زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

۱۰ دلیل اصلی ریزش مو در جوانان و راهکارهایی برای درمان سریع

۱۰ دلیل اصلی ریزش مو در جوانان و راهکارهایی برای درمان سریع

۱۰ دلیل اصلی ریزش مو در جوانان و راهکارهایی برای درمان سریع

چه زمانی باید نگران ریزش موها باشیم؟

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که در مردان معمول تر است و معمولاً در ابتدای میانسالی آغاز می‌شود اما در بانوان نیز می‌تواند مشاهده شود ریزش مو در زنان عموماً با نازک و کم پشت شدن موها شروع می‌شود و سپس با ریختن بخشی از موهای آنها خود را نشان می‌دهد برای افرادی که پا به سن گذاشته اند و منتظر بازنشستگی هستند ریزش مو می‌تواند طبیعی باشد اما هنگامی که هنوز جوان هستند ریختن حتی یک تار مو می تواند برای آنها نگران کننده باشد و اگر جوان هستید و امروزه متوجه شده اید که ریزش مو را به دنبال دارد تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا علت‌های آن را برای شما بازگو کنیم.

۱. مشکلات هورمونی ، علتی شایع در زنان

به دلیل اینکه زنان بیشتر از مردان در معرض تغییرات هورمونی هستند تغییراتی مانند هنگام بارداری ، قاعدگی ، استفاده کردن از داروهای ضدبارداری و یائسگی . ریزش مو در آنها در مورد تغییرات هورمونی شایع‌تر است البته در بعضی این شرایط ریزش مو برای خانم ها جای نگرانی نیست به عنوان مثال اگر باردار هستید یا مدتی بعد از زایمان دچار ریزش مو هستید جای نگرانی نیست اما اگر این مشکل تا مدتی بعد از انجام زایمان نیز ادامه پیدا کرد باید برای رفع آن به پزشک مراجعه کنید.

۲. استرس اصلی‌ترین دلایل ریزش مو در جوانان

ریزش مو بر اثر استرس چه در مردان و چه در زنان در هر سنی می‌تواند به وجود آید در هر زمان و هر شرایطی که باشید اگر تحت فشار استرس قرار بگیرید موهای خود را از دست می دهید در حالت های دیگر زیاد هورمون های گوناگون در بدن شما حالت عادی خود را از دست می‌دهند و ترشح آنها زیاد می‌شود که باعث به هم ریختن تعادل بین هورمون ها می شود اگر شرایط استرس زا در شما طولانی و یا دائمی باشد موهای شما شروع به نازک شدن می‌کند و ریزش در موهای شما شروع می شود البته این مشکل معمولاً بعد از عادی شدن این شرایط نیز از بین می‌رود اما بسیاری از جوانان که مدام در معرض استرس ناشی از شغل ، شرایط خانوادگی و یا تحصیل هستند می‌تواند استرس برای آنها ادامه دار باشد.

۳. رژیم های خودسرانه ، عاملی برای کچلی زودرس

مواد غذایی که مصرف می کنید منبع اصلی تامین ویتامین و پروتئین مورد نیاز برای موها است تنها در صورتی که قصد دارید لاغر یا چاق شوید باید این کار را توسط یک پزشک متخصص آغاز کنید متخصص به شما کمک خواهد کرد که غذاهای مفید برای بدن استفاده کنید تا به اندام دلخواهی که می خواهید برسید در صورتی که مدام در حال رژیم گرفتن هستید بی‌فایده است باید خیلی زودتر از سنین میانسالی منتظر ریزش مو باشید پس بهتر است همان اندازه که فکر آب کردن چربی ها در بدن خود هستید به فکر نگه داشتن موهای سر خود نیز باشید.

۴. سیگار و قلیان ، دشمن ریه‌ها ، پوست و مو های شما

بهتر است برای تفریح ناسالم درست و نادرست را انتخاب نکنید در صورتی که تعداد زیادی مو در شانه شما گیر کرده است دور سیگار و قلیان را خط بکشید چرا که این کار به طور مداوم می‌تواند باعث شود که موهای شما از بین برود استفاده از نیکوتین خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید می تواند شما را بی‌نیاز از برس کند.

