زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

کاشت  مو به روش sut در اصفهان

کاشت  مو به روش sut در اصفهان

کاشت  مو به روش sut در اصفهان

کاشت مو به روش sut در واقع ترکیبی از چند روش پیوند طبیعی مو است که روش‌های پیشین را بهبود بخشیده است. هدف از ابداع روش‌های جدید ایمپلنت مو، رفع کاستی‌های روش‌های موجود و افزایش بازدهی کاشت آن­‌ها میباشد. این روش درمانی در شهر اصفهان مانند سایر کلان شهر ها انجام میشود. برای برداشت مو از میکرو موتورهای اتوماتیک استفاده می‌شود. زیرا کاشت مو به روش sut ظرافت بیشتری دارد . استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به روز لازمه انجام این روش است. بنابراین مراجعه به کلینیک معتبر و به روز در این زمینه میتواند در نتیجه عمل بسیار موثر باشد.

تا زمانی که فرد دارای موهای سالم و پرتراکمی است، مراقبت از مو را بی اهمیت می‌ داند . درست زمانی که موها به مرور ضعیف شده و دچار ریزش می‌شوند، به دنبال راهی برای جبران  میشوند. پیوند موی طبیعی برای افرادی که پاسخ امیدوار کننده‌ای از سایر روش‌های تقویت و درمان مو نداشته اند ، پیشنهاد می‌گردد.

امروزه روش‌های مختلفی برای کاشت و پیوند مو در سراسر جهان انجام میگردد  که با توجه به شرایط متقاضی انتخاب می‌گردد. کاشت مو به روش sut فرآیند نوین و پیشرفته‌ای است که با دستگاه‌های مجهز برای برداشت مو، بدون نیاز به تیغ جراحی و بیهوشی پیوند مو صورت میپذیرد  این متد از جمله روش‌های کم تهاجم محسوب میشود.

در این روش جراحت‌های جزئی در سر ایجاد می‌شود . در مدت کوتاهی التیام پیدا میکند . و اثری از آن  زخم ها بجای نمی‌ماند. با استفاده از این روش امکان پیوند 14 هزار رشته از مو فراهم  میشود. هر چه تراکم مو در پشت سر فرد بیشتر باشد، تعداد واحدهای فولیکول مو نیز  بیشتر است. موهایی که از پشت سرفرد  برداشته  میگردند ممکن است تک یا دسته‌ای باشند. برای مثال اگر 1000 رشته مو از بانک مو برداریم می‌توان به همان تعداد پیوند را انجام دهیم . اما اگر هر گرافت 4 تایی باشد، به 4000 رشته مو ارتقا داده میشوند

مراحل کاشت مو به روش sut

در ابتدا مراجعه به پزشک ماهر و حاذق سپس برسی وضعیت بیمار توسط پزشک

مراجعه به کلینیک در وقت مقرر

استریل ناحیه مورد نظر

ناحیه پیوند مو پس از استریل شدن، بی‌حس میگردد.

سپس شکافی به اندازه‌ی 0.7 میلیمتر در ناحیه طاس سر ایجاد شده و موهای برداشت شده از ناحیه‌ی بانک مو پس از آماده‌سازی در این منطقه پیوند میشود. علاوه بر اهمیت فرآیند برداشت مو، ناحیه‌ی کاشت مو نیز باید با نهایت دقت آماده گردد.

خط رویش در هر منطقه از سر باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا خط رویش طبیعی را در موهای سر پس از کامل شدن مشاهده کنیم. معمولاً واحدهای فولیکولی یک تار مویی برای خط رویش مو مورد استفاده قرار داده میشوند

در ادامه کار، فولیکول‌های آماده‌ی کاشت میگردند که در بخش‌های انتهایی سر مورد استفاده قرار داده میشوند.

کاربردها و مزایای کاشت مو به روش sut

احتمال از بین رفتن فولیکول‌ها تا حد قابل توجهی کم میشود. چون که این فرآیند با ظرافت و دقت بالایی انجام می گردد و در نتیجه کمترین آسیب متوجه فولیکول‌ها میشود.

به عنوان  یکی از موفق‌ترین روش‌­های ایمپلنت مو شناخته شده است  دراین روش تراکم مورد نیاز توسط نرم افزار به بیمار نشان داده میشود.

