زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان

بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان
محتوا پنهان
1 بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان
1.1 بهترین دکتر بوتاکس چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین دکتر بوتاکس در اصفهان

در مورد ویژگی های بهترین دکتر بوتاکس و آشنایی بیشتر با کلینیک زیبایی مطالبی ارائه می شود تا بتوانید با خیال راحت از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید .عوامل مختلفی از

  • قبیل افزایش سن
  • استرس
  • ابتلا به بیماری ها

 و علل بی شماری باعث می شود که نشانه‌ های پیری مانند چین و چروک ها و خطوط در بخش های مختلف صورت نمایان شود. بنابراین از این روش استفاده می‌ شود تا در کنار باز گرداندن زیبایی و جوانی اعتماد به‌ نفس زیبا جویان نیز حاصل شود .

خوشبختانه در حال حاضر تکنیک های زیادی برای جوان سازی پوست در حوزه زیبایی و پزشکی ابداع شده که بر اساس شرایط و موقعیت افراد مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مطلب  در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید تا  با ویژگی های بهترین متخصص زیبایی و تاثیرات بوتاکس بر چهره بیشتر آشنا شوید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

بهترین دکتر بوتاکس چه ویژگی هایی دارد؟

اولین موضوعی که باید در انتخاب بهترین دکتر به آن توجه کنید مدرک تحصیلی پزشک و میزان تخصص ایشان در مورد زیبایی پوست می باشد .

حائز اهمیت است در حال حاضر پزشکان زیادی بدون  تاییدیه  از وزارت بهداشت و سازمان های جهانی دست به انجام این عمل می زنند که قطعاً نمی تواند نتایج مثبت و مطلوبی برای زیبا جویان حاصل کنند زیرا به دلیل عدم مهارت کافی در این زمینه احتمالا عوارض جبران نا پذیری را برای زیبا جویان در پی خواهد داشت .

مسئله دیگر در انتخاب پزشکان توجه به  نحوه برخورد پزشک با زیبا جویان می باشد. متخصصین زیبایی باید در ارائه انواع خدمات باید  صبور باشند تا بتوانند با ارائه مشاوره های مفید و معاینه دقیق  زیبا جویان بهترین خدمات زیبایی رابه آن ها ارائه نمایند.

پزشک با تجربه باید بتوانند استرس مراجعان را کاهش داده تا  با خیال راحت مراحل درمانی را پشت سر بگذارند.

ویژگی دیگر این پزشکان داشتن سوابق کاری و تجربه در انواع فعالیت های زیبایی می باشد . یک متخصص با تجربه و حرفه ای به خوبی می‌ تواند بر اساس مشکلات پوستی میزان تزریق را مشخص کند تا مراجعه کنندگان بتوانند به نتایج مطلوبی  دست یابند.

چگونه می توانیم بهترین تزریق بوتاکس را انجام دهیم؟

اگر قصد دارید که از روش انتخابی جوان سازی نتایج کاملی را بدست آورید باید در انتخاب پزشک متخصص زیبایی  دقت نظر بالایی داشته باشید. اگر چه این تکنیک زیبایی نسبت به روش های دیگر جوان سازی مراحلی ساده‌ تر و راحت تر دارد اما نیازمند تخصص بالا در این زمینه خواهند بود.

پس اگر شما به زیبایی و سلامتی پوست خود اهمیت می دهید باید در انتخاب پزشک دقت کافی داشته باشید . متخصصین برای کسب نتایج مطلوب شما را راهنمایی خواهند کرد. لذا حتما توصیه می کنیم  برای حفظ زیبایی و جوانی پوست خود رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و با نوشیدن آب پوست و بدن خود را هیدراته کنید؛

همچنین با گنجاندن میوه ها و سبزیجات تازه در برنامه غذایی می توانید مواد مغذی و مورد نیاز سلول های پوستی را فراهم کنید.

حرکات زیاد صورت یکی از دلایل مهم بروز چین و چروک ها  خواهد بود پس سعی کنید حرکات صورت خود را محدود کرده و کنترل موثری بر استرس خود داشته باشید .

دوری از نور خورشید به حفظ رطوبت پوست شما کمک می کند زیرا نور خورشید تاثیرات مخربی بر پوست شما خواهد داشت.

موضوع دیگر برای کسب نتایج مطلوب جوان سازی انتخاب برند و مارک های معتبر خواهد بود. این کار باید حتماً توسط افراد متخصص و در مراکز معتبر انجام شود.

شما اگر خدمات زیبایی را در مراکز نا معتبر انجام دهید نمی توانید به نتایج مطلوب دست یابید زیرا،  در برخی مراکز که خدمات زیبایی با قیمت پایین ارائه می شود برای تزریق از آب مقطر استفاده می کنند و هزینه های شما را کاهش می دهند.  شما نمی توانید با این روش ماندگاری مطلوبی را انتظار داشته باشید.

پس قبل از انجام این تکنیک حتما در مورد انواع برند ها تحقیقات کاملتر ی را انجام دهید.

بهترین دکتر بوتاکس
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-بهترین دکتر بوتاکس

بوتاکس چیست؟

بوتاکس ماده ترکیبی است از سم بوتولونیوم.

اکثر افراد زمانی که متوجه می شو ند پایه اصلی این محلول نوعی سم است نسبت به این تکنیک زیبایی احساس نگرانی و ترس خواهند داشت.

البته استفاده از این سم خطراتی برای زیبا جویان به همراه خواهد داشت و حتی در ایجاد اکثر بیماری ها مانند اسپاسم عضلات،  سر درد های عصبی و بیماری های بی شمار دیگر موثر می باشد. تزریق سم بوتولونیوم باعث فلج شدن موقتی عضلات در محل مورد نظر خواهد شد و منجر به یکدست شدن و از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست می شود.

هنگامی که برای اولین بار استفاده از سم بوتولونیوم در حوزه زیبایی و پزشکی شناخته شد زیبا جویان هیچ شناختی نسبت به این سم نا شناخته و مبهم نداشتند. مکانیزم مهم این سم این گونه است که پس از تزریق به محل مورد نظر به گیرنده های حسی متصل می شود و از اتصال آن به گیرنده های شیمیایی خودداری کرده و در نتیجه فعالیت ها و سوخت و ساز عضلات این ناحیه امکان‌ پذیر نخواهد بود.

