زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

کاربردها و فواید میکرودرم ابریژن

کاربردها و فواید میکرودرم ابریژن

کاربردها و فواید میکرودرم ابریژن

همه انسان ها به دنبال پوستی سالم و یکدست می باشند تا بتوانند زیبایی چهره خود را چندین برابر کنند.

  به مرور زمان و همراه با افزایش سن پوست حالت طراوت و شادابی خود را از دست می‌ دهد و با مشکلات زیادی از قبیل انواع لکه های پوستی،  فرورفتگی ها،  چین و چروک‌ها و خطوط زیاد بر سطح پوست مواجه می شوند البته در کنار افزایش سن عوامل مختلف دیگری مانند پرتو های مخرب نور خورشید،  ابتلا به  برخی از بیماری ها ، استعمال دخانیات،  فشار های عصبی و دلایل بی شمار دیگری زیبایی و شادابی چهره را دچار آسیب می کند.

اما خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه می توان با روش های مختلفی برای داشتن پوستی زیبا و جوان اقدام کرد و حتی با این روش ها می توان از پوست خود بهتر مراقبت کرد  تا روند پیری پوست را متوقف کرد.  میکرودرم ابریژن یکی از روش های موثر و پرطرفدار است که احتمالا  نام آن به گوش شما رسیده است.

شاید حتی چندین بار تصمیم گرفته اید که این تکنیک زیبایی را تجربه کنید.  به همین دلیل ما در طی این مطلب قصد داریم شما را با این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا کنیم و کاربرد ها و مزایای بی نظیر آن را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر از مزایا و ویژگی های بی نظیر این فرآیند بهره مند شوید.  پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

میکرودرم ابریژن چیست ؟

میکرودرم ابریژن یکی از راه کار های موثر و زیبایی برای داشتن پوستی شاداب و جوان و یکدست می باشد.  پایه این فرآیند زیبایی بر اساس لایه برداری است که به روش های مختلفی انجام می شود که در این تکنیک زیبایی می توان با لایه برداری پوست علائم ایجاد شده به دلیل افزایش سن را کاهش داد تا ظاهر پوست زیبا و جوان تر به نظر برسد.

این پروسه زیبایی برای انواع پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد و جزء روش های غیر تهاجمی محسوب می شود.  در این تکنیک با استفاده از دستگاه‌ های کاملا ایمن و مخصوص لایه برداری غشای سطحی پوست مورد درمان قرار می گیرد و با حذف این لایه سلول ها ،  لایه های جدید تر جایگزین آن می‌ شوند.  بنابراین پس از بهبودی پوستی جوان و شاداب به ما هدیه می دهد.

جلساتی که برای میکرو درم در نظر گرفته می شود به ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد و حتی در کنار جوان سازی پوست صورت به ترمیم و بازسازی پوست گردن نیز  می پردازد . اگر بخواهید از این تکنیک بی نظیر  را برای جوان سازی پوست گردن استفاده کنید در حدود ۲۰ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.  مراحل انجام میکرو درم بدون احساس درد و حتی بدون نیاز به بی حسی سپری می شود.

از عوارض رایج آن می توان به کمی تورم و التهاب مانند آفتاب سوختگی اشاره کرد که در طی چند روز برطرف می شود.  برای دست یافتن به نتایج موثر و مورد نظر در حدود ۵ تا ۱۶ جلسه باید به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید.  فواصل بین جلسات برای همه افراد متفاوت است و به نظر پزشک شما بستگی دارد که ممکن است به صورت هفتگی ، دو هفته یکبار و یا ماهیانه در نظر گرفته شود.

این فواصل به انتظارات زیبا جویان،  میزان شرایط پوست و سرعت بهبودی بستگی دارد.  نتایج حاصل از فرآیند زیبایی و درمانی میکرو درم نتایج دائمی به همراه ندارد اما شما می توانید با شرکت در جلسات ۳ه تا شش ماهه نتایج آن را ماندگار و ادامه دار کنید.

  این تکنیک زیبایی نخستین بار در سال ۱۹۹۶ مورد استفاده قرار گرفت که مورد تایید سازمان FDA قرار گرفته است و به مرور زمان برای بهره گیری از نتایج بی نظیر آن دستگاه ها و ابزار های متنوعی ابداع شده است.  فرایند میکرو درم با چند نوع دستگاه انجام می شود که در ادامه مطلب با آن آشنا می شوید.

انواع دستگاه های میکرودرم ابریژن

  • تیغه نوک الماسی

تیغه نوک الماسی یکی از انواع ابزار های میکرودرم است که می تواند به آرامی سلول های مرده و لایه های شاخی سطح پوست را از بین ببرد.  این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که همراه با جدا سازی سلول های مرده آن ها را می مکد و  لایه سطحی پوست را پاک سازی می کند.

میزان لایه برداری در این فرآیند به فشار وارد شده بر روی دستی وابسته است.  همچنین شدت ساکشن بر روی پوست نیز به همین عامل بستگی دارد.  معمولاً از این نوع ابزار در جهت جوان سازی پوست بخش های حساس صورت مانند اطراف چشم ها و لب ها استفاده می شود.

