زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

مهمترین مراقبت های بعد از هایفو چیست ؟

مهمترین مراقبت های بعد از هایفو چیست ؟

مهمترین مراقبت های بعد از هایفو چیست ؟

پیری و نشانه های افزایش سن شاید یک از نا خواسته ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقی است که حتماً برای همه افراد رخ می دهد زیرا ، به طور نا خواسته به تدریج زیبایی و کیفیت پوست ما کاهش می یابد به طوری که چین و چروک ها در بخش های مختلف صورتمان مانند اطراف چشم ، پیرامون لب ها، پیشانی و … نمایان می‌ شوند و آرام آرام زیبایی چهره و جوانی ما را بی رنگ تر می کنند.

به دنبال اکسیر جوانی بودن از سالیان دور تا کنون یکی از خواسته های مردم در دوران مختلف بوده است و با تحقیقات و پژوهش های انجام شده نتوانسته اند راهی برای متوقف کردن پیری پیدا کنند.  اما راه های مختلفی برای پیشگیری و به تعویق انداختن پیری ابداع شده است که روزبه روز نیز پیشرفته تر می شود.

تکنیک زیبایی هایفو تراپی بهترین روش ها برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک ها و افتاده شدن پوست می باشد که مراحل آن کاملا ایمن و بدون خطر سپری می شود.  اما در کنار  انجام این تکنیک زیبایی اعمال برخی از مراقبت ها می توانند تاثیرات و مدت ماندگاری آن را افزایش دهد . در این مطلب ما قصد داریم این فرایند زیبایی را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعات جامعی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم . پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

هایفو تراپی چیست ؟

قبل از این که با عملکرد و تاثیرات این فرآیند  زیبایی آشنا شوید ابتدا باید بدانید که تکنیک زیبایی HIFU چیست ؟  این کلمه مخفف عبارت ( High Intensity Focused Ultrasound ) می باشد که معنای آن امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا می باشد.

این تکنیک جزء روش‌ های نسبتاً جدید است که راه کاری موثر برای لیفتینگ و سفت شدن پوست بدون احساس درد می باشد  و به طور کاملا غیر تهاجمی انجام می شود و امروزه به عنوان بهترین جایگزین عمل لیفت صورت محسوب می شود.

در طی این فرایند زیبایی و درمانی امواج پر قدرت فرا صوت زیبایی پوست را حاصل می کنند این امواج در دستگاه های سونوگرافی نیز  وجود دارند اما در این تکنیک زیبایی امواج به صورت متمرکز لایه های مورد نظر را مورد هدف قرار می‌ دهند تا با افزایش تولید کلاژن زیبایی پوست را حاصل کنند.

کلاژن نوعی پروتئین پوستی است که نقش مهمی در استحکام بافت های بدن ایفا می کند که در سفتی و استحکام پوست و همچنین از بین بردن چین و چروک ها موثر می باشد.  این فرایند جنبه درمانی نیز دارد که در جهت درمان تومور های سرطانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش در برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ معرفی شد و در سال ۲۰۰۹ از طرف سازمان غذا و داروی آمریکا برای لیفتینگ و بالا کشیدن ابرو ها مورد تایید قرار گرفت و در سال ۲۰۱۴ در جهت از بین بردن چین و چروک ها و خطوط گردن و بالای سینه تایید شد.

به دلیل نوین بودن این فرایند تا کنون برخی از کاربرد های آن ها مورد تایید قرار نگرفته اما بر اساس شواهد به دست آمده پرتو های آن ضرری بر ناحیه درمان نخواهد داشت و به عنوان روشی ایمن و کم عارضه تر از جراحی زیبایی شناخته می شود . تا کنون بر روی این تکنیک زیبایی و درمانی پژوهش‌ های بالینی گسترده ای  صورت نگرفته است اما بر اساس پژوهش های کوچک انجام شده این روش در جهت لیفت  پوست و  از بین بردن چین و چروک ها روشی کاملا ایمن و موثر است.

کسانی که این تکنیک زیبایی را انجام داده اند توانسته‌ اند  نتایج مثبتی در طی چند ماه حاصل کنند بدون این که خطرات و عوارض ناشی از عمل جراحی و لیفتینگ را تجربه کنند.

عملکرد این دستگاه این گونه است که زمانی که امواج متمرکز فرا صوت لایه ای از پوست را مورد هدف قرار می‌ دهد به این لایه انرژی وارد می کند و این انرژی باعث می شود دما در این ناحیه به سرعت بالا برود.  وقتی دما به حد مورد نیاز رسید سلول ها دچار آسیب انتخابی خواهند شد.

