زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

در چند سال اخیر یکی از رایج ‌ترین روش های زیبایی را می‌توان تزریق ژل نام برد. در این روش با استفاده از ژل ‌های پرکننده در جهت فرم دهی و افزایش نواحی مختلف صورت و بدن اقدام می‌ کنند تا زیبایی از دست رفته که با افزایش سن و یا عوامل محیطی رخ داده است به چهره و بدن بازگردد . اما یکی از موضوعات مهم در مورد این فرآیند زیبایی عوارض پس از تزریق ژل می باشد. بنابراین به متقاضیان توصیه می ‌شود که قبل از اقدام به هر اقدامی در مورد این عمل تحقیقات لازم را به عمل بیاورد. در این مطلب ما تصمیم داریم اطلاعات کافی در مورد این فرآیند زیبایی در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید انتخابی درست و موثر داشته باشید .

مراحل تزریق ژل

قبل از اقدام در جهت زیبایی و جوانسازی و استفاده از ژل های تزریقی باید در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کافی داشته باشید تا عوارض پس از تزریق را تجربه نکنید . متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در مورد نوع ژل و مراقبت های قبل و پس از آن با شما گفت و گو خواهند کرد و عوارض بعد از تزریق را برای شما شرح می دهند. پس از گذراندن مراحل اولیه بی حسی ناحیه تزریق انجام می شود . سپس میزان ژل تعیین شده در نقطه مورد نظر تزریق خواهد شد. متخصصان برای یکنواخت کردن ژل در زیر پوست ماساژ های لازم را انجام می دهند و مراقبت های پس از تزریق ژل را برای شما توضیح خواهند داد. پس از پایان تزریق شما می ‌توانید به محل کار خود یا منزل بازگردید.

کاربرد ها و مزایای تزریق ژل

یکی از موارد مهم که باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید کاربرد ژل های تزریقی می باشد. مطمئناً این ژل ها را می توان در جهت برطرف کردن چین و چروک و خطوط سطح پوست مورد استفاده قرار داد و همچنین به حجم دهی به نقاط مختلف بدن و صورت پرداخت.

تزریق ژل و کاربرد های فراوانی دارد که در ادامه به مواردی از آن اشاره خواهیم کرد.

  • حجم دهی به اجزای مختلف صورت و بدن
  • برطرف شدن چین و چروک و خطوط سطح پوست
  • بدجستگی و تغییر مدل لب ها (پروتز لب که با کمک آن لب های زیبا خوش فرم و حجیم خواهید داشت.)
  • پروتز چانه تا حالت غیرطبیعی چانه از بین برود و تعادل خاصی بین اعضای صورت ایجاد شود.
  • افزایش حجم گونه ها که سبب زاویه سازی و جوانی چهره خواهد شد.
  • برجستگی سینه ها و افزایش سایز آن در جهت تناسب اندام موثر می باشد .
  • حجم دهی باسن، تناسب اندام و تقویت عضلات این ناحیه
  • جوانسازی واژن، افزایش اعتماد به نفس و افزایش میل جنسی
تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – تزریق ژل

مزایای تزریق ژل

  • به دست آوردن نتایج موثر در مدت زمان کوتاه
  • انجام تزریق بدون استفاده از برش بدون نیاز به تیغ جراحی و بخیه
  • انجام عمل با بی حسی و نیاز نداشتن به بیهوشی
  • نیاز نداشتن به دوره نقاهت و بهبودی سریع
  • نتایج کاملاً طبیعی و عدم مصنوعی شدن چهره
  • انجام تزریق در طی یک جلسه و در مدت زمان کوتاه
  • استخراج ژل در صورت عدم رضایت متقاضی و بازگرداندن چهره به حالت قبل
  • روشی کاملا ایمن و بی خطر و تحت تایید سازمان غذا و دارو

کسانی که تحقیقات لازم را در مورد این عمل زیبایی انجام می دهند می توانند با خیال راحت از نتایج بی نظیر آن لذت ببرند. پس بهتر است در مورد همه روش ها تحقیقات لازم را انجام دهید و به مکان های تخصصی مراجعه کنید.

