زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

صفر تا صد چشم گربه ای در کلینیک بین المللی آراد

صفر تا صد چشم گربه ای در کلینیک بین المللی آراد

صفر تا صد چشم گربه ای در کلینیک بین المللی آراد

اهمیت زیبایی چشم در چهره موضوعی است که همه افراد به آن اهمیت می دهند . پوست اطراف چشم نازک تر از پوست بخش های دیگر بدن است به همین دلیل نشانه های پیری در این ناحیه زود تر قابل مشاهده خواهد بود.

البته، در کنار افزایش سن عوامل مختلف دیگری مانند کم خوابی،  کم آبی بدن، نور خورشید و … باعث کاهش میزان زیبایی اعتماد به نفس هر فردی می شود.  امروزه متخصصین می توانند با روش‌ های مختلفی زیبایی را به چهره شما هدیه دهند.

کسانی که چشمان ریز،  کوتاه و افتاده دارند ؛  این مسئله همیشه باعث سرخوردگی و ناراحتی آن ها خواهد بود.  خوشبختانه امروزه به صورت جراحی یا غیر جراحی می توان چشم ها را کشیده و نافذ جلوه داد.

عمل چشم گربه ای یکی از روش های پر طرفدار و پیشرفته است که در کلینیک‌ های تخصصی انجام می شود این جراحی در بین سوپر  مدل ها و بازیگران جایگاه خاصی دارد و هدف از انجام این جراحی تغییر حالت چشم ها و زیبایی آن ها خواهد بود.

متخصصین این جراحی را پس از بررسی شرایط سنی، سوابق پزشکی و شدت انعطاف پذیری پوست انجام می دهند ما در طی مطلب پیشرو قصد داریم شما را با تکنیک زیبایی و جراحی کانتوپلاستی آشنا کنیم و  همچنین چند مورد از روش های غیر جراحی را به شما معرفی کنیم.

پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

عمل چشم گربه ای چیست ؟

عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای  از محبوب‌ ترین روش‌ های زیبایی برای تغییر دادن حالت چشم ها می باشد.

اگر چه این جراحی در بین زیبا جویان بسیار رایج است اما همچنان متقاضیان نگرانی هایی در مورد این جراحی خواهند داشت و تصور می کنند در حین جراحی بینایی آن ها دچار آسیب می شود.

  در صورتی که اگر شما به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد و در کوتاه ترین زمان برای همیشه می توانید چشمانی نافذ و گیرا حاصل کنید.

عمل کانتوپلاستی با ایجاد برش هایی در عضلات حلقوی کنار چشم ایجاد می‌ شود و متخصصین با بازسازی گوشه خارجی چشم مدل چشم ها را تغییر خواهند داد .

عمل کانتوپلاستی کم خطر ترین عمل های زیبایی در سر تا سر دنیا محسوب می شود که به صورت بی هوشی یا بی حسی موضعی انجام خواهد شد.

در این جراحی عضلات پلک پایین و بالا محکم و سفت می شود و  تقارن خاصی بین دو چشم حاصل خواهد شد.  یکی از ویژگی های دیگر این جراحی این است که می توان معایب اطراف چشم مانند افتادگی پلک ها و پف زیر چشم را نیز برطرف کرد.

پس می توانید در کنار تغییر فرم چشم های خود میدان دید را افزایش دهید تا چشمانی هوشیار و جذاب داشته باشید.  این جراحی حتی همزمان با لیفت ابرو نیز انجام می شود.

کاندیدای مناسب عمل چشم گربه ای چه کسانی هستند ؟

مشخص کردن کاندیدای مناسب عمل کانتوپلاستی فقط توسط متخصصین زیبایی حاصل می‌ شود.  متخصصین قبل از هر اقدامی ابتدا  شرایط جسمانی متقاضیان را بررسی می‌ کنند.

زیرا برخی افراد باید این جراحی را با بیهوشی عمومی انجام دهند  بنابراین هیچ مشکلی سر راه نباید وجود داشته باشد.