مثلاً به دلیل تغییر نکردن صورت  ر هنگام لبخند زدن و اخم کردن سبب می شود که برخی افراد این تکنیک زیبایی و جوان سازی را مناسب ندانند  اما نکته جالب در مورد این روش این است که در این تکنولوژی در کنار حذف چین و چروک ها سفتی و کشیدگی پوست اتفاق نمی افتد .‌ تاثیرات و مزایایی که از این تکنیک زیبایی حاصل می شود به غیر از موضوع زیبا شناسی کاربرد های دیگری در در علم پزشکی خواهد داشت .

یکی از کاربرد های شناخته شده این عمل پیشگیری از تعرق بیش از حد در بخش های  مختلف مانند کف دست،  و کف پا ، زیر بغل و ….

  خواهد شد زیرا ، به دلیل عرق کردن زیاد متقاضیان دائماً در موقعیت های اجتماعی دچار مشکل می‌ شوند و اعتماد به نفس آن ها  را کاهش خواهد داد.  تزریق سم بوتولونیوم می تواند در پیشگیری از تعریق بیش از حد نتایج امیدوار کننده به همراه داشته باشد.

معمولاً سم بوتولونیوم که برای زیبایی و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد از نوع A  می باشد که تقریبا در اکثر برند های بوتاکس وجود دارد.  این سم می تواند پس از تزریق اعصاب نوروتوکسین را تحت تاثیر قرار دهد و به صورت موقتی حرکات اعصاب را متوقف می کند.

با کمک این روش عضلات ارادی در  محل مورد نظر پس از تزریق منقبض می شود و سیگنال انقباض آن  به سمت سیگنال های عصبی حرکتی حرکت می کند اما،  به دلیل وجود سم بوتولونیوم در این ناحیه سیستم حرکتی عصبی متوقف می شود و عضله در این ناحیه بی حرکت می باشد.

سم بوتولینیوم در یک فرایند  طبیعی با کمک باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم ساخته می شود.  هنگامی که سم بوتولونیوم توسط باکتری ها ساخته می شود نوعی سم کشنده در طبیعت معرفی خواهد شد که در  چند لحظه کوتاه می تواند انسان بالغ ۷۰ کیلوگرمی را با ۷۰ میلی گرم از پا در بیاورد.  مانند زمانی که کنسرو  نجوشانده مصرف شود و باعث مسمومیت و مرگ افراد شود.

تزریق بوتاکس برای چه کسانی مناسب است ؟

متقاضیان این تکنیک زیبایی و جوان سازی باید از نظر سلامتی جسمی و روانی شرایط مناسبی داشته باشند.

 خانم های باردار و شیرده به هیچ عنوان کاندیدای مناسبی برای این تزریق نخواهند بود.

 همچنین کسانی که درگیر بیماری های عضلانی مانند میاستنی گراویس هستند کاندیدای مناسبی برای تزریق این ماده نمی باشند.

 به طور کلی کاندیدای مناسب این تکنیک زیبایی عبارتند از :

  • متقاضیان بالا تر از ۱۸ سال
  • افرادی که نسبت به نتایج درک واقع بینانه دارند.
  • کسانی که در سه هفته اخیر برای برنزه کردن پوست خود اقدامی انجام نداده اند .
  • کسانی که از چین و چروک های عمیق و سطحی پوست خود رنج می برند .
  • کسانی که درگیر عوارضی مانند التهاب و عفونت نمی باشد.
  • افرادی که درگیر بیماری های انعقادی، خود ایمنی،  پوستی و عفونی نمی باشند.
  • کسانی که به دنبال نتایج سریع و موثر با هزینه مناسب می باشند.

متقاضیان این تکنیک زیبایی باید در شرایط سنی مناسب  باشند.  برخی از جوانان در اوایل سن ۲۰ سالگی به دلیل هیجانات مقطع سنی خود برای تزریق بوتاکس اقدام می‌ کنند اما بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام شده این افراد نمی توانند به نتایج مورد نظر خود دست یابند.

معمولاً متخصصین در کلینیک های زیبایی و تخصصی سنین بالای ۳۵ سال را  گزینه مناسبی برای تزریق سم بوتولونیوم معرفی خواهند کرد.  زیرا پس از زندگی ۳۵  سالگی چربی ها در زیر پوست کاهش می یابند و  اولین نشانه های پیری مانند خطوط و چین و چروک ها و سطح پوست ظاهر می شوند.

برخی افراد نیز قصد دارند از این تکنیک زیبایی برای پیشگیری از افتادگی پوست خود در سنین میانسالی استفاده کنند اما این عمل تصمیم نا درستی است زیرا سم بوتولونیوم می تواند تا حدودی روند پیری پوست را کند تر  کند اما تاثیری در پیشگیری از شل شدگی و افتادگی پوست در سنین بالا تر نخواهد داشت.

بنابراین از نظر متخصصین بهترین زمان برای تزریق سم بوتولونیوم زمانی است که خطوط سطحی چین و چروک ها بر سطح پوست ظاهر شده است . این روش برای پیشگیری از  عمیق شدن چین و چروک‌ ها و خطوط گزینه مناسبی می باشد.

کاربرد ها و مزایای تزریق بوتاکس

سم بوتولونیوم در علم پزشکی کاربرد های فراوانی دارد که عبارت است از :

  • از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست در بخش های مختلف صورت از قبیل خطوط پنجه کلاغی، خطوط ریز اطراف چشم، خط خنده،  خط پیشانی،  خط بین دو ابرو
  • صاف شدن و جوان سازی پوست
  • درمان سر درد های عصبی
  • درمان سندروم میوفاسیال و پیریفورمیس
  • درمان بیماری های اسپاسمی
  • کاهش تعرق در زیر بغل، کف دست،  کف پا و کشاله ران
  • کاهش شلی و افتادگی پوست در سن های بالا
  • درمان لوچی و تنبلی چشم
  • درمان تیک های عصبی
  • درمان پرش های غیر ارادی پلک ها
  • درمان افتادگی نوک بینی
  • لیفت کردن و از بین بردن افتادگی گوشه لب ها و چشم ها

تاثیرات  کاربرد های که اعلام کردیم  بر اساس ناحیه تزریق برای متقاضیان کاملاً متفاوت است که مهمترین نواحی عبارتند از :

  • تزریق در خطوط گلابلا

خطوط گلابلا همان خطوط می باشند که به صورت عمودی در بین دو ابرو ظاهر می شود.  این خطوط در افرادی که خسته و عصبی هستند بیشتر ظاهر می شود.  با تزریق سم بوتولونیوم در این ناحیه خطوط گلابلا از بین می رود و چهره ظاهری جوان و شاداب پیدا می کند.  متخصصین همزمان با تزریق سم بوتولونیوم تزریق فیلر نیز را برای حذف این خطوط انجام می دهند.

