زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

مشاوره کاملا رایگان هایفوتراپی در بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

مشاوره کاملا رایگان هایفوتراپی در بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

مشاوره کاملا رایگان هایفوتراپی در بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

اگر به طور جداگانه و تک به تک به اجزاء صورت خود نگاه کنید قطعاً زیبایی آن برای شما جلب توجه خواهد کرد اما باید در کنار اجزاء صورت زیبا از پوستی جوان و شاداب برخوردار باشید تا بتوانید شادابی و زیبایی چهره خود را به رخ بکشید.  متاسفانه پوست یکی از اعضای حساس محسوب می‌ شود که دائماً در معرض آسیب ها و خطرات زیادی است.

مثلاً با قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید  و افزایش سن اولین تاثیرات را بر این عضو از بدن خواهید دید و کم کم سر و کله‌ ی چین و چروک ها و خطوط پیدا می‌ شود و در نهایت پوست حالتی افتاده و شل پیدا می کند . امروزه روش های مختلفی برای باز گرداندن جوانی و شادابی به چهره وجود دارد اما هیچ کدام از این روش ها نمی توانند روند پیری پوست را متوقف کنند . پس ما می‌ توانیم با روش های پزشک روند پیری پوست را به تاخیر بیاندازیم.

هایفوتراپی یکی از روش های پر کاربرد و نسبتاً امروزی است که امروزه به عنوان بهترین جایگزین عمل جراحی قرار گرفته است.  با این تفاوت که هیچ برشی بر سطح پوست ایجاد نمی شود و شما می توانید نتایجی دقیقاً در حد جراحی حاصل کنید.  به دلیل اهمیت کار برد های بی نظیر این فرآیند ما قصد داریم در طی این مطلب اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. همچنین مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهند بود.

در طی این مطلب ما تا حدودی به سوالاتی که در ذهن شما در مورد این فرآیند وجود دارد پاسخ خواهیم داد پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

چرا تکنولوژی هایفوتراپی مورد استقبال همه افراد قرار گرفته است ؟

فرایند زیبایی و درمانی هایفو به عنوان موثرترین و محبوب ترین تکنیک زیبایی معرفی می شود که به صورت غیر جراحی انجام می شود. مکانیسم عملکرد این فرایند توسط امواج صوتی اولتراسوند اعمال می شود.  این امواج دقیقا در دستگاه سونوگرافی وجود دارند و به صورت کاملا ایمن و بی خطر در یک تا دو جلسه کوتاه مدت می تواند در جوان سازی و شادابی پوست و  رضایت زیبا جویان عزیز را حاصل کند .

در این روش بدون جراحی و بدون تحمل درد کشیدگی و لیفت پوست انجام می‌ شود و نتایجی نسبتا پایدار و ماندگار دارد.  قطعاً با وجود این مزایا روز به روز طرفداران آن افزایش خواهد یافت و نتایج آن به صورت واضح بر سطح پوست نمایان خواهد شد. زیرا،  دقیقاً نتایجی حاصل می‌ شود که از این تکنیک زیبایی انتظار داریم.

تکنولوژی پیشرفته هایفو امروزه از اهمیت خاصی برخوردار است.  همه ما می دانیم که پوست وسیع ترین بخش بدن محسوب می شود و قطعاً دائماً در معرض دید قرار دارد. پس مهم است که زیبایی و شادابی آن حفظ شود.  با داشتن پوستی سالم و عاری از چین و چروک با قوام و استحکام کافی زیبایی و جوانی افراد حاصل خواهد شد و در نتیجه باعث افزایش اعتماد به نفس می شود .

این موضوع در طب پزشکی و زیبایی به قدری اهمیت دارد که متخصصین همواره سعی کرده‌ اند با روش های مختلفی از علائم پیری و افتادگی پوست را از بین ببرند و در حال حاضر جدید ترین تکنولوژی قرن حاضر به نام لیفتینگ پوست با تکنولوژی پیشرفته هایفو را ابداع نموده اند که رضایت زیبا جویان و متخصصین زیبایی را به همراه داشته است.

