زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین کلینیک برای هیدرودرم آبریژن کجاست؟

بهترین کلینیک برای هیدرودرم آبریژن کجاست؟
محتوا پنهان
1 بهترین کلینیک برای هیدرودرم آبریژن کجاست؟
1.1 هیدرودرم آبریژن چیست ؟

بهترین کلینیک برای هیدرودرم آبریژن کجاست؟

هیدرودرم آبریژن یکی از روش‌ های جدید و مدرن برای جوان سازی و زیبایی پوست است.  این تکنیک زیبایی بر مبنای فرآیند درمانی و زیبایی میکرو درم آبریژن ابداع شده است ولی تفاوت های زیادی بین این دو روش وجود دارد.  در واقع این فرایند ترکیبی از میکرو درم الماسی،  کششی و سیستم آب رسانی بسیار قوی می باشد که برای زیبایی پوست  ساخته شده است.

این سه  ویژگی خاص در کنار  همدیگر می تواند همانند درمانی موثر برای جوان سازی و شادابی پوست عمل کند . در طی این مطلب ما می خواهیم  فرایند  زیبایی هیدرودرم آبریژن را مورد بررسی قرار دهیم و نحوه انجام این تکنیک،  تاثیر گذاری و عوارض آن را به شما معرفی کنیم.   پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان ما را همراهی کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

هیدرودرم آبریژن چیست ؟

هیدرودرم ابریژن یکی از  درمان های خاص و منحصر به فرد با سه ویژگی ویژه منحصر به فرد می باشد.  در این تکنیک بدون نیاز به کریستال ها و به شکل موثر تری می توان با ماساژ کششی،  وکیوم و فرایند آب رسانی  توسط سرم های حاوی آنتی اکسیدان زیبایی و سلامتی پوست را تضمین کرد.  این تکنیک زیبایی برای انواع تیپ های پوستی مناسب است .

سرمی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد برای از بین بردن انواع آسیب های پوستی مانند آکنه ها   علائم و نشانه های پیری پوست و …. موثر می باشد.  این فرآیند می تواند پوست هایی که به دلایل مختلفی دچار آسیب شده اند  را درمان کند.  آسیب هایی از قبیل

 آفتاب سوختگی،  زخم ها و اسکار ها و حتی علائم ناشی از افزایش سن.

 این فرایند با سیستمی موثر تر و ملایم تر از میکرو درم آبریژن عمل می‌ کند و درخشش،  نرمی و جوانی پوست را به همراه دارد.

مراحل انجام هیدرودرم آبریژن :

این پروسه زیبایی بر پایه تکنیکی پیشرفته و مدرن به نام افیوژن پوستی همزمان ابداع شده است.  یعنی این فرایند می تواند همراه با لایه برداری موادی را به پوست وارد کند که خاصیت درمانی و جوان سازی در پوست داشته باشد.

این تکنیک زیبایی در طی شش مرحله ساده انجام می شود که برای داشتن پوستی زیبا و سالم بسیار مفید و تاثیر گذار خواهد بود.

۱. سم زدایی

در این مرحله از  این پروسه زیبایی سیستم لنفاوی پوست تخلیه می شود که به  مرحله  سم زدایی پوست شناخته می شود که جریان خون رسانی را در پوست صورت و گردن افزایش می دهد.  سم زدایی پوست به ما کمک می کند که تامین رطوبت و آب رسانی به بهترین نحو حاصل شود و تاثیرات درمانی را طولانی و پایدار تر خواهد کرد.

۲. پاک سازی و لایه برداری

مرحله دوم این فرایند در جهت برداشتن لایه های سطحی پوست می باشد که سلول های مرده با تکنیک اکسفولیاسیون از بین می روند.  این نوع لایه برداری به گونه ای طراحی شده است که می تواند لایه استراتوم کورنیوم پوست را حذف کند تا آلودگی ها و سلول های مرده و جمع شده و لایه سطحی پوست پاک سازی شود.

