زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین مرکز هایفوتراپی و جوانسازی در اصفهان کجاست؟

بهترین مرکز هایفوتراپی و جوانسازی در اصفهان کجاست؟

بهترین مرکز هایفوتراپی و جوانسازی در اصفهان کجاست؟

هایفوتراپی یکی از موثر ترین روش ها در جهت لیفتینگ و جوان سازی پوست صورت و بدن می باشد که امروزه طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است.  این فرآیند کاربرد های بی نظیری دارد که در جهت از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست،  کشیدگی و سفتی پوست  و حتی از بین بردن چربی های جمع شده در بخش های مختلف صورت و بدن کار ساز می باشد.

به دلیل غیر تهاجمی بودن این تکنیک زیبایی نیاز به اتاق عمل و مراقبت های خاص و  زمان طولانی مدت نمی باشد بلکه این فرآیند به صورت غیر جراحی انجام می شود و در بیشتر کلینیک های تخصصی و زیبایی انجام می شود.  در مطلب پیشرو ما می خواهیم در مورد این تکنیک زیبایی و ویژگی های کلینیک های معتبر گفت و گو کنیم همچنین  شما را با انواع دستگاه های هایفو و کاربرد آن ها آشنا خواهیم کرد و عوامل تاثیر گذار بر نتایج لیفت با هایفو به شما معرفی می کنیم پس در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

ویژگی های بهترین کلینیک هایفوتراپی چیست ؟

همان طور که در بخش قبل گفتیم عوامل مختلفی باعث افزایش اثر بخشی فرآیند هایفو بر زیبایی و جوان سازی پوست خواهد شد که به چهار عامل مهم بستگی دارد.

۱.  دستگاه هایی که در کلینیک مورد استفاده قرار می گیرد .

۲. رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های مربوط به اجرای قوانین در فرآیند هایفو در جهت اثر بخشی و ارتقای ایمنی درمان

۳.  معتبر بودن کلینیک

۴.  میزان تخصص و تجربه کادر درمانی که با بهره گیری از متخصصین  با تجربه و حرفه‌ ای مرتبط می باشد.

 عوامل مختلفی از قبیل

  میزان افتادگی پوست،

شرایط سنی متقاضیان و موارد دیگری می تواند اثرات این فرایند زیبایی را تحت تاثیر قرار دهد .  برای دستیابی به نتایج مطلوب ابتدا باید بدانید که یک کلینیک معتبر و تخصصی دارای چه ویژگی هایی است که بتوانید با خیال آسوده از نتایج این تکنیک زیبایی بهره مند شوید.

۱. یک کلینیک معتبر باید از مجوز های لازم برخوردار باشد.

همان طور که می دانید فرایند زیبایی و درمانی هایفو به عنوان روش غیر جراحی معرفی می‌شود و پس از مراحل انجام آن باید توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام شود.

 متخصصینی که در  این کلینیک فعالیت دارند باید دوره های آموزشی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند .

کلینیک زیبایی آراد اصفهان  انواع تکنیک های زیبایی و جوان سازی پوست ، درمان ریزش مو  و درمان لاغری و … توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه ارائه می‌ شود و همچنین این کلینیک دارای همه مجوز های لازم از وزارت بهداشت می باشد و قطعاً همه کادر درمانی صلاحیت کامل برای ارائه خدمات را خواهند داشت.

۲. همه مراحل های باید توسط پزشک متخصص ص سپری شود.

در کلینیک های زیبایی و تخصصی همه مراحل فرایند زیبایی هایفو توسط پزشکان ماهر و یا زیر نظر مستقیم آن ها انجام می  شود که شامل

 ارائه مشاوره های مفید ،   معاینه و شرایط پوستی افراد و  انجام فرایند هایفو  خواهد بود. بنابراین به غیر از پزشک متخصص کسی نمی تواند در این زمینه زیبا جویان عزیز را راهنمایی کند و به بررسی شرایط و آسیب های پوستی بپردازد متخصصین زیبایی نسبت به آناتومی پوست صورت آگاهی و شناخت کافی دارند و می توانند به بهترین نحو زیبایی و جوان سازی پوست را حاصل کنند.

پس اپرا تور دستگاه هایفو باید پزشک متخصصی باشد که دوره های لازم را در این زمینه دیده باشد و زیبا جویان عزیز را به نتایج مد نظر شان برسانند . در برخی از مراکز غیر درمانی و آرایشگاه‌ ها فرایند هایفو  توسط افراد کم تجربه انجام می‌ شود در صورتی که به این نکته باید توجه کنید که دستگاه هایفو در دو نوع بالینی  و خانگی وجود دارد.

 دستگاه هایی که در سالن های آرایشی مورد استفاده قرار می گیرند از نوع خانگی هستند و این افراد به دلیل عدم تخصص و  مهارت نمی تواند دستگاه های بالینی را مورد استفاده قرار دهند و زمانی که شما به آرایشگاه ها برای انجام این تکنیک زیبایی مراجعه می کنید قطعاً نمی توانید به نتایج موثری دست یابید.  پس اگر  می خواهید مطمئن شوید که فرآیند هایفو توسط دستگاه بالینی برای شما انجام می‌ شود باید به دو موضوع مهم اهمیت دهید

۱. برای انجام فرآیند هایفو به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید .

برای جوان سازی پوست توسط دستگاه های پیشرفته و بالینی هایفو فواصل بین جلسات حداکثر  جلسات در طی شش ماه تعیین می‌ شود و اگر شما به مراکزی مراجعه کرده اید که از شما می‌ خواهند دو هفته یکبار در جلسات هایفو شرکت کنید  قطعاً باید به نوع دستگاه آن ها شک داشته باشید و به طور حتم  آن ها از دستگاه بالینی استفاده نمی‌ کنند .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان همه مراحل جوان سازی و زیبایی پوست توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن جهانی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما تماس بگیرید و پس از حضور در کلینیک با ارائه مشاوره های لازم متوجه شوید که آیا کاندیدای مناسبی برای فرآیند هایفو هستید یا خیر!! متخصصین همچنین در این جلسه توضیحات کاملی در مورد مراقبت های قبل و پس از هایفو و تاثیر گذاری آن بر روی پوست شما گفت و گو خواهند کرد .

در صورت مساعد نبودن شرایط شما برای فرآیند هایفو تراپی قطعا متخصصین ما راه کار های درمانی موثر و مناسبی را پیشنهاد خواهند کرد.

۲. در کلینیک های تخصصی پزشکان ماهر و باتجربه فعالیت دارند.

مهارت و تجربه پزشک یکی از مهم ترین و موثرترین دلایل برای تاثیر گذاری فرایند هایفو بر زیبایی و جوان سازی می باشد.  این موضوع به چند دلیل اهمیت بالایی دارد که عبارت است از :

▪︎یک پزشک متخصص و با تجربه تشخیص می‌ دهد که چه زمانی فرایند هایفو  را می توان انجام داد .در علم پزشکی یکی از موضوعات مهم در مورد تخصص و مهارت پزشک  این است که  تشخیص دهد روش درمانی برای زیبا رویان موثر است و در چه شرایطی این تکنیک زیبایی نباید مورد استفاده قرار گیرد .

متخصصین با تجربه می‌ توانند به‌ خوبی کاندیدای مناسب فرآیند هایفو  را بشناسند.  متخصصین در جلسه مشاوره مواردی از قبیل سلامتی افراد،  افتادگی پوست و عوامل تاثیر گذار بر این تکنیک زیبایی را مورد بررسی قرار می دهند و حتی می توانند نتایج درمان را به خوبی پیش بینی کنند.

فرایند هایفو به عنوان روشی گران قیمت در حوزه جوان سازی و زیبایی پوست شناخته می شود که بالا بودن قیمت آن به دلیل این است که نتایج آن کمتر از لیفتینگ پوست با جراحی نمی باشد و ماندگاری نسبتا طولانی مدت دارد.  در این روش  عوارض پس از جراحی را تجربه نخواهید کرد .

با توجه به ویژگی‌ های خاص این فرآیند می‌ توان گفت که همه زیبا جویان عزیز کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی نخواهند بود در کلینیک زیبایی آراد اصفهان کادر درمانی دائماً تلاش می کند تا در کنار ارائه خدمات زیبایی و درمانی متنوع و با کیفیت مشاوره های لازم برای زیبا جویان عزیز ارائه شود بنابراین متخصصین سعی می کنند با در نظر نگرفتن مسائل اقتصادی شما را به بهترین نتایج برای زیبایی و جوان سازی پوست خود نزدیک کنند و شما بهترین انتخاب را برای زیبایی پوست خود داشته باشید.

۳. میزان تخصص و مهارت پزشک می‌ تواند تاثیرات درمان را افزایش دهد.

 متخصصینی که در مراکز معتبر و تخصصی فعالیت می‌ کنند بر اساس تجربه و سوابق کاری خود به متد های جدیدی را ابداع می کنند که این که متد ها فقط مختص همان پزشک است و می‌ تواند تاثیرات و نتایج درمان را افزایش دهد.

در کلینیک های تخصصی و معتبر از بهترین و مجهز ترین دستگاه های هایفو استفاده می شود. امروزه دستگاه های مختلفی به عنوان دستگاه هایفو در بازار وجود دارد که هر کدام دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی می باشد این که دستگاه چه قابلیتی را برای شما ارائه می دهد به کارتریج آن بستگی دارد . به طور کلی دستگاه هایفو دارای سه نوع کارتریج برای صورت و دو نوع کارتریج برای بدن می باشد  که کاربرد های آن به شرح زیر می باشد.

  • کارتریج  DS 1/5

این کارتریج دارای فرکانسی به اندازه ۱۰ مگا هرتز می باشد که در فاصله یک و نیم میلی متری پوست نفوذ خواهد کرد و حتی می‌ تواند لایه‌ های سطحی پوست از قبیل اپیدرم یارو پوست را تحت تاثیر قرار دهد.  این نوع کارتریج برای از بین بردن چین و چروک های ظریف و سطحی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کارتریج DS 3

فرکانسی که از این نوع کارتریج متصاعد می‌ شود در حدود ۴ مگا هرتز می‌ باشد که می‌ تواند به عمق چهار و نیم میلی متری پوست و پوست نفوذ کند.  این کارتریج می‌ تواند دقیقاً لایه که عمل جراحی تحت تاثیر قرار می دهد را کشیده و سفت کند و شاهد نتایجی عالی بر پوست ناحیه مورد نظر خواهد بود.