  • کریستال های میکرودرم

در این نوع از میکرو درم از دستی ویژه ای  استفاده می‌ شود که همزمان با حرکت آن بر سطح پوست کریستال های ظریفی در سطح پوست پاشیده می‌ شود .

با دستی این دستگاه همانند تیغه الماسی می توان با استفاده از کریستال ها لایه سلول های مرده جدا کرد  سپس با استفاده از نیروی مکش دستگاه سلول های مرده همراه با کریستال ها مکیده می شود . در  این تکنیک از  کریستال های متفاوتی استفاده می‌شود که معمولاً از جنس سدیم بی کربنات و یا آلومینیوم اکسید خواهد بود.

  • هیدرودرم ابریژن

هیدرودرم ابریژن به عنوان مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزار میکرودرم مورد استفاده قرار می گیرد که در این روش نیاز به تیغه الماسی و یا کریستال های سابنده نخواهد بود.  بلکه از تکنیکی به نام افیوژن پوستی همزمان استفاده می شود .

در  این تکنیک زیبایی همراه با جدا شدن سلول‌ های مرده و نفوذ سرم حاوی آنتی اکسیدان تاثیرات  بی نظیری در افزایش کلاژن سازی و بهبود جریان خون رسانی و زیبایی پوست خواهد داشت.  در این تکنیک التیام و بهبودی پوست سرعت بالاتری خواهد داشت و شما می توانید در زمان بسیار کمی شاهد نتایج بی نظیر و جوان سازی آن بر پوست خود باشید.

میکرودرم ابریژن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-میکرودرم ابریژن

کاربرد ها و مزایای میکرودرم ابریژن

همان طور که در بخش های قبلی بیان  کردیم در این تکنیک با لایه  برداری ، سلول های  سطحی پوست توسط دستگاه های مخصوصی می توان با افزایش گردش خون رسانی انواع مشکلات پوستی را مانند تیرگی ها،  لک  ها و کم و مک ، چروک های سطحی و افتادگی پوست را از بین برد تا جوانی و شادابی چهره در کوتاه‌ ترین زمان حاصل شود.

ابزار هایی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند کاملا ایمن و بی خطر هستند و در ظرف مدت زمان کوتاهی نتایج آن قابل مشاهده است . در کلینیک زیبایی الهیه تهران نتایج حاصل از میکرو درم بسیار موثر و شگفت انگیز می باشد .

پس اگر شما در شهر اصفهان ساکن هستید می توانید با مراجعه به این کلینیک از خدمات بی نظیر آن در زمینه جوان سازی پوست بهره مند شوید.  از کاربرد های بی نظیر این فرآیند زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از بین بردن انواع ضایعات سطحی پوست
  • درمان ملاسما یا لک های ناشی از حاملگی،  افزایش سن و نور خورشید
  • جوان سازی و شادابی پوست
  • جمع کردن و  پاکسازی منافذ باز پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف صورت حتی بخش های حساس مانند اطراف چشم و دهان
  • لایه برداری پوست جهت افزایش درخشندگی و شفافیت پوست
  • شفاف کردن پوست های کدر و مات
  • ایجاد لطافت در پوست های خشن و زمخت
  • درمان اسکار های خفیف،  جای جوش،  جای زخم و جای آکنه

فرایند  زیبایی میکرو درم با کمک لایه برداری پوست و مکش دستگاه همه منافذ باز پوست را پاک سازی می کند.  بنابراین تاثیر بی نظیری در بهبودی جوش های سر سفید و سر سیاه خواهد داشت.  همچنین تکنیک زیبایی را می توان علاوه بر زیبایی صورت برای بخش های مختلف بدن مانند دست ها،  سینه،  گردن،  زانو ها و حتی آرنج مورد استفاده قرار داد.

حتی در هنگام استفاده  از برخی  دستگاه های میکرو درم بر اساس ضخامت پوست می‌ توان قابلیت آن را تنظیم کرد تا بتوان برای بخش‌ های مختلف صورت حتی بخش های نازک که توان کمتری دارند و حتی نواحی سخت مورد استفاده قرار گیرد.

این پروسه زیبایی دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد . زیرا برای انواع پوست ها (چرب، معمولی، خشک، حساس ) مورد استفاده قرار می گیرد.  و در محل  درمان هیچ زخمی بر سطح پوست ایجاد نمی کند و به شکل مطلوب می تواند به درمان انواع آسیب های پوستی بپردازد.

مزایا

در این روش لایه برداری پوست بدون نیاز به مواد شیمیایی و بی حسی پوست انجام می‌شود و برای انواع تیپ‌ های پوستی حتی پوست‌ های مستعد جوش و آکنه موثر می باشد .

 هزینه  این عمل نسبت به روش های دیگر جوان سازی مقرون به صرفه تر می باشد.

