زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت | هزینه و مزایا

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت | هزینه و مزایا

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت | هزینه و مزایا

یکی از دلایل مشاهده علائم پیری بر چهره افزایش سن می باشد. همه ما می دانیم که نمی توان روند پیری را متوقف کرد و در هر صورت به مرور زمان زیبایی و جوانی خود را از دست می دهیم و چین و چروک ها و خطوط در سطح پوست خودنمایی می کنند و لبخند زیبا و جذاب را به مرور زمان کمرنگ خواهد کرد.  از گذشته تا کنون همه افراد به دنبال اکسیر جوانی و بازگرداندن زیبایی به چهره بوده اند . خوشبختانه امروزه با تکیه بر علم و تکنولوژی می‌ توان از روش‌ های مختلفی برای زیبایی و جوانسازی پوست بهره مند شد یکی از روش‌ های موثر و کارآمد هایفوتراپی است که ما تصمیم داریم در این مطلب در مورد آن گفت و گو کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

هایفوتراپی چیست؟

هایفو برگرفته از واژه لاتین High  – lntensity   Focused  Ultra sound  می‌ باشد که معنی آن امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد.  هایفو جز روش های تقریباً جدید است که در جهت لیفتینگ زیبایی و سفت کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرد.  این روش غیر تهاجمی است و بدون درد انجام می‌ شود. این فرایند زیبایی جایگزین مناسبی به جای لیفت صورت با جراحی می باشد.

در این روش زیبایی و جوانسازی از امواج متمرکز و فراصوت اولتراسوند استفاده می شود. این امواج در دستگاه‌ ها سونوگرافی نیز کاربرد دارد . تفاوت آن ها در متمرکز بودن امواج در هنگام نفوذ به پوست می باشد . با نفوذ  این امواج انرژی حاصل شده سبب تحریک تولید رشت های کلاژن خواهد شد. نقش اصلی کلاژن استحکام بافت های پوست می باشد . انجام این عمل سبب داشتن پوستی بدون چین و چروک و سفت خواهد شد.

هایفوتراپی کاربرد های درمانی نیز دارد و برای درمان تومور های سرطانی مورد استفاده قرار می گیرد. اولین بار انجام فرایند هایفو با هدف زیبایی در سال ۲۰۰۸ مطرح شد  و در نهایت در سال ۲۰۰۹ در جهت لیفت ابرو توسط سازمان غذا و داروی ایالت آمریکا مورد تایید قرار گرفت.  در سال ۲۰۱۴ استفاده از این روش برای برطرف کردن خطوط و چین و چروک های ناحیه گردن و بالای سینه توسط سازمان CE مورد تایید قرار گرفت. به دلیل مدرن بودن این روش زیبایی و درمانی برخی از کاربرد های این دستگاه مورد تایید قرار نگرفته است. اما طبق نتایج  به دست آمده این فرآیند آسیب خطرناکی به همراه ندارد و جزء روش های ایمن نسبت به جراحی های زیبایی می باشد.

تاکنون بر روی این روش درمانی و زیبایی پژوهش‌ های بالینی به صورت گسترده انجام نشده است.. اما طی پژوهش‌های کوچک به این نتیجه رسیدند که این فرایند سبب لیفت صورت و از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست به صورت ایمن و کاملا موثر می باشد. کسانی که از فرایند هایفو در جهت جوانسازی استفاده کرده‌ اند پس از چند ماه تاثیرات مطلوب و مثبت آن را در سطح پوست مشاهده کرده ند و عوارض خطرناک به همراه داشته است و دیگر نیاز نیست که عوارض ناشی از جراحی زیبایی پس از لیفت صورت را تجربه کنید.

هایفوتراپی صورت

دستگاه های هایفو با کمک امواج متمرکز الکترو سوند کار می کند. این امواج با شدت بالا لایه های زیرین پوست را مورد هدف قرار می‌ دهد و با انتقال امواج فراصوت میزان دما در این ناحیه افزایش می‌ یابد.

وقتی دما در لایه های زیرین پوست به حد مورد نظر رسید آسیب سلولی اتفاق می افتد .شاید شما فکر کنید که این پدیده با اهداف مورد نظر ما متفاوت است و نمی تواند زیبایی پوست را برای ما به ارمغان بیاورد. با آسیب سلول های پوست سبب تولید کلاژن می شود .کلاژن ها نوعی پروتئین هستند که از ساختمان طبیعی پوست  محافظت می کنند و هرچه میزان آن در بدن افزایش یابد بافت محکم تر می شود.

