زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش BHT

برای کاشت مو در بخش های طاس و کم پشت  سر باید از بخش های پر تراکم  که حجم بیشتری  دارد و مو ها از ضخامت بیشتری برخوردار هستند استفاده شود که معمولاً در اکثر روش ها  فولیکول‌ ها از ناحیه پشت سر یا بغل گوش استخراج می شود دلیل اصلی انتخاب این بخش برای پیوند مو کیفیت بالا و شباهت ساختار تار های مو در ناحیه سر می باشد . اما برخی از متقاضیان  از بانک موی قوی و مناسبی  برخوردار نیستند در نتیجه باید به دنبال بانک موی مناسبی بود.

امروزه متخصصین در  جهت افزایش تراکم بخش ها کم پشت و طاس  سر از مو های  شکم،بازو ها،  سینه، زیر بغل و  پا ها  استفاده می کنند. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین در جهت انجام کاشت  مو،  از مو های ریش،  قفسه،  سینه و پشت استفاده می کنند.   در طی این نوشتار ما قصد داریم  به بررسی مراحل کاشت مو به روش  BHT  بپردازیم.  اگر شما نیز می خواهید  اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کاشت مو

برخی از افراد  از بانک موی مناسب و قوی برخوردار نخواهند بود  و برای افزایش حجم مو های آن ها  در بخش های طاس و  کم پشت از مو های بخش های دیگر بدن استفاده می کنند.  در این روش امکان برداشت چندین هزار پیوند مو در ناحیه گیرنده وجود دارد . زمانی که متقاضی بدن پر از مو دارد اما از  بانک موی مناسبی بر خوردار نیست می‌ توانند برای افزایش تراکم مو های تاج سر و جلوی سر خود  از بخش های مختلف بدن استفاده کند .‌ البته این روش در جهت  باز گرداندن کامل مو ها و طاسی وسیع کار برد ندارد . در این تکنیک مدرن مو های بخش های مختلف  بدن با تکنیک FIT  برداشت می شوند  و متقاضی  به علت برداشت فولیکول ها به شکل تک واحدی اسکار یا جای زخمی  در نواحی بانک مو و گیرنده مشاهده نخواهند کرد لازم به ذکر است که  پیوند مو نیز به ناحیه گیرنده با همین تکنیک انجام می شود.

بهترین کاندیدای کاشت مو به روش BHT چه کسانی هستند؟

در بیشتر تکنیک های کاشت مو در جهت افزایش تراکم مو ها  در بخش های کم پشت و طاس سر از مو های پشت سر و بغل گوش استفاده می شود . اما افرادی که در این ناحیه بانک‌ مو ی مناسبی ندارند  نمی‌ توانند از روش های دیگر پیوند مو استفاده کنند.  چون امکان  برداشت  فولیکول ها در این بخش ها وجود ندارد در نتیجه  از مو های بخش های دیگر بدن می توان در جهت  طاسی خفیف مو و کم پشتی محدود استفاده کرد. جای اسکار در این نواحی به راحتی قابل  مشاهده می باشد.

 برخی ملاک ها تعیین  می کند که چه فردی کاندیدای مناسب تکنیک BHT  می باشد که در ادامه نوشتار در مورد آن ها گفتگو خواهیم کرد.

در  کلینیک زیبایی آراد اصفهان  متخصصان از تکنیک های پیشرفته و مدرن در جهت سنجش تکنیک BHT  استفاده می کنند که عبارتند از:

  • میزان تراکم مو ها باید از ۴۹ گرافت در هر سانتی متر مربع بیشتر باشد.
  • مو های بدن و سر باید به یکدیگر شباهت داشته باشند .
  • امکان برداشت گرافت های ۲ تا ۳ واحدی وجود داشته باشد.
  • وسعت بانک مو مناسب باشد.
  • اندازه طول مو ها ی گیرنده و اهدا کننده مناسب باشد. ( مثلاً اگر شاخص اهدا کننده گرافت ها در بخش قفسه سینه از ۴ کمتر باشد این افراد نمی توانند از نتایج این تکنیک بهره‌مند شود.)