۵. ارث خانوادگی ، مشکلی بدون راه فرار

قبل از اینکه برای مشکل ریزش مو در جوانان به پزشک مراجعه کنید باید نگاهی به اطرافیان و خانواده خود بیندازید در صورتی که پدر ، برادر ، عمو یا دایی های شما دچار موهای کم پشت و یا به طور کامل کچل هستند احتمال اینکه شما نیز با این مشکل مواجه شوید زیاد است البته به این معنا نیست که در صورت وجود ژن کچلی در خانواده شما هم حتما کچل خواهید شد اما معمولاً یکی از دلایل ریزش مو در جوانان می‌تواند ارثی باشد.

۶. مراقبت نادرست از موها ، یک بلای خود خواسته

در بسیاری مواقع ریزش مو در جوانان بلایی است که خودشان به سر خودشان می آورند اگر دوست دارید حداقل به میانسالی موهای پرپشتی داشته باشید باید از موهای خود به درستی مراقبت کنید استفاده کردن از شامپوهای نامناسب و تعویض کردن مرتب شامپوها و عدم شستشوی صحیح موها ، شانه نزدن درست و مداوم موها می تواند همگی روی ریزش موها اثرگذار باشد در صورتی که به رسیدگی نکردن به موهای خود توجه نکنید خیلی زود با مشکلات بزرگتری مانند ریزش مو ، قارچ های پوستی و دیگر مشکلات مواجه خواهید شد. توجه کنید که منظور ما از مراقبت نادرست از مو ها شستشوی نامناسب آنها است در صورتی که به طور مرتب از رنگ‌های شیمیایی و یا دکلره روی مو های خود استفاده می‌کنید یا با موهای خیس می خوابید موهای خود را سشوار و اتو می کشید و موهای خود را به روش‌های محکم میبندید باید منتظر ریزش مو باشید فراموش نکنید که این مشکل تنها به وسیله خود شما حل می شود و کسی نمی تواند شما را وادار به مراقبت‌های صحیح از مو های تان بکند.

۷. مصرف داروها ، مشکلی اجتناب ناپذیر

متاسفانه بخش زیادی از داروها می‌تواند برای درمان بیماری‌ها در نظر گرفته شود که می تواند مشکل ریزش مو را نیز به همراه داشته باشد از داروهایی که می‌تواند باعث ریزش مو شود می‌توان به شیمی درمانی ، فشار ، خون مردگی و ……. اشاره کرد در چنین مواردی شما چاره‌ای دیگر به جز و کنار آمدن با این مشکل را ندارید چرا که نمی‌توان سلامت خود را صرف زیبایی کنید.

۸. بیماری ها ، یک دشمن درونی و پنهان

در بسیاری از موارد به دلیل اصلی ریزش مو در جوانان وجود یک بیماری است که خود از آن آگاه نیستند به عنوان مثال می توان تغییرات تیروئید ، کم خونی ، مشکلات در سیستم گوارش ، قارچ های پوستی و ……. را نام برد که از دلایل پنهان برای ریزش مو هستند در صورتی که موهای شما به صورت غیر عادی می ریزد و یا به طور ناگهانی دچار ریزش مو می شوید برای تست این بیماری‌ها باید به پزشک مراجعه کنید البته بیماری هایی که منجر به ریزش مو می‌شوند لزوماً پنهان نیست در بسیاری از موارد بیماری های خود ایمنی نیز مانند لوپوس بیماری‌هایی مانند دیابت ، کبد چرب و ……. نیز می‌تواند باعث ریزش مو در جوانان شود.

۹. مشکلات عصبی ، یک علت ریشه ای

در برخی موارد ممکن است یک فشار عصبی باعث شود که ریزش مو اتفاق می‌افتد این شد می‌تواند یک مشکل بسیار بزرگ مانند غم ناشی از مرگ یکی از عزیزان باشد یا استرس زیاد باشد به طور عمده مشکلات عصبی باعث ایجاد افسردگی و بی قراری در فرد می‌شود که می‌تواند ریزش مو را نیز به دنبال داشته باشد توجه کنید که ریزش مو به دلیل وجود مشکلات موقتی برطرف خواهد شد و هنگامی که مشکل به حالت عادی برگردد رشد مجدد موها را نیز دارید اما اگر دوره عصبانیت طولانی مدت باشد ممکن است دیگر موهایتان مثل روز اول نشود.

