زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

زمان ریکاوری در هایفو چقدر است؟

زمان ریکاوری در هایفو چقدر است؟

زمان ریکاوری در هایفو چقدر است؟

فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو تراپی به عنوان قدرتمند ترین و موثر ترین روش برای جایگزینی لیفت با جراحی می باشد . با این تکنیک زیبایی می توان افتادگی و شل شدگی پوست را مورد درمان قرار داد و چین و چروک های سطح پوست را به شکل مطلوبی از بین برد.  این تکنیک زیبایی راه کار موثری برای از بین بردن چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن می باشد و سبب سفت شدن و لیفتینگ پوست خواهد شد.

در این تکنیک زیبایی دقیقاً لایه ای از پوست مورد هدف قرار می گیرد که در عمل جراحی اصلاح و بازسازی می شود.  یعنی می‌ توان گفت که نتایج حاصل از این تکنیک کمتر از عمل جراحی نیست.  در صورتی که شما عوارض پس از جراحی را تجربه نمی کنید و حتما نیاز به ریکاوری و دوره نقاهت نخواهید داشت.

  در طی مطلب پیش رو ما قصد داریم شما را با این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا کنیم و توضیحات کاملی در مورد مراقبت ها ، دوره ریکاوری و همچنین تاثیرات آن بر زیبایی و جوان سازی پوست ارائه دهیم.  پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

هایفو تراپی چیست؟

کلمه HIFU  بر گرفته از عبارت  High intensity focused ultrasound  می باشد که به معنی امواج پر قدرت فرا صوت با شدت بالا می باشد.  این تکنیک زیبایی جزء روش های غیر تهاجمی است که با هدف لیفتینگ و جوان سازی پوست  انجام می شود.  این تکنیک زیبایی بدون درد،  برش و بخیه انجام می شود و جایگزین مناسبی برای لیفت با جراحی خواهد بود.  در طی انجام این فرایند لایه های عمیق پوست توسط امواج فرا صوت  التراسوند کشیده و سفت خواهد شد.

این امواج در دستگاه های سونوگرافی نیز وجود دارد .‌با این تفاوت که پرتو های فرایند هایفوتراپی  به صورت متمرکز بخش خاصی از لایه های پوستی را تحت تاثیر قرار می دهد  و با انتقال پرتو های پر انرژی اولتراسوند به ناحیه مورد نظر دمای این عضلات افزایش می یابد با افزایش دما در این ناحیه در حدود ۶۵ تا ۷۰ درجه سلول ها دچار آسیب انتخابی خواهند شد . این مکانیزم باعث تحریک کلاژن سازی در پوست خواهد شد.  کلاژن نوعی پروتئین ضروری و مورد نیاز پوست است که پس از ۳۰ سالگی تولید آن در بدن کاهش می یابد.

کم ‌کم علائم پیری در چهره و بدن نمایان می شود.  با این تکنیک زیبایی بدون نیاز به تیغ جراحی می توان خطوط و چین و چروک های سطحی پوست را برطرف کرد زیرا با تحریک لایه های عمیق پوست سبب استحکام و قوام آن  می شود . فرایند زیبایی هایفوتراپی کاربرد ها و مزایای زیادی به دنبال دارد که یکی از ویژگی های خاص آن نیاز نداشتن به دوره نقاهت و ریکاوری می باشد.

این تکنیک زیبایی اولین بار در سال ۲۰۰۹ در جهت کشیدگی و لیفتینگ ابرو ها مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفت و در سال ۲۰۱۴ یکی از راه کار های موثر برای برطرف کردن چین و چروک ها و افتادگی پوست گردن و بالای سینه معرفی شد.  البته،  این تکنیک زیبایی به دلیل مدرن و جدید بودن هنوز برخی از کاربرد های آن مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار نگرفته است اما بر اساس تحقیقات و تجربیات حاصل شده این تکنیک هیچ آسیبی به بافت ها ، اعصاب  و لایه‌ های دیگر پوست وارد نمی کند .

