زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

عمل زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن

عمل زیبایی واژن :

امروزه خانم ها در کنار زیبایی صورت و اندام خود به زیبایی اندام تناسلی نیز توجه می کنند و در حال حاضر از انواع جراحی زیبایی دستگاه تناسلی زنان که در طی آن طیف وسیعی از اقدامات بر روی دستگاه تناسلی زنان انجام می‌ شود تا تغییراتی در جهت زیبایی و عملکرد این اندام ایجاد کنند. این جراحی ها متنوع اند و بر اساس اهداف کاربرد های آن ها مورد توجه قرار می گیرد که شامل

  • لابیا پلاستی
  • واژینو پلاستی
  • افزایش G_ Spot
  • برداشتن پوست یا روکش کلیتوریس
  • فرونو پلاستی
  • رینو پلاستی
  • منو پلاستی می باشد که ما در طی مطلب رو به رو قصد داریم به عمل زیبایی لابیاپلاستی که امروزه جزء رایج ترین عمل های زیبایی دستگاه تناسلی خانم ها می باشد بپردازیم.

 عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی در جهت تغییر شکل ظاهری واژن انجام می شود .بنابراین در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در مورد نحوه انجام مراقبت ها عوارض و مزایای این فرایند زیبایی اطلاعات کاملی حاصل کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

عمل زیبایی واژن (لابیاپلاستی) چیست ؟‌

لابیاپلاستی یکی از عمل های زیبایی مخصوص خانم ها می باشد که متخصصین شکل ظاهری لبه های داخلی یا بیرونی واژن را تغییر می دهند تا زیبایی خود را حاصل کنند. بر اساس آمار حاصل شده  خانم هایی که به این عمل زیبایی گرایش دارند که قصد دارند اندازه یا طول لبه های داخلی واژن خود را کوچکتر کنند.

البته از نظر علمی تا کنون اندازه مشخصی برای لبه های واژن تعیین نشده است اما بهترین حالت برای بیشتر خانم ها حالتی است که لبه های داخلی از لبه های بیرونی آن ها بزرگتر نباشد. لازم به ذکر است که در این جراحی می توان مقدار اضافی کلیتوریس را نیز حذف کرد.

چرا زنان به دنبال عمل زیبایی واژن هستند ؟

ساختار ظاهری لابیا در خانم ها و حتی دختران جوان کاملاً متفاوت است  و در طول دوران مختلف زندگی نیز دچار تغییر خواهد شد. لبه های واژن بزرگ و ناهموار مشکلات زیادی برای آن ها به دنبال دارد . بافت عضلانی بیش از حد و چین و چروک های نا هموار و زیاد یکی از مشکلات رایج زیبایی در خانم ها محسوب می شود.

معمولاً خانم هایی که از شکل و اندازه لابیا ی خود رضایت ندارند در روابط جنسی نمی توانند اعتماد به نفس کافی داشته باشند و در مقابل شریک جنسی خود خجالت زده می شوند و یا اینکه در حین مقاربت احساس درد شدید خواهند داشت و نمی توانند از یک ارتباط با کیفیت لذت ببرند.

 بزرگ بودن لبه های واژن برای خانم هایی که دوست دارند لباس های تنگ بپوشند آزاردهنده خواهد بود. بنابراین فرد برای رفع نگرانی های خود مجبور ند دائم لباس های گشاد بپوشند و محدودیت‌ های زیادی در انتخاب لباس خواهند داشت . این مشکلات برای برخی افراد پیچیده تر است و لبه های واژن به قدری بزرگ است که دائماً دچار تحریکات مزمن و ایجاد ناراحتی در هنگام تمرین های ورزشی،  هنگام کار کردن و حتی انجام وظایف روزمره خواهند شد.

همه مشکلات ذکر شده را می توان با عمل زیبایی لابیاپلاستی که معمولاً توسط متخصصین زنان و زایمان و یا متخصصین زیبایی به صورت سر پایی بر طرف می شود. پس از دلایل اصلی گرایش خانم ها به عمل لابیاپلاستی به شرح زیر می باشد.

  • احساس درد در هنگام برقراری رابطه جنسی
  • داشتن ظاهری زیبا و تمیز
  • ایجاد تقارن در دو طرف واژن
  • کاهش تحریکات کلیتوریس
  • احساس درد در هنگام فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری
  • محدودیت در هنگام لباس پوشیدن
  • احساس کشیدگی، سایش و سوزش
  • درمان عفونت های پی در پی

 می باشد . قبل از این که بخواهیم شما را با انواع تکنیک های عمل زیبایی واژن آشنا کنیم بهتر است نگاهی کلی به آناتومی دستگاه تناسلی خانم ها بیندازیم تا با این اندام  بیشتر آشنا شوید.