پس اگر شما به بیماری خاصی مبتلا هستید شانس انجام این جراحی را از دست خواهید داد پس حتما در جلسه مشاوره باید پزشک خود را در جریان قرار دهید تا از بروز عوارض ناخوشایند یا جبران‌ نا پذیر جلوگیری کنید.

کسانی که می خواهند فقط مدل چشم های خود را تغییر دهند عمل کانتوپلاستی را انجام می دهند اما همزمان مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک ها و پف چشم را نیز درمان خواهند کرد.

در برخی شرایط نیز متخصصین برای دست یافتن به نتایج رضایت بخش عمل های ترکیبی مانند لیفت ابرو را نیز پیشنهاد می دهند . پس،  از حضور شما قبل از جراحی در جلسه مشاوره اهمیت بالایی دارد.

در این جلسه پزشک میزان آمادگی بدن شما را نسبت به جراحی بررسی می‌ کنند و شما با مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید نسبت به نتایج جراحی درک  واقع بینانه داشته باشید.  کسانی که نمی توانند عمل جراحی کانتوپلاستی را انجام دهند می توانند از روش‌های غیر جراحی مانند تزریق بوتاکس،  لیفت با نخ یا پلکسر را امتحان کنند.

متخصصین بر اساس شرایط شما اطلاعات دقیقی در این زمینه در اختیار تان قرار می دهند و شما با بیان خواسته ها و انتظارات خود می توانید از زیبایی و جذابیت چشم های خود لذت ببرید.

این جراحی معمولاً برای کسانی که چشمان ریز،  کوتاه و  افتاده دارند پیشنهاد موثری است و تغییرات بر اساس آناتومی صورت و ساختار چشم ها هر یک از تکنیک های زیبایی را انتخاب می‌ کنند تا زیبا جویان عزیز که بتواند بهترین نتایج را حاصل کنند.

چشم گربه ای
کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی آراد- چشم گربه ای

مراحل انجام عمل چشم گربه ای

عمل جراحی کانتوپلاستی به صورت بی هوشی یا بی حسی موضعی انجام می شود.

معمولاً متخصصین برای کسانی که شرایط مساعدی دارند از بی حسی موضعی استفاده می کنند.  این جراحی به ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد این زمان بر اساس تغییرات که در چشم ها ایجاد می شود و همچنین معایب پوست اطراف چشم طول خواهد کشید.

در مرحله اول برش های کوچکی در عضلات حلقوی چشم ایجاد خواهد شد.  تاندون کانتال خارجی چشم در کنار کاسه چشم قرار دارد و باعث جدا شدن استخوان می شود.

با برداشتن بخش اضافه در این ناحیه پلک پایین به سمت تاندون کشیده می شود و با اتصال این دو بخش فرم چشم ها تغییر خواهد کرد.

پس از اتصال این دو پوست اضافه برداشته می شود و با بخیه برش ها بسته خواهد شد و طی مراحل انجام عمل کانتوپلاستی حالت خماری و خستگی چشم از می‌ رود و چشمان حالتی کشیده و درشت پیدا خواهد کرد.

نتایج حاصل از این عمل دائمی است و می تواند به بهترین نحوی نشانه های ناشی از افزایش سن را برطرف کنند.  روند پیری پوست امری  است که به طور ناخواسته اتفاق می افتد و نمی ‌توان آن را متوقف کرد.

بنابراین،  ممکن است متقاضیان پس از چند سال به عمل ترمیمی مجدد نیاز داشته باشند.

با توجه به این موضوع که در طی مراحل انجام جراحی پوست اضافه پلک پایینی برداشته می‌ شود متخصصین برای کسب نتایج بهتر برای افرادی که تا کنون این جراحی را انجام نداده اند  عمل کانتوپلاستی را پیشنهاد می‌ دهند .

عمل جراحی کانتوپلاستی می تواند علاوه بر تغییر مدل چشم ها انواع معایب پوست اطراف چشم را از بین ببرد.  در ادامه شما را با متد های مختلف این جراحی آشنا خواهیم کرد.