زیبا جویان عزیز می توانند در زمان کوتاهی بدون نیاز به دوره نقاهت شاهد نتایج بی نظیر آن بر چهره خود باشند.

مراحل انجام هایفو تراپی چگونه است ؟

معمولاً افرادی که به دنبال روش‌ های غیر جراحی برای زیبایی و جوان سازی پوست خود هستند قطعاً  تکنیک  زیبایی های  هایفو  را  انتخاب می کنند زیرا در این روش نیازی به دوره نقاهت و استراحت نمی باشد و زیبا جویان عزیز می تواند بدون دغدغه و استراحت در منزل فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند . قبل از اینکه بخواهید این تکنیک زیبایی را انجام دهید باید به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید سپس با حضور در جلسه مشاوره و بررسی شرایط پوست شما این تکنیک زیبایی انجام می شود.

ابتدا پزشک پوست شما را از هر نوع آلودگی پاک سازی می کند سپس بی حسی پوست انجام می شود.  در این تکنیک از ژلی مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می شود.  سپس دستگاه مورد نظر و ناحیه درمان قرار می گیرد. پالس های  الکتریکی دستگاه با طول موج معین به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند.  این امواج توسط پزشک در مانیتور کنترل و تنظیم خواهد شد.

این تکنیک زیبایی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.  ممکن است در حین انجام این فرآیند با احساس گرم شدن و یا داغی پوست مواجه شوید که بسیار کوتاه هستند.  در برخی شرایط نیز پزشک برای کاهش  استرس  مصرف دارو های ضد التهابی غیر استروئیدی را پیشنهاد می‌ کنند . این تکنیک زیبایی نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارد و بدون نیاز به استراحت در  منزل می توان فعالیت های روزانه را مانند گذشته ادامه داد.

هایفو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هایفو

کاربرد ها و مزایای هایفو تراپی

تکنیک زیبایی هایفوتراپی آسیب بسیار جزئی به سلول های بدن وارد می کند.  اما هیچ آسیبی به بافت ها اعصاب و لایه های دیگر پوست وارد نخواهد کرد.  این آسیب انتخابی باعث افزایش کلاژن سازی،  از بین بردن چین و چروک  ها و شاداب شدن پوست می شود . مزایای بی نظیر این تکنیک زیبایی شامل موارد زیر می باشد

  • نتایج سریع و ماندگاری مناسب

بعد از پایان جلسه درمانی مراجعین می تواند احساس سفتی را در پوست خود داشته باشند و به مرور زمان می توانند  متوجه شوند که افتادگی و شل شدگی پوست صورت و گردن آن ها از بین می رود.  نتایج قطعی این فرایند در طی ۶ تا ۱۲ هفته پس از درمان به وضوح قابل مشاهده است به  دلیل تولید کلاژن سازی به مرور زمان این بازه زمانی تعیین می شود و با تولید رشته های کلاژن جدید تاثیرات بی نظیری بر ظاهر پوست خواهد داشت.  مدت ماندگاری این فرایند به اعمال مراقبت ها و شرایط پوستی شما بستگی دارد.

  • تعداد جلسات محدود

بسیاری از متقاضیان در طی یک جلسه فرآیند هایفو می توانند به نتایج مد نظر خود برسند و برخی دیگر به دو تا سه جلسه نیاز خواهند داشت.  این موضوع به میزان افتادگی پوست و آسیب های آن بستگی دارد.  معمولاً فواصل بین جلسات ۶ ماه می باشد و زمان زیادی از زیبا جویان عزیز نخواهد گرفت.

