زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

لیفت غبغب با نخ

لیفت غبغب با نخ
محتوا پنهان
1 لیفت غبغب با نخ
1.1 لیفت غبغب با نخ چیست ؟

لیفت غبغب با نخ

خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه زیبایی و پزشکی همه کسانی که در بخش های مختلف صورت و بدن خود دچار مشکلات و نواقصی شده اند می توانند با عمل های سر پایی و کم هزینه زیبایی و جوانی را به چهره خود باز گردانند.

یکی از جدید ترین روش های زیبایی صورت که امروزه کاربرد های بی نظیری دارد لیفت با نخ می باشد که روز به‌ روز متقاضیان آن افزایش می یابد. این تکنیک زیبایی برای بخش های مختلف صورت مخصوصاً قسمت تحتانی آن، مانند غبغب بسیار موثر خواهد بود به همین دلیل ما این مطلب را به موضوع لیفت غبغب با نخ اختصاص می دهیم .

پس اگر قصد دارید با این تکنیک آشنایی بیشتری پیدا کنید در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت غبغب با نخ چیست ؟

معمولاً همراه با افزایش سن کم کم نشانه های پیری در بخش ‌های مختلف صورت نمایان می شود و پوست در این نواحی دچار افتادگی و شل شدگی خواهد شد و تصویری نا خوشایند ی ایجاد می کند.  این نواقص به مرور زمان باعث عدم رضایت و کاهش اعتماد به نفس هر فرد خواهد شد.

کسانی که با این مشکلات مواجه می‌ شوند به دنبال راهی موثر برای باز گرداندن جوانی و شادابی به چهره خود می باشند.  لیفت با نخ یکی از گزینه های موثر برای از بین بردن چین و چروک ها و نشانه های پیری است.  همان طور که می دانید علت افتادگی پوست به مرور زمان کاهش کلاژن سازی در بدن است و همراه با شل شدگی پوست چین و چروک ها بر سطح پوست نمایان خواهند شد.

ترمیم و باز سازی و لیفت با نخ راه کاری موثر برای افزایش کلاژن سازی خواهد بود.  در این تکنیک زیبایی متخصصین با جای گذاری نخ ها در زیر پوست  چانه  تا گردن بدون مشاهده عارضه خاصی فرم صورت را جذاب و زیبا خواهند کرد پس از لیفت با نخ شاهد عارضه خاصی نخواهید بود . حتی مراحل انجام آن نیاز به بی هوشی و بخیه و خونریزی ندارد و نتایج آن در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده خواهد بود.

هزینه لیفت نسبت به عمل جراحی مقرون به صرفه تر است به همین دلیل امروزه به عنوان محبوب ترین روش زیبایی و جوان سازی در چهره معرفی می شود.  یکی از بخش های صورت که افزایش سن، بیشترین تاثیرات را بر آن ایجاد می کند زیر چانه یا ناحیه غبغب است  که سبب  حس نا خوشایند ی برای متقاضیان به دنبال دارد.

در این روش جوان سازی ناحیه غبغب با استفاده از نخ های قابل جذب بخیه انجام می شود و به کشیدگی و استحکام پوست منجر خواهد شد.  پس از جای گذاری نخ ها در زیر پوست شما شاهد تاثیرات بی نظیری خواهید بود زیرا،  با کشیدگی و محکم شدن پوست تولید کلاژن افزایش می یابد و به مرور زمان پوست در این ناحیه لیفت می شود و زاویه زیبایی به چهره می بخشد.

نخ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند قابل جذب هستند.  مدت ماندگاری این فرایند در حدود یک تا سه سال است و قابل تمدید خواهد بود.

مزایا و کاربرد های لیفت غبغب با نخ

  • سفتی و جوان شدن پوست

زمانی که شما برای لیفت غبغب از این روش زیبایی استفاده می کنید میزان کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد . بنابراین پوستی جوان در این ناحیه خواهید داشت همچنین پوست صورت را کشیده و سفت خواهد کرد.

همه چین و چروک ها در این ناحیه محو می شوند و صورت شما صاف و زیبا خواهد شد . نواحی که نخ ها از زیر پوست آن عبور می کنند  با کاهش چین و چروک ها زیبا و جوان دیده می شوند.