با افزایش میزان کلاژن سازی ما پوستی عاری از چین و چروک صاف و سفت خواهیم داشت. زیرا امواج متمرکز با انرژی بالا، لایه های خاص پوست را مورد هدف قرار می دهد و طی این فرایند به ماهیچه ها اعصاب و سلول های دیگر پوست هیچ آسیبی وارد نمی کند.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – هایفوتراپی

مراحل انجام هایفوتراپی

قبل از انجام فرآیند هایفوتراپی شما نیاز به مراقبت خاصی ندارید فقط باید پوست صورت شما عاری از آرایش باشد و همچنین از محصولات مراقبتی از پوست استفاده نکنید. این عمل در طی مراحل زیر انجام می شود.

متخصص زیبایی پوست را ضدعفونی و تمیز می کند و با مقداری کرم بی حسی پوست را بی حس می کند . در این روش از ژل مخصوص استفاده  نام این ژل لوبریکانت استفاده می کند که برای انجام سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در مرحله بعد دستگاه هایفو بر ناحیه مورد نظر قرار می‌ گیرد تا فرایند درمانی آغاز شود.  متخصص زیبایی با استفاده از مانیتور دستگاه طول موج، امواج فراصوت را تنظیم می کند.  این امواج به صورت پالس های کوتاهی به ناحیه مورد نظر منتقل می شود . جلسه درمانی هایفو به ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد.  پس از پایان درمان دستگاه از سطح پوست برداشته می شود.  در حین انتقال امواج در ناحیه مورد نظر احساس گرمایی خفیف و یا سوزن‌ سوزن‌ شدن خواهید داشت.  متخصصان پیشنهاد می کنند قبل از جلسه از دارو های مسکن استفاده کنید.

در پایان جلسه هایفو می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید و به محل کار یا منزل بازگردید.  پس از انجام این فرایند بازگشتن به فعالیت های روزانه  مانعی ندارد.

مزایای هایفوتراپی

روش زیبایی و درمانی هایفو جزء پیشرفته ترین و مدرن ترین روش های غیر جراحی برای لیفتینگ صورت می باشد که مزایای زیادی به همراه دارد.  که شامل موارد زیر می باشد :

  • درمان در طی یک تا سه جلسه
  • کسب نتایج مورد نظر با ماندگاری بالا در حدود یک تا دو سال
  • جلسات درمانی کوتاه مدت به مدت ۳۰ تا ۹۰ دقیقه
  • روشی بی دردسر، آسان و نیاز نداشتن به دوره نقاهت
  • بدون نیاز به برش و بخیه، خونریزی و پانسمان کردن
  • ترکیب این روش با روش های درمانی و زیبایی دیگر مانند میکرونیدلینگ
  • هزینه مقرون به صرفه نسبت به لیفت با جراحی

کاربرد های هایفوتراپی

بر اساس گفته جراحان پلاستیک در انجمن ایالات متحده فرایند هایفو جزء بهترین روش های  جوانسازی پوست است  که بدون جراحی انجام می‌ شود و جایگزین مناسبی برای لیفت با جراحی می باشد.

از سال ۲۰۰۸  تا هم اکنون متقاضیان هایفو در زمینه زیبایی و جوان سازی پوست به شدت افزایش یافته است و در چند سال اخیر تقریباً ۶۰% افزایش پیدا کرده است.

فرایند هایفو با هدف زیبایی و جوانسازی پوست کاربرد های زیادی دارد که شامل:

  • بر طرف کردن چین و چروک سطحی پوست
  • کشیدگی و سفت شدن پوست
  • درمان افتادگی و شلی پوست در نواحی مختلف صورت، گردن و غبغب
  • لیفت ابرو ها، پلک ها و گونه ها
  • بهبود کیفیت وضعیت خط فک
  • کشیدگی و لیفتینگ پوست صورت، لیفت دکلته و گردن
  • برطرف کردن خط لبخند
  • مورد استفاده برای انواع رنگ پوست
  • درمان غبغب
  • زاویه سازی صورت
هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – هایفوتراپی

بهترین کاندیدای هایفوتراپی چه کسانی هستند؟

فرایند هایفو برای کسانی که در رده سنی ۳۰ تا ۷۵ سال قرار دارند و میزان افتادگی و شلی پوست آن ها  در حد خفیف تا متوسط می باشد پیشنهاد می شود. در این روش روند پیری پوست کند تر می شود و برای این افراد در این رده سنی بسیار مناسب می باشد.