  • تزریق در پیشانی

یکی از مهم ترین علائم ناشی از افزایش سن در چهره خطوط عمودی چین و چروک های ظریف و عمیق بر پیشانی می باشد.  یکی از مهم ترین نشانه های پیری در چهره حضور این خطوط در پیشانی است که تاثیر نا خوشایند ی بر زیبایی و اعتماد به نفس افراد خواهد داشت.  ظاهر شدن این خطوط دلایل متفاوتی دارد .

ژنتیک یا وراثت،  قرار گرفتن به مدت های طولانی در برابر نور خورشید،  مصرف دخانیات،  حرکات زیاد صورت و …. باعث بروز این عارضه خواهند بود.  این نکته را باید در نظر بگیرید که هر چه عمق چین و چروک سطحی تر باشد درمان آن نیز آسان تر است.

تزریق سم بوتولونیوم یکی از گزینه های موثر در حذف چین و چروک ها و خطوط در این ناحیه می باشد حتی شما می توانید از عمیق شدن آن با این روش جلوگیری کنید . پس توصیه می شود با مشاهده اولین علائم ناشی از افزایش سن در چهره در جهت تزریق سم بوتولونیوم اقدام کنید.

  • تزریق در خطوط بینی

خطوط بینی بیشتر زمانی نمایان می‌ شود که در حال خندیدن هستید.  این خطوط تقریباً خفیف و ریز هستند اما تاثیر نا خوشایندی در زیبایی شما خواهد داشت.  بنابراین متخصصین برای حذف این خطوط مقداری سم بوتولونیوم با دوز معین و با اندازه یکسان به  دو طرف بینی تزریق خواهند کرد تا از ایجاد خطوط و عمیق شدن آن ها جلوگیری کنند.

همچنین این راه کار در جهت لیفت و بالا کشیدن نوک بینی گزینه مناسبی خواهد بود.  افرادی که دارای بینی افتاده هستند با تزریق سم بوتولونیوم می‌ تواند فرم بینی خود را به شکل دلخواه تغییر دهند.

  • تزریق در ابرو ها

همزمان با ضعیف شدن عضلات پیشانی و افزایش سن ابرو ها به سمت پایین کشیده می شوند.  البته برخی افراد به طور ژنتیکی افتادگی ابرو مواجه هستند در حال حاضر در کلینیک های زیبایی راه کار های مختلفی در جهت لیفت و بالا کشیدن ابرو پیشنهاد می شود زیرا،  این مسئله تاثیر زیادی در شادابی و زیبایی چهره خواهد داشت.

در این روش سم بوتولونیوم در بخش های مختلف ابرو به آرامی تزریق می شود تا چهره حالتی شاداب و جوان پیدا کند.  از حالت اخمو بودن و عبوسی خارج شود.

  • تزریق در پوست پیرامون چشم ها

همزمان با  بالا رفتن سن در هنگام خندیدن یا صحبت کردن می توان به وضوح خطوط پنجه کلاغی را در کناره های چشم مشاهده کرد.  خطوط پنجه کلاغی تاثیرات نا خوشایند ی بر زیبایی چهره خواهد داشت و هیچ کس از دیدن این خطوط راضی نیست.

زیرا ، یکی از دلایل مهم همه پیری چهره محسوب می شود پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و اولین نشانه های پیری در این ناحیه مشاهده خواهد شد‌ .  بنابراین با تزریق سم بوتولونیوم در این ناحیه می توان زیبایی و جوانی را به چهره باز گرداند.

  همچنین متخصصین از این تکنیک زیبایی در جهت درمان افتادگی پلک ها استفاده می کنند تا چشم حالتی کشیده و درشت تر پیدا کنند.

  • اطراف لب ها

به دلیل حرکات زیاد لب ها در هنگام صحبت کردن،  خندیدن، غذا خوردن پوست اطراف لب بیشتر مستعد چین و چروک و خطوط ریز و عمیق می باشد.  عضلات اطراف دهان را درگیر می کند و در نهایت باعث بروز چین و چروک ها و خطوط در این ناحیه خواهد شد.  این فشار ها به مرور زمان این شرایط را فراهم می‌ کند تا خطوط ، زیبایی لب ها را از بین ببرد.

حتی برخی از عادت های غیر اصولی مانند وکس کردن و حذف مو های اضافه صورت با استفاده از نخ میزان چین و چروک ها را در این ناحیه افزایش خواهد داد.  پس برای حفظ حالت انعطافی و کشسانی پوست خود در این ناحیه سعی کنید مراقبت بیشتری از پوست خود داشته باشید.  خطوط و چین و چروک اطراف لب با تزریق فیلر و سم بوتولونیوم ممکن می شود.

  • تزریق در چانه

به عضلات ناحیه چانه عضله های ذهنی نیز می گویند زیرا این عضلات همراه با افزایش سن بیش فعال خواهند شد و یا به عبارت دیگر می توان گفت همراه با افزایش سن چانه حالت انعطاف پذیر ی بیشتر می‌ شود و در نتیجه چانه حالتی کوچک و باریک به خود می گیرد.

عوامل مختلفی مانند تحلیل رفتن بافت ها و استخوان ها و قرار گرفتن مداوم در برابر نور خورشید  سبب کوچکی و باریکی چانه می شود.  تزریق سم بوتولونیوم در عضلات چانه می توان ماهیچه ها و عضلات این ناحیه را در حالت استراحت کردن قرار داد و فعالیت های آن ها کاهش می یابد . در نتیجه چین و چروک های ایجاد شده برای این ناحیه از بین می رود.

  • تزریق در فک و گردن

دلایل مختلفی مانند افزایش سن، ژنتیک، کم شدن کلاژن سازی در بدن ضعیف شدن،  عضلات و بافت ها،  نیروی گرانشی زمین باعث بروز چین و چروک ها در ناحیه گردن می شود.  این چین و چروک ها معمولا به صورت افقی و عمودی در این ناحیه ظاهر خواهند شد .

خطوط افقی به علت افزایش سن،  اما خطوط عمودی بیشتر در ورزشکاران نمایان خواهد شد که علت اصلی آن ها فشار بر عضلات پلاسما و تنش ها خواهد بود.  در نتیجه شما می‌ توانید با تزریق سم بوتولونیوم درمان موقتی این خطوط بپردازید.

مزایا

تزریق سم بوتولونیوم در علم پزشکی،  صنعتی و زیبایی کاربرد های بی‌ نظیری دارد که مهم ترین مزیت آن،  مربوط به کاهش درد های مربوط به عضلات ارادی بدن می باشد. مثلاً در جهت درمان حرکات غیر ارادی ماهیچه ها در بیماران مبتلا به پارکینسون گزینه مناسبی می باشد.

