زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

انواع بوتاکس

انواع بوتاکس

انواع بوتاکس :

یکی از اهداف و نیاز های همه افراد خصوصاً خانم ها مطمئناً زیبایی و جوانی پوست است که هر فردی سعی می کند با تکیه بر روش های مناسبی این خواسته دلپذیر را حاصل کنند تا زیبایی و جوانی را به چهره خود هدیه دهند. برخی افراد به دلیل عدم رضایت از چهره خود همواره از  اعتماد به نفس  پایینی بر خوردار هستند  و حتی سعی می کنند برای دست یافتن به زیبایی با انجام عمل های جراحی ریسک خطرات آن را بپذیرند و به عمل های دشوار و سخت گرایش دارند. اما برخی افراد نیز در این زمینه با هوش و درایت خود روش های کم تهاجم با عوارض خفیف را انتخاب می کنند. تزریق بوتاکس یکی از روش های پر طرفدار و سریع زیبایی و جوان سازی پوست است که در مدت زمان کوتاهی زیبایی  چهره را چند برابر می کند.

بو تاکس در چند سال اخیر یکی از محبوب ترین روش های زیبایی شناخته می شود و  در کلینیک های تخصصی و زیبایی قابل انجام می باشد. اگر چه در برخی از سالن های زیبایی افرادی که در این زمینه تخصصی ندارند دست به انجام این عمل می زنند و مطمئناً با خطرات بی شماری همراه خواهد بود.

پزشکان ماهر و با تجربه در کلینیک های تخصصی و زیبایی برای زیبا جویان این فرایند زیبایی را با بهترین برند های بو تاکس را مورد استفاده قرار می دهند . آمار بالای مصرف این محصول در کشور ایران از دلایل مهم  علاقه مندی مردم به این روش جوان سازی می باشد.  پس اگر شما هم یکی از طرفداران این تکنیک جوان سازی هستید و قصد دارید با تزریق بو تاکس زیبایی و جوانی را به چهره خود باز گردانید پیشنهاد می کنیم در ادامه  این مطلب  ما را همراهی کنید تا  شما را با برند های متنوع بو تاکس آشنا کنیم .  ویژگی های این برند ها با یکدیگر متفاوت هستند.‌ پس اگر شما نیز می خواهید  نسبت به این فراورده معجزه آسا و برند های مرغوب اطلاعاتی کسب کنید ادامه این مطلب را در سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان از دست ندهید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

 بوتاکس چیست ؟

بو تاکس سمی  است که  از باکتری Clostridium botulinum تولید شده است که  این محصول را با نام تجاری  Xeomin می شناسند. درصد بالای این سم باعث بوتولیسم خواهد شد . قطعا اگر تا کنون شما مسمومیت غذایی را تجربه کرده باشید با این نوع بوتولیسم آشنایی دارید و  از عوارض دیگر این محصول می توان به بوتولیسم یا همان فلج کردن بدن اشاره کرد. دانشمندان از این ویژگی منحصر به فرد سم بوتولونیوم  به منفعت انسان ها استفاده کرده اند و با میزان کم و رقیق شده  این سم، به طور مستقیم عضلاتی که باعث ضعف و کنترل شده ماهیچه ها شده را،  فلج می کنند.

سازمان غذا و داروی ایالت آمریکا (FDA)  در اواخر دهه ۱۹۸۰ پس از دست یافتن به این مزیت بی نظیر برای درمان بیماری هایی مانند پلک زدن غیر عادی  و تنبلی چشم و کنترل  ماهیچه ها مورد استفاده قرار دادند. در چند سال اخیر  می توان از برند های مختلف بوتاکس برای ارائه خدمات درمانی و زیبایی استفاده کرد که در حوزه زیبایی پوست و از بین بردن چین و چروک ها و خطوط  سطحی پوست موفقیت زیادی حاصل شده است.

در آوریل ۲۰۰۲ این محصول مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای از بین بردن خط اخم متوسط تا شدید که در بین ابرو ها قرار گرفته است این خطوط ، خطوط گلابلار نام دارند  مورد درمان قرار می گیرد.  به هر حال از این ماده منحصر به فرد را  می توان در جهت جوان سازی اجزای مختلف صورت مورد استفاده قرار داد .علت  محبوبیت بالای این فرایند زیبایی  نحوه و شیوه تاثیر گذاری آن بر پوست می باشد .

