زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

چربی سوزی غبغب 1

چربی سوزی غبغب 1

چربی سوزی غبغب

خوشبختانه پیشرفت علم امروزه می‌تواند این مسائل آزاردهنده را به‌ طور کامل رفع کند و ظاهری زیبا و جوان را به شما عزیزان هدیه دهد.

چربی سوزی غبغب روشی جهت خلاص شدن از شر پوست‌ها و چربی‌های اضافه پیرامون غبغب است که فرم ظاهر شما را به هم می‌ریزد و شاید کمی آزاردهنده باشد.

در خصوص چربی سوزی غبغب نگرانی‌های متعددی وجود دارد.

بعضی اشخاص تصور می‌کنند که لیفت غبغب عملی بسیار طاقت فرسا و خطرناک است که در نتیجه حالتی نامتقارن و نه‌ چندان خوشایند به ظاهر آن‌ها می‌بخشد. این اشخاص همچنین فکر می‌کنند که چربی سوزی غبغب ممکن است موجب آسیب به عصب‌های آن‌ها و در برخی موارد باعث فلج شدن اعصاب آن‌ها شود.

اما لازم به ذکر است که هیچ‌ یک از این نگرانی‌ها در صورت انجام چربی سوزی غبغب در مرکزی معتبر و با سابقه، توسط پزشکی متخصص صحت نداشته و در نتیجه شما بدون تجربه هیچ‌ یک از این عوارض،ظاهری زیبا و جذاب خواهید داشت.

جهت آشنایی کامل با چربی سوزی غبغب تا انتهای این مطلب از وب سایت کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما زیبا جوی عزیز در این زمینه بگذاریم….

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

علت ایجاد غبغب چیست؟

غبغب به لایه ای از چربی که زیر چانه و به دلیل افتادگی پوست ایجاد شده است، شناخته شده و معروف است.

از آنجایی که غبغب بخش مهمی از ظاهر است، وجود چربی اضافه در آن می تواند اعتماد به نفس شخص را کاهش دهد.

برخلاف اعتقاد عمومی، غبغب معمولا به علت چاقی مفرط به وجود نمی آید بلکه دیگر عوامل متعدد می توانند شما را مستعد داشتن غبغب کند. در زیر هفت علت به وجود آمدن غبغب و نکاتی جهت جلوگیری از آنها آمده است.

  • مشکلات سلامتی 

غبغب شاید بدون تغییر در رژیم غذایی یا سطح فعالیت فیزیکی رخ دهد یا می تواند نتیجه یک بیماری زمینه ای خاص باشد؛ به عنوان مثال: داشتن تیروئید کم کار موجب می شود غدد لنفاوی ملتهب شوند و باعث ایجاد گواتر گردد، که این امر موجب می شود گردن ورم کند.

یکی دیگر از علت های پزشکی غبغب، سندرم کوشینگ است که با چاقی در ناحیه بالای بدن و مقدار زیاد تجمع چربی در گردن نمایان می شود.

سایر بیماری هایی که در ایجاد غبغب نقش دارند عبارتند از :عفونت سینوسی، اختلالات کلیوی و التهاب غدد بزاقی.

  • ژنتیک

حتی اگر از نظر جسمانی سالم هستید، احتمال دارد باز هم از داشتن غبغب در عذاب باشید.

شاید تصمیم بگیرید که ساعت ها در باشگاه بمانید تا وزن بدن خود را ایده آل نگه دارید، ولی باز به نظر نمی رسد این کار تاثیر چندانی روی ناحیه چانه داشته باشد، چون شما با وزن اضافی سر و کار ندارید اما در عوض، ژنیتک شما مضنون ایجاد این عارضه است.

اگر سابقه پزشکی خانوادگی در مورد غبغب دارید، احیانا در مقطعی از زندگی خود شما هم عارضه را خواهید داشت؛ به علت اینکه ژنتیک چگونگی توزیع چربی در بدن را مشخص می کند.

غبغب ژنتیکی اصولا به سادگی درمان نمی شود و بایستی با یک پزشک متخصص زیبایی در مورد بهترین و مناسب ترین راه صحبت کنید.

  • بالا رفتن سن

هنگامی که به سن خاصی می رسید، پوست شما شروع به تغییر و تحول می کند. اگر می توانستیم کاری کنیم که پوست خود را جوان و درخشان حفظ کنیم، اکثر ما برای بدست آوردن آن فرمول مخفی صف می کشیدیم. اما متاسفانه زندگی به این سادگی نیست.