بهترین کاندیدای تزریق ژل چه کسانی هستند؟

استفاده از ژل های تزریقی برای کسانی که نمی خواهند عمل جراحی را برای حجم دهی و جوان سازی پوست تجربه کنند توصیه می شود. در این روش همه مراحل تحت بیحسی موضعی انجام خواهد شد و نیاز به بیهوشی ندارد. پس کاندیدای مناسب حین عمل کسانی هستند که نسبت به ژل های تزریقی حساسیت ندارند.

کسانی که به دلیل افزایش سن چربی ‌های اجزاء مختلف صورت و بدنشان تحلیل رفته است و به دنبال نتایج طبیعی، در صدد جبران چربی ها می باشند.

کسانی که به طور ارثی صورت و اندامی لاغر دارند. خانم هایی که در دوره بارداری و شیردهی قرار ندارد .افرادی که از سلامتی کامل برخوردارند و می ‌توانند درک واقع بینانه نسبت به نتایج این فرایند داشته باشند .

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – تزریق ژل

علت های ایجاد عوارض پس از تزریق ژل

ژل هایی که می توان برای تزریق مورد استفاده قرار داد در انواع متفاوتی وجود دارند و همه آن ها تحت تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می ‌باشند. اما برخی از ژل ها از کیفیت بیشتری برخوردارند و برخی دیگر نمی توانند نتایج مورد نظر را حاصل کنند. پس باید به بررسی عوارض پس از تزریق ژل  با در نظر گرفتن این مسئله بپردازیم.

اگر ژل های تزریقی توسط متخصصین حرفه‌ای و آگاه که با ساختار اعضاء مختلف صورت و بدن شما آگاهی و اشنایی کامل دارد انجام شود هیچ عارضه خاصی برای شما ایجاد نمی شود و شما با مقداری عوارض خفیف از قبیل قرمزی، تورم و مقداری التهاب مواجه می شوید که البته این عوارض کاملاً طبیعی هستند و برای همه افراد ایجاد می شود. همچنین این عوارض جانبی و سطحی در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود . کبودی و تورم در ناحیه تزریق حداکثر تا دو هفته از بین خواهد رفت.

یکی از دلایلی که باعث ایجاد عوارض تزریق ژل می شود هزینه آن است. شاید این سوال برای شما به وجود آید که هزینه ‌ها چه ربطی به عوارض پس از تزریق دارد. در پاسخ باید گفت که افراد زیادی برای پرداخت کردن هزینه کم به مکان های غیر تخصصی مراجعه می کند در این مکان ها افراد غیر حرفه ای از ژل های غیر مجاز و ارزان استفاده می‌ کنند.

مثلاً در آرایشگاه ها و سالن های آرایشی برخی از آرایشگران به تزریق کردن ژل می پردازند. در صورتیکه این عمل روشی کاملاً تخصصی است و باید توسط پزشکان متخصص و حرفه ای در این زمینه انجام شود.

عوارض معایب تزریق ژل به صورت

در طول مطلب برخی از عوارض تزریق را برای شما بیان کردیم. اما در ادامه سعی داریم برخی از عوارض احتمالی را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. همه عوارض احتمالی ممکن است برای برخی افراد رخ دهد و برخی افراد هیچ کدام از آن ها را تجربه نکنند.

استفاده از ژل هایی که منابع غیر انسانی دارد که از کلاژن گاو به دست می آید باید ابتدا توسط متخصصان قبل از تزریق کردن  تست کنند تا میزان حساسیت فرد را نسبت به ژل گاوی تعیین کنند. اگر پس از تست تایید پزشک اعلام شد تزریق ژل در این ناحیه انجام خواهد شد.

عفونت

یکی از عوارض تزریق انواع ژل ها عفونت ناحیه تزریق می باشد .بعضی وقت ها وقتی افراد به تزریق می پردازند در آن لحظه هیچ عارضه ‌ای را حس نمی کند اما پس از گذشت زمانی کوتاه با عفونت در ناحیه تزریق مواجه می شوند و در برخی مواقع میزان عفونت بسیار شدید می شود و فرد برای تخلیه عفونت باید به انجام جراحی اقدام کنند.

