زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هزینه معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

هزینه معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

هزینه معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

دلایل مختلفی مانند تغییرات هورمونی ، ژنتیک،  تغذیه نامناسب،  فشار های عصبی،  بیماری های روحی،  استرس و… سبب ریزش مو ها می‌شود . روش  مناسب برای به دست آوردن مو های پرپشت و زیبا کاشت مو است که تا کنون میلیون‌ ها نفر از مزایای بی نظیر روش زیبایی بهره مند شده اند.

کاشت مو یکی از روش های جراحی و تخصصی است که  انجام آن باید توسط بهترین روش انجام شود و همه شرایط بدنی فرد و اقدامات قبل و بعد از آن برای کسب نتایج مطلوب انجام شود.  روش های متعددی برای کاشت مو وجود دارد .یک  از روش‌ های موثر در رفع کم پشتی و طاسی سر برای کسانی که ریزش شدیدی دارند کاشت مو به روش سوپر  ترکیبی می باشد.  این فرایند با کمک دو روش همزمان fut  و sut می باشد.  بنابراین برداشت گرافت های مورد نیاز از نواحی مختلف بدن مانند سینه و ریش امکان پذیر می باشد.

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

اساس و پایه روش کاشت مو به صورت ترکیبی همانگونه که در مقدمه بیان شد برداشت همزمان فولیکول های مو به روش های کاشت fut  و sut می باشد.  این  کاشت برای کسانی مناسب است که وسعت طاسی و ریزش سرشان بسیار زیاد است نمی توانند از روش‌ های دیگر کاشت مو نتیجه مناسبی حاصل کنند.

تفاوت کاشت مو به روش سوپر ترکیبی و  ترکیبی مو در نوع بانک مو می باشد.  در روش سوپر ترکیبی امکان برداشت گرافت  از ناحیه سینه و زیر ریش وجود دارد.  به طور  کلی در این روش کاشت مو ابتدا از روش fut جهت  برداشت نواری فولیکول ها استفاده می شود و بر اساس نظر پزشک در طی جلسه  جلسات بعدی گرافت ها به روش sut نیز انجام می شود.

در سوپر ترکیبی می توان ۵۰۰۰ گرافت مو را در یک جلسه برداشت کرد. در غیر این صورت از  روش‌های fut و sut نمی‌ توان به ترمیم بخش وسیعی از ناحیه کم پشت سر را پوشاند.

مراحل کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

۱.در جلسه مشاوره پزشک با مهارت بالا  خط رویش مو را طراحی می‌کند تا بتوان نتایجی طبیعی و مورد نظر را حاصل کرد و ناحیه برداشت نواری مورا تعیین می کند.

در این جلسه وضعیت بانک مو،  ناحیه برداشت گرافت ها و کیفیت گرافت ها نیز  ارزیابی می شود.

ناحیه برداشت و کاشت مو ضدعفونی می شود. این عمل تحت بیحسی موضعی انجام خواهد شد و نیاز به بیهوشی ندارد.

برش نواری فولیکول ها از ناحیه بانک مو با دقت و تخصص بالایی انجام می شود.  این مرحله به میزان تجربه و مهارت پزشک بستگی دارد. زیرا باید آسیب فیزیکی کمتری به فولیکول ها وارد شود تا و پس از برداشت گرافت ها ناحیه بخیه زده می شود.

متخصصان در این مرحله به جدا سازی فولیکول ها بر روی نوار توسط میکروسکوپ های مخصوص می پردازند و آن ها را تا هنگام جایگذاری در ناحیه گیرنده در محلولی مناسب با دمای خاص مراقبت می کنند.  و پس از آماده شدن ناحیه گیرنده فولیکول ها توسط سوزن های مخصوص در ناحیه مورد نظر قرار می گیرند.

متخصصان  با تجربه ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با در نظر گرفتن زاویه و عمق مناسب برای رشد سریع و صحیح مو ها در ایجاد خط رویش طبیعی دقت زیادی خواهند داشت.

جلسه کاشت گرافتها برداشت نواری به روش فوت توسط متخصصین حرفه ای انجام می شود و در روز آینده یا همان روز به روش سوت فولیکول ها در ناحیه مورد نظر جایگذاری خواهد شد

سه سوت امکان جایگذاری هزار گرافت وجود دارد تا بتوان همه نقاط سر متقاضی را پر کنند و سبب افزایش تراکم در این ناحیه شود

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی
کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تکنیک پیوند تعداد بالای گرافت ها در طول یک جلسه می باشد.

تکنیک سوپر ترکیبی روشی موثر و مناسب برای بازیافتن مو ها برای متقاضیانی است که سطح وسیعی آن ها دچار طاسی شده است. می‌توان با هزینه مناسب در مدت زمان کوتاه تری به نتایج مورد نظر دست یابند .  تقریباً در هر جلسه می توان ۵۰۰۰ گرافت از بانک مو برداشت کرد.