شاید این اتفاق برای شما عجیب به نظر برسد اما همه این مراحل در جهت بهبود کیفیت پوست می باشد.  زمانی که سلول ها دچار آسیب می شوند به تولید کلاژن می پردازند کلاژن نیز باعث استحکام و قوام پوست می‌ شود.  پس هر چه میزان کلاژن در بافت پوست افزایش یابد قطعاً ما پوست و بافتی سفت تر خواهیم داشت.

با افزایش کلاژن سازی چین و چروک‌ ها و خطوط سطح پوست از بین می رود و پوستی صاف و سفت به ما هدیه خواهد داد.  زیرا،  این امواج بر لایه خاصی از پوست متمرکز می‌ شوند و  هیچ آسیبی به ماهیچه ها،  اعصاب و  سلول های پوست وارد نمی کند.

مراحل انجام هایفو تراپی

قبل از این که شما بخواهید فرایند  زیبایی هایفوتراپی را انجام دهید باید قبل از آغاز جلسه درمان برخی از مراقبت ها را به کار بگیرید که قبل از نحوه انجام این فرآیند برای شما معرفی می کنیم.

هایفو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفو

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

مراجعه به کلینیک های تخصصی و معتبر یکی از نکات مهم قبل از این فرآیند این است که مطمئن شوید که مراحل درمان توسط پزشکی ماهر و با تجربه انجام می شود .

پزشک پس  از حضور شما در جلسه مشاوره پوست شما را معاینه می کند و ابتدا مشخص می کند که آیا کاندیدای مناسبی برای این تکنیک زیبایی هستید یا خیر ؟!  در صورت مساعد بودن شرایط به بررسی علت پیری و ایجاد چین و چروک ها بر سطح پوست می پردازد.  در صورت حاد بودن مشکلات پوستی از کارتریج های مخصوص استفاده می شود که در  بخش‌ های بعدی مطلب توضیحاتی در مورد انواع کارتریج ها ارائه خواهیم داد.

زمانی که افتادگی و شل شدگی پوست عمیق باشد متخصصین از کارتریج های استفاده می‌ کنند که در پرتو ها را عمق بیشتری از پوست هدایت کنند.  معمولا این امواج به لایه های فرستاده می شود که در عمل جراحی لیفتینگ کشیده و سفت می شود.  تشخیص درمان و نوع کارتریج بر عهده پزشک می باشد.

اگر می خواهید  از این تکنیک زیبایی نتایجی عالی و بی نظیر حاصل کنید حتماً از پزشکان با تجربه کمک بگیرید.  انتخاب کلینیک های معتبر تخصصی می تواند همه نگرانی های شما را در مورد کیفیت دستگاه و انتخاب نوع کارتریج راحت کند.

 قبل از این که مراحل انجام این فرآیند آغاز شود شما باید جلسه مشاوره را با پزشک پشت سر بگذارید.  پزشک در این جلسه توضیحات کاملی در مورد چگونگی مراقبت ها ارائه می دهد تا شما بتوانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

پزشک در این جلسه مشکلات و بیماری های پوستی شما را بررسی می‌ کند و شما باید به همه سوالات او پاسخ گو باشید.  زیرا اگر شما به بیماری یا مشکل خاصی مبتلا باشید روند  درمان تغییر می کند .

برای کاهش استرس در روز درمان چند دقیقه زود تر در کلینیک حضور داشته باشید زیرا استرس باعث کاهش تاثیرات درمان می شود.

 در روز قبل از انجام این فرایند غذا های مناسب مصرف کنید.

 مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را چند روز قبل از آغاز جلسه متوقف کنید زیرا باعث اختلال در گردش خون خواهد شد و در حین درمان مشکلاتی برای شما حاصل می کند.

 اگر در چند هفته اخیر روش های جوان سازی و زیبایی دیگر مانند لیزر،  تزریق بوتاکس،  تزریق ژل،  تزریق چربی و …. را انجام داده اید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

 زمانی که به کلینیک مراجعه می کنید هیچ گونه آرایشی نداشته باشید.  از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.

 با نفوذ امواج اولتراسوند به لایه های پوستی ممکن است احساس گرما در شما افزایش یابد . بنابراین توصیه می شود مو های زائد ناحیه درمان را شیو کنید زیرا با وجود مو های زائد احساس گرما بیشتر خواهد شد.

