زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

کانتوپلاستی (Canthoplasty) عمل چشم گربه ای چیست؟

کانتوپلاستی (Canthoplasty) عمل چشم گربه ای چیست؟

کانتوپلاستی (Canthoplasty) عمل چشم گربه ای چیست؟

کانتوپلاستی (Canthoplasty) نوعی عمل زیبایی چشم است که در بین عوام به نام چشم گربه ای شناخته می شود. این عمل زیبایی در سال های اخیر طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است و با تغییراتی در پلک پایینی انجام می شود. این جراحی پلک باعث کشیده تر شدن و درشت شدن چشم های افراد می شود. همچنین این جراحی سبب زیبایی چشم ها و جذابیت چهره خواهد شد.

کسانی که قصد انجام این عمل را دارند سعی می کنند در مورد آن بیشتر تحقیق کنند زیرا با اینکه  عمل چشم گربه ای چندین سال است که در کلینیک های تخصصی انجام می شود ترس و نگرانی زیادی به همراه دارد. نگرانی های این افراد درباره آسیب دیدن بینایی و چشم ها وعوارض پس از عمل جراحی می باشد. بنابراین ما در این مطلب می ‌خواهیم با توضیحات کاملی در مورد این عمل و نحوه انجام آن ترس و نگرانی را از شما دور کنیم و به سوالات ذهنتان پاسخ دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

لیفت یا عمل چشم گربه ای دقیقا چیست؟

همانطور که گفتیم عمل کانتوپلاستی به نام عمل چشم گربه ای مرسوم است  که در این عمل تغییرات در جهت کشیدگی و تغییر حالت چشم ها صورت می گیرد. اما هدف مهم انجام آن درشت شدن چشم ها می باشد. با انجام این جراحی چهره زیبا و جوان تر به نظر می رسد .در عمل کانتوپلاستی با بازسازی گوشه های داخلی چشم جراحی روی پلک پایین صورت می گیرد.

کانتوپلاستی علاوه بر درشت شدن چشم ها مشکلاتی از قبیل پف زیر چشم و افتادگی پلک ها را نیز از بین می برد. به طور کلی می توان گفت که عمل چشم گربه ای نوعی عمل لیفت چشم یا بلفاروپلاستی می باشد که به صورت جراحی انجام می شود . همچنین این عمل می ‌تواند پوست های شل شده پیرامون چشم و چین و چروک های ایجاد شده را برطرف کند. خوشبختانه تغییراتی که این عمل در حالت ابرو ایجاد می کند چهره  هوشیار و زیبا به نظر می رسد .بنابراین این عمل سبب تقویت گوشه خارجی چشم ها ، رفع پف و چین و چروک زیر چشم و تغییر حالت ابرو و درشتی چشم ها می شود.

بهترین کاندیدای عمل چشم گربه ای چه کسانی هستند؟

مهم ترین گزینه برای متقاضیان این جراحی داشتن سلامتی کامل می باشد. معمولاً این عمل همراه با بیهوشی انجام می شود. بنابراین کسانی که می خواهند این عمل را انجام دهند نباید مشکل خاصی داشته باشند. پس اگر درگیر بیماری خاصی هستید باید قبل از عمل پزشک را مطلع کنید تا پس از جراحی برای شما با مشکل خاصی همراه نباشد .اگر شما قصد دارید که عمل کانتوپلاستی را برای تغییر حالت چشم ها انجام دهید نباید پلک های افتاده و پف زیر چشم داشته باشید. البته کسانی که با این مشکلات نیز دست و پنجه نرم می‌ کنند باید این عمل را همراه با لیفت ابرو و چشم ها انجام دهند تا بتوانند نتایج بهتری حاصل کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از اقدام به هر عملی پزشک حضور در جلسه مشاوره را تاکید می کند. در این جلسات شما با مشاهده نمونه کار های پزشک و یا فیلم عمل چشم گربه ای می ‌توانید با نتایج عمل آشنایی بیشتری داشته باشید و درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید. همچنین متخصصان در طی جلسات مشاوره در مورد نحوه انجام عمل، باید ها و نباید ها و مراقبت های قبل و بعد از عمل با شما گفت و گو می کنند و بهترین روش جراحی را برای شما معرفی خواهند کرد تا شما اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

کانتوپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کانتوپلاستی

آشنایی با انواع روش های مختلف عمل چشم گربه ای و نحوه انجام آن ها

عمل کشیده شدن چشم ها یا لیفت چشم به نام چشم گربه ای معرفی می شود. این عمل زیبایی به روش های مختلفی انجام می شود. متخصصان بر اساس ویژگی های فردی و انتظارات آن ها بهترین روش عمل را برای آن ها پیشنهاد می ‌دهند. بنابر این شرکت در جلسات مشاوره اهمیت بالایی دارد و شما می توانید در مورد انجام عمل اطلاعات بیشتری کسب کنید و بهترین روش را برای زیبایی چشم های خود انتخاب کنید.