 با این دستگاه می توان فرایند لایه برداری و آبرسانی  را به طور همزمان انجام داد تا پوستی جوان و شاداب را حاصل کرد .

در این تکنیک زیبایی با استفاده از نیروی مکش دستگاه جریان خون رسانی و کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد.  بنابراین باعث استحکام و قوام پوست می شود و در طی چند جلسه شما به نتایج عالی و بی نظیر دست می یابید.

 با سفت شدن پوست در طی جلسات میکرو درم همه چین و چروک‌ ها و خطوط سطحی پوست محو می‌ شوند زیرا  کلاژن سازی و ترمیم پوست به تدریج اتفاق می‌ افتد و نتایجی طبیعی و ماندگار به همراه خواهد داشت .

پس از پایان مراحل میکرو درم با انجام عملیات پاک سازی پوست،  جذب محصولات مراقبتی و زیبایی پوست افزایش می یابد و شما می توانید نتایج بی نظیری حاصل کنید.

 فرآیند زیبایی میکرودرم روشی کاملا غیر تهاجمی است بنابراین زیبا جویان پس از پایان جلسه درمان می توانند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند .

عوارض ناشی از این فرآیند بسیار خفیف و نا چیز است و در طی دو تا سه روز رفع می شود.  نتایج حاصل از این فرایند در طی جلسات درمان به خوبی قابل مشاهده می باشد.

بهترین کاندیدای میکرودرم ابریژن چه کسانی هستند ؟

یکی از قابلیت ها و ویژگی های بی نظیر فرآیند زیبایی میکرو درم این است که می توان بدون محدودیت سنی و  محدودیت جنسی انجام می شود و برای انواع تیپ‌ های پوستی مناسب خواهد بود.

کسانی که بر بخش های مختلف پوست صورت یا بدن خود با چین و چروک های خفیف مواجه هستند و یا بر سطح پوستشان انواع لکه های پوستی به دلایل مختلفی مانند پشت سر گذاشتن دوران بارداری ، قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و  افزایش سن  مواجه هستند.

کسانی که با مشکلاتی مانند نا هماهنگی های رنگی بر سطح پوست و  مشکلات بافت پوستی،  منافذ باز پوست ، جای جوش،  جای آکنه و اسکار مواجه هستند؛ می توانند از ویژگی های بی نظیر این فرآیند بهره مند شود.

در این تکنیک با سایش ملایم لایه سطحی پوست و با استفاده از کریستال ها انواع نا همواری ها و شرایط نا مساعد پوست بهبود می‌ یابد و آسیب دیدگی پوست مورد درمان قرار می گیرد.  با اعمال این فرایند زیبایی شرایط برای رشد سلول های جدید و تازه تر  مهیا می شود.

  روش هایی میکرو درم که در بخش های قبلی مطلب معرفی کردیم به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می شود.  در برخی مواقع نیز محدودیت‌ هایی برای این فرایند وجود دارد پس اگر شما دارای ویژگی هایی که در ادامه مطلب معرفی می‌کنیم مواجه هستید باید با پزشک خود مشورت کنید

  • اگر به خال هایی مبتلا هستید که رشد می کنند،  تغییر رنگ می دهند و یا با خونریزی همراه هستند زیرا ممکن است که این لکه ها به دلیل سرطان پوست در سطح پوست ظاهر شوند.
  • اگر برای درمان جوش های پوستی از ترتینوئین استفاده می‌ کنید باید ۶ ماه قبل و بعد از آن ها  از انجام میکرو درم بپرهیزید .
  • در صورت بی توجه بودن به این موضوع ممکن است پس از میکرودرم در ناحیه درمان با  زخم مواجه شوید و عوارض نا خوشایندی به همراه داشته باشد .
  • اگر بر ناحیه درمان با جای زخمی مواجه باشید که به سختی از بین می‌رود .
  • اگر مستعد  زخم های کلوئیدی هستید.
  • اگر به برخی از بیماری های پوستی مانند اگزما ، روزاسه درماتیت و …. مبتلا هستید.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست،  ابتدا شرایط جسمانی و بدنی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند و بر اساس نیاز ها  و نوع پوست هر فرد از راه کار های زیبایی و درمانی مناسبی را ارائه می دهند.

تکنیک زیبایی میکرودرم معمولاً بدون محدودیت سنی و جنسی انجام می‌ شود معمولاً متخصصین این فرآیند را برای مقطع سنی ۱۲ تا ۶۵ سال پیشنهاد می دهند .

کسانی که سن آن ها بالاتر از ۷۰ سال است به دلیل از دست رفتن حالت ارتجاعی پوست شان و بروز عوارضی مانند کبودی یا ساییدگی نمی توانند از مزایای این فرایند بهره‌مند شوند . همچنین افراد زیر ۱۲ سال باید حتما زیر نظر متخصص پوست مورد درمان قرار گیرند .