  • هزینه های کمتر

لیفت با نخ جزء روش‌ های غیر تهاجمی و غیر جراحی است که نخ ها در قسمت های کمتری از پوست جا گذاری می‌ شود بنابراین نیاز به زمان کمی دارد و مراحل آن آسان تر خواهد شد.  در نتیجه تاثیرات قابل توجهی در کاهش هزینه‌ ها خواهد داشت و در عین حال می توان نتایج خوبی حاصل کرد.

  • نتایج طبیعی

شما با روش های دیگر جوان سازی شاهد نتایج متفاوتی خواهید بود و قطعاً همه متوجه این تغییرات در چهره شما خواهند شد زمانی که شما افتادگی غبغب را با استفاده از نخ های جذبی از بین می‌ برید نتایج درمان بسیار طبیعی است زیرا کلاژن سازی در پوست افزایش می‌ یابد و پوست ساختار خود را بازسازی می کند و تغییرات زیادی در چهره شما ایجاد نمی کند.  پس دیگران فقط متوجه جوان شدن صورت شما خواهند شد.

  • نتایج فوری

در روش های دیگر جوان سازی و درمان غبغب باید شاید ماه ها صبر کنید تا به نتایج مد نظر خود برسید.  در صورتی که لیفت با نخ نتایجی فوری دارد و پس از جای گذاری نخ ها  چهره شما جوان و صاف دیده می شود.

نخ ها  با استفاده از سوزن های بسیار ظریفی در زیر بافت چانه قرار می گیرد و پوست این ناحیه را به سمت بالا می کشد و افتادگی پوست را در زمان کوتاهی از بین می برد.

  • بهبودی سریع

پس از لیفت غبغب با جراحی شما باید دوره نقاهت طولانی مدتی را پشت سر بگذارید و مراقبت های ویژه شما را کلافه خواهد کرد.  در صورتی که با تکنیک زیبایی لیفت با نخ نیاز به مراقبت های خاص نمی باشد و حتی شما می توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

  • برگشت پذیری

 در صورتی که شما لیفت با جراحی انجام دهید و از نتایج آن رضایت نداشته باشید نمی توانید فرم صورت خود را به شکل قبل باز گردانید اما در لیفت با نخ به دلیل جذب نخ ها  به مرور زمان فرم صورت شما  به حالت قبل باز می گردد و نگرانی های شما از بین خواهد رفت.

  • ماندگاری طولانی

با وجود این که لیفت با نخ روشی غیر تهاجمی و نسبتاً سریع است اما نتایج آن نسبتا پایدار و ماندگار است ممکن است یک تا سه سال ماندگاری داشته باشد.

لیفت غبغب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-لیفت غبغب

کاربرد ها

  • از بین بردن غبغب
  • تغییر فرم چهره به شکل دلخواه
  • زاویه سازی صورت و گردن
  • از بین بردن چین و چروک های ایجاد شده در ناحیه چانه
  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست غبغب
  • بهبود رنگ پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • مورد استفاده برای سنین مختلف
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد تناسب بین اجزاء صورت

بهترین کاندیدای لیفت غبغب با نخ چه کسانی هستند ؟

افتادگی غبغب با افزایش سن و از دست دادن الاستین و کلاژن در پوست و ضعیف شدن رباط هایی که بافت صورت را نگه می دارند ایجاد می‌ شود.  همچنین با جمع شدن چربی ها در بخش ناحیه تحتانی صورت مشاهده خواهد شد . الاستین و کلاژن جزء پروتئین هایی است که در پیوند طبیعی بدن تولید می شوند و وظیفه آن استحکام و بالا کشیدن پوست و همچنین مقاومت در برابر کشش می باشد.

معمولاً در سنین ۲۵ سالگی به بعد کلاژن سازی در بدن کاهش می یابد و این امر باعث افتادگی و شل شدن پوست خواهد شد و با اجتماع چربی ها و با فشار نیروی جاذبه زمین پوست صورت آویزان و شل خواهد شد.  بنابراین متخصصین برای پیش گیری از شدت یافتن این عارضه لیفت با نخ را برای زیبا جویان پیشنهاد می‌ دهند.

این تکنیک برای افرادی که دارای غبغب خفیف و متوسط هستند پیشنهاد می شود.  در صورت افتادگی شدید پوست و از دست دادن حالت ارتجاعی عمل جراحی گزینه مناسبی خواهد بود.

