زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

اصلاح فرم بینی بدون جراحی در اصفهان

اصلاح فرم بینی بدون جراحی در اصفهان

اصلاح فرم بینی بدون جراحی در اصفهان

در چند سال اخیر عمل جراحی زیبایی بینی پر طرفدار ترین عمل زیبایی در سر تا سر جهان شناخته شده است .

این عمل با هدف اصلاح فرم ظاهری بینی،  از بین بردن مشکلات و نواقص آن و  همچنین جذابیت چهره و رفع مشکلات تنفسی انجام می شود.

قطعاً یکی از اطرافیان ما عمل جراحی بینی انجام داده است و تا حدودی شما با عوارض و خطرات این جراحی آشنا هستید و باید پذیرفت که ریسک و خطرات این جراحی واقعاً ترس و اضطراب به همراه دارد.

پس ما در طی این مطلب می خواهیم یکی از روش های غیر جراحی را برای اصلاح فرم بینی به شما معرفی کنیم، بدون این که عوارض و خطرات پس از جراحی را تجربه کنید و در کوتاه ترین زمان بتوانید فرم ظاهری بینی خود را به شکل مطلوب تغییر دهید .

در طی مطلب پیش رو ما قصد داریم در مورد تکنیک زیبایی تزریق ژل دائمی به بینی  اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی الهیه تهران با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

روش‌های کوچک کردن بینی بدون جراحی در اصفهان

روش‌های مختلفی وجود دارد که برخی از پزشکان و کلینیک‌های زیبایی برای اصلاح و فرم دهی بینی از آن‌ها استفاده می‌کنند که برخی از این روش‌ها در زیر ذکر شده‌اند:

  • تزریق ژل

یکی از روش‌های رینوپلاستی بینی بدون جراحی در اصفهان، تزریق ژل به بینی است.

از این روش برای اصلاح بینی‌های قوزدار و یا بینی‌هایی که دچار افتادگی هستند استفاده می‌شود.

در این روش از یک ماده ژل مانند برای پر کردن نواحی فرو رفته بر روی بینی و یا حتی کوچک کردن پره‌های بینی بدون عمل در اصفهان استفاده می‌شود.

تزریق ژل به بینی روشی دائمی و ماندگار نیست و با گذشت زمان اثر آن به طور کامل از بین خواهد رفت و فرد بایستی برای تزریق مجدد اقدام نماید.

  • لیفت با نخ

روش لیفت بینی با نخ به این صورت است که، نخ را بدون ایجاد هیچ گونه برشی از داخل پوست عبور می‌دهند و در ناحیه بالایی بینی فیکس می‌کنند.

این نخ‌های قابل جذب می‌توانند باعث به وجود آمدن تغییراتی بر روی نوک بینی، پل بینی، باریک دیده شدن بینی و همچنین افزایش فاصله بین نوک بینی و لب بالایی گردند.

  • کوچک کردن بینی با لیزر در اصفهان

جراحی بینی با لیزر در اصفهان هیچ نقشی در اصلاح آن ندارد و تنها می‌توان از آن برای ایجاد برش‌های پوستی و یا اصلاح ایرادات و نواقص پوست بینی مانند تغییر رنگ پوست بینی کمک گرفت.

در واقع می‌توان به این صورت گفت که تکنولوژی لیزر به اندازه‌ای پیشرفت نکرده است که بتوان آن را به عنوان جایگزینی برای جراحی بینی در نظر گرفت و تنها می‌توان از آن برای ایجاد برش‌هایی بر روی پوست در زمان عمل بینی استفاده نمود.

  • پلاسماجت بینی در اصفهان

یکی دیگر از روش‌های جدید برای فرم دهی و کوچک کردن بینی بیماران، استفاده از دستگاه پلاسما جت و یا پلکسر می‌باشد.

در واقع در این روش از یک ماده شبیه گاز و با حرارت بالا برای برخورد با پوست و جمع کردن آن استفاده می‌شود.

روش‌های پلکسر و پلاسما جت تا حدودی شبیه به یکدیگر عمل می‌کنند با این تفاوت که قدرت دستگاه‌ها یکسان نمی‌باشند.

  • پلاسما جت بینی

فرم دهی به بینی با سوهان کشیدن

این روش که معمولا برای حذف و از بین بردن قوز بینی استفاده می‌شود یکی از راهکارهای عمل بینی بدون جراحی در اصفهان است.

این روش برای ترمیم بینی عمل شده بدون جراحی نیز مناسب می‌باشد و می‌تواند ایرادات و نواقص کوچک باقی مانده بر روی بینی را از بین ببرد.

برای این کار بایستی از یک سوهان با دندانه‌های نرم و ضد زنگ و از جنس فولاد استفاده کرد.

بر اساس نیاز بیمار اندازه و نوع این سوهان می‌تواند متفاوت باشد.