با تزریق این محصول با برند معتبر ، پیام  هایی که از سمت اعصاب به عضلات بدن انتقال می یابد متوقف می شود و پس از تزریق  که ماهیچه ها منقبض شده و باعث نرم شدن و خوابیدن  چین و چروک ها و خطوط بر سطح پوست خواهد شد. این فرایند زیبایی در طی چند دقیقه انجام می شود و مراحل انجام آن با بی حسی پوست انجام می شود.  متخصصین برند مورد نظر را با استفاده از  یک سرنگ ظریف به ناحیه مورد نظر تزریق می کنند و پس از یک هفته شاهد نتایج قطعی آن خواهید بود. متخصصین پس از تزریق دارو های مناسبی را برای کاهش التهاب و پیشگیری از عفونت  تجویز خواهند کرد .

بوتاکس
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-بوتاکس

انواع برند های معتبر بوتاکس :

بو تاکس در برند های متنوعی ساخته شده است و در هر کشور تولید کننده با در نظر گرفتن  میزان نیاز شرکت های دارویی،  بر اساس ژنتیک از برند خاصی از این محصول را تولید و مورد استفاده قرار می دهند. معروف ترین نام تجاری برند این محصول در سر تا سر جهان BOTOX می باشد  که توسط شرکت Allergan ساخته می شود و اولین بار به دنیای زیبایی ارائه شده است.  در حال حاضر این فراورده با نام سم بوتولونیوم معرفی می‌ شود که در مارک ها و برند های متنوع مانند  XEOMIN،  BOCOTURE، AZZALURE، DYSPORT وجود دارند.

این مارک  های معتبر از نظر کاربرد ها با یکدیگر  چندان متفاوت نیست و نسبتا کارایی یکسانی دارند. این برند های معتبر در بهترین شرکت های دارویی معتبر در دنیا تولید می شود . در ادامه مطلب در مورد برند های معتبر  این محصول گفت و گو خواهیم کرد و با تاثیرات آن بر پوست بیشتر آشنا شوید.

  • برند BOTOX

بو تاکس  اولین برند  Botulinum می باشد ولی BOTOX نوعی برند از برند های Botulinum Toxin می باشد. این ویژگی را می توان  همانند این که Colgate که به عنوان یک خمیر دندان در بین مردم شناخته می شود . امروزه همراه با این محصول دیگر برند های دیگر BONT که در ایالات متحده اروپا و و برخی از کشور های دیگر دنیا مانند سنگاپور وجود دارندDYSPORT (OnabotulinumtoxinA) و XEOMIN (incobotulinumtoxinA) می باشند . مدت تاثیر گذار ی و مدت ماندگاری این محصولات تقریبا 3 تا 4 ماه طول می کشد.

قبل از مصرف این فراورده ها باید اگر نسبت به آن ها با حساسیت مواجه می شوید و یا این که تبخال می زنید  باید پزشک خود را مطلع کنید.  زیرا  این فراورده ها مواد غیر فعال هستند و امکان دارد با واکنش های آلرژیک و حساسیت زا و حتی عوارض دیگری را به دنبال داشته باشد. پس برای دریافت اطلاعات بیشتر، در مورد آن با متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.

  • برند دیسپورت

در این بخش از مطلب می خواهیم  یکی از محبوب‌ ترین برند ها ی این محصول را به شما معرفی کنیم. دیسپورت یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات در کل جهان و کشور ما ایران می باشد که و از تولیدات شرکت گالدرما می باشد.  این برند محبوب،  در کشور انگلستان ساخته می شود.

این برند محبوب  بر خطوط گلابلار در نواحی بین دو ابرو اثر گذار است.خطوط گلابلار در این بین دو ابرو به سمت بالا یا عمودی به سمت پیشانی شکل گرفته است و زمانی که فردی اخم کند خطوط ایجاد شده  واضح تر  مشاهده می شوند.‌ این خطوط همزمان با افزایش سن عمیق تر خواهند شد و تاثیرات نا مطلوبی بر چهره ایجاد می کند.