کارتریج DS 8 و کارتریج   DS 13

عمق هر دو  کارتریج  با فرکانس  برابر ۲ مگاهرتز می باشد که برای شکستن بافت چربی ها صورت و بدن کارساز خواهد بود و می تواند با نفوذ به عمر ۸ تا ۱۳ میلی متری پوست نتایج بی نظیری به دنبال داشته باشد.  که حتی  در جهت افزایش کلاژن سازی لیفتینگ و سفتی پوست ناحیه درمان موثر می‌ باشد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان دستگاه های  معتبر و با کیفیت استفاده می شود و دارای همه کارتریج های معرفی شده خواهد بود.  این تکنیک زیبایی برای جوان سازی پوست ،  لیفتینگ و از بین بردن چربی های اضافه در بخش های مختلف صورت و بدن کاربرد خواهد داشت.

یک کلینیک معتبر و تخصصی خدمات خود را با هزینه‌ ای استاندارد و معقول ارائه خواهند داد.  البته،  میزان هزینه ها برای همه افراد در این تکنیک زیبایی متفاوت خواهد بود که در بخش‌ های بعدی مطلب توضیحاتی در این زمینه ارائه خواهیم داد.

همچنین در ادامه مطلب می خواهیم در مورد نحوه انجام فرآیند هایفو  و عوارض،  مزایا تاثیرات آن بر پوست توضیحاتی برای شما ارائه دهیم . پس برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفوتراپی

هایفو تراپی چیست ؟

داشتن پوست زیبا و سالم یکی از مهم ترین فاکتور های زیبایی افراد محسوب می شود که باعث افزایش اعتماد به نفس  و پیشرفت در موقعیت های اجتماعی مختلف خواهد بود.  اما این زیبایی برای همیشه ماندگار نمی باشد و پس از نزدیک شدن به سن سی سالگی کم کم نشانه های پیری در بخش های مختلف صورت و حتی بدن به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

پس از این رده سنی کم کم چین و چروک ها در اطراف چشم ، اطراف دهان،  سطح پیشانی و …. نمایان می شود و شاهد شل شدگی و افتادگی پوست پوست خواهید بود . پیری پوست امری اجتناب نا پذیر و ناخواسته است که نمی‌ توان روند  آن را متوقف کرد اما می توان با استفاده از روش های نوین و پیشرفته سرعت آن را به تعویق انداخت.  امروزه فرایند زیبایی هایفوتراپی یکی از بهترین و پر طرفدار ترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست می باشد که توسط متخصصین زیبایی در مراکز معتبر و تخصصی انجام می شود.

این تکنیک زیبایی جزء روش های غیر تهاجمی است  و با کمک آن پوستی صاف ، یکدست و شاداب حاصل می شود و دوباره حس سر زندگی و جوانی به افراد باز می گردد.  فرایند هایفو که جزء روش های تقریباً مدرن و امروزی است که یکی از اهداف انجام آن لیفتینگ و سفت شدن پوست می باشد . در طی مراحل انجام این تکنیک زیبایی نیازی به برش و بخیه و احساس درد نمی باشد و هیچ تزریقی بر سطح پوست مشاهده نخواهد شد

  بلکه،  جوان سازی و شادابی پوست با کمک امواج فرا صوت الکترو سوند حاصل می شود . این امواج در دستگاه های سونوگرافی نیز وجود دارند اما امواج التراسوند به صورت متمرکز لایه های زیرین و عمیق پوست را به تولید کلاژن را تحریک خواهد کرد . کلاژن جزء پروتئین های ضروری و مهم پوست است که نقش مهمی در قوام و سفت شدن پوست خواهد داشت.

در این روش همراه با کشیدگی و لیفتینگ پوست همه چین و چروک ها از بین می رود از کاربرد های بی نظیر دیگر این دستگاه درمان تومور های سرطانی می باشد.  فرایند هایی که اولین بار در سال ۲۰۰۹ در جهت لیفتینگ ابرو مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و در سال ۲۰۱۴ کاربرد های دیگر آن مانند از بین بردن چین و چروک های گردن و بالای سینه و همچنین وضعیت خطوط و چین و چروک ها مورد تایید قرار گرفت.

به دلیل جدید بودن این روش معمولاً همه کاربرد های آن تا کنون مورد تایید قرار نگرفته است اما بر اساس پژوهش های انجام شده این تکنیک زیبایی هیچ ضرری برای پوست و بافت های دیگر نخواهد داشت و به صورت کاملا ایمن سلامتی و شادابی پوست را حاصل می کند . پس در نتیجه شما می‌ توانید بدون نیاز به تیغ جراحی و بخیه و عوارض نا خوشایند به جوانی و شادابی چهره خود دست یابید.

فرایند زیبایی هایفو با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود و امواج پر قدرت فرا صوت التراسوند  باعث کشیدگی و سفت شدن لایه های زیرین پوست می شود در این روش با انتقال انرژی سلول های پوستی به دمای در حدود ۶۰ و ۸۰ درجه می رسد و با رسیدن سلول ها به این دما دچار آسیب سلولی خواهند شد.