 افرادی  که شاخص آن ها بین ۵ تا ۷ باشد  می توانند در شرایطی خاص،  توانایی انجام این عمل را خواهند داشت .

کسانی که شاخص آن ها از  ۸ بالا تر باشد کاندیدای مناسبی برای  تکنیک BHT خواهند بود . یکی از سوالات مهم متقاضیان این است که بهترین ناحیه برای برداشت  گرافت ها در روش  BHT کدام ناحیه از بدن می باشد ؟؟متخصصین  اصولا بهترین بانک مو برای پیوند را،  مو های زیر ریش می‌ دانند .

کاشت مو به روش BHT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش BHT با FIT  چه تفاوتی دارد ؟

برای برداشت  مو ها از بانک مو از تکنیک FIT استفاده می‌ شود که  قسمت های مختلف بدن می باشد. از این تکنیک وقتی استفاده می شود که متقاضیان  بانک موی قوی و مناسبی برای انتقال به ناحیه کم‌ پشت سر  نداشته باشند و مو های آن ها  از تراکم مناسبی برخوردار  نباشد.  بنابراین متقاضیان  در این شرایط و بر حسب نیاز های فیزیکی مو ها ،  مو ها  از سینه،  پا ها ، بازو و ریش استخراج می‌ شود و به نواحی کم پشت سر و طاس خفیف سر منتقل می شود.

  تکنیک BHT  برای افرادی که به علت های مختلفی مو های خود را در بانک مو از دست داده اند و یا گرافت  ها بیش از حد از این  نواحی برداشته شده انجام خواهد شد.

افرادی که قصد دارند  از تکنیک BHT بهره مند شوند باید از نظر بدنی و فیزیولوژی  در شرایط مساعدی قرار  داشته باشند و مو های بدن آن ها نیز  در جهت  انتقال به نواحی کم پشت سر مناسب باشند. زیرا  چرخه رشد  مو ها ی سر و  بدن متفاوت می باشد اگر چه این امر  از نظر علمی تا کنون  ثابت نشده است.

همه ما می دانیم که مو های بدن با مو های سر از نظر آناتومی و ساختار  کاملا متفاوت هستند زیرا مو های سر از فولیکول های یک،  دو و سه واحدی تشکیل شده‌ اند اما مو های بدن به صورت تک واحدی خواهند بود.

اگر ۶۰ گرافت در هر واحد سانتی متر مو ها ی‌ بدن به پوست سر منتقل شود شاهد رویش ۶۰ تا ۷۰ تار مو خواهید بود.  با استفاده از فولیکول های دو و سه واحدی ۹۰ و ۱۲۰ تار مو در هر سانتی متر پوست سر رشد می کند.  پس در نتیجه متخصصین باید در جهت حجم مد نظر مو ها دو برابر گرافت از بخش های  مختلف بدن برداشت کنند  تا بتوانند به تراکم مورد نظر برسند بنابراین نباید حداکثر ۵۰۰ گرافت از بخش مختلف بدن جدا کرد و به محل گیرنده انتقال داد.

تفاوت های مهم کاشت مو به روش BHT  و  FIT

  • شرایط پوست سر و پوست بدن
  • زاویه رشد مو های بدن و سر
  • ویژگی های هر کدام
  • عمق فولیکول ها در پوست
  • ساختار و اندازه ضخامت
  • حالت مو ها در بدن و سر

مراحل کاشت مو به روش BHT

مراحل انجام  تکنیک BHT  بر حسب روش FUE می باشد.

متخصصین در  طی جلسات مشاوره،  موارد مهمی مانند محل برداشت و کاشت فولیکول ها،  میزان حالت کشسانی پوست سر ، خط رویش مو ، حجم  و میزان تراکم مو ها ، وضعیت فیزیولوژی بدن هر فرد توجه خواهند کرد تا تشخیص دهند که  کاندیدای مناسب این تکنیک چه کسانی هستند.