۱۰. استفاده بیش از حد از مواد حالت دهنده مو ، زیبایی موقتی ریزش دائمی

یکی از شایع‌ترین دلایل اینکه ریزش مو در جوانان به وجود می‌آید استفاده زیاد از ژل ها ، ماسک ها و روغن های مو است این مواد می‌توانند موها را حالت دهند و تقریباً می‌توانند آنها را نیز نابود کنند ترکیبات موجود در این مواد شیمیایی هستند و می‌توانند برای ساقه و ریشه مو ضرر آور باشند مشکل استفاده از این مواد هنگامی زیاد می‌شود که بدون پاک کردن آنها از روی موها به رختخواب می روید و فردا صبح دوباره مجدد از آنها استفاده می کنید در چنین مواردی باید در زمان جوانی دچار ریزش مو شوید و فاتحه موهای خود را بخوانید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

آیا راه حلی برای درمان ریزش مو در جوانان وجود دارد؟

تا اینجا با دلایل ریزش مو در جوانان آشنا شدید سوال اینجاست که راه چاره چیست؟ خوشبختانه راه‌های زیادی برای جلوگیری از ریزش موها وجود دارد در این قسمت در مورد موثرترین روش‌ها با هم صحبت می کنیم.

۱. سبک زندگی خود را تغییر دهید.

منظور ما این است که شیوه مراقبت از تعداد دفعات شستشوی موها ، نوع شامپو ، نرم کننده ها و استفاده های دیگر را تغییر دهید در صورتی که از نظر ژنتیکی هیچ مشکلی ندارید و وضعیت هورمون های شما نیز مناسب است باید روش‌های دیگری را برای مراقبت از مو را انتخاب کنید اگر هر روز موهای خود را می شویید بهتر است که از شامپو استفاده نکنید چرا که شامپو باعث خشک شدن موها میشود و ریزش آنها را می‌تواند افزایش دهد همچنین استفاده زیاد از ژل ، ماسک مو ، سشوار ، اتو مو و …… می‌تواند آسیب زیادی به موها وارد کند و باعث ریزش آنها شود.

 ۲. به رژیم غذایی سالم روی بیاورید.

بهتر است استفاده از غذاهای ناسالم را کنار بگذار استفاده مداوم از فست فود ها و خوراک هایی که ارزش غذایی پایینی دارند می‌تواند کچلی را در جوانی برای شما به همراه داشته باشد به همان اندازه که پرخوری می تواند باعث ریزش مو در جوانان شود که خوراک بد نیز می تواند مشکل ساز باشد چرا که بدن نیاز به ویتامین و پروتئین و مواد معدنی نیاز دارد و اولین جایی که کمبود این مواد می‌تواند آسیب وارد کند موها هستند چرا که از نظر بدن شما اهمیت موها بسیار کم است قسمت‌های دیگر بدن است.

۳. جنس موهایتان را بشناسید.

استفاده کردن از شامپوی سازگار با مو بسیار اهمیت دارد اگر موی خشک دارید از شامپوهای موی چرب یا معمولی استفاده می کنید ریزش مو را در جوانی تجربه می کنید علاوه بر آن بهتر از همواره از یک شامپوی مشخص است که بیشترین سازگاری را برای موهای شما دارد استفاده کنید در نظر بگیرید که شامپوی ثابت موی شما نباید نگران باشد ممکن است موی شما با یک شامپوی ارزان قیمت بیشتر کنار آید.

۴. مشکلات هورمونی و عصبی را درمان کنید.

اگر با مشکلات هورمونی و عصبی دست و پنجه نرم می کنید پیش از آنکه بخواهید موهای خود را از دست بدهید به پزشک مراجعه کنید این مشکلات تنها می‌تواند به موهای شما آسیب وارد کنند در طولانی مدت می تواند اعضای دیگر بدن را نیز دچار مشکل کند.

۵. از موقعیت های پر استرس دوری کنید.

تا می توانید از مکان‌هایی که استرس زا هستند دوری کنید اما اگر شغل شما به گونه‌ای که همواره در معرض استرس قرار دارید بهتر است که روش های کنترل استرس را می آموزید دانستن این روش ها در مدیریت فعالیت ها می تواند به شما کمک کند و موهایتان را نیز سالم نگه دارد.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

۶. از روش های درمان ریزش مو استفاده کنید.

اگر یکی از راه حل های گفته شده چاره ریزش موی شما نبود می توانید به سراغ یک پزشک متخصص پوست و مو بروید به شما کمک می کند خوشبختانه در حال حاضر روش‌های زیادی برای جلوگیری و درمان ریزش مو در جوانان وجود دارد و بسته به نوع ریزش مو و مقدار آن پزشک می‌تواند درمان دارویی و یا شیمیایی را برای تقویت موهای شما برای شما در نظر بگیرد همچنین ممکن است پزشک از روش های سنتی برای درمان استفاده کند و داروهای شیمیایی را کنار بگذارد.

