زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

۵ خاصیت مهم مکمل روی( زینک ) که معمولاً نمی دانید؟

۵ خاصیت مهم مکمل روی( زینک ) که معمولاً نمی دانید؟

۵ خاصیت مهم مکمل روی( زینک ) که معمولاً نمی دانید؟

روی یا زینک یکی از مهم ترین ریز مغذی های ضروری مورد نیاز بدن می باشد که برای داشتن بدن تندرست و سالم مصرف روزانه آن ها توصیه می‌ شود.  منظور ما از مورد اهمیت بودن این مکمل این است که باید شما از طریق مصرف مکمل روی  و مواد غذایی که حاوی زینک است این ماده را در بدن تامین کنید و بدن خود توانایی تولید و یا ذخیره روی را ندارد.

یکی از مهم ترین مواد مورد نیاز سلامتی و  تقویت سیستم ایمنی بدن انسان مصرف روزانه مکمل ها و مواد غذایی حاوی زینک می باشد و بر اساس تحقیقات و نتایج گزارش شده این مکمل باعث زیبایی پوست،  کنترل قند خون،  سلامتی بینایی و کارکرد قلب و عروق می باشد. ۳۰۰ آنزیم مورد نیاز و ضروری بدن با کمک روی برای چرخه و متابولیسم بدن تامین می ‌شود و همچنین در هضم غذا  اهمیت زیادی دارد و به طور کلی همه اعضای بدن را تحت تأثیر قرار خواهد داد و وظیفه تولید پروتئین سنتزی ان و رشد نمو بدن اهمیت زیادی دارد.

همچنین این مکمل باعث تقویت حس چشایی و بویایی انسان ها  می ‌شود و با کمبود این مواد مغذی ما توانایی خود را در این حواس از دست خواهیم داد . پس،  مصرف مکمل روی سلامتی بدن ما را تضمین خواهد کرد این مکمل مورد نیاز بدن را می توانید از داروخانه های معتبر در سر تا سر کشور تهیه کنید که به شکل های مختلفی تولید شده است و معمولاً متخصصان برای بهبودی اکثر بیماری های مصرف این مکمل را تجویز خواهند کرد.  در طی این نوشتار ما قصد داریم این مکمل مهم و ضروری بدن را مورد بررسی قرار دهیم و شما را با مزایای بی نظیر آن،  عوارض پس از مصرف،  نحوه مصرف و تاثیرات آن ها بر بدن توضیحاتی ارائه دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

انواع مکمل روی

شما می توانید با مراجعه به داروخانه های معتبر در مورد انواع مکمل های روی اطلاعاتی کامل کسب کنید.  مکمل ها به شکل های متنوعی در بازار ارائه می ‌شود که ما در ادامه مطلب در مورد انواع آن ها گفت و گو خواهیم کرد و از ویژگی ‌ها و تاثیرات هرکدام اطلاعاتی کسب خواهید کرد.

▪گلوکونات روی Zinc gluonate

معروف ترین مکمل های روی گلوکونات روی می باشد که این ماده در اکثر دارو هایی که برای سرماخوردگی تجویز می شود همچنین در قرص های مکیدنی و اسپری های بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

▪ استات روی Zinc acetate

این نوع مکمل نیز همانند گلوکونات روی از  دارو های سرماخوردگی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و با کم کردن علائم بیماری سرماخوردگی سرعت بهبودی را افزایش می دهد.

▪ سولفات روی Zinc sulfate

متخصصین معمولاً برای درمان انواع آکنه های پوستی سولفات ‌روی را تجویز می کنند.

▪ پیکولینات روی Zinc  polite

بر اساس گزارشات و نتایجی که از مصرف پیکولینات روی حاصل شده متوجه شدند که تاثیرات و جذب این مکمل در بدن نسبت به مکمل های دیگر روی بیشتر است.

▪اورتات روی Zinc Orotate

معروف ترین نوع مکمل های روی اورتات  روی می باشد که پس از مصرف به اسید اوروتیک متصل خواهد شد.