کانتوپلاستی

جراحی کانتوپلاستی غالباً همراه با بی حسی موضعی صورت می گیرد. این عمل ۲ تا ۴ ساعت طول می کشد. در صورت صلاحدید پزشک و شرایط فرد پزشک این عمل را با بیهوشی انجام خواهند داد. در عمل کانتوپلاستی برش های کوچکی در عضلات حلقوی چشم ایجاد می شود .سپس کانتال خارجی که در در کنار کاسه چشم قرار گرفته است مقداری از استخوان جدا می شود و قسمت اضافه آن برداشته می شود. در این مرحله تغییر ساختار پلک پایینی انجام می شود و پلک پایینی به برش تاندون متصل می شود.در این مرحله پلک پایین به سمت بالا کشیده می شود و پس از حذف قسمت های اضافه برش های ایجاد شده را با بخیه بسته می شود.

این عمل زیبایی حالت افتادگی و خستگی چشم ها را رفع می کند. تا چشم ها جذاب تر نمایان شوند .نتایج این عمل طولانی مدت است و حتی می توان گفت روشی دائمی محسوب می شود. اگرچه عواملی مانند نا مناسب نبودن رژیم غذایی، افزایش سن و سبک زندگی نامناسب پس از مدتی تقریبا چند سال به ترمیم دیگری نیاز داشته باشید .یکی از پیشنهادات متخصصان برای داشتن چشم گربه ای عمل کانتوپکسی می‌باشد. زیرا پس از عمل کانتوپلاستی در جهت ترمیم بافت کافی برای برطرف کردن افتادگی  پلک پایینی وجود ندارد.

اگر شما در ساختار پلک پایینی خود با مشکلی همراه هستید بهتر است از روش های دیگر چشم گربه ای استفاده کنید. کانتوپلاستی به روش های مختلفی انجام می شود که ما در ادامه مطلب درمورد آن ها توضیحاتی برای شما ارائه خواهیم داد.

لترال کانتوپلاستی یا کشیدن گوشه خارجی چشم

لترال کانتوپلاستی برای رفع افتادگی پلک بالا و کشیده شدن چشم ها انجام می شود. در برخی مواقع این جراحی برای رفع افتادگی پلک پایینی نیز موثر می باشد. اگر عکس های مدل های کره ای را مشاهده کرده باشید متوجه می شوید که این عمل چه تغییری در چشم ها ایجاد می کند و می توانید نتایج آن را به خوبی مشاهده کنید .این افراد برای درشت کردن چشم ها و از بین بردن افتادگی پلک خود این عمل زیبایی بهره‌مند شده ‌اند. در این عمل به غیر از کشیدگی چشم ها پوست اطراف چشم را صاف تر می کنند و گوشه خارجی چشم به سمت بالا کشیده می شود تا چشم ها حالت گربه ای پیدا کند.

اپیکانتوپلاستی یا کشیدگی گوشه داخلی چشم

برای داشتن چشم هایی کشیده تر و جذاب تر می توانید عمل اپیکانتوپلاستی را با کانتوپلاستی خارجی چشم ترکیب کنید. اگر شما قصد دارید که فقط گوشه داخلی چشم خود را تغییر دهید عمل اپیکانتوپلاستی به تنهایی انجام می شود. هر دو عمل مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد پس اگر شما می خواهید از ترکیب این دو عمل بهره مند شوید باید از مهارت و تخصصی پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.

کانتوپکسی

در برخی از مراکز و کلینیک های زیبایی کانتوپکسی را همان کانتوپلاستی معرفی می کنند . در صورتی که این دو عمل با هم تفاوت دارند. در عمل زیبایی کانتوپکسی هیچ برشی در عضلات حلقوی ایجاد نمی شود و برشی در قسمت تاندون ها صورت نمی گیرد .در این عمل عضلات حلقوی و تاندون های خارجی با استفاده از بخیه جمع می شوند. بنابراین در پلک پایینی مقداری پوست اضافه ایجاد می شود که در هنگام عمل حذف می شود. تا از افتادگی و شلی پلک ها جلوگیری شود. این عمل را برای درمان افتادگی پلک پایین نیز مورد استفاده قرار می دهند.