کلیه مراحل توسط دستگاه­‌های تمام اتوماتیک و پیشرفته، لنزهای پانچی و دستگاه‌های پیشرفته انجام می گردد.

پیوند طبیعی مو با روش sut امکان استفاده از موی سایر قسمت­‌های بدن برای کاشت را نیز فراهم می نماید.

پس از کاشت، تحریک مو و رشد سریع، بهبود و جوانسازی رشته‌های مو را مشاهده میکنید.

در این روش بجای هولدرهای دستی، از سیستم اتوماتیک برداشت و پیوند مو انجام میگردد.

در این روش زخم و ناراحتی و درد  نمسبت به سایر روشها کمتر است

از دیگر مزایای این روش  ، خط رشد طبیعی و تراکم بالا اشاره کرد.

پس از مدتی هیچ اثری از زخم و جراحت روی پوست وجود ندارد.

کل مرحله‌ کاشت در یک جلسه انجام می‌شود.

زمان بهبودی نسبت به دیگر روش‌ها، به مراتب کوتاه‌تر است.

بهترین کاندیدای کاشت مو به روش sut

بهترین کاندیدا برای استفاده از این روش تمام افرادی هستند که به دلایل مختلف دچار ریزش موشده اند و موهای کم پشت و نازکی دارند .

همچنین افرادی که در سایر نقاط بدن یا سر خود موی پرپشت دارند.

معایب یا عوارض

  1. تورم در ناحیه پیشانی و چشم‌ها مشاهده میشود.
  2. احساس خارش در ناحیه کاشت مو.
  3. احساس بی‌حسی و گزگز در نواحی بانک مو و پیوند مو.
  4. ظاهر ناخوش آیند در موهای تازه رشد کرده قابل مشاهده است.
  5. احساس درد شدید.

برای جلوگیری از بروز هرگونه عارضه باید این کار را تحت نظر متخصص ماهر انجام شود. لازم ذکر است که اگر فردی تصمیم به انجام این روش کاشت مو را دارد  باید به مراکزی مراجعه کند که سابقه پیوند موفقی  دارند. در کلینیک بین المللی آراد در اصفهان این عمل توسط اقای دکتر محمد علیزاده انجام میشود.

هزینه کاشت مو به روش sut

هزینه کاشت مو به روش SUT به حجم طاسی سر ، سفت یا شل بودن پوست سر، تعداد جلسات ، مدت زمان انجام هر جلسه بستگی دارد. همچنین  محاسبه تعداد گرافت برای کاشت در محل طاس  توسط پزشک معالج و در نهایت با دانستن این نکته که تعداد گرافت‌های مورد نیاز چند تا است، هزینه کاشت موی شما محاسبه و اعلام می‌شود. شما می‌توانید با انجام معاینات و مشاوره از قیمت حدودی این درمان اطلاع پیدا کنید. اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید مي‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان میباشد .

 

هزینه کاشت مو به روش sut
نتایج کاشت مو به روش sut – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

 

مراقبت قبل از کاشت مو

عدم مصرف دارو بدون هماهنگی پزشک. این داروها می‌تواند شامل ویتامین‌ها و داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، وارافین،، ویتامین c و e باشد. متخصص را  درمورد حساسیت دارویی، حساسیت به ماده بی‌حسی و یا ابتلا به نوعی بیماری خاص مطلع کنید.

افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند باید قبل از درمان حتماً با پزشک صحبت کنند.

قبل از مراجعه به کلینیک برای شروع کاشت مو دوش بگیرید.

تغییر رژیم غذایی خود به سبک سالم و هیدراته نگه‌داشتن بدن.

مراقبت بعد از کاشت مو به روش sut

تنباکو، اکسیژن‌رسانی را دچار مشکل خواهد کرد پس اکسیژن کافی به فولیکول‌ها نرسیده و همین موضوع باعث از دست رفتن آن‌ها خواهد شد. بنابراین از مصرف دخانیات پرهیز کنید.

مشروبات الکلی از طریق رقیق کردن خون، باعث می‌شوند خونریزی در محل زخم بیشتر شده و زخم‌ها دیرتر التیام حاصل شود. در نتیجه از مصرف مشروبات الکلی بپرهیزید.

هوای داغ، برای فولیکول‌های تازه پیوند شده سم است. بنا براین رفتن به سونا و جکوزی نیز، ممنوع میباشد.