میکرودرم ابریژن چه عوارضی به همراه دارد ؟

همه مراحل این فرایند زیبایی به صورت غیر جراحی و غیر تهاجمی انجام می شود.  بنابراین اگر شما در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کافی داشته باشید و شرایط بدنی و جسمانی تان  مساعد باشد همچنین پس از انجام میکرو درم مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید شاهد عوارض خاصی نخواهید بود.  از عوارض رایج این فرآیند می توان به مواردی از قبیل

  • تورم و قرمزی پوست در حد آفتاب سوختگی
  • احساس سوزن سوزن شدن در پوست
  • سوختگی خفیف
  • حساس شدن به لمس و  نور خورشید
  • کبودی و تورم  خفیف

اشاره کرد. این عوارض بسیار خفیف و نا چیز هستند که پس از چند روز هیچ اثری از آن ها باقی نمی‌ماند.  در صورت مراجعه به کلینیک های نا معتبر و کم تجربه بودن پزشک همچنین مساعد نبودن شرایط شما با عوارضی نا خوشایند از قبیل ایجاد زخم های کلوئیدی،  زخم عمیق،  کبودی و تورم گسترده ، عفونت پوست مواجه شوید .

همچنین کسانی که مستعد زخم های کلوئیدی هستند و یا بهبودی زخم های آن ها روند کندی دارد باید پزشک خود را در جریان قرار دهند .  متخصصین برای کسانی که مستعد تبخال هستند قرص های ضد ویروس را تجویز می کنند که باید چند روز قبل از آغاز جلسات  در مورد مصرف قرار دهند.

هزینه میکرودرم ابریژن چقدر است ؟

تکنیک زیبایی و درمانی میکرو درم ابریژن یکی از روش های مقرون به صرفه برای زیبایی و جوانوسازی پوست صورت و بخش‌های دیگر بدن می باشد که هزینه های آن برای همه افراد متفاوت می باشد و برای محاسبه هزینه ها  پارامتر های مختلفی در نظر گرفته می شود که عبارتند از

  • وسعت پوست
  • تعداد جلسات درمان
  • ناحیه درمان
  • میزان آسیب دیدگی ها و مشکلات پوستی
  • نوع دستگاه مورد استفاده شده
  • خدمات کلینیک
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • تعرفه و موقعیت جغرافیایی

می باشند.   بنابراین با توجه به موارد ذکر شده نمی توان هزینه ثابتی برای هزینه این فرایند درمانی و زیبایی مشخص کرد.  تکنیک زیبایی میکرو درم در برخی از سالن های آرایشی با هزینه پایین تری انجام می شود بنابراین برخی از افراد برای صرفه جویی در هزینه های خود به این مراکز مراجعه می‌وکنند و یا این که سعی می‌کنند با خرید دستگاه میکرودرم هزینه های خود را کاهش دهند.

اما نمی‌ توانند این افراد نتایج عالی و رضایت بخشی حاصل کنند زیرا ، ممکن است این تکنیک زیبایی برای پوست آن ها و شرایطشان مناسب نباشد و به دلیل عدم آگاهی آرایشگران در سالن آرایشی عوارض نا خوشایند ی برای آن ها  به همراه داشته باشد.

متخصصان زیبایی پوست با آناتومی و ساختمان پوست آشنایی کامل دارند و مراحل درمان را با تخصص و مهارت بالا پشت سر می گذارند بنابراین شما باید سلامتی پوست خود را در اولویت قرار دهید و برای پرداخت هزینه کمتر از رفتن به مراکز نا معتبر و غیر درمانی خودداری کنید .

چون،  بزرگترین سرمایه شما سلامتی تان است و باید از آن به خوبی محافظت کنید.  در کلینیک های معتبر و تخصصی هزینه های انواع خدمات زیبایی و درمانی با تعرفه استاندارد ارائه می شود .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان در نظر گرفته شده است شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما مشورت کنید و اطلاعات دقیقی در مورد هزینه‌ های درمان حاصل کنید.

مراقبت های قبل از میکرودرم ابریژن

مهم ترین اقدام قبل از انجام فرآیند زیبایی میکرو درم تحقیق و دقت در انتخاب کلینیک و مهارت پزشک می باشد.  پس از انتخاب پزشک و کلینیک،  در جلسه مشاوره شرایط پوست و بدن شما را مورد بررسی قرار می گیرد  و تعداد جلسات میکرو درم را مشخص خواهند کرد.

