زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

توصیه های مهم در خصوص هایفو تراپی

توصیه های مهم در خصوص هایفو تراپی

توصیه های مهم در خصوص هایفو تراپی

امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا یکی از تکنیک های نسبتاً مدرن برای زیبایی است که در جهت رفع افتادگی و شل شدگی پوست انجام می‌ شود و یکی از گزینه های موثر به جای لیفت با جراحی محسوب می شود.  این تکنیک زیبایی غیر تهاجمی و بدون درد خواهد بود که سبب به سفت شدن پوست می شود.

این تکنیک زیبایی از انرژی اولتراسوند در جهت تحریک سلول های پوستی برای کلاژن سازی استفاده می کند تا به کشیدگی و لیفتینگ پوست و جوان سازی آن منجر شود. تا کنون آزمایش های بالینی کوچکی بر روی این تکنیک زیبایی انجام شده است و روشی ایمن و موثر شناخته شده  است تا بتواند در طی چند ماه بدون تجربه ریسک ها و خطرات جراحی زیبایی را به پوست هدیه کند.  این فرایند راهی موثر بدون نیاز به دوره نقاهت خواهد بود و نتایج پس از آن چشمگیر و رضایت بخش می باشد.

برای آشنایی شما  در طی این مطلب قصد داریم این تکنیک زیبایی را مورد بررسی قرار دهیم و توصیه های مهم قبل و پس از آن را در اختیار شما قرار دهیم.  از اگر مایلید در این زمینه اطلاعاتی حاصل کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

هایفو تراپی چیست ؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی که در صنعت مد و زیبایی ایجاد شده است این روز ها اکثر افراد به دنبال راهی موثر برای جوان سازی پوست بدون دغدغه و درد سر می باشند‌ . هایفو جزو روش هایی است که امروزه به عنوان روشی موثر و  غیر تهاجمی مورد استفاده قرار می گیرد نتایج حاصل از این فرایند را مدیون پرتو های پر قدرت اولتراسوند هستیم که با نفوذ به لایه های عمیق پوست سبب افزایش تولید کلاژن و قوام پوست خواهد شد.

  در این فرآیند از کارتریج های متفاوتی استفاده می‌ شود و متخصصین بر اساس شرایط پوست  از سری مخصوص دستگاه استفاده می کنند که همراه با جوان سازی پوست به شادابی و درمان برخی از آسیب های پوستی می پردازد.  به دلیل مزایا و کاربرد های بی‌ نظیر این روش در چند سال اخیر استفاده از آن  تا ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است . همه مراحل تکنیک هایفو بدون نیاز به تیغ جراحی و هیچ گونه تزریق انجام می شود.

در مورد عملکرد این فرآیند باید گفت زمانی که امواج پر قدرت اولتراسوند لایه های سطحی پوست را پشت سر می گذارند با متمرکز شدن در  ناحیه مورد نظر دمای این ناحیه را افزایش می دهند تا دچار آسیب سلولی شود.  شاید اتفاقاتی که در این تکنیک زیبایی رخ می دهد با اهداف شما تناقض داشته باشد اما با آسیب سلولی در این ناحیه بافت ها کلاژن بیشتری تولید می کنند و سبب منقبض شدن لایه های پوستی خواهد شد.

در جهت سفتی و لیفتینگ مورد نظر مقدار مناسبی گرما در این ناحیه تولید می شود اما هیچ آسیبی به بافت ها و اعصاب بخش های دیگر پوست وارد نمی کند.  احساسی که شما در هنگام بالا رفتن دما خواهید داشت گرمی و  حس سوزن سوزن شدن می باشد که در  واقع شدت بالای این دما نشانه مثبت آغاز کلاژن سازی در پوست می باشد.  میزان ناراحتی و گز گز شدن در بخش های مختلف صورت و گردن متفاوت است و در نواحی که استخوانی هستند مانند فک قطعاً شما احساس درد  بیشتری خواهید داشت.

  متخصصین برای راحتی و جلب رضایت زیبا جویان  همه تلاش خود را  می کنند  البته اعمال مراقبت ها پس از انجام این تکنیک زیبایی تاثیر بی نظیری در نتایج این فرآیند خواهد داشت.

 مزایای و کابرد هایفو تراپی

تکنیک زیبایی هایفو می‌ تواند بسیاری از نشانه ها و علائم پیری را از چهره رفع کند این روش به عنوان روشی سریع ایمن و بی خطر می باشد که روز به‌ روز طرفداران آن افزایش می یابد.  از مزایای بی نظیر این فرایند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نتایج سریع و ماندگاری مناسب

پس از پایان جلسه درمان برخی افراد می توانند شاهد تاثیرات اولیه هایفو مانند سفت شدن پوست در ناحیه صورت و گردن خود باشند اما نتایج قطعی پس از سه ماه پدیدار می شود.  این فاصله زمانی به علت فرایند کلاژن سازی و باز آرایی رشته های کلاژن در ناحیه درمان می باشد.