پیری روندی اجتناب ناپذیر است؛ پس ممکن است شروع به قبول کردن آن کنیم.

چین و چروک شروع به ظاهر شدن می کند.

در صورتی که پوست مقاومت و کشسانی خود را از دست می دهد و باعث افتادگی پوست در اطراف بدن می شود افتادگی مخصوصا در قسمت پیرامون گردن قابل ملاحظه است و می تواند باعث ایجاد غبغب شود.

اگر در این مرحله از زندگی خود هستید، از نور خورشید دوری کنید که از جمله عواملی است که موجب پیری زود هنگام و مشهود تر پوست می شود.

  • وزن

چاقی یکی از مهم ترین علت های افزایش خطر دیابت، آپنه خواب و تعداد بیش از حدی از بیماری های قلبی عروقی می باشد.

همچنین، چاقی یکی از اصلی ترین علل غبغب است.

چانه یکی از رایج ترین قسمت هایی است که چربی اضافه تمایل به جمع شدن در آن دارد. هر چه چربی بیشتری داشته باشید، پوست بیشتر در نواحی چانه و گونه ها افتاده می شود و چهره چاق تری را به شما می دهد.

  • وزن و غبغب

اشخاص چاق نسبت به اشخاص با شکل بدنی مناسب، شانس بیشتری جهت داشتن غبغب دارند.

حتی اگر کاهش وزن داشته باشید، باز هم هیچگونه تضمینی جهت ناپدید شدن غبغب وجود ندارد.

برای فهمیدن وزن مناسب خود، از پارامترهای شاخص توده بدنی (BMI) استفاده نمایید.

به صورت کلی، هر اندازه ای بین 25 تا 29.9 نشان دهنده اضافه وزن است و عدد بالای 29.9 چاقی مفرط را نشان می دهد.

  • رژیم

بیشتر اوقات باید مراقب باشید که چه می خورید و چقدر مصرف می کنید، به علت اینکه رژیم غذایی ناسالم یکی از رایج ترین عوامل ایجاد غبغب است.

به ویژه غذاهای سرخ کرده به علت ایجاد غبغب در بین دیگر غذاها بدنام می باشند. جهت کم کردن احتمال ایجاد غبغب، از رژیم غذایی استفاده کنید که کالری و چربی ناسالم پایینی را دارا باشد.

  • وضعیت بدن

همانگونه که به نظر می رسد، حالت بدنی نیز می تواند به صورت قابل ملاحظه ای عضلات گردن و چانه را سست کند.

با مرور زمان، ممکن است پوست نواحی چانه کشسانی خود را از دست بدهد، زیرا ماهیچه های این نواحی به اندازه کافی استفاده نمی شوند و این امر می تواند باعث ایجاد غبغب گردد؛

به عنوان مثال، اگر موقع کار با لپ تاپ سر خود را به طرف پایین بگیرید و کار کنید، اندازه چانه شما احتمال دارد افزایش یابد.

این امر می تواند موجب افتادگی پوست گردن شود و مشابه غبغب به نظر برسد.

  • از دست دادن ماهیچه ها

اگر چه متداول نمی باشد، اما از دست دادن تعداد زیادی ماهیچه احیانا باعث ایجاد غبغب می شود.

این به دلیل این است که عضلات نقش بسزایی در حمایت چانه دارند و در غیاب آنها، چانه سست شده و شل می شود و افتاده به نظر می رسند.

جهت دوری از این وضعیت، سعی کنید عضلات خود را با انجام جلسات ورزشی منظم تقویت کنید.

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی تزریق یک نوع ترکیبات فعال بیولوژیکی و چربی سوز است که موجب شکستن ساختار مولکولی چربی ها می شود و در نتیجه به جهت ماده زائد از بدن دفع می شود.

این ترکیبات مجموعه ای از ویتامین ها، داروهای هومیوپاتی و عصاره گیاهان دارویی است که تزریق می شود. اساسی ترین این ترکیبات ماده فسفاتیدیل کولین به دست آمده از گیاه سویا است، که متخصصان در دوزهای بالا جهت درمان کلسترول خون تجویز می کنند.

ترکیبات مزوتراپی به شکل کوکتل های آماده موجود هستند و یا اینکه توسط متخصص این ترکیبات با دوزهای مشخص با یکدیگر مخلوط می‌شوند.