فرایند هایفو به منظور کاهش روند پیری انجام می‌ شود و برای افرادی که در سنین جوان تر قرار دارند نتایج بهتری به همراه خواهد داشت.

افراد بالای ۲۵ سال می توانند از این فرآیند زیبایی و درمانی بهره مند شوند تا از ایجاد علائم پیری پیشگیری کنند.

کسانی که پوستشان به دلایل مختلفی از قبیل قرار گرفتن در مقابل نور خورشید شل و افتاده شده است و دچار آسیب های پوستی شده‌اند مناسب است. این افراد باید برای به دست آوردن نتایج مورد نظر چند جلسه درمانی را طی کنند.

فرایند هایفو برای کسانی که با افتادگی و شلی پوست شدید در ناحیه صورت و گردن مواجه هستند توصیه نمی شود و بهتر است از روش های جراحی استفاده کنند.

کسانی که در محل درمان با مشکلاتی از قبیل جراحت پوستی، آکنه های کیستی، ایمپلنت فلزی و عفونت مواجه هستند انجام نمی‌ شود.

کسانی که در دو ماه اخیر از روش‌ های مختلف جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس، چربی یا ژل استفاده کرده‌ اند نمی توانند از این عمل استفاده کنند .

متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جلسه مشاوره شرایط بدنی و وضعیت جسمی شما را مورد بررسی قرار می دهند و بر اساس میزان افتادگی و شلی پوست بهترین روش زیبایی و جوان سازی پوست را برای شما پیشنهاد خواهند کرد.  در این کلینیک زیبایی می توانید از انواع روش ها از قبیل هایفوتراپی،  آر اف فرکشنال،  میکرونیدلینگ،  تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق بوتاکس و…. بهره مند شوید.

عوارض هایفوتراپی چیست؟

همه روش های زیبایی و درمانی با عوارض جانبی رایجی همراه است اما در روش هایفو عوارض بسیار خفیف و زود گذر می باشد و احتمال ایجاد عوارض شدید بسیار کم خواهد بود.  میزان خطرات در این روش نسبت به لیفت صورت بسیار کمتر است. خطرات هایفو شامل مقداری قرمزی و تورم است اما در روش لیفت می توان به عوارضی مانند عوارض پس از بی هوشی، خونریزی، ایجاد لخته شدن خون، عفونت،  درد و  برجای ماندن جای زخم و  ریزش مو در ناحیه جراحی اشاره کرد.

در حین هایفو ممکن است به دلیل گرمای ایجاد شده در لایه های زیرین پوست احساس گرگرفتگی و یا بی حسی و سوزن سوزن داشته باشید. این عوارض کاملاً زودگذر است و بیشتر از چند ساعت طول نمی کشد. متخصصان معمولاً قبل از شروع درمان مصرف مسکن را توصیه می کنند.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – هایفوتراپی

هزینه هایفو در کلینیک زیبایی آراد اصفهان

یکی از مزیت های بی نظیر فرآیند هایفوتراپی نسبت به لیفت صورت با جراحی، هزینه کمتر و مقرون به صرفه می باشد.  در این روش هزینه ها بر اساس وضعیت پوست، تعداد جلسات و میزان افتادگی و شلی پوست تعیین می‌ شود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جهت رفاه و رضایت متقاضیان و زیبا جویان عزیز تخفیفات مناسبی در نظر گرفته می شود. در طی این روش درمانی عوامل مانند میزان مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک تاثیرگذار خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی آراد اصفهان می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث سوختگی پوست می شود و فرایند هایفو برای پوست هایی که حالت سوختگی یا برنزه شده دارند موثر نمی باشد .

همچنین قبل از انجام این فرایند زیبایی باید از هر نوع مواد شیمیایی که سبب تحریک پوست می شود خودداری کرد.