البته یکی از دلایل ایجاد این خطوط  ژنتیک محسوب  می شود.‌ همان طور که مشهود است برخی افراد در سنین جوانی با این خطوط بر چهره خود مواجه هستند.  از دست دادن کلاژن های پوستی نیز یکی از عاملان دیگر این خطوط می باشد .کلاژن ها نوعی  پروتئین است که سبب حالت ارتجاعی و کششی پوست می شود و با کم شدن و کاهش تولید آن در بدن سبب ایجاد خطوط بر جسته و کوتاهی خواهید بود.

برند دیسپورت برای محو کردن چین و چروک ها و خطوط گلابلار انتخاب مناسبی می باشد و برای افرادی که با خطوطی  متوسط یا شدید مواجه شده اند استفاده می شوند. تزریق ژل یا محلول های دیگر برای محو کردن خطوط خفیف و سطح گلابلار انتخاب مناسبی نمی باشد.

متخصصین حرفه ای و با تجربه در حوزه زیبایی پوست و مو می توانند  توضیحات کاملی درباره خفیف یا متوسط بودن  خطوط ایجاد شده بر سطح پوست ارائه دهند . برند دیسپورت یکی از برند های معتبر و مرغوب است که پس از تزریق تاثیرات بی نظیری بر چهره خواهد داشت. اگر شما نیز قصد دارید از تاثیرات این برند منحصر به فرد و مرغوب بهره مند شوید  به کلینیک های معتبر مراجعه کنید.

پس ابتدا با مراحل تزریق که در ادامه مطلب شرح می دهیم زیبایی اشنا شوید.  برای تزریق این محصول نیاز به بستری شدن و طی کردن دوره نقاهت طولانی مدت نیاز ندارد و می توانید  پس از ترک کلینیک فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید . البته در  طی چند سال اخیر و به علت تحریم های دارویی، برند دیسپورت در کشور ما کمیاب شده و برند های دیگری که با این برند  در بازار وجود دارند تقلبی و نا مرغوب می باشند.

 

مراحل تزریق و ماندگاری دیسپورت :

تزریق برند دیسپورت در فاصله چند دقیقه انجام می شود. متخصصین برای تزریق این محصول ، ابتدا ناحیه مورد نظر را از آلودگی‌ ها پاکسازی  و  سپس بی حس می کنند و با قرار دادن کمپرس سرد احساس درد در حین تزریق را کاهش می دهند.‌ متخصصین برای محو کردن  خطوط  بین دو ابرو  ۰/۰۵ میلی لیتر  این فراورده را در ۵ قسمت اطراف پیشانی و ابرو تزریق می کنند.‌مدت تاثیر گذار ی  این برند متفاوت می باشد و  تاثیرات مطلوبی خواهد داشت و سه تا چهار ماه از دوام و ماندگاری این برند بهره مند خواهید شد.

  • برند زئومین

زئومین نیز یکی از برند های معتبر و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد که برای بی حس کردن عضلات صورت و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول نوع دیگر بوتاکس است که در سر تا سر دنیا از آن استفاده می کنند. برند زئومین تولید کشور آلمان است. از کشور آلمان به عنوان قطب تولید دارو در اروپا یاد می شود و  مطمئناً این محصول یکی از مارک های معتبر کل دنیا می باشد.  برند زئومین  به صورت موقتی قادر است خطوط متوسط یا شدید بخش های مختلف صورت و خطوط گلابلار را محو کند . این برند دارای نور و توکسین است.

تزریق زئومین در جهت معالجه و درمان بزرگسالانی که به دیستونی گردن و رحم ،  بلفارو اسپاسم و اسپاسم پلک ها مبتلا شده اند مورد تایید قرار گرفته است. در ادامه این مطلب ما کاربرد های زیبایی این محصول را به شما معرفی خواهیم کرد.

ایجاد خط اخم سبب عبوس شدن و اخمو بودن چهره می شود و با حرکت عضلات صورت در بین ابرو ها این خطوط نمایان می شوند. به مرور زمان این حرکات و انقباضات  باعث بروز خطوط گلابلار می شود و می توانند به صورت موقتی با فلج کردن عضلات این ناحیه فعالیت های آن ها را متوقف کند و باعث محو کردن خطوط اخم  می شود.

