زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین دکتر هایفو و جوانسازی در اصفهان

بهترین دکتر هایفو و جوانسازی در اصفهان

بهترین دکتر هایفو و جوانسازی در اصفهان

مشاهده مشکلاتی از قبیل چین و چروک‌ ها و خطوط، افتادگی و شل شدگی پوست برای هیچ کس خوشایند نیست.  زیرا،  علاوه بر از دست رفتن زیبایی تاثیرات نا مطلوبی بر اعتماد به نفس هر فرد خواهد داشت.

از گذشته تا کنون در دوران های مختلف تاریخ  از تکنیک ها متنوعی برای باز گرداندن جوانی و شادابی چهره و بدن استفاده شده است اما هیچ کدام از این روش ها نمی توانند روند پیری پوست را متوقف کنند. زیرا ، این موضوع جزء روند طبیعی بدن است.

یکی از روش هایی که در حوزه زیبایی و جوانسازی امروزه مورد توجه زیبا جویان قرار گرفته تکنیک جوانسازی پوست با هایفو می باشد.  این تکنیک درمانی و زیبایی می‌ تواند مجدداً جوانی و شادابی را به پوست باز گرداند و روند پیری پوست را به تاخیر بیندازد .

در این روش متخصصین با استفاده از دستگاه پیشرفته هایفوتراپی و  تاباندن امواج پر قدرت فرا صوت کلاژن‌ سازی را در پوست فعال تر می کنند بنابراین باعث استحکام و صاف شدن پوست خواهد شد.  همانطور که می‌ دانید کلاژن یکی از پروتئین های ضروری و مورد نیاز بدن است که نقش مهمی در استحکام و قوام پوست خواهد داشت.

  در صورت کاهش این پروتئین در بدن پوست حالت انعطاف پذیری و کشسانی خود را از دست می دهد و علائم و نشانه های پیری نمایان خواهد شد.  نتایجی که پس از این تکنیک زیبایی حاصل می شود به پزشکی که شما انتخاب می کنید بستگی دارد.

در کشور ما متخصصین با تجربه و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند که با انتخاب کارتریج مناسب و طول موج پرتو های التراسوند لایه های پوستی را مورد درمان قرار می دهند تا به تدریج شاهد شادابی و جوانی پوست خود باشیم.

همان طور که گفته شد پزشک خوب می تواند نقش مهمی در نتایج درمان داشته باشد به همین دلیل ما در طی این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های بهترین دکتر  آشنا کنیم.  پس تا پایان این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

تاثیر بهترین دکتر هایفو در جوانسازی پوست چیست ؟

به راحتی می توان نقش یک پزشک ماهر و با تجربه را در نتایج فرایند زیبایی هایفوتراپی مشخص کرد. زیرا،  پزشک ماهر و متخصص به راحتی تشخیص می دهد که آیا این تکنیک برای شما نتایج مثبتی حاصل می‌ کند یا خیر؟ و یا این که چه روشی را بهتر است جایگزین آن قرار دهید ؟

زیرا برخی از تکنیک های زیبایی و جوان سازی با فرآیند هایفوتراپی شباهت بسیاری دارند.  در بیشتر راه کار هایی که در جهت جوان سازی پوست انجام می شود هدف تحریک و ترغیب فرایند کلاژن سازی در پوست می باشد و تفاوت این راه کارها در نوع دستگاه ، مراحل درمان،  مدت ماندگاری و میزان تاثیر گذاری آن ها خواهد بود.

 موضوع دیگر در مورد مهارت پزشک نحوه استفاده از دستگاه هایفوتراپی می باشد. این دستگاه مجهز به هند پیس مخصوصی است که کارتریج آن توسط پزشک انتخاب می شود و این موضوع مستلزم مهارت و تخصص پزشک می باشد.

مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر هایفو برای جوانسازی پوست چیست ؟

یکی از سوالات رایج زیبا جویان این است که چگونه می توانند در انتخاب بهترین دکتر موفق شوند.  به همین دلیل در جهت راحتی شما عزیزان ما چند ویژگی مهم پزشکان ماهر و با تجربه را در اختیار شما قرار می دهیم.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که قبل از انتخاب پزشک باید به آن توجه کنید کلینیک یا مرکز زیبایی است که به آن مراجعه می کنید . برخی از کلینیک های زیبایی توسط پزشکان عمومی مدیریت می‌ شوند و قطعاً این افراد نمی‌ توانند خدماتی تخصصی و حرفه ای برای شما ارائه دهند.

زیرا،  این افراد در مورد انواع آسیب های پوستی دانش و آگاهی  کافی کسب نکرده‌ اند بنابراین قبل از مراجعه به کلینیک باید  به این نکته توجه کنید که حتماً مدیریت آن مرکز، بر عهده متخصصین پوست و مو باشد.  متخصص پوست و مو پس از بررسی انواع مشکلات پوست  قطعاً بهترین روش درمانی را پیشنهاد می دهند.

متخصصی که در این زمینه تجربه و مهارت کافی کسب کرده می تواند از دستگاه هایفوتراپی به بهترین نحو استفاده کند و فواصل مناسبی را در بین جلسات درمان مشخص می کند.

پزشک ماهر و با تجربه همیشه آمپول به دست نیست بلکه نسبت به شرایط پوست متقاضیان راه کار درمانی را انتخاب می کند و در شرایط حاد عمل جراحی لیفت را پیشنهاد خواهد داد.

بنابراین متخصصین حاذق و با تجربه قبل از این که بخواهد انواع راه کار های درمانی و جوان سازی را ارائه دهد شرایط پوستی و بدنی زیبا جویان را ارزیابی و معاینه می‌ کند و ابتدا علت بروز آسیب های پوستی را مشخص خواهند کرد.  پس هیچ گاه یک پزشک با تجربه بدون معاینه و بررسی راه کار های جوان سازی مانند تزریق فیلر ها،  تزریق بوتاکس،  لیزر،  آر اف  و …..  را انتخاب نمی کنند.

پزشکان با تجربه روند درمانی را بر اساس مشکلات و  پتانسیل پوست و شرایط سنی افراد تعیین می کنند و در صورت تشخیص درست بهترین نتایج را برای زیبا جویان حاصل خواهند کرد.

اگر متقاضیان به دنبال روشی موثر در حد لیفت با جراحی می باشند و قصد ندارند هزینه های گزاف پرداخت کنند همچنین زمان کافی  برای پشت سر گذاشتن دوره بهبودی ندارند می توانند از تکنیک زیبایی و جوان سازی هایفوتراپی بهره‌ مند شوند.