واژن
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-واژن

آناتومی دستگاه تناسلی خانم ها

با توجه به این که جراحی زیبایی زنان روشی عملکردی است باید زیبا جویان عزیز اطلاعات دقیق تری از عملکرد واقعی آن حاصل کنند. به طور کلی دستگاه تناسلی خانم ها از چند قسمت تشکیل شده است که یکی از  قسمت ها از مونس پوبیس یا سقف دستگاه تناسلی می باشد.

اگر شما دستگاه تناسلی خانم ها را همانند مثلثی در ذهن در نظر بگیرید قسمت ضلع فوقانی یا قسمت بالایی این ناحیه را مونس پوبیس می نامند . قسمت دیگر لابیا ماژور از که دو ضلع مثلث را در نظر می گیرند .لبه های کوچک به قسمت داخلی دو ضلع گفته می شود و غدد بارتولین و کلیتوریس بخش های دیگر خواهند بود.

دستگاه تناسلی خانم ها در بخش خارجی سه عملکرد مهم را بر عهده دارد.

  • ورود اسپرم به بدن توسط بخش خارجی انجام می شود که در جهت باروری مورد توجه خواهد بود .
  • پیشگیری از عفونت به داخل ناحیه تناسلی بدن از قبیل تخمدان رحم و قسمت های دیگر
  • احساس لذت در هنگام مقاربت که در جهت رفع نیاز های جنسی مورد توجه خواهد بود.

مونس پوبیس بخش فوقانی مثلث یا همان سقف دستگاه تناسلی است که به صورت بافتی چربی روی استخوان پوبیس و لگن را پوشانده است و غدد سبابه در این ناحیه قرار دارد و میزان ترشحات چربی در این بخش بیشتر است.

لبه های بزرگی لابیا ماژور :

دو ضلع مثلث لب های بزرگ واژن است که دارای چین خوردگی های فراوانی است که در رسیدن به سنین بلوغ رنگ آن تیره تر می شود و معمولاً باعث نا رضایتی افراد زیادی خواهد بود .‌خوشبختانه امروزه می توان با فرایند لیزر برای روشن سازی و جوان سازی این ناحیه اقدام کرد.

از نظر آناتومی محل قرارگیری بیضه ها در آقایان همانند قرارگیری لابیا ماژور در اندام تناسلی خانم ها می باشد . لب های بزرگ لابیا شامل غدد عرق و سبابه می باشد که در هنگام مقاربت جنسی روانسازی بر عهده این ناحیه خواهد بود. در دوران بلوغ شاهد مو های زائد در این ناحیه می باشید که می توان با کمک فرایند لیزر برای همیشه از شر آن ها راحت شد.

در عمل زیبایی واژن لابیا ماژور بیشترین تغییرات را خواهد داشت . خانم هایی که لاغر هستند و یا به دلیل انجام فعالیت های ورزشی سنگین مانند دوچرخه سواری دائماً با است که ها که لب های لابیا ماژور هستند و یا نمی توانند لباس های تنگ بپوشند در جهت کوچک کردن این ناحیه اقدام می کنند تا شکل ظاهری این ناحیه را تغییر دهند. حتی برخی افراد به جای عمل زیبایی لابیاپلاستی با تزریق چربی و ژل تغییراتی در این ناحیه ایجاد می کند.

لبه های کوچک یا لابیا مینور

لابیا مینور دو زائده  است که در داخل لبه های بزرگ قرار گرفته است و ممکن است بسیار کوچک باشد .در برخی مواقع اندازه آن در حدود ۵ تا ۶ سانتیمتر می باشد. عواملی مانند سن،  بلوغ ، نزدیکی زیاد،  افزایش سن ، زایمان طبیعی و ژنتیک باعث بزرگ شدن لابیا مینور و احساس نارضایتی در خانم ها می شود.

لبه های کوچک واژن در دستگاه تناسلی در بخش ورودی واژن مجاری ادراری را می پوشاند و عملکرد خاصی بر عهده ندارد. در بیشتر مواقع خانم ها از ایجاد تغییرات در لابیا ی کوچک می‌ ترسند و از  بین رفتن لذت جنسی شان در هنگام برقراری جنسی هراس دارند .

بهتر است بدانید که قسمت صورتی رنگی است که در هنگام برقراری رابطه جنسی کمی متورم می شود و پررنگ تر خواهد شد. در زمانی که لابیاپلاستی انجام می شود در این ناحیه اندازه متقارن ایجاد خواهد شد و شکلی طبیعی در ناحیه تناسلی ایجاد می‌ کند تا خانم ها در هنگام پوشیدن لباس انجام فعالیت های ورزشی راحت تر باشد.