قبل از انجام هایفو از مصرف انواع آنتی بیوتیک ها دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی خودداری کنید. زیرا برخی از آنتی بیوتیک ها میزان حساسیت پوست را نسبت به نور افزایش می‌ دهند.  پس اگر شما مجبور به مصرف آنتی‌بیوتیک هستید باید جلسه هایفو را به زمان دیگری موکول کنید.

افرادی که می خواهند از فرایند درمانی و زیبایی هایفو بهره مند شوند باید قبل از درمان سابقه گلو درد یا تب نداشته باشند. زیرا این بیماری ها روند درمان را مختل می کند.

اگر در دو ماه اخیر از روش های جوانسازی دیگری از قبیل روش های تزریقی  مانند تزریق چربی، تزریق بوتاکس و ژل استفاده کرده‌اید پزشکتان را مطلع کنید.

اگر دندان فلزی یا ایمپلنت دارید پزشک را آگاه کنید.

اگر قبل از انجام هایفو دچار اضطراب و ترس شده اید بهتر است با مشورت پزشک از دارو های ضد اضطراب استفاده کنید.

در روزه مراجعه به کلینیک آرایش صورت نداشته باشید از مصرف هرگونه محصولات مراقبتی خودداری کنید.

یک هفته قبل از درمان از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

مراقبت های پس از هایفو تراپی

  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  •  معمولاً متخصصان توصیه می کنند ۴ تا ۶ هفته پس از درمان و جوانسازی پوست در معرض نور خورشید قرار نگیرید.  البته این موضوع در مورد قبل از درمان نیز صدق می کند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث بروز هایپرپیگمنتیشن و یا تیرگی پوست می شود و سبب آسیب پوست خواهد شد . برای محافظت از پوست باید از کرم های ضد آفتاب مناسب و کلاه استفاده کنید.
  • استفاده از دستگاه سولاریوم نیز مشابه با نور خورشید عمل می‌ کند و اثرات مخرب این دستگاه روند درمان را دچار اختلال خواهد کرد.
  • از مصرف انواع نوشیدنی های کافئین دار و الکلی خودداری کنید. حداقل دو روز قبل و بعد از جلسه درمانی از مصرف این نوشیدنی ها بپرهیزید. زیرا اثرات هایفو را کاهش می‌دهد. این دو ماده باعث تداخل در عملکرد کبد خواهد شد و کبد را درگیر سم زدایی و دفع مواد می کند.
  • از دست زدن به پوست خودداری کنید.‌
  •  پس از انجام هایفو پوست بسیار حساس  است خاراندن و کشیده شدن پوست ممکن است باعث زخم شدن و از بین رفتن اثرات درمانی شود.
  • مایعات زیاد بنوشید.
  •  از مصرف نوشیدنی های کافئین دار مانند چای و قهوه خودداری کنید اما می‌ توانید مایعاتی از قبیل آب میوه، سبزیجات و آب را جایگزین آن قرار دهید.  با هیدراته شدن بدن سرعت بهبودی و روند ساخت کلاژن افزایش می یابد.
  • از قرار گرفتن در معرض هوای سرد و گرم بپرهیزید.
  •  قرار گرفتن به مدت طولانی در حمام گرم باعث از بین رفتن چربی های طبیعی پوست خواهد شد. پس در این دوران استفاده از کمپرس سرد نیز توصیه نمی‌شود.
  • تا مدتی از مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی بپرهیزید. زیرا باعث تحریک پوست می شود .وکس کردن، اپیلاسیون و بند انداختن را به سه روز پس از درمان موکول کنید.
هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – هایفوتراپی

اثرات و نتایج

طبق تحقیقات به دست آمده و تجربیات متقاضیان همه کسانی که از مزایای هایفو  بهره مند شده اند پس از سه ماه شاهد نتیجه مورد نظر خود بوده‌ اند.  در صورتی که لیفت صورت با جراحی بیشتر از یک سال برای کسب این نتایج مورد نظر زمان نیاز دارد.