متخصص کارآزموده کارتریج دستگاه هایفوتراپی را بر اساس کاربرد و انتظارات زیبا جویان انتخاب می کند . پس با انتخاب کارتریج مناسب امواج پر قدرت اولتراسوند به لایه مشخص شده از پوست منتقل می شود  و این مسئله یکی از مهمترین ویژگی های برتر متخصصین می باشد .

زیرا برخی از کارتریج ها در جهت شکستن پیوند چربی های انباشته شده در بخش های مختلف صورت و بدن ساخته شده‌ اند و تاثیری بر جوان سازی پوست نخواهند داشت.  متخصصین با انتخاب کارتریج مناسب مشکلات حاد و انواع آسیب های پوستی را درمان خواهند کرد.  با این تکنیک زیبایی دقیقاً لایه از پوست که در عمل لیفت با جراحی کشیده و سفت می شود تحت تاثیر قرار می گیرد و نتایجی مشابه با جراحی حاصل خواهد شد.

شاید به نظر شما فرایند جوان سازی هایفوتراپی راه کاری ساده و راحت باشد در صورتی که این گونه نیست و نیازمند تخصص و مهارت بالا خواهد بود.  متخصصین قبل از ارائه خدمات زیبایی همه مشکلات پوستی،  شرایط جسمانی و انتظارات متقاضیان را مد نظر قرار می دهند.

بنابراین شرکت در جلسات مشاوره یکی از توصیه های مهم پزشکان با تجربه و حرفه ای خواهد بود.  همچنین متخصصین در این جلسه علت بروز مشکلات پوستی را بررسی می کنند و پس از راه کار های درمانی موثر از تکنیک های زیبایی مشخصی استفاده خواهند کرد.  اکثر روش های جوان سازی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند در جهت پیشگیری و به تعویق افتادن روند پیری پوست موثر می باشد.

برای برخی افراد ممکن است این فرآیند درمانی و زیبایی تاثیر چندانی نداشته باشد و با معاینه آسیب های پوستی پزشک متوجه شود که بهتر است راه کار درمانی دیگر به کار گرفته شود.   پس از حضور شما در جلسه مشاوره پزشک بیماری های متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهد.

و همچنین در مورد دارو هایی که مصرف می کنند اطلاعاتی دریافت می کنند تا همه موانع روند درمان را در نظر بگیرند.  در صورت مساعد بودن شرایط این تکنیک زیبایی ارائه خواهد شد. پس شما با حضور در جلسه مشاوره باید پزشک را به خوبی در جریان بیماری ها خود و دارو هایی که مجبور ید مصرف کنید قرار دهید و در این زمینه با پزشک خود صادق باشید.

زیرا مهمترین مسئله حفظ سلامتی بدن شما خواهد بود حتی ممکن است شما دوره ای دارو مصرف کنید و یا روش های درمانی دیگر را مورد استفاده قرار دهید.

بهترین دکتر هایفو می تواند به خوبی از دستگاه هایفوتراپی استفاده کند و  زیبا جویان به نتایج عالی دست یابند.  متخصصین با انتخاب کارتریج مناسب و کشیدن صحیح آن بر سطح پوست سلول های پوستی را در جهت تولید کلاژن بیشتر تحریک خواهند کرد.

کشیدن هند پیس در ناحیه درمان یکی از مهمترین موضوعات در میزان مهارت و تخصص پزشک می باشد.  در برخی از مراکز تکنیک های فتوشاپ توسط تکنسین اپراتور انجام می شود در کلینیک های معتبر زیبایی و زیبایی پوست و مو آموزش های صحیح و پیشرفته ای به اپراتور داده شده است  تا بتوانند بهترین خدمات زیبایی را برای متقاضیان ارائه دهند.

متخصصین حرفه ای و با تجربه قدرت بالایی در مدیریت کلینیک خواهد داشت و به طور حتم متقاضیان به کلینیک مراجعه می کنند که از کادری مهربان و دلسوز برخوردار باشد.  کادر حرفه ای و کار بلد می تواند به بهترین نحو استرس متقاضیان را کاهش دهد و اطلاعات مفیدی در مورد انواع خدمات زیبایی در اختیار آن ها قرار دهند.

پس یک کادر درمانی مجرب قطعاً تحت نظر مدیریتی فعال و مجرب به فعالیت خود ادامه می دهد . شرایط کلینیک نیز باید برای متقاضیان آرامش بخش باشد و همه اصول بهداشتی در این مراکز به خوبی رعایت شود.  استفاده از رنگ های آرام بخش در  دکوراسیون کلینیک ،  کادر مجرب و حرفه ای و تخصص بالای پزشکان از ویژگی های مهم کلینیک های زیبایی شمرده می شود.

متخصصین با تجربه،  زیبا جویان را پس از درمان به حال خود رها نمی کنند بلکه پس از ارائه خدمات درمانی و جوان سازی توضیحات کامل در مورد نحوه مراقبت ها در اختیار آن ها قرار خواهند داد تا زیبا جویان بتوانند سرعت بهبودی را افزایش دهند و در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات درمان باشند.

بهترین دکتر زیبایی هیچ اصراری بر انجام تکنیک جوان سازی هایفوتراپی نخواهد داشت چون همه مشکلات پوستی با این فرایند قابل درمان نخواهند بود مثلاً اگر پوست متقاضیان دارای فرو رفتگی ها،  لکه های پوستی،  اسکار،  جای جوش و ….  باشد باید راه کار های درمانی بهتری را به کار گیرند.

این فرایند در جهت استحکام و قوام پوست و درمان چین و چروک ها و خطوط مورد استفاده قرار می گیرد.  علت تمایز دستگاه هایفوتراپی نسبت به دیگر روش های جوان سازی هزینه مناسب با نتایج تقریبا طولانی مدت می باشد.  در این تکنیک زیبایی روند کلاژن سازی به مرور زمان اتفاق می افتد و همه چین و چروک ها بر سطح پوست از بین می روند.

پس اگر  به دنبال روشی با نتایج طولانی با  هزینه مناسب هستید تکنیک زیبایی هایفوتراپی گزینه مناسبی خواهد بود.

در کلینیک های تخصصی و معتبر انواع خدمات زیبایی پوست و مو با هزینه های استاندارد ارائه می شود متخصصین زیبایی در این مراکز قطعاً با حسن نیت و وجدان کاری فعالیت های زیبایی خود را ارائه می دهند و از دریافت هزینه های اضافی از متقاضیان خودداری خواهند کرد.

هم اکنون که شما ویژگی های بهترین پزشک زیبایی آشنا شدید بهتر است در مورد انجام این فرایند اطلاعاتی حاصل کنید تا با خیال راحت بتوانید از نتایج بی نظیر آن بهره ببرید.  پس ادامه این مطلب را به این موضوع اختصاص خواهیم داد.