هزینه کاشت مو به روش سوپر ترکیبی در کلینیک آراد اصفهان کاملاً مناسب و با صرفه می باشد.  این عمل با آگاهی کامل و هزینه مقرون به صرفه برای متقاضیان عزیز انجام خواهد شد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای  کاشت مو به روش سوپر ترکیبی نمی باشند؟

برداشت گرافت ها در این روش به صورت نواری بانک مو انجام می شود بنابراین در این روش جای زخم و بخیه وجود دارد .  کسانی که تمایل به داشتن بخیه و برداشت نوا ی گرافت را ندارند کاندیدای مناسبی برای این فرایند زیبایی نمی باشند.

شرایط بدنی فرد از نظر ترمیم زخم ها و ایجاد زخم های کلوییدی و گوشتی مورد ارزیابی قرار می گیرد. زیرا برداشتن گرافت ها به صورت نواری انجام می‌شود و برای کسانی که ممکن است دچار زخم های کلوئیدی شوند و بانک مو را دچار ظاهری ناخوشایند کنند مناسب نمی باشد.

متقاضیانی که به بیماری های خاص مانند بیماری های خونی و انعقادی مانند هموفیلی مبتلا باشند به دلیل خونریزی های وسیع در هنگام برداشته نواری کاندیدای مناسبی نمی باشد.

کسانی که می خواهند ز روش های ترمیمی دیگر طاسی مو بهره‌مند شود متخصصان معمولاً روش های دیگر را جایگزین روش سووپر ترکیبی قرار می دهند

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی
کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

کاندیدای مناسب کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

متقاضیان کاشت مو باید به الگوی ریزش ثابت مو رسیده باشند و تقریباً پس از سی سالگی انجام این عمل توصیه می شود . همچنین باید همه شرایط بدنی فرد متقاضی مورد بررسی قرار گیرد در ادامه مطلب کاندیدای مناسب این عمل برای شما شرح داده می شود.

بهترین متقاضیان این عمل افرادی هستند که وسعت طاسی و ریزش مو های آن ها بسیار وسیع است و از نظر پزشکی به بیشتر از ۴۰۰۰ گرافت  برای دست یافتن به تراکم مورد نظر نیاز دارند. این افراد  با یک تکنیک نمی‌توانند به نتایج مورد نظر برسند.

آقایانی که دچار الگوی مشخص شده ریزش مو شده اند و بخش وسیعی از مو های خود را از دست داده اند.

افرادی که بانک موی مناسبی در پشت سر یا کناره گوش خود نداشته باشند و نیاز است که از قسمت های مختلف بدن مانند ریش و سینه گرافت های مورد نیاز تامین شود. معمولاً برداشت دو سانتی متری نواری و ۵ تا ۶ سانتی متر به روش sut انجام خواهد شد.

کسانی که برای انجام برداشت نواری بتوانند حداقل یک ساعت بدون اذیت شدن و ایجاد مشکل بر روی شکم خود بخوابند.

کسانی که قبلا از تکنیک‌های دیگر کاشت مو استفاده کرده‌اند و نتوانسته اند به نتایج مطلوب و مورد نظر خود برسند می‌ توانند با مشاوره در جلسات حضوری و بر اساس صلاحدید پزشک به تکنیک کاشت مو به روش سوپر ترکیبی تکیه کنند.

کاشت مو به روش سوپر ترکیبی
کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

عوارض و معایب کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

کاشت مو  تکنیکی است که  برای بازیافتن مو های ریخته شده و ترمیم طاسی سر بسیار مناسب است.  اما به دلیل برداشت نواری گرافت ها در این روش ناحیه با عوارض جانبی اجتناب ناپذیری همراه است که شامل:

  • به وجود آمدن جای زخم در ناحیه بانک مو اگرچه با جایگذاری گرافت ها در ناحیه اطراف محل برداشت گرافت ها تا حدی می‌ توان جای زخم را پوشاند.
  • این روش به دوره ریکاوری و نقاهت بیشتری نیاز دارد و باید مراقبت ها به صورت جدی انجام شود تا از ایجاد عفونت پیشگیری شود.
  • در برخی موارد بسیار نادر احتمال ایجاد کیست و التهاب در فولیکول مو وجود دارد.
  • احتمال ایجاد عوارضی مانند مقداری خونریزی، احساس درد، تورم و سوزش در ناحیه پوست سر وجود خواهد داشت.

در این مطلب در مورد مراقبت های ضروری قبل و بعد از کاشت مو توضیحاتی  شرح خواهیم داد اگر شما متقاضی  این نوع تکنیک کاشت مو هستید، متخصصان ما کلینیک زیبایی آراد اصفهان در وقت حضوری توضیحات بیشتری برای شما ارائه خواهند داد تا شما اطلاعات کامل و جامعی در این زمینه حاصل کنید.