▪ سیترات روی Zinc Citrate

سیترات روی نیز مانند گلیکونات  روی در بدن به خوبی جذب خواهد شد و البته طعم بهتری دارد و میزان تلخی آن کمتر است.

مکمل روی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – مکمل روی

مزایا و فواید مصرف مکمل روی چیست؟

یکی از مواد ضروری و مورد نیاز بدن انسان ها مکمل های حاوی روی می باشد که سلامتی بدن را تضمین کرده و برای تداوم زندگی مورد استفاده قرار می گیرد این مکمل بی نظیر فواید زیادی دارد که شامل موارد زیر می باشد.

این مکمل در همه داروخانه های سر تا سر کشور وجود دارد و شما می توانید بدون نسخه آن را تهیه کنید .

مصرف دوز معین روی سبب تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد.

مکمل های روی باعث کاهش التهابات بدن می‌ شود و طبق گزارشات و تحقیقات به دست آمده مصرف این مکمل در نوع قرص های مکیدنی ۸۰ تا ۹۲ درصد  روی مورد نیاز بدن را تامین خواهد کرد و می تواند تا ۳۳ درصد پس از سرماخوردگی علائم آن را کاهش دهد.

مکمل های روی را می توان به عنوان نوعی آنتی اکسیدان معرفی کرد. این مکمل ها با از بین بردن و مبارزه با التهابات بدن از بروز اکثر بیماری های خطرناک و مزمن بدن از  قبیل انواع سرطان ها،  دیابت ها،  بیماری های قلبی و پیشگیری می کند .‌

طبق آزمایش ‌ها یی که بر ۵۰ نفر از افراد مسن انجام گرفته است به این نتیجه رسیدند که با مصرف روزانه ۴۵ میلی گرم گلوکونات روی می توان نشانه‌ های برخی از بیماری ها را از بین برد.

کسانی که به اندازه کافی این مکمل را استفاده می ‌کنند درگیر بیماری های مزمن مانند عفونت ها نخواهند شد.

مصرف این مکمل ها در جهت کنترل قند خون و ترشح انسولین در بدن اهمیت زیادی دارد . یکی از هورمون های مهم و ضروری بدن انسولین است که حامل انتقال قند به داخل سلول های بدن می باشد بر اساس نتایج و گزارشات به دست آمده با مصرف به اندازه روی میزان حساسیت بدن نسبت به تولید زیاد انسولین افزایش یافته و در نتیجه مقاومت بدن در برابر این هورمون کاهش می یابد و انسولین مورد نیاز بدن به طور طبیعی تامین خواهد شد.

یکی از فواید مهم دیگر مصرف مکمل‌ های روی سلامتی و زیبایی پوست می باشد و در برخی مواقع برای برخی از آسیب ‌های پوستی از قبیل آکنه و جوش ها مورد استفاده قرار می گیرد.  با مصرف روزانه سولفات روی می توانید برای درمان آکنه های شدید اقدام کنید که بر اساس گزارشات و آزمایش های حاصل شده که بر روی ۳۳۹ نفر انجام شده با مصرف روزانه ۳۰ میلی گرم روی آکنه های ناشی از التهابات پوستی مورد درمان قرار گرفته است.  با مصرف روی می توان به حداقل میزان عوارض و هزینه مقرون به صرفه به بهترین نتایج دست یافت و جزء روش های موثر زیبایی معرفی می ‌شود.

یکی از بیماری ها یی که سر تا سر جهان میزان مرگ و میر را افزایش می دهد بیماری های قلبی و عروقی می باشد که تقریباً ۳۳ درصد از مرگ و میر ها به این بیماری مربوط می شود و باعث  نگرانی ‌های همه افرادی است  که به این بیماری مبتلا هستند . بر اساس تحقیقات به دست آمده با مصرف روزانه مکمل های روی می ‌توان علائم و نشانه های خطرناک این بیماری را کاهش داد و این بیماری را به خوبی کنترل کرد.  با مصرف مکمل روی میزان تولید تری گلیسیرید ها و کلسترول های مضر خون کاهش می یابد.

