زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل به پیشانی

وجود چین و چروک ها بر سطح پوست یکی از مشکلاتی است که همه افراد از آن شاکی و ناراحت هستند و حتی سعی می کنند با روش های خانگی چین و چروک ها را از بین ببرند.  حتی برخی افراد به روش های کلینیکی پناه می برند .

هر کدام از روش های انتخابی بدون آگاهی و شناخت کافی ممکن است سبب آسیب دیدگی پوست شود پس باید  روشی را انتخاب کنند که برای پوست آن  ها سازگار باشد.  مثلاً اگر تزریق ژل پیشانی به درستی انجام نشود ممکن است با مشکلات و واکنش های زیاد و  عفونت شدید همراه باشد.

چین و چروک های پیشانی به دلایل مختلفی مانند افزایش سن،  ژنتیک،  استرس ، خشکی پوست،  بیماری ها و دلایل دیگر ایجاد شود و امروزه کلینیک های زیادی وجود دارند که با روش های درمانی موثر و خدمات نوین این عارضه پوستی را رفع می‌ کنند اما بهتر است که در این زمینه به خوبی تحقیق کنید و به مراکزی مراجعه کنید که متخصصین با تجربه و حرفه ای در آن فعالیت داشته باشند.

پس قبل از این که بخواهید از تکنیک زیبایی تزریق ژل به پیشانی بهره مند شوید در مورد این فرآیند اطلاعات دقیقی حاصل کنید.  بنابراین توصیه می کنیم در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

ژل به پیشانی

دلایل مختلفی باعث ایجاد چین و چروک ها بر سطح پیشانی می شوند و مهم ترین دلیل را می توان افزایش سن معرفی کرد.  افزایش سن سبب کاهش تولید کلاژن در بدن می شود و آب رسانی به لایه های پوستی کاهش می یابد.

البته این موارد به تنهایی نمی تواند علت های اصلی بروز این عارضه شوند بلکه دلایل دیگری از قبیل اضطراب ، خستگی،  کمبود خواب، کم آبی بدن و … سبب  باعث می شود که سیستم ایمنی بدن ضعیف شود و در نتیجه چین و چروک ها بر سطح پوست و  پیشانی ایجاد شوند.  با مشاهده چین و چروک ها بر این ناحیه چهره پیر و خسته به نظر می رسد و حتی فرم ابرو ها و چشم ها تحت تاثیر قرار می گیرد.

تزریق ژل یکی از روش های موثر،  ساده و سریع  برای از بین بردن چین و چروک های این ناحیه خواهد بود . ژل هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند ترکیباتی سازگار با بدن ما دارند بنابراین میزان عوارضی از قبیل حساسیت و واکنش های آلرژیک به حداقل می رسد . مرغوب ترین نوع ژل های تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد که پس از جذب کم کم تاثیرات آن از بین می رود.

در این روش نیازی به بی هوشی و مراقبت های ویژه نمی باشد بلکه در طی یک جلسه می توان با ژل های تزریقی چین و چروک ها را در مدت زمان کوتاهی برطرف کرد.

 از عوامل مهم دیگری که می توان به عنوان عامل اصلی چین و چروک ها بر پیشانی معرفی کرد .استعمال دخانیات می باشد زیرا مصرف دخانیات جذب ویتامین C  را در بدن کاهش می دهند و در نتیجه سبب خشکی پوست و افزایش چین و چروک ها خواهد شد.

 تابش نور خورشید از عوامل دیگر بروز چین و چروک هاست که سلول های آب رسان پوست را از بین می برند پس برای همین توصیه می‌ شود روزانه آب کافی نوشیده شود.‌ حرکات دائم صورت مانند اخم کردن  باعث بروز چین و چروک های پیشانی خواهد شد.  زیرا با انقباض ماهیچه ها سلول های آن از بین می رود.

مراحل تزریق ژل به پیشانی

متخصصین با تجربه و حرفه ای قبل از انجام تزریق ژل شرایط پوست شما را مورد بررسی قرار می دهند.  در طی انجام این فرایند نیاز به بیهوشی نمی باشد و تنها ناحیه تزریق با بی حسی موضعی بی حس خواهد شد. بی حسی در این روش  با سه روش انجام می شود که شمال  پماد موضعی، تزریق ماده بی حسی و استفاده از کمپرس سرد می باشد.