اکتروپیون یا رفع افتادگی پلک پایین

یکی از مشکلاتی که بر اثر افزایش سن اتفاق می‌ افتد افتادگی و شل شدگی پوست نواحی چشم می باشد .این حالت به دلیل کم شدن کلاژن های سطح پوست و از دست رفتن حالت ارتجاعی آن ایجاد می شود.  همچنین همراه با شل شدگی پوست اطراف چشم بسیار حساس و نازک می شود. اگر هنوز افتادگی پلک پایین شما هنوز شدت پیدا نکرده بهتر است از لیفت چشم یا جراحی چشم گربه ای بهره مند شوید. تا بتوانید همراه با از بین بردن افتادگی، چشم هایی کشیده و جذاب داشته باشید .اگر افتادگی چشم های شما این گونه است که پلک پایینی چشمتان به سمت خارج برگشته است ما روش اکتروپیون را به شما پیشنهاد می کنیم.

مزایا و کاربرد های عمل چشم گربه ای

با انجام عمل زیبایی کانتوپلاستی شما می توانید چشم هایی درشت و زیبا داشته باشید. همچنین این عمل سبب لیفت ابرو و چشم ها خواهد شد و شما می توانید این عمل را برای نتایج بهتر با روش‌های دیگر زیبایی مانند لیفت ابرو و چشم ترکیب کنید. در صورت مشاهده چین و چروک ها در اطراف چشم ها می‌توانید با کمک این عمل پوست اطراف چشم خود را صاف و کشیده کنید و زیبایی چشمان خود را چندین برابر کنید. همچنین این عمل برای بهبود پف زیر چشم و درمان افتادگی پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد. تا چهره شما  شاداب تر و هوشیار تر به نظر برسد و و اثرات پیری و افزایش سن بر چهره شما مشاهده نشود.

کاربردها

▪جوانسازی پوست اطراف چشم،  رفع چین و چروک ها و خطوط

▪ برطرف شدن افتادگی پلک بالا و پایین

▪ بازسازی گوشه داخلی و خارجی چشم

▪درشت ‌و کشیده شدن چشم

▪ برطرف کردن حالت خستگی و خماری چشم ها

▪ درمان پف بالا و پایین چشم

▪افزایش میدان دید، افزایش اعتماد به نفس و زیبایی چهره

عوارض عمل چشم گربه ای چیست؟

اگر از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید این عمل جراحی را به دست متخصصان حرفه‌ای بسپارید. همچنین دستورات پزشک را به درستی اعمال کنید. عمل زیبایی چشم گربه ای برای شما با عوارض خطرناکی همراه نخواهد بود و شما دوره نقاهت کوتاه مدتی بین ۲ تا ۴ هفته را سپری خواهید کرد. در حین دوره بهبودی مقداری احساس درد در اطراف چشم شما کاملاً طبیعی است و با عوارضی مانند تورم و کبودی همراه خواهید شد. برای کم کردن میزان تورم باید به خوبی استراحت کنید و از فشار آوردن به چشم ها بپرهیزید. این عوارض تقریباً پس از یک هفته برطرف خواهد شد. اگر احساس کردید که دوره عوارض طولانی تر از حد معین شد حتماً به پزشک اطلاع دهید .در بعضی مواقع بینایی شما دچار مشکل می شود که پس از چند روز رفع می شود.

یکی از عوارضی که پس از عمل جراحی سبب نگرانی شما می شود جای بخیه یا زخم می باشد. بخیه هایی که در این عمل زده می شود در خطوط زیر پلک و یا داخل چشم ایجاد می شود بنابراین شما هیچ جای بخیه و زخمی مشاهده نخواهید کرد و حتی پس از بهبودی کامل کسی متوجه محل عمل جراحی شما نخواهد شد .در صورت طولانی شدن التیام یافتن زخم ها بهتر است با پزشک خود تماس حاصل فرمایید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که عمل زیبایی چشم گربه ای باید به صورت حرفه ای انجام شود و عملی بسیار حساس است. پس شما قبل از هر اقدامی از معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشکی خود مطمئن شوید تا عوارض نادر و خطرناک این عمل را تجربه نکنید. اگر این عمل توسط افراد غیر حرفه ای و یا در مکان های غیر تخصصی انجام شود شما با عوارضی مانند قرمزی بیش از حد، خونریزی، کبودی های طولانی مدت و گسترده، تورم شدید و اختلالات بینایی مواجه خواهید شد.پس حتما  ً در صورت مشاهده این عوارض به پزشک مراجعه کنید.