 توصیه می شود چند روز قبل از انجام این فرایند در معرض نور خورشید قرار نگیرید و از رفتن به سولاریوم خودداری کنید .

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید در جلسه مشاوره به پزشک خود اطلاع دهید.

 مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  دارو های ضد التهابی،  مکمل ها و ویتامین ها را چند روز قبل از آغاز جلسه درمان کنار بگذارید.

 چند روز قبل از آغاز جلسه درمان با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

مراحل انجام هایفو تراپی

پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه و ارائه مشاوره های لازم مراحل درمان این گونه انجام می‌ شود .

ابتدا پزشک و یا تکنسین محل درمان را از هر نوع آلودگی پاک سازی می کند.  سپس از کرم های بی حسی برای کاهش و کنترل درد در حین درمان استفاده می کند.  در این مرحله پزشک ژل مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می کند . این ژل را شاید در هنگام سونوگرافی دیده باشید.

سپس دستگاه با کارتریج مناسب بر روی سطح پوست قرار می گیرد تا روند درمان آغاز شود.  متخصصین توسط مانیتور دستگاه شدت امواج را تنظیم خواهند کرد.  این امواج با پالس های کوتاه به ناحیه مورد نظر هدایت می شود.  این فرایند زیبایی و درمانی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.

پس از این فاصله زمانی دستگاه برداشته می شود.  ممکن است در حین نفوذ امواج احساس سوزن سوزن شدن یا گرمای خفیفی داشته باشید به همین دلیل متخصصین مصرف دارو های مسکن ضد التهابی را پیشنهاد می دهد .

در مورد شرایط خود قبل از آغاز جلسه درمان با پزشک گفت و گو کنید . پس از پایان مراحل انجام این فرایند پزشک توضیحات کاملی در مورد مراقبت هایی که باید در دوره بهبودی انجام دهید ارائه خواهد داد.  شما نیز برای کسب به نتایج مطلوب باید نکات توصیه شده را به خوبی اعمال کنید.

مراقبت های پس از هایفو تراپی

مراقبت های پس از این تکنیک زیبایی انجام می دهید اهمیت زیادی دارد زیرا می تواند تاثیرات درمان را به حداکثر برساند و از ایجاد عوارض نا خوشایند و آسیب دیدگی پوست پیشگیری خواهد کرد.  پس توصیه های که در ادامه مطلب معرفی می کنیم با دقت انجام دهید

  • مراقبت از پوست در برابر آفتاب

 پس از انجام این تکنیک زیبایی توصیه می شود تا چند هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید.  معمولاً متخصصین توصیه می کنند یک تا دو ماه در معرض نور خورشید قرار نگیرید البته، این مراقبت به قبل از انجام هایفوتراپی نیز توصیه می شود.

زیرا نور خورشید احتمال بروز لکه های پوستی مانند هایپرپیگمنتیشن یا تیرگی پوست را حاصل می کند و باعث آفتاب سوختگی و آسیب دیدگی پوست خواهد شد . بنابراین مهم ترین مراقبت استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF  مناسب می باشد. دستگاه سولاریوم و  نور خورشید می تواند تاثیرات مخربی بر پوست داشته باشد پس تا دو ماه توصیه می شود از این اشعه ها دوری کنید.

  • از نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار و الکلی خودداری کنید.

 برخی از مراقبت ها مانند مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی پس از انواع تکنیک های جوان سازی عمل جراحی توصیه می شود.  تا دو روز از مصرف این محصولات خودداری کنید.  هر چه شما این مراقبت را با جدیت بیشتری انجام دهید نتایج بهتری پس از درمان حاصل خواهید کرد . زیرا ، الکل و کافئین کبد شما را درگیر می کند و در واقع کبد به جای این که به حذف سلول های چربی غیر فعال بپردازد  سم زدایی و دفع آن را انجام می دهد.

  • از خاراندن پوست خود داری کنید.

پس از انجام این فرایند توصیه می شود که به طور جدی از دستکاری کردن و خاراندن پوست خود بپرهیزید. زیرا پس از انجام این تکنیک زیبایی و درمانی پوست شما بسیار حساس است و با خاراندن و کشیده شدن پوست احتمال زخم شدن و کاهش تاثیرات درمان افزایش می یابد.  البته،  به ندرت پس از انجام تکنیک هایفوتراپی پوست شما دچار خارش می شود.

  • آب زیاد بنوشید.