با استفاده از مکمل های روی می توانید میزان کلسترول های بد،  کلسترول های تام و تری گلیسیرید ها را در بدن کاهش دهید و از بروز بیماری های قلبی و عروقی پیشگیری کنید.

بر اساس  گزارشات حاصل شده محققان به این نتیجه رسیدند که با مصرف روی می توانید فشار خون سیستولیک بدن را به شکل مطلوبی کنترل کنید.  البته تاکنون تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام نشده و باید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر تحقیقات را به طور گسترده تر انجام دهند.

طبق گزارشات اعلام شده از پژوهش های محققان به این نتیجه دست یافتند که با کاهش سطح روی در بدن شاهد بیماری های مربوط به عروق کرونری قلب خواهید بود که البته این نتایج به طور قطعی اعلام نشده است .

دژانراسیون ماکولا ی یکی از بیماری‌ های چشمی رایج در سر تا سر جهان است  که اگر مورد درمان و کنترل قرار نگیرد به نا بینایی افراد منجر خواهد شد.  با مصرف مکمل روی می توانید از بروز و پیشروی این بیماری پیشگیری کرد و جزء درمان های موثر برای افزایش سطح بینایی و درمان نا بینایی محسوب می شود. بر اساس معاینات و آزمایش هایی که بر روی ۷۲ نفر انجام شده است با مصرف روزانه ۵۰ میلی گرم سولفات روی در دوره های سه ماهه می ‌توان سطح این بیماری را کنترل کرد.  با مصرف این مکمل ها می توانید از ابتلا شدن به بیماری دژنراسیون ماکولا پیشگیری کرد البته باید به این نکته توجه کنید که با مصرف روی نمی ‌توان در جهت بهبود بینایی اقدام کرد و باید در کنار درمان های موثر و تاثیر گذار مصرف این مکمل انجام شود و گزینه های درمانی را به خوبی اعمال کنید.

عوارض جانبی مکمل روی چیست؟

مصرف مکمل‌ های روی برای داشتن بدنی سالم حائز اهمیت و ضروری می باشد اما باید در مصرف این مکمل دقت زیادی داشته باشید و بر اساس نیاز بدن این مکمل مصرف شود.  در غیر این صورت سلامتی بدن به خطر می افتد و شاهد تاثیرات منفی این دارو خواهید بود. برخی افراد پس از مصرف مکمل های روی دچار عوارضی مانند اسهال ، استفراغ،  معده درد و حالت تهوع خواهند شد.  اگر این مکمل به طور روزانه بیشتر از ۴۰ میلی گرم مصرف شود عوارضی مانند علائم آنفولانزا از قبیل سرفه، خستگی، سر درد و … مشاهده خواهند کرد با مصرف بیش از حد مکمل های روی جذب ماده مغذی مس کاهش می یابد همه ما می ‌دانیم که مس نیز یکی از ریز مغذی ‌های مهم و ضروری مورد نیاز بدن است و با کمبود این ماده شاهد ایجاد مشکلات زیادی در بدن خواهید بود. با مصرف روی به طور همزمان با آنتی بیوتیک ها تاثیرات آنتی بیوتیک کاهش می یابد پس اگر در دوره ای برای از بین بردن بیماری از آنتی بیوتیک مصرف می کنید باید مصرف روی را به صورت آگاهانه و با فاصله معین استفاده کنید.

برای پیشگیری از عوارض جانبی مصرف مکمل های روی باید این مکمل را برحسب دوز معین و مشخص شده مصرف کنید .اگر می ‌خواهید این مکمل را با دوز بالا مصرف کنید باید حتما با پزشک مشورت کنید.  معمولاً دوز بالای ۴۰ میلی گرم عوارض زیادی به همراه خواهد داشت.

اگر در دوره مصرف این دارو با عوارضی شدیدی مواجه شدید باید با پزشک خود مشورت داشته باشید.  متخصصین در این شرایط میزان دوز مصرف روی را کاهش می دهند.