چربی سوزی غبغب با مزوتراپی

در این روش ترکیبات مزوتراپی با کمک سوزن های بسیار ظریف و نازک به قسمت غبغب تزریق می‌شود.

این تزریق درد بسیار ناچیزی دارد و به همین علت قابل تحمل است اما برای اشخاص حساس می توان از بی حسی موضعی و یا کمپرس یخ استفاده نمود.

ترکیبات مزوتراپی آغاز به لیپولیز چربی ها کرده و آنها را تبدیل به مایع می‌کنند.

سپس چربی های شکسته شده توسط غدد لنفاوی دفع و خارج می شود.

پروسه دفع چربی به مدت زمان، تقریبا ۶ تا ۸ هفته احتیاج دارد.

در بسیاری از اشخاص یک جلسه مزوتراپی تغییر و تحولات قابل توجهی را نشان می دهد.

اما بهتر است که تا سه جلسه مجددا تکرار شود.

لازم به ذکر است دفعات تکرار بسته به صلاحدید پزشک متخصص دارد.

آیا روشی جهت جلوگیری از ایجاد غبغب وجود دارد؟

مهم‌ترین روش جهت جلوگیری از به وجود آمدن غبغب اصلاح شیوه زندگی و رژیم غذایی سالم است. چرا که چربی این قسمت معمولا به علت پرخوری و چاقی ایجاد می‌شود.

همچنین خودداری کردن از سیگار و دخانیات و مراقبت از پوست با استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و محصولات بهداشتی حاوی پپتیدهای بالینی می‌تواند موجب جلوگیری از ایجاد غبغب شود.

هزینه مزوتراپی غبغب

هزینه مزوتراپی غبغب بستگی به درصد و گستردگی نواحی درمان دارد. در شرایطی که نواحی مورد نظر وسیع باشد هزینه مزوتراپی غبغب صد در صد بیشتر خواهد شد.

پس در مرحله اول نمی توان هزینه مشخصی را برای مزوتراپی غبغب اعلام نمود.

هر چه درصد و تعداد تزریق های مورد نیاز زیاد باشد، هزینه مزوتراپی غبغب هم افزایش می یابد و بایستی پیش از انجام مزوتراپی لاغری غبغب تحقیقات لازم را انجام دهید و اطلاعاتی در رابطه با هزینه ها به دست آورید.

متاسفانه بعضی از متخصصان اقدام به دریافت هزینه های بسیار بالا و غیر منطقی می کنند. این کار برای متقاضیان به صرفه نیست و شما بایستی هزینه ای را پرداخت کنید که برای این کار احتیاج می باشد.

البته مراقب اشخاص غیر متخصص نیز باشید که با دریافت هزینه کم، خدمات بی کیفیتی را ارائه می دهند.

مزوتراپی غبغب نیازمند دستگاه خاصی است که حتما بایستی استانداردهای مورد نیاز را دارا باشد و در شرایط نبود این استانداردها قطعا مشکلاتی جهت سلامتی جسمی شخص به وجود خواهد آورد.

پس هزینه های بیش از حد و یا ارزان، حتما بایستی مورد بررسی قرار بگیرد.

انجام این کار توسط یک پزشک متخصص و ماهر از موارد بسیار مهم است.

بعضی از اشخاص غیر حرفه ای با ارائه مجوز و مدرکی قلابی اقدام به انجام مزوتراپی غبغب در سالن های زیبایی می کنند.

نوع تزریق و درصد آن حتما بایستی استاندارد باشد.

ماده ی استفاده شده باید کیفیت عالی را داشته باشد. در صورت توجه نکردن به این موارد و انجام این کار در یک مرکز غیر تخصصی احتمال دارد مشکلات جدی و جبران ناپذیری برای شما پیش آید.

حتما پیش از مراجعه جهت انجام مزوتراپی غبغب تحقیقات لازم را درباره ی مرکز و پزشک انجام دهید.

کاربردهای مزوتراپی غبغب

انجام مزوتراپی غبغب به صورت کلی در قسمت زیر چانه انجام می شود.

دفع چربی از این قسمت کار ساده ای نیست اما به کمک مزوتراپی می توان این کار را انجام داد.

قسمت دیگری که می توان از این روش برای آن استفاده کرد، بازوها هستند.

