زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

کاشت مو به روش SUT | هزینه، مزایا، مراحل و عوارض احتمالی

کاشت مو به روش SUT | هزینه، مزایا، مراحل و عوارض احتمالی

کاشت مو به روش SUT | هزینه، مزایا، مراحل و عوارض احتمالی

یکی از رازهای جوانی و زیبایی چهره داشتن موهای پرپشت ، سالم و خوش حالت است. اما عوامل زیادی وجود دارد که ممکن است باعث ریزش شدید موو یا حتی طاسی شود. عواملی مانند داشتن مشکلات هورمونی، وراثت، داشتن رژیم نامناسب غذایی، فشارخون بالا و …

اما امروزه راه های زیادی برای حفظ پرپشتی و ظاهر مو وجود دارد که یکی از آن ها کاشت مو است.  در این مقاله قصد داریم تا به طور اختصاصی در رابطه با کاشت مو به روش sut صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کاشت مو به روش SUT چگونه انجام می شود؟

اولین ویژگی مهم در این روش استفاده از دستگاه های هوشمند و پیشرفته مانند میکروموتورهای اتوماتیک به جای هولدرهای دستی است. با توجه به اتوماتیک بودن این دستگاه سرعت عمل و دقت افزایش یافته و تراکم کاشت مو نیز زیاد می شود.

از دلایل محبوبیت بالای روش SUT می توانیم به دوره نقاهت بسیار کوتاه آن و عدم ایجاد اسکارهای مشهود برای فرد زیباجو اشاره نماییم.

از ویژگی های بارز این روش می توانیم به احتمال آسیب رسانی بسیار کم به بافت فولیکول مو اشاره نماییم. زیرا برداشت فولیکول ها به صورت دستی انجام نمی شود و با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته این کار را می کنند. همچنین در صورتی که فرد متقاضی از بانک موی متراکم و خبی برخوردار باشد ، پزشک می تواند تا 14000 پیوند را در هنگام کات مو انجام دهد. که این مورد خود باعث افزایش 3 برابری قابلیت کاشت می شود.

افرادی که قبلا کاشت مو انجام داده اند اما نتیجه مطلوبی دریافت نکرده نیز در صورت داشتن بانک موی مناسب می توانند روش SUT را امتحان نمایند.

مزایای کاشت مو به روش SUT

به طور کلی با آمدن تکنیک های جدید کاشت مو تمامی عیوب روش های قبلی برطرف شده و مزایای آن افزایش می یابد. روش SUT نیز یکی از روش های جدید با مزایای بالا است:

  1. برداشتن بخشی از بافت پوست سر همراه با فولیکول باعث کاهش احتمال رشد آن فولیکول می شود. اما در روش ST پزشک تلاش می کند تا میزان این بافت به حداقل برسد. بنابراین برداشت خالص فولیکول مو در این روش نتیجه مثبت بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارد. البته ذکر این نکته مهم است که در روش FIT نیز فولیکول ها به صورت خالص استخراج می شوند اما در آن روش از هولدرهای دستی استفاده می شود و به همین علت دقت عمل کمتر است.
  2. این جراحی تنها با بی حسی موضعی و بدون بیهوشی انجام می پذیرد.
  3. استفاده از ابزارهای اتوماتیک و هوشمند که کلیه مراحل استخراج ، نگه داری و کاشت مو را تحت نظر پزشک جراح انجام می دهند. سرعت این ابزار بسیار بالا بوده و امکان بروز خطا در آن ها صفر است. همچنین به دلیل استفاده نکردن از پانچ های نوک تیز خونریزی و زخم در پوست سر به وجود نمی آید.
  4. دوره ریکاوری و نقاهت کوتاهی دارد و تمامی آثار جراحی بعد از 14 روز کاملا بهبود پیدا می کنند.
  5. بعد از کاشت مو نیازی به بستری نداریدو می توانید فعالیت روزانه خود را ادامه دهید.
  6. در صورت تشخیص پزشک از این روش می توان برای پیوند از ریشهم استفاده کرد.
کاشت مو به روش SUT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو به روش SUT

معایب

تعداد معایب و عوارض روش SUT خیلی کم است. تنها در برخی مواقع ممکن است موارد زیر پیش بیاید که آن هم بعد از گذشت مدتی کاملا رفع می شود.