پس از پشت سر گذاشتن مرحله معاینات و آزمایش های مورد نیاز متخصصین زمان مناسب را در جهت  پیوند مو اعلام خواهند کرد.

پیوند مو در همه روش ها  با ضد عفونی کردن و بی حسی پوست سر انجام می شود .

سپس برداشت فولیکول ها با استفاده از پانچ های دستی مناسب  انجام خواهد شد در نتیجه در این مرحله از پیوند،  هیچ جای زخم و جای اسکاری برروی پوست مشاهده نخواهد شد.

فولیکول ها پس از جدا سازی از بانک مو توسط کادر  پزشکی حرفه ای در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با استفاده از میکروسکوپ های مخصوص  و دقیق مورد معاینه و بررسی قرار می گیرند  و فولیکول های آسیب دیده ترمیم و بازسازی خواهند شد.

در مراحل آخر پیوند مو، شیار هایی در جهت  قرار دادن فولیکول ها ایجاد می شود و فولیکول ها با عمق و زاویه مناسب  در این شیار ها قرار داده می شود.

در این روش می توان  ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰  گرافت از بخش های مختلف بدن برداشت کرد .‌در نتیجه در جهت  پر پشت کردن ناحیه گیرنده به  چند جلسه پیوند مو  نیاز خواهد بود.

کاشت مو به روش BHT
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – کاشت مو به روش BHT

مزایای کاشت مو به روش BHT

کسانی که از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند و به دنبال راهی مناسب برای داشتن مو های طبیعی و پر پشت هستند   می توانند از پیوند مو به روش BHT بهره مند شوند .در این تکنیک می توان از مو های بدن خود در ناحیه سر استفاده کنند.  در اکثر روش های دیگر پیوند مو  متقاضیان می توانند از مو های پشت سر و بغل گوش استفاده کنند اما  در تکنیک BHT از نواحی مختلف  بدن از قبیل  بازو ها ، پا ها، سینه،  ریش و… می توان استفاده کرد.  با برداشت گرافت  ها و انتقال آن ها به بخش های کم پشت و طاس سر مجددا می توان جوانی و زیبایی را به چهره باز گرداند .

 متخصصان  ابتدا در طی  جلسات آزمایشی این روش را تست  می کنند و پس از حصول نتایج موفقیت آمیز و رضایت بخش  این تکنیک  انجام می شود.

 در این روش خط رویش مو کاملاً طبیعی به نظر خواهد رسید  و دوره نقاهت نیز در این روش کوتاه مدت می باشد.  این روش کاشت مو از نظر متخصصین غیر جراحی است و در نتیجه  هیچ جای زخمی بر سطح پوست بدن و محل اهدا کننده  ایجاد نخواهد شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی عوارض ناشی از آن رفع خواهد شد.

عوارض و محدودیت های کاشت مو به روش BHT

در حال حاضر پیوند مو به روش BHT  مانند تکنیک های دیگر از قبیل FIT و FUT  و ….مورد بررسی قرار نگرفته  و متاسفانه   تجربه و دانش کافی در این زمینه وجود ندارد. این تکنیک آخرین روش برای  افزایش تراکم و پر پشتی مو ها  محسوب می شود زیرا در صورت نداشتن بانک موی مناسب از این تکنیک استفاده می شود.

بر اساس گزارشات به دست آمده  ۷۰ تا ۸۰ درصد این عمل با موفقیت همراه بوده است  و برای متقاضیانی که امید برای دست یافتن به مو های طبیعی و زیبا نداشته اند بسیار مورد توجه می باشد.

 اگر چه متقاضیان در این تکنیک ،  باید در مورد نتایج آن درک واقع بینانه ای داشته باشند زیرا هیچ قطعیتی برای کسب نتایج با درصد بالا در این تکنیک وجود نخواهد داشت.