بعضی از اشخاص به صورت ژنتیکی دارای بازوهای تپل و درشتی می باشند. معمولا این اشخاص با انجام ورزش و گرفتن رژیم غذایی نمی توانند از شر چربی های بازوی خود خلاص شوند.

اما با این روش می توان چربی سوزی را در این قسمت انجام داد. پهلو و شکم نیز از جمله قسمت هایی هستند که می توان از این روش جهت لاغری آن ها استفاده نمود.

البته استفاده از ورزش منظم و داشتن رژیم غذایی کم کالری، در گرفتن نتایج این روش درمانی بسیار تاثیر گذار می باشد.

کاندیدای مناسب جهت انجام مزوتراپی غبغب

کیبلا و مزوتراپی، هر دو روی اشخاص با دامنه وزن مناسب که تلاش می کنند غبغب خود را از بین ببرند ، به خوبی عمل می کند.

هیچ یک از گزینه های درمانی به عنوان روش کم کردن وزن در نظر گرفته نمی شود و اگر کم کردن وزن هدف شما باشد، پزشک متخصص به شما کمک می کند تا گزینه درمانی بهتری را پیدا کنید.

خانم های باردار و اشخاصی که در آینده نزدیک تصمیم دارند جراحی را روی ناحیه گردن و صورت انجام دهند، از تزریق کیبلا خودداری کنند.

در غیر این صورت، کیبلا و مزوتراپی هر دو به بیشتر بیمارانی که می خواهند غبغب خود را کوچک یا حذف کنند، توصیه می شود.

خانم ها و آقایانی که به روش درمانی کیبلا فکر می کنند، بایستی در رابطه با کاری که این روش می تواند انجام بدهد واقع بین باشند.

همچنین افرادی که به دنبال درمان با کیبلا هستند نیز بایستی از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشند، باردار یا شیرده نباشند و اختلال عصبی عضلانی یا پیشینه واکنش نامناسب به محصول را نداشته باشند.

بایستی در رابطه با نتایج مورد نظر خود با پزشک متخصص مشورت کنند تا از قابل دست یابی بودن اهداف خود اطمینان حاصل گردد.

کیبلا تنها روی یک ترکیب (چربی) از خط گردن تاثیر گذار است و جهت جوانسازی کامل تر گردن و ناحیه پایین صورت، لیفت گردن شاید همراه با مراقبت های پوستی و یا لایه برداری پوست در نظر گرفته شود.

پزشک متخصص نیز شما را تشویق به انجام اقدامات پیشگیرانه پوستی نظیر استفاده از ضد آفتاب و ترک سیگار می کند.

چربی سوزی غبغب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-چربی سوزی غبغب

موارد منع انجام مزوتراپی غبغب

چند گروه از اشخاص هستند که نباید از مزوتراپی غبغب استفاده نمایند.

در درجه اول بانوان باردار و شیرده نباید از این روش استفاده نمایند چون ماده موجود در مزوتراپی می تواند موجب ایجاد صدمه به جنین و یا خود مادر شود.

در دوران شیردهی نیز احتمال دارد، شیر مادر آلوده شده و کودک مبتلا به بیماری گردد.

اگر دچار بیماری دیابت هستید هرگز نباید از این روش استفاده کنید.

در بیماران دیابتی بهبود جای زخم به سختی انجام می شود و همین مسئله موجب می شود تا پس از مزوتراپی غبغب قسمت تزریق ها بهبود پیدا نکنند.

وجود هرگونه بیماری مزمن نظیر: انواع نارسایی های کلیوی و کبدی مانعی برای انجام مزوتراپی می باشند.

در بیماران لوپوس و خود ایمن نیز انجام این درمان می تواند موجب ایجاد مشکلات زیادی شود.

بهتر است پیش از انجام هر اقدامی بیماری خاص خود را با پزشک در میان بگذارید.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پیش از انجام مزوتراپی غبغب همه شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد ارزیابی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط این تکنیک زیبایی انجام خواهد شد.

در صورت مساعد نبودن شرایط زیبا جویان روش های دیگری را پیشنهاد می شود.

مزایای مزوتراپی غبغب

شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که مزایای مزوتراپی غبغب چیست و این درمان چه مزیت‌هایی به‌ دنبال دارد؟ بایستی بدانید با روش مزوتراپی، بدون هیچ جراحی و برشی روی پوست و صرفا با استفاده از سوزن‌های کوچک جهت تزریق ترکیبات مورد نیاز، درمان چربی‌های اضافی زیر چانه انجام می‌شود.