پرینه:

در ورودی واژن و مقعد پرینه قرار دارد که طول آن تقریباً ۲.۵ تا ۵.۵ می باشد.  البته اندازه  پرینه در همه خانم ها کاملاً متفاوت است که عواملی مانند  افزایش سن ،نوسانات وزنی و مقاربت زیاد تغییراتی در این ناحیه ایجاد می کند و چین و چروک ها و تیرگی ها بیشتر خواهد شد و حالتی آویزان پیدا می کند که به صورت پوستی نازک مشاهده خواهد شد.

  اگر در هنگام زایمان طبیعی بخیه ها به طور حرفه ای ایجاد نشود ممکن است باعث آزار اذیت خانم ها شود. امروزه می توان با کمک عمل جراحی این مشکل را به طور کامل برطرف کرد. لیفت با نخ،  جراحی و لیزر راه کار هایی است که برای بازگرداندن پرینه به حالت طبیعی و رفع گشادی واژن انجام می شود .‌ قسمت های لبه های بزرگ تری تشکیل شده اند لبه های کوچک از غشای مخاطی درست شده اند بنابراین این قسمت حالتی لزج و روان دارد.

کلیتوریس :

کلیتوریس در واقع همان برجستگی بالای لبه های کوچک واژن است که به شکل چین خوردگی است. کلیتوریس در برقراری رابطه جنسی و تحریک و رسیدن به ارگاسم نقش مهمی ایفا می کند و در برخی از خانم ها این ناحیه دچار تغییراتی می شود . این تغییرات ممکن است به صورت ژنتیکی و یا اختلالات هورمونی اتفاق بیفتد و اذیت خانم ها را به دنبال دارد . خوشبختانه امروزه می توان با عمل جراحی هودو پلاستی چین خوردگی های این ناحیه را برطرف کرد.

واژن
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-واژن

انواع تکنیک های عمل زیبایی واژن :

روش های مختلفی برای جراحی زیبایی لابیاپلاستی مورد استفاده قرار می‌ گیرد که دو تکنیک trimو  wedge مورد توجه متخصصین زیبایی خواهد بود که در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد هر کدام ارائه خواهیم داد.

  • تکنیک trim

در این تکنیک برش ها در لبه های داخلی کلامپ ایجاد می شود و بخیه زده خواهد شد این تکنیک زیبایی در حدود یک ساعت طول می کشد.

  • تکنیک wedge

برای انجام این تکنیک زیبایی برشی V شکل در لبه های لابیا مینور ایجاد می شود و بیشترین بافت های اضافه از قبیل تیرگی ها و چین خوردگی ها برداشته می شود.  این تکنیک لابیاپلاستی به زمان بیشتری نیاز دارد اما نتایج بهتری به همراه خواهد داشت.

مراحل هر دو تکنیک زیبایی به صورت سر پایی انجام می شود و درد آن با استفاده از بیحسی موضعی کنترل خواهد شد . قبل از ارائه هر یک از تکنیک ها متخصصین توضیحات کاملی در مورد نحوه جراحی و مراقبت هایی که باید انجام دهید ارائه می دهند. شما نیز در جلسه مشاوره در مورد انتظارات و اهداف خود گفت و گو خواهید کرد.

در برخی از کلینیک های تخصصی مراحل انجام عمل لابیاپلاستی با استفاده از دستگاه های پر قدرت لیزر انجام می شود.  در این روش برش ها با استفاده از فرایند لیزر بسته می شود در نتیجه میزان خونریزی و عوارض پس از جراحی به حداقل می رسد.  در این روش مراحل عمل با دقت بالا ترین سپری خواهد شد پس از پایان جراحی لابیاپلاستی زیبا جویان عزیز می توانند مرخص شوند و دوره نقاهت را در منزل پشت سر بگذارند.

مزایا و کاربرد های عمل زیبایی واژن :

  • ایجاد قرینگی بین اندازه و فرم کلی لابیا ها

عوامل مختلفی مانند ژنتیک، افزایش سن و برخی عوامل دیگر باعث می شود که تغییراتی در شکل لابیا ایجاد شود و باعث بد شکلی در این ناحیه خواهد شد. با انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی می توان واژن متقارن و زیبا را تجربه کرد.

  • درمان افتادگی و شلی لابیا

بیشتر خانم ها با انجام زایمان های پشت سر هم و کشیدگی در ناحیه لابیا شکل لابیا ی آن ها افتاده و آویزان خواهد شد. که به مرور زمان افزایش می یابد .در نتیجه می توان با کمک عمل لابیاپلاستی زیبایی از دست رفته را مجدداً به اندام تناسلی باز گرداند.

بزرگ شدن لابیا مشکلات زیادی برای آن ها به دنبال دارد و نمی توانند به فعالیت های ورزشی مورد علاقه خود بپردازند در این شرایط عمل لابیاپلاستی پیشنهاد مناسبی خواهد بود و درد و ناراحتی را در هنگام ورزش کردن از بین می برد. خانم ها پس از انجام عمل لابیاپلاستی احساس سرزندگی و جوانی خواهند داشت و در روابط جنسی لذت بیشتری را احساس خواهند کرد.