۷. به یک مرکز کاشت مو سر بزنید.

اگر تاکنون نتیجه ای نگرفته اید بهتر است که از یک مرکز کاشت مو وقت بگیرید فقط باید همه جوانب را در نظر بگیرید و قبل از اینکه مبلغ لازم را برای کاشت مو تهیه کنید تا در ادامه مسیر به مشکل برخورد نکنید ، فراموش نکنید که کاشت مو با پایان جلسه تمام نمی‌شود بلکه پس از آن این شما هستید که وظیفه مراقبت از مو را بر عهده می گیرد پس از انجام عمل کاشت مو باید از دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید از شامپوهای مخصوص استفاده کنید ، استرس خود را کنترل کنید و مراقبت های گفته شده توسط متخصص کاشت مو را به دقت انجام دهید.

۸. مزوتراپی مو را امتحان کنید.

مزوتراپی مو یکی از روش‌های درمانی جدیدی است البته با پیشینه ای قدیمی که می تواند همراه با روش‌های درمانی دیگر برای درمان ریزش مو استفاده شود و می تواند تاثیرات خوب و بسزایی برای فرد به همراه داشته باشد از مزوتراپی می‌توان به عنوان درمان پشتیبان یا مکمل همزمان با سایر روش های درمانی ریزش مو نیز استفاده کرد متقاضیان مزوتراپی افرادی هستند که از دو داروی مهم ریزش موی ماینوکسیدیل و قرص فیناستراید استفاده کردند و نتایج خوبی گرفتند البته مزوتراپی به تنهایی نیز می تواند نقش موثری در جلوگیری از ریزش مو داشته باشد و کیفیت موها را بهبود ببخشد یک روش بدون درد و بدون دوره نقاهت است که تمام افراد در هر سن و سالی می توانند از آن استفاده کنند البته جوانانی که هنوز دچار ریزش زیاد مو نشده و الگوی ریزش مشخصی ندارند و نمی‌توانند به کاشت مو بپردازند می‌توانند از این روش درمانی برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش آنها استفاده کنند اگر تمایل به استفاده از مزوتراپی برای تقویت موهای خود را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و سلامت را با خود به همراه داشته باشید.

۹. با کچلی کنار آمده یا یک کلاه‌گیس بخرید

افرادی هستند که با مشکل کچلی خود کنار آمده اند توصیه ما به آن افراد این است که وقت خود را تلف نکنید و خود را به عنوان یک کچل خوشتیپ پذیرید اما اگر واقعی با کچلی و ریزش مو نمی توانید کنار بیاید بهتر است یک کلاه‌گیس بخرید و در مواقع لازم از آن استفاده کنید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

چه زمانی باید نگران ریزش موها باشیم؟

ریزش مو در تمام افراد یک امر طبیعی به شمار می‌رود و به طور کلی در طول روز را فرد از دست می دهد یعنی حجم موهای ریخته شده آنقدر نیست که شما را شگفت زده کند و جای نگرانی نباید برای شما به وجود آورد اما اگر هر بار که موهای خود را دست میکشید مو های زیادی را از دست می‌دهید موهای کم پشت و نازک پیدا شده است باید برای درمان ریزش مو اقدام کنید بهتر است پیش از آنکه ریزش به قدری زیاد شود که پوست سر شما مشخص شود به فکر چاره باشید چرا که پس از آن درمان خیلی سریع تر و طولانی مدت تر می شود.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

مزایای استفاده از مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش مو چیست؟

مزوتراپی یک روش آسان و موثر است که می‌تواند برای جلوگیری از ریزش مو در جوانان نقش مهمی داشته باشد این روش درمانی بسیار آسان ، موثر و کم هزینه است بدون درد ، ناراحتی و خونریزی انجام می شود نیاز به بیهوشی و بستری ندارد و همچنین دوره نقاهت و ریکاوری نیز نیاز ندارد و فرد می‌تواند در زمان کوتاهی و در جلسه به تقویت موهای خود بپردازد و از ریشه کن شدن موها جلوگیری کند همچنین باعث رشد بیشتر موها و ضخیم شدن تار موی آنها نیز می‌شود شما هم می‌توانید از مزایای بیشمار مزوتراپی مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