سم بوتولونیوم با هدف انسداد اعصاب حسی در هنگام ارسال پیام های درد به مغز تاثیر گذار است و یکی از روش های مناسب و درمانی برای سر درد های تنشی و عصبی خواهد بود.  بنابراین متخصصین از این روش در جهت درمان سر درد های عصبی میگرن استفاده می کنند.

در فصل های گرم سال عرق کردن بدن به شدت افزایش می یابد .  اما این مشکل در برخی افراد بسیار شدید است و تعریق آن ها به قدری زیاد است که باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی آن ها می شود.  بنابراین با تزریق سم بوتولونیوم در نواحی مانند زیر بغل،  کف پا کف، کف دست و  عرق کردن بیش از حد در این ناحیه جلوگیری می کند.

دیستونی جزء  بیماری هایی ست که می توان با تزریق سم بوتولونیوم درمان کرد. زیرا ، با شدت یافتن این بیماری همه فعالیت های بدن دچار اختلال خواهد شد.  در نتیجه متخصصین با تزریق این سم و فلج کردن ماهیچه ها و عضلات این بیماری را کنترل می کند.

با توجه به اینکه تزریق سم بوتولونیوم می‌ تواند مشکلات زیادی را برطرف کند اما همه مراحل آن به صورت سر پایی و با چند تزریق ساده انجام می شود و مراحل انجام آن هیچ نیازی به بی حسی نخواهد داشت.

افرادی که به دلایل مختلفی سم بوتولونیوم را دریافت می کنند نیاز به پشت سر گذاشتن دوره نقاهت و استراحت در منزل نخواهند داشت.  یکی از مزیت های دیگر این تکنیک زیبایی و درمانی این است که بلافاصله تاثیرات اولیه آن مشاهده می شود و نتایج قطعی آن در طی چند روز حاصل خواهد شد.

 هزینه های مناسب و مقرون به صرفه تزریق سم بوتولونیوم یکی دیگر از مزایای بی نظیر آن در حوزه زیبایی و درمانی محسوب می شود.  شما با مراجعه به متخصصین مجرب و کاربلد می توانید در مدت زمان کوتاهی مشکلات خود را بر طرف کنید و شاهد عارضه خاصی پس از تزریق نباشید.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس

برای به دست آوردن نتایج مد نظر در مورد این تکنیک زیبایی و درمانی باید مراقبت های توصیه شده قبل و پس از آن به خوبی اعمال کنید.

مهمترین اقدام مراجعه به کلینیک ها و مراکز معتبر و تخصصی می باشد.  زیرا،  در صورت عدم مهارت پزشک همچنین مساعد نبودن محیط کلینیک و عدم رعایت اصول بهداشتی عوارض نا خوشایند ی در پی خواهد داشت.

تزریق سم بوتولونیوم در زمان مناسبی باید انجام شود. مثلاً خانم هایی که دوران بارداری و شیردهی را پشت سر می گذارد باید تا پایان این دوران صبر کنند یا افرادی که با حساسیت های پوستی التهاب یا تبخال درگیر هستند باید ابتدا بیماری خود را مورد درمان قرار دهند.

 کسانی که مجبور ند  به دلیل پشت سر گذاشتن دوره درمان دارویی خاصی مصرف کنند باید پزشک را در جریان قرار دهند زیرا ، مصرف برخی دارو ها از قبیل دارو های رقیق کننده خون و  حساسیت زا امکان تزریق را نا ممکن خواهد کرد.

زمانی که برای تزریق و جوان سازی پوست با سم بوتولونیوم به کلینیک مراجعه می کنید باید از آرایش کردن ناحیه تزریق خودداری کنید زیرا عفونت در ناحیه تزریق خواهد شد.

انتظارات و اهداف خود را با پزشک در میان بگذارید تا مراحل تزریق بر اساس خواسته های شما سپری شود.

 مایعات زیاد بنوشید تا با هیدراته کردن پوست نتایج بهتر ی حاصل کنید.

 چند روز قبل از تزریق توصیه از لایه برداری،  برنزه کردن و وکس  کردن پوست خود داری کنید.

مراحل انجام تزریق بوتاکس

همان طور که در بخش های قبلی تاکید کردیم یکی از مهم‌ ترین مراحل دستیابی به نتایج مطلوب و رضایت بخش مراجعه به مراکز و کلینیک های معتبر و تخصصی می باشد.  با مراجعه به این مکان ها می توانید از مهارت و تخصص پزشکان حرفه ای  بهره مند شوید  که در این زمینه تجارب بالایی کسب کرده اند.

متخصصین قبل از انجام این تکنیک زیبایی شرایط جسمانی و روند پزشکی شما را بررسی خواهند کرد.  شما می توانید در این جلسه هر سوالی در ذهن دارید از پزشک بپرسید.

 قبل از تزریق سم بوتولونیوم ابتدا تست حساسیت آن انجام می شود تا از بروز عوارض و واکنش های آلرژیک جلوگیری شود.  در صورت عدم بروز حساسیت نسبت به  سم بوتولونیوم در ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

  این تزریق به ۱۰ تا ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد که به عمق و میزان چین و چروک ها بستگی خواهد داشت.  پس از پایان

مراحل تزریق  متخصصین با استفاده از کمپرس سرد،  سوزش و التهاب ایجاد شده در ناحیه درمان را کاهش می دهند و توضیحات لازم در مورد نحوه مراقبت ها را در اختیار زیبا جویان قرار خواهند داد.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس

  • پس از تزریق در روز های اول سعی کنید حرکات صورت خود را مانند اخم کردن، خندیدن، بالا بردن  ابرو و …  را کاهش دهید .
  • از لمس کردن ، فشار دادن، خاراندن و ماساژ دادن محل تزریق خودداری کنید.
  • پس از ترک کلینیک شما بدون نیاز به استراحت می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید اما توصیه می شود تا ۴ ساعت پس از تزریق از خوابیدن و دراز کشیدن بپرهیزید.  زیرا ماده بوتاکس حرکت می‌ کند و با عوارض نا خوشایند ی مانند افتادگی پلک ها مواجه خواهید شد.
  • تا ۲۴ساعت توصیه می شود فعالیت های ورزشی خود را متوقف کنید.
  • پس از تزریق در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی و گرد و غبار قرار نگیرید و حتما از ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده کنید.
  • تا یک هفته مصرف محصولات مراقبتی پوست مانند اسکراب ها، لایه بردار ها  و …  را کنار بگذارید.
  • تا یک هفته از رفتن به سونا، جکوزی و مکان های گرم خودداری کنید .
  • فعالیت های زیبایی مانند برنزه کردن و لیزر کردن پوست را تا مدتی متوقف کنید و قبل از انجام این روش ها با پزشک خود مشورت کنید.
  • از کمپرس سرد استفاده کنید تا بتوانید التهابات و تورم ناحیه تزریق را کاهش دهید.