در روش های قدیمی لایه برداری مانند میکرو درم آبریژن لایه های سطحی با استفاده از کریستال ها و یا دستی تیغه الماسی انجام می شد ؛ کار برد هر دو تکنیک زیبایی یکسان است.  اما در فرایند هیدرودرم قبل از لایه برداری،  پوست پاک سازی و تغذیه می شود.  دستی دستگاه هیدرودرم دارای سیستم پنوماتیک یا هوای فشرده می باشد که سرمی حاوی گلوکزامین،  اسید لاکتیک و عصاره انواع گیاهان را به سطح پوست می پاشد.

این سرم می تواند سلول‌ های مرده و آلودگی های پوست را بهتر جدا کند تا زمانی این مرحله را ادامه می دهیم  که بتوانیم همه سلول های مرده و آلودگی های پوستی را از بین ببریم.

۳. افزودن مواد  شفاف کننده

تا این بخش از این پروسه زیبایی لایه های سطحی مرده و آلودگی ها را رفع کرده ایم پس در مرحله سوم سعی می کنیم با کمک اسید های ضعیف و ملایمی مانند سالیسیلیک اسید و گلیکولیک اسید پوست را شفاف و درخشنده کنيم .

این اسید ها باعث پاک سازی منافذ مسدود شده پوست می شوند و برای پوست هایی که دائماً جوش یا آکنه دارند مناسب می باشد.  پس متوجه می شویم که فرایند هیدرودرم فقط جوان سازی پوست را به همراه ندارد بلکه می‌ تواند باعث ارتقای سلامتی پوست نیز شود.

۴. استخراج

در مرحله چهارم هیدرودرم نیز مجدداً پوست پاک سازی می شود و سرم ها و اسید هایی که در طی مراحل قبلی برای لایه برداری استفاده شده است و لایه های جدا شده را پاک سازی می کنیم.  سیستم پنوماتیک سیستم پیشرفته ای است که می‌ تواند به صورت ساکشن یا مکنده عمل کند.

در این مرحله منافذ پوست باز می شود و لایه های جدا شده از پوست جمع آوری خواهد شد.  همچنین می‌ تواند در درمان جوش های سر سیاه موثر باشد.  همراه با ساکشن پوست در این مرحله پوست ناحیه درمان،  ماساژ داده می‌ شود و جریان خون رسانی در پوست بهبود می یابد.

۵. آب رسانی

در این مرحله از پروسه زیبایی مواد مغذی و مورد نیاز پوست به صورت محلولی ویژه به پوست نفوذ می کند . این محلول حاوی انواع آنتی اکسیدان هاست که در شفافیت و درخشندگی پوست بسیار موثر است.   حتی شما در جلسه اول هیدرودرم می  توانید شاهد تاثیرات بی نظیر آن باشید .

در این مرحله از سرم درما بیلدر استفاده می شود که نوعی ماده پروتئین ضد پیری و در جهت افزایش تولید کلاژن سازی و از بین رفتن چین و چروک‌ ها و خطوط عمیق پوست موثر است.  سرم بی نظیر دیگری که در این تکنیک مورد استفاده قرار می گیرد بریتنول است که می تواند به درمان انواع لکه های پوستی بپردازد.

۶. جوان سازی پوست

 مرحله آخر هیدرودرم مرحله نور درمانی است  در این مرحله با استفاده از ال ای دی های قرمز جوان سازی پوست حاصل می شود و می تواند التهاب پوست را کاهش دهد و فرایند کلاژن سازی را تحریک کند .

برای کسانی که پوستشان مستعد جوش و آکنه است از ال ای دی  آبی استفاده می شود تا بتواند باکتری های عامل آکنه را از بین ببرند.