  • لترال کانتوپلاستی یا کشیدن گوشه خارجی چشم

این تکنیک زیبایی با هدف حذف پوست افتاده بالای پلک و کشیده کردن چشم ها اعمال می شود البته، در برخی مواقع این جراحی می‌ تواند پوست اضافه پلک پایینی را از بین ببرد شما می توانید با مشاهده عکس های مدل های کره ای متوجه تاثیرات این جراحی بر چشم ها خواهید شد.

با این جراحی افتادگی پلک بالا از بین می‌ رود و چشم ها درشت تر به نظر می رسد و گوشه خارجی چشم به سمت بالا کشیده خواهد شد که به اصطلاح چشم حالت گربه پیدا می کند.

  • اپی کانتوپلاستی

متخصصین برای کشیدگی و درشتی بیشتر چشم ها تغییراتی در گوشه داخلی چشم ها ایجاد می کنند حتی در برخی مواقع این جراحی با عمل کانتوپلاستی خارجی نیز ترکیب می شود اما اگر هدف فقط کشیدگی چشم ها باشد تغییر گوشه داخلی چشم در طی مراحل جراحی کافی خواهد بود.

  • کانتو پکسی

در جراحی عمل کانتوپکسی  نیازی به هیچ گونه برشی در عضلات حلقوی چشم نمی باشد و متخصصین با ایجاد بخیه در این عضلات کانتال خارجی چشم را تغییر می دهند .

پوست اضافه نیز در این بخش از عمل حذف خواهد شد تا پوست حالت افتادگی و شل شدگی نداشته باشد.

معمولاً متخصصین این تکنیک را با هدف از بین بردن افتادگی پلک پایین انجام می دهند و برای کسانی که تاکنون عمل جراحی زیبایی پلک انجام نداده اند پیشنهاد خواهم داد.

  • اکتروپیون یا رفع افتادگی شدید پلک پایین

یکی از نشانه های مهم پیری در چهره افتادگی پلک ها و آویزان شدن پوست در اطراف چشم می باشد.

به دلیل نازکی و حساسیت بالای پوست در این ناحیه زودتر تحت تاثیر عوامل مختلف قرار خواهد گرفت.

اکتروپیون برای کسانی که افتادگی پلک پایین آن ها شدت زیادی ندارد پیشنهاد می شود و سبب لیفت و کشیدگی چشم ها خواهد شد.  کسانی که افتادگی پلک آن ها به سمت خارج برگشته باشد می توانند با این تکنیک نتایج عالی حاصل کنند.

مزایا و کاربرد های عمل چشم گربه ای

عمل جراحی کانتوپلاستی از نظر زیبایی و درمانی نتایج منحصر به فردی به همراه خواهد داشت.  این جراحی در طی ۲ تا ۴ ساعت انجام می شود و مدت زمان آن بر حسب تغییراتی که در پلک ها ایجاد می شود متفاوت است .

عمل جراحی کانتوپلاستی برخلاف عمل های زیبایی دیگر دوره نقاهت طولانی مدت و طاقت‌ فرسا نخواهد داشت و متقاضیان می توانند پس از یک تا دو هفته فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  نتایج حاصل از این عمل دائمی است و تکنیک مورد نظر بر اساس فرم صورت،  شدت افتادگی پلک و انتظارات متقاضیان پیش می رود.

شما با انتخاب کلینیک های معتبر و متخصصین حرفه ای و کاربلد می توانید نتایج عالی با حداقل عوارض حاصل کنید.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین خدمات زیبایی را در این زمینه برای زیبا جویان ارائه خواهند دارند.

