زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

طریقه انجام دقیق هایفوتراپی

طریقه انجام دقیق هایفوتراپی

طریقه انجام دقیق هایفوتراپی

قبل از اینکه بخواهید با نحوه استفاده از دستگاه هایفوتراپی آشنا شوید بهتر است نگاه کلی به این دستگاه داشته باشیم فرایند هایفو برای لیفتینگ و سفت کردن پوست  مورد استفاده قرار می گیرد.  محققان در طراحی این دستگاه از تکنولوژی پیشرفته و به روز دنیا استفاده کرده اند.

این دستگاه را می توان جایگزین عمل جراحی قرارداد و بدون ایجاد زخم و خونریزی بر پوست به نتایج ایده‌آلی دست یافت.  زیرا،  این دستگاه توانایی دارد که همه خطوط ریز و عمیق پوست را از بین ببرد و با کشیدگی و سفت شدن  پوست صورت و بدن افزایش تولید کلاژن نتایجی عالی به دنبال داشته باشد.

دستگاه پیشرفته هایفو با متصاعد کردن انرژی التراسوند در لایه های زیرین پوست گرما تولید می کند و با تحریک سلول های پوستی عضلات داخلی کشیده و سفت خواهد شد. حرارت این دستگاه برای بافت های مختلف و میزان افتادگی پوست متفاوت است و زیبا جویان عزیز می توانند در طی چند جلسه کوتاه به نتایج عالی دست یابند .

امروزه فرایند هایفو یکی از پر طرفدارترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست محسوب می شود که ما در طی این مطلب قصد داریم توضیحات کامل و جامعی در مورد آن ارائه دهیم.  پس پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

هایفوتراپی چیست ؟

فرایند زیبایی و جوان سازی هایفو تراپی یکی از روش های محبوب و پرطرفدار است که به معنی امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد . در این دستگاه پرتو های الترا سوند با قدرت و انرژی بالا بافت ها و عضلات زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و با افزایش دما در حدود ۶۵ تا ۸۰ درجه سانتیگراد سبب تحریک و تخریب سلول های پوستی در لایه درم می شود .

پس از آسیب سلول ها با ایجاد گرما در این ناحیه فرایند کلاژن سازی افزایش می یابد.  در نتیجه در طی جلسات درمان شاهد سفتی و منقبض شدن پوست خواهید بود. دستگاه های پیشرفته هایفو مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است و مزایای بی نظیری به دنبال دارد .

نتایج مثبت حاصل از این فرایند در طی ۳ تا ۶ ماه مشاهده می شود و با اعمال مراقبت های صحیح از پوست  می توان ماندگاری آن را تا سال ها افزایش داد.

نکات لازم در مورد مراحل انجام هایفوتراپی :

هم اکنون که شما را با فرایند زیبایی و درمانی ها یی که آشنا کردیم نوبت آشنایی با نکات لازم برای انجام این فرآیند می باشد.  استفاده از دستگاه هایفو نوعی روش زیبایی و تخصصی محسوب می شود و باید حتماً توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام شود .

کسانی که این خدمات را ارائه می دهند باید دوره های آموزشی کار با دستگاه را به خوبی فرا بگیرند و برای انجام این خدمات از دستگاه های استاندارد با برند های مرغوب استفاده کنند.

همان طور که می دانید دستگاه های پیشرفته هایفو می تواند با متصاعد کردن امواج اولتراسوند با انرژی بالا جوان سازی و زیبایی پوست را حاصل کند  در این روش دمای لایه های زیرین پوست در حدود ۶۵ تا ۸۰ درجه سانتیگراد افزایش می یابد بنابراین اگر طریقه انجام این فرآیند به صورت  نا درست و غیر اصولی انجام شود عوارض نا خوشایند ی به همراه خواهد داشت.

پس به طور جدی از انجام این فرایند در مکان های غیر تخصصی خود داری کنید و مطمئن شوید که پزشک شما همه آموزش های لازم را دریافت کرده است.   با توجه به این موارد می توانید از مزایا و کاربرد های بی نظیر این فرایند بهره مند شوید .

در حین انجام فرایند زیبایی و درمانی هایفو باید نکات ایمنی و بهداشتی به خوبی رعایت شود.  این موضوع یکی از مهم ترین بخش های این فرایند خواهد بود . همچنین متخصصین به موارد ی از قبیل

  • سلامتی و امنیت بیمار
  • رعایت حریم خصوصی متقاضیان بهداشت
  • آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی بدن

 توجه می کنند.

آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی بدن توسط پزشک امری ضروری است که شامل:

  • علت افتادگی پوست
  • آشنایی کامل با عضلات صورت و گردن
  • آشنایی با اجزای صورت و گردن نقاط انعقادی حرارتی پوست
  • میزان عمق لایه های پوست
  • چگونگی تحریک پوست برای تولید کلاژن
  • آشنایی با سلول های فیبروبلاست
  • چگونگی روند ترمیم و بازسازی زخم ها

 می باشد.

یکی از نکات مهم دیگر در انجام این فرآیند درمانی نحوه مشاوره و راهنمایی های اصولی به زیبا جویان عزیز می باشد تا بتوانند در حین درمان آرامش خود را حفظ کنند و اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید .

همچنین  متخصصین پس از معرفی این روش و ارائه مشاوره های لازم ناحیه مناسب را برای درمان تعیین خواهند کرد و موارد منفی و عوارض احتمالی را پیش بینی می کنند . متخصصین با بررسی شرایط افراد،  آن ها را از خطرات احتمالی و جانبی مطلع خواهند کرد و در مورد نتایج نهایی گفت و گو می کنند.

پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه نوبت انجام فرآیند هایفو خواهد بود. متخصصین در این زمینه باید با تکنیک های درمانی آشنایی کامل داشته باشند و تجهیزات را به طور درست برای بخش‌ مختلف صورت و بدن استفاده کنند تا مراحل درمان با ایمنی بالا و بدون خطر طی شود. بنابراین مواردی مانند

  • انتخاب مبدل مناسب
  • فاصله بین نقاط انعقاد حرارتی
  • عدم تداخل مناطق درمانی و چگونگی تنظیم دستگاه

 اهمیت بالایی دارد.  آشنایی با علائم هشدار دهنده و مناطق خطرناک در طی روند درمان و چگونگی پاسخ گویی بدن نسبت به واکنش ها توسط پزشک تعیین می شود . متخصصین برای کاهش عوارض توضیحات کاملی در مورد مراقبت های قبل آغاز جلسات برای زیبا جویان ارائه می دهند.

برای انجام فرآیند هایفوتراپی پاک سازی و بی حسی پوست انجام می شود و برای سهولت روند درمان از ژل مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می شود.  شاید با این ژل در هنگام انجام سونوگرافی آشنا باشید.  پس از پشت سر گذاشتن این مرحله دستگاه هایفو بر سطح پوست قرار می گیرد.

طول موج این دستگاه توسط نمایشگر مخصوص آن تحت نظر پزشک تنظیم می شود و پالس های اولتراسوند پس از عبور از لایه های سطحی بافت ها و عضلات زیرین پوست را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در درمان جوان سازی پوست با هایفو لایه های زیرین پوست به تدریج گرم می شود تا حدی که بافت های این ناحیه کشیده و سفت شود و بدن به تولید کلاژن بپردازد.

در جهت دست یابی به سفتی و لیفتینگ پوست مقادیر مناسبی از گرما به لایه های پوست نفوذ می کند بدون این که آسیبی به بافت های مجاور وارد شود.

 مدت زمان انجام این فرایند زیبایی و درمانی به میزان چین و چروک ها و افتادگی پوست بستگی دارد که در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.

جوان سازی پوست با هایفوتراپی :

جوان سازی پوست با فرآیند هایفو قدمت چندانی ندارد و اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای بالا کشیدن ابرو ها مورد تایید قرار گرفت و در طی ۵ سال اخیر برای چین و چروک های سینه و پوست گردن مورد استفاده قرار می گیرد.