مصرف مکمل روی برای چه کسانی توصیه می شود؟

روی یکی از مواد مغذی و ضروری مورد نیاز بدن برای همه افراد است که برخی از گروه ها باید به مقدار بیشتری این مکمل را مصرف کنند و مصرف آن را جدی بگیرند این افراد مبتلایان به بیماری های روده و کرونی می باشند .

متخصصین برای کسانی که به تازگی در دستگاه گوارش خود عمل جراحی انجام داده‌ اند مصرف روی را در برنامه دارویی آن ها قرار می دهند  چون این افراد معمولاً با کمبود روی مواجه خواهند شد.

افرادی که گیاه خوار هستند و مصرف منابع حیوانی را کنار گذاشته اند باید حتماً از مکمل روی استفاده می کنند چون روی در منابع حیوانی بیشتر وجود دارد و در منابع گیاهی میزان روی کمتر است  و میزان جذب آن در بدن نسبت به منابع حیوانی کمتر خواهد بود.

مبتلایان به بیماری ‌های کم خونی و داسی شکل نیز با کمبود روی مواجه خواهند بود که حتماً باید به طور روزانه این مکمل ها را استفاده کنند.

همه کودکانی که پس از شش ماهگی به غیر از شیر مادر منابع غذایی دیگر را استفاده نمی کنند و باید حتماً مکمل های روی برای آن ها مورد استفاده قرار گیرد تا از کمبود روی در بدن آن ها پیشگیری شود این مکمل در رشد و نمو کودکان نقش مهمی ایفا می کند.

با مصرف مشروبات الکلی میزان روی در بدن کاهش می یابد و یکی از دلایل کاهش این مواد مغذی در بدن خواهد شد همچنین میزان جذب روی  را در بدن می کاهد.

مکمل روی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – مکمل روی

درمان آکنه با مکمل روی

یکی از کاربرد های موثر و قابل توجه مصرف مکمل های روی مبارزه با سلول هایی که به بدن آسیب می زند و سیستم ایمنی بدن را ضعیف تر می کند.  بنابراین با مصرف مکمل های روی می توانید به تقویت سیستم ایمنی بدن بپردازید و با برخی از بیماری ها مبارزه کنید  همچنین مصرف این مکمل باعث سلامتی و زیبایی پوست خواهد شد.  یکی از عارضه ها و آسیب های پوستی که سطح پوست را نا هموار و نا خوشایند می کند حضور آکنه ها و جوش های پوستی می باشد که باعث از دست رفتن زیبایی و شادابی پوست خواهد شد.  در ادامه این مطلب می خواهیم به چگونگی درمان آکنه های پوستی با مصرف مکمل های روی بپردازیم.

متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان برای داشتن پوستی سالم و زیبا روش ‌های درمانی موثری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند  تا شما با حداقل هزینه ها بتوانید پوستی زیبا و جوان داشته باشید.

مراحل مصرف مکمل روی برای درمان آکنه های پوستی

برخی افراد همیشه با جوش ها و آکنه های پوستی مواجه هستند و سطح پوست شان دائماً نا هموار است و التهابات پوستی آن ها را آزار می دهد. در این شرایط متخصصین زیبایی مصرف مکمل های حاوی روی را  توصیه می کنند.  میزان مصرف این مکمل ها بر حسب میزان و شدت آکنه ها و جوش های پوستی تجویز خواهد شد.  شما باید در کنار مصرف مکمل ها رژیم غذایی مناسبی را به کار بگیرید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

متخصصین همچنین در برخی مواقع پماد های حاوی زینک را در جهت درمان آکنه تجویز می کنند. با استفاده از این پماد ها می‌ توان سطح پوست را از انواع آلودگی ها پاک سازی کرد و میزان چربی پوست و فعالیت غدد تولید کننده سبوم کاهش می یابد . این دارو باید در دوره ‌های سه ماه مصرف شود و متخصصین بر اساس دوره درمان،  دوز مصرف آن را مشخص می کنند. اگر پس از مدتی مصرف مکمل های روی تاثیر چندانی نداشت متخصصین دوز مصرف روی را افزایش خواهند داد و رژیم غذایی مناسبی را باید در نظر بگیرید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین با تجربه و حرفه ای ما روش های درمانی و زیبایی موثری را برای درمان انواع آسیب های پوستی مانند باز شدن منافذ پوست،  تیرگی پوست،  ایجاد لکه ها و ترک های پوستی و موارد دیگر را ارائه خواهند داد . متخصصین با تجربه  ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان روش های درمانی را بر حسب شرایط جسمانی میزان آسیب های پوستی و نوع پوست شما انتخاب خواهد کرد تا شما عزیزان به بهترین نتایج ممکن دست یابید.