برند زئومین همانند دیگر برند های بوتاکس از سم بوتولونیوم نوع A تهیه شده است. ترکیبات تشکیل دهنده زئومین در واقع به برند BOTOX  شباهت زیادی دارد. تفاوت  این محصول با محصولات دیگر چند پروتئین است . متقاضیانی که این دارو را انتخاب و استفاده می کنند به طور قطع نمی توانند تفاوت بین BOTOX و زئومین را متوجه شوند و دلیل آن شباهت بسیار بالای این دو فراورده  می باشد . البته زئومین همانند BOTOX  معروف نمی باشد و قیمت آن نیز پایین تر می باشد.

مراحل تزریق و مدت ماندگاری زئومین :

تزریق این برند ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد و متخصصین پس از  پاکسازی و بی حسی  برند زئومین را در ناحیه پیشانی تزریق خواهند کرد. متخصصین برای کاهش درد از کمپرس سرد استفاده می کنند. مدت تاثیر گذاری این محصول در حدود ۳ تا ۴ ماه می باشد.

  • برند ایرانی مصپورت

برند مصپورت  تولید کشور ایران است  که به راحتی می تواند با برند های خارجی رقابت  کند. قیمت این برند نسبت به مارک های خارجی قیمت پایین تری دارد. برند مصپورت می تواند به شکل  مطلوبی خطوط اخم بین دو ابرو به طور موقت از بین ببرد  البته برای بخش های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد پس می توانید  با خیال راحت پوستی صاف و  جوان داشته باشید .

تا کنون هیچ دارویی تولید نشده که بدون عوارض جانبی  باشد البته عوارض برند مصپورت به طور معجزه آسایی بسیار خفیف است. پس از تزریق برند مصپورت این محلول به محل مورد نظر از انتقال سیگنال های های عصبی و عضلات جلوگیری می شود و با بی حس کردن آن ها  عصب ها را فلج می‌ کند تا بی حرکت و ثابت بماندند.

برند  مصپورت کیفیت بسیار بالایی دارد و در کشور های آسیایی یکی از برند های پر طرفدار می باشد.‌کسانی که برای تزریق بوتاکس به کشور عزیز مان سفر  می کنند از مزایای بی نظیر این برند استفاده می کنند.

مراحل تزریق و ماندگاری مصپورت :

نحوه تزریق  این برند ماده هیچ تفاوتی با انواع برند های دیگر ندارد و مدت تاثیر گذاری آن نیز تقریبا چهار تا شش ماه می باشد .مراحل تزریق این محصول همانند برند های دیگر سپری می شود و پس از  هفت تا ده روز  شاهد نتایج آن می باشید.

  • برند آزالور

مارک آزالور یکی از برند های دیگر بوتاکس است که در کلینیک های  سر تا سر  جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای نیمی از حجم  BOTOX می باشد و به صورت موضعی تزریق خواهد شد که می تواند  بیشترین تاثیرات خود را بر  ماهیچه ها خواهد داشت. پس کسانی  که از این محصول استفاده می‌ کنند به ندرت با افتادگی پلک مواجه می شوند. مدت تأثیر گذاری این برند،  برای همه افراد متفاوت است پس می توان تا  چهار ماه  از ماندگاری آن لذت ببرید.

بوتاکس
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-بوتاکس

کاربرد ها و مزایای  بوتاکس :

برند های مختلف این فرآورده های تزریقی برای از بین بردن چین و چروک و محو کردن خطوط سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد.  کاربرد های تزریق این ماده بی نظیر  به دو دسته درمانی و زیبایی تقسیم می شود که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم.

کاربرد های زیبایی

  • بر طرف کردن چین و چروک ها در اطراف چشم ها و خطوط پنجه کلاغی
  • بر طرف کردن خطوط اخم در بین دو ابرو (گلابلار)
  • از بین بردن خطوط افقی پیشانی
  • محو کردن چین و چروک های گردن
  • ترمیم و باز سازی و بالا کشیدن گوشه لب ها
  • رفع افتادگی نوک بینی و تغییر فرم بینی

کاربرد های درمانی

  • درمان افتادگی پلک
  • درمان پرش پلک یا عضلات چشمی
  • درمان سر درد های مزمن یا میگرن عصبی
  • اسپاسم و گرفتگی عضلات گردن
  • درمان مثانه پر کار یا بیش فعال
  • درمان اختلالات عصبی و فلج مغزی

مزایا

تزریق برند های معتبر بوتاکس به صورت سر پایی انجام می شود و پس مراحل انجام آن ، نیاز به بی هوشی و بخیه ندارد.