این فرایند زیبایی و جوان سازی روشی کاملا ایمن و بی خطر است به طوری که جایگزین مناسبی برای عمل جراحی قرار گرفته البته،  میزان نفوذ پرتو های این دستگاه به شدت افتادگی و چین و چروک های سطحی پوست و خطوط ناشی از افزایش سن  بستگی دارد.  بنابراین در این دستگاه از چند کارتریج اصلی استفاده می شود که شامل :

  • کارتریج با عمق نفوذ ۱ و  ۱.۵  میلی متر که برای از بین بردن چین و چروک های خفیف و سطحی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کارتریج با عمق نفوذ ۳ میلی متر که با تحریک لایه میانی پوست جوان سازی حاصل خواهد شد.
  • کارتریج با عمق ۴.۵ میلی متر برای افزایش دمای لایه های ماهیچه ای پوست مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کارتریج با عمق نفوذ ۸ و ۱۳ میلی متر برای کاهش چربی های انباشته شده و حرارت در اعماق پوست مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 با توجه به کیفیت کارتریج دستگاه، نتیجه درمان  تحت تاثیر قرار می گیرد.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از کارتریج های  تولید شده در کشور آمریکا استفاده می شود و رضایت قطعی زیبا جویان عزیز را به همراه خواهد داشت.  برای کسب نتایج مطلوب از مزایای بی‌ نظیر فرایند هایفو می توانید با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس بگیرید.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفوتراپی

کاربرد ها و مزایای هایفوتراپی :

با توجه به نظر  جراحان پلاستیک و زیبایی ایالات متحده فرایند هایفو جزو  روش های موثر برای جوان سازی بدون جراحی می‌ باشد که می‌ تواند جایگزین مناسبی برای لیفت صورت با جراحی باشد .

این فرایند زیبایی از سال ۲۰۰۸ تا اکنون پیشرفت زیادی داشته است و در زمینه پزشکی و زیبایی کاربرد فراوانی دارد . در چند سال اخیر طرفداران این فرایند در حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.  از مزایای بی نظیر این روش می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست
  • لیفتینگ و سفت کردن پوست ناحیه گردن و غبغب
  • بالا کشیدن گونه ها،  ابرو ها و پلک ها
  • بهبود وضعیت خط چانه و کانتورینگ صورت
  • سفتی و صاف شدن پوست
  • لیفت گردن و دکلته
  • برطرف کردن خط خنده
  • چین و چروک های اطراف لب ها
  • مورد استفاده برای انواع تیپ های پوستی
  • زاویه سازی صورت
  • درمان غبغب

فرایند زیبایی و درمانی هایفو را می توان برای بخش های مختلف  صورت ، گردن و دکلته ، بازو ها ، ران ها و شکم مورد استفاده قرار داد و نتایجی عالی و طولانی مدت به دنبال دارد.

مزایا

روش درمانی و زیبایی هایفو جز پیشرفته‌ ترین روش‌ های غیر تهاجمی است که مزایای بی‌ نظیری به همراه دارند که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برای دست یافتن به نتایج دلخواه و مورد نظر یک تا سه جلسه درمان کافیست.
  • نتایج حاصل از این فرایند طولانی مدت است و جلسات انجام فرایند هایفو  در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود و در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد.
  • پس از انجام هایفو نیاز به استراحت و دوره نقاهت نمی باشد و روند درمان آسان و بدون دغدغه سپری خواهد شد .
  • در این روش هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نخواهد شد و نیاز به پانسمان نمی باشد.
  • با اعمال مراقبت های مناسب می‌ توان ماندگاری آن را افزایش داد و حتی می توان با روش های مختلفی مانند میکرونیدلینگ ترکیب کرد.
  • هزینه فرایند زیبایی هایفو نسبت به عمل جراحی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

معمولاً این روش زیبایی و غیر تهاجمی برای رده سنی ۳۰ تا ۷۵ سال در جهت برطرف کردن شلی و افتادگی خفیف تا متوسط پوست انجام می‌ شود و می‌ تواند به شکل مطلوبی سرعت پیری پوست را به تعویق بیاندازد.

منظور اصلی از انجام این فرایند کاهش سرعت پیری پوست خواهد بود  همچنین متقاضیان هر چه سن پایین تری داشته باشند نسبت به درمان پاسخ بهتری خواهند داد.

 متقاضیان بالای ۲۵ سال می توانند از این روش برای پیشگیری از علائم پیری بر چهره استفاده کنند .

کسانی که به دلیل آفتاب سوختگی دچار آسیب های پوستی شده اند و حالت کشسانی پوست خود را از دست داده اند  می توانند در طی چند جلسه،  زیبایی و شادابی پوست خود را باز یابند.

کسانی که با افتادگی و شل شدگی شدید پوست در ناحیه گردن و صورت مواجه هستند معمولاً نمی توانند نتایج مطلوبی از این فرایند حاصل کنند و متخصصین برای این افراد  لیفت با جراحی را پیشنهاد می‌ دهند.