سپس پزشک تزریق ژل را در این ناحیه آغاز می کند.  در این مرحله پزشک با استفاده از سرنگ های ظریفی از پیش مشخص شده ژل را به زیر پوست به آرامی تزریق می کنند تزریق ژل روشی کاملاً تخصصی و حرفه‌ ای است و پزشک باید با دقت و تمرکز بالا انجام دهد.

در صورت زیاد ماندن سرنگ در داخل بافت پوست سبب التهاب و آسیب دیدگی لایه های پوستی خواهد شد.  پس  تزریق صحیح با زاویه مناسب یکی از نکات مهم در انجام این فرایند خواهد بود.  زاویه سوزن ها هرگز نباید غیر اصولی باشد و پزشک موظف است که مراحل درمان را با ظرافت و دقت بالا سپری کند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل برای بخش های مختلف صورت مانند گونه،   لب ها، بینی،  چانه و …. انجام می شود.  در این کلینیک از ژل های مرغوب و با کیفیت استفاده می‌ شود و قطعاً زیبا جویان می‌ توانند با خیال راحت مراحل تزریق را پشت سر بگذارند.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-تزریق ژل

مزایای تزریق ژل به پیشانی

این تکنیک زیبایی مزایای بی نظیری به دنبال دارد که باعث شده این روش به یک روش ایده آل تبدیل شود.  هدف از انجام این تکنیک زیبایی از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست می باشد.

در این روش با استفاده از ژل های تزریق شده تولید کلاژن افزایش خواهد یافت زیرا همراه با افزایش سن میزان کلاژن در پوست کاهش می یابد. افزایش کلاژن سازی سبب افزایش حجم پیشانی و حذف چین و چروک ها در این ناحیه خواهد شد‌.

 از دیگر مزایای این فرآیند می توان ماندگاری نسبتا طولانی آن را بیان کرد.  چون، اکثر روش ها مانند تزریق بوتاکس ماندگاری چند ماهه دارند و این موضوع یکی از دلایل نا رضایتی متقاضیان می باشد. اما تزریق ژل با ماندگاری نسبتاً مناسب توانسته است که رضایت زیبا جویان را حاصل کند .

افزایش حجم پیشانی تاثیرات بی نظیری بر اجزاء دیگر صورت خواهد داشت و سبب زیبایی تر شدن و شادابی  این ناحیه خواهد شد.  نتایج حاصل از تزریق ژل طبیعی است و در رفع خطوط اخم و جوانی موثر می باشد.

 همه مزایای حاصل شده در گرو مهارت و تخصص پزشک می باشد متاسفانه در برخی از مراکز به دلیل عدم تجربه و مهارت پزشک زیبا جویان نتایج  رضایت بخشی حاصل نکرده‌ اند و حتی برای برطرف شدن نواقص در این ناحیه چندین بار مجبور به پرداخت هزینه ها شده اند.  پس توصیه می‌ شود برای دستیابی به نتایج مطلوب حتماً از سوابق و مهارت پزشک خود مطمئن شوید.

 تزریق ژل حتی می‌ تواند فرورفتگی ها و نا همواری های سطح پیشانی را از بین ببرد و جلوه ای خاص به صورت ببخشد.

کاربرد ها

  • از بین بردن چین و چروک های پیشانی
  • از بین بردن خطوط عمیق و خطوط اخم سطح پیشانی
  • بر طرف کردن نا همواری ها و فرو رفتگی های سطح پیشانی
  • شادابی و زیبایی پوست پیشانی
  • لیفتینگ و کشیدگی پوست در این ناحیه

بهترین کاندیدای تزریق ژل به پیشانی چه کسانی هستند ؟

متقاضیان زیادی می توانند برای از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست خود از تزریق ژل استفاده کنند البته باید قبل از انجام این فرایند مورد تایید پزشک قرار گیرند و شرایط جسمانی و بدنی آن ها مورد بررسی قرار گیرد.