با انجام عمل لابیاپلاستی تیرگی ها و بافت های اضافه لابیا حذف می شود و واژن حالتی زیبا و یکدست پیدا می کند.

 تحریکات مزمن مثانه ،  سوزش و ساییدگی دائمی و عفونت های مکرر مورد درمان قرار می گیرد. همه مراحل انجام لابیاپلاستی به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. بنابراین شما عوارض پس از بی هوشی را تجربه نخواهید کرد.

 دوره نقاهت پس از لابیاپلاستی طولانی مدت نخواهد بود و شما پس از ۵ تا ۷ روز می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

 نتایج حاصل از عمل زیبایی واژن دائمی است و با برداشتن بافت های اضافه مشکلات شما برای همیشه برطرف خواهد شد.

کاربرد ها

  • تغییر و بهبود ساختار ظاهری واژن
  • برقراری تقارن در دو طرفه واژن
  • از بین بردن قسمت های تیره و چین های اضافه لابیا
  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش لذت در هنگام برقراری رابطه جنسی
  • استحکام بنیان خانواده
  • پیشگیری از بروز عفونت های مکرر
  • درمان تحریکات مزمن مثانه
  • پیشگیری از ساییدگی و عرق سوز شدن لابیا
  • درمان التهاب ، سوزش و خارش

بهترین کاندیدای عمل زیبایی واژن چه کسانی هستند ؟

با در نظر گرفتن شرایط رشد و بلوغ جنسی روند پیر شدن پوست در همه خانم ها متفاوت می باشد و شرایط یکسانی ندارند . بنابراین نمی توان برای انجام عمل لابیاپلاستی سن دقیقی را مشخص کرد. با در نظر گرفتن همه این اوصاف متخصصین عمل لابیاپلاستی را برای دختران بالای ۲۰ سال تا خانم های ۵۰ ساله مناسب می دانند.

خانم هایی که در سنین بالاتر از ۵۰ قرار دارند می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند اما ممکن است در بهبود یافتن بخیه ها دچار مشکل شوند . بنابراین متخصصین توصیه می کنند قبل از رسیدن به این سنین برای انجام عمل لابیاپلاستی اقدام کنید. همچنین در مورد دختران زیر ۲۰ سال ممکن است به بلوغ جنسی و رشد کامل نرسیده باشند .بنابراین پس از پشت سر گذاشتن دوران ممکن است لابیا ی آن ها مجدداً دچار تغییر شود . پس متخصصین قبل از سن ۲۰ سالگی از انجام لابیاپلاستی خودداری می کنند.

این عمل زیبایی برای افرادی که به دلیل افزایش سن،  وراثت،  نوسانات وزنی و زایمان های پشت سر هم زیبایی ناحیه تناسلی خود را از دست داده اند مناسب می باشد. البته متخصصین قبل از ارائه و انجام این جراحی شرایط جسمانی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند. عمل جراحی لابیاپلاستی برای برخی از خانم ها قابل انجام نیست و باید در شرایط مساعدی قرار داشته باشند.

خانم هایی که دوران بارداری را طی می کنند کاندیدای مناسبی برای انجام لابیاپلاستی نمی باشند. زیرا، این عمل جراحی با بی حسی عمومی انجام خواهد شد و ممکن است عوارضی برای سلامتی جنین به دنبال داشته باشد. همچنین به دلیل تغییرات هورمونی در این دوران لابیا ها بزرگتر و متورم خواهند شد.

این شرایط کاملاً موقتی است و پس از زایمان لابیا به حالت طبیعی باز می گردد. زایمان نیز باعث تغییر حالت لابیا خواهد شد و در این شرایط حالتی کشیده پیدا می کند. متخصصین انجام عمل لابیاپلاستی را برای خانم های باردار مناسب نمی دانند و توصیه می‌ کنند این جراحی را به بعد از زایمان موکول کنند معمولاً برای این افراد دو ماه پس از زایمان عمل زیبایی واژن انجام می شود.

خانم هایی که به برخی از بیماری های پوستی مانند زگیل یا تبخال تناسلی مبتلا هستند انجام لابیا پلاستی ناممکن خواهد بود. برای این افراد هیچ کدام از جراحی های زیبایی واژن انجام نمی شود و باعث آسیب بیشتری به پوست آن ها می شود.

خانم هایی که به بیماری عفونت و یا زخم های درونی واژن مبتلا هستند جزء گروهی هستند که نمی توانند از این عمل زیبایی بهره مند شوند. طبیعتاً مهمترین موضوع در انجام عمل لابیاپلاستی شرایط مساعد متقاضیان است و قبل از اقدام به این جراحی باید بیماری های مربوط به واژن مورد درمان قرار گیرد.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه هر یک از روش های درمانی و زیبایی ناحیه تناسلی ابتدا شرایط جسمانی متقاضیان را می سنجند و بر اساس شرایط آن ها بهترین راهکار درمانی را ارائه خواهند داد.