البته،  کسانی که با مشکلاتی از قبیل عفونت،  زخم،  آکنه های کیستی و ایمپلنت های فلزی مواجه هستند نمی توانند از مزایای بی نظیر هایفو بهره مند شوند.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین ما قبل از ارائه هر خدمات درمانی و زیبایی شرایط متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند و بر اساس شرایط بدنی، سن افراد و اهداف آن ها بهترین راه کار درمانی و زیبایی را پیشنهاد خواهند داد.

عوارض هایفوتراپی چیست ؟

فرایند زیبایی و درمانی هایفو یکی از روش های ایمن و بی خطر معرفی می شود که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و استاندارد انجام خواهد شد.  یکی از عوارض جانبی پس از انجام این عمل تورم پوست است که به دلیل تخریب انتخابی سلول ها حاصل می شود تا بتواند کلاژن بیشتری تولید کند.

بنابراین این علائم کاملاً طبیعی است و در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود. یکی از عوارض احتمالی و نادر دستگاه هایفو آسیب به اعصاب و عضلات صورت می باشد که بر اساس مطالعات حاصل شده درصد کمی از متقاضیان دچار این عارضه می‌ شوند که به دلیل عدم مهارت و تخصص پزشک حاصل می شود.

در فرایند زیبایی و درمانی هایفو میزان کمی از بافت پوست مورد هدف قرار می گیرد و تا حدودی بافت ها منقبض شده تا بتوانند تولید کلاژن را افزایش دهد.   با هدف لیفتینگ و افزایش سفت کنند گی پوست دما در لایه های عمیق افزایش می یابد اما آسیبی به بافت ها و لایه های مجاور وارد نمی کنند.

احساسی که در هنگام تمرکز امواج فرا صوت بر لایه ها خواهید داشت و یا احساس سوزن سوزن شدن،  کاملاً طبیعی است که در جهت تحریک کلاژن سازی انجام می شود.  احساس ناراحتی در حین انجام لیفتینگ در نواحی استخوانی مانند فک و چانه کمی بیشتر است.

متخصصین ما همواره تلاش می‌ کنند که شما در حین درمان هیچ احساس بدی نداشته باشید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرایند زیبایی و درمانی هایفو با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن ساخت کشور آمریکا انجام می‌ شود . تا کنون در این کلینیک گزارشی مبنی بر خطرات احتمالی اعلام نشده است و همه زیبا جویان از خدمات این کلینیک رضایت کامل حاصل کرده اند.

هزینه هایفوتراپی چقدر است ؟

اگر برای انجام فرآیند هایفو به کلینیک های مختلفی سر بزنید قطعاً متوجه تفاوت قیمت ها در هر کلینیک خواهید بود . البته این فرایند زیبایی هزینه مناسب تری نسبت به  عمل جراحی خواهد داشت.

زیرا در این روش نیاز به اتاق عمل ، بی هوشی و بستری شدن در بیمارستان نخواهد داشت.  پس از انجام فرآیند هایفو  می توان به راحتی کلینیک را ترک کرد و به فعالیت‌های روزانه ادامه داد.  عوامل مختلفی هزینه های این فرایند درمانی و زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل

  • تعداد جلسات
  • میزان آسیب های پوستی
  • ناحیه درمان
  • هدف از انجام فرآیند هایفو
  • مهارت و تخصص پزشک
  • برند و مارک دستگاه
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 خواهد بود.  در برخی از کلینیک ها با تبلیغات پر زرق‌ و برق سعی می کنند خدمات خود را بیشتر از آنچه که هست جلوه دهند پس فریب تبلیغات را نخورید و در مورد معتبر بودن کلینیک و خدمات آن کاملاً تحقیق کنید تا بتوانید با هزینه ای مناسب نتایج عالی حاصل کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با هزینه های معقول و استاندارد انجام می شود.  زیبا جویان عزیز می توانند با خیال راحت از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوند.  اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی حاصل کنید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی :

قرار گرفتن در معرض نور خورشید سبب آفتاب سوختگی پوست خواهد شد و در صورتی که  پوست برنزه یا آفتاب سوخته باشد نمی توان از فرایند هایفو استفاده کرد. همچنین باید قبل از جلسات این فرایند زیبایی از تحریک کردن پوست با مواد شیمیایی خود داری کنید . زیرا،  نمی توان نتایج مطلوبی از روند درمان حاصل کرد.