کسانی  که از چین و چروک ها و خطوط عمیق بر سطح پیشانی خود رنج می برند می توانند از این تکنیک زیبایی بهره‌مند شوند.  البته به این معنی نیست که افرادی که چین و چروک های ظریف  دارند حق انجام این کار را ندارند.  بلکه باید، مورد تایید پزشک باشد.

  • کسانی که دارای ابرو های افتاده و پلک های آویزان هستند می‌توانند از این فرایند استفاده کنند.

  معمولاً از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پیشانی با استفاده از کرم ها و دارو های دیگر چندان موثر نمی باشد و بهترین گزینه تزریق ژل معرفی می شود . با تزریق ژل به پیشانی ابرو ها به سمت بالا کشیده می شود و چشم ها حالت زیبا و شاداب تر پیدا خواهند کرد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل به پیشانی نمی‌باشند ؟

متاسفانه با وجود این که تزریق ژل جزء روش های سر پایی و کمال عارضه می‌ باشد برخی افراد نمی توانند از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند و اصلاً کسانی که در سیستم ایمنی بدن خود دچار ضعف و  بیماری هستند شرایط برای تزریق ژل برای آن ها فراهم نمی باشد.

 کسانی که نسبت به ژل ها و مواد بی حسی حساسیت دارند نباید هرگز از این روش استفاده کنند زیرا ممکن است سلامتی آن ها را به خطر بیندازد .

خانم های بار دار و شیر ده کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل می باشد و توصیه می شود که پس از پایان این دوران برای از بین بردن چین و چروک های خود با تزریق ژل اقدام کنند.

 کسانی که به بیماری ها و عفونت های باکتریایی پوستی مانند  تبخال مبتلا هستند کاندیدای مناسبی محسوب نمی شوند.  معمولاً تزریق ژل برای افراد بالای ۱۸ سال انجام می شود زیرا قبل از این سنین فرمول های آن ها به اثبات نرسیده است و نمی توانند نتایج مطلوبی در این زمینه حاصل کنند.

 متخصصین ما در کلینیک زیبای آراد اصفهان قبل از انجام تزریق ژل به همه شرایط جسمانی و بدن زیبا جویان را بررسی می‌ کنند و در صورت مساعد بودن شرایط تزریق ژل را انجام خواهند داد.

عوارض تزریق ژل به پیشانی چیست ؟

تزریق ژل جزء روش های ایمن و بی خطر است که در صورت انتخاب پزشک ماهر و با تجربه هیچ عارضه خاصی به همراه ندارد اما، اگر این تکنیک زیبایی توسط افراد کم تجربه و به صورت غیر اصولی انجام شود عوارض نا خوشایند ی به همراه خواهد داشت.  از مهم ترین عوارض این روش می‌ توان به عفونت اشاره کرد.

اگر پزشک در هنگام تزریق ژل زاویه مناسب ورود سرنگ به بافت پوست را رعایت نکند ممکن است سبب عفونت شدید پوست شود.  همچنین در برخی موارد با تزریق ژل بیش از حد پیشانی حالتی برجسته و بد فرم  پیدا کرده است و به جای از بین بردن چین و چروک ها زیبایی چهره از بین می برود.  از عوارض نادر تزریق ژل می توان به

  • خونریزی شدید
  • تورم
  • برجای ماندن اسکار
  • نا متقارن شدن پیشانی

 اشاره کرد  که در صورت عدم توجه پزشک اتفاق می افتد.

 در هر صورت شما باید در انتخاب پزشک خود دقت و حساسیت بالایی به خرج دهید تا از عوارض نا خوشایند پس از تزریق ژل در امان بمانید . در  مراکز نا معتبر نیز از ژل های نام مرغوب استفاده می‌ شود و قطعاً پس از تزریق سبب بروز حساسیت و جمع شدن ژل و مشکلات دیگر خواهد شد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هدف کادر درمانی ارائه بهترین نتایج و به حداقل رساندن عوارض می باشد.  شما عزیزان می توانید با مراجعه به این کلینیک از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.  در این کلینیک تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر عوارض نا خوشایند ارائه نشده است.