واژن
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-واژن

عوارض عمل زیبایی واژن چیست ؟

عمل زیبایی لابیاپلاستی همانند جراحی های دیگر زیبایی و درمانی با عوارض رایجی همراه است که البته در مدت زمان کوتاهی بهبود خواهد یافت.  یکی از عوارض رایج این عمل جراحی تورم در ناحیه برش ها خواهد بود . همان طور که می دانید واژن دارای بافت ها و غدد لنفاوی و از رگ های فراوان است.  در حین جراحی آسیب جدی به بافت ها و رگ ها در این ناحیه وارد خواهد شد . در نتیجه شما تورم در این ناحیه را تجربه خواهید کرد . برای برخی افراد ممکن است زمان بهبودی تورم تا یک ماه طول بکشد اما نباید نگرانی به دنبال داشته باشد زیرا کاملاً طبیعی است در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.

لابیاپلاستی جزء عمل های بی خطر و ایمن زیبایی محسوب می شود. اگر شما برای انجام این جراحی به کلینیک های معتبر و متخصصین با تجربه مراجعه کنید مطمئناً شاهد هیچ عوارض خطرناکی نخواهید بود و تجربه ای شیرین برای شما به همراه دارد.  بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم برای انجام انواع عمل های زیبایی واژن به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید .

در این کلینیک با بهره گیری از بهترین جراحان و متخصصان زیبایی و دستگاه های پیشرفته و مدرن در محیطی کاملا امن و بهداشتی به همه خواسته های خود برای داشتن اندام تناسلی زیبا و خوش فرم دست خواهید یافت.

قطعاً برخی از خانم ها از انجام دادن عمل لابیاپلاستی دچار ترس و هراس می شوند و فکر می کنند که این جراحی درد زیادی به دنبال دارد .

البته،  با فکر کردن به این موضوع می‌ توان به این افراد حق داد زیرا، با عدم آگاهی نسبت به نحوه جراحی و حضور عصب های حسی در لبه های واژن و حساسیت شدید آن نگران شدن امری کاملا طبیعی است. بنابراین شما قبل از انجام این جراحی باید در مورد جدید ترین متد های بی‌ حسی و مراحل انجام جراحی اطلاعات کامل حاصل کنید تا بتوانید استرس خود را کاهش دهید.

 فرایند زیبایی لابیاپلاستی با بی حسی کامل و بدون درد انجام می‌ شود و شما در حین جراحی هیچ دردی احساس نخواهید کرد.

نگرانی دیگر خانم ها در عدم گرایش به لابیاپلاستی کاهش میل جنسی پس از جراحی خواهد بود. همان طور که می دانید عصب های حسی و جنسی زنان در دو نقطه از واژن قرار دارد و این دو ناحیه باعث لذت جنسی و ارگاسم بیرونی خواهد شد. پس هیچ از اعصاب جنسی در قسمت لابیا وجود ندارد و شما با این عمل جراحی آسیبی به روابط جنسی خود وارد نخواهد کرد .

از طرف دیگر با زیبا سازی واژن اعتماد به نفس شما افزایش یافته و در برقراری رابطه جنسی دچار سرخوردگی نخواهید شد و باعث بهبود روابط جنسی می شود. یکی از دلایل مهم گرایش خانم ها به عمل زیبایی واژن بهبود و ارتقاء کیفیت روابط جنسی می باشد که این عمل جراحی در سر تا سر دنیا جزء محبوب ترین روش های زیبایی در بین خانم ها می باشد.

هزینه عمل زیبایی واژن چقدر است ؟

همان طور که می دانید عمل زیبایی لابیاپلاستی جزء عمل های زیبایی محسوب می شود و هیچ کدام از شرکت‌ های بیمه و بیمه های تکمیلی هزینه برای انجام این جراحی پرداخت نخواهند کرد. بنابراین همه هزینه ها بر عهده خود شخص می باشد و تحت پوشش هیچ کدام از بیمه ها قرار نمی گیرد.

عمل زیبایی لابیاپلاستی با تکنیک های مختلف قابل انجام است و مطمئناً شرایط همه افراد با یکدیگر متفاوت خواهد بود .بنابراین نمی توان هزینه ثابت و قطعی برای هزینه ها اعلام کرد. البته ، عوامل مختلفی از قبیل میزان مهارت و تخصص پزشک ، مدت زمان انجام جراحی،  میزان مشکلات ناحیه تناسلی و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. متخصصین زیبایی در طی جلسه مشاوره پس از بررسی و معاینه شما هزینه دقیق را برای شما اعلام خواهند کرد .