 اگر می خواهید برای جوان سازی پوست خود فرایند هایفو را انتخاب کنید دو هفته قبل از انجام این عمل مصرف آنتی بیوتیک ها،  دارو های رقیق کننده و ضد التهابی را متوقف کنید زیرا مصرف برخی از آن ها میزان حساسیت پوست را افزایش می دهد.

مراحل انجام جوان سازی پوست با هایفو به صورت کاملا ایمن سپری می شود .

کسانی که قبل از انجام این عمل سابقه گلودرد یا تب دارند و یا بر سطح پوست خود با زخم های سرد مواجه هستند نمی‌ توانند از این روش زیبایی و درمانی استفاده کنند. بنابراین متخصصین توصیه می کنند قبل از آغاز جلسات درمان نباید هیچ گونه مشکلی در  بدن خود داشته باشند.

روزی که به کلینیک مراجعه می کنید از آرایش کردن و استفاده از محصولات مراقبتی پوست خود داری کنید.

سعی کنید اضطراب خود را کنترل کنید زیرا این روش زیبایی و درمانی به صورت غیر تهاجمی و بدون درد انجام می‌شود و اضطراب شما بیهوده است.  اگر نتوانستید ترس و دلهره خود را کاهش دهید متخصصین دارو های ضد اضطراب را پیشنهاد می کنند .

چند روز قبل از انجام هایفو از لایه برداری، وکس کردن ، برطرف کردن مو های زائد،  برنزه کردن پوست بپرهیزید.

 قبل از آغاز جلسات هایفو با نوشیدن مایعات زیاد پوست بدن خود را هیدراته کنید.

 اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.

مراقبت های پس از هایفوتراپی :

پس از انجام فرایند هایفو  تا چند هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید . متخصصین توصیه می‌ کنند ۴ تا ۶ هفته پس از انجام این فرایند در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

البته،  این توصیه قبل از انجام هایفو نیز پیشنهاد می شود.  زیرا، نور خورشید احتمال بروز هایپرپیگمنتیشن و تیرگی پوست را افزایش می دهد.  همچنین باعث آفتاب سوختگی و آسیب به پوست خواهد شد.

استفاده از کلاه و کرم های ضد آفتاب یکی از مراقبت های مهم پس از انجام هایفو می باشد.  برای محافظت از پوست خود از ضد آفتاب های مقاوم با spf  بالا تر از ۳۰ استفاده کنید.

 از رفتن به سولاریوم خود داری کنید زیرا، یکی از دلایل مخرب پوست اشعه UV این دستگاه می باشد.

از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی خودداری کنید.  زیرا باعث کاهش اثرات درمان می‌شود و با درگیر کردن کبد حذف سلول های چربی، سم زدایی و دفع آن ها دچار مشکل خواهد شد.

پس از انجام هایفو از خاراندن پوست خود داری کنید .چون ، پوست در این مرحله بسیار حساس است و با کوچکترین فشار دچار آسیب می‌ شود و اثرات درمان کاهش می یابد.

با نوشیدن مایعات زیاد بدن و پوست خود را هیدراته کنید.  مصرف چای و قهوه پس از انجام هایپر ممنوع می باشد و میوه ها سبزیجات و مایعات سالم را جایگزین آن قرار دهید.

 اگر آب مورد نیاز پوست و بدن شما به میزان کافی تامین شود می توانید تاثیرات درمان را افزایش دهید.

از رفتن به حمام داغ ، ،جکوزی، سونا و موارد مشابه خود داری کنید.  همچنین از شست و شوی پوست با آب سرد و قرار دادن کمپرس سرد بر ناحیه درمان  بپرهیزید.  چون،  باعث افزایش التهاب و آسیب های پوستی خواهد شد.

سه  روز پس از انجام هایفو از محصولات آرایشی استفاده نکنید زیرا،  ممکن است باعث بروز حساسیت و واکنش های پوستی شود.

 از وکس کردن و لایه برداری و برنزه کردن پوست بپرهیزید.

 دو روز پس از انجام هایفو می توانید از محصولات مراقبتی استفاده کنید و از مرطوب کننده های ملایم و غیر معطر استفاده کنید .