هیدرودرم آبریژن
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هیدرودرم آبریژن

کاربرد ها و مزایای هیدرودرم آبریژن

پروسه زیبایی و درمانی هیدرودرم را می توان برای درمان انواع مشکلات پوستی مورد استفاده قرار داد که عبارتند از :

  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط  سطح پوست
  • درمان انواع آسیب دیدگی های ناشی از نور خورشید،  خشکی و کم آبی پوست
  • کنترل چربی پوست های چرب و خشک
  • باز کردن و پاک سازی  منافذ مسدود شده پوست
  • درمان پوست های مستعد جوش و آکنه
  • از بین بردن انواع لک های قهوه ای ناشی از افزایش سن،  بارداری و نور خورشید
  • درمان جای زخم،  جای جوش،  جای بخیه و انواع اسکار
  • بهبود خون رسانی پوست

مزایا

تکنیک زیبایی هیدرودرم روشی سر پایی است که حتی مراحل انجام آن نیاز به بی حسی ندارد.  در صورت آستانه درد پایین زیبا جویان متخصصین از بی حسی استفاده می کنند.

 این فرایند زیبایی را می توان برای انواع پوست ها حتی پوست های حساس نیز مورد استفاده قرار داد.

 تاثیرات این فرایند پس از پایان جلسه به خوبی قابل مشاهده است.

 این فرایند محدودیت جنسی و سنی ندارد و مراحل آن بدون درد سپری می شود.

 پس از انجام این پروسه زیبایی زیبا جویان می توانند بدون نیاز به استراحت و مراقبت های دشوار فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

 هیدرودرم جزء روش های مطمئن  ‌، ایمن و مدرن است و کمبود های روش های زیبایی و جوان سازی دیگر را برطرف می کند.

 این فرآیند به عنوان روش های کم هزینه برای جوان سازی پوست معرفی می شود.

اثرات و نتایج

در مورد تکنیک زیبایی هیدرودرم آبریژن و تاثیرات آن بر پوست پژوهش های آزمایشگاهی متفاوتی انجام شده است نتایجی که از این تجربیات و پژوهش ها حاصل شده پس از پشت سر گذاشتن جلسات هیدرودرم در کلینیک زیبایی آراد اصفهان به نتایج زیر دست یافته اند

این تکنیک زیبایی می تواند ضخامت لایه سطحی پوست یا اپیدرم را با استفاده از سرم آنتی اکسیدان در حدود ۸۰ میکرون افزایش دهد.

 می‌ توان با این تکنیک زیبایی چین و چروک‌ ها و خطوط سطح پوست را به خوبی برطرف کرد تا پوستی جوان و با طراوت داشته باشیم.

 تاثیر دیگر این فرآیند ضخامت بخش پاپیلاری لایه میانی پوست می باشد این لایه از رشته های کلاژن ساخته شده‌ اند و مهم ترین عامل قوام و استحکام پوست می باشد.  با افزایش رشته های کلاژن افقی در این لایه زیبایی و قوام پوست حاصل می شود یعنی سبب کشیدگی و لیفتینگ پوست می شود .

در پوست انسان ها آنتی اکسیدان هایی وجود دارد که می تواند از پوست در برابر عوامل محیطی مانند اشعه های خطرناک نور خورشید و آسیب های ناشی از افزایش سن محافظت کند.

پس فرآیند هیدرودرم می‌ تواند میزان آنتی اکسیدان های موجود در پوست را افزایش دهد بنابراین شما پوستی جوان و شاداب حاصل می کنید و از پیری زود رس پوست و آسیب های مختلف محیطی جلوگیری کرده تا نتایجی پایدار و ماندگار داشته باشد.

پس از پایان جلسه اولیه هیدرودرم شما می توانید شاهد تاثیرات اولیه درمان باشید این فرایند زیبایی در طی یک جلسه محدود نمی‌ شود بلکه متخصصین بر اساس شرایط پوستی شما  این عمل  را در طی چند جلسه انجام می‌ دهند که شما قطعاً در طی جلسات آخر می توانید پوستی صاف، زیبا و یکدست داشته باشید.

 این تکنیک زیبایی می تواند به طور همزمان پاک سازی،  لایه برداری و آب رسانی پوست را انجام دهد و با بهبود جریان خون رسانی در پوست کیفیت و رنگ پوست   بهتر می کند.