کاربرد ها

  • تغییر مدل چشم ها
  • رفع خستگی و سنگینی پلک ها
  • افزایش میدان دید
  • افزایش اعتماد به نفس
  • کشیدگی و درشت شدن چشم ها
  • لیفت و سفت شدن پوست اطراف چشم
  • بازسازی گوشه خارجی چشم ها
  • درمان پف بالا و پایین پلک
  • حذف پوست اضافه در اطراف چشم

عوارض عمل چشم گربه ای چیست ؟

برای این که فرم چشم ها به شکل دلخواه تغییر کند تغییراتی در ساختار پلک انجام می شود که  با عوارض رایج همراه است.

میزان عوارض در این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد میزان تخصص و مهارت پزشک نوع تکنیک کانتوپلاستی میزان تغییراتی که در پلک ایجاد می شود و کلینیکی که به آن مراجعه خواهید کرد می باشد.

قطعاً شما با مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر می توانید تا ۹۰ درصد عوارض ناشی از جراحی را کاهش دهید.

همچنین اعمال مراقبت ها تاثیرات بی‌ نظیری در کاهش عوارض و روند  بهبودی دارد به همین دلیل متخصصین یک تا دو هفته استراحت پس از عمل کانتوپلاستی را برای متقاضیان پیشنهاد می دهند.

این جراحی به صورت بیهوشی یا بی حسی موضعی انجام می شود.  پس از ، از بین رفتن تاثیرات آن ها شما احساس درد خواهید داشت که متخصصین با تجویز مسکن های مناسب این عارضه را کاهش خواهند داد.

اگر عمل جراحی کند با بی هوشی انجام شود.  ممکن است متقاضیان شاهد عوارضی مانند

  • سر درد
  • سرگیجه
  • حالت تهوع
  • تداوم در بی حسی

 داشته باشند که این عوارض کاملاً طبیعی است و در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.  عوارض رایج دیگر که می توان پس از عمل کانتوپلاستی بیان کرد.

 کبودی و تورم در اطراف چشم ها عارضه ای رایج است شما با استراحت کافی و استفاده از کمپرس سرد و گرم می توانید شدت این عوارض را به حداقل برسانید.

یکی از نگرانی های زیبا جویان برای انجام کانتوپلاستی باقی ماندن جای برش ها و بخیه در اطراف چشم است در صورتی که این نگرانی کاملاً بی مورد است .

متخصصین اگر  بخواهند تغییرات را با برشی در زیر خط مژه ایجاد کنند برش به صورت سطحی و ظریف ایجاد می‌ شود و پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند.

در برخی مواقع نیز برش در داخل چشم ایجاد می شود و نیاز به هیچ برشی در پوست اطراف چشم نخواهد بود.  متخصصین توصیه می کنند.  اگر پس از جراحی شاهد عوارضی از قبیل

  • تورم
  • کبودی شدید و طولانی مدت
  • آسیب دیدگی بینایی
  • نا متقارن شدن پلک ها

 مواجه شدید حتماً به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک اقدامات لازم را برای شما انجام دهد البته ، شما با  مراجعه به مراکز معتبر و انتخاب پزشکان ماهر شاهد چنین عوارضی نخواهید بود.

در کلینیک آراد اصفهان متخصصین ما همواره تلاش می کنند که انواع عمل های جراحی و غیر جراحی برای زیبایی چشم را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی برای زیبا جویان ارائه دهند و دقیقا مراحل جراحی را بر اساس انتظارات آن ها پیش ببرند.

هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت متقاضیان کسب بهترین نتایج و به حداقل رساندن عوارض خواهد بود.

چه کسانی نمی توانند عمل چشم گربه ای انجام دهند ؟

عمل کانتوپلاستی برای افرادی که زیر ۱۸ سال هستند انجام نمی‌ شود زیرا تا کنون آن ها به رشد ثابت و قطعی نرسیده اند.

معمولاً این جراحی پس از ۲۰ سالگی انجام می‌ شود کسانی که به بیماری های خاص مانند بیماری های مربوط به سیستم ایمنی،  بیماری های انعقادی،  دیابت بیماری‌ های قلبی،  بیماری‌ های کلیوی و ….  مبتلا هستند کاندیدای مناسبی برای این جراحی نخواهند بود.