کاندیدای مناسب مزوتراپی‌ مو چه افرادی هستند؟

انجام مزوتراپی مو برای تمام افراد می‌تواند روش درمانی ایمن و موثر باشد و هر فردی در هر سن و سالی و با هر شرایطی می‌تواند از مزوتراپی مو برای تقویت موهای خود استفاده کند و جوانانی که دچار ریزش مو شده اند و به دنبال راهکاری برای درمان سریع ریزش مو هستند و الگوی ثابتی ندارند می توانند از این روش درمانی برای جلوگیری از ریزش موهای خود استفاده کنند همچنین افرادی که علاقه دارند موهای آنها ضخیم تر باشند و یا رشد بیشتری داشته باشند این روش می‌تواند به آنها در این امر کمک کند مزوتراپی می‌تواند برای انواع مشکلات پوست و مو روش درمانی موثر و ایمنی باشد اگر شما هم کاندیدای مناسب مزوتراپی مو هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک‌ به درمان بپردازید و از نتایج بیشمار و فوق العاده این روش درمانی تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

عوارض مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی روش ایمن و موثر برای جلوگیری از ریزش مو است در جوانانی که به دنبال راه هایی برای درمان سریع موها هستند مزوتراپی می‌تواند به آنها کمک کند این روش درمانی اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد هیچ گونه عوارض جانبی و جبران ناپذیری برای فرد در پی ندارد ممکن است کمی التهاب و تورم در محل تزریق به وجود آید که این مشکل نیز طی چند ساعت برطرف می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست در بعضی افراد ممکن است که به محلول آماده شده مزوتراپی و تزریق آن واکنش و حساسیت نشان دهند و برآمدگی هایی روی سطح پوست آنها مشاهده شود که این مشکل و عوارض نیز جای هیچگونه نگرانی نیست و طی چند روز برطرف می‌شود اما باید به پزشک اطلاع دهید تا او در جریان قرار گیرد ممکن است که پزشک در جلسات بعدی محلول مزوتراپی را برای شما تغییر دهد تا دیگر دچار این واکنش نشوید تا هیچگونه عارضه جانبی و جبران ناپذیری در خصوص مزوتراپی مشاهده نکنید.

هزینه مزوتراپی مو چقدر است؟

هزینه انجام مزوتراپی مو بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد از جمله اینکه شما برای کدام مشکل به انجام مزوتراپی می پردازید ، مشکلات ریزش موی شما تا چه حد است ، همچنین محلول آماده شده برای درمان این مشکلات و دوز استفاده شده برای شما ، تعداد جلسات مشخص شده ، انتخاب کلینیک و پزشک متخصص همگی می‌تواند در هزینه انجام این درمان اثرگذار باشد جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان با کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید و یا با مشاوره حضوری می‌توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای این کلینیک در خصوص هزینه انجام این درمان و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کاملی به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این روش درمانی بپردازید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که میتوانید از آن بهره مند شوید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

مراحل انجام مزوتراپی مو

بعد از مشخص شدن توسط پزشک مزوتراپی می‌تواند راهکاری برای درمان سریع ریزش موی شما باشد پزشک محلولی را برای شما در نظر می‌گیرد که بسته به شرایط و مشکلات موی شما این محلول آماده می‌شود در روز درمان پزشک با استفاده از ضدعفونی و بی حس کننده محل تزریق را آماده می کند محلول آماده شده توسط سوزن های مخصوص و یا با استفاده از دستگاه های مخصوصی به نام مزوگان به پوست سر تزریق می‌شود که انتخاب سوزن یا دستگاه توسط پزشک متخصص هردو می‌توانند روش موثری باشند اما استفاده از سوزن می‌تواند موثرتر باشد زیرا باعث می‌شود که محلول به طور مستقیم به ریشه مو برسد و وارد شدن سوزن به پوست باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن می‌شود که می‌تواند درمان موثرتر باشد چون مواد به طور مستقیم به ریشه مو وارد می‌شود و بعد از پایان درمان که حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه زمان می برد شما بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید نیاز نیست که استراحت مطلق داشته باشید و فقط باید به نکاتی که توسط پزشک به شما گفته می‌شود توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه از این روش درمانی برای خود به همراه داشته باشید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

مراقبت های قبل از مزوتراپی مو

.حداقل باید یک هفته قبل از انجام مزوتراپی مو از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید همانطور که گفتیم این مواد می‌توانند خود باعث ریزش مو شود و باعث می‌شود که مواد مغذی و مورد نیاز به ریشه مو نرسد و مشکلات زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

. حداقل یک هفته قبل از انجام درمان باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن خودداری کنید.