  • انعطاف پذیری بالا

میزان عوارض در این تکنیک زیبایی بسیار کم است زیرا روشی کاملا ایمن و بی خطر می باشد.  حتی برای نقاط حساس صورت مانند پلک ها نیز قابل استفاده می باشد.  در برخی مواقع متخصصین از این تکنیک برای از بین بردن افتادگی پلک ها،  کاهش نسوج بزرگ پوستی و کشیدگی پوست،  از بین بردن چربی های اضافه،  زاویه سازی صورت و موارد بیشمار دیگر مورد استفاده قرار می‌ دهند و همه نتایج با سرعت بالا و بدون دغدغه حاصل می شود.

  • بدون نیاز به دوره ریکاوری و استراحت

فرایند هایفو بدون نیاز به تیغ جراحی،  بی هوشی و بخیه  انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می توانند بدون استراحت در منزل فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.  البته،  در دوره بهبودی باید از  پوست خود بهتر مراقبت کنند که در بخش‌ های بعدی مطلب توضیحات آن ارائه می شود.

کاربرد ها

  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف صورت
  • از بین بردن چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن
  • لیفتینگ و کشیدگی پوست
  • بهبود وضعیت و کیفیت پوست
  • زاویه سازی و بهبود کانتورینگ صورت
  • درمان منافذ باز پوست
  • حذف  نسوج بزرگ پوستی
  • درمان افتادگی پلک
  • درمان افتادگی گونه ها،  گوشه چشم ها  و ابرو ها

بهترین کاندیدای هایفو تراپی چه کسانی هستند ؟

فرآیند زیبایی هایفوتراپی به عنوان یکی از روش های پر طرفدار و زیبایی محسوب می شود که می تواند بدون جراحی جوانی و شادابی را به چهره هدیه کند . بنابراین افراد زیادی به این تکنیک زیبایی گرایش دارند و ترجیح می دهند که به جای عمل جراحی از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند . این فرایند در جهت درمان افتادگی و شل شدگی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته،  کاربرد های بی  نظیر آن را به شما معرفی کردیم.  پس  کسانی می توانند از این تکنیک زیبایی استفاده کنند که از سن ۳۰ سالگی کم کم علائم پیری در چهره آن ها نمایان شده است  و شل شدگی  و افتادگی پوست برای آن ها تا کنون رخ نداده است.

پس هایفو  راه کاری موثر برای پیشگیری از این مشکلات می باشد.  همچنین کسانی  که به دلیل گرفتن رژیم های غذایی غیر اصولی،  ورزش کردن زیاد دچار افتادگی و شل شدگی پوست شده اند  می‌ تواند با تکنیک زیبای هایفو تراپی شل شدگی و افتادگی پوست خود را برطرف کنند و همچنان به ورزش و رژیم لاغری خود ادامه دهند.

 کسانی که به دلیل افتادگی کم یا متوسط در ناحیه پلک ها و ابرو ها زیبایی چهره خود را از دست داده اند  می توانند برای زیبایی چهره خود اقدام کنند .

این تکنیک زیبایی برای کسانی که دائماً جوش می زنند  نیز مناسب می باشد زیرا این تکنیک زیبایی کلاژن سازی در پوست را افزایش می دهد و درمان مناسبی برای آسیب های پوستی خواهد بود.

 تغییراتی که در ناحیه پایین صورت مانند فک و زیر چانه به مرور زمان حاصل می شود باعث می شود که زاویه صورت به شکل نا مطلوبی تغییر کند بنابراین می‌ توان با استفاده از فرایند هایفوتراپی  چربی ها و افتادگی این ناحیه را مورد درمان قرار دهند.

از دیگر کاندیدای این تکنیک زیبایی می توان به کسانی اشاره کرد که با افتادگی کم یا متوسط در ناحیه گردن و دکلته مواجه شده اند  در صورتی که میزان افتادگی و شل شدگی پوست در این نواحی شدید باشد متخصصین لیفت با جراحی را گزینه ای بهترین می دانند.