وقتی مو های بدن به ناحیه سر منتقل می شوند ساختار مو ها تغییر می کند و پس از مدت کوتاهی متوجه صاف شدن  و بلندی آن ها خواهید شد و شبیه مو های سر می شود.

افرادی که قصد دارند از این تکنیک استفاده کنند  باید این احتمال را در نظر بگیرند که احتمال دارد نتوانند به موفقیت بالا دست یابند و این موضوع را به خوبی درک کنند. این تکنیک برای افرادی که قبلاً پیوند مو انجام داده اند و نتیجه ای  حاصل نکرده اند پیشنهاد می شود.

در مورد نتایج این تکنیک  در جلسات مشاوره توضیحات کامل ارائه می شود و همچنین  شرایط فیزیولوژی  و بدنی  متقاضی مورد  بررسی می گیرد . این عمل باید حتماً  توسط  متخصصین مجرب با  سابقه بالا انجام شود زیرا درصد  موفقیت در این تکنیک به تجربه و مهارت پزشک شما  بستگی دارد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین از مو های قفسه سینه برای کاشت مو در نواحی کم پشت سر استفاده می کنند.

هزینه کاشت مو به روش BHT در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است؟

هزینه کاشت مو به روش BHT  یکی از تکنیک های زیبایی محسوب می شود و اما جز روش های درمانی محسوب نخواهد  شد. پس با در نظر گرفتن این امر مشمول  هیچ بیمه ای قرار نمی گیرد . اگر چه در صورتی که از دست دادن  مو ها  به علت  عوامل مختلفی از قبیل حوادث، سوختگی، تصادفات و… اتفاق افتاده باشد بیمه کمی از هزینه ها را پرداخت خواهد کرد.

به طور کلی هزینه ها در این روش بر اساس عواملی مانند:

  • تعداد گرافت های استخراج و جایگذاری شده
  • انتظارات متقاضیان از انجام کاشت مو
  • وسعت طاسی سر
  • میزان تخصص و تجربه پزشک
  • تعرفه و موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده

تعیین می شود.

برای کسب  اطلاعات بیشتری در باره هزینه های کاشت مو در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.  ارائه خدمات  و مشاوره در این کلینیک زیبایی و تخصصی کاملاً رایگان می‌ باشد.

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش BHT

  • با مراجعه به کلینیک های تخصصی و انتخاب بهترین پزشک می توانید نتایج بی نظیری حاصل کنید.

متخصصین قبل از انجام و آغاز مراحل کاشت مو،  آزمایش های مورد نیاز  را برای متقاضیان تعیین می کنند.  تا بر اساس  این نتایج آزمایش ها از وضعیت بدنی آن ها مطلع شوند.  آزمایش ها لازم عبارت است از :

  • تعیین تعداد گلبول های قرمز
  • میزان خون رسانی و انعقاد خون تعیین تعداد پلاکت ها
  • ارزیابی سیستم ایمنی بدن متقاضیان
  • آزمایش های مربوط به بیماری های ویروسی و عفونی
  • تعیین میزان فشار خون
  • کنترل و بررسی قند خون و دیابت

متخصصین در طی جلسات مشاوره درباره  نتایج عمل پیوند مو با شما صحبت خواهد کرد تا شما نسبت به نتایج درک واقع بینانه ای داشته باشید.

  • قبل از انجام پیوند مو باید ازاستعمال  دخانیات مانند سیگار و قلیان امتناع کنید و  از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • از مصرف  دارو های رقیق کننده خون از قبیل آسپرین، وا فارین،  هپارین ، پروفن، ناپروکسن و …دو هفته قبل از پیوند مو بپرهیزید زیرا سبب خونریزی در حین عمل خواهد شد و میزان کبودی دوران بهبودی را افزایش می دهد.
  •  شب قبل از کاشت مو حمام کنید و مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک از محصولات آرایشی و بهداشتی مو مانند اسپری، ژل ،  نرم کننده ها و لوسیون ها و…. استفاده نکنید.
  •   استراحت کافی داشته باشید ، استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.
  • اگر درگیر  بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید

مراقبت های پس از کاشت مو به روش  BHT

  •  از دست زدن به  محل گیرنده و اهدا کننده بپرهیزید.
  •  در روز های اول پس از پیوند مو به حمام نروید تا فولیکول های جایگذاری شده در محیط جدید شکل بگیرند.
  • آب زیاد بنوشید و تغذیه مناسب داشته باشید حتما میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
  • دارو های تجویز شده  را سر وقت مصرف کنید.
  •  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  مجاورت هوای سرد و گرم و آلودگی های محیطی مانند گرد و غبار خودداری کنید.
  •   از انجام فعالیت های شدید بدنی و  حرکات ورزشی و برقراری روابط جنسی تا دست یافتن به بهبودی کامل  خودداری کنید.
  •  از شوینده های مناسب که پزشک شما  تجویز کرده استفاده کنید.

اثرات و نتایج

پس از پشت سر گذاشتن دوره بهبودی  و دست یافتن به سلامتی کامل ، به تدریج  شاهد رویش  مو ها خواهید بود و طی چندین ماه رشد آن ها کامل می شود . یکی از موارد مهم  که باید مورد توجه قرار گیرد این موضوع است که گرافت ها پس از قرار گرفتن در ناحیه گیرنده در مرحله فعال شدن چرخه رشد قرار می گیرد به همین دلیل توصیه می شود ۳ تا ۴ روز قبل از شروع جلسه  کاشت ،  مو های ناحیه اهدا کننده کوتاه شود.

رشد مو های هر فرد  به شرایط بدنی آن ها بستگی دارد.  در برخی افراد   رشد مو ها زود تر از وقت مشخص شده انجام می شود.  البته عواملی از قبیل  نوع تغذیه هر فرد، انجام مراقبت های توصیه شده و استراحت کافی در این موضوع موثر خواهد بود و سرعت رویش مو ها را تحت تاثیر قرار می‌ دهد.

دوره چرخه رشد مو ها به شرح زیر است :

  • پس از  سپری کردن هفته سوم مو ها  با شوک جراحی مواجه  می شوند و این امر کاملاً طبیعی می باشد نباید  نگران ریزش مو ها شوید.
  • در ماه دوم پس از پیوند مو ها به تدریج مو ها مشاهده می شوند و  رشد مو ها مجددا  آغاز می شود.  در این دوره  رشد مو ها  نا منظم و غیر طبیعی به نظر می رسند.
  •  در ماه پنجم پس از کاشت شاهد  افزایش رشد مو ها خواهید بود و  مو ها حالتی طبیعی خواهند داشت و شما می توانید به نتایج قطعی پیوند مو دست یابید.

دوره نقاهت پس از کاشت مو به روش BHT چقدر است؟

افرادی که  پیوند مو به روش BHT تنها راه درمان برای ان ها می باشد  باید در دوران نقاهت ،  استراحت کافی داشته  باشند زیرا سپری کردن این دوره به شکل مطلوب نقش مهمی در نتایج درمان ایفا خواهد کرد. در این دوران  باید مراقبت های توصیه شده  به بهترین نحو انجام شود تا بتوان سرعت روند بهبودی را  افزایش داد.

متخصصان تاکید می کنند  در دوره نقاهت   از مصرف انواع دخانیات  مانند سیگارو قلیان و مشروبات الکلی  خودداری کنید زیرا با ایجاد اختلال در سیستم  گردش خون ، احتمال خونریزی  و کبودی شدید را افزایش می دهد.  پس در جهت کسب بهترین  نتایج ممکن و رضایت بخش مراقبت های توصیه شده را با دقت بالا انجام دهید.