شاید این مکانیزم از نظر شما هیچ ربطی به اهداف ما ندارد در صورتی که آسیب های سلولی در پوست باعث می شود که تولید کلاژن افزایش یابد.  کلاژن نوعی پروتئین پوستی است که در ساختار طبیعی پوست نقش مهمی بر عهده دارد پس هر چه پوست  دارای کلاژن بیشتری باشد قطعاً سفت تر و کشیده تر خواهد بود .

در این تکنیک زیبایی  لایه هایی از پوست که دقیقاً در عمل لیفت با جراحی تغییر می کند تحت تاثیر قرار می‌ گیرد و دیگر بافت ها ماهیچه ها و عضلات دیگر دچار هیچ آسیبی نخواهد شد.

کاربرد ها و مزایای هایفو تراپی چیست ؟

بر اساس مطالعات و نتایج حاصل شده از تکنیک زیبایی هایفو این نتیجه به دست رسیده است که این فرآیند می‌ تواند به عنوان بهترین جایگزین لیف صورت با جراحی معرفی شود.  از سال ۲۰۰۸ که این تکنیک زیبایی برای زیبایی و جوان سازی مورد تایید قرار گرفته است پیشرفت ها و گسترش زیادی داشته است و در حال حاضر یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست محسوب می‌ شود.

در طی ۵ سال اخیر این فرآیند پیشرفت ۶۰ درصدی داشته است  و در جهت اهداف مختلفی کاربرد دارد که شامل موارد زیر می باشد.

  • درمان چین و چروک ها و خطوط سطح پوست
  • کشیدگی و لیفتینگ پوست
  • از بین بردن افتادگی و شل شدگی پوست صورت و بخش های مختلف بدن مانند گردن
  • از بین بردن غبغب و لیفتینگ و کشیدگی گونه ها و ابرو ها و پلک ها
  • بهبود یافتن وضعیت خط چانه و کانتورینگ صورت
  • کشیدگی و سفت شدن پوست صورت
  • اصلاح طرح لبخند
  • بسته شدن منافذ باز پوست
  • بهبود یافتن رنگ انواع پوست ها

مزایا

لیفتینگ پوست با فرآیند هایفو  یکی از روش های پیشرفته و و مدرن امروزی است که می‌ تواند باعث سفتی و لیفتینگ پوست شود.  این تکنیک زیبایی با مزایای بی نظیری همراه است.  در این روش نیاز به تیغ جراحی ، برش و بخیه و حتی تزریق بر سطح پوست نمی باشد و  زیبا جویان عزیز می توانند در طی یک تا سه جلسه به نتایج مد نظر خود برسند . هر جلسه درمانی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌ کشد و نیاز به صرف وقت طولانی نخواهد بود.

 نتایج حاصل از این فرایند در زمان کوتاهی قابل مشاهده است. نتایج هایفوتراپی طولانی مدت و تاثیر گذار می باشد . این تکنیک زیبایی بر عکس روش‌ های دیگر مانند لیفت با جراحی عوارض خاصی به دنبال ندارد .

هزینه این روش نسبت به عمل جراحی مقرون به صرفه تر می باشد.

 پس از فرایند هایفو نیاز به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت نمی باشد و متقاضیان می‌ توانند فعالیت‌ های روزانه‌ ی خود را ادامه دهند.  تکنیک زیبایی هایفوتراپی  برای انواع پوست ‌ها کار ساز می باشد و نتایج بی نظیری به همراه دارد.

بهترین کاندیدای هایفو تراپی چه کسانی هستند ؟

همان طور که در بخش های قبلی مطلب بیان کردیم یکی از ویژگی‌ های خاص مراکز زیبایی و تخصصی انتخاب کاندیدای مناسب برای فرآیند می باشد.  معمولاً این تکنیک زیبایی برای کسانی که در رده سنی ۳۰ تا ۷۵ سال قرار دارند پیشنهاد می شود.  زیرا با پا گذاشتن به سن ۳۰ سالگی کم کم میزان کلاژن سازی پوست کاهش می یابد و نشانه های پیری در بخش های مختلف صورت و بدن نماد می شود.

بنابراین متخصص برای پیشگیری از گسترش یافتن و عمیق شدن چین و چروک ها و همچنین محدود کردن این نشانه ها فرایند زیبایی و درمانی را پیشنهاد می دهند. تا بتوانند سرعت پیری پوست را کند تر کنند . مهمترین هدف از انجام این تکنیک زیبایی لیفتینگ  و کشیدگی پوست خواهد بود و با افزایش کلاژن سازی روند پیری پوست را کند تر می شود.

البته از نظر متخصصین زیبایی این فرآیند برای کسانی که در سنین جوانتری قرار دارند پاسخ بهترین خواهد داشت.

 این فرایند برای افرادی که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید دچار افتادگی و شل شدگی پوست شده اند پیشنهاد می شود.

 کسانی که با افتادگی و شل شدگی شدید پوست مواجه هستند و در رده های سنی بالاتر قرار دارند نمی توانند از این تکنیک زیبایی نتایج موثری حاصل کنند.  متخصصین در این شرایط برای این افراد لیفت  با جراحی را گزینه بهتری می دانند چون پوستشان قوام و حالت ارتجاعی خود را از دست داده است ‌.