جوش زدن پس از تزریق

برخی افراد پس از تزریق کردن ژل در اطراف ناحیه تزریق با جوش های ریز و درشتی مواجه می شوند. باید در صورت مشاهده این عارضه با پزشک مشورت کنید تا با استفاده از محلول ها و کرم های مخصوص در جهت برطرف کردن جوش ها اقدام کنید.

نامتقارن شدن ناحیه تزریق

عدم تقارن و ناهموار شدن ناحیه تزریق یکی دیگر از عوارض ناشی از این عمل زیبایی می باشد. علت اصلی این عارضه عدم مهارت و تخصص پزشک در تزریق می باشد.

تورم، کبودی و خونریزی

از بارزترین عوارض تزریق می توان به این سه عارضه از قبیل تورم، کبودی و خونریزی اشاره کرد که نباید پس از مشاهده آن ها جبران شوید. زیرا در مدت زمان کوتاهی تقریباً پس از دو هفته هیچ اثری از آن ها بر سطح پوست مشاهده نمی‌شود.

جابجایی ژل در زیر پوست

یکی از از دیگر عوارض تزریق ژل جابجایی ژل ها در زیر پوست می باشد و در برخی مواقع سبب فلج شدن ناحیه تزریق خواهد شد. البته این عوارض پس از مدتی از بین می ‌رود و جای نگرانی ندارد. اما در هر صورت با مشاهده آن ها باید در جهت بهبودی به پزشک مراجعه کنید.

تخریب بافت پوست

در برخی مواقع وقتی افراد به تزریق ژل می پردازند بافت ناحیه تزریق تخریب می شود. این عارضه دلایل مختلفی دارد که می توان به بی کیفیت بودن ژل و حساسیت بیش از حد پوست اشاره کرد.

التهاب پوست

یکی از عوارض احتمالی دیگر پس از تزریق ایجاد التهاب پوستی در ناحیه تزریق می باشد. اگر پس از تزریق با تاول های ریز و درشتی در ناحیه تزریق  مواجه شدید حتماً به پزشک مراجعه کنید و در صورت بی توجهی بودن به این عارضه با عفونت همراه می شوید و به دنبال آن عوارض و مشکلات دیگری ایجاد می‌ شود.

قرمزی پوست

قرمز شدن پوست پس از تزریق جز عوارض خاص به حساب نمی آید و امری کاملاً طبیعی است و برای اکثر افراد ایجاد می شود. پس بهتر است پس از مشاهده این عارضه مراقبت های توصیه شده توسط پزشک انجام شود. در صورت طولانی شدن این عارضه با پزشک گفتگو کنید تا مشکل شما را مورد بررسی قرار دهد.

حساسیت یا آلرژی

پس از تزریق ژل یکی از عوارضی که ممکن است به وجود بیاید ایجاد حساسیت پس از مصرف ژل های تزریقی می باشد.  این موضوع به نوع ژله تزریقی بستگی دارد. از پزشکتان بخواهید قبل از تزریق ژل تست آن را برای شما انجام دهد تا شما از ایجاد حساسیت پس از تزریق در امان بمانید.

عوارض بیان شده مختص صورت نیست و ممکن است برای اجزای مختلف صورت از قبیل باسن، سینه ، واژن و… ایجاد شود . البته نواحی مختلف بدن عوارض متفاوتی همراه می‌شوند که البته باید مزایای بی نظیر آن را نیز در نظر گرفت.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – تزریق ژل

عوارض پس از تزریق ژل به سینه

یکی از نواحی که به حجم دهی و برجستگی نیازمند است سینه ها می باشد. تزریق ژل برای بانوانی که دارای سینه های کوچکی هستند و در صدد افزایش حجم و برجستگی این ناحیه می باشد کاملا مناسب است و جایگزین مناسبی برای جراحی و پروتز سینه می باشد.