متخصصین انواع عمل های غیر ضروری را برای این افراد مناسب نمی دانند چون سلامتی هر فرد قبل از زیبایی در اولویت قرار دارد.

 کسانی که نمی توانند عمل جراحی کانتوپلاستی را انجام دهند می توانند با مشورت پزشک از روش‌ های غیر جراحی مانند تزریق بوتاکس،  لیفت یا دستگاه پلکسر استفاده کنند.  در بخش‌ های دیگر مطلب شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

چشم گربه ای
چشم گربه ای -کلینیک بین المللی پوست،مو و زیبایی آراد

هزینه عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

هزینه عمل کانتوپلاستی برای همه زیبا جویان کاملاً متفاوت است و بر اساس تغییراتی که در پلک آن ها ایجاد می‌ شود و انتظارات آن هاست متغیر می‌ باشد.

این جراحی با متد  و تکنیک های متفاوتی انجام می شود بنابراین نمی توان هزینه مشخصی را اعلام کرد.

در برخی مواقع  از متخصصین این جراحی را با عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو انجام می دهند و قطعاً هزینه‌ ها را افزایش خواهد داد به طور کلی می توان عوامل تاثیر گذار بر هزینه های عمل کانتوپلاستی

  • مهارت و تخصص پزشک
  • مدت زمان انجام جراحی
  • نوع تکنیک جراحی
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • هزینه‌ های اتاق عمل معرفی کرد . همچنین باید هزینه دارو ها و معاینات قبل و پس از جراحی را به لیست هزینه های خود اضافه کنید.
  • در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان در نظر گرفته شده است شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید ارائه مشاوره در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان خواهد بود.

مراقبت های قبل از عمل چشم گربه ای

  • به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید و حتماً در مورد مهارت پزشک خود تحقیق کنید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید .
  • از پزشک بخواهید نمونه کار های قبلی خود را به شما نشان دهد تا بتوانید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج جراحی پیدا کنید.
  • دو هفته قبل از جراحی کانتوپلاستی از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین، پروفن،  مکمل ها و ویتامین ها دارو های گیاهی و خودداری کنید.  زیرا باعث اختلال در سیستم گردش خون شدت خونریزی در حین جراحی را افزایش می دهد.
  • دو هفته قبل از جراحی توصیه می‌ شود مصرف انواع دخانیات مانند سیگار یا قلیان و مشروبات الکلی را متوقف کنید چون با افزایش غلظت خون میزان عوارض پس از جراحی را افزایش داده و روند بهبودی کند تر خواهد شد.
  • با یکی از اعضای خانواده گفت و گو کنید که در روز جراحی شما را در بیمارستان همراهی کند و هنگام بازگشت به خانه از مراقب شما باشد.
  • استرس خود را مدیریت کنید و به پزشک خود اعتماد کامل داشته باشید.
  • شب قبل از جراحی دوش بگیرید و به خوبی استراحت کنید .
  • از آرایش کردن چشم ها بپرهیزید همچنین از قرار دادن لنز در چشم ها خودداری کنید.
  • چند ساعت قبل از جراحی از نوشیدن مایعات و خوردن انواع خوراکی بپرهیزید.

مراقبت های پس از عمل چشم گربه ای

  • پس از بازگشت به خانه استراحت کافی داشته باشید.
  • هنگام خوابیدن به حالت طاق باز بخوابید و زیر سر خود را با کمک دو بالش کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از شدت عمل و کبودی اطراف چشم بکاهید .
  • در سه روز اول از کمپرس سرد استفاده کنید و در سه روز دوم با قرار دادن کمپرس گرم روند بهبودی را سرعت دهید.
  • تغذیه مناسب داشته باشید و حتما میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • از مصرف غذا های شور، تند و حساسیت زا بپرهیزید.
  • از خسته کردن چشم ها خودداری کنید تا یک هفته از نگاه کردن به تلویزیون، لپ تاپ و یا مطالعه کردن خودداری کنید.
  • هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید و به هیچ وجه در معرض نور خورشید گرد و غبار و آلودگی های محیطی قرار نگیرید.
  • از خاراندن، فشار دادن و دستکاری کردن چشم‌ ها خودداری کنید.
  • از قرار دادن لنز در چشم ها بپرهیزید و عینک را جایگزین آن قرار دهید.
  • تا یک ماه از انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزش کردن، خم شدن و جا به جایی اشیا سنگین بپرهیزید.