لیفت با نخ در ناحیه غبغب معمولاً برای افراد ۳۰ تا ۵۰ سال پیشنهاد می شود که دارای غبغبی خفیف و متوسط هستند و قصد ندارند از عمل جراحی استفاده کنند.

 کاندیدای این تکنیک زیبایی باید از نظر شرایط جسمانی و سلامتی در وضعیت مناسبی باشند.  افراد مبتلا به فشار خون بالا ، دیابت،  بیماری های خود ایمنی،  بیماری های انعقادی و …. توانایی انجام عمل لیفت را نخواهند داشت.

پس اگر شما شاهد افتادگی در پوست خود هستید سریع تر برای جوان سازی پوست این ناحیه اقدام کنید تا از افتادگی و شل شدگی شدید  پوست پیشگیری کنید.

 به طور خلاصه کاندیدای لیفت غبغب با نخ را می توان موارد زیر معرفی کرد :

  • کسانی که دارای غبغب ژنتیکی هستند و نمی‌ توانند آن را از بین ببرند.
  • افرادی که با انجام فعالیت های ورزشی و گرفتن رژیم غذایی نمی توانند غبغب خود را درمان کنند.
  • کسانی که به دنبال فرمی مناسب و زیبا برای چانه خود هستند.
  • افرادی که احساس می‌ کنند داشتن غبغب زیبایی آن ها را تحت تاثیر قرار داده است.
  • کسانی که به دنبال نتیجه ای سریع هستند.
  • کسانی که قصد دارند از افتادگی پوست چانه و گردن خود پیشگیری کنند.
  • کسانی که به فرم ظاهری چهره خود اهمیت می دهند.

اما متاسفانه این فرآیند برای برخی افراد گزینه مناسبی نخواهد بود که عبارتند از :

  • کسانی که دائما نوسانات وزنی دارند.
  • خانم هایی که دوران بارداری و شیردهی را پشت سر می گذارند.
  • کسانی که پوستشان بسیار حساس و نازک است .
  • کسانی که قصد دارند پس از لیفت وزن خود را کم کنند.
  • کسانی که درگیر بیماری های پوستی هستند این افراد در صورت کنترل بیماری ها و تثبیت وزن خود می توانند برای انجام لیفت غبغب با متخصصین مربوطه مشورت کنند.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انجام لیفت با نخ همه شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد ارزیابی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط این تکنیک زیبایی انجام خواهد شد.  در صورت مساعد نبودن شرایط زیبا جویان روش های دیگری را پیشنهاد می شود.

مراحل انجام لیفت غبغب با نخ :

قبل از این که بخواهید لیفت با نخ را برای ناحیه غبغب انجام دهید باید در مورد معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک خود مطمئن شوید سپس در جلسه مشاوره شرکت کنید.

در جلسه مشاوره شما هر سوالی در ذهن دارید از پزشک بپرسید و اطلاعات دقیقی در مورد این فرایند کسب کنید.  متخصصین نیز در این جلسه همه شرایط جسمانی و بدنی شما را می سنجند تا مطمئن شوند که این فرآیند برای شما گزینه مناسبی است.  در صورت مساعد بودن شرایط مراحل لیفت به شرح زیر انجام می شود :

ناحیه درمان غبغب بی حسی موضعی را دریافت می‌ کند سپس متخصص نخ انتخاب شده را با استفاده از یک سوزن باریک و تو خالی به زیر بافت پوست وارد می کند.  به طوری که سوزن در زیر لایه های پوست قابل مشاهده می باشد . این سوزن به صورت دو طرفه در بین بافت های نرم چانه و غبغب قرار می گیرند تا پس از کشیدن نخ ها پوست این ناحیه صاف شود.

  پس از جای گذاری نخ ها در ناحیه مورد نظر کلاژن و بافت های فیبری جدید در اطراف نخ ایجاد می شوند و سبب محکم شدن بافت و لیفتینگ غبغب خواهد شد . پس از پایان مرحله جای گذاری و کشیدگی پوست توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت پس از لیفت در اختیار زیبا جویان قرار می گیرد.

سپس شما می توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل باز گردید.  این تکنیک زیبایی در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.  این فاصله زمانی به تعداد نخ های جای گذاری شده و میزان شلی پوست بستگی خواهد داشت.