  • اصلاح فرم بینی با فیلر در اصفهان

فیلر در انواع و برندهای مختلفی وجود دارد که از آن برای اصلاح ایرادات جزئی در نواحی مختلف بینی مانند نوک بینی، فرورفتگی پل بینی، رفع ناهمواری‌های بینی و … استفاده می‌شود.

ماندگاری این روش دائمی نیست و با گذشت زمان و از بین رفتن تاثیر آن بایستی برای انجام مجدد مراجعه نمایید.

منظور از تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی چیست؟

اکثر متقاضیانی که به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند این سوال را از ما می‌ پرسند که آیا می توان از ژل های دائمی برای اصلاح فرم بینی استفاده کرد و نتایج آن مادام العمر است ؟

متاسفانه تا کنون هیچ کمپانی نتوانسته است که ژل دائمی برای تزریق به هیچ یک از اعضای بدن تولید کند.

اکثر  ژل هایی که در کمپانی های معتبر اروپا و آمریکا تولید می‌ شوند نهایتاً در حدود دو سال ماندگاری دارند، در صورتی که مدت ماندگاری آن ها نسبت به ژل های دیگر بیشتر است.

برند هایی مانند رادیس،  رستیلین،  اسکالپترا  و …. جزء فیلر های این کمپانی ها هستند و دوام بیشتری نسبت به برند های دیگر خواهند داشت.

ژل هایی که برای اصلاح فرم بینی و زیبایی چهره مورد استفاده قرار می گیرند از ترکیباتی موثر و سازگار با بدن انسان ساخته شده اند که یکی از مهمترین ترکیبات آن ماده ای به نام هیالورونیک اسید می باشد.

هیالورونیک اسید یکی از ترکیبات طبیعی بدن است که همراه با افزایش سن و پس از ۲۵ سالگی تولید آن در بدن کمتر می شود.

  هدف و وظیفه هیالورونیک اسید تامین رطوبت پوست استحکام و قوام پوست و حالت کشسانی و ارتجاعی آن می باشد.

ژل های حاوی هیالورونیک اسید هیچ خطر و آسیبی به بافت های بدن وارد نمی کند و به راحتی به مرور زمان در پوست تجزیه می شوند .

ژل های تزریقی در علم پزشکی و  حوزه زیبایی به دو دسته تقسیم می شوند که شامل ژل های موقتی و دائمی خواهند بود.

ژل های موقتی دوام چندانی ندارد و در حدود ۳ تا ۴ ماه اثرات آن ماندگار است.

معمولاً به دلیل  مدت ماندگاری کوتاه طرفداران چندانی ندارند.

ژل های حاوی هیالورونیک اسید به دلیل ماندگاری نسبتا طولانی به عنوان ژل های دائمی شناخته می شوند.

  این ژل ها با بدن ما سازگار هستند و به تدریج در بدن تجزیه می شوند.

مدت ماندگاری ژل های حاوی هیالورونیک اسید در حدود یک تا دو سال است که در صورت اعمال مراقبت های درست امکان افزایش ماندگاری آن ها وجود دارد.

تزریق ژل به بینی یکی از راه کار های موثر برای اصلاح مشکلات ظاهری بینی می باشد که ژل ها پس از تزریق به عنوان نوعی پرکننده پوستی عمل می کند و جایگزین مناسبی برای عمل جراحی بین معرفی می شود.

در این تکنیک زیبایی نیازی به بی هوشی ،  برش و بخیه بر سطح بینی و غضروف ها نمی باشد و بدون این که ساختار داخلی بینی دچار تغییر شود،مراحل درمان پیش می‌رود.

در این تکنیک زیبایی تزریق ژل به آرامی تزریق می شود و مشکلاتی از قبیل شیار ها،  برآمدگی ها،  فرورفتگی ها ، پره های  بینی انحراف و آسیب دیدگی های ناشی از عوامل محیطی مانند حوادث را مورد درمان قرار می دهد.

پس در این عمل زیبایی و غیر جراحی نیاز نیست که ساختار داخلی بینی تغییر کند، بلکه تاثیرات بر فرم ظاهری آن خواهد بود.

  عمل جراحی بینی عملی خطرناک است که باید شما مدتی در منزل بمانید و از انجام فعالیت های روزانه خودداری کنید. در صورتی که با تزریق ژل این محدودیت ها وجود ندارد و بلافاصله پس از ترک کلینیک می‌توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.

تزریق ژل در برخی مواقع در کنار زیبایی و فرم دهی بینی در جهت برخی از اختلالات تنفسی نیز کارساز است.

متخصصین با تزریق فیلر بینی اختلالاتی مانند پلیپ را درمان خواهند کرد پس در برخی مواقع به راحتی می توان بدون نیاز به عمل جراحی اختلالات تنفسی را رفع کرد.