  1. رشد نا هماهنگ و نا متعادل موهای پیوند زده شده
  2. ایجاد تورم و درد در بالای سر و پیشانی
  3. بی حسی در ناحیه بانک مو

مراحل انجام کاشت مو به روش SUT

مرحله اول: معاینات بالینی و آزمایشات قبل از کاشت مو

در اولین قدم در جلسه مشاوره ، معاینات ابتدایی انجام شده و پزشک آزمایش هایی را برای شما تجویز می نماید. انجام این آزمایش ها و رساندن نتایج آن به پزشک ضروری بوده و فرد زیباجو باید تمامی این آزمایش ها را انجام دهد. بعد از بررسی آزمایش ها نوبت به بررسی بانک مو و کیفیت آن می رسد. در این بخش کیفیت، ضخامت ، عمق ریشه ، میزان چربی پوست و تخمین تعداد فولیکول لازم برای نواحی کم پشت بررسی می شود.

پزشک با استفاده از برنامه های خاص کامپیوتری خط رویش مو را طراحی کرده و تعداد فولیکول های لازم را مش خص می کند.

مرحله دوم : استریل پوست سر و تزریق بی حسی

به منظور کاهش درد در هنگام کاشت مو، داروی بی حسی تزریق شده و بعد از آن موهای این ناحیهتراشیده و کف سر استریل خواهد شد.

مرحله سوم : استخراج مو از بانک مو

در مرحله سوم فولیکول های مو از بانک مو با استفاده از دستگاه خارج می شود. بانک مو می تواند نواحی کنار یا پشت سر باشد و یا نواحی سینه یا ریش. این مرحله گامی مهم در کاشت مو است زیرا در صورت نداشتن تبحر لازم فولیکول های مو دچار آسیب می شوند. برداشت گرافت مو در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

در کلینیک آراد اصفهان پزشکان مجرب و متخصص از تجربه و دقت بالایی در این زمینه برخوردارند و می توانند روش SUT را در کمترین زمان و با بیشترین بازدهی برای فرد متقاضی انجام دهند.

مرحله چهارم : انتقال فولیکول های مو به بخش مورد نظر

در ناحیه کم پشت برش هایی با عمق 0.7 میلی متر ایجاد شده و فولیکول های آماده در آن جای گذاری می شوند. اهمیت این مرحله زمانی مشخص می شود که خط رویش مو به صورت کاملا طبیعی طراحی شده باشد. برای این کار در خط اول از واحد های یک تارمویی و در خط های عقب تر از فولیکولی 2 تا 4 واحدی استفاده می شود.

کاشت مو به روش SUT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو به روش SUT

کاندیدای مناسب کاشت مو با روش SUT

برای این که متوجه شوید که آیا کاندیدای مناسبی برای این روش هستید یا خیر باید در جلسه مشاوره و معاینه شرکت کرده و نظر پزشک را در این رابطه بخواهید. کلینیک آراد اصفهان  شرایطی را فراهم کرده ک متقاضیان عزیز می توانند به سرعت و به راحتی در جلسه مشاوره با پزشک شرکت کنند.

به صورت کلی اگر واجد شرایط زیر هستید ما روش SUT را به شم پیشنهاد می کنیم:

  • داشتن طاسی آندروزنیک در مردان
  • از دست دادن مو به دلیل شیمی درمانی ، ضرب یا سوختگی
  • طاسی مو بعد از بهبودی التهابات پوستی
  • کم پشتی مو در نواحی سینه ، ناحیه تناسلی ، ابرو ، ریش و سبیل و مژه

در صورت داشتن موارد زیر این روش مناسب شما نمی باشد:

  • دیابت کنترل نشده
  • طاسی بدون الگوی مشخص
  • التهابات کنترل نشده
  • فشارخون بالا و عدم تحت نظر بودن شخص در این زمینه
  • حساسیت به داروی بی حسی
  • متقاضی دچار بیماری های ویروسی و عفونی مانند هپاتیت و ایدز باشد.