این تکنیک باعث می شود که رشته‌ های کلاژنی جدید تری  ساخته شود و تاثیرات بی نظیری بر شکل ظاهری پوست خواهد داشت و نتایج حاصل از آن ماندگاری نسبتاً بالایی دارد در نتیجه در کند کردن سرعت پیری پوست موثر است.

همان طور که گفته شد ۲۰ درصد از زیبا جویان بلافاصله پس از پایان جلسه درمان شاهد تاثیرات امواج پر قدرت اولتراسوند خواهند بود و نتایج قطعی پس از از ۵ تا ۶ ماه نمایان می شود.

نتایج حاصل از این فرایند تقریباً طولانی مدت است و نسبت به روش های تهاجمی آسیبی به پوست وارد نخواهد کرد.  حتی شما با اعمال مراقبت ها و توصیه های پزشک می توانید مدت ماندگاری آن را افزایش دهید.

  • تعداد جلسات کم

یکی از ویژگی‌ های خاص این فرایند این است که برخی از افراد با حضور در یک جلسه درمان می توانند به نتایج مورد نظر خود برسند.  پزشک برای برخی افراد که با افتادگی بیشتری مواجه هستند جلسات بیشتری در نظر می‌ گیرد.  متخصصین در تعیین جلسات به عوامل از قبیل

میزان افتادگی پوست،  پاسخ‌دهی پوست بدن به امواج و میزان فرایند پیری پوست توجه می کنند . شما می توانید با حضور در جلسات سالیانه هایفو روند پیری پوست خود را کنترل کنید.

  • انعطاف پذیری بالا

تکنیک زیبایی هایفو عوارض بسیار نا چیزی دارد و میزان ایمنی آن بسیار بالاست بنابراین می‌توان برای جوان سازی اکثر نقاط بدن حتی بخش های حساس مانند پلک ها و اطراف دهان مورد استفاده قرار داد  کاربرد های بی شماری دارد که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

هایفو تراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفو تراپی

کاربرد ها

  • برطرف کردن پف بالا و پایین پلک
  • از بین بردن نسوج بزرگ پوستی
  • لیفتینگ پوست صورت، گردن،  غبغب و دکلته
  • از بین بردن چربی های تجمع یافته در بخش های مختلف بدن
  • بهبود خط‌ چانه و عقب رفتگی فک
  • رفع افتادگی پوست گردن
  • بهبود شکل ظاهری کل صورت
  • لیفت گونه ، چانه و ابرو
  • درمان خط خنده ، خط اخم و خطوط پنجه کلاغی
  • لیفت پیشانی
  • درمان منافذ باز پوست
  • زاویه سازی صورت
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست
  • ترمیم و بازسازی لایه های پوستی
  • استحکام و قوام پوست

کاربرد های ذکر شده بدون درد سر و بدون نیاز به تیغ جراحی و بدون نیاز به دوره نقاهت انجام می شود.

بهترین کاندیدای هایفو تراپی چه کسانی هستند ؟

تکنیک زیبایی هایفو یکی از روش های موثر در زیبایی و رفع مشکلات پوست می باشد که امروزه طرفداران زیادی برای جوان سازی پوست به سمت خود جذب کرده است.  این تکنیک زیبایی روشی موثر در جوان سازی و پیشگیری از افتادگی پوست می باشد بدون این که هیچ عمل جراحی بر سطح پوست انجام شود .

این ویژگی ها باعث شده که افراد زیادی تمایلی به روش های تهاجمی نداشته باشند و این تکنیک زیبایی را انتخاب کنند.  البته، با این که این فرآیند راه کاری برای رفع افتادگی و شل شدگی پوست است نمی ‌تواند افتادگی و چین های عمیق و شدید پوست را مورد درمان قرار دهند و در جهت رفع مشکلات خفیف و متوسط موثر خواهد بود.

پس می توان گفت که این فرآیند راه کاری موثر برای پیشگیری از شلی و افتادگی پوست پس از سن ۳۰ سالگی می باشد. زیرا در این سن کم کم میزان کلاژن در پوست کاهش می‌ یابد و علائم ناشی از افزایش سن  پدیدار می شود.

برخی افراد به دلیل گرفتن رژیم های غذایی لاغری یا ورزشی زیاد دچار افتادگی و شل شده پوست می شوند که این افراد کاندیدای مناسبی برای هایفو معرفی می‌ شوند این افراد لازم نیست که نگران شدگی پوست خود پس از لاغری باشند بنابراین  می توانند به راحتی رژیم های لاغری خود را ادامه دهند و از تکنیک زیبایی هایفو نیز برای لیفتینگ و سفت شدن پوست خود استفاده کنند.

طبق تحقیقات و مطالعات انجام شده در مورد فرایند هایفو به این نتیجه رسیده اند که امواج اولتراسوند تاثیر زیادی در درمان جوش های پوستی خواهد داشت.