اگر شما بخواهید همزمان چند عمل جراحی را در یک جلسه انجام دهید مطمئن هزینه های شما کمتر خواهد شد . عمل لابیاپلاستی نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهد داشت و شما پس از مرخص شدن دوره نقاهت را در منزل سپری خواهید کرد در نتیجه هزینه برای بستری پرداخت نمی کنید. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید .مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان خواهد بود.

مراقبت های قبل از عمل زیبایی واژن :

قبل از انجام عمل لابیاپلاستی شما در جلسه مشاوره حضور خواهید داشت . متخصصین پس از معاینه بدن و آزمایش های ارائه شده شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار می دهند و توضیحات کاملی در مورد عوارض احتمالی ، اعمال مراقبت های پس از جراحی و بهبودی شما ارائه می دهند که باید قبل از انجام این جراحی مراقبت های لازم را انجام دهید.

دو هفته قبل از انجام جراحی از مصرف انواع دارو ها و غذا های رقیق کننده خون از قبیل آسپیرین:  پرو فن،  زعفران،  ویتامین e، مکمل ها،  دم نوش ها و دارو های گیاهی خود داری کنید .

دو هفته قبل از جراحی از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید .

شب قبل از جراحی دوش بگیرید و مو های زائد ناحیه تناسلی را به طور کامل از بین ببرید.

 اگر در ناحیه واژن با بیماری خاصی از قبیل عفونت،  زخم و جراحت باز هستید پزشک را در جریان قرار دهید و با دارو های مناسب بیماری خود را درمان کنید.

با اطلاعات کامل در مورد نحوه انجام عمل و گفت و گو با پزشک استرس خود را کاهش دهید و به پزشکتان اعتماد کنید.

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا برای کنترل بیماری خود مجبور ید دارویی مصرف کنید پزشک خود را مطلع کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد بپوشید چند ساعت قبل از آغاز جراحی از خوردن غذا و نوشیدنی مایعات بپرهیزید.

مراقبت های پس از عمل زیبایی واژن :

پس از انجام لابیاپلاستی بهبودی تقریباً با سرعت بالایی حاصل می شود . شما می توانید با رعایت برخی از نکات سرعت بهبودی را افزایش دهید.

 در سه روز اول پس از جراحی شاهد درد و تورمی طبیعی در ناحیه واژن خواهید بود که با مصرف مسکن ها و دارو های مناسب کنترل می شود .

متخصصین توصیه می کنند برای کاهش تورم و کبودی در این ناحیه از کمپرس سرد استفاده کنید .

از پوشیدن لباس های چسبان و زبر تا بهبودی کامل خود داری کنید .

دو روز پس از جراحی می توانید دوش  بگیرید اما از ماندن زیاد در حمام خودداری کنید. در طول حمام کردن از نشستن در حمام  و قرار گرفتن در وان خودداری کنید.

رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و مواد غذایی حاوی فیبر را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

 از مصرف انواع غذا های چرب و پر نمک بپرهیزید تا میزان تورم را کاهش دهید.

 با مصرف میوه ها و سبزیجات تازه از ایجاد یبوست جلوگیری کنید .زیرا ، با ایجاد این مشکل فشار زیادی به ناحیه واژن وارد می شود.

 از انجام فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری  و اسب سواری و جا به جایی اشیاء سنگین تا بهبودی کامل خودداری کنید .

از برقراری رابطه جنسی تا یک ماه خود داری کنید و قبل از انجام این فعالیت حتماً به پزشک خود اطلاع دهید تا شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد .

دوره بهبودی و اعمال مراقبت ها برای همه افراد کاملاً متفاوت است. توصیه های اعلام شده برای همه افراد خواهد بود و جزء موارد عمومی می باشد. پس شما در دوره بهبودی باید دائماً با پزشک خود در تماس باشید تا بر اساس صلاحدید پزشک فعالیت های مختلف را انجام دهید.

اثرات و نتایج:

رشد لابیا ها بعد از سن ۱۸ سالگی کاملاً متوقف می شود . اما به مرور زمان و به دلیل اختلالات هورمونی زایمان و افزایش سن دچار تغییراتی از قبیل افتادگی  و یا تیرگی و چین خوردگی ها خواهد شد . پس از انجام عمل لابیاپلاستی شما می‌ توانید به نتایجی دائمی و همیشگی دست یابید و بر اثر بارداری و زایمان تغییری در این ناحیه ایجاد نمی شود.

نتایج حاصل از عمل زیبایی واژن در فاصله زمانی یک تا سه ماه قابل مشاهده خواهد بود و تاثیرات بی نظیری بر زیبایی اندام تناسلی و ارتقاء کیفیت جنسی خواهد داشت . در این روش بافت های اضافه،  قسمت های تیره و چروکیده واژن و لبه های آویزان آن حذف می‌ شود و فرم ظاهری واژن به شکل مطلوبی تغییر خواهد کرد.