هایفو و جوانسازی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هایفو و جوانسازی

هایفوتراپی چیست ؟

واژه هایفو از عبارت امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا گرفته شده است که این راه کار زیبایی یکی از روش‌ های نسبتاً جدید برای لیفتینگ،  جوان سازی و سفت شدن پوست می باشد.  در این روش بدون احساس درد و به صورت کاملا غیر تهاجمی انواع آسیب های پوستی مانند چین و چروک‌ ها و خطوط و  شل شدگی پوست مورد درمان قرار می‌ گیرد.

به طوری که زیبا جویان در حد ۱۵ سال جوان تر خواهند شد.  این فرایند زیبایی توسط امواج پر قدرت اولتراسوند انجام می شود . این امواج در دستگاه های سونوگرافی نیز وجود دارد.  البته،  در دستگاه های هایفوتراپی امواج به صورت متمرکز از  لایه سطحی پوست عبور می کند  و در لایه خاصی از پوست متمرکز می شوند تا با افزایش کلاژن سازی جوانی و شادابی را به پوست هدیه دهند.

کلاژن یکی از پروتئین های مهم و ضروری برای حفظ استحکام بافت های بدن همچنین پوست ما  می باشد و نقش مهمی در سفتی و جبران سازی پوست ایفا می‌ کند.  اگر چه در برخی مواقع از این فرآیند در جهت درمان تومور های سرطانی نیز استفاده می شود.

در سال ۲۰۰۹ این فرایند زیبایی برای از بین بردن چین و چروک های صورت و گردن معرفی شد و در سال ۲۰۱۴ مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است.  به دلیل جدید بودن تکنولوژی هایفوتراپی تا کنون پژوهش های وسیع و گسترده ای در مورد آن انجام نشده اما مضر بودن امواج  نیز برای لایه های پوستی ثابت نشده است.

پس این تکنیک زیبایی راه کاری بی خطر ایمن و بدون ریسک برای بازیابی جوانی و شادابی پوست می باشد. طبق پژوهش های کوچک بالینی در مورد این فرایند محققان به این نتیجه رسیده اند که زیبا جویان می‌ توانند به تدریج شاهد تاثیرات مثبت این فرآیند باشند.  بدون این که عوارض و خطرات لیفتینگ و کشیدگی پوست را تجربه کنند.

این دستگاه با تمرکز کردن امواج پر قدرت اولتراسوند در لایه های خاصی از پوست دمای این ناحیه را بالا می برند تا سلول های پوستی دچار آسیب شود.  شاید این مکانیسم باعث شود که شما تصور کنید دقیقاً بر علیه اهداف شما عمل می‌ کند در صورتی که با آسیب انتخابی سلول های پوستی فرایند کلاژن سازی در پوست ارتقا می یابد .

همان طور که می دانید کلاژن باعث حفظ استحکام ساختمان طبیعی پوست می‌ شود در نتیجه پوستی سفت و محکم به شما هدیه می دهد.  پس ، از پشت سر گذاشتن مراحل این فرآیند به تدریج می توانید شاهد صافی و زیبایی پوست خود باشید. چون امواج التراسوند لایه خاصی از پوست را مورد هدف قرار می‌ دهد و با کشیدگی و سفت کردن لایه های زیرین پوست لایه های سطحی صاف و یکدست می شود.

تکنیک زیبایی هایفوتراپی روشی کاملا ایمن و بی خطر است.  بنابراین هیچ آسیبی به اعصاب سلول های پوستی و ماهیچه ها وارد نمی کند.

مراقبت های قبل از جوانسازی پوست با هایفو

همان طور که می دانید تکنیک زیبایی و جوان سازی هایفوتراپی روشی کاملاً بی خطر و ایمن محسوب می شود . اما به هر حال حضور شما در جلسه مشاوره یکی از توصیه های مهم متخصصین زیبایی می باشد .

در این جلسه پزشک میزان چین و چروک ها و عمق خطوط و  همچنین شدت افتادگی پوست را ارزیابی می کند و مشخص می کند که آیا این تکنیک می تواند پاسخگوی مناسبی برای پوست شما باشد یا خیر !!

همچنین با ارائه توضیحاتی در مورد مراقبت های قبل و پس از این فرآیند سعی می کنند میزان عوارض شما را به حداقل برسانند و همچنین شما آمادگی بهتری برای دریافت این تکنیک زیبایی حاصل کنید.‌ مهم ترین مراقبت هایی که قبل از تکنیک زیبایی هایفوتراپی باید اعمال شود به شرح زیر می باشد :

  • قبل از انجام این تکنیک زیبایی اگر به بیماری‌ هایی مانند گلو درد یا تب مبتلا هستید

یا با زخم های سرد در ناحیه درمان مواجه هستید توصیه می شود از انجام این فرایند خودداری کنید . این افراد نمی‌ توانند این تکنیک درمانی را دریافت کنند زیرا روند درمان را دچار اختلال می کند .

پس ، اگر به بیماری های ویروسی مانند تب، سرما خوردگی،  آنفولانزا ، کرونا و ….  مبتلا هستید تا بهبودی کامل از انجام این فرآیند بپرهیزید و زمانی به کلینیک مراجعه کنید که در سلامتی کامل به سر ببرید.

  • هنگامی که به کلینیک مراجعه می کنید نباید از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست استفاده کنید.

حتی باید ضد آفتاب و مرطوب کننده را از سطح پوست خود را پاک سازی کنید زیرا باعث مختل شدن روند درمان خواهد شد. برای کاهش اضطراب خود قبل از دریافت درمان به کلینیک مراجعه کنید شما با این عمل می توانید در کاهش استرس خود موثر باشید. تکنیک زیبایی هایفوتراپی روشی کاملا غیر تهاجمی است بنابراین سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید.

  • اگر نسبت به دریافت این تکنیک درمانی احساس ترس و نگرانی دارید با پزشک گفت و گو کنید تا دارو های ضد اضطراب را برای شما تجویز کنند.
  • اگر دندان فلزی یا ایمپلنت دارید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید تا اقدامات لازم برای شما انجام شود.
  • توصیه می شود چند روز قبل از دریافت این فرایند از برنزه کردن پوست و قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید زیرا با تیره شدن پوست تاثیرات درمان کاهش یافته و عوارضی مانند هایپرپیگمنتیشن را تجربه خواهید کرد.
  • اگر در ۳ ماهه اخیر یکی از روش های جوان سازی از قبیل تزریق چربی،  تزریق ژل یا بوتاکس را دریافت کرده اید پزشک خود را در جریان قرار دهید.  بهتر است قبل از آغاز جلسه درمان با نوشیدن مایعات پوست و بدن خود را آب رسانی و هیدراته کنید تا بتوانید نتایج و تاثیرات بهتری حاصل کنید.