کسانی که در ناحیه درمان با آکنه‌ های پوستی ،  زخم،  عفونت،  ایمپلنت های فلزی و . .. مواجه هستند  انجام نمی شود.

 افرادی که در چند هفته اخیر روش های جوان سازی دیگر مانند تزریق بوتاکس،  تزریق ژل،  تزریق چربی را انجام داده اند باید تا سه ماه صبر کنند زیرا امواج پر قدرت اولتراسوند تاثیرات آن ها را از بین می برد .

جوان سازی پوست با هایفو تراپی چه عوارضی به همراه دارد ؟

فرایند زیبایی و درمانی پوست  با هایفو جز روش های کم عارضه   ایمن و بی خطر می باشد  زیرا در طی مراحل انجام آن هیچ نیازی به برش و بخیه،  پانسمان و حتی   تزریق  نمی باشد.  پس از انجام این تکنیک زیبایی مشاهده کمی تورم و قرمزی پوست کاملاً طبیعی است  که در طی چند ساعت برطرف می شود.

قطعاً عوارض ناشی از این فرایند نسبت به عمل لیفت با جراحی بسیار نا چیز و خفیف است.  با این تکنیک زیبایی دیگر شما عوارضی از قبیل

 لخته شدن خون پس از جراحی،  عوارض پس از بی هوشی،  عفونت،  ریزش مو ها و جای زخم و برش ها را تجربه نخواهید کرد.  در صورتی این تکنیک زیبایی روشی موثر و بدون عوارض شناخته می شود که شما به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.  در این روش با طول موج معین بر اساس شرایط پوستی لایه های زیرین پوست تحت تاثیر قرار می‌ گیرند و هیچ آسیبی به بافت های سطحی،  عضلات، اعصاب و ماهیچه ها وارد نخواهد شد.

  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان این تکنیک زیبایی با استفاده از دستگاه های پیشرفته،  استاندارد و مدرن انجام می‌ شود و مراحل انجام آن توسط پزشکان با تجربه و دور دیده ارائه خواهد شد . پس شما عزیزان می توانید با خیال راحت از زیبایی و جوانی پوست خود لذت ببرید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تا کنون عوارض خطرناکی پس از هایفو  گزارش نشده است و زیبا جویان عزیز از نتایج بی نظیر آن رضایت کامل را حاصل کرده اند.

مراحل هایفوتراپی چیست ؟

تکنیک زیبایی هایفو روشی کاملا غیر تهاجمی است بنابراین قبل از آن نیاز به مراقبت های خاص و ویژه نمی باشد . متخصصین توصیه می کنند قبل از مراجعه به کلینیک آرایش خود را پاک کنید و از محصولات مراقبتی استفاده نکنید .

مراحل زیبایی و جوان سازی پوست با فرایند هایفو با ضد عفونی کردن و بی حسی پوست آغاز می شود.

 پس از بی حسی متخصصین از ژل مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می کنند این  ژل در هنگام سونوگرافی نیز کاربرد دارد. در مرحله بعد

 دستگاه هایفو  بر ناحیه درمان قرار می گیرد و بر اساس کاربرد و موقعیت پوست طول موج دستگاه تعیین خواهد شد.  این امواج توسط مانیتور زیر نظر پزشک کنترل می شود . لیفتینگ پوست با فرایند هایفو در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد سپس   دستگاه از سطح پوست برداشته می‌ شود.

در هنگام انجام فرآیند هایفو  کمی احساس گز گز شدن و یا گرمای خفیفی در پوست حاصل می شود که متخصصین برای احساس آرامش و غلبه بر ترس زیبا جویان مصرف مسکن های ضد التهابی را پیشنهاد می کنند . پس از پایان جلسه هایفو زیبا جویان می توانند بدون نیاز به استراحت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفوتراپی

هزینه جوان سازی پوست با هایفو تراپی چقدر است ؟

یکی از ویژگی های خاص و بی نظیر مراکز تخصصی و معتبر فرایند هایفو   ارائه خدمات با هزینه معقول و استاندارد می باشد.  البته ،  عوامل مختلفی می تواند بر هزینه ها تاثیر گذار باشد که عبارت است از

  • ناحیه درمان
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • نوع دستگاه هایفو
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • میزان افتادگی و آسیب های پوستی
  • تعداد جلسات در نظر گرفته شده
  • خواسته های متقاضیان

دستگاه هایفو دارای انواع مختلف کارتریج می باشد که تعداد شات های آن محدود می باشد پس از هر بار شلیک پرتو های فرا صوت عمر کارتریج به پایان می رسد و باید در جهت تعویض آن اقدام کرد.   کارتریج این دستگاه‌ ها یک بار مصرف است و برخی از لوازم آن باید دائماً تعویض گردد . این موضوع هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مسئله دیگر در مورد تعمیرات دستگاه های ها و باز بینی دوره ای آن می باشد.  این دستگاه ها باید توسط نمایندگی های مجاز و تعمیرات مورد معاینه و بررسی قرار گیرد.  کلینیک های معتبر و تخصصی به این موضوع اهمیت می دهند و عملکرد دستگاه های خود را مورد توجه قرار خواهند داد.