 به دلیل غیر جراحی بودن این تکنیک زیبایی فرایند  هایفوتراپی برای کسانی که نمی خواهند برای زیبایی و جوان سازی پوست  خود به زیر تیغ جراحی بروند مناسب می باشد و با هدف جلوگیری و یا از بین رفتن نشانه های  پیری و افتادگی پوست پوست مورد استفاده قرار می گیرد .

به طور کلی این تکنیک زیبایی را می توان برای افرادی که در رده سنی ۳۰ تا ۷۰ سال هستند و با افتادگی خفیف تا متوسط پوست مواجه شده اند  انجام داد.  با وجود مزایا و کاربرد های بی نظیر این تکنیک محدودیت هایی برای کاندیدای این فرایند وجود دارد.

 کسانی که در شرایط زیر قرار دارند کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی نخواهند بود.

  • کسانی که به بیماری های خاص مبتلا هستند .
  • کسانی که دندان فلزی یا ایمپلنت دارند.
  • کسانی که با بیماری های فعال پوستی مانند جوش یا آکنه و کیست های عفونی مواجه هستند.
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند.
  • کسانی که با بیماری های انعقاد خون و یا بیماری های پوستی درگیر هستند.
  • کسانی که با افتادگی و شل شدگی شدید پوست مواجه می باشند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انجام فرایند زیبایی هایفوتراپی شرایط جسمی و بدنی متقاضیان عزیز را مورد بررسی قرار می دهند در صورت مساعد نبودن شرایط افراد راه کار های درمانی دیگر برای زیبایی و جوان سازی ارائه می دهند.

عوارض هایفو تراپی چیست ؟

فرایند زیبایی هایفوتراپی بدون برش و برش در سطح پوست انجام می شود و با نفوذ امواج اولتراسوند  به لایه های عمیق پوست جوان سازی پوست حاصل می شود.  بنابراین زیبا جویان عزیز پس از انجام این تکنیک زیبایی شاهد عوارض خاصی نخواهند بود.  از عوارض جانبی و متقابل این تکنیک می توان به تورم و قرمزی پوست اشاره کرد.  زیرا پس از نفوذ امواج اولتراسوند با لایه های عمیق پوست دمای این ناحیه به ۶۰ و ۸۰ درجه می رسد و باعث آسیب سلولی در این ناحیه خواهد شد.

این مکانیزم در جهت افزایش کلاژن سازی انجام می شود به همین دلیل باعث تورم و قرمزی بر لایه سطحی پوست خواهد شد.  عوارض ناشی از این فرایند در مدت زمان کوتاهی و در طی  چند ساعت برطرف می شود.  در صورت انتخاب پزشکان غیر حرفه‌ ای و مراجعه به مراکز غیر درمانی ممکن است شما پس از هایفو شاهد نتایج خاصی بر پوست خود نباشید و یا عضلات و بافت های صورت تان دچار آسیب شود.

بنابراین قبل از این که بخواهید این فرایند زیبایی را انجام دهید از معتبر بودن کلینیک کیفیت دستگاه ها و مهارت پزشک اطمینان کامل حاصل کنید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود برسید. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان دستگاه های مورد استفاده در مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته اند و از بهترین برند ها و مارک های جهانی استفاده می‌ شود .

همچنین متخصصین ما دوره های لازم را پشت سر گذاشته اند و مجوز های مورد نیاز را دریافت کرده‌ اند.  بنابراین شما عزیزان می توانید با خیال راحت برای زیبایی و جوان سازی پوست خود با تکنیک زیبایی هایفوتراپی اقدام کنید . هدف متخصصین و کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت متقاضیان،  ارائه بهترین نتایج و به حداقل رساندن عوارض می باشد.