مراحل انجام تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی

اگر قصد دارید که از روش‌ های غیر جراحی برای اصلاح فرم بینی خود استفاده کنید و تمایلی به عمل جراحی ندارید باید حتماً در مورد کلینیک های معتبر و تخصصی تحقیق کنید.

کلینیک زیبایی آراد واقع در اصفهان یکی از کلینیک های مطرح و  شناخته شده در سر تا سر کشور می باشد که انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو را برای زیبا جویان ارائه می دهد.

در این کلینیک تزریق ژل توسط متخصصین مجرب و حرفه ای و با فیلر هایی با برند های جهانی و با کیفیت ارائه می شود و بدون شک مراحل تزریق ژل به بینی را بدون هیچ خطری پشت سر خواهید گذاشت.

پس از انتخاب کلینیک باید در جلسه مشاوره شرکت داشته باشید تا پزشک نسبت به شرایط جسمانی و بدنی شما اطلاعات دقیقی حاصل کند.

شما نیز باید در این جلسه در مورد انتظارات و خواسته های خود با پزشک گفت و گو کنید.

همچنین  پزشک اطلاعاتی در مورد نوع ژل تزریقی و دوز مصرف ژل با شما گفت‌‌ و گو خواهد کرد،سپس مراحل اصلی تزریق ژل به بینی انجام می شود.

در مرحله اول پزشک با بی حسی موضعی بینی و پوست اطراف آن را بی حس می کند  و بر اساس تغییراتی که در بینی ایجاد می شود میزان تزریق ژل را مشخص می کند.

ژل تعیین شده با استفاده از سرنگ های ظریفی در بخش های مختلف بینی به آرامی و با زاویه مناسب تزریق خواهد شد.

فیلرهایی که به ترمیم و بازسازی فرم بینی می پردازند دارای هیالورونیک اسید هستند.

پزشک با شناسایی بخش های مورد نظر  ژل را در مکان های لازم تزریق خواهد کرد، سپس در مرحله نهایی برای رسیدن به فرم مورد دلخواه بینی ماساژ ملایمی در این ناحیه انجام می دهد .

این تکنیک زیبایی به ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از  پایان رساندن مراحل تزریق زیبا جویان می‌ توانند بدون معطلی به محل کار خود یا منزل بازگردید.

پس از انجام تزریق ژل به بینی می توان فعالیت های روزانه را ادامه داد البته برخی از مراقبت ها باید برای حفظ نتایج انجام شود.

اصلاح فرم بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-اصلاح فرم بینی

کاربرد های تزریق ژل اصلاح فرم بینی

در چند سال اخیر تزریق ژل یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی و جوان سازی برای بخش های مختلف صورت و بدن شناخته شده است.

این عمل جراحی همچنین می تواند جایگزین عمل جراحی زیبایی بینی باشد اما این تکنیک زیبایی برای همه مشکلات کارساز نمی باشد، بنابراین پس از گفت و گوی شما با متخصصین مربوطه انجام معاینات لازم مشخص می‌ شود که تزریق ژل می تواند در رفع مشکلات ظاهری بینی به شما کمک کند یا خیر!!

 متاسفانه این تکنیک برای مشکلات شدید ظاهری بینی کار‌ساز نمی باشد و تنها بازیابی زیبایی بینی عمل جراحی خواهد بود.

  از کاربرد های تزریق ژل به بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • درمان و رفع مشکلات انحرافی بینی
  • بازسازی و ترمیم ساختار بینی های کوچک
  • صاف کردن سطح بینی قلابی و اصلاح فرم ظاهری آن
  • از بین بردن قوز های خفیف و متوسط بینی
  • رفع افتادگی های خفیف یا متوسط در نوک بینی
  • اصلاح و برطرف کردن مشکلات ظاهری پس از عمل جراحی بینی
  • اصلاح و تغییر شکل فرم ظاهری نوک بینی
  • رفع مشکلات ظاهری بینی های سربالایی
  • از بین بردن فرورفتگی ها و برآمدگی های سطح پره های بینی
  • از بین بردن فرم ظاهری بینی های کوبیده و پهن

اگر معایب بینی متقاضیان در تیغه بینی های گوشتی و یا استخوان آن باشد تزریق ژل راه کار موثر و مناسبی نمی باشد و تنها روش برای رفع مشکل آن عمل جراحی خواهد بود.

مزایای تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی

تزریق ژل یکی از گزینه‌ های مناسب برای کسانی است که برای انجام عمل جراحی دچار ترس،  شک و تردید شده اند  و یا این که نمی توانند هزینه گزاف عمل جراحی بینی را پرداخت کنند . مزایای تزریق ژل به بینی عبارت است از :

نتایج ماندگار ، موثر و سریع پس از تزریق ژل از مزایای این فرآیند خواهد بود که اثرات و نتایج آن در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده می باشد . البته نتایج قطعی پس از ۷ تا ۱۰ روز حاصل می‌ شود اما شما می توانید بلافاصله و سریع تاثیرات  ژل را پس از تزریق مشاهده کنید.  نتایجی که از این فرآیند حاصل می شود ماندگاری نسبتاً طولانی دارد و حتی پس از پایان دوره ماندگاری امکان تمدید مجدد آن وجود ندارد .