توصیه می شود پس از انجام این تکنیک زیبایی مصرف چای و قهوه را تا مدتی متوقف کنید.  مایعات و نوشیدنی های سالم تر مانند آب و آب میوه و سبزیجات را جایگزین آن کنید سعی کنید تا می توانید آب بنوشید زیرا با هیدراته کردن پوست شما می توانید سرعت بهبودی را افزایش دهید و این مسئله در ساخت کلاژن سازی نیز موثر می باشد.

یادتان نرود که چای و قهوه به دلیل داشتن کافئین سبب کم آبی بدن می شود و ادرار آور هستند.  پس توصیه می شود تا مدتی نوشیدن آب و آب میوه ها را جایگزین کنید.

  • از رفتن به حمام گرم، جکوزی و محیط های گرم خودداری کنید.

اعمال این مراقبت به این معنی نیست که از رفتن به حمام خود داری کنید و یا با آب خنک دوش بگیرید بلکه توصیه می شود در معرض آب گرم قرار نگیرید و با آب سرد دوش بگیرید.

قرار گرفتن در جکوزی و رفتن به حمام  داغ و خشک یا سونای بخار می تواند تاثیرات درمان را کاهش دهد و باعث شسته شدن چربی های طبیعی پوست می شود و در مقابل دوش گرفتن با آب ولرم سبب افزایش سرعت بهبودی، کاهش التهاب و آسیب های پوستی خواهد شد.  پس در هنگام شست و شو توصیه می شود از آب گرم استفاده نکنید.

  • از کمپرس سرد استفاده نکنید.

توصیه می شود پس از این فرآیند از قرار دادن کمپرس سرد یا یخ بر ناحیه درمان بپرهیزید . زیرا،  باعث کاهش تاثیرات مثبت این فرایند خواهد شد.

  • آرایش نکنید.

توصیه می شود ۲۴ ساعت پس از انجام این تکنیک زیبایی از آرایش کردن و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی خودداری کنید. زیرا ، این محصولات باعث تحریک پوست خواهد شد.

  • از انجام برخی از فعالیت های آرایشی خودداری کنید.

 وکس کردن،  اپیلاسیون،  بند انداختن و مواردی که برای شیو کردن مو های زائد انجام می شود را تا سه روز به تعویق بیاندازند چون باعث حساس شدن و قرمزی پوست خواهد شد.

  • استفاده از درمان های جوان سازی دیگر

توصیه می‌ شود انجام برخی از فعالیت های کلینیکی برای جوان سازی پوست مانند لایه برداری،  تزریق بوتاکس،  تزریق ژل و …. را یک هفته پس از هایفو تراپی انجام دهید.

  • از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید.

توصیه می شود که تا ۴۸ ساعت از انجام برخی از فعالیت ها که تعرق شما و جریان خون رسانی در پوست را افزایش می دهد متوقف کنید تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.

کاربرد ها و مزایای هایفو تراپی

  • از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست
  • لیفتینگ کشیدگی و سفت کردن پوست
  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه صورت گردن و غبغب
  • کشیدگی و سفت شدن گونه ها، ابروها و پلک ها
  • صاف و سفت شدن پوست صورت
  • بهبود یافتن وضعیت چانه
  • بهبود کانتورینگ صورت
  • لیفت پوست گردن ، دکلته و بالای سینه
  • اصلاح طرح لبخند
  • درمان منافذ باز پوست
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست
  • قوام و استحکام پوست
  • مورد استفاده برای انواع تیپ های پوستی در سنین مختلف
  • از بین بردن چربی های اضافه و درمان لاغری

مزایا

  • انجام این تکنیک زیبایی در طی یک تا سه جلسه برای دست یافتن به نتایج مطلوب و مورد نظر
  • نتایج ماندگار و طولانی مدت
  • جلسات درمانی کوتاه بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه
  • روشی غیر تهاجمی بی دغدغه و آسان بدون نیاز به دوره استراحت یا نقاهت
  • بدون ایجاد هیچ گونه تزریق یا برش بر سطح پوست
  • بدون خونریزی، پانسمان و احساس درد
  • امکان استفاده از این روش همزمان با تکنیک های زیبایی دیگر مانند میکرونیدلینگ
  • هزینه مناسب نسبت به عمل جراحی لیفتینگ

بهترین کاندیدای هایفو تراپی چه کسانی هستند ؟

این  تکنیک زیبایی و درمانی برای کسانی که در رده سنی ۳۰ تا ۷۵ سال قرار دارند پیشنهاد می شود زیرا پس از سی سالگی کم کم میزان تولید کلاژن در پوست کاهش می‌ یابد و علائم و نشانه های اولیه پیری بر سطح پوست نمایان می شود .