هزینه هایفو تراپی چقدر است ؟

با توجه به مزایا و کاربرد ها و  نتایج بی نظیر تکنیک زیبایی هایفوتراپی هزینه آن  بسیار مناسب می باشد. البته،  هزینه ها برای همه افراد بر اساس اهداف و خواسته های آن ها متفاوت خواهد بود. بنابراین نمی توان هزینه قطعی و ثابتی اعلام کرد.  عوامل مختلفی هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از :

  • ناحیه درمان

 هایفوتراپی را می توان برای بخش های مختلف صورت و گردن انجام داد.  اما در برخی مواقع برای بخش های جزئی صورت مانند اطراف چشم،  اطراف لب و قسمت های پایینی صورت انجام می شود.  پس هزینه شما را بر اساس نوع درمان تعیین می شود.  هر چه ناحیه درمان کوچکتر باشد قطعاً شما هزینه کمتری پرداخت می کنید.

  • مهارت و تخصص پزشک

شما با مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر می توانید از مهارت و تخصص پزشکان با تجربه و حرفه ای بهره مند شوید . این تکنیک زیبایی باید زیر نظر متخصص با تجربه انجام شود تا شما بتوانید به نتایج مورد نظر خود برسید.  پس هر چه میزان تجربه مهارت و تخصص پزشک بالاتر باشد قطعاً شما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

  • نام تجاری دستگاه هایفوتراپی

برای انجام این فرایند زیبایی دستگاه های متفاوتی ساخته شده است که در برند ها و مارک های متفاوت وجود دارد  بنابراین برخی از دستگاه ها که قابلیت بیشتری دارند هزینه بالاتری خواهند داشت . همچنین تعداد شات هایی که در دستگاه هایفو مورد استفاده قرار می گیرد یک مار مصرف می باشند و هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

  • هزینه مشاوره و موقعیت جغرافیایی کلینیک

کلینیک هایی که در شهر های بزرگ مانند اصفهان و تهران هستند از نظر موقعیت مکانی در مناطق بالاتری قرار دارند و تجهیزات و دستگاه هایی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد پیشرفته تر خواهند بود.  همچنین در این مراکز پزشکان متخصص و حرفه ای فعالیت دارند به طور قطع هزینه‌ های این کلینیک‌ ها نسبت به کلینیک های که در شهرستان ها قرار دارند بیشتر است .

معمولاً در مراکز تخصصی معتبر هزینه برای ارائه مشاوره دریافت نمی کنند و یا هزینه های  مشاوره بسیار پایین می باشد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است اگر می خواهید از هزینه‌ ها و تخفیفات این کلینیک تخصصی اطلاعاتی حاصل کنید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از هایفو تراپی

قبل از این که بخواهید برای جوان سازی  پوست خود  فرایند زیبایی هایفوتراپی را انتخاب کنید باید در مورد آمادگی های قبل از مراقبت های پس از آن اطلاعات کاملی حاصل کنید تا بتوانید میزان عوارض آن را به حداقل برسانید . از اقدامات مهم قبل از انجام این تکنیک زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد

برای انجام این تکنیک زیبایی باید به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید تا مراحل انجام فرایند برای شما توسط پزشکان ماهر ، با تجربه و حرفه ای انجام شود.

 پس متخصصین قبل از این که این تکنیک زیبایی را ارائه دهند در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در این زمینه برای شما ارائه می دهند.

 اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید یا مجبور ید دارو مصرف کنید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 دو هفته قبل از انجام این تکنیک زیبایی مصرف مشروبات الکلی و استعمال دخانیات مانند سیگار و قلیان را کنار بگذارید .

اگر در سه ماه اخیر از روش‌ های دیگر جوان سازی مانند تزریق ژل،  تزریق بوتاکس یا تزریق چربی استفاده کردید پزشک خود را در جریان قرار دهید و ممکن است امواج پر قدرت اولتراسوند و تاثیرات آن ها را از بین ببرد.

 هنگام مراجعه به کلینیک هیچ گونه آرایشی بر صورت نداشته باشید  و از محصولات مراقبتی مانند مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده نکنید.

 چند روز قبل از انجام هایفوتراپی  از برنزه کردن پوست، لایه برداری و کس کردن و شیو کردن مو های زائد خودداری کنید . زیرا،  باعث افزایش حساسیت پوست شما می شود.