یکی از موضوعات مهم دیگر در مورد هزینه‌ های فرایند هایفو و میزان مهارت و تخصص پزشک می باشد.  بنابراین اگر شما به دنبال نتایجی موثر و موفقیت‌ آمیزی هستید باید بر اساس تجربه و مهارت پزشک هزینه بالاتری پرداخت کنید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و  مو با تعرفه های استاندارد و معقول ارائه می شود.

  همچنین در این کلینیک زیبایی و جوان سازی پوست با فرآیند هایفو با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بهره گیری از تیم درمانی مجرب ارائه می شود و تخفیفات ویژه ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات هزینه ها و تخفیفات این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  ارائه مشاوره و هرگونه راهنمایی در این کلینیک به صورت رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از هایفو تراپی :

همان طور که گفته شد این تکنیک زیبایی کاملا ایمن و بی خطر است.  شرایط  شما پس از حضور در جلسه مشاوره مورد بررسی و معاینه پزشک قرار می گیرید و پزشک تشخیص می دهد که شما می توانید این تکنیک زیبایی را برای زیبایی و جوان سازی پوست خود انجام دهید یا خیر ؟؟ در صورت مساعد بودن شرایط مراقبت های خاص قبل و بعد از هایفو برای شما ارائه می شود تا بتوانید تاثیرات درمان را افزایش دهید و برای انجام این تکنیک زیبایی آمادگی کامل داشته باشید.

 با اعمال مراقبت های قبل از فرایند هایفو می‌ توانید میزان عوارض را به حداقل برسانید.

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک خود  اطلاع بدهید .

اگر در سه ماه اخیر از روش های جوان سازی دیگر پوست مانند تزریق ژل   تزریق چربی و تزریق بوتاکس استفاده کرده اید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

 اگر ایمپلنت یا دندان فلزی دارید به پزشک خبر بدهید.

 دو هفته قبل از انجام فرایند هایفو  از مصرف دارو های رقیق کننده خون  و ضد التهابی،  مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید.

 دو هفته قبل از این تکنیک زیبایی مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی بر صورت نداشته باشید و از محصولات مراقبتی مانند ضد آفتاب و مرطوب کننده نیز استفاده نکنید.

 قبل از آغاز جلسه هایفو با نوشیدن مایعات زیاد بدن خود را هیدراته کنید تا بتوانید تاثیرات درمان را افزایش دهید.

 چند روز قبل از فرایند هایفو  از برنزه کردن پوست و رفتن به سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید. زیرا ، اشعه دستگاه و نور خورشید باعث کاهش تاثیرات این تکنیک زیبایی خواهد شد.

 از  لایه  برداری،  وکس کردن و اپیلاسیون پوست بپرهیزید.

 اگر در ناحیه درمان با عفونت یا بیماری‌ های پوستی و زخم مواجه هستید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

مراقبت های پس از هایفو تراپی :

هایفوتراپی عوارض خاصی به دنبال ندارد و پس از انجام این تکنیک زیبایی ممکن است پوست شما تا چند ساعت قرمز و متورم شود.  این عارضه کاملاً طبیعی است و در چند ساعت از بین خواهد رفت  پس از این فرایند  به هیچ وجه از کمپرس سرد استفاده نکنید زیرا باعث کم شدن تاثیرات آن می شود .

در هنگام خوابیدن یا استراحت کمی زیر سر خود را بلند نگه دارید تا از تورم ایجاد شده بکاهید.

 در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

 از ماساژ دادن،  خاراندن و فشار دادن پوست خود داری کنید.

 از رفتن به حمام داغ،  استخر،  جکوزی و  …. تا ۴۸ ساعت خودداری کنید.

 برای شست و شو از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.

 از انجام فعالیت های سنگین تا سه روز خودداری کنید.

 از آرایش کردن پوست تا سه روز بپرهیزید زیرا باعث حساسیت و زخم شدن پوست خواهد شد.

اثرات و نتایج :

تا کنون پژوهش‌ های گسترده‌ ای در مورد تکنیک زیبایی هایفو انجام نشده است.‌ زیرا،  این روش جزو روش های مدرن و جدید می باشد اما طبق پژوهش های کوچک تر به این نتیجه رسیده اند که این تکنیک زیبایی هیچ عارضه خاصی به دنبال ندارد و می‌ تواند تاثیرات بی نظیری بر زیبایی و جوانی پوست داشته باشد.

نتایج به دست آمده  از متقاضیان این تکنیک این است که در طی سه ماه تاثیرات و نتایجی درمان به وضوح قابل مشاهده خواهد بود .در صورتی که اگر جوان سازی با فرایند جراحی انجام شود متقاضیان می توانند پس از یک سال به نتایج مورد نظر خود برسند . پس تاثیر گذاری  آن بر سطح پوست سریع اتفاق می افتد و خطرات خاصی به دنبال ندارد. ماندگاری این فرایند زیبایی همیشگی نیست زیرا با تجزیه کلاژن های تولید شده مجدد پوست قوام و استحکام خود را از دست می دهد و به حالت قبل باز می گردد.