اثرات و نتایج

نخ هایی که در تکنیک زیبایی لیفت مورد استفاده قرار می‌ گیرند پس از جای گذاری و تشکیل رشته های فیبری جدید،  کلاژن سازی را در پوست تحریک می کنند به طوری که پس از چند ماه نخ ها به طور طبیعی در پوست تجزیه و جذب می‌ شوند.  استفاده از این نخ ها باعث می شود که شما نتایج عالی و طبیعی حاصل کنید.

تجزیه و جذب این نخ ها  نیز در پوست روند ی کاملا طبیعی است و هیچ آسیبی به بافت های پوستی وارد نمی‌ کند.  پس از جذب نخ ها  کلاژن های جدید و بافت های فیبروزی در ناحیه مورد نظر تشکیل می‌ شوند و سبب بازسازی و ترمیم ناحیه درمان خواهد شد و حتی سبب جوان سازی پوست  فاصله بین گردن تا چانه می شود.

اکثر کسانی که لیفت با نخ را در ناحیه غبغب  انجام می دهند بلافاصله شاهد نتایج فوری و جزئی آن خواهند بود.  پس از بهبودی کامل رفع  عوارض ایجاد شده و آغاز کلاژن‌ سازی می‌ توانند نتایج قطعی را به وضوح مشاهده کنند.

  نتایجی که از این فرآیند حاصل می شود تفاوت چندانی با جراحی غبغب  ندارد اما نمی تواند مانند این فرآیند جراحی  نتایج دائمی و همیشگی به دنبال داشته باشد و جزء روش های موقتی می باشد.  بنابراین بر اساس

  • شرایط پوست
  • میزان افتادگی پوست
  • تعداد نخاع های جایگذاری شده
  • سن افراد

 مدت ماندگاری آن ها متفاوت است که در حدود یک تا سه سال می باشد . اما،  پس از انجام این فرایند کلاژن سازی به مدت طولانی در پوست تحریک می شود .

عوارض پس از لیفت غبغب با نخ چیست ؟

لیفت با نخ جزء روش‌ های کم عارضه و بی خطر می باشد. البته،  اگر توسط متخصصین مجرب و در مراکز معتبر و تخصصی انجام شود.

 این نکته را باید در نظر داشته باشید که شما پس از لیفت با نخ نمی توانید نتایج مادام العمر حاصل کنید و نسبت به لیفت با جراحی ماندگاری کمتری دارد و در حدود یک تا سه سال ماندگار می باشد.  پس از جذب نخ ها  به مرور زمان در پوست،  پوست به حالت قبل باز می گردد .

شما می توانید با رژیم غذایی سالم و تمرینات ورزشی کمی مدت ماندگاری آن را افزایش دهید . از عوارض احتمالی لیفت با نخ در ناحیه غبغب می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • خونریزی
  • تورم
  • کبودی
  • احساس کشیدگی در پوست
  • خارش و سوزش

در موارد نادر نیز و در  صورت عدم مهارت پزشک شما با عوارض نا خوشایند ی مواجه خواهید شد که عبارتند از :

  • واکنش آلرژیک نسبت به نخ های جای گذاری شده
  • خونریزی شدید
  • موج دار شدن سطح پوست
  • فرورفتگی یا بر آمدگی در ناحیه جای گذاری نخ ها
  • ایجاد زخم
  • جا به جایی نا خواسته نخ ها
  • پارگی نخ ها
  • عفونت
  • سردرد های دائمی
  • ترشحات سبز یا قهوه ای رنگ از ناحیه زخم
  • تب بالا

در صورت مشاهده عوارض ذکر شده باید سریعا به پزشک مراجعه کنید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان لیفت با نخ  برای بخش های مختلف صورت و بدن توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود و زیبا جویان شاهد هیچ عارضه خاصی  نخواهند بود.

هزینه لیفت غبغب با نخ چقدر است ؟

بدون شک هزینه لیفت با نخ نسبت به عمل جراحی هزینه مقرون به صرفه تری خواهد داشت زیرا،  در این روش شما هیچ هزینه‌ ای برای اتاق جراحی،  مراقبت های ویژه،  بستری شدن در بیمارستان و دوره نقاهت طولانی مدت پرداخت نمی کنید.