حتی در برخی از مراکز تخصصی مراحل انجام جراحی با استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر سپری می شود. ن همان طور که می‌ دانید ناحیه تناسلی خانم ها بسیار حساس است و عروق و رگ های زیادی در این ناحیه وجود دارد. با انجام فرآیند لیزر برش ها دقیق تر ایجاد می‌ شود و میزان آسیب دیدگی به حداقل می رسد .

عمل زیبایی لابیاپلاستی توسط تیم جراحی زبردست و خبره و متخصصین با تجربه در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در محیطی کاملا امن انجام می شود وسایل و تجهیزات مورد استفاده در این کلینیک با کیفیت و برند های جهانی خواهد بود.  تغییراتی که در این عمل جراحی در ناحیه واژن ایجاد می شود دائمی و بدون بازگشت می باشد . پس از تاثیرات این عمل زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بازیابی زیبایی ظاهری واژن
  • افزایش اعتماد به نفس زیبا جویان
  • بر طرف کردن برجستگی ناحیه تناسلی
  • پوشیدن لباس های مورد علاقه
  • ایجاد تقارن در لبه های واژن
  • بهبود و ارتقاء کیفیت روابط جنسی
  • برطرف کردن احساس درد در هنگام سایش لبه های واژن
  • پیشگیری از تحریک دائمی کلیتوریس
  • سهولت در رعایت کردن نکات بهداشتی و موارد بیشمار دیگر

خواهد بود.

دوره نقاهت پس از عمل زیبایی واژن چقدر است ؟

عمل زیبایی لابیاپلاستی به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود و با انتخاب متخصصین با تجربه و حرفه ای شما شاهد عوارض خاصی پس  از این عمل جراحی نخواهید بود.  تورم ایجاد شده در ناحیه برش ها کاملاً طبیعی است که در فاصله زمانی یک تا دو هفته برطرف می شود .

درد ناشی از جراحی به دلیل تغییراتی است که در ناحیه واژن ایجاد شده است که متخصصین برای کاهش درد مسکن های مناسب را تجویز خواهند کرد. استفاده از کمپرس سرد در دوره بهبودی سوزش و التهاب ناشی از جراحی را کاهش می دهد. تغذیه مناسب،  عدم انجام فعالیت های شدید بدنی،  نوشیدن مایعات،  استراحت کافی از توصیه های مهم متخصصین در دوره بهبودی خواهد بود .‌

دوره نقاهت برای همه زیبا جویان عزیز متفاوت است و به تکنیک جراحی،  مهارت پزشک،  میزان آسیب های واژن و شرایط جسمانی متقاضیان بستگی دارد . متخصصین برای پیشگیری از عفونت آنتی بیوتیک های مناسب را تجویز خواهند کرد. دارو ها باید به موقع و به اندازه کافی مصرف شود تا یک هفته پس از جراحی از رانندگی کردن و رفتن به محل کار بپرهیزید.

 شما می توانید یک هفته پس از جراحی مجدداً فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید و پس از ۳ تا ۴ ماه می توانید برای برقراری رابطه جنسی اقدام کنید. البته،  قبل از برقراری رابطه جنسی باید مورد معاینه پزشک قرار گیرید.

واژن
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-واژن

تعداد جلسات عمل زیبایی واژن چقدر است ؟

متخصصین قبل از انجام عمل لابیاپلاستی در جلسه مشاوره شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار می دهند و آزمایش های لازم را تجویز خواهند کرد . شما قبل از انجام عمل جراحی باید نتایج آزمایش را در دسترس پزشک قرار دهید. عمل زیبایی لابیاپلاستی در طی یک جلسه و به مدت یک تا دو ساعت طول می کشد البته، مدت زمان جراحی به نوع تکنیک و آسیب های وارد شده به واژن بستگی دارد.

طبیعی است که پس از عمل جراحی تا بهبودی کامل زیر نظر پزشک باشید .بعد از این عمل شما باید دوبار مجدداً به کلینیک مراجعه کنید.  هفته اول پس از جراحی روند بهبودی شما مورد بررسی قرار می گیرد و متخصصین برای بهبودی در صورت لزوم دارو های مناسب را تجویز خواهند کرد. جلسه دیگر پس از جراحی زمانی که می خواهید اولین رابطه زناشویی پس از جراحی را از سر بگیرید .متخصصین پس از بررسی شرایط شما توصیه های لازم را ارائه خواهند داد.

«پرسش و پاسخ با پزشک»

آیا می توان عمل زیبایی واژن را در هنگام زایمان انجام داد ؟

هنگامی که شما عمل زایمان را انجام می دهید میزان خونریزی در قسمت واژن بسیار زیاد است و عمل زیبایی واژن نیز جز عمل های جراحی و زیبایی محسوب می شود. پس بهتر است که این عمل جراحی را چند ماه پس از زایمان انجام دهید. فشار خون در هنگام زایمان بسیار بالا خواهد بود و شدت خونریزی را به شدت افزایش می دهد.