بنابراین بهتر است که به طور سالیانه این تکنیک زیبایی را تکرار کنید.  نتایج حاصل از لیفت با جراحی در حدود ۱۲ سال می باشد اما باید به توجه شود که خطرات و عوارض پس از لیفت بسیار زیاد است و شما باید دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر بگذارید .

حتی با استفاده از روش های جراحی برای جوان سازی  روند پیری همچنان ادامه دار خواهد بود و ممکن است به مرور زمان مجدداً به عمل‌ های ترمیمی پس از جراحی نیاز باشد.  عوامل مختلفی بر ماندگاری فرایند هایفو تاثیر گذار است که شامل

  • شرایط سنی افراد
  • میزان استحکام و قوام پوست
  • تعداد جلسات
  • مهارت و تخصص پزشکی
  • سبک زندگی
  • ژنتیک افراد

 می باشد.  این تکنیک زیبایی بر اساس مکانیزم طبیعی باعث جوان سازی پوست می شود و با آسیب های سلولی انتخابی میزان کلاژن سازی در پوست افزایش خواهد یافت.  متخصصین برای ماندگار کردن این نتایج جلسات هایفو به صورت سالیانه  را مورد تاکید قرار می دهد.

هایفو تراپی با لیفت صورت چه تفاوتی دارد ؟

این دو تکنیک زیبایی در جهت جوان سازی پوست  و زیبایی چهره مورد استفاده قرار  می گیرد. این دو تکنیک  از نظر مراحل انجام   عوارض،  هزینه ها و  دوره نقاهت  و همچنین مدت ماندگاری متفاوت خواهند بود.

مراحل انجام لیفت با جراحی با استفاده از تیغ جراحی،  بی هوشی ، پانسمان صورت و … سپری می شود. در صورتی که برای انجام لیفت با هایفوتراپی نیازی به هیچ برش و بخیه ای نمی باشد بلکه جوان سازی پوست با استفاده از امواج فرا صوت الکترو سوند  انجام می شود.

هزینه ها در تکنیک زیبایی هایفو نسبت به عمل جراحی قطعا مناسب تر خواهد بود زیرا در این  روش دیگر هزینه ای  برای اتاق جراحی،  مراقبت های ویژه و بستری شدن پرداخت نخواهید کرد و در طی یک تا دو جلسه با فرایند هایفو می توانید به نتایجی در حد  لیفت با جراحی دست یابید.

پس از انجام لیفت با جراحی شما یک تا دو روز در بیمارستان بستری خواهید شد و دوره نقاهت دو تا چهار هفته ای را در منزل سپری خواهید کرد. حتی باید  ماه ها طول بکشد تا به بهبودی کامل دست یابید.  در صورتی که پس از انجام هایفو زیبا جویان عزیز می توانند بلافاصله کلینیک را ترک کنند و بدون نیاز به استراحت در منزل می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

پس از انجام  جراحی تا مدتی پانسمان بر روی صورت قرار دارد و با استفاده از لوله کوچکی تخلیه مواد جراحی  انجام خواهد شد . میزان تورم و کبودی پس از لیفت با جراحی بسیار شدید است  همچنین شما  عوارضی از قبیله دیسک پس از بیهوشی باقی ماندن جای زخم لحظه های خوب ب درد شدید تورم و کبودی گسترده و طولانی مدت و عوارض بی شماره دیگران تجربه کنید در صورتی که پس از فرایند هایفو کمی تورم و قرمزی زیر پوست مشاهده می شود که در تهیه چند ساعت از بین میرود

یکی از برتری های عمل جراحی نسبت به فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو مدت ماندگاری آن می باشد چون پس از فرایندهای و نتایج آن تا دو سال ماندگار است و کم کم با کاهش و تجزیه کلاژن های ساخته شده مجدداً علائم پیری بر چهره نمایان میشود در صورتی که پس از انجام لیفت با جراحی نتایج آن تا ۱۲ سال ادامه دار خواهد بود پیری پوست امری اجتناب ناپذیر است و نمیتوان روند آن را متوقف کرد حتی ممکن است که پس از ۱۰ تا ۱۲ بار مجددأ شما به عمل جراحی ترمیمی نیاز داشته باشید

نتایج حاصل از فرایند هایی که در طی سه ماه به مرور قابل مشاهده می باشد تا پس از پایان جلسه درمانی زیباجویان متوجه سفتی و کشیدگی پوست خود می شود اما پس از جراحی باید چندین ماه تا یک سال صبر کرد تا نتایج قطعی قابل مشاهده باشد و به مراقبت های زیادی برای دست یافتن به بهبودی کامل عمل نیاز خواهد بود

دوره نقاهت پس  از هایفو تراپی چقدر است ؟

 زیبایی و جوان سازی با هایفوتراپی یکی  از روش‌ های غیر جراحی است.  در هنگام انجام فرایند  هایفو و  نفوذ امواج پر قدرت اولتراسوند به لایه های پوستی  افراد با حس گز گز  شدن و یا داغی پوست  مواجه می‌ شوند که به دلیل افزایش دما در لا ایه ها پوست خواهد بود.  این احساس نگران کننده و آزار دهنده نمی باشد و پس از پایان جلسه هایفو متوقف می شود.