علاوه‌ بر این، شما احتیاج به یک دوره نقاهت طولانی بعد از انجام مزوتراپی ندارید؛ برای مثال، اگر لیپوساکشن انجام دهید، بهبود شما تا 6 هفته طول می‌کشد.

یکی دیگر از اساسی ترین مزایای مزوتراپی غبغب، مقرون‌ و به‌ صرفه بودن آن نسبت‌ به دیگر درمان‌ها است.

این در حالی است که اکثر عمل‌های زیبایی تحت پوشش بیمه نیستند و شما بایستی برای عمل‌های جراحی غبغب، هزینه بسیاری پرداخت کنید.

اگر جهت رسیدن‌ به نتایج دلخواه خود به جلسات زیادی احتیاج نداشته باشید، این محدوده هزینه می‌تواند نسبت‌ به دیگر گزینه‌های درمانی برای شما مناسب‌ تر و بهتر باشد.

بعضی از مهم‌ ترین فواید مزوتراپی جهت حذف غبغب شامل موارد زیر است:

  • کم کردن چربی در نواحی زیر چانه
  • سفت‌ شدن پوست
  • مبارزه‌ با پیری پوست و کمک‌ به جوان‌ سازی آن
  • روش درمانی غیرتهاجمی و غیرجراحی
  • کمک‌ به رفع چین‌ و چروک و خطوط اضافی پوست
  • بالا بردن قابلیت و خاصیت ارتجاعی پوست
  • روشن‌ شدن پوست در قسمت تحت‌ درمان
  • کمک‌ به کم کردن ظاهر سلولیت
  • حذف چربی‌های موضعی در قسمت‌های متعدد بدن
  • پیشگیری از ایجاد لک‌های پوستی و تغییر رنگدانه

عوارض جانبی مزوتراپی غبغب

این روش درمانی معمولا دارای کمترین میزان عوارض می باشد.

چند ساعت بعد از انجام مزوتراپی خارش و قرمزی وجود خواهد داشت.

تورم و درد به میزان کم و خفیفی وجود دارد اما طوری نیست که فرد را دچار مشکل سازد.

اگر کبودی و حساسیت شما بیشتر باشد حتما باید به پزشک مراجعه نمایید.

در موارد بسیار نادری ممکن است زخم دچار عفونت شده و فرد را دچار مشکل سازد.

در صورت وجود عفونت حالت تهوع و سرگیجه وجود خواهد داشت. اگر شما قبل از انجام مزوتراپی غبغب دارای راش پوستی باشید بهتر است اول نسبت به درمان آن اقدام کنید و سپس برای درمان اقدام نمایید.

انتخاب یک پزشک متخصص و مطمئن می تواند عوارض جانبی احتمالی از این درمان را به حداقل برساند.

در صورتی که پزشک از دستگاه غیر استاندارد و نا مناسب استفاده نماید احتمال دارد آثار جبران ناپذیری به وجود آید.

مراقبت قبل از مزوتراپی:

پیش از انجام عمل مزوتراپی بر روی بدن، بهتر است چند قانون اساسی را دنبال کنید.

پیش از انجام عمل به اندازه‌ی کافی آب مصرف کنید و هرگز خوردن صبحانه را فراموش نکنید.

این دو اصل مهم از بروز سوزش و درد پیشگیری خواهند کرد.

مراقبت های بعد از مزوتراپی غبغب

اصولا پزشک پیشنهاد می کند چند روز بعد از انجام مزوتراپی از فعالیت های شدید خودداری نمایید.

بهتر است جهت رفع کبودی و تورم ناحیه از کمپرس آب یخ استفاده نمایید.

معمولا پزشک کرم آرنیکا نیز تجویز می کند که به چربی سوزی کمک کرده و نتایج انجام مزوتراپی غبغب را بهتر می نماید.

تعداد دفعات و مقدار استفاده از کرم حتما بایستی طبق تجویز پزشک متخصص انجام شود.

در شرایطی که قصد استحمام دارید بهتر است به آرامی و بدون تماس مواد شوینده با ناحیه مورد نظر این کار را انجام دهید.

از عصاره گیاهان می توانید برای تسکین درد استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که داشتن رژیم غذایی مناسب اثر بسیار زیادی در گرفتن نتایج مطلوب از مزوتراپی غبغب دارد.