پس شما می توانید در کنار جوان سازی پوست آسیب های پوستی ناشی از جوش ها را نیز مورد درمان قرار دهید.  همان طور که می دانید درمان جوش ها با برخی از روش ها درمان نمی‌ شود و این شیوه درمانی می تواند با تحریک کلاژن سازی راه کار موثری برای رفع این مشکلات باشد.

کسانی که به دنبال روشی مناسب و غیر جراحی برای تغییر دادن فرم صورت خود هستند می‌ توانند از این فرایند استفاده کنند چون،  هایفو با از بین بردن چربی های تجمع یافته در زیر چانه می تواند زاویه زیبا و مناسب در چهره ایجاد کند.

افرادی که در پلک ها و ناحیه گونه با افتادگی خفیف مواجه شده اند نیز می‌ توانند به صورت کاملا ایمن جوان سازی پوست این ناحیه را انجام دهند تا چهره ای جوان و شاداب حاصل کنند.

کاربرد دیگر این فرآیند برای کسانی است که در ناحیه گردن با افتادگی و شل شدگی متوسط پوست مواجه شده است.

با توجه به ایمنی بالا و نتایج بی نظیر این فرایند برخی افراد نیز نمی توانند از مزایای بی نظیر این عمل بهره‌مند شود و شرایط مناسبی نخواهند داشت که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم.

افرادی که سن بالایی دارند و با افتادگی و شل شدگی شدید پوست در ناحیه صورت یا گردن مواجه شده‌اند این افراد کاندیدای مناسبی برای هایفو نخواهند بود و متخصصین لیفت با جراحی را برای آن ها پیشنهاد می‌ دهند.

همان طور که می دانید  تکنیک زیبایی با نفوذ امواج به لایه های زیرین و عمیق پوست انجام می‌ شود بنابراین افرادی که در ناحیه مورد درمان دارای فلز در داخل بدن خود هستند نمی توانند این عمل هایفو را انجام دهند زیرا زمانی که امواج به این ناحیه فرستاده می شود به دلیل وجود فلز دچار تداخل می شوند .  پس در صورت داشتن هر نوع فلز در بدن پزشک خود را حتماً در جریان قرار دهید.

کسانی که دارای پوست بسیار حساسی هستند و در صورت تماس یا برخورد کوچکی دچار زخم و کبودی می شوند بهتر است که از انجام فرآیند هایفو خودداری کنند.  زیرا برای انجام این تکنیک دما در لایه های عمیق پوست به ۷۵ درجه می رسد و ممکن است برای این افراد مشکلات زیادی به همراه داشته باشد.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه تکنیک زیبایی و درمانی هایفو همه شرایط زیبا جویان را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط مراحل درمان را پیش می‌ برند. در غیر این صورت راه کار های درمانی  دیگری را جایگزین خواهند کرد.

مراحل درمان هایفو تراپی

قبل از این که بخواهیم نحوه انجام این تکنیک زیبایی را شرح دهیم شما باید اطلاعات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها قبل از آغاز جلسه هایفو حاصل کنید تا بتوانید اثرات و نتایج درمان را به بهترین نحو حاصل کنید.  همچنین از بروز عوارض پیشگیری کنید.

مراقبت های قبل از هایفو تراپی

انتخاب کلیدی که معتبر و تخصصی مهم ترین اقدامی است که باید شما قبل از فرآیند هایفو انجام دهید همچنین باید از میزان مهارت و تخصص پزشک خود مطمئن شوید. سپس با مراجعه به کلینیک مورد معاینه و ارزیابی پزشک قرار می‌ گیرید.

 تا پزشک نسبت به شرایط شما تشخیص دهد که آیا کاندیدای مناسبی برای هایفو هستید یا خیر؟ و بر اساس میزان چین و چروک و شل شدگی پوست کارتریج مناسبی را انتخاب کنند.  همچنین پزشک در این جلسه در مورد چگونگی مراقبت ها قبل و پس از انجام این فرآیند توضیحاتی در اختیار تان قرار می‌ دهد.

  • در جلسه مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مجبورید مصرف کنید قرار دهید.
  • برای این که استرس خود را قبل از انجام این فرآیند کاهش دهید زودتر از زمان تعیین شده در کلینیک حضور داشته باشید.
  • روز قبل از انجام این فرایند تغذیه مناسب داشته باشید و با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • از مصرف مشروبات الکلی و انواع دخانیات خودداری کنید زیرا با اختلال در سیستم گردش خون عوارض پس از هایفو را افزایش می دهد و دوره بهبودی را طولانی خواهد کرد.
  • مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند آسپیرین، دارو های ضد التهابی مانند پرو فن،  انواع مکمل ها، ویتامین ها و دارو های گیاهی را چند روز قبل از درمان متوقف کنید.
  • اگر در چند هفته اخیر روش هایی مانند تزریق ژل، تزریق بوتاکس یا تزریق چربی را انجام دهید. پزشک را در جریان قرار دهید و زیرا باعث کاهش تاثیرات این تکنیک های زیبایی خواهد شد.
  • زمانی که امواج به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند شما احساس گرما در ناحیه درمان خواهید داشت بنابراین بهتر است روز قبل از این فرایند مو های زائد خود را شیو کنید تا شدت گرما را کاهش دهید.
  • چند روز قبل از درمان از رفتن به سولاریوم و یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید زیرا اشعه آن ها باعث کاهش تاثیرات درمان خواهد شد.
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید و از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.