تزریق این محصول با سرنگ های ظریف و نازک انجام می شود و یکی از روش های مقرون به صرفه جوان سازی می باشد که جلسه  تزریق آن ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد.

اگر متقاضیان برای تزریق به مراکز  تخصصی و معتبر مراجعه کنند مطمئناً از برند های مرغوب بهره مند خواهید شد  در نتیجه زیبا جویان عزیز شاهد هیچ عارضه خاصی نخواهند بود .

در صورت عدم رضایت از نتایج تزریق ،  موقتی بودن این روش،  سبب می شود که پوست شما در مدت زمان کوتاهی و  پس از ۳ تا ۴ ماه به حالت قبل از تزریق باز می گردد.

با کمک این فرایند زیبایی می توانید در کنار جوان سازی پوست ، همه عیب های صورت مانند افتادگی  نوک بینی و گوشه لب و افتادگی پلک را درمان کنید.

متقاضیان عزیز با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانند از بهترین برند ها و مارک های جهانی بهره مند شوید. متخصصان ما در این کلینیک انواع خدمات زیبایی را با مهارت و تخصص بالا برای شما عزیزان ارائه خواهند داد.

بهترین کاندیدای تزریق بوتاکس چه کسانی هستند ؟

در طی این مطلب پیش رو  شما با برند های  معتبر و تاثیرات آن بر زیبایی چهره آشنا شدید و در حال حاضر زمان ان است  بدانید چه کسانی می توانند از نتایج این فرایند زیبایی و جوان سازی بهره‌مند شوند.

کسانی که به دنبال روشی  ساده و کم تهاجم هستند می توانند از مزایای این فرایند بهره مند شوند همچنین هزینه با صرفه آن سبب شده که متقاضیان این روش روز به روز افزایش یابند.‌

این فرایند زیبایی و درمانی برای افرادی که با حساسیت های پوستی و آلرژیک مواجه هستند توصیه نمی شود و باید قبل از تزریق،  با پزشک خود در مورد مشکل خود گفت و گو کنند. متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از تزریق  ابتدا میزان حساسیت متقاضیان را تست می کنند.

کسانی که مستعد تبخال هستند باید به پزشک خود اطلاع دهند تا متخصصین از راه کار های زیبایی دیگر استفاده کنند.

کسانی  که به بیماری های خاص مبتلا هستند نمی توانند از این روش بهره مند شوند.

خانم های باردار و شیرده کاندیدای مناسبی برای تزریق نمی باشند و باید پس از پشت سر گذاشتن این دوران تزریق را انجام دهند .

در نتیجه افرادی که قصد دارند برای محو گرفتن چین و چروک و خطوط سطح پوست از این ماده بی نظیر بهره مند شوند باید از نظر سلامتی در شرایط مساعدی قرار داشته باشند. متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه راه کار های درمانی و زیبایی ابتدا شرایط جسمانی متقاضیان عزیز را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مساعد بودن شرایط،  تزریق برند های معتبر انجام خواهد شد. در نتیجه شما می‌ توانید با خیال آسوده از این راه کار زیبایی استفاده کنید.

عوارض تزریق بوتاکس چیست ؟

میزان سم بوتولونیوم در فراورده های آن ها بسیار کم است  و به ندرت، عوارض خطرناک و احتمالی اتفاق می افتد. اما در صورت مراجعه به مکان های غیر تخصصی و نا معتبر و تزریق توسط افراد کم تجربه و یا تزریق زیاد این فراورده احتمالا با عوارض نا خوشایند ی همراه  می شوید. پس هرگز در سالن ها ی زیبایی این فرایند زیبایی را انجام ندهید و به مراکز  تخصصی و معتبر مراجعه کنید. قطعاً برند های مجاز و معتبر این فراورده در اختیار و دسترس متخصصین زیبایی قرار دارد .