. قبل از انجام درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید پوست را تمیز کنید و هیچ گونه مواد نگهدارنده و حالت دهنده روی موها استفاده نکنید همچنین از مصرف داروهایی مانند ماینوکسیدیل خودداری کنید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی مو

. بعد از انجام مزوتراپی مو تا ۲۴ ساعت از شستشوی سر خودداری کنید و بعد از آن می توانید به حمام بروید ولی نباید از آب داغ و پرفشار استفاده کنید زیرا ممکن است که باعث کبودی شود.

. انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین و بلند کردن اجسام سنگین که باعث تعرق بدن می شود خودداری کنید و باعث می شود که محلول مزوتراپی از پوست خارج شود.

. از فشار آوردن و دستگاهی روی ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

. از قرار گرفتن در معرض آلودگی‌های محیطی و نور خورشید خودداری کنید.

. اگر روی پوست سر خود برآمدگی هایی مشاهده کردید احتمالاً به محلول مزوتراپی حساسیت و واکنش نشان داده اید در این صورت با پزشک خود تماس بگیرید.

. آب و مایعات فراوانی بنوشید.

. مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

دوره نقاهت مزوتراپی مو

مزوتراپی مو می‌تواند یک راهکاری برای درمان سریع ریزش مو در جوانان باشد که دوره نقاهت و ریکاوری ندارد می توانید بعد از پایان درمان بلافاصله کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید و بعد باید به نکات ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید تا بهترین اثر بر نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصص در نداشتن دوره نقاهت نقش مهمی دارد ، قبل از اینکه بخواهید از مزوتراپی برای تقویت موها و جلوگیری از آنها استفاده کنید در مورد اعتبار کلینیک و پزشک متخصص دقت کنید شما میتوانید با خیالی آسوده مزوتراپی مو را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

اثرات و نتایج مزوتراپی مو

استفاده از مزوتراپی برای ریزش مو در جوانان از روش های سریعی برای درمان ریزش مو است که می‌تواند به تقویت موهای آنها کمک می‌کند و باعث می‌شود که همواره موهایی پرپشت ، زیبا و حجیم داشته باشند اگر درمان به موقع و در جلسات مختلفی صورت گیرد می تواند نتایج خوبی را برای فرد به همراه داشته باشد و تا آخر عمر از داشتن موهای پرپشت و زیبا لذت ببرد شما هم می‌توانید از نتایج مزوتراپی مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد که می توانید از نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را به خود هدیه دهید.

ریزش مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ریزش مو

تعداد جلسات مزوتراپی مو

مزوتراپی مو می‌تواند یک روش موثر و سریع برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت موها باشد تعداد جلسات درمانی بستگی به نوع مشکل ریزش مو و تشخیص پزشک متخصص دارد ولی به طور میانگین بین ۳ الی ۱۲ جلسه درمان نیاز است تا فرد بتواند به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کند اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید از مزوتراپی برای تقویت موهای خود استفاده کنید و از تعداد جلسات این روش درمانی اطلاع پیدا کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه اینکه مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره‌مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac/

https://clinicarad.com/%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/

https://clinicarad.com/%d8%ae%d9%88%d9%86%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88/

نتیجه گیری

ریزش مو در سنین میانسالی و افزایش سن امری طبیعی است اما زمانی که در اوج جوانی به سر می برید و موهای شما یکی از ابزارهای زیبایی برای شما است ریزش می‌تواند نگران‌کننده باشد در این مقاله در خصوص اصلی ترین دلایل ریزش مو در جوانان با شما صحبت کردیم و انواع آن را نیز برای شما توضیح دادیم و پس از آن برخی از روش های ریزش مو را نیز برای شما بیان کردیم ، توجه کنید که این خود شما هستید که مسئولیت مراقبت از سلامت و زیبایی موهای خود را بر عهده دارید بهتر است ابتدا سبک زندگی خود را اصلاح کنید و سپس به درمان موثری برای جلوگیری از ریزش مو بپردازید هرچه سریعتر به درمان‌ریزش‌مو بپردازید نتایج بهتری می بینید شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و درمان مناسبی را بسته به شرایط و نوع ریزش مو انتخاب کنید و به آن بپردازید تا هر چه سریعتر جلوی ریزش مو را بتوانید بگیرید و همواره موهای پرپشت و زیبا داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/x2kq

لینک آپارات: https://aparat.com/v/

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/R7ZDftZH

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر:https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1520979499952844800?s=20&t=Ur7w1UvM6IZijrt3i917QQ

لینک یوتیوب: https://youtube.com/shorts/GRz25fNAMlo

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.