هزینه تزریق ژل به پیشانی چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل بر اساس خدماتی که در کلینیک زیبایی الهیه تهران ارائه می شوند متفاوت می باشد و مواردی از قبیل

  • نوع، برند و مارک ژل
  • دوز تزریق
  • حجم و عمق چین و چروک های سطح پیشانی
  • مهارت تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد . موضوع دیگری که باید در مورد هزینه های تزریق ژل مورد توجه قرار دهید تمدید مجدد این فرایند پس از پایان دوره ماندگاری می باشد. در  برخی از مراکز تزریق ژل با هزینه پایین انجام می شود و شما نباید هزینه ها را ملاک این فرآیند زیبای قرار دهید.

زیرا،  ممکن است فیلری که  برای شما استفاده می شود مرغوب نباشد و یا تزریق ژل توسط افراد کم تجربه انجام شود در نتیجه  عوارض نا خوشایند ی را به همراه داشته باشد.  بنابراین همیشه  باید سلامتی خود را مد نظر قرار دهید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان در نظر گرفته شده است.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات در این کلینیک اطلاع  پیدا کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از تزریق ژل به پیشانی

  • برای تزریق ژل به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.
  • از پزشک بخواهید تا نمونه کار های خود را به شما نشان دهد تا بتوانید نسبت به مهارت پزشک مطمئن شوید.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک را در جریان قرار دهید.
  • اگر قبلاً از روش های جوان سازی برای این ناحیه استفاده کرده اید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر نسبت به ژل ها یا دارو های بی حسی حساسیت دارید پزشک خود را مطلع کنید.
  • از آرایش کردن و استفاده از محصولات آرایشی برای ناحیه تزریق بپرهیزید.
  • از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی خودداری کنید.
  • چند روز قبل از تزریق ژل با نوشیدن مایعات کافی پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • از لایه برداری وکس کردن و اپیلاسیون ناحیه تزریق خودداری کنید.

مراقبت های پس از تزریق ژل به پیشانی

  • پس از تزریق ژل از انجام حرکات زیاد پیشانی مانند اخم کردن خود داری کنید.
  • از دستکاری کردن، فشار دادن و ماساژ دادن ناحیه تزریق تا یک هفته بپرهیزید.
  • از انجام فعالیت های شدید بدنی، خم شدن،  فعالیت‌ های ورزشی و هرگونه کاری که باعث تعرق شما می شود خودداری کنید.
  • از خوابیدن بر روی صورت بپرهیزید و حتما هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید.
  • برای کاهش التهاب و سوزش ناحیه تزریق از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی های محیطی بپرهیزید.
  • تا ۳ روز از آرایش کردن خودداری کنید.
  • برای شست و شوی پوست از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.
  • تا یک هفته از رفتن به سونا، جکوزی،  استخر و حمام داغ خودداری کنید.
  • آب زیاد بنوشید و میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • اگر عوارض ایجاد شده در ناحیه تزریق شدت یافت و به پزشک خود اطلاع دهید.

اثرات و نتایج

معمولاً بلافاصله پس از پایان  جلسه  شما می توانید شاهد تاثیرات اولیه تزریق ژل در ناحیه پیشانی باشید.  ممکن است پس از تزریق با کمی تورم و کبودی در ناحیه پیشانی مواجه شوید که نتایج قطعی قابل مشاهده نمی باشد.  بنابراین پس از بهبودی کامل و رفع عوارض پس از یک هفته نتایج قطعی به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

 از بین بردن چین و چروک های پیشانی با تزریق ژل روشی کاملا موثر، سریع و بی درد سر می باشد و معمولاً متخصصین از ژل های حاوی هیالورونیک اسید برای این راه کار زیبایی استفاده می کنند که علاوه بر  یکدست شدن پوست پیشانی سبب نرمی و لطافت آن نیز خواهد شد.

شما با مراجعه به مراکز معتبر و تخصصی و انتخاب ژل های با کیفیت و استاندارد می توانید تا ۱۸ ماه از نتایج بی نظیر این فرایند لذت ببرید.  فیلر هایی که بر پایه پلی متیل متاکریلات مورد استفاده قرار می‌گیرند ماندگاری بیشتری دارد و ممکن است نتایج آن ها تا ۵ سال ادامه دار باشد.