موضوعات مهمی که قبل از تزریق ژل به سینه باید بدانید این است که این عمل ماندگاری موقتی دارد و هزینه بیشتری در جهت تمدید آن باید پرداخت کنید . اما این روش کاملاً مناسب و ایمن است و جزء پرطرفدارترین روش های زیبایی محسوب می شود. از مزایای حجم دهی سینه ها با تزریق کردن ژل را می ‌توان به برجای نماندن جای اسکار و زخم،  انجام عمل با بی حسی، نیاز نداشتن به دوره نقاهت ریکاوری و راحت بودن مراقبت های پس از آن  اشاره کرد.

در مورد عوارض تزریق کردن ژل به سینه ها می ‌توان به مواردی مانند سفت شدن سینه ها، حالت کوفتگی و درد و ناراحتی در قفسه سینه و کبودی اشاره کرد .همچنین ممکن است در این ناحیه با عوارضی مانند عفونت و حساسیت نیز مواجه شوید. البته این عوارض نگران کننده نیست و پس از گذراندن مدت زمان کوتاهی برطرف می‌ شوند.

عوارض و مزایای تزریق ژل به واژن

تزریق کردن ژل به واژن یکی از محبوب ترین روش های زیبایی و جوان سازی اندام تناسلی خانم ها می باشد . این فرایند زیبایی نتایج بی نظیر و رضایت بخشی برای خانم ها به همراه داشته است و روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. با تزریق کردن ژل به واژن خانم ها احساس جوانی خواهند کرد و به زیبایی و برجستگی این ناحیه منجر می‌ شود و لذت روابط جنسی افزایش اعتماد به نفس خانم ها را در روابط به همراه دارد. با آشنایی با مزایای بی نظیر این عمل و عوارض پس از آن می‌توانید تصمیمی درست و بهتر داشته باشید.

مزایای تزریق ژل به واژن

تزریق جزء ساده‌ترین و روش های زیبایی و جوانسازی واژن محسوب می ‌شود و عوارض آن بسیار جزئی و محدود است . پس از تزریق ژل می ‌توان به فعالیت های روزانه خود بپردازند و نیاز به استراحت و دوره نقاهت ندارد. در حین تزریق هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نمی ‌شود و از ایجاد چین و چروک و افتادگی در ناحیه واژن پیشگیری می کند. این عمل سبب افزایش حجم و از بین رفتن ناهمواری های سطح واژن خواهد شد و باعث روشن شدن و سفیدی واژن می شود.

خانم ها با توجه به مزایای بی نظیر این فرایند در جهت انجام آن اقدام می کنند. بهتر است شما در کنار مزایا با معایب آن نیز آشنا شوید تا در راستای این عمل بتوانید تصمیمی درست و مناسب بگیرید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
تزریق ژل
آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

عوارض تزریق ژل به واژن چیست؟

پس از تزریق ژل به واژن می ‌توان به عوارضی از قبیل ایجاد عفونت های زنانگی اشاره کرد که می توان در جهت برطرف کردن آن با متخصصین حرفه ای در این زمینه گفت و گو کنید تا دارو های مورد نیاز را برای شما تجویز کند و روند بهبودی را سرعت ببخشد. به غیر از عفونت ممکن است شما با درد های شدید ، التهاب، کبودی، آلرژی و سفت شدن ناحیه تزریق مواجه شوید.  در صورت مشاهده این عوارض باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

اگر تصمیم به تزریق ژل دارید باید در مرحله اول به کلینیک های معتبر تخصصی مراجعه کنید تا از کادر مجرب و ماهر بهره مند شوید. کادر درمانی ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه زیبایی و جوان سازی پوست برای زیبا جویان عزیز می باشد. در این کلینیک در جلسات حضوری همه شرایط بدنی شما مورد بررسی قرار می گیرد تا شما بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق برای همه افراد متفاوت است و بر اساس مواردی مانند میزان ژل و ناحیه تزریق، مدت زمان انجام عمل،  میزان مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک تعیین می شود . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل در نواحی مختلف بدن با برند های معتبر انجام می‌ شود و شما نتایج بی‌نظیری حاصل خواهید کرد.