مراحل انجام هایفو تراپی

اعمال مراقبت ها قبل از انجام این تکنیک زیبایی می تواند مراحل درمان را راحت تر کند و عوارض پس از آن را به حداقل می رساند . مراحل انجام این فرایند به شرح زیر می باشد

ابتدا ناحیه درمان توسط پزشک از انواع آلودگی ها پاک سازی خواهد شد و بی حسی موضعی در جهت کاهش درد و کنترل آن انجام می شود در این مرحله پزشک ژلی به نام لوبریکانت را استفاده می کند در هنگام انجام سونوگرافی این ژل  نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  پزشک بر اساس شرایط پوست متقاضیان و کاربرد آن، کارتریج دستگاه را  انتخاب می کند پس از قرار دادن دستگاه بر سطح پوست میزان امواج توسط مانیتور تنظیم می شود.

سپس امواج با پالس های کوتاهی به محل مورد نظر منتقل می شود. فرایند زیبایی و درمانی هایفو در طی ۳۰ تا ۹۰ دقیقه انجام می شود. البته زمان تعیین شده به ناحیه درمان  و میزان افتادگی پوست بستگی دارد.  احساس سوزن سوزن شدن یا گرمای پوست در حین انجام این فرآیند کاملا طبیعی است و ممکن است باعث اذیت متقاضیان شود به همین دلیل پزشک مصرف دارو های ضد التهابی غیر استروئیدی را پیشنهاد می دهند.

پس از پایان مراحل درمان پزشک توصیه ها و نکات لازم را در مورد نحوه مراقبت ها در دوره بهبودی شرح خواهد داد شما با اعمال مراقبت ها می توانید نتایج هایفو را در زمان کوتاهی مشاهده کنید و ماندگاری این فرآیند افزایش می یابد.

مراقبت های پس از هایفو تراپی

اعمال مراقبت ها پس از انجام این فرایند تاثیرات بی نظیری بر نتایج خواهد داشت و همچنین شما می توانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.  همچنین از آسیب دیدگی پوست جلوگیری خواهد کرد زیرا پس از انجام این فرایند پوست شما کمی حساس می شود پس باید توصیه‌ ها را جدی بگیرید و به خوبی اعمال کنید

  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید

متخصصین توصیه می کنند ۴ تا ۶ هفته پس از انجام هایفو در معرض نور خورشید قرار نگیرید. البته، دوری از نور خورشید قبل از انجام این تکنیک نیز توصیه می شود زیرا در صورت عدم توجه به این مسئله شاهد بروز لکه های پوستی از قبیل هایپرپیگمنتیشن یا تیرگی پوست خواهید بود و سبب آفتاب سوختگی یا آسیب دیدگی ناحیه درمان می شود.

از مهم ترین مراقبت برای پیشگیری از این عارضه استفاده از کرم های ضد آفتاب با spf بالای ۳۰ خواهد بود. اشعه دستگاه سولاریوم و اشعه نور خورشید اثرات نا خوشایند ی بر پوست خواهند داشت پس توصیه می شود به مدت دو ماه از  این اشعه ها دوری کنید.

  • از مصرف نوشیدنی های الکلی و کافئین دار بپرهیزید.

این مراقبت حتی پس از انجام لیفت با جراحی نیز توصیه می شود زیرا زمانی که شما این نوشیدنی ها را مصرف می‌ کنید کبد درگیر پاک سازی و سم زدایی خواهد شد و نمی‌ تواند به خوبی به حذف سلول های چربی غیر فعال بپردازد بنابراین باعث کاهش تاثیرات درمان خواهد شد.

  • از خاراندن پوست پس از هایفو بپرهیزید.

پس از انجام این فرایند پوست شما بسیار حساس و نازک است و با یک کشیدگی یا خراش کوچک بر سطح پوست احتمال زخم شدن و کاهش تاثیرات آن افزایش می یابد. البته، پس از این فرایند احتمال عارضه خارش به ندرت اتفاق می افتد.

  • با نوشیدن آب زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید

مصرف چای و قهوه را پس از انجام هایفو را کنار بگذارید و آب طبیعی، آب میوه و سبزیجات را به جای آن مورد استفاده قرار دهید. شما با هیدراته کردن پوست خود می توانید روند بهبودی را افزایش دهید و همچنین تاثیر بی نظیر در افزایش کلاژن سازی خواهد داشت.

به یاد داشته باشید که مصرف چای و قهوه به دلیل دارا بودن کافئین سبب کم آبی بدن می شود بنابراین توصیه می شود تا مدتی آب و آب میوه طبیعی را جایگزین کنید.

  • از رفتن به جکوزی حمام داغ یا به طور کلی مکان های گرم خودداری کنید.