در رده سنی ۳۰ تا ۷۵ سال زیبا جویان از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست خود رنج می برند و می توانند با این تکنیک زیبایی علائم پیری و شل شدگی پوست خود را کاهش دهند و پیری پوست را به تاخیر بیندازند.

 هدف مهم از انجام این فرایند کاهش روند پیری پوست می باشد بنابراین این فرآیند برای کسانی که جوان تر هستند تاثیرات بهتری به دنبال خواهد داشت.  متقاضیان بالای ۲۵ سال می توانند از این تکنیک زیبایی به عنوان روشی موثر در جهت پیشگیری از پیری پوست و جلوگیری از علائم پیری استفاده کنند.

 کسانی که به دلیل قرار گرفتن زیاد در برابر نور خورشید و یا اشعه فرا بنفش پوستشان شل و افتاده شده است می تواند برای دستیابی به نتایج مطلوب با این روش مشکل پوست خود را رفع کنند.

 کسانی که در سنین بالا قرار دارند و شل شدگی و افتادگی پوست ناحیه گردن آن ها زیاد است معمولاً کاندیدای مناسبی برای تکنیک هایفوتراپی نمی باشند.  در این شرایط متخصصین عمل جراحی لیفت را در نظر می گیرند.

 همچنین فرایند زیبایی هایفوتراپی برای افرادی که در ناحیه درمان با مشکلاتی مانند عفونت،  آکنه های کیستی، زخم، عفونت، ایمپلنت های فلزی و … مواجه هستند مناسب نمی باشد.

 بنابراین متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انجام این تکنیک زیبایی همه شرایط جسمانی و بدنی زیبا جویان را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط این تکنیک زیبایی را انجام خواهند داد.  در غیر این صورت بر اساس شرایط افراد روش های جوان سازی دیگر را در نظر می‌ گیرند.

هایفو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفو

عوارض هایفو تراپی چیست ؟

هر روش درمانی و زیبایی که برای پوست صورت یا بدن انجام می شود با عوارض رایجی همراه خواهد بود به هر حال میزان عوارض در  فرآیند  زیبایی هایفوتراپی بسیار خفیف و موقتی است و عوارض شدید و خطرناک به ندرت اتفاق می افتد.

از عوارض رایج این فرآیند می‌ توان به کمی قرمزی یا تورم پوست اشاره کرد که بسیار نا چیز است و در برابر خطرات لیفت با جراحی که عوارضی مانند

  • ریسک بی هوشی
  • خونریزی
  • عفونت
  • لخته های خون در ایجاد اسکار
  • ریزش مو و ….

 در حین انجام  فرایند هایفوتراپی  بسیار کم است.

 در زمان انجام فرایند هایفوتراپی  کمی احساس معذب بودن خواهید داشت زیرا به دلیل نفوذ پالس های الکتریکی احساس سوزن سوزن شدن بسیار خفیفی خواهید داشت در هنگام انجام این فرآیند احساس درد نخواهید داشت و همه مراحل آن با بی حسی موضعی سپری می‌ شود . متخصصین برای کاهش اضطراب و احساس نا خوشایند  مصرف مسکن های ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن را پیشنهاد می دهند.

تورم و قرمزی خفیف پس از این فرایند پس از چند ساعت رفع خواهد شد.  بنابراین این تکنیک زیبایی روشی کاملا ایمن و بی خطر است و هیچ آسیبی به بافت ها و سلول های عصبی وارد نمی کند.  البته،  اگر که شما برای این فرآیند به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید متخصصین بر اساس میزان چین و چروک و افتادگی پوست کارتریج مناسب را انتخاب می کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرایند زیبایی و درمانی هایفوتراپی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و با کیفیت انجام می شود و همه مراحل درمان توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای ارائه خواهد شد.  بنابراین شما شاهد هیچ عارضه خطرناکی نخواهید بود و بهترین نتایج را از این تکنیک زیبایی حاصل می کنید.