برای آگاهی از هزینه ها در این کلینیک می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 مراقبت های قبل از تزریق ژل

  •  قبل از اقدام به هر عملی باید در مورد این روش زیبایی تحقیقات لازم را انجام دهید.
  •  اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  •  از آرایش کردن ناحیه تزریق خودداری کنید.
  •  مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی میزان عوارض پس از تزریق را افزایش می دهد. بنابراین دو هفته قبل از تزریق از مصرف آن ها خودداری کنید.
  •  استعمال دخانیات  و مصرف مشروبات الکلی سبب اختلال در سیستم گردش خون خواهد شد پس از مصرف آن ها  قبل و بعد از تزریق بپرهیزید.
  •  اگر به ژل های تزریقی و مواد بی حسی حساسیت دارید پزشکتان را آگاه کنید.
  •  روز قبل از مراجعه به کلینیک سعی کنید آب زیاد بنوشید تا بدن خود را هیدراته کنید.

 مراقبت های پس از تزریق ژل

  •  از لمس کردن،  ماساژ دادن و گرم کردن ناحیه تزریق بپرهیزید.
  •  از کمپرس سرد استفاده کنید تا میزان قرمزی، تورم و کبودی پس از تزریق را کاهش دهید.
  •  اگر تزریق در ناحیه صورت انجام شده  سرتان را هنگام خوابیدن بالا تر از بدن قرار دهید.
  •  مایعات زیاد بنوشید.
  •  از لایه برداری ، اپیلاسیون و وکس کردن با دو هفته پس از تزریق بپرهیزید.
  •  از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  •  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید.
  • با مشاهده عوارض بیان شده در مدت طولانی حتما به پزشک مراجعه کنید .

اثرات و نتایج

تزریق ژل یکی از روش های موثر در جوان سازی پوست و حجم دهی به اجزاء مختلف صورت و بدن می باشد. این روش گزینه مناسبی به جای روش های جراحی می باشد زیرا این عمل بدون استفاده از تیغ جراحی، بخیه و برش انجام می شود. نتایج تزریق ژل پس از دو هفته قابل مشاهده است. اما در پایان جلسه شما می توانید اثرات آن را در چهره یا بدن خود مشاهده کنید.  ماندگاری تزریق ژل بر اساس نوع ژل متفاوت می باشد. اگر بخواهیم ماندگاری بهترین نوع ژل اعلام کنیم ژل های حاوی هیالورونیک اسید تقریبا ۹ تا ۱۸ ماه دوام دارد و شما پس از پایان انجام دوره ماندگاری آن می‌ توانید به تمدید مجدد آن بپردازید. اگر تزریق ژل در مکان‌ های تخصصی و معتبر انجام شود شما عوارضی خطرناک پس از تزریق را تجربه نخواهید کرد.

 دوره نقاهت پس از تزریق ژل چقدر است؟

تزریق ژل  روشی کاملا سر پایی است و نیاز به گذراندن دوره نقاهت و استراحت ندارد. سعی کنید  مراقبت های توصیه شده در جلسه مشاوره را جدی بگیرید تا از ایجاد عوارضی از قبیل عفونت، التهاب و تورم شدید و جابجایی ژل ها و ….دور بمانید. اگر پس از تزریق ژل با عوارض خاصی مواجه شدید می توانید سریعاً با پزشک خود تماس حاصل فرمایید.

 تعداد جلسات تزریق ژل چقدر است؟

در جلسات مشاوره پزشک در مورد انواع تزریق و نوع ژل ها با شما گفت و گو خواهد کرد.  عوارض پس از تزریق را برای شما شرح می دهد. پس از بررسی شرایط بدنی و انتظارات شما تزریق ژل  در یک جلسه انجام می شود.  مدت زمان انجام این عمل به ناحیه تزریق و میزان دوز ژل تزریقی بستگی دارد . پس از پایان دوره ماندگاری می توانید برای ماندگاری آن تزریق را مجدداً تکرار کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/devd

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.