بلکه،  به صورت سر پایی و در مدت زمان کوتاهی می توانید افتادگی و شل شدگی ناحیه غبغب را مورد درمان قرار دهید.  در این روش عوامل مختلفی هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از :

  • تعداد نخ های جای گذاری شده
  • میزان افتادگی و شل شدگی ناحیه غبغب
  • میزان تخصص مهارت پزشک
  • مدت زمان انجام لیفت
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • نوع نخ مورد استفاده

 می باشد.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت غبغب با نخ

  • در جلسه مشاوره شرکت کنید و با پزشک در مورد این تکنیک زیبایی بیشتر گفت و گو کنید تا اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید.
  • در مورد بیماری های خود و دارو هایی که مصرف می‌ کنید با پزشک مشورت کنید و بدون تعارف و خجالت کشیدن هر سوالی در ذهن دارید از پزشک بپرسید .
  • یک هفته قبل از انجام لیفت با نخ باید مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را متوقف کنید زیرا ، سبب کم آبی بدن و خشکی پوست می شود و تاثیرات منفی بر نتایج درمان خواهد داشت.
  • یک هفته قبل از لیفت از مصرف هر دارویی که باعث رقیق شدن خون می شود بپرهیزید . چون، ممکن است در حین درمان سبب خونریزی شدید شود. بنابراین باید مصرف آسپرین،  پرو فن،  روغن ماهی،  ویتامین E،  جینسینگ،  چیلی،  سیر،  میگو،  چای سبز و انواع مکمل ها را کنار بگذارید.
  • چند روز قبل از انجام لیفت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید و از محصولات مراقبتی پوست نیز استفاده نکنید.
  • چند روز قبل از انجام لیفت با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • از لایه برداری، اپیلاسیون و وکس کردن و لیزر ناحیه درمان خودداری کنید.

مراقبت های پس از لیفت غبغب با نخ

  • تا چند روز پس از انجام لیفت سر خود را بالاتر از بدن نگه دارید. حتی هنگام خوابیدن سر خود را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید و به صورت طاق باز بخوابید.
  • در صورت مشاهده تورم و کبودی در ناحیه درمان از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • تا چند روز از ایجاد هر گونه فشار یا کشیدگی در ناحیه غبغب خود داری کنید.
  • لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس فشاری به ناحیه گردن و چانه شما وارد نشود.
  • از انجام حرکات مختلف صورت و بدن خودداری کنید.
  • تا ۴۸ ساعت سعی کنید از محصولات آرایشی استفاده نکنید زیرا سبب تحریک شدن پوست خواهد شد.
  • از ماساژ دادن، فشار دادن و  خاراندن ناحیه غبغب امتناع کنید.
  • تا چند روز غذا های نرم و آبکی مصرف کنید.
  • از جویدن آدامس و خوردن غذا های سفت خودداری کنید.
  • هنگام نوشیدن مایعات از نی استفاده نکنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید .
  • از رفتن به سونا ، استخر، جکوزی و حمام داغ بپرهیزید.
  • از انجام فعالیت های ورزشی و جا به جایی اشیا سنگین خودداری کنید.
  • در صورت احساس خارش از خاراندن محل درمان خود داری کنید و از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • در صورت شدت یافتن عوارض، درد شدید و نا متقارن شدن صورت به پزشک اطلاع دهید.

تعداد جلسات لیفت غبغب با نخ چقدر است ؟

لیفت با نخ  یکی از روش های زیبایی است که در طی یک جلسه انجام می شود البته قبل از انجام این فرایند حضور شما در جلسه مشاوره اهمیت زیادی دارد زیرا شما با این تکنیک زیبایی آشنا می شوید و پزشک همه شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد بررسی قرار می‌ دهد تا نتایجی عالی با حداقل عوارض حاصل کنید.

 مدت زمانی که برای انجام این تکنیک زیبایی صرف می شود در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه خواهد بود.  این فاصله زمانی به میزان افتادگی و شل شدگی پوست و تعداد نخ های  جای گذاری شده بستگی دارد.

پس از پایان دوره ماندگاری لیفت با نخ می‌ توانید برای تمدید مجدد اقدام کنید.  متخصصین توصیه می کنند تا زمانی که یک چهارم از تاثیرات درمان بر ناحیه غبغب مشاهده می شود برای تمدید مجدد اقدام کنید تا بتوانید نتایج حاصل از این فرایند را ماندگار کنید.