مصرف میوه‌ها و سبزیجات را  در رژیم غذایی قرار دهید . زیرا  این مواد نه تنها بهترین مکمل غذایی حاوی پروتئین و ویتامین  ها هستند. بلکه به دلیل غنی بودن از آنتی‌اکسیدان‌ها، سرعت بهبود زخم‌ها بیشتر و دوره نقاهت کوتاه‌تر خواهد شد.

جهت کاهش التهاب و ورم پوست در محل کاشت و بانک مو می‌توانید کمپرس یخ را داخل پارچه گذاشته و سپس با احتیاط استفاده کنید.

برای شستن سر باید از شامپویی استفاده کنید که  توسط پزشک شما  تجویز میشود.

در زمان خواب دقت کنید سر باید کمی بالاتر از بدن باشد. همچنین به محل پیوند مو فشار وارد نشود.

دارو‌های تجویز شده توسط متخصص را به طور کامل مصرف نمایید.

سعی کنید در معرض گرد و غبار قرار نگیرید چون احتمال عفونت افزایش می یابد.

از دست زدن  و خاراندن پوست سر به شدت خودداری کنید. زیرا این کار لطمه بزرگی به فولیکول‌ها مو وارد میکند

به مدت یک هفته از ورزش کردن و انجام فعالیت های سنگین خودداری فرمایید. چون این فعالیت‌ها باعث افزایش متابولیسم بدن شده و فولیکول‌ها تحت فشار قرار خواهند گرفت.

اثرات یا نتایج

موهایی که در نواحی مختلف سر  با شیوه کاشت مو به روش sut کاشته شده‌اند، دارای مراحل رشد مختلفی میباشند . حدود 3 تا5  روز پس از پیوند، موها شروع به رشد می‌کنند  لازم به ذکر است که  موهای کاشته شده  دائمی نیستند و درمدت سه ماه تمامی موهای رشد یافته مجدداً دچار ریزش می‌شوند. که باید گفت  این فرایند کاملا طبیعی بوده، و لازم به  نگرانی نیست .

بهتر است منتظر نتایج نهایی کاشت مو باشید. در یک دوره‌ی چندین هفته‌ای مو وارد فاز استراحت می‌شود. سپس بسته به شرایط بدنی فرد در زمان مناسبی که فاز رشد مو شروع میگردد، موی سر مجدداً رشد کرده و به مرور ناحیه‌ی گیرنده، پرپشت‌تر و طبیعی‌تر به نظر برسد . ممکن است تا یک سال پس از عمل هنوز هم نتیجه‌ کامل آن قابل مشاهده نباشد .جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین کلینیک بین المللی آراد تماس بگیرید .لازم به ذکر است که کلیه خدمات مشاوره زیبایی در این کلینیک رایگان است.

دوره نقاهت پس از کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش SUT از جمله عمل‌های کم تهاجمی محسوب می‌شود. بنابراین تورم احتمالی کمتر از سایر روش‌های پیوند مو است. بی‌حسی ایجاد شده در ناحیه‌ی سر نیز پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود. بنا بر این دوران نقاهت در این عمل زیبایی بسیار کوتاه است. اما به دلیل تورم در ناحیه صورت و سر تا چند روز مانع خارج شدن شما از منزل می گردد.

جلسات مورد نیاز

به جهت استفاده دستگاه‌های پیشرفته در کاشت مو به روش sut ، عمل پیوند مو در یک جلسه انجام می‌شود؛ در صورتی که حجم طاسی سر زیاد باشد ممکن است پزشک معالج  را در چند جلسه انجام دهد . در این شرایط زمان جلسه توسط  خود فرد تعیین میشود. برای رسیدن به نتایج مطلوب  دوره درمان را کامل کنید .

در کلینیک بین المللی و تخصصی اراد  هر آنچه درباره ریزش مو و درمان آن لازم است بدانید به شما گفته می‌شود و این روش توسط پزشک عالی و حرفه‌ای انجام خواهد شد و مشاوره پوست وزیبایی به صورت کاملا رایگان برای شما در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام خواهد شد‌.

در کلینیک بین المللی آراد خدمات مربوط به هایفوتراپی نیز انجام می شود که جهت کسب اطلاعاتی در این زمینه مطالعه مقاله هایفو تراپی در اصفهان پیشنهاد می  شود.

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/jmnl

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :   https://youtu.be/XdU271tKp4I

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.