 به طور خلاصه باید گفت که پوست انسان از سه بخش

۱.  لایه های سطحی (اپیدرم )

۲. لایه میانی ( درم )

۳.  لایه عمقی (هیپودرم)

 ساخته شده است.  لایه میانی پوست یا همان درم است که شبکه های توری شکل است .  رشته های پروتئینی به نام کلاژن و الاستین در این لایه قرار دارند و به صورت داربستی محکم همانند ستون های قوی،  سفتی و قوام پوست را حفظ خواهند کرد .اما،  متاسفانه عوامل مختلفی از قبیل

  • عوامل داخلی بدن (ژنتیک،  نژاد ، جنس پوست هر  فرد)
  • عوامل خارجی( نور خورشید،  مصرف دخانیات،  محصولات نا مناسب و ….)

 باعث می شود که میزان کلاژن و الاستین در پوست کاهش یابد و با بروز مشکلاتی از قبیل چین و چروک و افتادگی پوست همراه باشد. قطعاً ما می توانیم با مراقبت از پوست خود مانند استفاده از کرم ضد آفتاب ،  تغذیه مناسب ، مرطوب نگه داشتن پوست با محصولات مناسب و موارد دیگر از پوست خود حفاظت کنيم .

اما متاسفانه روند پیری پوست امری نا خواسته است و به مرور زمان باعث افتادگی و شلی پوست خواهد شد.  پس باید از روش های مناسبی که امروزه در کلینیک های زیبایی ارائه می شود استفاده کرد که ما در ادامه مطلب توضیحات جزئی در مورد هر کدام ارائه خواهیم داد تا متوجه شوید چرا فرایند هایفو نسبت به روش های دیگر پر طرفدار ترین خواهد بود.

  • لیفت پوست با جراحی

 همانطور که می دانید این روش به صورت کاملا تهاجمی و با عوارض نا خوشایند ی همراه است که به دلیل دوره نقاهت طولانی مدت مورد استقبال همه افراد نمی باشد و تنها برای کسانی که از افتادگی شدید پوست رنج می برند این عمل انجام می شود.

  • لیفت با نخ

نخ های  جذبی در این روش با ایجاد برش کوچکی در ناحیه رویش مو به صورت شبکه ای در زیر پوست جای گذاری می شود اما حتی این روش به دلیل برش های کوچکی که در این ناحیه ایجاد می شود برای برخی افراد آزاردهنده خواهد بود و در تایید میزان ماندگاری از نظر متخصصین اختلافات زیادی وجود دارد.

  • استفاده از لیزر ‏co۲ و آر اف

در چند سال اخیر روش هایی مانند co۲ و آر اف در جهت زیبایی و جوان سازی پوست به عرصه زیبایی وارد شده است.  عملکرد هر دو روش یکسان خواهد بود و با ایجاد گرما در ناحیه مورد نظر رشته های قدیمی کلاژن را تخریب کرده و به تولید کلاژن بیشتر می پردازد و  شما می ‌توانید تا حدودی حالت استحکام و الاستیسیته پوست را افزایش دهید اما متاسفانه در این روش نیز اشکالاتی وجود دارد .

رشته های کلاژن از نظر موقعیت مکانی در لایه های زیرین پوست قرار دارند پس  پرتو های لیزر نمی توانند به لایه های عمیق پوست نفوذ کنند و بیشتر انرژی گرمایی لایه های سطحی پوست را تحت تاثیر قرار خواهند داد و ممکن است با عوارضی مانند سوختگی،  زخم ، قرمزی شدید  و ایجاد لک همراه باشد.

اما با ابداع فرایند زیبایی هایفوتراپی دیگر این مشکلات را نخواهید داشت و انرژی امواج فرا صوت به صورت حساب شده و دقیق بر لایه های عمیق پوست فرستاده می‌ شود تا بدون آسیبی به لایه‌ های سطحی پوست  رشته های کلاژن را تقویت کند تا جوان سازی پوست در مدت زمان کوتاهی حاصل شود.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفوتراپی

مراحل و مکانیسم فرایند هایفوتراپی چگونه است ؟

کلمه هایفو مخفف واژه High Intesty Focused ultrasound می باشد که با این تکنولوژی مدرن می توان به طور دقیق و محاسبه شده انرژی امواج صوتی را به لایه های عمیق پوست فرستاده. بدون این که لایه‌ های سطحی پوست  دچار تغییر  شود.  برای درک بهتر این مطلب باید گفت که می توانید عملکرد ذره بین را زمانی که نور خورشید را به نقطه متمرکز می کند در نظر بگیرید که با حرکت دادن ذره بین در جلوی نور خورشید انرژی حرارتی به نقطه مورد نیاز کاغذ متمرکز می شود.