سن کاشت مو به روش SUT

این روش دارای محدودیت سنی بوده و برای افراد بالای 25 سال انجام می شود زیرا افرادی با سن کمتر دارای الگوی ریزش موی خاصی نبوده امکان ریزش مو بعد از کاشت برای آن ها وجود دارد. بهترین زمان برای کاشت مو در خانم ها و آقایان بالای 30 سال است.

نکته: بسیاری از آقایان زیر 25 سال توسط برخی از کلینیک های سودجو در دام افتاده و کاشت مو را از روش های نامناسب انجام می دهند.اما بعد از مدتی شاهد ریزش موهای خود هستند. به همین علت به آن ها توصیه می کنیم که در جلسات مشاوره کلینیک آراد اصفهان شرکت کرده و بهترین روش را برای کاشت مو انتخاب کنند.

کاشت مو به روش SUT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو به روش SUT

توصیه های قبل از کاشت مو

  • از یک هفته قبل از انجام کاشت مو ، مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی را متوقف کنید.
  • اگر داروی خاصی استفاده می کنید حتما پزشک خود را مطلع کنید. از خوردن داروهای شل کننده خون مانند آسپرین را از چند روز قبل خودداری فرمایید. همچنین در صورت استفاده از ماینوکسیدیل از 3 هفته قبل آن را متوقف نمایید.
  • شب قبل از کاشت مو به خوبی استراحت کنید.
  • موهای خود را تمیز شسته و بعد از آن هیچ ماده ای بر روی آن نزنید.

آزمایش های قبل از کاشت مو

۷ تا ۱۰ روز قبل از کاشت مو ، فرد باید چندین آزمایش ضروری مطابق با دستور پزشک خود بدهد:

  1. FBS (BS)
  2. CBC
  3. BUN
  4. CREATININ
  5. PT
  6. PTT
  7. HIV
  8. HbsAg
  9. HbsAb
  10. HCV

نکات مربوط به روز عمل کاشت مو

  • صبح روز عمل، حتما استحمام کنید، اما به هیچ عنوان از شامپو های الکی دار و نرم کننده استفاده نکنید.
  • جلسه کاشت مو ممکن است بین 4 تا 8 ساعت به طول بینجامد پس بهتر است حتما صبحانه میل بفرمایید.
  • در صورت امکان موهای خود را کوتاه نمایید.

توصیه های بعد از کاشت مو به روش SUT

  • تمامی پانسمان هایی که در حین عمل بر روی سر گذاشته می شود ، در آخر برداشته خواهد شد.پس حتما یک کلاه سبک همراه خود داشته باشید
  • مصرف دخانیات و الکل به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
  • در صورت داشتن درد شدید، پزشک ممکن است آنالژزیک هایی مانند پاراستامول، یا پیرالژینوم برای بیمار تجویز نماید.
  • برای کاهش تورم و درد می توانید تا چند روز پس از جراحی از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • تا 3 روز بعد ممکن است احساس درد و سوزش داشته باشید. توصیه می کنیم که این خارش را تحمل کنید و از مالش ناحیه مورد نظر خودداری فرمایید.
  • یک روز بعد از کاشت مو می توانید به حمام بروید اما فشار آب باید کم باشد و دمای آن زیاد نباشد. مدت زمان شست و شو نیز نهایتا 10 دقیقه زمان ببرد.
  • اگر درد و تورم بعد از روز چهارم ادامه پیدا کرد با پزشک خود تماس بگیرید.
  • فعالیت های سنگین ورزشی تا دو هفته ، رفتن به استخر و جکوزی تا سه هفته و قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید تا شش هفته ممنوع است.