مکمل روی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – مکمل روی

هزینه مصرف مکمل روی چقدر است؟

گلوکونات روی جزء مکمل هایی است که قیمت آن ها نسبت به مکمل‌ های دیگر مناسب تر است و جزء معروف ترین مکمل های روی معرفی می شود و شما می توانید با پرداخت هزینه های کم ، روی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید.  اگر می توانید هزینه بیشتری برای مکمل ها پرداخت کنید پیشنهاد می شود که به مصرف پیکولینات روی بپردازید. زیرا تاثیرات و جذب این مکمل در بدن نسبت به دیگر مکمل های دیگر  بیشتر است و شما می توانید نتایج بهتری حاصل کنید.

برای تهیه این مکمل ها باید به داروخانه های معتبر مراجعه کنید و این دارو به صورت قرص،  کپسول و قرص های مکیدنی در بازار ارائه می‌ شود و شما برحسب شرایط خود این مکمل را مصرف خواهید کرد.  با مصرف بیش از حد اسپری های حاوی زینک ممکن است حس چشایی و بویایی شما  کاهش یابد  پس باید مصرف این اسپری ها را با دقت و آگاهی بیشتر انجام دهید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین حرفه ای و با تجربه ما بهترین روش های درمانی و زیبایی پوست و مو را در اختیار زیبا جویان عزیز قرار می دهید . متخصصین در این کلینیک در کنار مصرف مکمل های تجویز شده روش های درمانی موثر برای از بین بردن آکنه ها و جوش های پوستی را در نظر می گیرند.  اگر تصمیم دارید اطلاعات بیشتری در مورد انواع روش های زیبایی پوست در کلینیک زیبایی آراد اصفهان حاصل کنید پیشنهاد می کنیم با مشاوران و کارشناسان با تجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان دلسوز ما اطلاعات کافی در این زمینه در اختیار شما قرار دهند تا شما عزیزان بتوانید به بهترین نتایج برای داشتن پوستی زیبا و سالم دست یابید.

مراقبت های قبل از مصرف مکمل روی برای درمان آکنه

  • در صورت بروز آکنه های پوستی بر سطح پوست باید حتماً به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید و مصرف مکمل ها باید تحت نظر پزشک انجام شود.
  •  متخصصین در برخی شرایط مصرف مکمل ها را همزمان با مولتی ویتامین ها مناسب می دانند و با ترکیب آن ها می‌ توانید به نتایج بهتری دست یابید.
  •  قبل از اقدام به مصرف هر دارویی باید بروشور تهیه شده که اطلاعات مربوط به  ترکیبات و چگونگی مصرف دارو می باشد را به خوبی مطالعه کنید و حتماً میزان مصرف دارو بر حسب تجویز پزشک انجام شود.
  • شما باید در هنگام حضور در جلسات مشاوره پزشک را در جریان بیماری های خود و همچنین دارو هایی که مصرف می کنید قرار دهید.  زیرا ممکن است مصرف مکمل های روی تاثیرات دارو را کاهش دهد و یا دچار تداخل دارویی شوید و عوارض خطرناکی برای شما به همراه داشته باشد.
  • از مصرف کردن چند دارو که حاوی زینک می باشد به طور همزمان خودداری کنید. چون با افزایش میزان سطح روی در بدن شاهد بروز عوارض خطرناکی خواهید بود.