حتی متخصصین برای بر طرف کردن عارضه و کاهش اضطراب زیبا جویان مصرف مسکن های ضد التهابی را پیشنهاد می‌ دهند.  پس از انجام فرایند هایفو کمی قرمزی و تورم بر سطح پوست مشاهده می شود که در مدت زمان کوتاه  از بین می رود . پس با توجه  به موارد ذکر شده می توان گفت  متقاضیان می توانند بلافاصله پس از ترک کلینیک فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند و همانند گذشته با پوست خود  رفتار کنند.

  پس از انجام این تکنیک زیبایی حتی نیاز به مراقبت های ویژه،  استفاده از دارو ها و پماد های موضعی نمی باشد.  پس از فرآیند هایفو توصیه می شود

  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید .
  • مصرف مایعات خود را افزایش دهید .
  • میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید .
  • از دخانیات و مشروبات الکلی دوری کنید.

 تا بتوانید تاثیرات درمان و ماندگاری آن  را افزایش دهید. شما می توانید در دوره بهبودی هر سوالی دارید با مشاوران ما در کلینیک زیبایی الهیه تهران مشورت کنید.  کادر درمانی کلینیک تا بهبودی کامل شما را همراهی خواهند کرد و پاسخگوی همه سوالات شما خواهند بود.

تعداد جلسات هایفو تراپی چقدر است ؟

مهم ترین اقدام برای کسب نتایج مطلوب از این تکنیک زیبایی این است که در جلسه مشاوره شرکت کنید و حتما در انتخاب کلینیک و پزشک خود دقت کامل داشته باشید. متخصصین در جلسه مشاوره بر اساس شرایط پوستی  و شرایط سنی شما  تعداد جلسات را مشخص می کنند معمولاً در سال اول پزشک دو جلسه را برای زیبا جویان تعیین می‌ کنند و در سال های بعدی یک تا دو جلسه ماندگاری درمان را افزایش می دهد  البته  تعداد جلسات بر اساس شرایط افراد متفاوت خواهد بود زیرا فرایند هایفو در جهت کاربرد های مختلفی از قبیل

  • افتادگی و شل شدگی پوست
  • درمان چین و چروک ها
  • از بین بردن چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن کاربرد دارد .

بنابراین تعداد جلسات بر اساس خواسته و نظرات متقاضیان متفاوت خواهد بود.  این تکنیک زیبایی در طی  ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد و زیبا جویان عزیز می توانند پس از پایان جلسه درمانی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند .

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

1زمان ریکاوری در هایفوتراپی چقدر است؟

مشاوره کاملا رایگان هایفوتراپی در بهترین کلینیک زیبایی اصفهان

طریقه انجام دقیق هایفوتراپی

نتیجه گیری :

هایفو تراپی یکی از روش‌ های نسبتاً جدید برای جوان سازی و زیبایی پوست می باشد که به عنوان ایمن ترین و موثر ترین روش در جهت جایگزینی لیفت با جراحی معرفی می شود . در این روش زیبایی و جوان سازی پوست با کمک امواج پر قدرت اولتراسوند انجام می شود ‌.

این امواج با  نفوذ به لایه های زیرین پوست،  لایه های پوست را کشیده و سفت خواهند کرد و با تحریک کلاژن سازی در زمان کوتاهی می توان به نتایج بی نظیری دست یافت.  البته،  برای دستیابی به نتایج مد نظر و مشاهده نتایج در زمان کوتاه باید به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.  شما برای شناسایی کلینیک معتبر و تخصصی باید به برخی از موارد توجه بیشتری داشته باشید که شامل موارد زیر می باشد.

  • دارای مجوز لازم از وزارت بهداشت
  • فعالیت پزشکان با تجربه حرفه‌ ای و دوره دیده و کادر درمانی مجرب و حرفه ای
  • استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته دنیا
  • هزینه استاندارد با تعرفه معقول

 با توجه به موارد ذکر شده باید برای زیبایی و جوان سازی پوست خود به مراکز معتبر مراجعه کنید .  حتی می‌ توانید ب سر زدن به وب سایت های کلینیک و مشاهده نمونه کار های پزشک، مراجعه به کلینیک و  گفت و گو با مراجعین قبلی  مشاهده نمونه کار های  پزشک و حضور در جلسه مشاوره تصمیمی  درست و عاقلانه بگیرید.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی است کلینیک های شناخته شده در کشور و خاورمیانه می باشد که با استفاده از تکنولوژی به روز،  متخصصین حرفه ای و با تجربه و پرسنل دوره دیده انواع خدمات زیبایی در زمینه جوان سازی پوست ،  درمان ریزش مو و  درمان لاغری  و  خدمات بی شمار دیگر ارائه می دهد.

فعالیت هایی که در این کلینیک انجام می شود مورد تایید سازمان بهداشت قرار گرفته است و همه مجوز های لازم را دریافت نموده و انواع تجهیزات تکنولوژی به روز و مدرن و  موقعیت جغرافیایی کلینیک آراد اصفهان آن باعث شده که مراجعه کنند گان آن  به روز افزایش یابند . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی با این کلینیک با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان انجام خواهد شد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/0gne

لینک آپارات:https://aparat.com/v/YsXDG

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/oFRWhNt6

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.