فرایند هایفو نیز همین گونه عمل می کند البته متخصصین باید در این زمینه مهارت و تخصص تجربه بالایی داشته دارند . آگاهی از محل آناتومیک اعصاب و عروق همچنین عضلات صورت و گردن اهمیت بالایی دارد.  پالس های متصاعد شده از دستگاه باید به طور دقیق با درجه  و میزان انرژی مناسب تنظیم شود که بر حسب ضخامت پوست و ناحیه درمان تعیین خواهد شد . به طوری که در بخش هایی که ضخامت پوست کمتر است مانند پیشانی و دور چشم باید از انرژی کمتری استفاده شود.

این فرآیند با بی حسی موضعی انجام می‌ شود . متخصصین از ژل مخصوصی به نام  لوبریکانت استفاده می کنند و دستگاه هایفو در ناحیه درمان قرار می گیرد.  پالس  های این دستگاه از لایه‌ های سطحی پوست عبور کرده و به لایه های مورد نظر فرستاده خواهند شد.  طول موج این امواج توسط نمایشگر دستگاه تنظیم می شود . این فرایند زیبایی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد و نتایجی عالی به دنبال دارد . زیبا جویان عزیز پس از پایان جلسه هایفو می توانند به منزل یا محل کار خود باز گردند.

کاربرد ها و مزایای هایفوتراپی چیست ؟

فرایند زیبایی و درمانی هایفو جدید ترین تکنولوژی لیفتینگ و جوان سازی پوست صورت و گردن می باشد که به صورت غیر جراحی و فقط در طی یک جلسه انجام می شود . این فرایند در حال حاضر به عنوان محبوب ترین و ماندگارترین روش غیر تهاجمی معرفی می شود که از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بدون نیاز به تیغ جراحی  و بخیه
  • نداشتن عوارضی مانند کبودی و خونریزی
  • انجام فرایند هایفو در دو تا سه جلسه محدود با مدت زمان کوتاه
  • نتایج ماندگار و نسبتاً طولانی مدت
  • بدون احساس درد
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون نیاز به بستری  شدن در بیمارستان و انجام این فرآیند به صورت سر پایی
  • روشی کاملا ایمن و بی خطر
  • تاثیرگذاری بالا بدون ایجاد هیچ گونه عارضه مانند لک، زخم،  جای اسکار و ….

کاربرد ها

  • درمان چین و چروک ها و خطوط سطح پوست حتی در بخش های حساس مانند اطراف چشم،  اطراف دهان و  پیشانی
  • درمان افتادگی پلک
  • بالا کشیدگی و سفت شدن گونه ها
  • کاهش عمق خطوط خنده و گریه و درمان افتادگی گوشه لب ها
  • برجسته سازی گونه
  • زاویه سازی صورت
  • درمان غبغب
  • رفع افتادگی زیر چانه
  • جوان سازی پوست گردن و دکلته
  • استحکام و قوام پوست
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست
  • درمان منافذ باز پوست

چرا بهتر است به جای لیفت با جراحی هایفوتراپی را جایگزین کنیم ؟

جوان سازی پوست با فرایند هایفو نسبت به عمل جراحی مزایای بی نظیری دارد زیرا در این روش دیگر خطرات و ریسک  جراحی را تجربه نخواهید کرد و هزینه مناسب تری پرداخت می کنید. اما تنها مزیت لیفت با جراحی ماندگاری دائمی و همیشگی آن خواهد بود در صورتی که با فرایند هایفو به مدت یک تا سه سال می توانید از نتایج این عمل بهره مند شوید.

البته،  می توان با مراقبت صحیح از پوست و ادامه دار کردن جلسات هایفو به صورت سالیانه برای همیشه روند پیری پوست را به تاخیر انداخت.  مهمترین دلایل انتخاب فرایند هایفو به جای جراحی دو موضوع مهم از قبیل میزان تهاجمی بودن و همچنین هزینه مناسب می باشد که در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام ارائه خواهیم داد.

  • میزان تهاجم کمتر

فرایند زیبایی و غیر جراحی هایفو به صورت کاملاً سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود . در این روش هیچ نیازی به برش ، بخیه و  پانسمان  نمی باشد.