مراقبت های پس از درمان آکنه با مکمل روی

  • در هنگام مصرف این مکمل به دوز مصرف آن ها دقت کنید و از مصرف خود سرانه این دارو و همچنین افزایش دوز خودداری کنید.
  •  اگر پس از مصرف این مکمل ها با عوارض جانبی و یا حساسیت مواجه شدید باید به پزشک خود اطلاع دهید.
  •  مکمل های تجویز شده را با دوز معین و زمان مشخصی مصرف کنید.
  •  اگر پس از مصرف مکمل های روی دچار عوارضی از قبیل حالت تهوع،  سر درد،  اسپاسم عضلات،  اسهال استفراغ و …شدید حتماً به پزشک اطلاع دهید تا پزشک شرایط شما را مورد بررسی قرار دهد.
  •  همراه با مصرف مکمل‌ های روی رژیم غذایی مناسبی به کار گیرید تا بتوانید تاثیرات مکمل‌ ها را افزایش دهید و به نتایج رضایت‌ بخشی دست یابید.
  • از قرار دادن مکمل ها در معرض دست کودکان خودداری کنید.
  • از مصرف همزمان مکمل های روی با انتی بوتیک ها خودداری کنید زیرا روی تاثیرات آن ها را کاهش می دهد.
مکمل روی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – مکمل روی

اثرات و نتایج

شما می توانید مکمل های روی را در بازار به شکل های مختلفی تهیه کنید متخصصین برای درمان جوش ها و آکنه های پوستی مصرف  زینک سولفات را تجویز می کنند که البته دوز مصرف آن ها بر حسب میزان و شدت آکنه ها و جوش ها مشخص خواهد شد.  متخصصین قبل از تجویز مکمل روی به بررسی مواردی مانند نوع جوش ها و آکنه ها ، علت ایجاد آن ها،  شدت جوش و آکنه و رژیم غذایی شما توجه خواهند کرد و این دارو ها در دوره های سه ماهه باید مصرف شود تا شما بتوانید شاهد تاثیرات آن باشید .

وقتی دارو ها را مصرف می کنید کم کم شاهد درمان و از بین رفتن آکنه های پوستی خواهید بود اگر پس از مصرف تغییری در پوست خود متوجه نشدید باید پزشک را مجدداً در جریان قرار دهید تا با افزایش دوز مصرف و راهکار های درمانی دیگر بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان روش های مختلفی برای درمان انواع آسیب های پوستی برای شما ارائه خواهند داد تا شما در کوتاه ترین زمان بتوانید پوستی یکدست،  هموار و زیبا داشته باشید.

البته مصرف مکمل های دارویی برای درمان و پیشگیری از بیماری های زیادی از قبیل بیماری های قلبی و عروقی ، پیشگیری از دژانراسیون ماکولا،  تنظیم فشار خون،  از بین بردن التهابات پوستی،  مبارزه با سلول های مضر بدن از بین بردن چربی های مضر و تقویت قلب و عروق و موارد دیگر موثر می باشد و جزء نیاز های ضروری بدن ما می باشد.

دوره نقاهت پس از درمان آکنه با مکمل بروی چقدر است؟

مصرف مکمل های روی یکی از بی خطر ترین روش های درمان آکنه های پوستی می باشد اگرچه این مکمل جزء مواد مغذی ضروری مورد نیاز بدن می باشد و با کمبود آن شما شاهد  علائم و بیماری های خطرناکی خواهید بود.  پس از مصرف مکمل ها شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به انواع فعالیت های خود را ادامه دهید و در دوره درمان باید میزان مصرف دوز این دارو را بر حسب تجویز پزشک به کار بگیرید.