تاثیرات انواع برند های معتبر  بوتاکس

قبل از این که بخواهید از نتایج بی نظیر  این تکنیک زیبایی بهره مند شوید بهتر است اطلاعات کاملی در مورد برند های معتبر  آن حاصل کنید.  در حال حاضر برند های زیادی در بازار وجود دارد که معتبر ترین آن ها عبارتند از

  • دیسپورت ( Disport )

برند دیسپورت تولید کشور انگلستان است و یکی از معتبر ترین برندها در بازار می باشد.  شما می توانید پس از دو روز شاهد تاثیرات این ماده بر ناحیه تزریق باشید و مدت ماندگاری آن در حدود ۶ ماه است و برای کسانی که دارای چین و چروک های سطحی و عمیق هستند گزینه مناسبی خواهد بود.

  مدت زمانی که برای تزریق این برند صرف می کنید بسیار کوتاه است  و متقاضیان پس از ترک کلینیک می تواند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند مولکول های برند دیسپورت نسبت به برند های دیگر ریز تر هستند و به صورت یکنواخت در زیر پوست پخش می شود.

  • مسپورت (Mesport )

برند مسپورت ایرانی است با انواع برند های معتبر در سر تا سر جهان رقابت می کند.  زیرا از کیفیت بالایی برخوردار است و قیمت آن نیز مناسب است.

این برند در جهت از بین بردن خطوط لبخند،  خطوط اخم و چین و چروک های سطحی و عمیق پوست مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سم بوتولونیوم نوع A  و هماگلوتینین می باشد.  نتایج حاصل از تزریق این برند پس از ۳ تا ۱۰ روز قابل مشاهده خواهد بود.

  • نورونوکس (Noronox)

برند نورونوکس نیز بوتولونیوم نوع A  است و تاثیرات بی نظیری  خواهد داشت.  نتایج پس از تزریق در طی سه روز نمایان می‌ شود و مدت ماندگاری آن در حدود ۳ تا ۶ ماه می باشد.  البته،  این مسئله به محل تزریق نیز مرتبط است.

  عوارضی که ممکن است پس از تزریق این برند مشاهده شود کمی کبودی و ضعف  در مدت زمان کوتاهی رفع خواهد شد.

  • دیستون ( Diston)

برند دیستون یکی از برند های مرغوب ایرانی است که در شرکت های معتبر واکسن البرز  ساخته می‌ شود که دارای دو حجم ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی در بازار وجود دارد. دیستون جزء برند های مرغوب ایرانی است و دارای استاندارد های بین المللی و ملی می‌ باشد.  بنابراین کیفیت این برند بسیار بالاست و با محصولات کشور های اروپایی و آمریکایی رقابت می کند.

در صورتی شما می توانید از برند های معتبر نتایج موثری حاصل کنید که مراحل تزریق توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام شود. پس اگر به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می دهید قبل از مراجعه به کلینیک در مورد معتبر بودن آن و مهارت متخصصان اطمینان کامل حاصل کنید.

  • زئومین (Xeomin )

برند زئومین در کشور آلمان تولید می شود و همانند برند های دیگر دارای سم بوتولونیوم نوع A می باشد این دارو معمولاً در جهت درمان بلفارو اسپاسم مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل عدم وجود پروتئین و مواد افزودنی در این برند بدن نسبت به ترکیبات آن کمتر دچار واکنش های آلرژیک خواهد شد.

زیرا در بدن آنتی بادی های کمتری ساخته می شود و مدت ماندگاری و تاثیرات آن را نسبت به برند های دیگر افزایش می دهد.  نتایج حاصل از این برند پس از سه روز قابل مشاهده است متخصصین قبل از تزریق از کمپرس سرد استفاده می کنند.

آزالور (Azzalure )

برند آزالور ساخت کشور انگلیس است و در هنگام تزریق باید حجم کمی از آن مورد استفاده قرار گیرد همچنین شدت عوارض در این برند نسبت به برند های دیگر خفیف تر می باشد و مدت ماندگاری آن تقریباً ۴ ماه است.

لازم به ذکر است که بدانید یکی از موضوعات مهم در مدت ماندگاری این تکنیک زیبایی سوخت و ساز بدن و شرایط فیزیولوژیکی آن می باشد.  هر چه بدن سوخت و ساز بالاتری داشته باشد مدت ماندگاری آن نیز کمتر است.

  • کنیتوکس

برند کنیتوکس در کشور چین ساخته می شود و کاربرد های متنوع و وسیعی دارد.  این برند در جهت از بین بردن چین و چروک ها و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیرات آن در حدود ۳ تا ۶ ماه ادامه دارد.  این برند نیز حاوی سم بوتولونیوم  نوع A  می باشد.

عوارض تزریق بوتاکس چیست ؟

این تکنیک زیبایی و درمانی روش کاملا غیر تهاجمی است و عوارض چندانی به همراه ندارد. شدت عوارض در این روش به کیفیت برند و میزان تخصص پزشک بستگی دارد.  اگر تزریق در مراکز معتبر مانند سالن های آرایشی انجام شود زیبا جویان قطعاً با عوارض نا خوشایند ی مواجه خواهند شد.  مهم‌ ترین عوارضی که می‌ توان در مورد این تکنیک معرفی کرد عبارت است از :

  • قرمزی و تورم

قرمز شدن و تورم پوست پس از تزریق جزء واکنش های طبیعی بدن نسبت به ماده خارجی تزریق شده می باشد.  میزان این عارضه در بدن همه افراد متفاوت است.

برخی افراد پس از چند ساعت به بهبودی کامل می رسند و برخی  تا دو روز با عوارضی ایجاد شده همراه خواهند بود.  البته ، عواملی مانند ضخامت سرنگ و  محل تزریق در میزان تورم و قرمزی تاثیر گذار است.  استفاده از کمپرس سرد  برای رفع این مشکلات موثر می باشد.

  • حالت تهوع و سردرد

بروز حالت تهوع و سر درد تا  ۱۵ درصد ممکن است پس از تزریق مشاهده شود و در طی چند ساعت از بین می رود.  اگر سر درد ها پس از تزریق همراه با حالت تهوع بیشتر از ۴ روز ادامه داشت باید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

  • کبودی

کبودی پوست پس از تزریق به علت سوراخ شدن عروق خونی در محل تزریق مشاهده می شود.  بنابراین اگر شما در مورد انتخاب پزشک و معتبر بودن کلینیک مطمئن شوید شدت این عوارض را تا ۹۵ درصد کاهش خواهید داد.