برند های مجاز که در کلینیک های معتبر  مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید سازمان بهداشت و درمان کشور قرار گرفته است که فقط  در کلینیک ها و بیمارستان و درمانگاه های تخصصی استفاده می شود . با تزریق این محصول در مکان های غیر تخصصی و درمانی از قبیل سالن های زیبایی  و توسط افراد کم تجربه با عواقب نا خوشایند ی مواجه خواهید شد که  نتایج به عمل به این دو عامل بستگی دارد.

در مکان های نا معتبر این محصول با مارک ها غیر استاندارد و بی کیفیت تزریق می شود چون دریافت این ماده فقط توسط متخصصین با نسخه معتبر پزشک امکان پذیر است بنابراین مصرف کنندگان از بوتاکس های قاچاقی در  این مراکز غیر تخصصی استفاده می کنند که ممکن است سبب بروز عوارض و واکنش‌ های حساسیت زا شوند و با عوارضی مانند :

  • نا متقارن شدن ناحیه درمان
  • افتادگی و تورم پلک ها
  • تاری و دو بینی
  • اختلالات در تنفس
  • مشکل در بلع
  • حالت تهوع و سر گیجه
  • سردرد های عصبی
  • سر گیجه

همراه می باشد. پس باید به این نتیجه دست یافت که افرادی که در این زمینه تخصص ندارند قادر به درمان و رفع مشکلات شما نخواهند بود.

عامل دیگر مراجعه به  مرکز  غیر درمانی و کلینیک با تزریق توسط افراد غیر حرفه ای است که در مورد این تکنیک دوره های کاملی را طی نکرده اند خطرناک است و مطمئناً شما با نتایج رضایت بخشی دست نخواهید یافت.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از بهترین و مجهز ترین کلینیک های زیبایی در ایران محسوب می‌ شود .

در این کلینیک با بهره مند شدن از کادر درمانی دوره دیده ،  متخصصین با تجربه  و تجهیزات مدرن  با برند های جهانی و دارو های مناسب  به طور قطع بهترین خدمات را برای زیبا جویان عزیز ارائه می دهند . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان همه متخصصین تزریق بوتاکس را انجام می دهند و برای انجام این عمل دوره های مناسب را طی کرده اند و از صلاحیت کاملی در انجام

این روش بر خور دار می باشند . کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع مجوز های لازم و معتبر را برای ارائه خدمات،  از وزارت بهداشت دریافت کرده است.

هزینه تزریق  بوتاکس چقدر است ؟

هزینه ها در این روش جوان سازی به عوامل مختلفی بستگی دارد که به شرح زیر می باشد.

  • مارک و برند بوتاکس

با توجه به نوسانات ارزی در بازار  قیمت فراورده های سم بوتولونیوم دائما در حال تغییر کردن است .  گران ترین برند سم بوتولونیوم مارک دیسپورت است و برند هایی مانند نورونوکس و مصپورت در رده پایین تری از قیمت ها قرار دارند.‌ پس بر اساس این که از  کدام برند برای تزریق استفاده می شود هزینه ها آن نیز تغییر خواهند کرد.

  • محل درمان

دوز  مصرف این محصول برای بخش های مختلف بدن یکسان نمی باشد. مثلاً برای از بین بردن و درمان افتادگی گوشه لب ۲ تا ۸ واحد و در درمان محو کردن خط اخم به ۲ تا ۴ واحد دارویی نیاز خواهد بود.  هر چه به محل درمان دوز بیشتری از محصول تزریق شود مطمئناً باید هزینه ها افزایش می یابد.

  • عمق خطوط سطح پوست

یکی از علل دیگری که مقدار تزریق و هزینه ها ی درمان را تحت تاثیر قرار می دهد عمق و شدت خطوط و چین و چروک ها و پوست خواهد بود . به طور مثال برای برطرف کردن  خطوط پنجه کلاغی ۲ تا ۵  واحد تزریق برای هر طرف صورت لازم می باشد. هر چه میزان خطوط عمیق بیشتری داشته باشد دوز مصرف نیز افزایش می یابد  و هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد

علل دیگری مانند تعرفه و  موقعیت جغرافیایی کلینیک و مهارت و تخصص پزشک نیز  باعث افزایش هزینه ها  خواهد شد.  هزینه ها در کلینیک هایی که در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان قرار دارند بیشتر می باشد.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس :

مهم ترین اقدامی که قبل از  تزریق باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب پزشک متخصص و کلینیک معتبر می باشد و در  توجه نکردن به این موضوع با عوارض خطرناکی  مواجه خواهید شد.