منظور دوری از محیط های گرم این نیست که برای شست و شو از آب سرد  استفاده کنید .از رفتن به محیط های داغ مانند سونای خشک، سونا بخار و حمام داغ باعث کاهش تاثیرات درمان خواهد شد و چربی های طبیعی پوست را از بین می‌ برد.

بنابراین توصیه می شود برای شست و شو از آب ولرم استفاده کنید تا بتوانید در کنار افزایش سرعت بهبودی میزان التهاب و آسیب های پوستی را به حداقل برسانید.

  • از قرار دادن کمپرس سرد در ناحیه درمان خودداری کنید زیرا باعث کاهش تاثیرات پس از هایفو خواهد شد.
  • از آرایش کردن خودداری کنید. تا ۲۴ساعت توصیه می‌ شود استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی پوست را متوقف کنید زیرا مصرف این محصولات سبب افزایش حساسیت و تحریک پوست خواهد شد.
  • از انجام برخی از فعالیت های آرایشی مانند وکس کردن، بند انداختن و هر گونه شیو کردن مو های زائد خودداری کنید . شما می توانید این فرایند های آرایشی را سه روز پس از هایفو انجام دهید تا از حساس شدن و قرمزی پوست خود جلوگیری کنید.
  • استفاده از روش های جوان سازی دیگر مانند تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لایه برداری و موارد دیگر را به یک هفته پس از انجام هایفو موکول کنید.
  • تا ۴۸ ساعت بعد از انجام انواع فعالیت های شدید بدنی و ورزش کردن خودداری کنید. زیرا، با افزایش جریان خون رسانی التهاب و تورم پوست افزایش می یابد.

عوارض و معایب پس از  هایفو تراپی چیست ؟

این تکنیک زیبایی در مقایسه با دیگر روش های تهاجمی در جهت زیبایی و جوان سازی مانند  ریسک  جراحی یکی از ایمن ترین و بی خطر ترین روش های زیبایی محسوب می شود.  البته هر روشی با عوارض رایج همراه هستند این تکنیک نیز مستثنی از این مقوله نخواهد بود از عوارض این فرآیند می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • احساس درد در ناحیه درمان

 البته این عارضه در مدت زمان بسیار کوتاهی رفع می شود.

  • قرمزی و تورم پوست

این عارضه با نفوذ امواج به لایه های عمیق و تحریک سلول‌ های پوستی اتفاق می‌ افتد.  کمی قرمزی و تورم در این ناحیه امری طبیعی است که در صورت شدت یافتن آن همراه با کبودی باید مطمئن شوید که پزشک شما مهارت کافی برای درمان داشته است پس حتماً به پزشکی ماهر مراجعه کنید.

  • بی حس شدن پوست

 در برخی مواقع به دلیل نفوذ امواج اولتراسوند اتفاق می افتد. زمانی که پرتو ها به عمق بیشتری از پوست نفوذ کند سبب تحریک اعصاب در این ناحیه می‌ شود و باعث بی حسی در ناحیه درمان خواهد شد. البته،  این عارضه موقتی و گذرا است پس از یک تا دو هفته رفع می شود در صورت ادامه دار شدن این عارضه پزشک خود را در جریان قرار دهید.

  • تیرگی و ایجاد لک بر سطح پوست

لکه های پوست به دلیل حضور سلول هایی به نام ملانوسیت اتفاق می ‌افتد که وظیفه این سلول ها تولید ملانین می باشد. با انجام فرآیند هایفو این سلول ها تحریک شده و ملانین بیشتر تولید می کند و جزو واکنش های طبیعی این سلول ها خواهد بود.

پس زمانی که پس از انجام این فرایند در معرض نور خورشید قرار گیرید پوست بیشتر تحریک می شود و سبب افزایش ایجاد رنگدانه ها در ناحیه درمان خواهد شد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرایند زیبایی و درمانی هایفو با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود همچنین متخصصین ما در این زمینه تجربه و مهارت بالایی دارند بنابراین تاکنون در این کلینیک گزارشی مبنی بر عوارض نا خوشایند ارائه نشده است و زیبا جویان از نتایج درمان رضایت کامل حاصل کرده اند.

هایفو تراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفو تراپی

هزینه هایفو تراپی چقدر است ؟

هزینه فرایند زیبایی هایفو قطعاً نسبت به عمل جراحی لیفت بسیار مناسب تر است. زیرا در این روش نیازی به بستری شدن در بیمارستان،  پرداخت هزینه اتاق جراحی و مراقبت های ویژه نمی باشد بلکه شما پس از پایان مرحله درمان می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید. البته، هزینه این تکنیک زیبایی بر اساس عوامل مختلفی محاسبه می شود که شامل موارد زیر خواهد بود

  • محل درمان

این تکنیک زیبایی را می توان برای بخش های مختلف صورت، پوست گردن و چین و چروک های بخش محدودی از پوست انجام داد.  بنابراین قیمت این تکنیک بر اساس وسعت پوست و ناحیه درمان متفاوت خواهد بود.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین پس از بررسی وضعیت و شرایط پوست متقاضیان هزینه قطعی را اعلام می کنند اگر کسی بخواهد بخش کوچکی از پوست صورت خود را درمان کند هزینه آن نسبت به صورت کاهش می یابد.