اگر می خواهید از سبک های دیگر جوان سازی مانند لایه برداری،  تزریق بوتاکس و تزریق ژل استفاده کنید این خدمات را به یک هفته بعد از هایفو موکول کنید.

سه روز از انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزش کردن خود داری کنید.

 لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به صورت شما فشاری وارد نشود.

هایفوتراپی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هایفوتراپی

اثرات و نتایج :

طبق نتایج به دست آمده در حدود ۹۴ درصد از کسانی که برای جوان سازی پوست فرایند زیبایی و درمانی هایفوتراپی را انتخاب کرده اند نتایج قطعی و رضایت بخشی حاصل کرده اند. ۲۰ درصد افراد بلافاصله پس از درمان شاهد نتایج خواهند بود و متقاضیان دیگر به مرور زمان و افزایش تولید کلاژن سازی در طی ۳ تا ۶ ماه به نتایج قطعی دست می یابند.

اگر چه این فرایند زیبایی همانند لیفت با جراحی ماندگاری دائمی ندارد اما می توان ۳ تا ۵ سال از اثرات بی نظیر آن بهره مند شد. البته،  عوامل مختلفی از قبیل مراقبت از پوست،  قرار نگرفتن در معرض نور خورشید،  تغذیه مناسب،  نوشیدن مایعات و استفاده از محصولات مناسب ماندگاری فرایند هایفو را افزایش می دهد و تا سالیان طولانی تاثیرات آن بر پوست باقی می ماند .

در این روش زیبایی با استفاده از پرتو های پر قدرت الکترو سوند لایه های عمیق پوست کشیده و سفت می شود.  این لایه ها دقیقاً بافت هایی هستند که در حین جراحی و لیفتینگ صورت تغییر می کند و شما می توانید نتایجی در حد جراحی حاصل کنید بدون اینکه برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد شود.

یکی از مزیت های بی نظیر دیگر فرایند هایفو ترکیب آن با روش های زیبایی دیگر از قبیل میکرونیدلینگ می باشد و تاثیرات درمان را افزایش می دهد.  با کشیدگی و سفت شدن بافت ها و لایه های پوستی و استفاده از میکرونیدلینگ می توان انواع آسیب های پوستی را مورد درمان قرار داد و نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل کرد . از نتایج بی نظیر هایفو می توان به موارد ی از قبیل  :

  • بهبود یافتن خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست
  • بر طرف شدن خطوط سطح پوست
  • لیفت ابرو و گونه ها
  • لیفتینگ پوست گردن
  • بهبود لایه های سطحی پوست
  • به تعویق افتادن روند پیری

 می باشد.

دوره نقاهت پس از هایفوتراپی چقدر است ؟

زیبا جویان عزیز می توانند بلافاصله پس از انجام فرایند زیبایی هایفو بدون هیچ محدودیتی فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند و در هر صورت اعمال مراقبت ها پس از این عمل تاثیرات درمان را افزایش می دهد.

متخصصین در دوره بهبودی توصیه می کنند از قرار دادن پوست در معرض هوای سرد و گرم خودداری کنید و حتما از مرطوب کننده های مناسب و ضد آفتاب با spf بالا استفاده کنید . با نوشیدن مایعات زیاد بدن و پوست خود را هیدراته کنید و مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی را تا ۴۸ ساعت کنار بگذارید.

 پس از انجام فرآیند هایفو ممکن است تا چند ساعت با قرمزی و تورم  پوست مواجه شوید.  حس سوزن سوزن شدن و بی حسی پوست علائمی کاملاً گذرا و موقتی است که در زمان کوتاهی برطرف می شود.  اگر مدت زمان هر یک از علائم طولانی مدت شد حتماً به پزشک اطلاع دهید.

 تعداد جلسات هایفوتراپی چقدر است ؟

تعداد جلسات هایفو بر اساس میزان شل شدگی و افتادگی پوست و عمق چین و چروک ها توسط پزشک متخصص تعیین می شود. متخصصین در جلسه مشاوره پس از معاینه و بررسی پوست تعداد جلسات را تعیین می کنند.