مراحل انجام جوانسازی پوست با هایفو

با توجه به مراقبت های ارائه شده قبل از انجام این تکنیک زیبایی می توانید برای دریافت این فرایند آمادگی کامل داشته باشید.  پس از حضور شما در کلینیک اقدامات اولیه انجام می شود.

در مرحله اول پوست را از هر نوع آلودگی با استفاده از مواد ضد عفونی کننده پاکسازی می کنند.  در این روش از ژل مخصوصی به نام لوبریکانت استفاده می شود این ژل حالتی ژله ای و شفاف دارد که حرکت هند پیس دستگاه را بر سطح پوست راحت تر می کند.  ژل لوبریکانت در هنگام سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

 پزشک حرفه ای و با تجربه بر اساس میزان چین و چروک ها و افتادگی پوست و اهداف متقاضیان کارتریجی مناسب را برای ارائه این فرایند در نظر می گیرد . پس از قرار دادن دستگاه بر سطح پوست طول موج دستگاه توسط نمایشگر آن تنظیم می شود.

امواج کوتاه التراسوند با شدت بالا در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه به ناحیه مورد نظر منتقل می شود.  پس از این بازه زمانی هند پیس برداشته می شود . پس از انجام این فرایند نیاز به درمان دیگری نمی باشد.  زمانی که امواج الکتریکی با پالس های کوتاه به ناحیه مشخصی از پوست منتقل می شود شما احساس گز گز شدن و یا گر گرفتگی خواهید داشت.

این احساس ممکن است برای برخی از متقاضیان ناراحت کننده باشد که معمولاً پزشک دارو های مسکن غیر استروئیدی را توصیه می کنند.  همه مراحل این فرایند با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می شود.  بنابراین متقاضیان می‌ توانند بدون معطلی کلینیک را ترک کنند و به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

مراقبت های پس از جوانسازی پوست با هایفو

  • یکی از مراقبت های مهم و کاملاً جدی پس از دریافت این تکنیک زیبایی قرار نگرفتن در معرض نور خورشید می باشد.

زیرا ، پوست شما در این شرایط بسیار حساس است و احتمال سوختگی و افزایش رنگدانه های پوست افزایش می یابد. متخصصین توصیه می‌ کنند حتماً در هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید تا از نفوذ مستقیم پرتو های فرا بنفش خورشید به پوست جلوگیری کنید.  شما تا پایان تکمیل فرایند لیفت و کشیدگی پوست باید از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید.

  • نوشیدن آب زیاد در افزایش تاثیرات درمان بسیار موثر است. حتی مصرف دیگر نوشیدنی ها مانند آب میوه و سبزیجات می تواند سرعت کلاژن سازی را و روند بهبودی را افزایش دهد. پس توصیه می شود با نوشیدن آب کافی پوست و بدن خود را تا حد ممکن هیدراته کنید.
  • از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید

زیرا پس از مصرف این نوع نوشیدنی ها کبد، توانایی زیادی برای تاثیرات درمان نخواهد داشت و بیشتر انرژی آن صرف سم زدایی بدن می‌ شود همچنین باعث مختل شدن سیستم گردش خون خواهد شد. بنابراین احتمال لختگی خون را افزایش می دهد . بنابراین توصیه می شود پس از انجام این فرآیند از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید.

  • از خاراندن پوست خود پس از انجام هایفوتراپی بپرهیزید

زیرا ممکن است باعث خراشیدگی پوست شما شود پس از انجام این فرایند خاراندن پوست حسی خوشایند است اما، پوست شما بسیار حساس است و ممکن است در هنگام خاراندن دچار خراشیدگی یا زخم شود و احتمال بروز عوارضی مانند عفونت را افزایش داده و همچنین تاثیرات درمان را کاهش می دهد.

  • از قرار گرفتن در زیر دوش آب گرم خودداری کنید. منظور ما این نیست که برای حمام کردن از آب سرد استفاده کنید بلکه باید آب ولرم را جایگزین آن قرار دهید. چون، با آب داغ چربی های طبیعی پوست شسته می شود و باعث افزایش حساسیت و تحریکات پوستی خواهد شد.
  • تا سه روز توصیه می شود که از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید چون، باعث افزایش تحریک پذیری و شدت یافتن عوارض جانبی خواهد شد.

فرآیند زیبایی و درمانی هایفوتراپی راه کاری کاملا پیشرفته و موثر برای محو کردن علائم ناشی از پیری می باشد که در مدت زمان کوتاهی شما می توانید نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.  این فرایند همانند یک اکسیر جوانی شما را به اهداف تان می رساند.

این روش یکی از راه کار های سریع ایمن و بی خطر است که بدون نیاز به دوره نقاهت روند بهبودی آن سپری می شود.  به همین دلیل در پنج سال اخیر متقاضیان آن تا ۶۰ درصد افزایش یافته اند.

عوارضی که پس از تکنیک زیبایی هایفوتراپی مشاهده می‌ شود بسیار نا چیز و طبیعی هستند که در مدت زمان کوتاهی هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند . در ادامه مطلب شما را با مزایای بی نظیر آن آشنا می کنیم.

  • نتایج سریع با ماندگاری بالا

پس از پشت سر گذاشتن مراحل انجام این فرآیند تا ۲۰ درصد تاثیرات اولیه درمان احساس می شود و زیبا جویان حالت سفتی و کشیدگی در پوست خود را تجربه می کنند اما به دلیل روند ترمیمی کلاژن سازی در بدن به مرور زمان و در طی دو تا سه ماه تاثیرات قطعی این فرایند حاصل می شود.

در این فاصله رشته های کلاژن بازسازی و ترمیم خواهند شد و باعث استحکام پوست می شود . با باز آرایی رشته های کلاژن، ظاهری زیبا و بی نظیر در پوست مشاهده می شود و نتایجی ماندگار به همراه دارد.  مدت ماندگاری این فرایند برای همه افراد بر اساس سرعت روند پیری پوست متغیر می باشد.

نتایجی که پس از پشت سر گذاشتن مراحل هایفوتراپی به دست می آید در حدود یک تا سه سال می باشد و نتایج حاصل از آن در حد لیفت با جراحی خواهد بود اما نمی توان همانند جراحی نتایج ماندگاری حاصل کرد اما در مقابل میزان تهاجم در این تکنیک بسیار کم است و زیبا جویان می توانند با اعمال مراقبت های توصیه شده مدت ماندگاری و تاثیرات آن را افزایش دهند.