  • تعداد جلسات

برخی افراد در طی یک جلسه می توانند به نتایج و تاثیرات مورد نظر خود دست یابند و نتایج آن ها تا ۲ سال نیز پایدار است.  بنابراین هزینه آن ها مناسب تر از کسانی است که باید در جلسات بیشتری حضور داشته باشند.

متخصصین تعداد جلسات را بر اساس میزان چین و چروک و افتادگی پوست مشخص می کنند. مثلاً برخی افراد برای دستیابی به نتایج مطلوب باید یک تا سه جلسه در کلینیک حضور داشته باشند این جلسات با فواصل شش ماهه برگزار می شود.

  • میزان تخصص مهارت پزشک

اگر شما بخواهید بهترین نتایج ممکن پس از انجام این فرایند حاصل کنید قطعاً باید از میزان مهارت و تخصص پزشک خود مطمئن شوید.  برای انتخاب پزشک ماهر دستمزد بیشتری پرداخت می کنید.  مهارت پزشک تاثیر بی نظیری بر نتایج درمان خواهد داشت.

  • برند دستگاه هایفو

هزینه ها در این تکنیک زیبایی تا حد زیادی به نوع دستگاه مرتبط می باشد.  هر دستگاه دارای کارتریج های مخصوصی است که پس از نفوذ امواج صوتی شات نامیده می شود و پس هر بار پرتاب باید کارتریج عوض شود نوع کارتریج برای ناحیه درمان متفاوت است دستگاه های که در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد.

از هفت نوع کارتریج مختلف  می باشد که ۵  کارتریج آن مخصوص صورت و ۲ کارتریج دیگر برای بدن مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین شما می توانید از بهترین تکنولوژی ها در این کلینیک بهره مند شوید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره برای خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

انواع کارتریج دستگاه هایفو تراپی

  • کارتریج با عمق نفوذ ۱.۵ میلی متر که برای برطرف کردن چین و چروک ها و خطوط سطحی و ظریف پوست مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کارتریج با عمق نفوذ ۳ میلی متر که سبب کشیدگی و لیفت شدن لایه درم پوست خواهد شد.
  • کارتریج با عمق ۴.۵ میلی متر که با افزایش دمای ماهیچه ها و بافت های زیرین پوست سبب سفتی و لیفتینگ آن می شود این کارتریج دقیقا لایه ای که در عمل جراحی کشیده می شود را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • کارتریج ۸ و ۱۳ میلی متر که امواج به لایه های عمیق پوست نفوذ خواهند کرد این کارتریج در جهت از بین بردن چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن مانند غبغب، شکم ،  ران ها ، بازوها  و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

 عملکرد  هر کارتریج رابطه مستقیمی با کیفیت آن خواهد داشت.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از برند های مرغوب و ساخت کشور آمریکا استفاده می شود تا زیبا جویان بتوانند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.  شما می توانید با مراجعه به اینم کلینیک زیبایی از خدمات فوق العاده آن بهره مند شوید.

اثرات و نتایج :

همان طور که در بخش های قبلی مطلب بیان کردیم  فرایند هایفو با نفوذ امواج با قدرت اولتراسوند به بافت های نرم در اعماق پوست باعث انقباض  لایه ها و همچنین تولید کلاژن خواهد شد . برای دستیابی به نتایج مورد نظر دما در این ناحیه به مقدار مناسب می رسد و نتایج فوق العاده ای بدون آسیب خاصی حاصل می کند.

با نفوذ امواج به لایه های عمیق پوست شما احساس گرما یا حس سوزن سوزن شدن خواهید داشت که جزء نشانه های مثبت این فرآیند خواهد بود و متوجه می شوید که کلاژن سازی آغاز شده است.  پس از پایان جلسه هایفو تا ۲۰ درصد از زیبا جویان بلافاصله می‌ توانند شاهد سفتی و کشیدگی پوست خود باشند در حدود دو تا سه ماه پس از این فرآیند اثرات فوق العاده آن به وضوح قابل مشاهده می باشد.

در برخی مواقع مراجعین حتی تا ۶ ماه روند بهبودی را در پوست خود مشاهده می کنند. همچنین در کنار جوان سازی پوست به باز سازی و باز آرایی رشته های کلاژن می‌ پردازد و نتایجی طبیعی و عالی به همراه دارد.  مدت ماندگاری و میزان اثر گذاری این فرآیند بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود عوامل قبیل

  • شرایط سنی متقاضیان
  • شدت افتادگی پوست
  • سلامت عمومی بدن
  • سبک و روش زندگی
  • رژیم غذایی
  • میزان رشته های تولید شده کلاژن

 تاثیرات درمان را کاهش و افزایش خواهد داد.  نتایج حاصل از این فرآیند از ۶ ماه تا حداکثر سه سال ادامه دار خواهد بود.