اثرات و نتایج :

عمل چشم گربه ای یکی از عمل های پرطرفدار برای کشیدگی و درشت شدن چشم ها خواهد بود .

متخصصین این جراحی را با تغییری در ساختار پلک ها انجام می دهند و مشکلات زیادی از قبیل افتادگی پلک، پف چشم و چین و چروک های اطراف چشم را برطرف می کنند.

متخصصین بر اساس انتظارات متقاضیان و آناتومی صورت فرم چشم ها را تغییر می دهند و متد  مناسبی را انتخاب خواهند کرد.

معمولاً کسانی که چشمانی آسیایی شرقی دارند می توانند با این تکنیک زیبایی چهره خود را افزایش دهند اما به مرور زمان همچنان در  اطراف چشم پیر خواهد شد و این موضوع امری اجتناب نا پذیر است.

بنابراین پس از چند سال  ممکن است به عمل اصلاحی نیاز داشته باشید.

نتایج حاصل از این جراحی بلافاصله قابل مشاهده نمی باشد بلکه به مرور زمان و کاهش عوارض شدت اثرات جراحی مشخص شده و پس از ۶ تا ۹ ماه نتایج نهایی مشاهده می شود  نتایجی که شما از این جراحی حاصل می کنید به میزان مهارت و تخصص پزشک شما و کلینیکی که به آن مراجعه می کنید بستگی دارد.

بنابراین حتماً قبل از انجام این جراحی تحقیقات لازم را انجام دهید.

دوره نقاهت پس از عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

دوره نقاهت در طی این جراحی برای همه زیبا جویان متفاوت است و به دلایلی از قبیل

  • شرایط بدنی
  • روند بهبودی
  • مهارت پزشک
  • نوع جراحی
  • شرایط سنی متقاضیان بستگی دارد.

 معمولاً متخصصین دوره بهبودی را دو تا چهار هفته در نظر می گیرند.

پس از ، از بین رفتن تاثیرات بی حسی یا بیهوشی احساس درد امری کاملاً طبیعی است که با مصرف مسکن ها کنترل می شود.  در این دوره از مصرف دارو های خود سرانه خودداری کنید.

تورم و کبودی در اطراف چشم نیز جزء عوارض رایج پس از جراحی کانتوپلاستی می باشد.

برای پیشگیری از شدت این عارضه باید از خسته کردن چشم ها خودداری کنید.  از کمپرس سرد استفاده کنید . استراحت کافی داشته باشید و سر خود را کمی بلند تر از بدن در هنگام خوابیدن قرار دهید.

تغذیه مناسب یکی دیگر موارد مهم در دوره بهبودی خواهد بود توصیه می شود برای پیشگیری از عوارض نا خوشایند مصرف غذا های حساسیت زا  شور و تند را کنار بگذارید در چند روز اول پس از جراحی سعی کنید از منزل خارج نشوید و در هنگام خارج شدن از خانه حتماً از عینک آفتابی استفاده کنید استفاده از لنز های طبی یا آرایشی در طی  سه تا چهار هفته ممنوع میباشد تا بهبودی کامل بخیه ها از آرایش کردن چشم ها خودداری کنید هنگام شست و شو از آب ولرم  و شوینده های ملایم استفاده کنید.

در صورت افزایش شدت خونریزی،  تورم و کبودی گسترده حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در دوره بهبودی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهند بود و در این دوره همراه شما می باشند.