برقراری رابطه جنسی پس از عمل لابیاپلاستی چه زمانی امکان پذیر می باشد ؟

شما می توانید پس از سه تا چهار هفته و پس از بهبود یافتن کامل بخیه ها برای برقراری رابطه جنسی آماده شوید البته بهتر است قبل از انجام این عمل با پزشک خود مشورت کنید و معاینه های لازم را انجام دهید.

آیا همزمان با عمل زیبایی واژن می توان عمل های زیبایی دیگر مانند تزریق ژل و چربی را انجام داد ؟

بله،  انجام این فرایند  زیبایی و عمل های ترکیبی را می‌ توانید چند ماه پس از عمل لابیاپلاستی انجام دهید . پس از انجام جراحی بلافاصله تزریق ژل و چربی امکان پذیر نیست. زیرا،  در این ناحیه با تورم بالا مواجه خواهید بود و باید عوارض ناشی از جراحی بر طرف شود. پس از بهبودی کامل تزریق ژل یا چربی به واژن امکان پذیر می باشد.

آیا عمل لابیاپلاستی باعث روشن سازی واژن می شود ؟

عمل لابیاپلاستی به نوع و میزان تیرگی واژن بستگی دارد. اگر تیرگی در ناحیه لابیا ماژور باشد می توان با کمک این جراحی بخش های تیره و چین خورده را حذف کرد. اما اگر بخواهید بخش‌ های دیگر واژن را روشن کنید می توانید از دستگاه های پیشرفته لیزر استفاده کنید و تیرگی این ناحیه برطرف خواهد شد.

آیا با کوتاه کردن کامل لبه ها میل جنسی از بین می رود ؟

در ناحیه لابیا هیچ اعصاب جنسی وجود ندارد و بخش های حساس کلیتوریس و نقطه جی در درون واژن است. پس این عمل زیبایی تاثیری بر از بین رفتن میل جنسی نخواهد داشت و در مقابل با زیبا سازی ناحیه تناسلی  و افزایش اعتماد به نفس در برقراری رابطه جنسی ، میل جنسی بهبود خواهد یافت.

آیا عمل زیبایی واژن باعث تنگ شدن واژن می شود ؟

اگر فردی با گشادی زیاد واژن مواجه باشد باید برای تنگ کردن واژن از عمل های زیبایی دیگر استفاده کنند اما اگر میزان گشادی واژن خفیف است بله با  لابیاپلاستی تا حدودی واژن تنگ تر می شود.

آیا عمل زیبایی واژن با لیزر امکان پذیر است ؟

بله،  در برخی از مراکز تخصصی به جای تیغ جراحی از فرایند بی نظیر لیزر استفاده می شود .‌در این روش برش ها با دقت بیشتر ایجاد می شوند و دیگر نیازی به بخیه زدن در ناحیه برش‌ها نخواهد بود .میزان خونریزی و عوارض ناشی از جراحی به حداقل می رسد و بهبودی سریعاً حاصل خواهد شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%98%d9%86-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%98%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1/

نتیجه گیری:

یکی از عمل های زیبایی واژن عمل رایج و پرطرفدار لابیاپلاستی می باشد که در این روش متخصصین شکل ظاهری لبه های داخلی و یا لبه بیرونی واژن را بهبود می بخشند.  واژن خانم ها از دو نوع لابیا به نام های لابیا ماژور و مینور تشکیل شده است. لابیا ماژور همان لایه های بیرونی است که از لایه ونوس روی استخوان شرمگاهی تا ناحیه پرینه ادامه دار است و مانند محافظی از ساختار های حساس و داخلی واژن لابیا مینور و دهانه رحم محافظت خواهد کرد.

لابیا مینور در قسمت دهانه واژن قرار گرفته است. اندازه شکل و رنگ لابیا مینور در همه افراد متفاوت است این لابیا از کلیتوریس به سمت دهانه واژن کشیده شده است. در عمل زیبایی لابیاپلاستی تغییرات مطلوبی در این ناحیه ایجاد خواهد شد و باعث رفع مشکلات زیادی خواهد شد .با این عمل زیبایی اعتماد به نفسی خانم ها در برقراری رابطه جنسی افزایش خواهد یافت و مشکلات زیادی از قبیل ساییدگی، سوزش ، التهاب ، تحریکات مزمن و موارد بیشمار دیگر برطرف خواهد شد .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی ناحیه تناسلی خانم ها به صورت جراحی و غیر جراحی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن پزشکی انجام می‌ شود. هدف کادر پزشکی در این کلینیک کسب نتایج مطلوب و جلب رضایت زیباجویان عزیز می باشد.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما در تماس باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/0fsh

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.