بنابراین باید حتما به مراکزی مراجعه کنید که از بهترین متخصصین بهره‌ مند باشد تا با آشنایی کامل با ساختار و آناتومی صورت بتواند بهترین خدمات زیبایی را برای شما ارائه دهند.  همچنین متخصصین برای پیشگیری از کبودی پوست پس از تزریق توصیه می کنند دو هفته قبل از تزریق مصرف دارو های رقیق کننده خون را متوقف کنید.  زیرا با افزایش سرعت جریان خون رسانی شدت عوارض افزایش می یابد.

  • واکنش های کولینرژیک

این عارضه همراه با خشک شدن دهان و خشکی بیش از حد چشم ها اتفاق می افتد. این عارضه زمانی که ماده بوتاکس تزریق شده دارای سم بوتولونیوم نوع B باشد احتمال بروز آن افزایش می یابد.

  • عفونت

عفونت پس از تزریق جزء عوارض احتمالی می باشد که در صورت مراجعه به مراکز نا معتبر شاهد این عارضه خواهید بود . زیرا قبل از تزریق ناحیه درمان به‌ خوبی ضدعفونی نمی شود و مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت.

عوارض احتمالی دیگری که ممکن است پس از تزریق سم بوتولونیوم مشاهده شود عبارت است از :

  • افزایش یافتن خطوط در ناحیه تزریق
  • تورم در بافت های لنفاوی
  • افتادگی و تورم پلک ها
  • افتادگی در ناحیه ابرو
  • شل شدن عضلات پلک
  • بی حسی در محل تزریق
  • از دست رفتن قرینگی در صورت افتادگی گوشه لب ها
  • اختلال در تنفس
  • اختلال در بلعیدن
  • کاهش ترشح بزاق
  • سختی در لبخند زدن

البته عوارض ذکر شده تا کنون در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گزارش نشده است همه مراحل تزریق در این کلینیک توسط متخصصین مجرب و با بهترین برند های جهانی انجام می شود و زیبا جویان شاهد عارضه خاصی پس از تزریق نخواهند بود.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس نمی باشد ؟

زمانی که برای تزریق این ماده جادویی و بی نظیر صرف می شود بسیار کوتاه است اما بر خلاف تصور اکثر زیبا جویان مشاهده نتایج پس از تزریق بلافاصله امکان پذیر نمی باشد  بلکه ۲ تا ۳ روز طول می کشد تا نتایج قطعی مشاهده شود پس  اگر قصد دارید.

این تکنیک زیبایی را برای جشن و مهمانی خاصی انجام دهید بهتر است در زمان مناسبی برای تزریق اقدام کنید تا دوره بهبودی و عوارضی مانند التهاب و قرمزی را پشت سر بگذارید و با خیال راحت از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.

پس اگر قرار است که تزریق را برای اتفاق یا رویدادی مهم در زندگی خود انجام دهید دو هفته قبل از مراسم برای تزریق به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید‌ .  با توجه به سادگی و راحتی این تکنیک زیبایی همچنان محدودیت هایی برای متقاضیان این روش وجود دارد و برخی افراد نمی توانند این تکنیک زیبایی را انجام دهند که عبارتند از :

برخی افراد در راستای هیجانات اجتماعی برای انجام این فرایند زیبایی اقدام می‌ کنند.  معمولاً جوانانی که پوستی صاف و جوان دارند این تکنیک زیبایی را انجام می‌ دهند در صورتی که پوست آن ها نیازی به جوان سازی ندارد بهتر از تزریق در سنین مناسب انجام شود.

افرادی که  نسبت به ترکیبات دارویی،  مواد بی حسی و سم بوتولونیوم حساسیت دارند باید از انجام این تکنیک زیبایی خودداری کنند البته،  شدت حساسیت و عوارض در این روش به محل تزریق نیز بستگی دارد.

افرادی که برای اولین بار قصد دارند جوان سازی پوست با سم بوتولونیوم را انجام دهند باید ابتدا تست حساسیت را انجام دهند.  حتی ممکن است کسانی که قبلاً تزریق بوتاکس را انجام دادند مجدداً با  حساسیت و واکنش

واکنش های آلرژیک مواجه شود زیرا بدن انسان ها دائما در حال تغییر و تحول است و ممکن است مستعد حساسیت باشد.

خانم هایی که دوران بارداری و شیر دهی را پشت سر می گذارند  جزء کاندیدای مناسبی برای تزریق نخواهند بود زیرا،  مادران باید بدانند که مهم ترین موضوع در این دوران حفظ سلامتی خود و جنین می باشد و ممکن است با تزریق سم بوتولونیوم جنین آن ها دچار حساسیت شود و تاثیرات منفی بر سلامتی آن ها داشته باشد.

دوران شیر دهی یکی از دوران خاص و مهم است که حتی ممکن است فرزند از طریق شیر مادر دچار حساسیت شوند پس در این دوران نیز که هیچ عمل زیبایی انجام نمی شود.

کسانی که به دلیل کنترل بیماری خود مجبور ند از دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین،  هپارین، وافارین و … مصرف کنند نیاید تزریق سم بوتولونیوم را انجام دهند  حتی یکی از توصیه ها و نکات مهم قبل متوقف کردن این دارو ها خواهد بود.

پس اگر مصرف این دارو ها برای سلامتی شما ضروری است کاندیدای مناسبی برای زیبایی نخواهید بود.

کسانی که درگیر  بیماری های خاص مانند سرطان،  ام اس ،  نارسایی کلیه و …  هستند باید نسبت به این موضوع حساسیت بالایی داشته باشند زیرا ممکن است با دارو هایی که  برای کنترل بیماری مصرف می‌ کنند دچار تداخل شوند‌ و خطرات زیادی برای آن ها به دنبال داشته باشد پس باید  از تزریق بوتاکس خود داری کنند  و راه کار های جوان سازی دیگر را مورد استفاده قرار دهند.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان خدمات زیبایی و جوان سازی پوست توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.  شما پس از مراجعه به این کلینیک و معاینه توسط پزشک می توانید بهترین تکنیک های زیبایی را نسبت به شرایط بدنی خود دریافت کنید.

کسانی که مکمل های غذایی استفاده می کنند نمی توانند از مزایای این روش زیبایی بهرمند شوند و حتماً باید پزشک خود را در جریان قرار دهند. پس توصیه می شود دو هفته قبل از تزریق مصرف مکمل ها  کنار گذاشته می شود.