افرادی که این عمل را به صورت بیهوشی انجام می دهند ممکن است پس از عمل با واکنش هایی نسبت به دارو ی بیهوشی از قبیل حالت تهوع، سردرد یا تداوم بی حسی در ناحیه جراحی مواجه شوند. عوارض مواد بیهوشی پس از مدتی کاملا برطرف خواهد شد.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان دارای کادر مجرب و حرفه ای می باشد که نتایج بی‌نظیری برای شما به همراه دارد. با مراجعه به این کلینیک چشم های خود را  می توانید با هزینه ای کاملاً مناسب، زیبا و جوان کنید.

کانتوپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کانتوپلاستی

هزینه عمل چشم گربه ای در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است؟

بر اساس انواع عمل کانتوپلاستی هزینه عمل برای همه افراد متفاوت است . اگر این عمل با عمل های دیگر از قبیل لیفت چشم و ابرو همراه باشد مسلماً شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید .عوامل دیگر تاثیر گذار بر هزینه ها شامل مهارت و تخصص پزشک، تعرفه کلینیک، هزینه های اتاق عمل، مدت زمان انجام جراحی و دارو ها مورد استفاده می باشد. برای آگاهی از هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از عمل

  • قبل از اینکه تصمیم بگیرید که این عمل را انجام دهید در جلسات مشاوره شرکت کنید.
  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می‌ کنید پزشکتان را مطلع کنید.
  • با مشاهده نمونه کار های پزشک سعی کنید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل پیدا کنید.
  • دو هفته قبل از عمل از مصرف دارو ها و غذا هایی که سبب رقیق شدن خون می شود خودداری کنید.
  • دو هفته قبل از عمل از مصرف انواع دخانیات اجتناب کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک آرایش چشم نداشته باشید و از لنز های طبی و آرایشی استفاده نکنید.
  • در هنگام حضور در کلینیک در روز جراحی حتماً یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی کند.
  • استرس نداشته باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.

 مراقبت های پس از عمل

  • استراحت کافی داشته باشید.
  • در صورت احساس درد از مسکن هایی که توسط پزشک تجویز شده استفاده کنید و از مصرف دارو های دیگر بدون اطلاع پزشک خودداری کنید.
  • دارو های تجویز شده توسط پزشک را سر وقت مصرف کنید .
  • در هنگام خوابیدن و استراحت سرتان را بالاتر از بدن قرار دهید تا از فشار آمدن به چشم های خود جلوگیری کنید.
  • از نگاه کردن به صفحه گوشی همراه ،کامپیوتر، لپ تاپ و مطالعه کردن اجتناب کنید.
  • از نگاه کردن به نور مستقیم خورشید بپرهیزید.
  • حتماً هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید و سعی کنید حتی الامکان از منزل تا بهبودی کامل خارج نشوید.
  • تا چند هفته پس از قرار دادن لنز های پزشکی و زیبایی در چشم های خود بپرهیزید.
  • تا ۸ ساعت پس از عمل از رفتن به حمام خودداری کنید .
  • تا بهبودی کامل از رفتن به استخر، سونا، جکوزی و گرفتن دوش با فشار بالای آب بپرهیزید.
کانتوپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کانتوپلاستی

اثرات و نتایج

روش های مختلفی را می توانید برای داشتن چشمان گربه ای استفاده کنید .که پزشک بر اساس ویژگی های فردی و انتظارات شما بهترین نوع آن را به شما پیشنهاد می کند. هر کدام از این روش ها در جهت رفع افتادگی های پوست اطراف چشم و کشیدگی گوشه چشم ها نتایج متفاوتی دارد. بنابراین سعی کنید در جلسات مشاوره در مورد انواع روش ها با پزشک گفت و گو کنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. با انتخاب درست از روش جراحی و پزشک معتبر و کلینیک معتبر عوارض خاصی پس از جراحی تجربه نخواهید کرد. انتخاب روش جراحی چشم گربه ای بر اساس وضعیت سلامتی فرد، نوع پوست، سبک زندگی و شرایط پوستی فرد تعیین می شود. همچنین متخصصان قبل از عمل سابقه پزشکی فرد  و علت ایجاد مشکلات را مورد بررسی قرار می دهند تا بتوانند و روشی را انتخاب کنند که با شرایط فرد سازگاری بیشتری داشته باشد و میزان ماندگاری آن را افزایش دهند.