 تزریق ژل جز به روش های بی خطر آسان و بدون ریسک است.

همچنین شما شاهد عارضه خاصی پس از تزریق نخواهید بود، چون پس از جراحی عوارضی مانند خونریزی،  عفونت،  جای بخیه ها،  کبودی و تورم های طولانی مدت باعث آزار و اذیت تان خواهد شد .

برخی از اختلالات تنفسی مانند پولیپ بینی در صورت جزئی بودن قابل درمان است.  در غیر این صورت تنها راه درمان پولیپ عمل جراحی خواهد بود .

هزینه تزریق ژل نسبت به عمل جراحی بسیار کم است، پس اگر شما نمی توانید هزینه عمل جراحی را پرداخت کنید با تزریق ژل می توانید نتایجی مورد قبول حاصل کنید.

 پس از تزریق ژل نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت و مراقبت های ویژه نمی باشد و پس از پایان تزریق می توانید به محل کار خود بازگردید و فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.

عمل جراحی بینی با کبودی و تورم گسترده در اطراف بینی و چشم ها همراه است اما پس از تزریق ژل این مشکلاتی را نخواهید داشت.

حتی هیچ پانسمان ، برش و بخیه ای بر سطح بینی ایجاد نمی شود.  همه مراحل تزریق ژل  با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می شود .

حتی شما پس از جراحی باید تا مدتی عوارض پس از بیهوشی را تجربه کنید و درد شدیدی احساس خواهید کرد و در مقابل ژل های تزریقی با استفاده از سرنگ های بسیار کوچکی به بخش های مختلف بینی تزریق می شود و شما نگران باقی ماندن جای بخیه بر سطح بینی نخواهید بود.

عوارض تزریق ژل اصلاح فرم بینی چیست؟

پس از تزریق ژل به بخش های مختلف بینی شما شاهد عارضه خاصی نخواهید بود، زیرا این تکنیک زیبایی کاملاً غیر جراحی و عوارض آن با عمل جراحی زیبایی بینی قابل مقایسه نیست.

پس از تزریق ژل با کمی تورم نیز در محل تزریق مواجه خواهید شد.

کبودی و قرمزی در این عمل  کاملاً طبیعی است و جزء عوارض موقتی و زودگذر محسوب می‌ شود که پس از ۲ تا ۳ روز به طور کامل محقق می‌ شود.

همه مراحل تزریق به صورت بی حسی موضعی خواهد بود.  بنابراین هیچ دردی در هنگام تزریق ژل احساس نمی کنید .

 احساس سفتی یا برامدگی  بر سطح بینی در برخی افراد ممکن است تا دو هفته ادامه دار باشد در صورتی که ژل در یک بخش از بینی جمع شد باید به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک با ماساژ های ملایم ژل را به طور یکنواخت در زیر بافت بینی پخش کند، تا بافتی ساخته پیدا کند.  شدت عوارض ذکر شده به میزان مهارت و تخصص پزشک و ژل تزریق شده بستگی دارد.

هر‌ چه پزشک شما در این زمینه سابقه و تجربه بالاتری داشته باشد قطعاً میزان عوارض کاهش می یابد .

در صورت انتخاب مراکز نا معتبر و پزشکان کم تجربه و آماتور شاهد عوارضی از قبیل:

  • جمع شدن ژل در زیر پوست بینی
  • عفونت
  • نامتقارن شدن بینی
  • کبودی و تورم گسترده
  • درد شدید
  • اختلالات تنفسی
  • سر درد
  • حالت تهوع
  • احساس فشار در بینی

 مواجه خواهید شد.

اگر با هر کدام از عوارض ذکر شده مواجه شدید باید سریعاً پزشک را در جریان قرار دهید تا با راه کار های درمانی موثر مشکل شما برطرف شود .

در کلینیک زیبایی آراد واقع در اصفهان تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر عوارض احتمالی و خطرناک ارائه نشده است، زیرا متخصصین ما در این کلینیک همواره تلاش می کنند تا بهترین خدمات را با حداقل عوارض برای زیبا جویان ارائه دهند و رضایت آن ها را جلب کنند.

کاندیدای مناسب تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی چه کسانی هستند ؟

افرادی که دارای بینی طبیعی هستند و یا قبلاً عمل جراحی زیبایی بینی انجام داده اند اما به نتایج مورد دلخواه خود نرسیده‌ اند می توانند با تزریق ژل مجدد فرم بینی خود را اصلاح کنند و تغییراتی که دوست دارند در بینی خود ایجاد کنند.