 از رفتن به سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید.

 با نوشیدن مایعات زیاد تاثیرات درمان را افزایش دهید .

از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  مکمل ها و ویتامین ها دو هفته قبل از انجام فرآیند هایفوتراپی خودداری کنید.

هایفو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفو

مراقبت های پس از هایفو تراپی

پس از انجام این تکنیک زیبایی تا ۴۸ ساعت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به طور جدی بپرهیزید.

 تا ۴۸ ساعت از انجام فعالیت های شدید بدنی و هر گونه فعالیت که باعث تعرق شما می شود بپرهیزید چون میزان قرمزی و احساس گز گز پوست شما را افزایش می دهد.

 از لمس کردن،  فشار دادن و  خاراندن پوست خود خود داری کنید .

تا ۱۲ ساعت از شست و شوی پوست بپرهیزید.

 برای شست و شو از شوینده های ملایم و آب ولرم استفاده کنید.

 تا ۴۸ ساعت بعد از آرایش کردن صورت بپرهیزید زیرا باعث افزایش حساسیت و  قرمزی پوست می شود.

 از قرار دادن کمپرس سرد بر سطح پوست خودداری کنید زیرا تاثیرات درمان را کاهش می دهد.

 از قرار گرفتن در معرض هوای گرم یا سرد گرد و غبار و آلودگی های محیط خودداری کنید.

اثرات و نتایج

همان طور که در بخش های قبلی اعلام کردیم این تکنیک زیبایی بهترین جایگزین برای عمل جراحی و جوان سازی پوست می باشد . در این تکنیک می توانید تاثیرات بی نظیری بر چهره خود مشاهده کنید.  این فرآیند برای بخش های مختلف بدن  استفاده قرار می‌ گیرد و کاربرد های بی‌ نظیری دارد.  حتی در جهت فرم دهی به بازو یا ران ها و از بین بردن چربی های شکم و  پهلو مورد استفاده قرار می گیرد.

این تکنیک زیبایی حتی برای بخش های حساس صورت مانند اطراف پلک یا چشم مورد استفاده قرار می گیرد . نتایج حاصل از این فرایند به دلیل حضور پرتو های پر قدرت اولتراسوند  می باشد که می توانند لایه عمیق پوست به نام SMAS را تحت تاثیر قرار دهد . این لایه دقیقاً در عمل جراحی لیفت کشیده و سفت می شود . بنابراین شما می توانید نتایجی دقیقاً همانند لیفت با جراحی حاصل کنید.

پس از انجام فرآیند هایفوتراپی سفتی پوست خود را احساس خواهید کرد و پس از سه ماه به مرور زمان شاهد نتایج قطعی و جوان سازی پوست خود خواهید بود . پس کسانی که فرایند زیبایی و هایفوتراپی را انتخاب کرده اند به نتایج موفقیت‌ آمیزی دست یافته اند.  تکنیک زیبایی در کنار جوان سازی پوست  باعث بهبود و کیفیت پوست نیز می شود.  از نتایج فرآیند هایفوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و کشیدگی و لیفتینگ
  • از بین رفتن خطوط سطح پوست
  • لیفت ابرو ، کشیدگی و سفت شدن گونه ها
  • زاویه سازی صورت
  • درمان غبغب
  • بهبود لایه سطحی پوست
  • از بین رفتن علائم پیری در چهره
  • از بین بردن چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن
  • درمان آسیب های ناشی از آکنه ها و جوش های پوستی
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرآیند زیبایی و جوان سازی هایفوتراپی با استفاده از دستگاه های پیشرفته با برند های جهانی انجام می شود.  همه مراحل این تکنیک زیبایی زیر نظر پزشک ماهر و باتجربه دکتر علیزاده انجام می شود و زیبا جویان عزیز قطعا می تواند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.