بهترین کاندیدای هیدرودرم آبریژن چه کسانی هستند ؟

پروسه زیبایی و درمانی هیدرودرم برای انواع پوست هایی از قبیل پوست خشک،  پوست چرب،  پوست معمولی و حتی پوست های حساس مناسب می باشد زیرا می‌ تواند باعث تقویت و تغذیه پوست شود و همه پوست ها به آب رسانی و تغذیه نیاز دارند.  با توجه به این ویژگی های متمایز برخی افراد همچنان کاندیدای مناسبی برای هیدرودرم نمی‌ باشند که عبارتند از :

  • کسانی که در حال درمان آکنه ها و جوش های خود با دارو های ایزوترتینوئین،  تتراسایکلین،  رتینول و ….. می باشند . این افراد باید برای دریافت این فرایند ۶ تا ۱۲ ماه مصرف این دارو ها را متوقف کنند.
  • کسانی که به بیماری های ویروسی و عفونتی مانند هپاتیت،  ایدز  و…مبتلا هستند .
  • کسانی که درگیر بیماری های مربوط به انعقاد خون،  درماتیت و اگزما می باشند.
  • خانم هایی که دوران بارداری و شیردهی را پشت سر می گذارند.
  • کسانی که در ۴۸ ساعت گذشته فرایند آرایشی مانند وکس و  برنزه کردن پوست را انجام داد ه اند.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه خدمات زیبایی و درمانی پوست ابتدا شرایط جسمانی زیبا جویان را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط این تکنیک زیبایی را ارائه خواهند داد تا از بروز عوارض نا خوشایند پیشگیری شود و زیبا جویان بتواند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.

عوارض پس از هیدرودرم آبریژن چیست ؟

فرایند  زیبایی هیدرودرم روشی  ایمن و بی خطر است که عارضه خاصی به همراه ندارد.  در طی انجام این فرایند زیبایی ممکن است با کمی قرمزی،  تورم و کبودی جزئی بر پوست مواجه شوید که البته این عوارض کاملاً طبیعی است و در طی چند ساعت برطرف می شود.

در هنگام  نفوذ سرم  به لایه های زیرین پوست ممکن است کمی احساس سردی و گز گز شدن پوست  داشته باشید که پس از پایان مراحل آن رفع می شود. بنابراین این تکنیکی زیبایی اگر توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام شود هیچ خطری برای شما به همراه نخواهد داشت و نتایج عالی و رضایت بخشی حاصل می کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک های زیبایی و جوان سازی پوست با استفاده از دستگاه های استاندارد و مجهز انجام می‌ شود و زیبا جویان عزیز می‌ توانند بدون مشاهده عارضه خاصی بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.

هزینه هیدرودرم آبریژن چقدر است ؟

میزان هزینه ها برای همه زیبا جویان بر اساس اهداف،  خواسته ها و علت انجام این فرایند متفاوت می باشد.  این تکنیک زیبایی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با تعرفه استاندارد محاسبه می شود.  عوامل مختلفی هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که شامل

  • ناحیه درمان
  • وسعت پوست
  • میزان آسیب های پوستی
  • تعداد جلسات
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 خواهد بود.

اگر می خواهید این  خدمات زیبایی را در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان دریافت کنید باید هزینه بالاتری پرداخت  کنید زیرا در این مراکز از دستگاه های به روز و  مدرن استفاده می‌ شود و متخصصینی که در این مراکز فعالیت دارند تجربه و سابقه بالایی کسب کرده اند.

 انواع خدمات زیبایی پوست تحت پوشش هیچ کدام از بیمه ها قرار ندارد و همه هزینه ها بر عهده متقاضیان خواهد بود.  متخصصین بر اساس شرایط پوستی هر فرد  تعداد جلسات هیدرودرم را تعیین می کند و بر اساس تعداد جلسات هزینه ها متغیر می باشد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید ارائه مشاوره در این کلینیک به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از هیدرودرم آبریژن