هایفوتراپی تاثیر گذاری سریعی بر پوست خواهد داشت و خطرات آن بسیار کم است و نمی‌ توان اثرات این فرایند را طولانی مدت دانست. چون مجدداً با افزایش سن میزان کلاژن سازی در پوست کاهش می یابد و اگر مراقبت ها به خوبی انجام نشود پوست به حالت قبل باز خواهد گشت. این اتفاق  یک سال پس از درمان رخ می دهد.  بنابراین نتایج لیفت صورت با جراحی ماندگاری بیشتری دارد و تا ۱۲ سال دوام خواهد داشت.  بنابراین برای ماندگاری نتایج این فرایند جلسه هایفو به طور سالیانه توصیه می‌ شود.

 

دوره نقاهت پس از هایفو چقدر است؟

پس از  انجام فرآیند زیبایی و جوانسازی هایفو شما نیاز به استراحت و گذراندن دوره نقاهت ندارید و می توانید بلافاصله پس از ترک کلینیک به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید . پس از انجام این عمل مصرف هیچ دارو و یا پماد ی نیاز نیست و می توانید فعالیت هایی که در گذشته انجام داده اید را ادامه دهید.

در مقابل این فرآیند لیفت‌ صورت قرار دارد که مدت زمان جراحی بسیار آن  طولانی است و تقریباً ۲ تا ۴ ساعت طول می کشد و دوره نقاهت این عمل ۲ تا ۴ هفته خواهد بود.  همچنین پس از جراحی پانسمانی بر سطح پوست قرار می‌ گیرد و مایعات ناحیه جراحی تا چند روز تخلیه می شود.  شما پس از جراحی با عوارضی مانند تورم، کبودی و التهاب مواجه می شوید که تا مدت ها ممکن است با شما همراه باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%ba%d8%a8%d8%ba%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b2%d8%b4/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa/

تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است؟

برای کسب نتایج مطلوب برخی از کلینیک های تخصصی و زیبایی توصیه می کنند که در طی سال اول سه بار جلسه هایفو برگزار شود و برای ماندگاری و حفظ نتایج در سال های آینده یک تا دو جلسه مناسب می باشد .البته تعداد جلسات بر اساس نظر شما متغیر خواهد بود. اما تحقیقات و نتایج حاصل شده بهترین نتایج طبق موارد ذکر شده موثر می باشد.

کسانی که میزان افتادگی و شلی پوستشان خفیف است و در جهت پیشگیری از از علائم پیری این عمل را انجام می دهند یک جلسه درمانی برای آن ها کافی است. اما برای کسانی که افتادگی پوست متوسط و شدید دارند باید جلسات درمانی بیشتری در نظر گرفته شود . هر جلسه هایفو  تقریباً ۶۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌ کشد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرایند هایفو با بهترین و پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ ها و در محیطی کاملا ایمن توسط کادر مجرب و حرفه ای انجام می شود تا شما بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

نتیجه گیری

وقتی برای هر روش درمانی به پزشکان ماهر مراجعه می‌کنید. متخصصان سعی می‌ کنند روش هایی را که میزان عوارض و  درد سر آن ها کمتر است برای شما توصیه کنند. مثلاً اگر سر درد شما با یک استامینوفن برطرف می‌ شود نیاز به مورفین و یا مسکن های قوی نیست زیرا ممکن است به اعتیاد ختم شود.

با توجه به این موضوع باید از این قانون در مورد روش های زیبایی و جوانسازی نیز پیروی کرد و  می‌ توان علائم پیری که تا کنون شدت نیافته را با روش های غیر جراحی انجام داد. در روش های غیر جراحی نیاز به جراحی های سنگین با دوره نقاهت طولانی مدت نیست. با انجام هایفو در سالی یک بار می توانید نتایجی برابر با جراحی لیفت حاصل کنید و هزینه ها هر دو یکسان می باشد.   پس از هزینه هایفو نسبت به جراحی مناسب تر است.

در آخر  مطلب باید گفت که فرایند هایفو بر اساس رفتار طبیعی پوست عمل می کند. پس هر چه میزان کلاژن سازی در پوست افزایش یابد نتایج بهتری حاصل خواهید کرد. در طی این فرایند هیچ ماده مصنوعی به بدن شما وارد نمی شود و نیاز به فلج کردن عضلات صورت و زخم و بخیه نیست .همچنین عوارض پس از بیهوشی را تجربه نخواهید کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/pdig

لینک آپارات: https://aparat.com/v/Vw7cX

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/qJx8WQ7j

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.