اگر در گیر بیماری خاصی هستید و یا  مجبور هستید دارویی مصرف کنید به پزشک خود اطلاع دهید زیرا امکان دارد با مصرف همزمان دارو با تزریق بوتولونیوم با تداخل دارویی مواجه شوید.

یک هفته قبل از تزریق از اپیلاسیون، پاک سازی، لایه برداری و برنزه کردن پوست بپرهیزید.

زمانی که  به کلینیک مراجعه می کنید  هیچ گونه آرایشی نداشته باشید و از محصولات آرایشی و مراقبتی استفاده نکنید.

مراقبت های پس از تزریق  بوتاکس :

یکی از مراقبت های مهم  پس از تزریق امتناع از خوابیدن و دراز کشیدن در حدود ۴ ساعت می باشد . چون احتمال دارد در هنگام استراحت کردن  ماده تزریق شده مهاجرت کند و سبب ایجاد عوارضی مانند افتادگی پلک و تورم چشم ها شود.

متخصصین دارو هایی برای پیشگیری از عفونت و قرمز شدن چشم ها تجویز می کنند. پس دارو ها را به موقع  و با میزان کافی مصرف کنید.

اگر پس از تزریق درد داشتید می توانید از مسکن های مناسب استفاده کنید.

از خاراندن، ماساژ دادن و لمس کردن محل تزریق خودداری کنید.

در صورت طولانی شدن و شدت یافتن علائم و عوارض پس از تزریق ها پزشک را در جریان قرار دهید .

تا دو روز  از شست و شوی محل تزریق بپرهیزید .

تا ۷۲ ساعت  از انجام فعالیت ها ورزشی و شدید بدنی که باعث عرق کردن می شود خودداری کنید .

برای کاهش سوزش و التهاب پوست از کمپرس سرد استفاده کنید

برای شست و شو  ناحیه درمان از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.

اثرات و نتایج :

همان طور که شرح دادیم تزریق انواع برند های بو تاکس در جهت خدمات درمانی و زیبایی انجام می شود.  در این مطلب ما مبحث زیبایی آن را مورد بررسی قرار دادیم . این تکنیک زیبایی برای بر طرف کردن چین و چروک‌ ها و خطوط و جوان سازی پوست  انجام می شود و که در برند ها و مارک های مختلفی تولید شده است.

نتایجی که از این روش حاصل می شود پس از دو هفته قابل مشاهده می باشد. ماندگاری و تاثیرات بو تاکس برای  جوان سازی پوست تقریباً ۴ تا ۶ ماه خواهد بود. عوامل مختلفی بر مدت  ماندگاری این فرایند تاثیر گذار خواهد بود که به محل درمان و دوز تزریق بستگی دارد. علاوه بر موارد بیان شده عوامل دیگری ، سبب افزایش تاثیرات درمان و ماندگاری آن می شود که شامل :

  • سن متقاضیان
  • میزان انعطاف و کشسانی پوست

می باشد.  هر بار  که شما تزریق بوتاکس را انجام می دهید  میزان ماندگاری و اثرات آن را افزایش می یابد. تزریق این فراورده سبب فلج شدن عضلات می شود و با تکرار مجدد تاثیرات تزریق در بین دوره ها افزایش می یابد . متخصصین توصیه می کنند تزریق  را در فواصل کمتر از ۳ ماه انجام ندهید زیرا امکان دارد بدن نسبت به سم بوتولونیوم مقاوم شود و به درمان پاسخ ندهد.

دوره نقاهت پس از تزریق بوتاکس چقدر است ؟

تزریق سم بوتولونیوم در برند های مختلف به صورت  غیر تهاجمی انجام می شود و نیاز به بی هوشی،  برش و بخیه بر سطح پوست  نمی باشد. برند انتخاب شده توسط سرنگ های ظریف و باریکی به زیر پوست تزریق می شود و پس از پایان جلسه تزریق ،  متقاضیان می‌ توانید به  کار های روزمره خود ادامه دهند .‌ پس از تزریق برخی از متقاضیان احتمال دارد با سرگیجه و  حالت خواب آلودگی مواجه شوند پس توصیه می شود از انجام فعالیت هایی که به هوشیاری نیاز دارد مانند رانندگی امتناع کنید.