دوره نقاهت پس از لیفت غبغب با نخ چقدر است ؟

نخ هایی که در این تکنیک زیبایی مورد استفاده قرار می ‌گیرند با استفاده از سوزن های ظریفی در زیر بافت پوست قرار می گیرند و با کشیدن نخ ها پوست افتاده و شل شده در این ناحیه جمع می شود و پوست در اطراف نخ ها کلاژن و بافت فیبری جدید تشکیل می‌ دهد تا نخ ها  در جای خود سفت و محکم شوند .

کلاژن سازی در پوست به طور طبیعی سبب باز سازی و درمان خواهد شد ؛ در نتیجه زیبا جویان می توانند به انتظارات و خواسته های خود دست یابند.  همان طور که می دانید لیفت با نخ کمترین دوره نقاهت را نیاز دارد حتی شما می‌ توانید کار های ضروری و سبک خود را بلافاصله انجام دهید.  برخی افراد ممکن است به دلیل اثرات بی حسی دچار حالت تهوع شوند که با نوشیدن کمی آب بر طرف خواهد شد.

  ممکن است در هفته اول با کمی تورم و کبودی خفیف مواجه شوید بنابراین استفاده از کمپرس سرد می‌ تواند به شما کمک کند.  بهتر است در روز اول حرکات صورت خود را محدود کنید و حتی امکان کمی بیشتر استراحت کنید . تا ۷ روز توصیه می شود که هر گونه فعالیت شدید بدنی و ورزشی و همچنین جا به جایی اشیای سنگین را متوقف کنید و در صورت احساس درد از مسکن های مناسب استفاده کنید .

تا  دو روز آرایش نکنید و مصرف مایعات خود را افزایش دهید.  در صورت تجویز دارو توسط پزشک به موقع و با دوز  معین مصرف کنید.  نحوه خوابیدن تاثیر زیادی در کاهش تورم و کبودی خواهد داشت.  بنابراین به صورت طاق باز بخوابید و سر خود را کمی بالا تر از بدن قرار دهید . در شدت یافتن عوارض در دوره بهبودی حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

انواع دیگر روش های لیفت غبغب

خوشبختانه امروزه علاوه بر  لیفت غبغب با نخ می‌ توان از روش‌ های غیر جراحی دیگر برای داشتن صورتی خوش فرم  با زاویه مناسب اقدام کرد.  هر کدام از این روش ها نسبت به شرایط افراد و پس از معاینه پزشک انتخاب می شوند تا بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.  در ادامه چند روش دیگر که در کلینیک زیبایی آراد اصفهان برای لیفت و درمان غبغب ارائه می شود برای شما معرفی خواهیم کرد.

  • لیفت غبغب با هایفو تراپی

هایفو تراپی یکی از روش ‌های نسبتاً جدید است که معمولاً متقاضیان در مورد آن شناخت زیادی ندارند و متاسفانه به دلیل شایعاتی که در اطراف خود می شوند نسبت به این تکنیک زیبایی احساس نگرانی می‌ کنند.  این شایعات مبنی بر این است که ممکن است در حین هایفو، دچار سوختگی،  زخم،  حساسیت های پوستی، فلج شدن صورت  و …. شوند.

اما شما با تحقیق در این زمینه مطمئن خواهید شد که همه این شایعات دروغ است.  در تکنیک زیبایی هایفو تراپی چربی های تجمع یافته در زیر ناحیه غبغب با استفاده از امواج فرا صوت اولتراسوند با شدت بالا انجام می‌ شوند و در نتیجه از بین خواهند رفت.

در این روش با گرم کردن سلول های پوستی کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد و پوست زیر گردن تا چانه سفت و محکم شده و مجدداً خاصیت ارتجاعی و کشسانی خود را حاصل می کند.  نتایج حاصل از این فرایند به مرور زمان در طی یک تا سه ماه به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

فرایند هایفوتراپی روشی نسبتا ماندگار است و نتایج آن در حدود یک تا سه سال مشاهده  می ‌شود البته ، سبک زندگی،  دوری از نور خورشید،  تغذیه مناسب و مراقبت از پوست می تواند در افزایش ماندگاری به شما کمک کند.

  • لیفت غبغب با ساکشن

همان طور که می دانید علت ایجاد غبغب تجمع چربی ها در فاصله بین چانه تا گردن می باشد که باعث چانه مضاعف در این ناحیه خواهد شد.  این عارضه به دلایل مختلفی از قبیل افزایش سن ، ژنتیک ، وزن زیاد ،آناتومی صورت و …. ایجاد می شود.