  • در جلسه مشاوره شرکت کنید تا پزشک همه مشکلات پوستی شما بررسی کند و بر اساس این موارد تعداد جلسات مناسب تعیین شود.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا مجبور ید در دوره درمان دارو مصرف کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر بر سطح پوست با زخم باز،  تبخال و یا عفونت های فعال پوستی مواجه هستید قبل از آغاز جلسات هیدرودرم درمان کنید.
  • از برنزه کردن،  لایه برداری،  اپیلاسیون و وکس کردن پوست چند روز قبل از آغاز جلسات خودداری کنید.
  • چند روز قبل از انجام این فرایند با نوشیدن مایعات زیاد پوست خود را هیدراته کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن پوست بپرهیزید و از محصولات مراقبتی نیز استفاده نکنید.
  • توصیه می شود این تکنیک زیبایی را چند روز قبل یا  بعد از دوران قاعدگی انجام دهید زیرا در دوران قاعدگی میزان حساسیت شما زیاد است و ممکن است شما در حین درمان اذیت شوید.

مراقبت های پس از هیدرودرم آبریژن  :

پس از انجام این فرایند زیبایی نیاز به مراقبت های دشوار و ویژه نخواهید داشت . پزشک برای افزایش تاثیرات درمان و ماندگار شدن نتایج برخی از مراقبت ها را توصیه می‌ کند که به شرح زیر خواهد بود.

  • از لمس کردن،  ماساژ دادن و خاراندن پوست تا  ۲۴ ساعته خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی خودداری کنید.
  • با نوشیدن مایعات زیاد تاثیرات درمان را افزایش دهید.
  • میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن و استفاده از محصولات مراقبتی پوست بپرهیزید.
  • برای کاهش قرمزی و التهاب پوست می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • برای شست شوی پوست از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید .
  • مصرف ضد آفتاب  و آب رسان ها را فراموش نکنید.
  • تا ۴۸ ساعت از انجام فعالیت های ورزشی خود داری کنید.

تعداد جلسات هیدرودرم آبریژن چقدر است ؟

این تکنیک زیبایی را می توان برای انواع پوست ها انجام داد و تعداد جلسات آن بر اساس نظر پزشک مشخص می شود.  متخصصین برای دست یافتن به نتایج مطلوب و ماندگار تقریباً ۶ تا ۱۰ جلسه درمانی را تعیین می کند این جلسات معمولاً با فواصل هفتگی یا دو هفته یکبار انجام خواهد شد.

پس از پایان جلسات زیبا جویان می تواند بدون نیاز به استراحت فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند . زمانی که برای پشت سر گذاشتن جلسه صرف می کنید در حدود ۲۰ دقیقه تا یک ساعت خواهد بود که البته این فاصله زمانی به  ناحیه درمان،  وسعت پوست و میزان آسیب های پوستی و خواسته های زیبا جویان بستگی دارد.

متخصصین برای ماندگار کردن تأثیرات این نتایج توصیه می‌ کنند که جلسات هیدرودرم را به صورت سالیان نیز ادامه دهید تا بتوانید پوست خود را همیشه شاداب و سالم نگه دارید.

دوره نقاهت پس از هیدرودرم آبریژن چقدر است ؟

مراحل این تکنیک زیبایی به صورت کاملاً سر پایی حتی بدون نیاز به بی حسی انجام می‌ شود.‌ زیبا جویان پس از پایان جلسات درمان نیاز به هیچگونه مراقبت و استراحتی در منزل ندارند و می‌ توانند بلافاصله فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند و یا به محل کار خود باز گردند . البته،  متخصصین برای حفظ سلامتی و شادابی پوست توصیه می کنند  پس از پایان جلسات مصرف کرم های ضد آفتاب را جدی بگیرید  و همیشه پوست خود را مرطوب نگه دارید .

حتی الامکان در معرض نور خورشید قرار نگیرید زیرا پوست شما تا چند روز نسبت به پرتو های نور خورشید حساس است و ممکن است باعث حساسیت و قرمزی شدید پوست شود.  بهتر است که همیشه با مصرف مایعات زیاد پوست خود را هیدراته کنید.  همچنین میوه ها و سبزیجات تازه می تواند در زیبایی و سلامتی پوست به شما کمک کند .

دوری از نور خورشید ، تغذیه مناسب و مراقبت از پوست سه عامل مهم در حفظ سلامتی و شادابی پوست محسوب می شود.