به طور کلی کاندیدای تزریق ژل به بینی عبارتند از :

  • افراد بالای ۱۸ سال
  • افرادی که قصد دارند با تزریق ژل برجستگی های کوچک و ناهموار بینی خود را از بین ببرند .
  • افرادی که با گودی، فرورفتگی و نا همواری برجسته بینی خود مواجه هستند.
  • افرادی که بینی نا متقارنی دارند.
  • کسانی که بینی تخت و صاف دارند و می خواهند پل یا برجستگی بر روی بینی خود ایجاد کند.
  • کسانی که بینی با نوک افتاده دارند و به دنبال روشی مناسب برای بالا بردن نوک بینی خود هستند.
  • افرادی که قوز کوچک یا متوسط دارند.
  • افرادی که از انحراف و قوس بینی جزئی است  و  سطح بینی خود رنج می برند .
  • کسانی که از انجام عمل جراحی بینی می ترسند و به دنبال روشی سریع و بدون جراحی می گردند.
  • افرادی که می خواهند تغییرات بینی خود را در کوتاه ترین زمان مشاهده کنند.
  • افرادی که درگیر بیماری های خاص نیستند و از نظر سلامتی در شرایط مساعد قرار دارند.
  • افرادی که نسبت به ژل های تزریقی و ماده بی حسی حساسیت دارند،باید قبل از تزریق ژل به پزشک خود اطلاع دهید.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد واقع در اصفهان قبل از انجام هر کدام از خدمات زیبایی و درمانی شرایط جسمانی زیبایی رویان را بررسی می‌ کنند در این کلینیک انواع روش های لیفت بینی به صورت غیر جراحی شامل

  • پلاسما جت
  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • لیفت با نخ انجام می شود. همه خدمات در این کلینیک با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود اما با شرکت در جلسات مشاوره و گفت و گو با پزشک می‌ توانید نیاز ها و اهداف اصلی خود را در این کلینیک دنبال کنید تا به نتایج مد نظر خود برسید.

چه کسانی نمی توانند تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی را انجام دهند؟

اگر چه تکنیک زیبایی تزریق ژل به بینی روشی غیر تهاجمی است اما محدودیت هایی برای متقاضیان این فرایند وجود دارد.

بنابراین کسانی که در شرایط زیر قرار دادن کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل نخواهند بود :

  • کسانی که به سن ۱۸ سالگی نرسیده اند .
  • خانم هایی که دوران بارداری و شیردهی را پشت سر می گذارند .
  • افرادی که به بیماری های خاص، بیماری های خود ایمنی و دیابت ابتلا  دارند.
  • کسانی که در سه هفته اخیر برخی از روش های جوان سازی مانند لایه برداری و لیزر را انجام داده اند.  باید در هنگام تزریق ژل با پزشک خود مشورت کنند تا  این عمل در زمان مشخصی انجام شود.

 افرادی که نسبت به ژل های حاوی هیالورونیک اسید و بی حسی حساسیت دارند.

هزینه تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی چقدر است؟

یکی از دلایل گرایش زیبا جویان به تزریق ژل به بینی و عدم توانایی در پرداخت هزینه جراحی رینوپلاستی می باشد.

هزینه تزریق ژل نسبت به این عمل مقرون به صرفه تر خواهد بود همچنین ساختار داخلی بینی هیچ تغییر ی نمی کند و فقط فرم بینی بر اساس انتظار زیبا جویان تغییر خواهد کرد.

همه مراحل تزریق ژل به صورت سر پایی خواهد بود بنابراین شما هیچ هزینه‌ ای برای بستری شدن در بیمارستان، اتاق جراحی و مراقبت های ویژه پرداخت نخواهید کرد.

البته،  با وجود مشکلات ظاهری بینی در هر فرد هزینه ها کاملاً متفاوت خواهد بود.  بنابراین،  نمی‌ توان هزینه مشخصی را اعلام کرد.  این عوامل عبارتند از  :

  • نوع فیلر استفاده شده
  • دوز تزریق ژل
  • نوع ژل تزریق شده
  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 می باشد .

البته در جهت رفاه حال زیبا جویان تخفیفات ویژه ای در کلینیک زیبایی آراد واقع در اصفهان در نظر گرفته شده است اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات این کلینیک مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی

متخصصین قبل از این که تزریق ژل را انجام دهند ابتدا بر اساس معایب و نواقص ظاهری بینی شما نوع ژل تزریقی و  دوز تزریق را تعیین می‌ کنند.  همچنین توضیحات کاملی در مورد نحوه مراقبت ها در اختیار شما قرار خواهند داد.