همچنین پزشک  توضیحاتی در مورد نحوه انجام این فرآیند،  نوع دستگاه میکرو درم و اعمال مراقبت های قبل و پس از آن شرح خواهند داد.  از مهم‌ ترین مراقبت هایی که باید قبل از این تکنیک زیبایی انجام شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • دو هفته قبل از انجام فرایند زیبایی میکرودرم  از مصرف انواع لایه بردار ها،  لوسیون ها و محصولات روشن کننده پوست خودداری کنید.
  • قبل از آغاز جلسات میکرو درم با نوشیدن آب کافی و استفاده از مرطوب کننده ها و آبرسان ها پوست خود را هیدراته کنید .
  • توصیه می شود چند روز قبل از آغاز جلسات در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از رفتن به سولاریوم بپرهیزید زیرا اشعه دستگاه سولاریوم و پرتو های نور خورشید اثرات درمان را کاهش می دهد و ممکن است میزان عوارض پس از درمان را افزایش دهد.
  • دو هفته قبل از آغاز جلسات درمان از اپیلاسیون و وکس کردن و لایه بردار های شیمیایی خودداری کنید.
  • اگر به بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی یا کرونا مبتلا شده  تا بهبودی کامل از رفتن به کلینیک خودداری کنید. در صورت عدم بهبودی از پزشک خود بخواهید که جلسات تان را به زمان دیگری موکول کند.
  • اگر پوستتان مستعد به تبخال است توصیه می شود چند روز قبل از آغاز جلسات مصرف قرص های ضد ویروسی آسیکلوویر را آغاز کنید.
  • در صورت ابتلا به بیماری  خاص و یا استفاده از دارو ها به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر پوستتان مستعد زخم های کلوئیدی می باشد پزشک را  مطلع کنید .
  • یک هفته قبل از درمان مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را متوقف کنید.
  • هنگامی  که برای این تکنیک زیبایی به کلینیک مراجعه می کنید از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست استفاده نکنید.

مراقبت های پس از میکرودرم ابریژن

  • پس از پایان جلسه درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید

و حتما از ضددآفتاب با spf مناسب استفاده کنید.  زیرا با برداشتن لایه سطحی توسط دستگاه پوست  نسبت به پرتو های نور خورشید بسیار حساس است و ممکن است عوارضی مانند سوزش،  التهاب و سوختگی پوست را افزایش دهد و یا رنگ و بافت پوست تان تغییر کند.

  • پس از پایان جلسات  پوست خود را تمیز نگه دارید.
  • پس از انجام این فرایند مانعی برای استفاده از محصولات آرایشی و مراقبتی نمی باشد

اما اگر می خواهید نتایج بهتری حاصل کنید ۲۴ ساعت این محصولات را‌ استفاده نکنید زیرا پوست بسیار نازک است و  میزان حساسیت و سوزش پوست را افزایش خواهند داد شما پس از ۲۴ ساعت می توانید از محصولات آرایشی و مراقبتی با کیفیت بالا استفاده کنید.

  • متخصصین برای کاهش التهاب و سوزش پوست پماد های ضد التهابی را تجویز می کند.

در  طی جلسات این فرایند پوست شما نازک می‌ شود بنابراین کرم های ضد التهابی بسیار موثر است و می‌ تواند در ترمیم و بازسازی پوست موثر باشد. متخصصین برای رفع این مشکلات با پماد زینک اکساید را تجویز خواهند کرد .

این پماد  می‌ تواند سوختگی سطحی پوست را مورد درمان قرار دهد . حتی شما می توانید بدون نسخه پزشک این پماد را از داروخانه تهیه  کنید.

  • با استفاده از کمپرس سرد می توانید قرمزی،  سوزش و التهاب پوست را کمی کاهش دهید.

عوارض ذکر شده پس از پایان جلسات درمان کاملاً طبیعی هستند و با اعمال مراقبت های مناسب کاهش می یابد. که با قرار  دادن کمپرس سرد به مدت چند دقیقه بر سطح پوست می توانید عوارض را بسیار کاهش دهید .

اما از قرار دادن کمپرس به مدت طولانی بر محل  درمان بپرهیزید زیرا باعث کاهش تاثیرات درمانی و کند شدن ترمیم پوست خواهد شد‌. استفاده از کمپرس سرد فقط در کاهش التهاب و سوزش پوست توصیه می شود.

  • از وارد شدن هر گونه ضربه و فشار به پوست خود بپرهیزید.

شما پس از پایان جلسات میکرو درم می توانید به محل کار خود باز گردد اما سعی کنید تا ۴۸ ساعت از انجام برخی از فعالیت ها که میزان گردش خون رسانی و تعرق شما را افزایش می دهد  دوری کنید زیرا باعث سوزش و تورم پوست خواهد شد.  بنابراین توصیه می‌ شود تا ۴۸ ساعت از پوستتان به خوبی مراقبت کنید.

  • از دستکاری کردن،  خاراندن و  فشار دادن پوست خودداری کنید

زیرا ممکن است در حین خاراندن یا  فشار دادن پوست زخم شود در صورت احساس خارش شدید در پوست می توانید با استفاده از یک پنبه پوست خود را ماساژ دهید و یا با کمک ژل آلوئه ورا خارش پوست  را کاهش دهید.

  • با استفاده از کرم های مرطوب کننده از خشک شدن پوست خود  جلوگیری کنید.

چون به طور طبیعی پس از لایه برداری پوست شما  کمی خشک می شود و در صورت عدم توجه به این موضوع شاهد چین و چروک ها بر سطح پوست خواهید بود.  استفاده از مرطوب کننده ها در زیبایی و شادابی پوست بسیار موثر است و می تواند رطوبت پوست شما را حفظ کند.