اگر عمل جراحی در مکان های تخصصی انجام شود شما هیچ عارضه خاصی را تجربه نخواهید کرد و پزشکان با مهارت بالا این عمل را انجام می دهند. ممکن است پس از جراحی شما مقداری درد داشته باشید که تا چند روز برطرف خواهد شد و متخصصان برای کنترل آن دارو ها و مسکن های مناسبی را تجویز می کنند.

نتایج قطعی عمل  چشم گربه ای پس از ۶ تا ۹ ماه قابل مشاهده می باشد. این عمل با انتخاب سبک صحیح زندگی ،قرار نگرفتن در معرض نور خورشید و مراقبت از پوست  ماندگاری همیشگی خواهد داشت. البته افزایش سن و روند پیری امری اجتناب ناپذیر است و ممکن است شما پس از مدتی نیاز به ترمیم داشته باشید.

متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر اساس شرایط و انتظارات شما بهترین روش عمل  زیبایی چشم را به شما پیشنهاد می‌کنند. رضایت زیبا جویان در این کلینیک نشانه مهارت و تخصص پزشکان این کلینیک می باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

پلاسما جت
کاربرد، مزایا و نتایج حیرت ‌آور پلاسما جت
تزریق ژل
عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

دوره نقاهت پس از عمل چشم گربه ای چقدر است؟

ممکن است پس از جراحی شما مقداری احساس درد داشته باشید که با مسکن های تجویز شده کنترل می شود. با انتخاب پزشک ماهر و مراجعه به کلینیک های تخصصی شما هیچ عارضه خطرناکی را تجربه نخواهید کرد و آسیبی به بافت ها و اعصاب چشم شما وارد نمی شود. احساس درد نیز پس از چند روز از بین می رود و شما می توانید به حالت طبیعی خود باز گردید.

اگر برش هایی که در حین جراحی ایجاد می ‌شود در داخل چشم صورت گیرد متخصصان از بخیه های قابل جذب استفاده می کنند. اما اگر برش ها در زیر پلک ایجاد شود از بخیه های غیر جذبی استفاده خواهد شد. اگر از بخیه های غیر جذبی استفاده شد شما پس از ۳ تا ۵ روز می توانید برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید.

پس از انجام عمل جراحی شما نمی توانید بلافاصله آرایش چشم داشته باشید و باید حداقل تا زمان برداشتن بخیه ها از انجام این عمل خودداری کنید. حتی متخصصان به شما توصیه می کنند تا دو روز پس از برداشتن بخیه ها نیز صبر کنید .معمولاً کسانی که جراحی زیبایی انجام می دهند پس از یک هفته می توانند آرایش کنند. البته قبل از آن باید با پزشک خود در این زمینه مشورت داشته باشند.

به طور کلی عوارض رایج عمل زیبایی پس از یک تا دو هفته برطرف میشود رونده بهبودی در همه افراد متفاوت است و به شرایط بدنی هر فرد و اعمال مراقبت ها بستگی دارد سعی کنید در دوره بهبودی تغذیه مناسب داشته باشید و از مصرف غذاهای پر نمک و تند خودداری کنید زیرا ممکن است میزان تورم را افزایش دهد

تعداد جلسات عمل چشم گربه ای چقدر است؟

پس از مراجعه به کلینیک پزشک جلسات مشاوره را برای شما در نظر می گیرد. شما در این جلسات با مشاهده نمونه کار های پزشک می ‌توانید نسبت به نتایج عمل در که واقع بینانه ای داشته باشید. همچنین پزشک در جلسه مشاوره شما را در جریان  محدودیت ها، مراقبت ها و نتایج عمل قرار می دهد. سپس بر اساس شرایط شما نوع عمل کانتوپلاستی انتخاب می شود. عمل زیبایی چشم گربه ای در طی یک جلسه و به مدت ۲ تا ۴ جلسه ساعت طول می ‌کشد. البته مدت زمان عمل به نوع عمل بستگی دارد. سپس پس از ۳ تا ۴ روز در صورت غیر جذبی بودن بخیه ها باید مجدداً در کلینیک حضور پیدا کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/9n24

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.