  از مهم ترین مراقبت هایی که قبل و پس از تزریق باید اعمال شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • باید مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی که باعث اختلال در سیستم گردش خون می‌ شود مانند آسپرین، پروفن، انواع دارو های گیاهی،  مکمل ها و ویتامین ها را  ۱ هفته قبل از تزریق ژل  متوقف کنید. چون، ممکن است در حین جراحی سبب خونریزی و افزایش عوارض پس از تزریق شود.
  • زمانی که برای تزریق ژل به کلینیک مراجعه می‌ کنید باید از آرایش کردن خود داری کنید همچنین از محصولات مراقبتی پوست استفاده نکنید .
  • اگر نسبت به ژل ها یا دارو ها حساسیت دارید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • چند روز قبل از تزریق ژل با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را هیدراته کنید.
  • از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید زیرا ، ممکن است تورم و کبودی پس از تزریق را افزایش دهد.

مراقبت های پس از تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی :

  • توصیه می شود تا یک هفته پس از تزریق ژل انجام فعالیت های ورزشی خود را متوقف کنید، زیرا با انجام این فعالیت ها شدت جریان خون رسانی افزایش یافته و احتمال قرمزی و کبودی پوست را افزایش می دهد.
  • تا بهبودی کامل پس از تزریق ژل از رفتن به مکان های گرم مانند حمام داغ، سونا،  جکوزی و … خودداری کنید.
  • میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید. مخصوصاً آناناس دارای مواد مفیدی مانند آرنیکا و بروملین می باشد و در سرعت بهبودی به شما کمک خواهد کرد.
  • توصیه می شود تا ۶ ساعت پس از تزریق ژل با استفاده از کمپرس سرد کبودی و تورم ناحیه تزریق را کاهش دهید.
  • متخصصین برای پیشگیری از عفونت در ناحیه بینی تا ۷۲ ساعت کپسول های سفالکسین را تجویز می کنند این دارو باید سر وقت و با دوز معین مصرف شود.
  • تا سه روز از محصولات آرایشی استفاده نکنید و در معرض نور خورشید قرار نگیرید . هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از دستکاری کردن فشار دادن و خاراندن بینی  خودداری کنید .
  • هنگام استراحت تا چند روز زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم پس از تزریق ژل را به حداقل برسانید.

اثرات و نتایج :

به طور کلی تزریق ژل به صورت دائمی و موقتی انجام می شود.

ژل های موقتی ماندگاری چندانی ندارند به همین دلیل طرفداران بسیار کمی دارد، زیرا پس از ۳ تا ۴ ماه اثرات آن از بین می رود.

ژل های دائمی،  به ژل های حاوی هیالورونیک اسید معروف هستند که امروزه شرکت های مختلفی در سر تا سر جهان به تولید این ژل می پردازند.

معمولاً ترکیبات ژل های حاوی هیالورونیک اسید یکسان است اما میزان ماندگاری و غلظت آن ها متفاوت خواهد بود که معمولاً در حدود ۹ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند.

حتی در صورت مراقبت درست و استفاده از برند های مرغوب ماندگاری آن ها تا دو سال ادامه دار خواهد بود.

تاثیرات اولیه تزریق ژل پس از تزریق بلافاصله قابل مشاهده می باشد اما نتایج قطعی به مرور زمان و در فاصله زمانی ۷ تا ۱۰ روز به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

در این فاصله زمانی ژل  تزریق شده با بافت بینی یکی شده در نتیجه نتایج حاصل شده طبیعی و زیبا به نظر می رسد.  شما می توانید با انتخاب پزشک  ماهر و مراجعه به کلینیک های معتبر انواع مشکلات ظاهری بینی خود مانند انحراف،  قوس،  فرو رفتگی ها ، شیار ها و پهنی پره های بینی را مورد درمان قرار دهید.

اگر قصد دارید که میزان ماندگاری ژل تزریق شده را افزایش دهید بهتر است برای تمدید مجدد اقدام کنید، زیرا ژل های دارای هیالورونیک اسید به تدریج در پوست تجزیه می شوند و اثرات آن از بین خواهد رفت.

اگر چه مدت ماندگاری ژل تزریق شده به برند ژل،  دوز تزریق،  مهارت پزشک،  متابولیسم بدن و بافت پوست هر فرد بستگی دارد.

در کلینیک زیبایی آراد واقع در اصفهان تزریق ژل با برند و مارک های معتبر و شناخته شده انجام می‌ شود و زیبا جویان می‌ توانند بهترین نتایج ممکن را در این زمینه حاصل کنند.

دوره نقاهت پس از تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی چقدر است ؟

تزریق ژل جزء روش های کاملاً سر پایی و غیر جراحی است، بنابراین اگر شما به دنبال روشی ساده و بدون جراحی هستید قطعاً تزریق ژل گزینه مناسبی خواهد بود.

در این روش شما شاهد هیچ کدام از عوارض پس از جراحی نخواهید بود و نگرانی های شما به طور کامل رفع می شود.

پس از تزریق ژل، شما نیاز به استراحت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت نخواهید داشت.