  • تعداد جلسات کم

تعداد جلسات این تکنیک زیبایی بر اساس خواسته ها،  انتظارات و اهداف متقاضیان، میزان چین و چروک و شدت افتادگی پوست توسط پزشک مشخص می شود.  کسانی که با آسیب های جزئی و سطحی مواجه هستند در طی یک جلسه می توانند زیبایی و شادابی پوست خود را حاصل کنند.

  موضوع دیگر در مورد تعیین تعداد جلسات پاسخگویی بدن نسبت به امواج پر قدرت التراسوند و روند  پیری پوست سنجیده می شود ‌ . فاصله بین جلسات این تکنیک شش ماه می باشد تا در این فاصله زمانی پوست مجدداً ترمیم و بازسازی شود.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جلسه مشاوره پس از معاینه بدن و شرایط پوست تعداد جلسات و فواصل بین آن را مشخص می کنند تا زیبا جویان بتواند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.

  • انعطاف پذیری بالا

با توجه به این که این فرایند زیبایی عوارضی بسیار نا چیز و خفیف به همراه دارد و روشی کاملا ایمن در زمینه جوان سازی پوست شناخته می شود حتی برای بخش های حساس بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد . بنابراین امواج التراسوند  می‌ تواند چین و چروک‌ های سطح پلک پف و افتادگی این ناحیه را همچنین خطوط اطراف لب را مورد درمان قرار دهد.

کاربرد ها

  • از بین بردن نسوج بزرگ پوستی
  • لیفتینگ و کشیدگی پوست
  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست اطراف چشم
  • درمان پف چشم ها
  • حذف چربی های انباشته شده در بخش های مختلف بدن و صورت
  • زاویه سازی صورت
  • بهبود خط فک
  • از بین بردن غبغب
  • رفع شلی و افتادگی پوست گردن
  • بهبود و زیبایی کانتور صورت
  • حذف چین و چروک ها در اطراف لب ها، چانه و چشم
  • از بین بردن سیاهی و تیرگی دور چشم
  • بسته شدن منافذ باز پوست
  • درمان خط خنده ، خط اخم و خطوط پنجه کلاغی
  • لیفتینگ و بالا کشیدن ابرو ها
  • صاف کردن خطوط پیشانی

کاندیدای مناسب جوانسازی پوست با هایفو چه کسانی هستند ؟

تکنیک زیبایی و جوان سازی هایفوتراپی راه کاری موثر برای درمان افتادگی و شل شدگی پوست و صاف کردن چین و چروک ها در نواحی مختلف بدن و صورت می باشد.  این تکنیک زیبایی را باید حتما در مراکز معتبر و توسط بهترین پزشک انجام دهید تا بتوانید از کاربرد ها و مزایای بی‌ نظیر آن بهره ببرید.

این فرآیند برای کسانی که با افتادگی خفیف و متوسط پوست مواجه شده اند توصیه می شود . اما متاسفانه افرادی که میزان شل شدگی و افتادگی پوست شان بسیار شدید است تاثیری نخواهد داشت . بنابراین متخصصین لیفت با جراحی را برای این افراد پیشنهاد می دهند.

فرایند  زیبایی هایفوتراپی برای افرادی که سن ۳۰ سالگی را پشت سر گذاشته اند  و اولین نشانه های پیری بر چهره آن ها نمایان شده است پیشنهاد می شود.  زیرا،  این روش باعث تحریک پوست برای کلاژن سازی می شود و از پیشرفت و گسترش نشانه‌ های پیری بر چهره جلوگیری خواهد کرد.

 کاندیدای دیگر تکنیک زیبایی هایفوتراپی افرادی هستند که با رژیم های لاغری و یا فعالیت های ورزشی وزن خود را کاهش داده اند .

این افراد معمولاً پس از رسیدن به وزن ایده آل دچار افتادگی و شل شدگی پوست خواهند شد بنابراین فرایند هایفوتراپی گزینه مناسبی برای این افراد می باشد و می تواند نشانه های ناشی از کاهش وزن را از بین ببرد.  پس این افراد می توانند رژیم لاغری خود را ادامه دهند و نگران افتادگی و شل شدگی پوست خود نباشند.

 متاسفانه کسانی که به دلایل مختلفی دچار کاهش ناگهانی وزن می‌ شوند در زمان کوتاهی با افتادگی و شل شدگی پوست خود مواجه می شوند.

افرادی که در ناحیه پیرامون چشم مانند پلک ها با افتادگی خفیف و متوسط همراه هستند می توانند بدون نیاز به عمل جراحی مشکلات خود را از بین ببرند. و دیگر نیاز به عمل های تهاجمی و خطرناک ندارند.

بر اساس تحقیقات و مطالعات انجام شده متخصصین به این نتیجه رسیده اند که هایفوتراپی یکی از گزینه‌ های درمانی برای از بین بردن جوش های پوستی می باشد.

بنابراین کسانی که روش های درمانی متنوعی را استفاده کرده اند و نتوانسته اند جوش های پوستی خود را درمان کنند بهتر است این تکنیک زیبایی را نیز امتحان کنند زیرا، در این فرایند روند کلاژن سازی در درمان انواع آسیب های پوستی موثر است.

کسانی که به دنبال روش غیر جراحی برای تغییرات چهره خود هستند می توانند از تکنیک زیبایی هایفوتراپی استفاده کنند.  زیرا این روش در جهت زاویه سازی فک بسیار موثر می باشد.

 این روش زیبایی برای لیفتینگ گونه و پلک نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد و معمولاً جایگزین مناسبی برای کسانی که نمی خواهند عمل های تهاجمی انجام دهند خواهد بود.

کسانی که با تجمع چربی ها در بخش های مختلف صورت و بدن  مانند بخش پایینی صورت،  فاصله بین گردن تا چانه،  ران،  بازو و پهلو ها مواجه هستند می‌تواند با کارتریج مناسب دستگاه هایفوتراپی چربی های این ناحیه را از بین ببرند.  این چربی ها توسط امواج اولتراسوند آب می شوند و با کمک سیستم لنفاوی از بدن دفع می شوند.

اگر چه این فرآیند روشی غیر تهاجمی است اما انجام این عمل برای برخی افراد امکان پذیر نمی باشد که در ادامه به شما معرفی می کنیم :

کسانی که در بخشی از بدن آن ها مانند دندان یا استخوان ها ایمپلنت فلزی جایگذاری شده کاندیدای مناسبی برای درمان نخواهد بود.  زیرا،  با نفوذ امواج اولتراسوند در برخورد آن با جسم فلزی تاثیرات درمان را تحت تاثیر قرار می دهد.  بنابراین باید قبل از دریافت این تکنیک زیبایی حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

عوارضی که ممکن است پس از انجام تکنیک زیبایی هایفوتراپی مشاهده شود کمی قرمزی،  تورم و احساس سوزش خواهد بود بنابراین متخصصین این روش را برای کسانی که دارای پوستی نازک و  حساس هستند و با کوچکترین برخورد دچار کبودی و زخم می‌ شوند پیشنهاد نمی‌ دهند  زیرا با افزایش دما در لایه های پوستی به اندازه ۷۵ درجه سانتیگراد احتمال بروز عوارض شدت می یابد.