  • از قرار گرفتن در معرض هوای گرم خودداری کنید زیرا باعث افزایش التهاب پوست می شود .

فرایند میکرو درم لایه سطحی پوست را از بین می‌ برد بنابراین باید به خوبی از پوست مراقبت کنید .پس توصیه می‌ شود این فرایند در فصل های سرد سال و یا زمانی که هوا خنک  تر است انجام دهید.

  • تا ۲۴ ساعت ساعت پس از درمان فعالیت های سنگین و ورزشی را متوقف کنید و هنگام شست و شو از شوینده های مناسب که پزشک تجویز کرده استفاده کنید.
  • با تغذیه مناسب می توانید سرعت بهبودی پوست را افزایش دهید.

استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه میزان کلاژن سازی و آب رسانی را در پوست افزایش می دهد زیرا  میوه ها و سبزیجات تازه سرشار از فیبر و  ویتامین هستند .  ویتامین ها در ترمیم و بازسازی پوست نقش مهمی ایفا می کنند .

  • برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود باید جلساتی که پزشک برای شما در نظر گرفته را کامل کنید و در زمان مشخص در کلینیک حضور داشته باشید.

اثرات و نتایج

میکرودرم ابریژن یکی از راه کار های موثر زیبایی و درمانی پوست می باشد که مراحل انجام آن به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می شود که با هدف جوان سازی پوست و بهبود یافتن کیفیت آن انجام خواهد شد.

برای دست یافتن به نتایج مطلوب از دستگاه های متنوعی استفاده می شود تا بتوان لایه سطحی پوست را مورد درمان قرار داد. در این تکنیک زیبایی با از بین بردن سلول های مرده لایه های جدید و تازه جای آن ها را می گیرند تا پوستی جوان و شاداب را به ما هدیه دهند.

از ویژگی های بی نظیر این فرآیند می توان به به این مورد اشاره کرد که برای انواع پوست ها مناسب است و مراحل انجام آن بدون فرایند بی حسی،  بی هوشی و بدون نیاز به مواد شیمیایی سپری می شود.  در این تکنیک زیبایی لایه سطحی پوست با ملایمت برداشته می شود و  هیچ آسیبی به بافت ها و لایه های دیگر پوست وارد نمی کند .‌

بنابراین در مدت زمان کوتاهی می توان به پوستی شاداب و زیبا دست یافت.  نیروی مکش این دستگاه نیز  می‌ تواند جریان خون رسانی را در پوست افزایش دهد بنابراین فرآینده کلاژن سازی در پوست  افزایش پیدا می‌ کند تا سبب استحکام و قوام پوست شود . بنابراین شما در طی جلسات تعیین شده  می توانید شاهد حذف  شدن چین و چروک ها،  لیفتینگ و استحکام پوست خود باشید.

نتایجی که از این فرایند زیبایی  دست می‌آید طولانی مدت است و تاثیر بی نظیری در پاک سازی پوست خواهد داشت . پس از انجام میکرو درم به دلیل نازک شدن لایه پوست،  باید از پوست خود به خوبی مراقبت کنید همچنین توصیه می شود که از محصولات مرغوب و ماسک های مناسب استفاده کنید.

 از تاثیرات بی نظیر این فرآیند  می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • فرایند میکرو درم می تواند انواع لک های پوستی را مورد درمان قرار دهد .
  • پوست دائما در معرض انواع آلودگی های محیطی قرار دارد

و ما ساعت ها وقت خود را در بیرون از منزل می گذرانیم  بنابراین بروز انواع لک های پوستی کاملاً طبیعی است و زیبایی پوست ما را از بین می برد بنابراین با استفاده از این فرآیند می توان لایه های سطحی پوست که دارای سلول های حاوی لک های پوستی است را از بین برد .  استفاده از ویتامین C نیز می تواند تاثیرات درمان را افزایش دهد.

  • فرایند میکرو درم در درمان انواع جوش های پوستی مانند جوش های سر سیاه و سر سفید موثر است

که  با استفاده از نیروی مکش این دستگاه جوش های سرسیاه به طور کاملا ایمن استخراج می شوند رود و با پاک سازی  منافذ  پوست باکتری هایی که جوش های پوستی را ایجاد می کنند از بین خواهند رفت.

  • یکی از مهم ترین هدف ها برای انجام فرایند  میکرو درم بازسازی و ترمیم پوست و همچنین جوان سازی پوست می باشد که به دلیل افزایش کلاژن سازی شاهد این رویداد بی نظیر بر چهره و پوست خود خواهیم بود.
  • با فرایند زیبایی میکرو درم می توان منافذ باز پوست را کوچک تر کرد و همچنین آلودگی هایی که باعث بسته شدن منافذ پوست شده است را از بین برد.‌ بنابراین شما می توانید پس از پایان فرایند میکرو درم شاهد پوستی زیبا و سالم باشید.