هزینه هایفو تراپی چقدر است ؟

قطعاً هزینه این تکنیک زیبایی نسبت به لیفت با جراحی مناسب تر است  زیرا ، در این روش دیگر نیازی برای پرداخت هزینه اتاق جراحی،  مراقبت های ویژه،  بستری شدن در بیمارستان ،پرداخت دارو ها،  پانسمان و موارد دیگر نمی باشد بلکه این تکنیک زیبایی در طی یک تا سه جلسه انجام می شود.  عوامل مختلفی می تواند هزینه های این فرایند را تحت تاثیر قرار دهد که شامل

  • وسعت پوست
  • ناحیه درمان
  • میزان چین چروک ها
  • شدت افتادگی پوست
  • تعداد جلسات
  • نوع کارتریج دستگاه
  • مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک خواهد بود.

بنابراین هزینه ها برای همه زیبا جویان کاملا متفاوت است و نمی توان هزینه مشخصی را اعلام کرد.  در کلینیک زیبایی آراد هزینه انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با تعرفه استاندارد ارائه می شود و برای زیبا جویان تخفیفات ویژه‌ ای در نظر گرفته می شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

اثرات و نتایج :

با توجه به پژوهش های انجام شده در مورد این تکنیک زیبایی می توان گفت که این روش جایگزین مناسبی به  جای عمل جراحی می باشد.  این تکنیک زیبایی از سال ۲۰۰۸ تا کنون پیشرفت های زیادی داشته است و روز به روز طرفداران آن افزایش می‌ یابد به طوری که در پنج سال اخیر استفاده از این تکنیک در حدود ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

این تکنیک زیبایی تاثیرات بی نظیری بر درمان چین و چروک ها و افتادگی پوست داشته است و برای بخش های مختلف  صورت،  گردن و … مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین می‌ تواند باعث بهبود و کیفیت رنگ پوست شود و برای انواع تیپ های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.  پس از پایان جلسه هایفو تاثیرات اولیه آن قابل مشاهده است و زیبا جویان احساس سفتی در پوست خود خواهند داشت.

با توجه به خطرات بسیار کم و تاثیرات بلند مدت آن مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.  در این تکنیک زیبایی فرایند کلاژن سازی به تدریج اتفاق می‌ افتد و در طی سه ماه شاهد نتایج بی نظیر آن بر پوست خواهید بود.  اما متاسفانه روند پیری پوست امری اجتناب نا پذیر است و دوباره با فرایند پیری پوست کلاژن های ساخته شده تحلیل می‌ روند و در صورت عدم مراقبت از پوست و همچنین تمدید مجدد درمان پوست به حالت قبل باز می گردد.

بنابراین توصیه می‌ شود این فرایند را به طور سالیانه انجام دهید و از پوست خود به خوبی مراقبت کنید.  اما اگر شما بخواهید برای جوان سازی پوست از لیفت با جراحی استفاده کنید می توانید تا ۱۲ سال از نتایج آن بهره مند شوید . اما از نظر متخصصین تا پوست حالت ارتجاعی و کشسانی خود را حفظ کرده است نیاز به عمل های تهاجمی و خطرناک نمی باشد و بهتر است که روش های غیر تهاجمی را جایگزین آن کنید.  بنابراین روش های غیر تهاجمی تاثیرات بی‌ نظیر با عوارض کم به دنبال خواهد داشت.

در این تکنیک زیبایی هیچ ماده مصنوعی در پوست تزریق نمی شود و یا نیاز به فلج کردن بافت ها و عضلات صورت نمی باشد.  همچنین در این فرایند دیگر خبری از بی هوشی،  بخیه، پانسمان و زخم نخواهد بود شما می‌ توانید با تغییر سبک زندگی، تغذیه مناسب و دوری از نور خورشید از پوست خود به خوبی مراقبت کنید و ماندگاری این فرایند را افزایش دهید.

دوره نقاهت پس از هایفو تراپی چقدر است ؟

تکنیک زیبایی و جوان سازی هایفوتراپی نیاز به دوره نقاهت و یا ریکاوری نخواهد داشت و زیبا جویان عزیز می توانند بلافاصله پس از پایان مراحل درمان به فعالیت های روزمره خود ادامه دهند.

همچنین پس از انجام این فرایند نیازی به استفاده از پماد ها یا دارو های دیگر نمی باشد و شما می توانید همانند گذشته با پوست خود رفتار کنید.  البته،  برخی از مراقبت ها پس از انجام این تکنیک توصیه می شود.