 دو هفته  پس از  کاشت مو عوارض ایجاد شده آن از بین  می‌ رود  و مجدداً  شاهد ریزش مجدد مو ها ی خود خواهید بود . این اتفاق امری کاملا طبیعی می باشد و دلیل بر پیش رفتن مراحل کاشت و روند بهبودی و دست یافتن به نتایج می باشد.‌ پس از پایان یافتن مرحله  ریزش مو ،  مجددا رویش مو ها شروع می‌ شود و پس از گذشت  ۹ تا ۱۲  ماه شاهد نتایج قطعی خواهید بود و شما می توانید به مو هایی طبیعی و پر پشت دست یابید.

تعداد جلسات کاشت مو به روش BHT چقدر است؟

  مهم ترین موضوع در طی مراحل کاشت مو،  شرکت در  جلسات مشاوره می باشد. در این  جلسات متخصصین با انجام آزمایش ها و معاینات بالینی وضعیت جسمانی و فیزیولوژی متقاضیان  را مورد بررسی قرار می‌ دهند و بانک موی مناسب را مشخص می‌ کنند.

 متخصصین در این جلسات همچنین در باره در صد موفقیت این تکنیک واقعیت ها را شرح خواهند داد تا متقاضیان درک واقع بینانه ای نسبت  به نتایج پیدا کنند و از عوارض پس از عمل پیوند مو با این تکنیک آگاه شوند.

یکی از ویژگی های روش پیوند مو به روش BHT  زمان بر بودن   طولانی شدن مراحل انجام  این روش ها می باشد. چون در مراحل این عمل نمی توان در طی  یک جلسه تعداد گرافت های لازم را برای پیوند را برداشت کرد .پس  این تکنیک در طی چندین  جلسه انجام می شود و تعداد جلسات بر حسب شدت و وسعت طاسی و  تعداد فولیکول های مورد نیاز مشخص می شود.

در هر یک از جلسات کاشت مو بیشتر از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ گرافت بیشتر نمی‌ توان استخراج کرد متخصصین بر حسب تراکم مو ها  تعداد جلسات را افزایش خواهند داد.

متخصصان با تجربه ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  در طی دوره  بهبودی  همراه شما خواهند بود تا شما در صورت نیاز  به مشاوره و رفع مشکلات ،  اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%85%d9%88%d8%ae%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2/

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-sut-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87%d8%8c-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d9%88-%d8%b9%d9%88/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نتیجه گیری

کاشت مو به روش BHT  جز روش های موثر برای افرادی است که از  بانک موی قوی بهره مند نیستند  و آخرین راه حل  برای داشتن مو ها یی  طبیعی و همیشگی می باشد.  متخصصان در جهت انجام این تکنیک  باید  مهارت  و تخصص بالا داشته باشند و  با هر یک از تکنیک های کاشت مو آشنایی کامل داشته باشند.  زیرا برای  نتایج مد نظر  و رضایت بخش  در این تکنیک کاشت مو  باید از موارد زیر را مورد توجه قرار داد که عبارت است از:

  • استخراج اصولی گرافت ها از بانک مو مناسب
  • ذخیره کردن و نگه داری گرافت ها در جهت دست یافتن به کاشت مو بدون خطا
  • معاینه و هیدراتاسیون گرافت های استخراج شده
  • کسب نتایج مطلوب با دقت در چرخه رشد، جهت رویش ، عمق گرافت ها و ترتیب پیوند ها
  • خط رویش طبیعی مو
  • استفاده از روش های مناسب کاشت در مواقع نیاز در جهت کاهش عوارض و آسیب به بانک مو و فولیکول ها
  •  دلایل خاصی موفقیت کاشت مو به روش BHT  را برای متقاضیان به دنبال دارد که  شامل استخراج درست و اصولی   گرافت ها از بانک موی مناسب  ،
  • دقت در  چرخه رشد مو های بدن و مو های سر، مطابقت مو های بدن  با پوست سر

می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/v0rs

لینک آپارات: https://aparat.com/v/jh3P9

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/jUgNZZIZ

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1495647722581463046?s=20&t=Jvcr6PLqbKBLqnd5sqM7Lg

لینک یوتیوب: https://youtu.be/u1PV-ir1oAI

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.