همچنین متخصصین توصیه می‌ کنند که رزرو نوبت را برای تزریق ، در ساعت های  اولیه روز در نظر بگیرید تا زمان کافی برای انجام فعالیت ها  روزانه داشته باشید و از استراحت کردن یا دراز کشیدن تا ۴ ساعت خود داری کنید.  پس از تزریق بوتاکس با استفاده از کمپرس سرد می توان التهاب و سوزش را کاهش داد . در دوره بهبودی توصیه می شود که تا سه روز از انجام فعالیت هایی  که باعث تعرق  می شود خودداری کنید و برای شست و شوی پوست از شوینده‌ های ملایم و آب ولرم  استفاده شود.

با نوشیدن مایعات پوست و بدن خود را هیدراته کنید تا نتایج بهتری پس از تزریق حاصل کنید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه ارائه می شود تا زیبا جویان عزیز بتوانند با کمترین عوارض نتایجی عالی حاصل کنید.

 تزریق بوتاکس در چند جلسه انجام می شود ؟

تزریق بوتولونیوم در  طی یک جلسه انجام می شود و نیاز به زمان زیادی نخواهد داشت. جوانسازی پوست در این روش به ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد. البته زمان تزریق آن به محل و دوز تزریق و میزان مهارت و تخصص پزشک بستگی دارد. زیبا جویان عزیز می توانند ۴ تا ۶ ماه از تاثیرات این بهره مند شوند و پس از پایان دوره ماندگاری مجدداً برای تزریق اقدام کنند. با تکرار چند دوره تزریق،  مدت ماندگاری و تاثیرات افزایش می یابد و شاهد نتایج بهتری خواهند بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%af%d9%88%d8%b1-%da%86%d8%b4%d9%85-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87%d8%8c-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6%d8%8c-%d9%85%d8%b2%d8%a7/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b4%d9%82%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3/

نتیجه گیری :

تا پیش از سال ۲۰۰۹ تنها محصول تولید شده  از سم بوتولونیوم  که مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA)  قرار گرفته بود سم بوتولونیوم تولید شرکت آلرگان بوده است. در نتیجه این محصول را به نام این مارک و برند شناخته شد. در صورتی که ماده بوتاکس یکی از فراورده هایی است که حاوی این ماده است و برای بر طرف کردن اختلالات عضلانی،  زیبایی و جوان سازی پوست کاربرد دارد. اما برند بوتاکسی که در شرکت آلرگان ساخته شده در کشور ما کم یاب است و به راحتی  مورد در دسترس نمی باشد.

پس به مرور زمان برند های دیگر از قبیل دیسپورت ساخته شد که در  حال حاضر تقریباً ۶۵٪ از کشور های دنیا این برند را مورد استفاده قرار می دهند. مدت تاثیر گذار ی  این برند ها تقریباً یکسان است اما برند دیسپورت یکی از پر مصرف ترین برند های انواع بوتاکس در جهان شناخته می شود . اگر چه همراه با انتخاب برند های معتبر و مرغوب  تخصص و مهارت پزشک یکی از موضوعات مورد توجه در نتایج درمان محسوب می شود .

پس زیبا جویان عزیز باید در مورد معتبر بودن کلینیک به خوبی تحقیق کنید چون فقط در کلینیک های معتبر و تخصصی ، متخصصان با تجربه و کار بلد ارائه خدمت می کنند و متقاضیان می توانند به نتایجی رضایت بخش دست یابند. متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در صورت مسائد نبودن شرایط مراجعه کنند گان برای تزریق بوتاکس از راه کار های درمانی و زیبایی دیگری برای زیبا سازی پوست معرفی می‌ کنند. متخصصین ما در این کلینیک در مورد انواع خدمات زیبایی  و درمانی پوست و مو  شناخت و آگاهی کامل دارند و می توانند زیبایی و جوانی را به چهره زیبا جویان باز گردانند.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.