همه تاثیرات بی نظیر این فرآیند با دستگاه‌های ایمن و بی خطر انجام می شود.  حتی این فرایند را می توان برای پوست های تیره و پوست های حساس نیز انجام داد . مراحل انجام آن نیاز به هیچ گونه بی هوشی،  بی حسی و مواد شیمیایی ندارد و شما در طی جلسات می توانید شاهد تاثیرات بی نظیر آن بر پوست خود باشید.

میکرودرم ابریژن
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-میکرودرم ابریژن

تفاوت میکرودرم ابریژن در کلینیک،  خانه و آرایشگاه ها

شما با مراجعه به کلینیک های تخصصی و معتبر می توانید مراحل درمان را زیر نظر پزشکان با سابقه و حرفه ای پشت سر بگذارید.  اما امروزه در برخی از سالن های آرایشی این تکنیک  زیبایی توسط کارشناسان زیبایی نیز قابل انجام است.  حتی برخی از زیبا جویان برای صرفه جویی در وقت و هزینه های خود سعی می کنند این دستگاه را در منزل تهیه کنند و مشکلات پوست خود را رفع کنند.

اما با مطالعه این مطلب باید متوجه شده باشید که این فرآیند روشی کاملاً تخصصی است و کسانی که این تکنیک زیبایی را انجام می‌دهند باید با ساختار و آناتومی پوست آشنایی کامل داشته باشند  و در این زمینه دانش و مهارت بالایی کسب کرده باشند.

پس باید  قبل از انجام این تکنیک زیبایی حتماً شرایط پوستی افراد مورد بررسی قرار گیرد زیرا ممکن است مشکلات پوستی آن ها با میکرو درم قابل درمان نباشد.  بنابراین با انتخاب نا درست و لایه برداری غیر اصولی عوارض نا خوشایند ی را به دنبال داشته باشد . بنابراین اگر می خواهید از مزایا و کاربرد های بی نظیر این فرآیند بهره مند شوید باید حتماً توسط یک متخصص پوست و مو مورد معاینه قرار گیرید.

شما با مراجعه به سالن های آرایشی و یا تهیه دستگاه میکرو درم نمی توانید نتایج مطلوبی پس از درمان حاصل کنید و حتی ممکن است  پوست خود را دچار آسیب کنید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تکنیک زیبایی میکرو درم ابریژن توسط دستگاه های پیشرفته و استاندارد با برند های جهانی انجام می‌ شود همچنین پزشکان ما در این زمینه تجربه و و مهارت بالایی حاصل کرده‌ اند.  بنابراین شما شاهد هیچ عارضه خاصی پس از درمان نخواهید بود و در طی جلسات شاهد نتایج بی نظیر این فرایند زیبایی خواهید بود.

دوره نقاهت پس از میکرودرم ابریژن چقدر است ؟

تکنیک زیبایی و درمانی میکرو درم با دستگاه های پیشرفته و استاندارد انجام می شود و مراحل انجام آن غیر تهاجمی است.  حتی شما می توانید بدون نیاز به بی هوشی یا بی حسی این تکنیک زیبایی را انجام دهید.

در این فرآیند با استفاده از دستگاه های مخصوص لایه سطحی پوست خود را مورد درمان قرار می دهید و با حذف لایه سطحی سلول ها و لایه های جدید تر را جایگزین آن ها خواهند شد.  پس از انجام این تکنیک زیبایی شاهد عوارض رایجی مانند کمی تورم و قرمزی التهاب و سوزش خواهید بود که کاملاً طبیعی می باشد.  متخصصین برای کاهش میزان عوارض استفاده از کمپرس سرد را پیشنهاد می‌ دهند.

همچنین پماد های ضد التهابی مانند زینک اکساید را تجویز خواهند کرد.   پماد زینک اکساید به صورت لایه نازکی سطح ناحیه درمان را می پوشاند.  استفاده از کمپرس سرد نیز می تواند میزان عوارض را کاهش دهد اما متخصصین توصیه می‌ کنند  از قرار دادن بیش از حد کمپرس سرد بر  ناحیه درمان خودداری کنید زیرا روند بهبودی را کند خواهد کرد.

عارضه دیگری که پس از حذف  لایه سطحی پوست با دستگاه میکرو درم مشاهده می شود خشکی پوست می‌ باشد.  بنابراین متخصصین توصیه می‌ کنند  در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب با spf مناسب استفاده کنید. زیرا  با نفوذ پرتو های نور خورشید بافت پوست تغییر می کند و تاثیرات نا خوشایند ی و ناحیه درمان خواهد داشت.

میکرودرم آبریژن روشی کاملاً سر پایی است  که پس از انجام آن نیاز به مراقبت های سخت و دشوار نمی باشد و زیبا جویان می توانند فعالیت های روزانه خود را بدون نیاز به استراحت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت انجام دهند .