در این روش هیچ ماده ای به صورت تزریقی به پوست وارد نمی شود و متقاضیان می توانند  بدون ترس و خیال راحت از نتایج آن بهره مند شوند . در صورتی که با عمل جراحی لیفت به صورت کاملا تهاجمی انجام می شود و جوان سازی پوست با ایجاد برش و بخیه و پانسمان انجام می شود .

  • هزینه ها

موضوع قابل توجه دیگر تفاوت این دو روش زیبایی،  پرداخت هزینه ها می باشد.  بدون شک هزینه هایفو نسبت به عمل جراحی کمتر است زیرا در این روش نیاز به ابزار های خاصی نخواهد بود و  شما هزینه‌ ای در جهت بی هوشی،  بستری شدن در بیمارستان و اتاق عمل پرداخت نخواهید کرد و در طی یک تا دو جلسه می توانید نتایج عالی حاصل کنید.

چگونه می توان با دستگاه هایفوتراپی از چند کار برد مهم بهره مند شد ؟

در فرایند زیبایی و غیر تهاجمی هایفو می توان به نتایجی عالی دست یافت.  این فرایند زیبایی کاربرد های زیادی دارد که بر اساس نیاز ها و اهداف متقاضیان،  متخصصین از کارتریج های مخصوص استفاده خواهند کرد که شامل موارد زیر می باشد

  • کارتریج با عمق ۱.۵  میلی متر برای از بین بردن خطوط سطحی و چین و چروک ها ی خفیف بر سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کارتریج با عمق ۳ میلی متر باعث کشیدگی و سفت شدن لایه میانی پوست خواهد شد و همچنین سبب تقویت کلاژن سازی می شود. • کارتریج با عمق ۴.۵  میلی متر با افزایش دما در لایه ها و ماهیچه های پوستی افتادگی و شلی پوست را درمان خواهد کرد.
  • کارتریج های ۸ و ۱۳ میلی متر برای عمق های بیشتر در پوست مورد استفاده قرار می گیرد.  از این کارتریج ها در جهت حذف چربی های جمع شده در بخش های مختلف صورت و بدن استفاده خواهد شد. با استفاده از کارتریج های معتبر و با کیفیت با برند های جهانی می توان از کیفیت بی نظیر هایفو به بهترین نحو بهره مند شد.  کارتریج هایی که در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد ساخت کشور آمریکا ست و شما عزیزان می توانید در کوتاه ترین زمان نتایج عالی در این زمینه حاصل کنید.

چه کسانی نمی توانند از فرایند هایفو تراپی استفاده کنند؟

هر روشی درمانی و زیبایی با محدودیت هایی همراه است که فرایند هایفو نیز برای افراد خاصی قابل انجام نمی باشد.  از این فرآیند در جهت فرم دهی اندام بدن استفاده نمی شود به منظور فرم دهی و حجم دهی به اجزاء مختلف صورت و بدن می توانید از تکنیک های تزریق ژل و چربی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهره‌ مند شوید.

فرایند هایفو  برای افرادی که میزان افتادگی و شلی پوست آن ها بسیار شدید است تاثیر چندانی نخواهد داشت و باید لیفت و جراحی را برای جوان سازی انجام دهند.

کسانی که هرگونه فلز در بخش های ناحیه درمان دارند نمی توانند از پرتو های پرانرژی اولتراسوند را دریافت کنند.

خانم های باردار و شیرده باید فرآیند هایفو را به دوران پس  از بارداری و شیردهی موکول کنند.

افرادی که در سه ماه اخیر روش های جوان سازی تزریقی مانند تزریق بوتاکس،  ژل و چربی را استفاده کرده اند نمی تواند از فرایند هایفو  استفاده کنند زیرا پرتو های این دستگاه اثرات ترکیبات تزریقی را از بین می برد.

افرادی که دندان فلزی یا ایمپلنت دارند تکنیک هایفو برای آن ها در شرایط ویژه ای انجام می شود.

کسانی که بر ناحیه  درمان با عفونت،  جوش های فعال پوستی و زخم مواجه هستند کاندیدای مناسبی برای فرآیند هایفو نخواهند بود .

داشتن خال مشکوک و رنگی بر سطح پوست مانع از انجام هایفو خواهد شد .