کسانی که با شل شدگی و افتادگی خفیف پوست مواجه هستند در طی یک جلسه مورد درمان قرار می گیرند و برخی دیگر برای دست یافتن به نتایج ثابت و پایدار به دو تا سه جلسه درمان نیاز خواهند داشت. لازم به ذکر است که بدانید پس از انجام هایفو نباید انتظار معجزه داشته باشید زیرا ممکن است به مرور زمان و طی ۳ تا ۶ ماه شاهد تاثیرات و  افزایش کلاژن سازی و بازسازی پوست باشید .

کسانی که با افتادگی شدید پوست مواجه هستند نمی توانند نتایج مطلوبی از این فرآیند درمانی حاصل کنند متخصصین برای این افراد  لیفت با جراحی را پیشنهاد می کنند . هر جلسه هایفو تراپی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد. البته،  مدت زمان آن بر اساس وسعت پوست،  میزان افتادگی و شلی پوست و مهارت پزشک متغیر خواهد بود. متخصصین برای ماندگار کردن نتایج و پیشگیری از روند پیری پوست جلسات هایفو را به طور سالیانه پیشنهاد می کنند .

تفاوت هایفوتراپی با  با جراحی چیست ؟

همان طور که می دانید عوارض فرایند هایفو نسبت به عمل جراحی بسیار کم است و شما می توانید نتایجی در همین حد حاصل کنید. تنها تفاوت آن مدت ماندگاری درمان خواهد بود پس شما می توانید برای پایداری و تثبیت نتایج به طور سالیانه برای انجام این فرایند زیبایی و غیرتهاجمی اقدام کنید.  از تفاوت های اساسی بین این دو تکنیک زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اینویسیو

لیفت صورت با جراحی به صورت کاملاً تهاجمی انجام می شود در صورتی که برای فرایند هایفو بدون جراحی،  بدون نیاز به برش و بخیه و آسیب بافت های پوستی انجام می شود.

  • هزینه

قطعاً هزینه هایفو نسبت به عمل جراحی بسیار کم است.  در این روش بدون نیاز به اتاق جراحی،  فرایند بی هوشی و بستری شدن در بیمارستان مراحل درمان طی می شود . در صورتی که پس از انجام لیفت با جراحی باید ساعت ها در اتاق عمل بمانید.

همه مراحل درمان با بی هوشی طی می‌شود و پس از پایان جراحی به مدت دو تا سه روز در بیمارستان می مانید همچنین به مدت ۲ تا ۳ هفته باید دوره نقاهت طولانی مدت و دشواری را پشت سر بگذارید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%ba%d8%a8%d8%ba%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d9%88-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

نتیجه گیری:

در طی مطلب پیش رو ، شما را با روش صحیح فرآیند هایفوتراپی آشنا کردیم.  در این روش جوان سازی پوست با کمک انرژی امواج التراسوند انجام می شود و با مورد هدف قرار دادن لایه های زیرین و عمیق پوست فرایند کلاژن سازی افزایش می یابد .

در این روش هیچ آسیبی به بافت ها و لایه های مجاور آن وارد نخواهد شد و با حرارت دادن سلول ها و لایه های پوستی بافت آن گرم شده و با تخریب انتخابی سلول ها تولید کلاژن افزایش می‌ یابد.

کلاژن یکی از پروتئین های ضروری پوست است که سبب استحکام و قوام پوست خواهد شد و به مرور زمان با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن شاهد چین و چروک‌ ها و خطوط و افتادگی پوست خواهید بود . هر چه میزان تولید کلاژن در بدن افزایش یابد قطعاً پوستی سفت و جوان تر خواهید داشت .

روش زیبایی هایفو را می توان برای بخش های مختلف صورت مانند پوست اطراف چشم ،  پیرامون دهان،  چانه ، گردن و دکلته  و حتی بخش های مختلف بدن مانند بازو ها،  شکم و ران مورد استفاده قرار داد.

 طبق نظر متخصصین این روش با مقایسه با روش های دیگر نتایج مطلوب و بهتری به دنبال دارد و سه برابر لیزر و یک و نیم برابر فرایند آر اف به تولید کلاژن خواهد پرداخت و می ‌توانید نتایجی در حدود لیفت با جراحی حاصل کنید .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود . همه این خدمات با دستگاه های پیشرفته با برند های جهانی انجام خواهد شد و زیبا جویان عزیز بدون مشاهده عارضه خطرناک و احتمالی نتایج عالی و رضایت بخش حاصل خواهند کرد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/qoq5

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.