برخی افراد برای جوان سازی پوست از روش‌ هایی مانند تزریق بوتاکس،  ژل یا چربی استفاده می کنند بنابراین  نمی توانند تکنیک زیبایی هایفوتراپی را دریافت کنند زیرا،  باعث کاهش تاثیرات درمان خواهد شد.

خانم هایی که دوران بارداری و شیر دهی را پشت سر می گذارند نیز کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی معرفی نمی شوند.  بنابراین این تکنیک زیبایی پس از پایان این دوره برای آن ها انجام می شود.

کسانی که درگیر بیماری های مربوط به سیستم انعقادی خون،  سیستم ایمنی،  کیست های پوستی،  بیماری های عفونی و …  هستند جزء کاندیدای مناسب محسوب نمی شوند.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین ما قبل از ارائه هر نوع خدمات زیبایی و جوان سازی ابتدا شرایط جسمانی و سلامتی متقاضیان را بررسی و معاینه خواهند کرد زیرا اولین گزینه برای متخصصین حفظ سلامتی متقاضیان می باشد . بنابراین در صورت مساعد بودن شرایط این خدمات ارائه خواهد شد.

عوارض جوانسازی پوست با هایفو چیست ؟

امروزه تکنیک زیبایی هایفوتراپی یکی از روش های کاملا ایمن و بی خطر در حوزه زیبایی و جوانسازی پوست معرفی می شود.  با تکیه بر این روش می‌ توان بدون تجربه دردسر های عمل جراحی و کاملا سریع جوان سازی پوست حاصل کرد .

این روش به قدری بی خطر است که حتی در کشور های خارجی به عنوان روش « لیفت وقت ناهار»  شناخته می شود.  منظور آن ها از این توصیف این است که حتی در زمانی که برای استراحت و صرف ناهار در نظر می گیرید می توانید به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید تا پوست خود را جوان و شاداب کنید.

 ایمنی بالا و کیفیت این فرایند به دلیل طراحی پیشرفته دستگاه هایفوتراپی می باشد . در این روش به صورت کاملاً حرفه ای امواج اولتراسوند به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند اما هیچ آسیبی به لایه‌ های دیگر پوست ،اعصاب و ماهیچه ها وارد نخواهند کرد.

 البته، هر روش زیبایی و درمانی با عوارض رایجی همراه است که در این بخش از مطلب شما را با برخی از عوارض هایفوتراپی آشنا خواهیم کرد :

  • قرمزی پوست یکی از عوارض طبیعی و رایج پس از انجام تکنیک زیبایی هایفوتراپی می باشد.

البته، قرمزی پوست فقط تا چند ساعت پس از درمان ادامه دارد.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در صورت نیاز متقاضیان از کرم های مخصوصی برای پیشگیری از این عارضه استفاده می‌ کنند و اگر لازم باشد  این کرم در اختیار زیبا جویان قرار می‌ دهند تا در منزل استفاده کنند.

عارضه  دیگری که می توان پس از تکنیک زیبایی هایفوتراپی معرفی کرد مشاهده ادم یا تورم در ناحیه درمان می باشد.  تورم پوست معمولاً به ندرت مشاهده می شود.  به دلیل متفاوت بودن شرایط پوستی میزان واکنش برای همه زیبا جویان کاملا متفاوت است.

  بنابراین ممکن است این عارضه در برخی افراد بسیار خفیف مشاهده شود.  البته،  این عارضه بیشتر از ۲ روز طول نمی کشد و به تدریج از بین می رود.

با انتقال امواج پر قدرت اولتراسوند به لایه های عمیق پوست زیبا جویان در حین درمان با بی حسی همراه می‌ شوند که به دلیل آسیب های جزئی اتفاق می‌ افتد.  در این تکنیک زیبایی دقیقاً لایه ای که در حین جراحی کشیده و سفت می شود تحت تاثیر قرار می گیرد.

در هیچ کدام از روش های جوان سازی شما نمی توانید تاثیراتی همانند هایفوتراپی حاصل کنید.  به همین دلیل نتایج حاصل از این عمل تفاوت چندانی با لیفت با جراحی نخواهد داشت و ارزش آن را دارد که شما عوارض خفیف و نا چیز هایفوتراپی را تجربه کنید.  زیرا ، در این زمینه هیچ نگرانی وجود ندارد.  اگر احساس نگرانی دارید می‌ توانید با پزشک خود گفت و گو کنید تا با ارائه توضیحات کامل آگاهی شما را نسبت به این فرآیند افزایش دهند.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان همواره امنیت و سلامتی متقاضیان جزء اولویت‌ های درمان خواهد بود و متخصصین و همه سعی خود را می‌ کنند تا میزان عوارض را به حداقل برسانند.

هایپرپیگمنتیشن یا مشاهده لکه های پوستی بر سطح پوست نیز یکی از عوارض نادر پس از هایفوتراپی می باشد که به علت مراقبت نکردن از پوست پس از درمان اتفاق می افتد.  به همین دلیل متخصصین مراقبت های پس از هایفوتراپی را بسیار مهم می دانند و توصیه می کنند تا بهبودی کامل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنند.

اگر چه تا کنون متقاضیان در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چنین عارضه ای را تجربه نکرده اند . در این کلینیک قبل از انجام هایفوتراپی تست  پچ  را انجام می دهند تا میزان حساسیت زیبا جویان بررسی شود.  این تست کمک می‌ کند تا زیبا جویان بتوانند با خیال راحت مراحل درمان را سپری کنند.

کسب نتایج ضعیف پس از این تکنیک زیبایی از عوارض دیگری است که برای برخی از متقاضیان اتفاق می افتد.  متاسفانه برخی افراد پس از دریافت این فرایند شاهد تاثیر چندانی بر زیبایی و جوان سازی پوست نخواهند بود.  میزان تاثیر گذاری این فرایند برای همه افراد نتایج متفاوتی دارد.

زیرا باز آرایی و باز سازی رشته های کلاژن در اعماق پوست اتفاق می افتد و ممکن است هیچ تاثیری بر شکل ظاهری و سطحی پوست نداشته باشد.  وظیفه اصلی کلاژن استحکام و قوام پوست می باشد و دائماً با نیروی جاذبه زمین مقابله می کند.