در این روش هیچ برش و بخیه ای  بر سطح بینی ایجاد نمی‌ شود بلکه ژل توسط سرنگ های ظریفی در بخش های مشخص بینی تزریق خواهد شد و بدون ترس،  احساس درد و نگرانی می توانید نتایجی عالی حاصل کنید.

متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب  و ماندگار کردن اثرات تزریق ژل اعمال برخی از مراقبت ها را در دوره بهبودی توصیه می کنند.

بهتر است تا چند روز پس از تزریق ژل از رفتن به مکان های گرم مانند حمام داغ،  سونا و خودداری کنید.

آرایش کردن پس از تزریق ژل باعث بروز حساسیت خواهد شد پس بهتر است تا سه روز از محصولات آرایشی استفاده نکنید .

کمپرس سرد در کاهش تورم و کبودی ناحیه بینی بسیار موثر خواهد بود.

تعداد جلسات تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی چقدر است ؟

حضور شما در جلسه مشاوره قبل از تزریق ژل نقش مهمی در کسب نتایج مطلوب ایفا می کند زیرا،  در این جلسه همه مشکلات ظاهری بینی شما مورد بررسی قرار می گیرد و پزشک در صورت مساعد بودن شرایط تزریق ژل را انجام خواهد داد.

تزریق ژل در یک جلسه و در مدت نیم ساعت انجام می شود، بنابراین شما مانند عمل جراحی لازم نیست ساعت ها در اتاق عمل بمانید و مراقبت های سخت و دشوار آن را پشت سر بگذارید.

این تکنیک زیبایی زیاد به زمان خاصی نیاز ندارد و شما را به فرم دلخواه بینی  می رساند.

تزریق ژل نتایج دائمی به همراه ندارد و شما پس از پایان دوره ماندگاری باید برای تزریق مجدد اقدام کنید.

از نظر متخصصین بهتر است تا زمانی که ۲۰ درصد از نتایج تزریق ژل باقی مانده برای تمدید مجدد اقدام کنید تا بتوانید اثرات تزریق را افزایش دهید.

همچنین با این عمل بدن واکنش کمتری نسبت به ژل‌ تزریق شده نشان می دهد.

متخصصین ما در کلینیک آراد واقع در اصفهان تزریق ژل را با بهترین برند ها و مارک ها انجام می‌ دهند این فرایند زیبایی برای جوان سازی پوست،  فرم دهی به لب ها،  برجسته سازی گونه ها ، زاویه سازی صورت و  …. کاربرد دارد و قطعاً چهره ای زیبا و جوان به شما هدیه می دهد.

اصلاح فرم بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-اصلاح فرم بینی

« سوالات رایج تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی بدون جراحی »

1-آیا مشاوره با پزشک قبل از تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی ضروری است ؟

بله،  قبل از این که تزریق ژل برای شما انجام شود پزشک باید همه معایب و نواقص بینی شما را بررسی کند همچنین در هنگام معاینه محل   و میزان دوز تزریق ژل مشخص خواهد شد .

پزشک در جلسه مشاوره نیز در مورد مراقبت ها و عوارض احتمالی این تکنیک زیبایی اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد.

2-آیا ممکن است پس از تزریق، ژل گلوله گلوله شود ؟

خیر،  در صورت انتخاب ژل های استاندارد و با کیفیت و مورد تایید سازمان غذا و دارو شما شاهد چنین عارضه ای نخواهید بود.

ممکن است در برخی از مراکز غیر درمانی از ژل های تقلبی و غیر قانونی استفاده کنند که توصیه می شود به هیچ وجه به این مراکز مراجعه نکنید و سلامتی خود را به خطر نیاندازید.

3-مدت تاثیر گذاری تزریق ژل چقدر است ؟

میزان ماندگاری در این تکنیک زیبایی در انواع ژل ها متفاوت خواهد بود که در حدود شش ماه تا دو سال تاثیرگذار هستند.

ژل های حاوی هیالورونیک اسید در حدود ۹ تا ۱۸ ماه دوام دارند که البته ممکن است در برخی افراد تا دو ساله نیز دوام داشته باشد.

4-نتایج قطعی پس از تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی چه زمانی است ؟

پس از تزریق ژل بلافاصله می‌ توانید تاثیرات اولیه این فرایند زیبایی را مشاهده کنید.  اما نتایج قطعی پس از ۷ تا ۱۰  روز پس از،  از بین رفتن کامل عوارض مشاهده می شود.

5-ژل های استاندارد برای فرم دهی به بینی کدامند ؟

ژل  های مرغوبی که در ایران دارای نمایندگی های مجاز و معتبر هستند عبارتند از :

  • ژل ژوویدرم ساخت شرکت آلرگان آمریکا
  • ژل آلیاکسین تولید کشور ایتالیا
  • ژل استایلج ساخت کشور فرانسه
  • ژل تئوسیال ساخت کشور سوئیس

 می باشد.