هزینه و قیمت

تخمین قیمت کاشت مو به روش SUT  بعد از جلسه معاینه و مشخص شدن تعداد فولیکول های لاطم ، مشخص خواهد شد. اما به طور کلی هزینه آنبه موارد دیگر مانند کلینیک و پزشک مورد نظر شما، منطقه جغرافیایی ، داروهای تجویز شده ، آزمایش های قبل از عمل و دستمزد تکنسین ها و … بستگی دارد.

بهتر است برای مطلع شدن از قیمت کاشت مو همین امروز با ما تماس گرفته و جلسه مشاوره خود را رزرو نمایید.

هزینه کاشت مو با روش SUT بین 6 میلیون تا 8 میلیون است که با توجه تراکم مورد نظر شما این رقم تعیین خواهد شد.

عوارض جانبی

اگرچه کاشت مو به روش SUT این فرآیند را هم برای خود شخص و هم برای پزشک راحت تر می‌کند، اما باز هم یک عمل جراحی است و ممکن است دچار عوارض جانبی بعد از جراحی شوید.بنابراین، شما باید حداکثر توجه را روی نواحی اهدا کننده و گیرنده بگذارید. به عنوان مثال، مانند سایر روش های کاشت مو، باید در دوران نقاهت از سیگار کشیدن و خوردن مشروبات الکلی دوری کنید تا به عوارضی مانند درد ، سوزش و خارش ، خونریزی یا تورم دچار نشوید.

آثار و نتایج

پیروی از توصیه های پزشک برای رسیدن به نتایج موفقیت آمیز بسیار مهم است. در صورت رعایت نکات مراقبتی ، به زودی شاهد آثار و نتایج آن مانند رشد موهای کاشته شده و افزایش زیبایی و جوانی خود هستید. عمین عوامل موجب افزایش اعتماد به نفس شما خواهند شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d8%ac%d9%84%d9%88%db%8c-%d8%b3%d8%b1-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%85%d9%88%d8%ae%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2/

نتیجه گیری

SUT نوعی پیوند مو نیست بلکه یک روش برای کاشت مو است. این بدان معنی است که فولیکول های مو به صورت دستی و با هولدرهای دستی برداشته نمی شود. برخلاف روش‌های دیگر کاشت مو مانند FUT ، پزشک شما این عمل را با دستگاه‌ های اتوماتیک انجام می‌دهد. در نتیجه، فولیکول های شما با کمک هولدرهای اتوماتیک از محل بانک مو برداشته شده و سپس به مناطق طاس و کم پشت منتقل خواهد شد. یکی از بزرگترین تفاوت های این روش با دیگر تکنیک ها این است که فولیکول های مو شما بعد از برداشت منجمد می شود تا آسیب کمتری به آن ها وارد شود. علاوه بر این، نیازی به بیهوشی کامل فرد زیباجو در حین جراحی نیست. فقط از بی حسی موضعی برای انجام این روش استفاده خواهد شد. در نتیجه، بیماران می توانند در سریع ترین زمان بهبودی کامل خود را به دست آورند.

انتخاب کلینیک مناسب برای کاشت مو

هدف این کلینیک آراد اصفهان ارائه خدمات بهداشتی و زیبایی با کیفیت از جمله جدیدترین روش در زمینه پوست و مو به همه مردم است.

کلینیک ما یکی از بهترین مراکز زیبایی برای انجام خدمات کاشت مو می باشد. و ما این را مدیون پزشکان متخصص و با تجربه کلینیک می دانیم. ما با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین دستگاه های کاشت مو رضایت نهایی شما را تضمین می کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/nl3l

لینک آپارات: https://aparat.com/v/kgqiY

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/jVWnpC9z

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1487289229747097606?s=20&t=sRo-utokF6y9SZxLQcHQeA

لینک یوتیوب: https://youtu.be/ySfJzCiOq7c

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.