  • دوری از نور خورشید
  • نوشیدن مایعات زیاد
  • پیشگیری از زخم شدن پوست
  • قرار نگرفتن در مجاورت هوای سرد و یا خیلی گرم

 از مراقبت های مهم پس از این فرآیند می باشد.  در مقابل اگر بخواهید که جوان سازی پوست را با جراحی انجام دهید باید به مدت ۲ تا ۴ ساعت در اتاق عمل بمانید و پس از جراحی نیز در بیمارستان بستری شوید.

همچنین تا چند مدتی پانسمان بر سطح پوستتان قرار دارد و تخلیه  مایعات از طریق لوله ای انجام می شود و پس از یک هفته باید برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید . در دوره بهبودی نیز  شاهد عوارضی مانند التهاب، تورم ، کبودی درد و عوارض دیگری خواهید بود.  بنابراین دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر خواهید گذاشت.  در صورتی مراحل  فرایند زیبایی هایفوتراپی بی درد سر سپری می‌ شود و نتایجی همانند لیفت با جراحی را حاصل می کنید.

تعداد جلسات هایفو تراپی چقدر است ؟

متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب و رضایت بخش برای برخی افراد در طول سال ۱ تا ۲ جلسه هایفوتراپی را در نظر می گیرند.  همچنین برای حفظ نتایج بهتر است در سال های آینده نیز این تکنیک زیبایی انجام شود . البته برخی افراد که با چین و چروک های ظریف و سطحی مواجه هستند به یک جلسه درمان نیاز دارند.

بنابراین تعداد جلسات زیبا جویان بر اساس خواسته ها و انتظارات آن ها متغیر خواهد بود.  اما بر اساس تجربیات حاصل شده تعداد جلسات بیان شده نتایج عالی و رضایت بخش به همراه خواهد داشت.  جلساتی که پزشک برای این تکنیک زیبایی در نظر می‌ گیرد با فاصله ۶ ماهه می باشد و نتایج عالی به همراه دارد.

هر جلسه ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت که البته این فاصله زمانی به ناحیه درمان،  میزان مشکلات پوستی و وسعت پوست بستگی دارد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین مراحل انجام فرایند هایفوتراپی را با دستگاه های پیشرفته با برند های جهانی ارائه می دهند.  کارتریج این دستگاه بر اساس شرایط پوستی هر فرد انتخاب می شود که به شرح زیر می باشد

  • کارتریج با عمق نفوذ ۱.۵ میلی متر که برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطحی و خفیف پوست مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کارتریج با عمق نفوذ ۳ میلی متر که باعث کشیدگی و سفت شدن لایه درم پوست خواهد شد.
  • کارتریج با عمق ۴.۵ میلی متر که با افزایش دمای ماهیچه ها و بافت های زیرین پوست سبب سفتی و لیفتینگ آن می شود.
  • کارتریج ۸ و ۱۳ میلی متر که امواج به لایه های عمیق پوست نفوذ خواهند کرد این کارتریج در جهت حذف چربی های تجمع یافته در بخش های مختلف صورت و بدن مانند غبغب، پهلو ها،  ران، بازو و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

 عملکرد  هر کارتریج رابطه مستقیمی با کیفیت آن خواهد داشت.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از برند های مرغوب و ساخت کشور آمریکا استفاده می شود تا زیبا جویان بتوانند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.  شما می توانید با مراجعه به این مرکز زیبایی از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

جوان سازی پوست با هایفو تراپی بهتر است یا لیفت صورت ؟

فرایند زیبایی هایفوتراپی در مقایسه با عمل جراحی هزینه ها و خطرات بسیار کمتری دارد.  اما مدت ماندگاری و دوام آن کمتر است و  ممکن است شما در طی چند سال به تکرار این درمان نیاز داشته باشید.  به همین دلیل ما در این بخش تفاوت های این دو فرایند را برای شما شرح خواهیم داد.

  • میزان تهاجمی بودن

همان طور که در بخش های قبلی اعلام کردیم فرایند زیبایی هایفوتراپی روشی کاملا غیر تهاجمی است در طی این روش نیازی به هیچ گونه برشی بر سطح پوست نمی باشد و حتی نیاز به روش های تزریقی نخواهد بود.

در مقابل فرایند لیفتینگ صورت با جراحی روشی کاملا تهاجمی است در این روش مراحل درمان با بی هوشی عمومی سپری می شود و  شاهد برش و بخیه و پانسمان خواهیم بود.