بنابراین متخصصین قبل از ارائه این خدمات ابتدا با معاینات لازم  را پیش بینی می کنند که آیا این گزینه برای متقاضیان موثر است یا خیر !!  تا از هدر رفتن هزینه ها و زمان آن ها پیشگیری شود . پس شما با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه می توانید بهترین خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو را حاصل کنید.

هزینه جوانسازی پوست با هایفو چقدر است ؟

با توجه به مزایای بی نظیر این فرایند هزینه هایی که در این زمینه پرداخت می کنید کاملا مقرون به صرفه می باشد.  زیرا در این روش شما هزینه ای برای اتاق جراحی و مراقبت های ویژه ، بی هوشی و  …. پرداخت نمی کنید‌.  عوامل مختلفی هزینه‌ های این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از :

  • محل درمان

تکنیک زیبایی هایفوتراپی برای بخش های مختلف بدن و صورت مانند گردن،  اطراف چشم ها و ..  مورد استفاده قرار می گیرد.  بنابراین قیمت نهایی برای همه زیبا جویان  بر اساس محل درمان متغیر است.  متخصصین ما در جلسه مشاوره پس از معاینه و بررسی ها،  هزینه های نهایی را برای شما تعیین می کنند.

پس اگر شما بخش کوچکی از پوست خود را مورد درمان قرار دهید قطعا هزینه های  آن نسبت به بخش های وسیع تر کمتر می باشد.

  • تعداد جلسات

برخی افراد به دلیل بسته بودن چین و چروک ها و خطوط در طی یک جلسه می تواند به نتایج مورد نظر خود با ماندگاری و پایداری کامل دست یابند و هزینه ها برای آن ها کاملا مقرون به صرفه می باشد .

متخصصین در جلسه مشاوره بر اساس وضعیت پوست متقاضیان،  شرایط سنی و میزان پاسخ دهی پوست نسبت به درمان تعداد جلسات هایفوتراپی را اعلام می کنند.  این جلسات با فواصل سه تا شش ماهه برگزار می شود.

  • میزان دستمزد پزشک

قطعاً  شما برای دستیابی به نتایج مطلوب و پایدار باید دقت و حساسیت بالایی به خرج دهید زیرا ، هر چه پزشک شما در این زمینه سابقه و مهارت بالاتری داشته باشد حتماً شما نتایج بهتری حاصل می کنید  و در نهایت هزینه های شما را افزایش می دهد.  شما با مراجعه به کلینیک های معتبر و تخصصی می توانید از مهارت بهترین متخصصین بهره مند شوید.

  • برند و نوع دستگاه

موضوع مهم دیگر که هزینه های این روند درمانی را تحت تاثیر قرار می دهد نوع دستگاهی است که  مورد استفاده قرار می‌ گیرد.  متخصصین پس از معاینه و بررسی شرایط پوست و انتظارات متقاضیان کارتریج ویژه دستگاه را مشخص می کنند .

تعداد مشخصی از پالس های الکتریکی به لایه های زیرین پوست شلیک می شود این شلیک امواج صوتی را شات می نامند که پس از پایان شات ها کارتریج باید عوض شود.  بنابراین بر اساس نوع دستگاه ، تعداد شات و نوع کارتریج هزینه ها متفاوت است.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از ۷ نوع  کارتریج  استفاده می‌ شود که ۵  کارتریج آن در جهت جوان سازی و زیبایی پوست و ۲  کارتریج دیگر برای آب کردن چربی ها در بخش های مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد.  تنوع کارتریج در این کلینیک باعث می شود که خدمات عالی و متنوع برای زیبا جویان ارائه شود تا بتوانند از این تکنولوژی حداکثر خدمات را دریافت کنند.

هایفو و جوانسازی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هایفو و جوانسازی

اثرات و نتایج

نتایجی که پس از این تکنیک زیبایی حاصل می شود در حد عمل لیفتینگ با جراحی می باشد و قطعاً تاثیرات فوق العاده ای بر ناحیه درمان خواهد داشت.  این فرایند در جهت باز یافتن جوانی در بخش های مختلف صورت و بدن مورد استفاده قرار می گیرد.  از لیفت و کشیدگی پوست گرفته تا فرم دهی به ران ها و بازو ها.

 ایمنی بالای این فرآیند باعث شده که بتوان بخش های حساس صورت مانند پوست اطراف چشم و لب ها را ترمیم و بازسازی کرد. نتایجی که این تکنیک زیبایی به همراه دارد زیبا جویان را به وجد می آورد و این احساس خوشایند را مدیون تاثیر گذاری بی نظیر امواج پر قدرت اولتراسوند می باشید.

در طی مراحل انجام این پروسه زیبایی امواج به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند تا با تحریک کلاژن سازی در این ناحیه پوستی سفت و محکم به ما هدیه دهد.  روش های جوان سازی دیگر مانند لیزر یا آر اف  توانایی نفوذ به این عمق پوست را نخواهند داشت.  در صورتی که امواج التراسوند  لایه ای از پوست که در عمل جراحی کشیده و سفت می شود را تحت تاثیر قرار می دهد.

بنابراین شما می توانید با این فرآیند نتایجی همانند لیفت با جراحی کسب کنید.  بدون این که لازم شود  دغدغه‌ ها و درد سرهای پس از جراحی را تجربه کنید.  مراجعین پس از پایان مراحل هایفوتراپی می توانند  تا ۲۰ درصد شاهد تاثیرات این فرآیند بر پوست خود باشند زیرا ، احساس کشیدگی و سفتی را در پوست تجربه می کنند و روند کلاژن سازی در این روش به تدریج رخ می دهد.

  بنابراین شما بلافاصله نمی‌ توانید شاهد نتایج قطعی پس از درمان باشید بلکه این پروسه زیبایی تا سه ماه ادامه دار است.  حتی ممکن است برای برخی افراد شش ماه طول بکشد . در این روش علاوه بر فرایند جوان سازی پوست ترمیم و بازسازی آن به دلیل بازآرایی کلاژن حاصل می شود و در نهایت زیبا جویان می‌ توانند نتایج عالی،  طبیعی و ماندگار حاصل کنند.

میزان ماندگاری و تاثیر پذیری پوست در این روش بر اساس عوامل مختلفی متفاوت است.  دلایل از قبیل

  • شرایط سنی زیبا جویان
  • میزان افتادگی پوست
  • سلامتی عمومی
  • سبک زندگی
  • رژیم غذایی
  • پاسخگویی پوست نسبت به درمان
  • روند پیری پوست

 تاثیرات آن را افزایش یا کاهش می دهد . این تکنیک زیبایی می تواند یک تا سه سال جوانی و شادابی را به پوست هدیه دهد  البته متقاضیان می‌توانند با روتین های مراقبتی پوست میزان ماندگاری را افزایش دهند.