آیا ممکن است پس از تزریق ژل از نتایج آن ناراضی باشم ؟

یکی از دلایل حضور شما در جلسه مشاوره مشاهده نمونه کار های پزشک و آشنایی با نتایج درمان خواهد بود.

بنابراین شما در این جلسه می توانید با پزشک در مورد انتظارات و اهداف خود گفت و گو کنید و نتایجی حاصل کنید که مد نظرتان باشد.

خوشبختانه تزریق ژل جزء روش های موقتی است و پس از چند ماه تاثیرات آن از بین می‌ رود،  بنابراین شما نباید نگران نتایج پس از تزریق باشید.

حتی الامکان استخراج ژل  تزریق شده با استفاده از آنزیم های مخصوص به نام هیالورونید  وجود دارد و می توانید در کوتاه ترین زمان ژل تزریق شده را تجزیه کنید.

6-آیا می توان به طور همزمان تزریق ژل و بوتاکس را انجام داد ؟

بله، تزریق بوتاکس یکی از روش های موثر بدون جراحی برای از بین بردن چین های سطح بینی خواهد بود و می تواند حتی ماندگاری این فرایند را افزایش دهد.

7-علاوه بر از تزریق ژل به بینی این تکنیک زیبایی را برای چه بخش هایی از بدن خود می توان استفاده کرد ؟

 تزریق ژل یکی از روش های بدون جراحی بینی در اصفهان، پر طرفدار برای جوان سازی  و فرم دهی به بخش های مختلف صورت و بدن می باشد.

ژل ها را می توان به گونه ها،  چانه،  اطراف چشم، لب ها،  چروک های پیشانی و شقیقه ها ، سینه ، باسن و حتی اندام تناسلی  تزریق کرد.

8-آیا در هنگام تزریق ژل احساس درد خواهم داشت ؟

شاید به دلیل تزریقی بودن این روش  شما احساس ترس و نگرانی داشته باشید.

در صورتی که ژل هایی که برای فرم دهی بینی مورد استفاده قرار می گیرند حاوی لیدوکائین است.

همچنین پزشک در حین تزریق از بی حسی موضعی استفاده می‌ کند،بنابراین شما هیچ دردی در حین تزریق ژل احساس نخواهید کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

لیفت بینی با نخ در خانه

فرق فیلر بینی و لیفت بینی

لیفت بینی با طب سوزنی

نتیجه گیری :

در حال حاضر تزریق ژل یکی از روش های پر طرفدار و پر کاربرد و برای اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی در اصفهان است.

همچنین در زمینه زیبایی و جوان سازی به حساب می آید و روز به روز طرفداران آن افزایش می یابد، زیرا، در این روش نیاز به عمل های جراحی سخت نمی باشد و تزریق با استفاده از سرنگ های بسیار ظریفی در ناحیه مورد نظر انجام می شود.

با تزریق ژل می توان انواع مشکلات و عیب های ظاهری چهره مخصوصاً بینی را برطرف کرد.

این تکنیک زیبایی راهکاری موثر برای محو کردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در اطراف چشم،  گونه ها،  پیشانی و …  خواهد بود و می تواند فرمی زیبا و جوان به چهره شما ببخشد.

البته،  دستیابی به نتایج مطلوب به مهارت و تخصص پزشک انتخابی شما بستگی دارد در غیر این صورت شما علاوه بر این که نمی توانید  زیبایی خود را باز گردانید ممکن است با عوارض نا خوشایند ی مواجه شوید.

تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی می‌ تواند فرم بینی را به شکل دلخواه تغییر دهد و انواع فرو رفتگی ها و برآمدگی های سطح بینی از بین می رود .

این عمل در کنار زیبا سازی فرم بینی تناسب خاصی بین اجزاء صورت ایجاد می کند .

با تمام مزایای ذکر شده متاسفانه تزریق ژل نمی تواند مشکلات اساسی بینی را از بین ببرد و بهتر است که با انتخاب یک متخصص جراح با تجربه عمل جراحی بینی را انجام دهید.

مدت ماندگاری تزریق ژل به بینی موقتی است و نهایتاً دو سال ماندگار است و پس از پایان این دوره باید برای تمدید مجدد اقدام شود.

در کلینیک زیبایی آراد واقع در اصفهان انواع روش های فرم دهی بینی به صورت غیر جراحی با  روش‌ ها و متد های به روز مانند:

  • تزریق بوتاکس
  • تزریق چربی
  • تزریق ژل
  • پلاسما جت
  • لیفت با نخ

 انجام می شود .

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این راه کار های زیبایی به مقالات دیگر در سایت کلینیک زیبایی آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید.

همچنین می توانید با کارشناسان و مشاوران ما مشورت کنید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

نماشا:https://www.namasha.com/v/wGwgcOOE

آپارات:https://aparat.com/v/Th2Kd

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.