متخصصین زیبایی مصرف این مکمل را برای برخی از بیماری های پوستی مانند آکنه ها ، جوش ها و درمان اگزما ، از بین بردن لکه های پوستی،  ملاسما،  درماتیت و….. تجویز خواهند کرد. بر اساس نتایج حاصل شده  سولفات روی بهترین گزینه در درمان آکنه های شدید پوستی خواهد بود.  متخصصین در برخی شرایط مصرف پماد های حاوی زینک را توصیه می کنند  تا شما عزیزان بتوانید از این روند درمان  نتایج بهتری حاصل کنید.  در دوره مصرف این دارو ها در معرض نور خورشید قرار نگیرید و در مراقبت از پوست خود بیشتر دقت کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – مکمل روی

تعداد دفعات مصرف مکمل روی چقدر است؟

متخصصین مصرف مکمل های روی را بر اساس کاربرد و شرایط هر فرد تعیین خواهند کرد و دوز مصرف برای همه افراد متفاوت خواهد بود. میزان روی در انواع مکمل های حاوی روی  با یکدیگر فرق دارد مثلاً در مصرف سولفات روی ۲۳ درصد روی که برابر با ۲۲۰ میلی گرم ۵۰ گرم روی وجود دارد شما می توانید برای اطمینان کامل از میزان روی در مکمل ها بروشور تهیه شده در مورد آن را مطالعه کنید تا به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یابید و بر اساس تجویز پزشک به اندازه کافی این مکمل را دریافت کنید.

برای کسانی که در رده ‌های سنی بالا تری قرار دارند مصرف روزانه ۱۵ تا ۳۰ میلی گرم روی در نظر گرفته می شود و متخصصین دوز های بالا تر روی را برای درمان آکنه ها و عفونت های پوستی و درمان اسهال تجویز خواهند کرد . اگر به طور روزانه بیشتر از ۴۰ میلی گرم روی مصرف کنید ممکن است با عوارض زیادی مواجه شوید و باید در هنگام مصرف به دوز دارو دقت زیادی داشته باشید.  از مصرف بیش از حد این مکمل به طور خود سرانه خودداری کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%b5%d9%88/

https://clinicarad.com/%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%ab%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1/

https://clinicarad.com/%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%86%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af/

نتیجه گیری

یکی از ریز مغذی های ضروری و مورد نیاز بدن انسان ها روی می باشد که با تامین این ماده مغذی می توانید از بدنی سالم و پوستی زیبا برخوردار باشید. متخصصین مصرف ۱۵ تا ۳۰ میلی گرم روی را برای همه افراد به طور روزانه پیشنهاد می کنند زیرا با مصرف این مکمل می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و همچنین این مکمل میزان قند خون را به شکل مطلوبی تنظیم خواهد کرد.

مکمل های روی باعث سلامتی و تقویت قلب و عروق،  چشم ها،  پوست و… خواهد شد.  با مصرف بیش از حد این مکمل شما نمی توانید به نتایج بیشتری دست یابید و ممکن است با عوارض خطرناکی همراه باشد.  متخصصین به طور جدی توصیه می‌ کنند که باید مصرف روی در طول روز به اندازه مناسب تجویز شود و از مصرف بیش از ۴۰ میلی گرم روی در طول روز بپرهیزید چون ممکن است باعث اختلال در سیستم گوارشی شود . همچنین تاثیرات دارو هایی مانند آنتی بیوتیک را کاهش می‌ دهد و جذب مس در بدن که یکی از مواد مغذی ضروری بدن می ‌باشد را کاهش خواهد داد . یکی از پر کاربرد ترین مصرف این مکمل های دارویی برای درمان جوش ها و آکنه های پوستی می باشد و به عنوان بهترین و کم عارضه ترین و کم هزینه ترین روش درمانی برای داشتن پوستی صاف و هموار و عاری از آکنه های پوستی محسوب می شود.

مکمل های روی را می توانید در شکل های مختلفی از قبیل قرص های مکیدنی،  کپسول و قرص از داروخانه های معتبر در سر تا سر دنیا خریداری کنید . این مواد مغذی  می‌ توانید در مواد غذایی مانند غذا های گوشتی،  لبنیات انواع آجیل ها و منابع حیوانی دریافت کنید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین خدمات زیبایی و درمانی برای داشتن پوست و مو ها یی سالم و زیبا برای شما عزیزان ارائه خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/ub18

لینک آپارات: https://aparat.com/v/tWZdX

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/JgC51smN

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1487756367024865281?s=20&t=59DDwajGrf29P8YNYUvYsg

لینک یوتیوب: https://youtu.be/xlRLXdgtxUQ

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.