پس اگر شما دچار غبغب شده اید و از ظاهر آن نا راضی هستید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی الهیه تهران از تکنیک زیبایی ساکشن غبغب استفاده کنید.  در این روش متخصصین با ایجاد برش ظریفی و کاملاً نا محسوس چربی های تجمع یافته در این ناحیه را استخراج می کنند.

به طور کلی ساکشن غبغب یکی از روش های استاندارد برای داشتن صورتی زیبا، خوش فرم و با زاویه مناسب می باشد.  با توجه به این که هیچ کس غبغب بزرگ دوست ندارد می تواند با این فرایند چانه و گردن خود را کانتور کند.  در این روش پوست زیر چانه سفت و منقبض شده و خط فک زیبا تر به نظر می رسد.

  • لیفت غبغب با لیزر

لیفت با لیزر نیز یکی از روش‌ های غیر جراحی و غیره تهاجمی برای از بین بردن غبغب و کانتور خط فک می باشد.  در این روش متخصصین با استفاده از فرایند لیزر،  چربی ها و پوست اضافه در این ناحیه را از بین می برند تا پوست در این ناحیه سفت و محکم تر شود.  این تکنیک زیبایی به عنوان جایگزین مناسبی برای لیفت با جراحی معرفی می شود.

در مرحله اول متخصصین با استفاده از تکنیک لیزر چربی های جمع شد در زیر چانه  را  آب می کنند و در مرحله دوم با کمک امواج دستگاه لیزر پوست را سفت و محکم خواهند کرد.  این تکنیک زیبایی تاثیرات موثری به دنبال دارد و حتی در از بین بردن چین و چروک ها در ناحیه غبغب  موثر می باشد.

چربی های آب شده در این تکنیک در چند روز اول با  سیستم زهکشی از بدن تخلیه می شوند و پس از استخراج چربی ها می توان با امواج لیزر کلاژن سازی را در پوست تحریک کرد و در پایان  این روش باعث جوان سازی و لیفتینگ پوست در این ناحیه خواهد شد.

  • لیفت غبغب با تزریق ژل

غبغب یکی از مشکلات رایج است که ممکن است خانم ها و آقایان را دچار مشکل کند. جمع شدن چربی ها در زیر چانه علت اصلی بروز غبغب خواهد شد.  در گذشته تنها راه برای از بین بردن این مشکل عمل جراحی بود که نیازمند دوره نقاهت طولانی و مراقبت های ویژه می بود.

اما امروزه با استفاده از درمان های جدید مانند  تزریق ژل  کیبلا می توان به راحتی چربی های ناحیه غبغب را از بین برد . ژل کیبلا یکی از درمان های دارویی موثر است که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و عوارض جانبی این درمان بسیار کم  است و موفقیت بی نظیری به همراه دارد.

لیفت غبغب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیفت غبغب

« سوالات رایج زیبا جویان در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  »

آیا پس از جای گذاری نخ ها  اثرات آن ها بر سطح پوست باقی می ماند ؟

خیر،  پس از انجام لیفت با نخ هیچ اثری از نخ ها  بر سطح پوست مشاهده نمی‌ شود زیرا،  متخصصین حرفه ای نخ ها  را به گونه ای جای گذاری می‌ کنند که شما بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.  معمولا برش ظریفی که برای جای گذاری نخ ها ایجاد می شود در زیر گردن یا خط رویش مو پنهان می شود.

آیا در هنگام لیفت غبغب احساس درد خواهم داشت ؟

خیر ، همه مراحل لیفت با نخ به صورت بی حسی موضعی انجام می‌ شود و زیبا جویان هیچ حس نا خوشایند ی در حین جای گذاری نخ ها نخواهند داشت.

پس از انجام لیفت غبغب با نخ می توانم فعالیت های خود را آغاز کنم ؟

آغاز فعالیت های روزانه شما به نوع شغل و محیط کارتان بستگی دارد.  شما می توانید پس از انجام لیفت به محل کار خود باز گردید اما اگر شغل شما به گونه ای است که باید فعالیت های شدید بدنی انجام دهید تا یک هفته بهتر است از محل کار خود مرخصی بگیرید.