  • هزینه ها

مراحل لیفت با جراحی به صورت بی هوشی انجام می شود و روشی کاملا تهاجمی خواهد بود.  قطعاً هزینه این فرایند نسبت به تکنیکی غیر جراحی هایفوتراپی بیشتر است.  مثلاً شما باید هزینه اتاق جراحی، مراقبت های ویژه، بستری شدن در بیمارستان و ویزیت های قبل و بعد از عمل و دارو های تجویز شده را پرداخت کنید.

  • دوره نقاهت

زیبا جویان پس از پایان مراحل انجام فرایند زیبایی هایفوتراپی می توانند بدون نیاز به دوره نقاهت و استراحت فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند در صورتی که پس از انجام لیفت با جراحی در حدود دو تا سه هفته باید در منزل استراحت مطلق داشته باشند.  برش ها و بخیه تا مدت ها بر سطح پوست آن ها نمایان است همچنین با عوارض نا خوشایند ی مانند التهاب،  تورم، کبودی و …. مواجه می باشند.

  • عوارض

پس از انجام فرآیند هایفوتراپی شما شاهد عوارض خاصی نخواهید بود کمی قرمزی و متورم شدن پوست از عوارض رایج و نا چیز پس از این تکنیک زیبایی است که پس از چند ساعت رفع می‌ شود اما در مقابل لیفت با جراحی با عوارضی مانند خونریزی،  عفونت،  ایجاد لخته‌ های خونی،  ریزش مو در ناحیه جراحی ،جای زخم و  برش همراه می باشد.

  • مدت ماندگاری

تنها مزیت لیفت با جراحی نسبت به فرآیند  هایفو تراپی مدت ماندگاری آن خواهد بود لیفت با جراحی نتایجی طولانی مدت دارد و در حدود ۱۰ تا ۱۲ سال می توانید  پوستی جوان و شاداب داشته باشید.  در صورتی که ماندگاری هایفوتراپی در حدود سه سال خواهد بود که پس از پایان این دوره نیاز به تمدید مجدد خواهید داشت.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

1زمان ریکاوری در هایفوتراپی چقدر است؟

بهترین مرکز هایفوتراپی و جوانسازی در اصفهان کجاست؟

طریقه انجام دقیق هایفوتراپی

نتیجه گیری :

هایفو تراپی یکی از روش های موثر و پر طرفدار برای زیبایی و جوان سازی پوست می‌ باشد.  با این تکنیک زیبایی می توان سریعاً همه چین و چروک های سطح پوست را بر طرف کرد و همچنین تاثیر بی نظیری در لیفتینگ و سفت شدن پوست خواهد داشت.  یکی از کاربرد های دیگر این فرایند از بین بردن چربی های تجمع یافته در بخش های مختلف بدن خواهد بود.

این تکنیک زیبایی دارای سه ویژگی منحصر به فرد می باشد  نتایجی مشابه با لیفت با جراحی به همراه دارد، نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده است و نیاز به مراقبت های خاص و ویژه نخواهد داشت بنابراین بدون درد سر،  پانسمان و جراحی مراحل درمان سپری می شود.

به دلیل تاثیرات شگفت انگیز این فرایند بر زیبایی و جوان سازی پوست باعث شده طرفداران آن روز به روز افزایش پیدا کنند و به صورت کاملا ایمن حتی چین و چروک های بخش های حساس صورت مانند پلک ها و دور لب را نیز مورد درمان قرار می‌ دهد.  نتایج بی نظیر این فرایند را مدیون امواج پر قدرت فرا صوت اولتراسوند می باشیم.

  این دستگاه لایه های عمیق پوست که در تکنیک جراحی کشیده و سفت می شود را تحت تاثیر قرار می دهد و بدون آسیب به بافت ها اعصاب و لایه های پوستی فرایند کلاژن سازی را افزایش می دهد.  هزینه این فرایند نسبت به لیفت با جراحی مناسب تر است و دیگر شما عوارض پس از لیفتینگ را تجربه نخواهید کرد و پس از پایان جلسه درمان می توانید بدون اعمال مراقبت های خاص فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و جوان سازی پوست مانند هایفوتراپی، آر اف فرکشنال،  مزونیدلینگ،  میکرو درم ابریژن،  هیدرودرم ابریژن و تکنیک های بی نظیر دیگر انجام می شود.  همه این خدمات توسط دستگاه های پیشرفته و مجهز زیر نظر بهترین متخصصین زیبایی انجام می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/pp72

لینک آپارات:https://aparat.com/v/zvrHW

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/dPMQwe8G

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
تبادل نظر در مورد تزریق چربی به صورت
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.