بنابراین توصیه می شود  که

  • پس از این پروسه زیبایی تا ۲۴ ساعت برای جلوگیری از بروز حساسیت و مشکلات پوستی از محصولات آرایشی استفاده نکنید .
  • میوه ها و سبزیجات تازه را حتماً در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • با نوشیدن مایعات زیاد پوست و  بدن خود را هیدراته کنید .
  • برای دستیابی به نتایج مورد نظر دوره درمان را کامل کنید.

 شما در طی جلسات درمان شاهد تاثیرات بی نظیر فرایند میکرودرم بر پوست خود خواهید بود.

تعداد جلسات میکرودرم ابریژن چقدر است ؟

بر اساس میزان مشکلات پوستی،  ناحیه درمان و انتظارات زیبا جویان تعداد جلسات متفاوت خواهد بود که البته تعداد جلسات بر اساس نظر پزشک تعیین می شود.  معمولاً متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب ۸ تا ۱۶ میکرو درم را در نظر می گیرند.

شما در طی جلسات می توانید شاهد تاثیرات بی نظیر درمان باشید و با هر بار نگاه کردن در آینه ،  زیبایی و شادابی پوستتان شما را به وجد می آورد.

پس از پایان دوره درمان نیز می توانید شاهد نتایج قطعی و نهایی درمان باشید.  پزشکان برای دست یابی به نتایج مطلوب جلسات را با فواصل معین و مناسبی برگزار خواهند کرد که این جلسات بر اساس شرایط پوست و روند بهبودی به صورت هفتگی،  دو هفته یک بار و یا ماهیانه انجام می شود.

در این تکنیک زیبایی  لایه سطحی پوست تحت تاثیر قرار می‌گیرد و سرعت التیام آن بالا خواهد بود.  نتایج حاصل از فرایند میکرو درم  دائمی نمی باشد زیرا روند پیری پوست امری نا خواسته و ادامه دار  است که تاثیرات نا خوشایندی بر زیبایی و جوانی خواهد داشت.

بنابراین متخصصین برای افزایش مدت ماندگاری و تاثیرات آن توصیه می‌ کنند جلسات را به هر ۳ تا ۶ ماه یک بار انجام دهید تا بتوان زیبایی ،  جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کرد  و به نتایجی پایدار و موثر دست یافت.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

کلاژن سازی پوست صورت در منزل

زیبایی حقیقی

پاکسازی صورت

نتیجه گیری:

میکرودرم ابریژن یکی از روش های موثر و پر طرفدار زیبایی است که می‌ تواند به شکل کاملاً ایمن و بی خطر لایه سطحی پوست را مورد درمان قرار دهد.  در این تکنیک زیبایی با استفاده از دستگاه های پیشرفته لایه سطحی پوست با ملایمت برداشته می شود و با افزایش جریان خون رسانی سلول های پوستی برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می شوند.

 بنابراین شما به طور همزمان با این تکنیک زیبایی می توانید پوست خود را پاک سازی،  جوان سازی و لایه برداری کنید.  روند کلاژن سازی در پوست به صورت تدریجی رخ  می‌ دهد  بنابراین شما می‌ توانید به مرور زمان شاهد سفتی و لیفتینگ پوست خود باشید.

این تکنیک زیبایی راه کاری موثر برای از بین بردن چین و چروک های خفیف و کم عمق می باشد همچنین می تواند انواع لکه های پوستی، تیرگی ها و آسیب دیده گی ها را مورد درمان قرار دهد.  شما می توانید با کامل کردن تعداد جلسات خود در مدت زمان کوتاهی به نتایج بی نظیری دست یابید.

پس از انجام این تکنیک زیبایی شرایط پوست برای جذب انواع محصولات مراقبتی مانند لوسیون ها،  مرطوب کننده ها،  کرم های روشن کننده  و … فراهم می شود و تاثیرات بی نظیری بر پوست خواهند داشت.  در طی مراحل این تکنیک زیبایی هیچ احساس دردی نخواهید داشت و می توانید انواع مشکلات پوستی خود را در طی چند جلسه محدود رفع کنید.

این فرایند زیبایی برای اولین بار در کشور ایتالیا مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفت و امروز در انواع کشور های اروپایی و آمریکایی طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی،  جوان سازی ، پاک سازی و  لایه برداری با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود و زیبا جویان می‌‌ توانند از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند.

در این کلینیک متخصصین قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی همه شرایط زیبا جویان را مورد بررسی قرار می‌ دهند تا بر اساس شرایط آن ها راه کاری موثر و بی نظیر ارائه شود . در این کلینیک زیبایی انواع روش های جوان سازی پوست مانند تزریق ژل،  تزریق چربی، بوتاکس،  هایفوتراپی،  آر اف فرکشنال،  لیزر و …. توسط پزشکان ماهر و با تجربه  انجام می شود.

اگر شما قصد دارید در در مورد انواع خدمات در این کلینیک اطلاعات کامل حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و  با دریافت وقت حضوری با متخصصین ما مشورت کنید تا نتایج عالی و بی نظیر حاصل کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/ra11

لینک آپارات:https://aparat.com/v/0us5U

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/TLOujbRx

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.