اما شما پس از تزریق این نوع ژل باید مراقبت بیشتری از پوست خود انجام دهید و با عوارض بیشتری مواجه خواهید شد.

 برای تزریق ژل به پیشانی متخصصین از برند های مختلف استفاده می کنند امروزه محبوب ترین ژل برای تزریق این ناحیه ژل ژوویدرم و رستیلن می باشد.  ژل های حاوی هیالورونیک اسید با بدن سازگاری بیشتری دارند می تواند به بهترین شکل چین و چروک های سطح پوست را پر کنند.

مدت ماندگاری در هر کدام از فیلر های پوستی متفاوت است به هر حال باید به یاد داشته باشید که تزریق ژل روشی موقتی است و پس از پایان دوره ماندگاری باید مجدداً تمدید  شود‌ .  اعمال مراقبت ها پس از تزریق ژل می تواند مدت ماندگاری را برای شما افزایش دهد.

یکی از ویژگی های متمایز ژل های حاوی هیالورونیک اسید این است که در صورت بروز عوارض نا خوشایند مانند حساسیت ها و آلرژی و یا عدم رضایت زیبا جویان پس این تکنیک زیبایی می‌ توان با کمک آنزیم های مختلف ژل تزریق شده را استخراج کرد.

دوره نقاهت پس از تزریق ژل به پیشانی چقدر است ؟

هدف از تزریق ژل به ناحیه پیشانی از بین بردن چین و چروک های عمیق و صاف کردن این ناحیه می باشد.  از آنجایی که ترکیبات ژل های حاوی هیالورونیک اسید با بدن انسان سازگاری دارند و به نوعی ماده طبیعی است  به راحتی در بدن جذب می شود و سبب آب رسانی و استحکام پوست پیشانی نیز خواهد شد.

همان طور که می دانید همراه با افزایش سن حجم تولید کلاژن کاهش می یابد و چین و چروک ها بر این ناحیه خود نمایی می کند . تزریق  ژل برای رفع این عارضه گزینه مناسبی است و برای کسانی که به دنبال راهی می گردند که سریعاً فعالیت‌ های روزانه خود را آغاز کنند پیشنهاد می‌ شود.

در این روش نیاز به ریکاوری نمی باشد  و عوارض ناشی از تزریق ژل در مدت زمان بسیار کوتاهی رفع می شود. پس از تزریق ژل با کمی تورم و کبودی در ناحیه پیشانی مواجه خواهید شد که با استفاده از کمپرس سرد کاهش می یابد. در دوره بهبودی توصیه می شود از اخم کردن و حرکات زیاد صورت خودداری کنید تا مدت ماندگاری تزریق ژل را افزایش دهید.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-تزریق ژل

تعداد جلسات تزریق ژل به پیشانی چقدر است ؟

قبل از این که تزریق ژل به ناحیه پیشانی انجام شود شما باید  در جلسه مشاور شرکت کنید تا پزشک عمق و حجم چین و چروک را مورد بررسی قرار دهد و دوز تزریق ژل مشخص شود . تزریق ژل در یک جلسه انجام می شود مدت زمانی که برای این فرایند در نظر گرفته می شود در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خواهد بود.

البته این فاصله زمانی به میزان  تزریق و   مهارت پزشک بستگی دارد.  پس از پایان دوره ماندگاری مجدداً باید برای تزریق ژل اقدام کنید.  متخصصین توصیه می‌ کنند تا زمانی که ۲۰ تا ۳۰ درصد ژل‌ ها اثرات خود را حفظ کرده اند برای تمدید مجدد اقدام کنید تا بتوانید نتایج را ماندگار کنید و تاثیرات تزریق ژل افزایش یابد.

  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل با بهترین برند های جهانی انجام می‌ شود و زیبا جویان می‌ توانند بهترین نتایج را حاصل کنند.