هیدرودرم آبریژن
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-هیدرودرم آبریژن

تفاوت هیدرودرم آبریژن  و میکرو درم آبریژن در چیست ؟

در چندین سال گذشته میکرو درم آبریژن به عنوان روشی ایمن و موثر در جهت جوان سازی پوست معرفی می شد که در این روش متخصصین با استفاده از کریستال های مخصوص و دستی دستگاه لایه های سطحی پوست را پاک سازی می کردند و با ایجاد خراش های میکروسکوپی بر سطح پوست لایه های شاخی و سلول های مرده را حذف می کردند.

یکی از معایب این فرایند این موضوع بور که نمی توانستند با این روش بخش های حساس پوست صورت مانند اطراف چشم را پاک سازی و جوان سازی کرد  زیرا ، امکان داشت  که پوست این ناحیه و حتی چشم ها  دچار آسیب شود.

همچنین عوارض پس از میکرو درم نسبت به هیدرودرم بسیار بیشتر بود پس از این تکنیک دستگاه دیگر میکرو درم آبریژن  ساخته  شد که بدون نیاز به کریستال ها لایه های سطحی پوست را با استفاده از تیغه الماسی پاک سازی می کرد  و لایه برداری پوست انجام می شد و اما همچنان با این فرایند نمی توانستیم به خوبی لایه های زیرین پوست را آب رسانی کنیم و به عنوان یکی از معایب میکرو درم آبریژن محسوب می شد.

بنابراین متقاضیان باید برای دستیابی به نتایج مطلوب از محصولات مراقبتی ویژه استفاده می کردند.  اما با ابداع تکنیک زیبایی هیدرودرم این مشکلات برطرف شد.  در این فرآیند لایه برداری،  پاک سازی و آب رسانی پوست به صورت همزمان انجام می‌ شود و می‌ توان با استفاده از محلول های ویژه حاوی آنتی اکسیدان انواع آسیب ها و مشکلات پوستی را بر طرف کرد.

اهمیت مراجعه بهترین کلینیک زیبایی

بدون تردید این که شما بخواهید هر کدام از تکنیک های زیبایی را انجام دهید مهمترین مسئله انتخاب کلینیک یا مرکز تخصصی می باشد.  زیرا،  شما می توانید با مراجعه به این مراکز با خیال راحت و آرامش به زیبایی خود فکر کنید.  پس بهتر است که در مورد کلینیک های معتبر و تخصصی تحقیق کنید .

شما با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان می‌ توانید زیبایی و سلامتی پوست خود را تضمین کنید زیرا در این کلینیک بهترین و مجرب ترین پزشکان فعالیت دارند و شما با حداقل عوارض می توانید  زیبایی صورت مو ها و اندام خود برسید.  امروزه کلینیک های زیبایی  بر سر هزینه ها با یکدیگر رقابت می‌ کنند و بنابراین شما نباید هزینه ها را نشانه کیفیت خدمات یک کلینیک بدانید.

  پس قیمت بسیار بالا یا  بسیار پایین نشان دهنده محل مناسبی برای خدمات زیبایی و درمانی نمی باشد بلکه در مراکز معتبر و تخصصی هزینه ها با تعرفه استاندارد ارائه می شود.  پس توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب کلینیک به این موارد توجه کنید تا با مشکلات و عوارض نا خوشایند مواجه نشوید.

از ویژگی های یک کلینیک معتبر می توان به مواردی از قبیل

  • دارا بودن مجوز از وزارت بهداشت
  • فعالیت متخصصین حرفه ای و با تجربه  در کلینیک
  • استفاده از دستگاه های مجهز و به روز دنیا
  • دارای محيطي تمیز و ایزوله
  • رفتار محترمانه با زیبا جویان
  • ارائه مشاوره و  راهنمایی اصولی

اشاره کرد.

《سوالات متداول زیبا جویان》

هیدرودرم آبریژن برای چه قسمت هایی از بدن استفاده می شود ؟

این تکنیک زیبایی معمولاً برای صورت  انجام می‌ شود اما می‌ توان برای بخش‌ های دیگر بدن مانند گردن و  نواحی بالای سینه،  دست و زیر گردن مورد استفاده قرار داد. پس  استفاده از این روش برای قسمت های دیگر بدن نیز امکان پذیر می باشد.