کسانی که درگیر بیماری های ناگهانی مانند فلج شدن عضلات صورت و بدن خود هستند با تزریق سم بوتولونیوم شدت بیماری خود را افزایش می‌ دهند.  بنابراین این تکنیک برای این افراد ممنوع خواهد بود.

کسانی که دائما  تبخال می زنند یا درگیر بیماری های پوستی هستند ممکن است پس از تزریق در ناحیه لب و یا   اطراف چشم دچار حساسیت شدید شوند بنابراین حتما در جلسه مشاوره پزشک را در جریان مشکلات خود قرار دهید.

افرادی که به بیماری های مربوط به سیستم ایمنی بدن مواجه هستند کاندیدای مناسبی برای تزریق نمی باشند و باید به طور جدی از تزریق سم بوتولونیوم خودداری کنند.

هزینه تزریق بوتاکس چقدر است ؟

میزان تزریق بر اساس نیاز ها و انتظارات متقاضیان کاملاً متفاوت است.  بنابراین می توان در این زمینه هزینه ثابتی مشخص کرد.  شما با حضور در جلسه مشاوره پس از معاینه می توانید در این زمینه اطلاعات کاملی دریافت کنید.  عوامل مختلفی هزینه‌ های این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که عبارتند از :

  • هر چه شدت و میزان چین و چروک ها بر سطح پوست بیشتر باشد قطعاً برای برطرف کردن آن ها باید دوز بیشتری در این ناحیه تزریق شود و باعث افزایش هزینه ها خواهد شد.
  • این تکنیک زیبایی در جهت رفع خطوط پنجه کلاغی، خطوط پیشانی،  خطوط اخم‌ و ….  مورد استفاده قرار می‌ گیرد.  بنابراین محل تزریق و وسعت آن به میزان دوز تزریق مرتبط خواهد بود.
  • میزان تخصص و مهارت پزشک موضوع دیگری است که هزینه ها را تحت الشعاع قرار خواهد داد. پس هرچه پزشک شما از مهارت و تخصص بالاتری برخوردار باشد دستمزد بیشتری نیز دریافت می کند.
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک نیز یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود. انواع خدمات زیبایی و درمانی در مراکزی که در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان قرار دارند هزینه بیشتری دریافت می کنند زیرا در این مراکز از خدمات پیشرفته و پزشکان حرفه ای و مجرب بهره مند می شوید.
  • برند و مارک ماده بوتاکس نیز جزء عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها می باشد. به دلیل نوسانات ارزی قیمت این فرآورده مشخص نمی باشد. برند دیسپورت جزء گرانترین برند ها و نورونوکس و مسپورت قیمت مناسب تری دارند.  بر اساس محل  تزریق نوع برند نیز  متفاوت می باشد و هزینه‌ های زیبا جویان را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • میزان دوز تزریق در نواحی مختلف صورت متفاوت است مثلاً برای درمان افتادگی گوشه لب ۲ تا ۸ واحد سم بوتولونیوم نیاز است در صورتی که برای از بین بردن خط خنده ۲۰ تا ۴۰ واحد تزریق انجام می شود. بنابراین میزان تزریق هزینه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام می شود.

  انواع خدمات در این کلینیک با تعرفه های استاندارد ارائه می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها و تخفیفات در کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می باشد.

دوره نقاهت پس از تزریق بوتاکس چقدر است ؟

این پروسه زیبایی و درمانی به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می شود و هیچ برش و بخیه ای نیاز نمی باشد.  بلکه محلول انتخاب شده توسط سرنگ ظریفی به زیر پوست تزریق می شود.  در کنار سادگی و بی  درد سر بودن این روش میزان تخصص و مهارت پزشک اهمیت زیادی دارد.

همچنین زیبا جویان باید پس از تزریق باید به مراقبت های توصیه شده اهمیت دهند تا روند بهبودی پوست را افزایش دهند.  همچنین می توان با اعمال مراقبت ها میزان عوارض را به حداقل رساند.  شما با انتخاب پزشک ماهر و  کلینیک معتبر دیگر نگرانی از بابت تورم و کبودی در ناحیه تزریق نخواهید بود و می توانید بلافاصله پس از ترک کلینیک به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید .

شما با اعمال مراقبت ها می توانید همچنین از بروز واکنش های آلرژیک و حساسیت را پیشگیری کنید.  پس این روش کاملاً سر پایی است و شما نیاز به استراحت و دوره نقاهت نخواهید داشت.  در برخی افراد ممکن است پس از تزریق احساس گیجی و خواب آلودگی ایجاد شود که در این شرایط باید از انجام فعالیت هایی که نیاز به هوشیاری دارد از قبیل رانندگی خودداری کنید.

همچنین تا ۴ ساعت پس از تزریق از خوابیدن و دراز کشیدن خودداری کنید تا از بروز عوارضی مانند افتادگی پلک یا چشم جلوگیری شود.  مصرف مایعات نیز سرعت بهبودی را افزایش می دهد. همچنین توصیه می‌ شود که از حرکت دادن زیاد اجزای صورت خودداری کنید تا بتوانید مدت ماندگاری این فرایند زیبایی را افزایش دهید.

بهترین دکتر بوتاکس
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-بهترین دکتر بوتاکس

تعداد جلسات تزریق بوتاکس چقدر است ؟

این تکنیک زیبایی روشی ساده است که به زمان زیادی نیاز ندارد و معمولاً  در یک جلسه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ای انجام می شود.  البته،  این فاصله زمانی به محل تزریق و میزان آن بستگی خواهد داشت.  هر چه عمق چین و چروک ها بیشتر باشد زمان بیشتری برای تزریق نیاز خواهد بود .

مدت ماندگاری تزریق سم بوتولونیوم در حدود ۴ تا ۶ ماه است  و جزء روش های موقتی خواهد بود بنابراین توصیه می‌ شود که پس از پایان این دوره برای تمدید مجدد اقدام کنید.  اگر می خواهید تاثیرات و مدت ماندگاری تزریق را در دفعات بعدی افزایش دهید بهتر است زمانی که ۲۰ تا ۳۰ درصد از تاثیرات آن باقی مانده برای تمدید مجدد به کلینیک مراجعه کنید.

در کنار افزایش مدت ماندگاری حتی می‌ توانید از میزان حساسیت بدن خود نسبت به سم بوتولونیوم بکاهید.