تفاوت تزریق ژل به پیشانی با تزریق بوتاکس در چیست؟

اکثر افراد تزریق ژل و بوتاکس را  یکسان می دانند در صورتی که این دو روش کاملاً متفاوت هستند. از ژل های تزریقی برای پر کردن شیار ها،  منافذ پوست و فضا های خالی و فرو رفتگی ها استفاده می شود دوز آن به میزان فرورفتگی ها بر سطح پوست بستگی دارد اما تزریق بوتاکس بر این عارضه ها  تاثیری نخواهد داشت.

متاسفانه برخی افراد از این موضوع آگاهی کامل دارند و همچنین با مراجعه به پزشکان کم تجربه این روش را به اشتباه انتخاب می کنند.  بنابراین توصیه می شود حتماً برای انجام هر روش زیبایی به کلینیک های معتبر و پزشکان حاذق و با تجربه مراجعه کنید تا بتوانید نتایج رضایت بخشی  حاصل کنید.

تزریق بوتاکس زمانی تاثیر گذار است که شما بخواهید چین و چروک های سطحی پوست خود را از بین ببرید این تکنیک زیبایی نمی تواند چین و چروک های عمیق پوست را از بین ببرد. هدف از تزریق بوتاکس فلج کردن ماهیچه های صورت می باشد با این تکنیک زیبایی عضلات پیشانی در هنگام اخم کردن و یا تغییرات حالت چهره حرکت نمی کند.

اما اگر میزان چین و چروک های پیشانی شما عمیق باشد قطعاً تزریق ژل برای شما گزینه موثر تری خواهد بود.  مدت ماندگاری تزریق بوتاکس نسبت به تزریق ژل کمتر است بوتاکس در حدود ۴ تا ۶ ماه تاثیر گذار است و پس از پایان این دوره اثرات آن از بین می‌رود و باید برای تمدید مجدد آن اقدام کرد .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق بوتاکس با استفاده از بهترین برند ها و مارک ها انجام می شود.  شما می توانید با کارشناسان ما  در مورد انواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست گفت و گو کنید و انتخابی درست،  دقیق و  آگاهانه داشته باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

چرا تزریق ژل پر طرفدارترین روش زیبایی لب و صورت است؟

ماندگاری تزریق ژل در صورت چقدر است؟

نتیجه گیری :

تزریق ژل به پیشانی یکی از روش های بی دغدغه ، بدون عارضه و بدون نیاز به تیغ جراحی و بی هوشی می باشد.  تاثیرات این فرایند در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است و می‌ تواند چین و چروک ها و خطوط عمیق پیشانی را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد.

برای انجام این فرآیند نیاز نیست که زمان زیادی را صرف کنید پس در طی یک جلسه به مدت ۳۰ دقیقه می توانید پیشانی صاف،  زیبا و جوان حاصل کنید.  تزریق ژل برای پیشانی محدودیت جنسی ندارد و  برای همه افرادی که از این مشکلات رنج می برند موثر خواهد بود.

 مهم ترین عامل ایجاد چین و چروک و سطح پیشانی بالا رفتن سن و کاهش سطح کلاژن می باشد.  با تزریق ژل به این ناحیه میزان تولید کلاژن در پوست افزایش می یابد و  با جذب مولکول های آب توسط هیالورونیک اسید شادابی و جوانی پوست حاصل می شود.

کسانی که نسبت به ژل های تزریقی دچار حساسیت نمی شوند و از نظر شرایط جسمانی وضعیت مناسبی دارند می توانند با خیال راحت از نتایج این تکنیک زیبایی بهره مند شوند. نتایج حاصل از این عمل شامل  جوان شدن چهره،  بزرگ شدن پیشانی، جوان سازی و از بین بردن آن ها خواهد بود در نتیجه  چهره از حالت عبوسی و پیری به چهره جوان و شاداب تبدیل می شود .

مهم ترین اقدام برای انجام این تکنیک زیبایی تحقیق در مورد مهارت پزشک و  معتبر بودن کلینیک می باشد.  بنابراین پیشنهاد می کنیم سری به کلینیک زیبایی آراد اصفهان  بزنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی توسط پزشکان با تجربه و ماهر انجام می شود.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/ci2l

لینک آپارات:https://aparat.com/v/S8G3A

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/wQn3vpXm

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.