وجود پروتئین فراوان و کافی در رژیم غذایی می تواند اثر زیادی را در چربی های شکسته شده داشته باشد.

حتما بایستی مقدار آب مناسب و کافی را در طول روز مصرف نمایید.

مصرف آب کافی جهت رفع ماده زائد بدن لازم و ضروری می باشد.

بهتر است فعالیت و ورزش را نیز در برنامه روزانه خود قرار دهید.

تمام این موارد جهت چربی سوزی مفید می باشد.

در شرایطی که موارد مهم را در نظر گرفته و به آن ها عمل کنید، می توانید نتایج بسیار بهتری را از مزوتراپی غبغب بگیرید.

ماندگاری مزوتراپی غبغب

ماندگاری مزوتراپی به عواملی نظیر: رعایت رژیم غذایی و ورزش دارد.

در شرایطی که به ورزش و رژیم خود توجه کافی نداشته باشید احتمال دارد غبغب شما دوباره برگردد.

البته اصولا در فاصله های زیاد جلسات ترمیمی را قرار می دهند.

با انجام این جلسات احتمال بازگشت غبغب بسیار کم تر می باشد.

در صورت کلی ماندگاری مزوتراپی غبغب زیاد است و اکثر اشخاص تا سالیان سال از شر غبغب خود خلاص می شوند اما در شرایطی که شخص موارد ذکر شده را به طور کامل رعایت کند احتمال بازگشت آن بسیار کمتر می باشد.

آیا دوران نقاهتی وجود دارد؟

بلافاصله بعد از درمان با کیبلا، پزشک با استفاده از کمپرس یخ هر 4 تا 6 ساعت یک بار در روز اول و همچنین آبرسانی مناسب به بدن به عنوان کمک به حذف محصولات جانبی چربی تاکید می کند.

این کار به کاهش هر نوع کبودی و التهاب احتمالی در محل تزریق کمک می کند.

التهاب پس از تزریق کیبلا معمولا فقط محدود به ناحیه تزریق می شود و شاید برای ده روز باقی بماند.

یخ و ماساژ به رفع آن کمک می کنند.

فعالیت های طبیعی مانند فعالیت های جسمانی در روز بعد از درمان، بلامانع می باشند.

خواهید دید که کیبلا تقریبا در 48 ساعت تاثیر می گذارد و در ماه آینده نیز بهبود خواهد یافت ولی ممکن است به چندین جلسه درمانی نیاز باشد.

چند جلسه درمانی لازم است؟

مزوتراپی احتیاج به یک سری جلسه درمانی دارد. تعداد جلسات با توجه به نتایجی که می‌خواهید تعیین می‌شود. به طور معمول، اشخاص برای رسیدن به نتایج مطلوب خود 3الی5 جلسه را طی می‌کنند.

دیگر درمان‌های غبغب

  • کرم‌های محکم و ضخیم کننده

بسیاری از افراد از کرم‌های سفت کننده به عنوان بخشی از کارهای صبحگاهی خود استفاده می‌کنند.

این کرم‌های دارویی می‌توانند ظاهر پوست سفت تری برای شما به همراه داشته باشند. متأسفانه، این کرم‌ها،

موقتی هستند و ممکن است فقط چند ساعت دوام داشته باشند. بنابراین، آن‌ها به چندین برنامه کاربردی در طول روز نیاز دارند اما احتیاط کنید. مقدار زیادی از این کرم‌ها منجر به نازک شدن پوست می‌شود یا به مرور زمان تأثیر کمتری دارد.

  • تمرینات چانه

برای کسانی که به دلیل وزن زیاد غبغب دارند، ممکن است چندین بار در روز چندین تمرین برای کاهش چربی کافی باشد.

  • تغذیه سالم و ورزش

خواه غبغب را به طور خاص هدف قرار دهید یا نه، اگر مراقبت از کل بدن خود را شروع نکنید، رژیم روی غبغب خیلی موثر نخواهد بود.

اصلاح مجدد رژیم غذایی و معرفی ورزش به برنامه روزانه می‌تواند به کاهش وزن کمک کند و حتی ممکن است متوجه شوید که غبغب چانه به خودی خود از بین می‌رود.

  • لیپواسکالپچور

این روش لیپوساکشن نیست، که در آن سلول‌های چربی با دستگاه مورد نظر” جارو” شوند بلکه لیپواسکالپچور روش دقیق تری است.