دوره نقاهت و ریکاوری پس از هایفو تراپی چقدر است ؟

زیبا جویان عزیز دقیقا پس از پایان جلسه درمانی هایفوتراپی می تواند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند این تکنیک زیبایی نیاز به استراحت مطلق و بستری شدن و محدودیت خاص ندارد . اما توصیه می شود پس از این فرآیند از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و محیط های گرم و سرد خودداری کنید . همچنین حتما از ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده کنید تا از خشک شدن و آسیب دیدگی پوست جلوگیری کنید.

نکته مهم پس از انجام این تکنیک زیبایی نوشیدن آب کافی می باشد تا از کم آبی بدن جلوگیری شود و تاثیرات درمان افزایش یابد.  توصیه می شود تا ۴۸ ساعت پس از انجام فرآیند هایفوتراپی نوشیدنی های کافئین دار و الکلی را کنار بگذارید و تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن و از محصولات مراقبتی پوست استفاده نکنید.  زیرا باعث تحریک قرمزی و خارش پوست خواهد شد.

 پس از انجام فرآیند هایفوتراپی کمی پوست شما قرمز و متورم می شود که در طی چند ساعت رفع می شود  و جای هیچ گونه نگرانی ندارد .

در حین انجام فرآیند هایفوتراپی با احساس گز گز شدن و  بی حسی مواجه می شوید که این عارضه موقتی است و با مصرف مسکن های ضد التهابی و  غیر استروئیدی از بین خواهد رفت.

تعداد جلسات هایفو تراپی چقدر است ؟

شما با حضور در جلسه مشاوره می توانید متوجه شوید که برای زیبایی و جوان سازی پوست چند جلسه درمان نیاز دارید . چون،  تعداد جلسات توسط پزشک و بر اساس میزان افتادگی و شل شدگی پوست و مشکلات آن  تعیین می‌ شود . معمولاً برای کسانی که میزان افتادگی پوستشان خفیف است یک جلسه در نظر گرفته می شود اما برای چین و چروک های عمیق تر با افتادگی بیشتر ۱ تا ۳ جلسه در نظر می گیرند.

هر جلسه هایفوتراپی ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.  این جلسات با فواصل شش ماهه برگزار خواهد شد.  متخصصین برای افزایش ماندگاری و تاثیرات درمان توصیه می‌ کنند این تکنیک زیبایی را به طور سالیانه انجام دهید تا بتوانید تکنیک کلاژن سازی در پوست را ادامه دار کنید تا همیشه پوستی جوان و شاداب داشته باشید و از بروز علائم پیری بر چهره جلوگیری کنید.

بهترین دستگاه هایفو تراپی چیست ؟

در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه هایفوتراپی در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد و باعث لیفتینگ صورت گردن و بخش های مختلف بدن خواهد شد.  با متمرکز شدن امواج این دستگاه بر  لایه های زیرین و عمیق پوست شاهد افزایش کلاژن سازی سفتی و جمع شدن پوست خواهید بود.

این نتایج بی نظیر با استفاده از دستگاه های مختلف هایفوتراپی در مدل های مختلف انجام می شود.  از نظر متخصصین بهترین دستگاه هایفوتراپی دستگاهی است که کاربرد ها و مزایای بیشتری داشته باشد و هزینه آن برای زیبا جویان مناسب باشد.  هر چه دستگاه پیشرفته تر باشد قطعاً میزان عوارض و کمبود های آن کمتر می باشد و عملکرد آن بر پوست افزایش می یابد.  دستگاه هایفوتراپی دارای چهار نوع کارتریج می باشد که هر کدام از کارتریج ها بر اساس کاربرد های آن ها مورد استفاده قرار می گیرند .

  • کارتریج با عمق نفوذ ۱/۵ میلی متر که برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و خطوط پوست مورد استفاده قرار می گیرد .
  • کارتریج با عمق نفوذ ۳ میلی متر که لایه های درم و عمیق پوست را کشیده و سفت می کند.