آیا هیدرودرم آبریژن بی خطر است ؟

این تکنیک زیبایی روش غیر تهاجمی است و با استفاده از مواد طبیعی و به صورت کاملا بی خطر لایه های سطحی پوست حذف می شود.  بنابراین می‌ توان با این فرآیند همچنین  هیدراته کردن،  پوست ظاهری جوان و شاداب پیدا کند و هیچ خطری برای آن  ندارد.

نتایج پس از درمان چه مدتی نمایان می شود ؟

شما پس از پشت سر گذاشتن جلسه اول بلافاصله می توان شاهد تاثیرات درمان باشید و شادابی و لطافت را در پوست خود احساس کنید.

آیا این فرآیند برای پوست های مستعد جوش و چرب مناسب است ؟

بله ، این فرآیند می تواند فعالیت غدد سبوم را کاهش دهد و چربی پوست را تنظیم می کند و با پاک سازی لایه ها و منافذ باز پوست نتایج بی نظیری به همراه خواهد داشت.

آیا هایپر پیگمانتاسیون با این روش درمان می شود ؟

در این فرآیند لایه برداری پوست به صورت ملایم انجام می‌ شود و شما به پوستی صاف و یکدست می رسید.  به همین ترتیب می توانید مشکلات از قبیل‌ لک‌ های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی را برطرف کنید.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه‌ های درمان چیست ؟

این تکنیک زیبایی نسبت به روش های دیگر زیبایی هزینه مناسبی دارد و عوامل مانند میزان تخصص پزشک و نوع دستگاه مورد استفاده همچنین ناحیه درمان هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

هر جلسه هیدرودرم  چقدر طول می کشد ؟

مدت زمانی که برای این فرایند صرف می شود در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیق می باشد که البته به وسعت ست و ناحیه درمان بستگی دارد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان کجاست؟

کلاژن سازی پوست صورت در منزل

زیبایی حقیقی

نتیجه گیری :

لایه برداری پوست یکی از فرایند های حساس و دشوار  است زیرا امکان دارد که در حین این عمل لایه های پوست دچار آسیب شود و احتمال قرمزی و ملتهب شدن آن بسیار زیاد است.  در این  شرایط است  که می توان فرایند زیبایی هیدرودرم آبریژن را به عنوان یکی از راه کار های موثر و ایده آل برای تغذیه،  تقویت و شادابی پوست های حساس معرفی کرد .

در این تکنیک زیبایی با استفاده از سرم های حاوی آنتی‌ اکسیدان لایه برداری ملایم پوست انجام می شود و شما می توانید به خوبی پوست خود را آب رسانی کنید و با از بین بردن سلول های مرده و لایه های شاخی لایه های پوستی را برای دریافت مواد مغذی و تقویت کننده آماده کنید‌ . با کمک  این پروسه زیبایی می تواند در   از بین بردن انواع لک های پوستی، حذف چین و چروک‌ ها و خطوط سطح پوست و  از بین بردن جای جوش و آکنه کمک کننده باشد.

  به هر حال با کامل کردن تعداد جلسات می توانید به خواسته ها و نیاز های پوست خود پاسخ دهید.  با کمک این تکنیک زیبایی دیگر حتی پوست های حساس نیز دچار آسیب نمی شوند و شادابی و جوانی آن تضمین خواهد شد.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان دارای تکنولوژی نوین و به روز است که  بهترین خدمات زیبایی از قبیل  میکرو درم آبریژن،  هیدرودرم،  مزونیدلینگ،  لیزر هایفوتراپی،  آر اف و  انواع خدمات دیگر را ارائه می دهد.

این مرکز با کمک متخصصین حرفه ای و با تجربه راه کار های مفیدی را برای شما در جهت داشتن پوستی زیبا و سالم ارائه خواهد داد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات این کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/yob7

لینک آپارات:https://aparat.com/v/i1NhA

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/lgMZ5YRT

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.