با از بین بردن چربی و احتمالاً جابه جایی مجدد آن، لیپواسکالپچور شکل چانه را به شکل مطلوبی در می‌آورد.

این روش بیشتر در مورد افرادی که اضافه وزن دارند و به اندازه کافی برای جراحی چربی از دست داده اند و کسانی که از نظر ژنتیکی غبغب چانه دارند، انجام می‌شود.

این روش برای افرادی که در اثر افزایش سن پوست شل دارند، توصیه نمی‌شود.

  • سوبمنتوپلاستی

اگر به یاد بیاورید، فضای محل غبغب چانه را فضای زیر مجموعه می‌نامند.

ریشه کلمه (پلاستی) به معنی (قالب گیری یا شکل گیری از طریق جراحی) است.

دو به دو این موارد را کنار هم قرار دهید و (قالب جراحی یا تشکیل فضای محل قرار گرفتن غبغب چانه) بدست می‌آورید. در عمل جراحی سوبمنتوپلاستی، یک جراح برش‌های کوچکی را در نواحی چربی ایجاد کرده و از لیپوساکشن جهت از رفع چربی استفاده می‌کند، پس پوست و عضلات را سفت می‌کند.

سوالات متداول زیبا جویان کلینیک زیبایی آراد

1-یک دوره درمان مزوتراپی چه مدت طول می‌کشد؟

یک جلسه به طور معمول بسته به اندازه ناحیه تحت درمان از پنج تا سی دقیقه طول می‌کشد.

2-نتایج، چه مدت ماندگاری دارد؟

نتایج ماندگاری زیادی دارد.

اگر وزن خود را حفظ کنید، نتایج می‌توانند تقریباً دائمی باشند!

اگر اتفاقی مقداری وزن اضافه کنید، جلسات نگهداری می‌تواند یک یا دو بار در سال انجام شود و نتایج را طولانی می‌کند.

3-درمان چه حسی دارد؟

سوزن‌ها کوچکی هستند که تقریباً به اندازه یک مژه هستند.

از کوچکترین تزریق میکرو استفاده می‌شود که موجب حداقل ناراحتی می‌شود.

درمان چند مدلی برای سلولیت استفاده می‌شود و به سختی قابل احساس است.

قبل از تزریق یک کرم بی حس کننده موضعی روی ناحیه زده می‌شود تا ناراحتی به حداقل برسد.

4-آیا مزوتراپی بی خطر است؟

مزوتراپی هیچگونه عارضه جانبی جدی ندارد.

ما در کلینیک آراد اصفهان ، از فرمولی استفاده می‌کنیم که تشکیل شده از موادی است که به صورت معمول در بدن یافت می‌شود.

مانند: دی اکسی کولات (نمک صفراوی) و یا فسفاتیدیل کولین (لسیتین). این‌ها مواد شناخته شده یا مورد تأیید FDA هستند، اگرچه به طور خاص جهت مزوتراپی تأیید نشده اند.

5-هزینه مزوتراپی غبغب چقدر است؟

هزینه مزوتراپی غبغب به تعداد جلسات و تعداد تزریقاتی که شخص جهت رفع غبغب لازم دارد وابسته است.

6-رفع غبغب با ورزش چقدر زمان می‌برد؟

اگر تمرینات بالا و درمان‌های خانگی را به‌صورت منظم انجام دهید، بعد از سه هفته شاهد شروع تغییرات خواهید بود.

7-آیا استفاده از کرم می‌تواند به بر طرف کردن غبغب کمک کند؟

کرم‌های متنوعی در بازار وجود دارد که می‌توانند به بر طرف کردن سریع‌تر غبغب کمک کنند نظیر کرم‌های جمع‌ کننده و ضد چین و چروک.

اما اگر به دنبال راه‌حل طبیعی هستید، بهتر است از درمان‌های خانگی استفاده کنید.

8-برای چربی سوزی غبغب به کجا مراجعه کنم؟

اگر شما ساکن استان اصفهان هستید می توانید جهت انجام این تکنیک زیبایی به کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد اصفهان مراجعه کنید.

البته، در این کلینیک شرایط برای همه عزیزان محترم در سر تا سر کشور فرآهم شده است تا بتوانند از خدمات بی نظیر این کلینیک بهره مند شوند.