همچنین این روش زیبایی برای بخش هایی از صورت که به دلیل وجود اعصاب و شریان های قرار دارد انجام نمی شود.

به طور کلی فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو برای افرادی که پوست آن ها تا حدودی قوام و استحکام خود را حفظ کرده است و احساس می کنند که پوستشان استحکام و سفتی خود را کم کم از دست می دهد مناسب خواهد بود.

افتادگی ابرو ها و یا پلک اولین نشانه های پیری شناخته می‌ شوند و به طور معمول پس از سی سالگی شاهد نشانه های اولیه بر چهره خواهید بود.  بنابراین متخصصین رده سنی ۳۰ تا ۷۵ سال را برای استفاده از فرآیند هایفو مناسب می‌ دانند .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین ما انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست را بر اساس شرایط افراد پیشنهاد خواهند کرد پس اگر شما نیز به دنبال راهی مناسب برای جوان سازی و بازگرداندن زیبایی به چهره خود هستید پیشنهاد می کنیم به کلینیک ما مراجعه کنید تا بتوانید از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوید.

عوارض هایفوتراپی چیست ؟

همه روش های زیبایی و درمانی با عوارض جانبی و خاصی همراه است اما فرایند هایفو با عوارضی خفیف و موقتی همراه است و احتمال شدت یافتن آن ها بسیار کم است.  از عوارض جانبی و رایج این تکنیک زیبایی می‌ توان به کمی قرمزی و تورم اشاره کرد . در صورتی که اگر جوان سازی با عمل جراحی انجام شود شما باید ریسک بی هوشی عمومی ، خونریزی ، عفونت،  ایجاد لخته های خونی و درد شدید ریزش مو ها و اسکار را تجربه کنید.

بنابراین متخصصین روش غیر جراحی هایفو را پیشنهاد مناسبی می‌ دانند زیرا در این روش هیچ گونه برش و بخیه ای  بر سطح پوست ایجاد نمی شود و جوان سازی پوست با کمک امواج پر قدرت و بی خطر التراسوند انجام می شود.  در حین انجام فرایند هایفو  احساس گز گز شدن و بی حسی پوست را تجربه خواهید کرد .

شاید برای برخی افراد این احساس نا خوشایند باشد . متخصصین برای کاهش اضطراب متقاضیان مصرف مسکن ها را تجویز می کنند.  در حین انجام فرایند هایفو احساس درد نخواهید داشت و مراحل درمان با بی حسی موضعی سپری خواهد شد.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود. جلب رضایت متقاضیان از مهم ترین اهداف کادر درمانی در این کلینیک خواهد بود.

هزینه هایفوتراپی چقدر است ؟

هایفوتراپی جزء روش ‌های غیر جراحی است  و قطعا هزینه آن نسبت به عمل جراحی مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا ، در این روش دیگر نیاز به پرداخت هزینه اتاق عمل،  بستری شدن و  هزینه بی هوشی نمی باشد و شما عزیزان می توانید در طی یک تا دو جلسه جوانی و زیبای چهره خود را حاصل کنید . عوامل مختلفی هزینه های این فرایند درمانی و زیبایی را تحت تاثیر قرار خواهد داد که عبارتند از :

  • وسعت پوست ناحیه درمان
  • میزان و شدت افتادگی و شلی پوست
  • میزان چین و چروک ها ناحیه درمان
  • تعداد جلسات
  • مهارت و تخصص پزشک
  • نوع دستگاه هایفو
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با تخفیفات ویژه برای زیبا جویان عزیز ارائه می شود شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و خدمات در این کلینیک با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید . مشاوران ما به صورت رایگان پاسخگوی  سوالات شما عزیزان خواهند بود.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفوتراپی

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

 به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید .

در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک گفت و گو کنید .

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید .

اگر دندان فلزی و یا ایمپلنت دارید پزشک خود را باخبر کنید .

اگر در سه ماه اخیر از روش های جوان سازی تزریقی مانند تزریق ژل،  بوتاکس یا چربی استفاده کرده اید پزشک را باخبر کنید.

 چند روز قبل از انجام فرآیند هایفو از لایه برداری ، پیلینگ ، برنزه کردن و اپیلاسیون پوست بپرهیزید.

 از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و رفتن به سولاریوم بپرهیزید زیرا پوست شما نسبت به نور بسیار حساس خواهد شد و نمی توانید به نتایج مطلوبی دست یابید.