تعداد جلسات عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

از زمانی که شما تصمیم می‌ گیرید که عمل کانتوپلاستی را آغاز کنید مراحل این تکنیک آغاز می‌ شود.

  مهمترین اقدام قبل از این عمل مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی خواهد بود سپس حضور شما در جلسه مشاوره جزء موارد مهم و ضروری می‌ باشد.

متخصصین در این جلسه توضیحات کاملی در مورد جراحی در اختیار شما قرار می‌ دهند و آزمایش‌ ها و معاینات لازم را انجام خواهند داد سپس زمان مناسبی برای جراحی تعیین می شود.

در روز جراحی شما ۲ تا ۴ ساعت در اتاق جراحی می مانید سپس در صورت مساعد بودن شرایط و صلاحدید پزشک از کلینیک مرخص شده و دوره نقاهت را در منزل سپری می کنید.

بنابراین عمل کانتوپلاستی در یک جلسه انجام می‌ شود زمانی که برای این جراحی در نظر گرفته می‌ شود به نوع جراحی و انتظارات شما بستگی دارد.

شما باید ۳ تا ۵ روز پس از جراحی برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید.  در این جلسه متخصصین نتایج جراحی را بررسی می‌ کنند و در صورت نیاز دارو های لازم را تجویز خواهند کرد.

انواع روش های غیر جراحی عمل چشم گربه ای

امروزه می‌ توان حتی از روش های غیر جراحی برای تغییر مدل چشم ها استفاده کرد.

تزریق بوتاکس،  لیفت با نخ و پلاسماجت جزء روش های پرطرفدار در این زمینه خواهد بود که در مورد هر کدام توضیحات در اختیار شما قرار می دهیم.

چشم گربه ای با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روش های موثر برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و عمیق بخش های مختلف صورت مخصوصا اطراف چشم می باشد .

ماده اصلی در این تکنیک سم بوتولونیوم است که باعث فلج شدن عضلات اطراف چشم می شود.

متخصصین با تزریق این ماده در بخش‌ های مختلف اطراف چشم فرم چشم ها را تغییر می دهند.  تزریق بوتاکس یکی از موثر ترین، ارزان ترین و سریع ترین روش های زیبایی در این زمینه محسوب می شود.

متاسفانه این تکنیک زیبایی نتایج دائمی به دنبال ندارد و شما هر ۴ تا ۶ ماه یکبار باید برای تمدید  این تکنیک اقدام کنید. تزریق بوتاکس اگر چه روشی غیر جراحی است اما مستلزم تخصص و مهارت بالا می باشد.

زیرا در صورت خطا در حین تزریق عوارض ناخوشایندی به دنبال دارد.

این تکنیک به صورت کاملاً سرپایی انجام می شود حتی نیاز به بیحسی نخواهد داشت سوزن هایی که در این روش استفاده می‌ شود بسیار ظریف است و هیچ آسیبی به بافت پوست اطراف چشم وارد نمی‌ کند.

متخصصین پس از پایان مراحل تزریق از کمپرس سرد استفاده می کنند تا میزان عوارض مانند سوزش یا کبودی را به حداقل برسانید پس از تزریق بوتاکس باید تا ۴ ساعت از دراز کشیدن و خوابیدن خودداری کنید زیرا باعث مهاجرت این ماده و افتادگی پلک ها خواهد شد.

عوامل مختلفی در میزان ماندگاری این تکنیک زیبایی تاثیر گذار است شما با هر بار تزریق بوتاکس می توانید میزان ماندگاری آن را افزایش دهید.  نتایج حاصل از این عمل در طی یک تا دو هفته به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

چشم گربه ای با نخ

این تکنیک زیبایی روشی سرپایی و بی دردسر است.  در این روش متخصصین با استفاده از نخ های مخصوصی به بازسازی گوشه خارجی چشم می پردازند و مشکلاتی از قبیل پف زیر چشم و افتادگی پلک ها را درمان می کنند.

متقاضیان در حین جایگذاری نخ ها  در این ناحیه هیچ دردی احساس نمی کنند و می توانند نتایجی طبیعی و منحصر به فرد حاصل کنند.