این که فرایند هایفو تراپی چقدر می تواند پوست شما را تحت تاثیر قرار دارد به پاسخ گویی پوست شما ،  اعمال مراقبت ها و شرکت در جلسات سالیانه این فرآیند بستگی دارد.   پزشک در این زمینه توضیحات کاملی برای شما ارائه خواهد داد.

از  تاثیرات بی‌ نظیر  هایفوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیفتینگ و کشیدگی پوست صورت، گردن، دکلته و بالای سینه
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط در بخش‌ های مختلف صورت حتی بخش های حساس مانند اطراف چشم و دهان
  • بهبود کیفیت رنگ پوست
  • درمان منافذ پوست
  • استحکام و قوام پوست

دوره نقاهت  پس از هایفو تراپی چقدر است ؟

زیبا جویان بلافاصله پس از پایان جلسه می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند پس از این تکنیک زیبایی نیازی به استراحت کردن بستری شدن و مراقبت های ویژه نمی باشد.

به هر حال بهتر است که در این دوره از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و رفتن به محیط های گرم و یا بسیار سرد خودداری کنید و همچنین استفاده از کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده جزء مراقبت های مهم می باشد تا از خشک شدن و آسیب دیدگی پوست جلوگیری کنید.

 توصیه مهم دیگر  مصرف مایعات کافی می باشد تا از خشک شدن و کم آبی بدن جلوگیری کند. همچنین  مصرف انواع نوشیدنی های کافئین دار و الکلی را کنار بگذارید و تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن و استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید تا از تحریک پوست جلوگیری شود.

شما با اعمال این مراقبت ها می توانید از پوستتان به خوبی مواظبت کنید  و مدت ماندگاری و تاثیرات این فرآیند را افزایش دهید.

پس  تغییر سبک زندگی، تغذیه مناسب ،دوری از نور خورشید و نوشیدن مایعات از توصیه مهم متخصصین در دوره بهبودی پس از انجام هایفو می باشد.

پس از انجام این تکنیک زیبایی بلافاصله پوست شما کمی قرمز می شود این قرمزی  پس از چند ساعت رفع خواهد شد . احساس سوزن سوزن شدن یا بی حسی خفیف در ناحیه درمان امری کاملاً طبیعی است که در طی چند روز رفع می شود . در صورت شدت یافتن عوارض ذکر شده می توانید با کارشناسان ما در کلینیک زیبای آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید.

تعداد جلسات هایفو تراپی چقدر است ؟

تعداد جلسه برای همه زیبا جویان متفاوت می باشد که بر اساس

  • شرایط سنی متقاضیان
  • میزان چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده
  • شدت افتادگی و شل شدگی پوست
  • ناحیه درمان

 مشخص می شود . کسانی که با چین و چروک های سطحی و خفیف مواجه هستند می توانند در طی یک جلسه به نتایج مد نظر خود برسند اما برای چین و چروک و افتادگی های متوسط و عمیق تر ۱ تا ۳ جلسه در نظر گرفته می شود.  برای دستیابی به نتایج مطلوب باید تعداد جلسات کامل شود.

هر جلسه هایفو در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد . جلسات هایفو با فاصله شش ماه برگزار می‌ شود . متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب و  ماندگار کردن اثرات آن توصیه می‌ کنند که به طور سالیانه این تکنیک زیبایی را انجام دهند.

اهمیت پزشک و کلینیک در انجام تکنیک زیبایی هایفو تراپی

در برخی مراکز هزینه‌ های هایفو به دلیل عدم مهارت تکنسین یا افراد غیر متخصص کمتر از حد تعیین شده محاسبه می شود.  باید توجه کنید که در این مراکز از دستگاه های بی کیفیت و یا خانگی استفاده می شود معمولا این دستگاه ها در سالن های آرایشی و مراکز غیر درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از دستگاه های غیر بالینی برای هر کسی امکان پذیر است اما زمانی شما می توانید از این روش درمانی نتایج مثبتی حاصل کنید که تکنیک های هایفو با دستگاه های بالینی و با کیفیت انجام شود.  اهمیت استفاده از این دستگاه ها این است که افراد غیر متخصص مجوز استفاده از این دستگاه ها را نخواهند داشت.

 متخصصین زیبایی تشخیص می دهند که در چه زمانی این تکنیک برای شما مناسب است و در چه زمانی نباید این فرایند انجام شود. متخصص ماهر و با تجربه می‌ تواند به خوبی نتایج پس از درمان را پیش بینی کند و اگر این روش برای شما مناسب نباشد و نتوانید تاثیرات مثبتی دریافت کنید قطعاً پزشکی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و هدر ندادن وقت شما این تکنیک زیبایی را انجام  نمی دهد .

پس هزینه های کم برخی از مراکز را در الویت قرار ندهید و نتیجه درمان و همچنین سلامتی خود را مد نظر بگذارید.  برای درک بهتر شما توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می دهیم.