انواع خدمات این کلینیک با تکیه بر علم و تکنولوژی و  به روز دنیا،همچنین متخصصین متعهد و با مهارت و تجربه انجام می شود و قطعاً شما عزیزان می توانید بهترین و مناسب ترین خدمات را دریافت کنید.

چگونه می‌توان کلینیکی معتبر برای هایفوتراپی غبغب پیدا کرد؟

تحقیقات نشان می دهد، اشخاصی که قبلا هایفوتراپی غبغب را امتحان کرده‌اند، یکی از مناسب ترین و بهترین روش‌های پیدا کردن یک کلینیک معتبر است.

علاوه بر آن جست‌ و جو در گوگل و بررسی پیشنهادات کاربران در سایت‌های کلینیک‌های متعدد نیز از راه‌های دیگر یافتن کلینیک با سابقه است.

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد اصفهان یکی از معتبرترین کلینیک‌های استان اصفهان است که هایفوتراپی غبغب را با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه‌ها انجام می‌دهد.

پزشکان حاضر در این کلینیک همگی تجربه و مهارت لازم جهت انجام این کار را دارند و می‌توانند بهترین نتیجه هایفوتراپی را به شما تقدیم کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه و مزایا هایفو غبغب

لیفت غبغب با نخ

نتیجه گیری

مزوتراپی یکی از مناسب ترین و کم خطرترین روش ها برای از بین بردن چربی های موضعی به ویژه در قسمت صورت و غبغب می باشد. تزریق مواد معدنی و ویتامین ها با استفاده از این روش به بالا بردن سوخت و ساز و آب کردن چربی های جمع شده در قسمت غبغب از افتادگی و شل شدگی پوست در این نواحی جلوگیری می شود.

از دیدگاه علمی، غبغب در چانه در حقیقت چربی زیر پوستی نامیده می‌شود که در فضای زیر نواحی چانه و بین صورت و گردن دقیقا زیر چانه و بالای وسط گردن به وجود می آید.  چربی اضافی موجود در آن ناحیه چیزی است که ما آن را غبغب می‌نامیم. بیشتر افراد معتقدند که غبغب با بالا رفتن وزن یا اضافه وزن شخص ایجاد می‌شود. گرچه احتمال دارد در مورد بعضی از این افراد مصداق داشته باشد، اما بعضی دیگر که اضافه وزن ندارند هنوز می‌توانند چانه ای مضاعف یا غبغب داشته باشند. این امر می‌تواند در نتیجه ژنتیک یا حتی شل شدن پوست به علت افزایش سن باشد.

مزوتراپی به یک روش بسیار محبوب جهت خلاص شدن از شر غبغب تبدیل شده است.

مزوتراپی روشی است که در آن دارویی ترکیب کننده از مواد حل کننده چربی در قسمت چانه یا گردن تزریق می‌شود. بنابراین پس از پایان درمان، نتیجه شما مادام العمر خواهد بود.

بالا رفتن سن یکی از علت های مهم افتادگی و شل شدگی بافت های صورت و ایجاد غبغب در بین چانه و گردن  می باشد که با گذشت زمان و اهمیت ندادن به درمان مناسب ،شدت آن افزایش می یابد و اثرات نا خوشایندی در ظاهر و اعتماد به نفس اشخاص ایجاد می کند.

رفع افتادگی و شل شدگی در زیر چانه با چربی سوزی سریع می باشد و تاثیرات بسیار مثبتی بر ظاهر و کانتور چهره خواهد داشت.

چربی سوزی غبغب با مزوتراپی فواید متعددی دارد و مورد علاقه اشخاص زیادی قرار گرفته است که اصولی ترین آن ها زاویه سازی صورت می باشد.

شما می توانید با اعمال مراقبت ها و پیشنهاد متخصصین حتی میزان ماندگاری و اثرات آن را افزایش دهید؛ همچنین با چربی سوزی، پوست این قسمت فرایند کلاژن سازی در پوست تحریک شده و موجب جوان سازی و شادابی پوست در این نواحی می شود و مناسب ترین گزینه می باشد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو در این کلینیک بهترین نتیجه ممکن را ایجاد کنید.

در این کلینیک مزوتراپی برای قسمت های مختلف صورت و بدن مانند پهلو، شکم، بازو و غیره… انجام می شود و زیبا جویان با حداقل عوارض می توانند زیبایی و جوانی خود را تضمین کنند.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.