 سعی کنید چند روز قبل از انجام هایفو با نوشیدن مایعات زیاد بدن خود را هیدراته کنید.

 از استعمال دخانیات به مشروبات الکلی بپرهیزید.

 از مصرف انواع دارو ها مانند آنتی بیوتیک ها،  مسکن ها  و دم نوش ها خودداری کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید و از محصولات مراقبتی نیز استفاده نکنید.

 مراقبت های پس از هایفوتراپی

 پس از این که جلسه درمانی و زیبایی هایفو به پایان رسید شما می توانید به راحتی کلینیک را ترک کنید و به محل کار خود بازگردید.  بنابراین محدودیت چندانی پس از  این فرایند زیبایی نخواهید داشت.

 پس از انجام هایفو از لمس کردن،  ماساژ دادن ، خاراندن ، گرم کردن و سرد کردن پوست بپرهیزید .

در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتما هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

 مایعات زیبا بنوشید و بدن خود را هیدراته کنید . همچنین از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

 از شستن پوست با آب داغ و شوینده های قوی خودداری کنید .

از نوشیدن نوشابه های گاز دار و کافئین دار بپرهیزید.

 تا ۳ روز پس از انجام هایفو سعی کنید از آرایش کردن بپرهیزید زیرا ممکن است باعث بروز حساسیت پوستی  شود.

 در صورت مشاهده تورم هنگام خوابیدن زیر سر خود را با کمک دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید .

تا  سه ماه از روش‌ های دیگر جوان سازی استفاده نکنید.

اثرات و نتایج :

بر اساس تجربیات بدست آمده همه افرادی که در جهت جوان سازی پوست تکنیک زیبایی هایفوتراپی را انتخاب کرده‌اند به نتایج مورد دلخواه خود دست یافته اند.  در حدود ۲۰ درصد از این افراد پس از پشت سر گذاشتن جلسه درمانی شاهد سفتی و جوان سازی پوست خود بوده اند و برخی دیگر در طی سه ماه به نتایج مورد نظر خود دست یافته اند.

در صورتی که افرادی که روش لیفت با جراحی را انتخاب می کنند پس از یک سال می توانند به نتایج قطعی دست یابند. اثر گذاری فرایند هایفو نسبت به عمل جراحی سریع تر است اما نمی‌ تواند دوام همیشگی جراحی را داشته باشد و مجدداً روند پیری با کاهش کلاژن ها را به همراه خواهد داشت و پوست مجدداً افتاده و شل خواهد شد.

 البته یک تا سه سال طول می کشد تا این اتفاق رخ دهد و متخصصین در هر صورت توصیه می کنند که روش های کم تهاجم را به جای روش های تهاجمی استفاده کنید مثل این که بتوانید سر درد خود را با یک استامینوفن ساده برطرف کنید و نیاز به مورفین نمی باشد.

متخصصین برای ماندگار کردن نتایج  مراقبت از پوست،  تغذیه مناسب،  قرار گرفتن در معرض نور خورشید را توصیه می کنند .همچنین اگر بتوانید تکنیک هایفو به طور سالیانه انجام دهید می توانید به طور دائمی از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.

دوره نقاهت پس از هایفوتراپی چقدر است ؟

در چند بخش از این مطلب ما اعلام کردیم که فرایند هایفو به صورت غیر جراحی بدون نیاز به برش و بخیه و پانسمان انجام می شود و متقاضیان می توانند بدون استراحت در منزل و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت به فعالیت های روزانه خود بپردازند .

در کنار این مزایای بی نظیر این فرایند،  باید به این نکته اشاره کنیم مراقبت های پس از هایفو اهمیت زیادی دارد بنابراین اگر می خواهید دوام و تاثیرات درمان را افزایش دهید در معرض نور خورشید قرار نگیرید. نوشیدن مایعات زیاد باعث هیدراته شدن بدن و دوام فرایند هایفو خواهد شد.  قرار دادن پوست در معرض هوای سرد و گرم باعث می شود که اثرات درمان کاهش یابد و نتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

تورم ایجاد شده بر سطح پوست به دلیل تخریب  انتخابی  سلول ها اتفاق می‌ افتد که در طی چند ساعت برطرف می شود . قرمزی پوست به دلیل گرمای ایجاد شده در لایه های عمیق پوست به وجود می‌ آید که کاملا  گذرا و موقتی خواهد بود.  بنابراین شما پس از انجام هایفو نگرانی خاصی نخواهید داشت و می توانید فعالیت های روزمره خود را همانند گذشته ادامه دهید.

تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است ؟

فرایند زیبایی هایفو جزء روش‌ های محبوب و خاص  است که در طی یک  تا چند جلسه محدود و در مدت زمان کوتاهی می توان به نتایج مورد نظر دست یافت. تعداد جلسات این فرایند بر حسب میزان چین و چروک ها و شدت افتادگی پوست همچنین سن افراد توسط پزشک تعیین می ‌شود.

بنابراین تعداد جلسات برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت خواهد بود.  کسانی که در سنین جوانی هستند در طی یک جلسه می توانند با کمک فرایند و روند پیری پوست را کند کنند .کسانی که با افتادگی متوسط پوست مواجه هستند در طی دو تا سه جلسه پوستی سفت و جوان را تجربه می کنند.

متخصصین برای دست یافتن به نتایج ثابت و ماندگار کردن اثرات درمان انجام فرآیند هایفو را به طور سالیانه پیشنهاد مناسبی می دانند. هر جلسه هایفوتراپی ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد که البته این بازه زمانی بر اساس وسعت پوست و شدت آسیب های پوستی متغیر خواهد بود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از دستگاه های پیشرفته هایفو  با برند های جهانی استفاده می شود و متخصصین برای کسب رضایت زیبا جویان عزیز مراحل درمان را به صورت کاملا ایمن با مهارت و تخصص بالا سپری خواهند کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88-%d9%88-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7/

https://clinicarad.com/%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%af%d9%82%db%8c%d9%82-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c/

https://clinicarad.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

نتیجه گیری :

دستگاه های پیشرفته هایفو با کمک امواج متمرکز فرا صوت لایه های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و با وارد کردن انرژی به لایه ها و بافت ها دمای این ناحیه را افزایش خواهد داد . وقتی که سلول ها و لایه های پوستی به دمای مورد نظر برسند با آسیب سلولی مواجه می شوند.

شاید شما فکر کنید که این روش با اهداف شما کاملا متضاد است در صورتی که این فرآیند کاملا پیشرفته طراحی شده است و آسیب هایی که به سلول های پوست وارد می شود سبب تحریک  و تولید کلاژن سازی خواهد شد.  کلاژن یکی از پروتئین های ضروری در ساختار پوست خواهد بود . هر چه میزان کلاژن در پوست بیشتر باشد قطعاً شما پوستی سفت و جوان تر خواهید داشت.

با افزایش کلاژن سازی چین و چروک ها از سطح پوست نا پدید می شوند . امواج متمرکز فرا صوت بر لایه های مورد نیاز متمرکز می شوند اما هیچ آسیبی به لایه‌ های سطحی پوست وارد نمی کنند همچنین ماهیچه ها،  اعصاب و سلول های دیگر نیز دست نخورده باقی می مانند.  بنابراین شما عزیزان می توانید برای

  • از بین بردن چین و چروک های پوست
  • سفتی و استحکام پوست
  • از بین بردن غبغب
  • لیفت گونه ها ابرو و پلک ها
  • بهبود وضعیت کانتورینگ صورت
  • شفافیت پوست
  • اصلاح طرح لبخند

و ….

 از این فرایند استفاده کنید . همچنین فرایند زیبایی هایفوتراپی برای انواع پوست ها مناسب خواهد بود و نتایجی عالی به همراه دارد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست از قبیل میکرودرم آبریژن،  لیزر،  لیفت با نخ،  میکرونیدلینگ،  پیلینگ،  تزریق ژل،  تزریق بوتاکس تزریق چربی و موارد دیگر ارائه می شود .

هر کدام از این روش ها بر اساس سن و شرایط افراد انتخاب می‌ شود و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند بهترین نتایج ممکن را با حداقل عوارض تجربه کنند.  پس اگر می خواهید از خدمات بی نظیر کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهره‌ مند شوید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

کلینیک فوق تخصصی پوست مو زیبایی آراد

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/pzon

لینک آپارات:https://aparat.com/v/7lWXw

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/8oshfpm9

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.