پس از لیفت با نخ چه زمانی می توانم دوش بگیرم ؟

پس از ۱۲ ساعت امکان شست و شوی بدن و استحمام وجود دارد اما تا سه هفته از ماساژ دادن ، دستمال کشیدن و لیف کشیدن بر ناحیه درمان خود داری کنید.

چه زمان پس از لیفت می توانم آرایش کنم ؟

توصیه می‌ شود تا دو روز از هیچ محصول آرایشی استفاده نکنید و پس از این فاصله می توانید کبودی های خود را با استفاده از کرم‌ های آرایشی بپوشانید.

آیا پس از لیفت با نخ می توانم ورزش کنم ؟

برای یک هفته پس از انجام لیفت امکان انجام ورزش‌ های سبک مانند پیاده روی وجود دارد اما هر ورزشی که به ناحیه غبغب فشار وارد می‌ کند مانند وزنه‌ برداری ،   یوگا  و … را تا بهبودی کامل متوقف کنید.

آیا لیفت غبغب با نخ محدودیت سنی دارد ؟

معمولاً بهترین سن برای این تکنیک زیبایی رده سنی ۳۰ تا ۵۰ سالگی می باشد و همچنین فرایند در پیشگیری از افتادگی پوست در این ناحیه گزینه مناسبی خواهد بود.

برای لیفت غبغب به کجا مراجعه کنم ؟

اگر شما اهل شهر اصفهان هستید می توانید  برای انجام این تکنیک زیبایی به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید. البته،  در این کلینیک شرایط برای همه هموطنان عزیز در سر تا سر کشور مهیا شده است تا بتوانند از خدمات بی نظیر این کلینیک بهره مند شوند.

  انواع خدمات این کلینیک با تکیه بر علم و تکنولوژی و  به روز دنیا همچنین متخصصین متعهد و با تجربه انجام می شود و قطعاً شما عزیزان می توانید بهترین خدمات را دریافت کنید.

چگونه بهترین روش را برای لیفت غبغب را انتخاب کنم ؟

انتخاب هر کدام از روش های لیفت بر اساس شرایط و انتظارات شما انتخاب می شود.  شما با حضور در جلسه مشاوره و گفت و گو با پزشک می توانید تصمیمی درست و عاقلانه بگیرید.

متخصصین در این جلسه به بررسی و معاینه مواردی از قبیل استخوان بندی و آناتومی صورت شما می پردازند  همچنین پرونده  پزشکی شما مورد بررسی قرار می گیرد.  پس از معاینه کامل بهترین روش لیفت به شما پیشنهاد خواهد شد تا بتوانید نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

درمان یا لیفت غبغب و با روش های بدون جراحی

هزینه و مزایا هایفو غبغب

هزینه هایفوتراپی غبغب در اصفهان

نتیجه گیری :

افزایش سن یکی از دلایل مهم افتادگی و شل شدگی بافت های صورت و شکل گیری غبغب در بین چانه و گردن  می باشد که به مرور زمان و اهمیت ندادن به درمان مناسب  شدت آن افزایش می یابد و تاثیرات نا خوشایند ی در چهره و اعتماد به نفس افراد ایجاد می کند.

از بین بردن افتادگی و شل شدگی در زیر چانه با نخ روشی سر پایی و  سریع می باشد و تاثیرات بسیار مثبتی بر فرم و کانتور صورت خواهد داشت.  لیفت غبغب با نخ فواید زیادی دارد و مورد علاقه افراد زیادی قرار گرفته است که مهمترین آن ها زاویه سازی صورت می باشد . شما می توانید با اعمال مراقبت ها و توصیه متخصصین حتی میزان ماندگاری و تاثیرات آن را افزایش دهید؛

همچنین با کشیدگی پوست این ناحیه توسط  نخ ها فرایند  کلاژن سازی در پوست تحریک شده و سبب جوان سازی و شادابی پوست در این ناحیه می شود و بهترین گزینه به جای لیفت با جراحی می باشد.  شما عزیزان می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو در این کلینیک بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

در این کلینیک لیفت با نخ برای بخش های مختلف صورت و بدن مانند گونه ها، پیشانی، بینی، لب ها ، چانه، سینه، باسن و انجام می شود و زیبا جویان با حداقل عوارض می توانند زیبایی و جوانی خود را تضمین کنند.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/icbl

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/jvVlJmT9

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.