تکنیک زیبایی و درمانی هایفو در جهت استحکام و قوام پوست درمان افتادگی های خفیف متوسط موثر می باشد اما این تکنیک زیبایی تاثیری بر افتادگی های شدید نخواهد داشت در این شرایط متخصصین  لیفت صورت را برای این افراد در نظر می‌ گیرند تا بتوانند بدون هدر دادن وقت و هزینه خود نتایج مد نظر خود را حاصل کنند.

بنابراین یک پزشک خوب تشخیص می‌دهد که یک روش درمان چه زمانی موثر است اما یک پزشک عالی می تواند به خوبی تشخیص دهد که روش درمانی چه زمانی موثر نمی باشد.  به طور قطع یکی از مهم ترین وظایف متخصصین است که قبل از ارائه خدمات درمانی کاندیدای مناسب این فرایند را شناسایی کنند.

همچنین یک پزشک ماهر و با تجربه با داشتن تجربه و سابقه بالا می تواند مراحل درمان را بر اساس تکنیک های درمانی خاصی که ابداع کرده است پیش ببرد.  برخی از تکنیک ها منحصر به خود پزشک است و تاثیرات بی نظیری بر افزایش تاثیرات درمان خواهد داشت.

یک پزشک خوب و متعهد بهترین نتایج را برای شما می خواهد بنابراین اگر چه در برخی مواقع تکنیک هایفو در جوان سازی پوست برای شما نتایج خوبی به همراه دارد اما در صورتی که بتوانید از روش های درمانی دیگر نتایج موثر تری حاصل کنید قطعاً گزینه ای موثر تر را پیشنهاد می دهد.  بدون این که بخواهد هزینه های درمان را مد نظر قرار دهد.

مثلاً در برخی مواقع تزریق بوتاکس برای برخی افراد با هزینه پایین تر نتایج بهتری خواهد داشت.  در این شرایط پزشک قطعاً این روش درمانی را در اولویت قرار می دهد.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان همواره سعی می کنند که در کنار ارائه خدمات درمانی با کیفیت و متنوع بهترین راهنما و مشاور برای متقاضیان باشند.

  بنابراین با ارائه مقالات در وب سایت و توضیحات کامل در این زمینه اطلاعات شما را افزایش می ‌دهند تا شما بتوانید با آگاهی و شناخت بیشتر تصمیمی درست و عاقلانه بگیرید و بتوانید از خدمات زیبایی و درمانی نتایجی مثبت و رضایت بخش حاصل کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

مهمترین مراقبت های بعد از هایفو چیست ؟

بهترین مرکز هایفوتراپی و جوانسازی در اصفهان کجاست؟

1زمان ریکاوری در هایفوتراپی چقدر است؟

نتیجه گیری :

با افزایش سن مشاهده علائم پیری بر چهره امری نا خواسته و اجتناب نا پذیر است که همه افراد شاهد آن خواهند بود و باعث از دست رفتن زیبایی و جوانی چهره خواهد شد.  در دوران های  مختلف زندگی انسان ها به دنبال روش های مختلفی برای متوقف کردن روند پیری بوده اند اما تاکنون هیچ روشی برای متوقف کردن روند پیری پوست ابداع شده است .

اما خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته اند روند پیری پوست را کنترل کنند.  بنابراین توصیه می شود که پس از سن ۲۵ تا ۳۰ سالگی از تکنیک زیبایی هایفو تراپی استفاده کنند تا بتوانند جوانی و شادابی چهره خود را تا سالیان طولانی حفظ کنند . این تکنیک زیبایی روشی کاملا ایمن و بی خطر می باشد و در طی مراحل انجام آن هیچ برش و بخیه ای در سطح پوست ایجاد نمی شود و تاثیراتی نسبتا پایدار و ماندگار به همراه خواهد داشت.

در طی انجام این فرایند زیبایی و جوان سازی، پوست با کمک امواج پر قدرت فرا صوت حاصل می شود . این امواج با نفوذ به لایه های عمیق پوست فرایند کلاژن سازی را افزایش می دهند و شاهد پوستی صاف و یکدست خواهید بود.  این تکنیک زیبایی اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای لیفت ابرو و در سال ۲۰۱۴ در جهت از بین بردن چین و چروک ها و خطوط پوست صورت گردن و بالای سینه مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

پرتو های این دستگاه هیچ آسیبی به لایه ها و بافت های عمیق پوست وارد نمی کند.  تا کنون به دلیل جدید بودن این روش تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام نشده است اما طبق پژوهش های کوچک بالینی به این نتیجه رسیده اند که این روش راه کاری موثر و بی خطر برای زیبایی و جوان سازی پوست خواهد بود و برای کسانی که دوست ندارند عمل های جراحی انجام دهند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و زیر نظر پزشکان مجرب و حرفه ای انجام می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلمه کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/l45l

لینک آپارات:https://aparat.com/v/dLrQO

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/yHBLCVzK

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.