کار تریج با عمق ۴/۵  میلی متر که با افزایش دما در لایه ها و بافت های پوستی باعث استحکام و لیفتینگ پوست خواهد شد.

 کارتریج ۸ و ۱۳ میلی متر برای لایه های عمیق و  شکستن بین پیوند های چربی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و نتایج بی نظیری در لاغر شدن بخش های مختلف صورت،  شکم،  پهلو ، ران ها و بازو خواهد داشت.

 کیفیت کارتریج دستگاه با نتایج درمان روابط مستقیمی دارد.  این تکنیک زیبایی می تواند نسبت به روش های دیگر غیر جراحی نتایج موثر و طولانی تری داشته باشد.  شما می توانید برای ماندگار کردن و افزایش تاثیرات درمان این تکنیک زیبایی را به طور سالیانه انجام دهید.  در سالن های آرایشی از دستگاه های هایفوتراپی خانگی استفاده می شود و شما نمی توانید به نتایج مطلوب و مورد نظر برسید .

در این مراکز برای استفاده از دستگاه های بالینی و پزشکی مجوزی  ندارند و قطعاً کسانی که فرایند هایفوتراپی را انجام می‌ دهند نسبت به آناتومی صورت و پوست آگاهی و شناخت کافی نخواهند داشت.  بنابراین برای دستیابی به نتایج مطلوب و مورد نظر حتماً به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید و از رفتن به مراکز غیر تخصصی و غیر درمانی بپرهیزید تا از بروز عوارض نا خوشایند و نا مطلوب جلوگیری شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

1زمان ریکاوری در هایفوتراپی چقدر است؟

مشاوره کاملا رایگان هایفوتراپی در بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت | هزینه و مزایا

نتیجه گیری :

فرایند زیبایی هایفو تراپی با هدف جوان سازی،  از بین بردن چین و چروک ها و درمان افتادگی و شل شدگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین این تکنیک زیبایی برای شکستن پیوند بین چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن کاربرد دارد.  این فرآیند به عنوان بهترین جایگزین عمل جراحی معرفی می‌ شود و نتایج بی نظیری به همراه دارد .

یکی از ویژگی‌ های خاص این تکنیک ،  نیاز نداشتن به دوره ریکاوری و نقاهت می باشد . زیرا،  مراحل آن بدون نیاز به برش،  بخیه و پانسمان یا تزریق انجام می شود.  لیفتینگ و کشیدگی پوست  با استفاده از امواج پر قدرت اولتراسوند  انجام می شود.  هدف از انجام این تکنیک زیبایی تحریک پوست برای کلاژن سازی خواهد شد.  بنابراین به مرور زمان با افزایش رشته های کلاژن قوام و استحکام پوست حاصل می شود.

این روش به قدری ایمن و موثر  است که می‌ توان برای بخش های حساس صورت مانند پلک ها و اطراف لب ها مورد استفاده قرار داد.  همه مراحل این تکنیک زیبایی بدون جراحی انجام می شود  و نتایجی عالی به همراه دارد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.

کلینیک زیبایی پوست و موی آراد اصفهان یکی از بهترین کلینیک ها در ایران و خاورمیانه می باشد.  تجهیزات مدرن و پیشرفته،  کادر مجرب و دوره دیده و متخصصین حرفه ای و با تجربه باعث شده که خدمات این کلینیک  زبان زده همه زیبا جویان عزیز قرار گیرد.  شما عزیزان می توانید با مراجعه به این کلینیک زیبایی و تخصصی از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

  تیم تشریفاتی کلینیک ، تیم فناوری و تیم تحقیق و توسعه و مدیریت عالی این کلینیک توسط پزشک ماهر و حاضر جناب آقای دکتر علیزاده باعث شده که بتوان بهترین خدمات زیبایی را برای همه مردم در سراسر جهان ارائه داد.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی در این کلینیک با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات به صورت رایگان انجام می شود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.