۵ جلسه انجام می شود.  فواصل بین جلسات نیز متفاوت می باشد.

  ابتدا جلسات با فواصل یک هفته ای خواهند بود که به مرور زمان این فاصله افزایش می یابد و دو هفته یکبار و در نهایت ماهی یکبار انجام می شود.  متخصصین توصیه می کنند جلسات را کامل کنید و در فواصل بین جلسات مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید.  همچنین برای ماندگاری تاثیرات و نتایج این تکنیک زیبایی این فرایند را در جلسات سالیانه  تکرار کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa/

جوانسازی صورت

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b2%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%85%d9%88-2/

نتیجه گیری:

قطعاً اکثر متقاضیانی که می‌خواهند از خدمات زیبایی پوست و مو بهره‌مند شوند همیشه نگران این موضوع هستند که کلینیک زیبایی و تخصصی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

زیرا سلامتی و زیبایی پوست و مو اهمیت زیادی دارد و نمی توان به دست هر پزشکی سپرد. بنابراین شما با تحقیق در این زمینه می توانید کلینیکی معتبر و تخصصی را انتخاب کنید.  شما باید برخی استاندارد ها را در هنگام انتخاب کلینیک زیبایی در نظر بگیرید که عبارتند از :

  • تنوع در خدمات و تجهیزات پزشکی
  • رعایت اصول بهداشتی در محیط کلینیک
  • استفاده از تکنیک ها و متد های پیشرفته و به روز دنیا
  • ارائه اطلاعات کافی و خدمات بی نظیر برای آسایش زیبا جویان
  • احترام به حقوق مراجعه کنند گان
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • هزینه های مناسب و متعادل
  • تخصص و مهارت بالای متخصصین و کار درمانی

 می باشد . کلینیک های تخصصی و معتبر دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت می باشد و همه کارکنان در کلینیک باید نسبت به قوانین پایبند باشند.  همچنین مجوز وزارت بهداشت باید دائماً در معرض دید متقاضیان قرار داشته باشد.  خدماتی که در کلینیک تخصصی ارائه می شود باید مورد تایید سازمان بهداشت قرار گرفته باشند  تا زیبا جویان عزیز بتوانند با خیال آسوده از خدمات کلینیک بهره مند شود.

متخصصانی که در کلینیک های زیبایی خدمت می کنند باید تحصیلات و علم بالایی داشته باشند و در زمینه ارائه خدمات سابقه بالایی کسب کرده باشند.  در برخی از مراکز پزشکان عمومی در جهت ارائه خدمات زیبایی فعالیت دارند در صورتی که متخصصین باید دارای بورد تخصصی باشند. در صورت کافی نبودن تخصص و مهارت پزشک از انجام فعالیت های زیبایی در این مراکز خود داری کنید.

شما می توانید با حضور در کلینیک های تخصصی و زیبایی به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد کیفیت خدمات و دستگاه های کلینیک حاصل کنید.  همچنین با حضور در جلسات مشاوره و گفت و گو با پزشک متوجه می شوید که پزشک سابقه و مهارت کافی برای ارائه خدمات زیبایی و درمانی پوست مو دارد یا خیر ؟؟

در کلینیک زیبایی الهیه تهران انواع خدمات زیبایی پوست و مو  با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا و همچنین توسط بهترین متخصصین ارائه می شود همچنین محیط این کلینیک شرایط را برای آسایش و آرامش متقاضیان مهیا کرده است.  مدیریت این کلینیک بر عهده پزشک ماهر و حاذق جناب آقای دکتر علیزاده می باشد.

شما عزیزان می توانید در مورد انواع خدمات زیبایی در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت رایگان انجام می شود و قطعاً  رضایت زیبا جویان عزیز را به همراه دارد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/d6ew

لینک آپارات:https://aparat.com/v/7pn1y

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/fgxtU9n2

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.