در طی  این روش نیاز به هیچ گونه برشی در اطراف چشم نخواهد بود و نخ هایی که در این ناحیه جایگذاری می شوند در سطح پوست قابل مشاهده نمی باشند.

این نخ ها سازگاری کامل با بدن دارند و به مرور زمان تجزیه می شوند و تاثیرات آن از بین خواهد رفت.  مدت ماندگاری لیفت با نخ در حدود یک تا سه سال است که البته عواملی از قبیل

   • شرایط سنی

  • نوع نخ
  • میزان سوخت و ساز بدن

 در مدت ماندگاری تاثیر گذار است.  پس از جایگذاری نخ ها در این ناحیه شاهد کمی قرمزی،  تورم و کبودی در اطراف چشم خواهید  بود که در مدت زمان کوتاهی از بین می رود.

عمل چشم گربه ای با پلاسما جت

یکی از روش های پر طرفدار برای تغییر فرم چشم ها و دستیابی به نتایج مطلوب استفاده از دستگاه های پلاسما جت می باشد.

در این روش متخصصین با تصعید پوست ،  مدل چشم ها را تغییر می دهند.  در واقع پلاسما نوع چهارم ماده است که با گرم کردن تغییراتی در این ناحیه ایجاد می کند.

این عمل به صورت کاملاً غیر جراحی خواهد بود و هیچ برشی در اطراف چشم ایجاد نمی شود.

متخصصین با انرژی پلاسما پوست اضافه و چربی های موجود در این ناحیه را حذف می کنند حتی به دلیل افزایش دما در لایه های پوستی میزان کلاژن سازی افزایش یافته و باعث بهبود کیفیت پوست اطراف چشم می باشد و چین و چروک های این ناحیه مورد درمان قرار می گیرد.

متاسفانه این روش برای برخی افراد قابل انجام نمی باشد . کسانی که به بیماری صرع مبتلا هستند ، خانم هایی که در دوران بارداری و شیر دهی قرار دارند،   اگر ایمپلنت فلزی دارند ، اگر با زخم ، التهاب ‌های پوستی مواجه هستند کاندیدای مناسبی برای پلاسما جت نمی باشند.

نتایج حاصل از پلاسما جت در طی دو هفته قابل مشاهده است و ماندگاری آن در حدود یک تا پنج سال می باشد.

اما این روش به  یک جلسه محدود نمی‌ شود بلکه در طی دو تا سه جلسه شما می توانید به نتایج قطعی مورد نظر خود برسید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

عمل زیبایی کشیدن چشم

جراحی های زیبایی چشم

کانتوپلاستی (Canthoplasty) عمل چشم گربه ای چیست؟

نتیجه گیری :

عمل جراحی کانتوپلاستی یا عمل چشم گربه ای یکی از عمل های پر طرفدار است که امروزه در سر تا سر جهان محبوبیت بالایی دارد.

در این تکنیک زیبایی متخصصین با ایجاد تغییراتی در ساختاری پلک پایینی فرم چشم ها را تغییر می دهند و مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک و پف زیر چشم را مورد درمان قرار خواهند داد.

این جراحی با تکنیک های مختلفی انجام می شود که به شرایط افراد و نظر پزشک بستگی دارد.  نتایج حاصل از این جراحی دائمی است و برای کسانی که چشمانی ریز،  پف دار و کوچک دارند بسیار مناسب است.

همان طور که می‌ دانید چشم ها یکی از اعضای مهم و ضروری صورت است که در کنار تامین نیاز بینایی انسان ها نقش مهمی در زیبایی چهره و اعتماد به نفس آن ها خواهد داشت بنابراین با تغییراتی در چشم ها می توان زیبایی چهره را چندین برابر کرد.  شما می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر و تخصصی نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان عمل جراحی و غیر جراحی چشم گربه ای توسط متخصصین مجرب و کاربلد انجام می شود شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/u5gj

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.