« سوالات رایج زیبا جویان در کلینیک زیبایی آراد اصفهان »

آیا تزریق سم بوتولونیوم دردناک است ؟

سم بوتولونیوم توسط سرنگ های بسیار ظریفی در  پوست تزریق می‌ شود و شما در حین تزریق درد  چندانی احساس نخواهید کرد.  متخصصین برای کاهش و کنترل درد  از بی حسی و  کمپرس سرد استفاده می کنند.

تزریق بوتاکس برای چه بخش هایی انجام می شود ؟

این تکنیک زیبایی برای

  • از بین بردن خطوط اخم
  • خطوط لبخند
  • گودی زیر چشم
  • بالای لب ها
  • پیشانی
  • گردن
  • نوک بینی
  • خطوط سطح بینی
  • گوشه چشم
  • ابرو ها

 و بخش های مختلف دیگر صورت که دچار چین و چروک های سطحی و عمیق شده است انجام می شود.

آیا پس از تزریق می توانم محل درمان را ماساژ دهم ؟

خیر،  تا دو روز از فشار دادن،  ماساژ دادن،  خاراندن  محل تزریق خودداری کنید زیرا باعث حرکت ماده بوتاکس و نا متقارن شدن محل تزریق می شود.

مدت ماندگاری و تاثیرات سم بوتولونیوم چقدر است ؟

میزان ماندگاری در برند های معرفی شده متفاوت می باشد اما عموماً می توان ۴ تا ۶ ماه نتایج آن را ماندگار معرفی کرد.  عوامل مختلفی از قبیل مهارت پزشک،  برند و مارک،  محل  تزریق و  سوخت و ساز بدن و تعداد تمدید و  دفعات تزریق در مدت ماندگاری موثر می باشد.

آیا با تزریق پی در پی می توان مدت ماندگاری را افزایش داد ؟

بله،  یکی از راه کار هایی که متخصصین برای ماندگار کردن تأثیرات این تکنیک زیبایی پیشنهاد می‌ دهند تمدید در دفعات بعدی می باشد زیرا با عدم فعالیت نواحی مورد نظر عضلات در این ناحیه تحلیل رفته و ماندگاری آن افزایش می یابد.

تزریق سم بوتولونیوم هر چند وقت یکبار باید انجام شود ؟

تمدید تزریق  این ماده به برند و مارک آن بستگی دارد متخصصین توصیه می کنند کمتر از سه ماه برای تزریق اقدام نکنید زیرا بدن شما نسبت به این سم مقاوم می شود و دیگر نمی توانید پاسخ مناسبی از درمان حاصل کنید.

مدت مشاهده تاثیرات تزریق سم بوتولونیوم چقدر است ؟

مدت مشاهده تاثیرات این تکنیک زیبایی سه تا ده روز اعلام شده است.

بهترین مرکز تزریق بوتاکس کجاست ؟

قطعا متقاضیان دوست دارند برای جوان سازی و کسب نتایج مطلوب به مراکز معتبر و مطرح مراجعه کنند.  بنابراین باید در این زمینه تحقیقات زیادی انجام دهند چون در صورت انتخاب پزشک ماهر و مراکز معتبر توانند با خیال راحت از تکنیک های موثر بهره مند شوند.

پس با توجه به این موضوع پیشنهاد می کنیم از خدمات زیبایی و بی‌ نظیر کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهره مند شوید زیرا در این کلینیک بهترین متخصصین زیبایی فعالیت دارند.  متخصصین ما در این کلینیک همه گواهینامه های تخصص را دریافت کرده اند و دوره های لازم را پشت سر گذاشته اند  و سوابق بالایی در این زمینه کسب کرده اند .

متخصصین پس  از معاینه و بررسی میزان چین و چروک‌ ها و خطوط ایجاد شده بر سطح پوست دوز مشخصی را تعیین می کنند همچنین در این مرکز از برند های معتبر و  با کیفیت استفاده می شود شما می توانید با مراجعه به سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان نمونه کار های پزشکان ما را مشاهده کنید و حتی می توانید با مراجعه کنند گان قبلی مشورت کنید تا با خیال راحت زیبایی چهره خود را به دستان پر قدرت متخصصین ما بسپارید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

انواع بوتاکس

افتادگی چشم بعد از بوتاکس

تزریق بوتاکس دور چشم | هزینه، عوارض، مزایا و مراقبت ها

نتیجه گیری :

زیبایی و جوان سازی پوست یکی از موضوعات مورد اهمیت است که امروزه به آن توجه زیادی می شود زیرا مشاهده  چین و چروک‌ ها و خطوط بر بخش‌ های مختلف  صورت و نشانه های پیری در کنار افت زیبایی باعث کاهش اعتماد به نفس افراد در موقعیت های اجتماعی و شغلی خواهد شد.

بنابراین بهتر است در جهت باز گرداندن جوانی و شادابی به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید تا از خدمات بی نظیر آن ها  بهره مند  شوید.  تزریق بوتاکس یکی از روش های سریع،  ایمن و موثر در جهت از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست خواهد بود که قطعاً نتایج آن،  شما را شگفت زده خواهد کرد.

ماده اصلی  در این فراورده سم بوتولونیوم است که با غلظت پایین و کنترل شده ای باعث فلج شدن عضلات محل مورد نظر خواهد شد.  بنابراین پس از تزریق می تواند انواع آسیب های پوستی از قبیل خطوط پنجه کلاغی،  خطوط پیشانی،  خطوط اخم،  افتادگی گوشه لب و …..  را مورد درمان قرار دهد.

به طوری که هیچ آسیبی به لایه‌ های زیرین پوست وارد نمی کند و  لایه های سطحی پوست صاف و یکدست خواهد شد.  این تکنیک زیبایی برای چین و چروک های خفیف و سطحی مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت موقتی به مدت ۴ تا ۶ ماه جوانی و شادابی را به چهره هدیه خواهد داد.  این تکنیک زیبایی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا(  FDA )   قرار گرفته و نتایج بی نظیری به همراه دارد.

شما در صورتی می توانید نتایج رضایت بخش و عالی حاصل کنید که در انتخاب پزشک و کلینیک دقت و حساسیت بالایی به خرج دهید.  اگر چه مراقبت های قبل و پس از تزریق نیز می‌ توانند در این موضوع به شما کمک کند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان این تکنیک زیبایی را توسط بهترین متخصصین زیبایی انجام دهید همچنین در این مرکز روش‌ های متنوع جوان سازی پوست از قبیل

 تزریق ژل،  تزریق چربی،  هایفوتراپی،  لیزر،  اندولیفت و …. با تجهیزات مدرن و پیشرفته برای شما ارائه می شود.

پس اگر می خواهید در مورد انواع خدمات این کلینیک اطلاعات کاملی دریافت کنید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/jv3b

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/kQ14itnX

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.