این که تاثیر پذیری شما از این تکنیک زیبایی چقدر است  به واکنش پوست شما  و تعداد جلسات، همچنین مهارت پزشک بستگی دارد.  متخصصین برای ماندگار کردن نتایج شرکت در جلسات سالیانه را توصیه می کنند.

دوره نقاهت پس از جوانسازی پوست با هایفو چقدر است ؟

متقاضیان پس از دریافت این تکنیک زیبایی می توانند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.  بنابراین پس از درمان نیازی به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت، بستری شدن و محدودیت های دیگر نمی باشد و می توانید با پوست خود همانند گذشته رفتار کنید.

یکی از مهم‌ ترین مراقبت هایی که پس از دریافت این تکنیک زیبایی به طور جدی توصیه می شود قرار نگرفتن در معرض نور خورشید و  مجاورت هوای سرد و گرم می باشد.  زیرا باعث کاهش تاثیرات درمان خواهد شد.

شما می توانید با استفاده از محصولات مراقبتی مانند ضد آفتاب و مرطوب کننده از پوست خود مراقبت کنید چون ممکن است که پوستتان دچار کم آبی،  خشکی و آسیب دیدگی شود.  پس با نوشیدن آب کافی می توانید سرعت بهبودی را افزایش دهید چون ، با کم آبی بدن تاثیرات درمان کاهش می یابد.

 از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی پس از انجام هایفوتراپی خودداری کنید. زیرا،  باعث کم آبی بدن می شود .

البته، تا سه روز باید استفاده از لوازم آرایشی را متوقف کنید تا از تحریکات پوستی جلوگیری شود.

به دلیل نفوذ امواج التراسوند و افزایش دما در ناحیه درمان شما شاهد قرمزی پوست خود خواهید بود که در مدت زمان کوتاهی از بین می رود.

احساس دیگری که متقاضیان ممکن است داشته باشد که قرمز شدن خفیف و حساس شدن پوست نسبت به لمس می باشد که جزء عوارض رایج موقتی است و در طی چند روز رفع می شود.  اگر عوارض ذکر شده ادامه دار شد می توانید با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.

تعداد جلسات جوانسازی پوست با هایفو چقدر است ؟

متخصصین برای کسب نتایج مورد نظر زیبا جویان حضور در جلسات هایفوتراپی را دو بار در سال پیشنهاد می دهند.  همچنین برای ماندگار کردن نتایج توصیه می کنند که هایفوتراپی را در سال های آینده نیز ادامه دهند.

تعداد جلسات بر اساس نیاز ها و اهداف متقاضیان متغیر است اما بر اساس تجربیات به دست آمده تعداد جلساتی که پزشک تعیین می کند بهترین نتایج را در این زمینه به همراه دارد.

 فرایند زیبایی هایفوتراپی در جهت پیشگیری از مشاهده علائم پیری پیشنهاد می شود.  کسانی که با چین و چروک های سطحی و  خفیف مواجه هستند می توانند در یک جلسه نتایجی عالی و پایدار حاصل کنند.

اما،  برای چین چروک ها و افتادگی متوسط جلسات بیشتری با فاصله شش ماه تعیین می شود.  جلسات جوان سازی پوست با دستگاه هایفوتراپی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

1زمان ریکاوری در هایفوتراپی چقدر است؟

بهترین مرکز هایفوتراپی و جوانسازی در اصفهان کجاست؟

طریقه انجام دقیق هایفوتراپی

نتیجه گیری :

افزایش سن یا  پیر شدن پوست یکی از روند های طبیعی و نا خواسته است که همه افراد در طول دوران زندگی آن را تجربه می کنند. قطعاً مشاهده علائم پیری در چهره یا بخش های مختلف بدن خوشایند نیست و باعث از دست رفتن شادابی و جذابیت چهره خواهد شد.

اما این موضوع امری اجتناب نا پذیر است و باید این واکنش طبیعی بدن را پذیرفت.  بنابراین برای این که بخواهید و روند پیری پوست را به تعویق بیندازید بهتر است که از پوست خود مراقبت بیشتری داشته باشید .

 دور از نور خورشید، سبک صحیح زندگی،  نوشیدن آب کافی و رژیم غذایی اصولی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.  موضوع مهمی که باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست صورت و بدن می شود کاهش تولید کلاژن در در بدن می باشد.

کلاژن مهم ترین پروتئین ضروری بدن است که وظیفه آن حفظ استحکام و انعطاف پذیری پوست و بافت ها می باشد.  همراه با افزایش سن به طور طبیعی تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد و مقاومت بدن در برابر نیروی جاذبه زمین کاسته خواهد شد.  در نتیجه زیبایی و جوانی چهره از بین می رود و لبخند مادر آینه کمرنگ تر خواهد شد.

به دلیل مهم بودن زیبایی و موقعیت اجتماعی و اعتماد به نفس هر فرد تا کنون روش‌ های مختلفی برای جوان سازی پوست ابداع شده است.  جوانسازی پوست با هایفو یکی از تکنیک های مدرن و بی نظیر است که با کمک امواج پر قدرت التراسوند انجام می‌ شود.  این امواج با نفوذ به لایه های عمیق پوست سلول های پوستی را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند.  در نتیجه باعث بهبود کیفیت پوست خواهد شد.

این راه کار درمانی جزء ایمن ترین روش های جوان سازی معرفی می شود.  در این روش نتایج حاصل شده بدون نیاز به برش و بخیه کسب می شود.  بنابراین  هایفوتراپی  در حال حاضر رقیب اصلی  عمل لیفت با جراحی محسوب می شود.  دستیابی به نتایج عالی و شگفت انگیز هایفوتراپی به میزان مهارت و تخصص پزشک بستگی دارد .

بنابراین شما قبل از دریافت این تکنیک باید در مورد مهارت پزشک خود مطمئن شوید و این فرایند زیبایی را در مراکز معتبر انجام دهید.  در کلینیک زیبایی اراد اصفهان متخصصین ما همواره تلاش می کنند تا بهترین خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو را در اختیار زیبا جویان قرار دهند . همچنین علاوه بر ارائه انواع خدمات درمانی راهنمایی های لازم برای آن ها موثر خواهد بود.

متخصصین ما با انتشار مقالاتی در وب سایت این کلینیک سعی می‌ کنند که اطلاعات و آگاهی زیبا جویان را نسبت به انواع تکنیک های زیبایی افزایش دهند تا بتوانند با خیال راحت و اعتماد به متخصصین پوستی جوان و شاداب داشته باشند.

شما عزیزان می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/vrpg

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/6y4OURgO

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
تبادل نظر در مورد تزریق چربی به صورت
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.