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

  • مو هایتان را به اندازه ۲ سانتی متر کوتاه کنید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک مو های خود را به خوبی بشویید چون جراحی باید بر مو های تمیز انجام شود.
  • قابل ز انجام عمل یک وعده صبحانه کامل داشته باشید و از مصرف نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید.
  • در روز مراجعه به کلینیک لباس‌های راحت و دکمه دار بپوشید و یک کلاه سبک به همراه داشته باشید تا پس از پایان جراحی برای پیشگیری از فشار و آسیب به سر مورد استفاده قرار گیرد.
  • اگر لنز طبی آرایشی استفاده می کند قبل از آغاز عمل آن ها را از چشم خارج کنید.
  • شب قبل از کاشت مو استراحت کافی داشته باشید.
  • دو هفته قبل از جراحی از مصرف دارو ها و غذا های رقیق کننده خون بپرهیزید.
  • چند روز قبل از کاشت از مصرف نوشیدنی های الکلی و حاوی نیکوتین یا کافئین خودداری کنید.
  • از مصرف ترکیباتی که حاوی انواع ویتامین ها می باشد همچنین از دمنوش های گیاهی خودداری کنید.
  • از خوردن غذا هایی که باعث نفخ معده می شود خودداری کنید.
  • از مصرف انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مو مانند ژل، اسپری، لوسیون ها و…. بپرهیزید.
کاشت مو به روش سوپر ترکیبی
کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

مراقبت های پس از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

در پایان جلسه کاشت مو مجدداً اقدامات پس از جراحی برای شما توضیح داده می شود تا شما بتوانید نتایج مطلوبی حاصل کنید.

در سه روز اول پس از جراحی:

  • روز های اول پس از جراحی به مراقبت های ویژه ای نیاز است .زیرا گرافت های کاشته شده در حال سازگار شدن با محیط گیرنده می باشند. پس باید استراحت کافی داشته باشید و مدتی در خانه بمانید.
  • اگر پس از برطرف شدن اثرات بی حسی احساس درد داشتید داروها و مسکن های تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید.
  • از ایجاد فشار و ضربه به سر خودداری کنید. زیرا مو ها و گرافت ها به تازگی در ناحیه گیرنده کاشته شده اند و نیاز به مراقبت خاص دارند.
  • مایعات زیاد بنوشید. تقریباً دو لیتر آب در روز برای شما توصیه می شود.
  • در چند روز اول پوست سر شما بسیار حساس است و نباید در معرض نور خورشید قرار گیرد. پس سعی کنید ساعت هایی که نیاز است بیرون بروید را به شب موکول کنید.
  • از سه روز بعد از کاشت می توانید مو های خود را بشویید از شستشوی مو ها در ۴۸ ساعت اول خودداری کنید.
  • در هفته اول از انجام فعالیت‌ های ورزشی و حتی سبک و برقراری رابطه جنسی خودداری کنید. اما تا ۴۵ روز از فعالیت های سنگین و ورزشی بپرهیزید.
  • از مصرف انواع دخانیات، نوشیدنی های کافئین دار و الکلی خودداری کنید. زیرا این محصولات باعث گردش بالا ی خون می شود و تاثیرات منفی بر ریشه مو خواهد داشت.
  • مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین، ویتامین ها مکمل ها در دوره بهبودی ممنوع می باشد.

مراقبت های پس از روز های ۴ تا ۱۵ پس از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

  • از انجام فعالیت های سنگین و ورزشی بپرهیزید.البته می توانید فعالیت های روزانه خود را مانند پیاده روی انجام دهید.
  • از رنگ کردن یا کوتاه کردن مو ها بپرهیزید.
  • در این دوره سعی کنید لباس های راحت بپوشید و از لباس هایی که سبب اصطکاک می‌ شوند یا دکمه دار یا زیپ دار هستند و باعث ایجاد ضربه سرتان می شود بپرهیزید.
  • از رفتن به سونا، استخر و مکان هایی که دمای بالایی دارد خودداری کنید.
  • در این فاصله زمانی می تواند مو های خود را بشویید و شستشوی مو ها مانعی ندارد. اما از خشک کردن مو ها بپرهیزید زیرا سبب آسیب دیدگی گرافت های کاشته شده خواهد شد.
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید
  • می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید ریشه مو ها هم اکنون مقداری محکم تر شده اند اما هنوز به مراقبت نیاز دارند.

مراقبت های پس از ۱۶ تا ۳۰ روز پس از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

  • پس از دو هفته آسیب پذیری مو ها کاهش می‌ یابد و گرافت های کاشته شده مقاوم تر می شوند.
  • در این دوره همچنان از مصرف نوشیدنی‌ های الکلی خودداری کنید و از مصرف دخانیات بپرهیزید .
  • اگر  نمی‌ توانید مصرف سیگار را قطع کنید دو تا سه نخ سیگار برای شما مجاز است.
  • از انجام فعالیت های ورزشی که از توپ استفاده می شود مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال خودداری کنید.
  • هنگام استراحت از چند بالش نرم استفاده کنید و سرتان را در زاویه ۴۵ درجه بالاتر از بدن قرار دهید تا از ایجاد کبودی و تورم پیشگیری کنید.
کاشت مو به روش سوپر ترکیبی
کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

اثرات و نتایج

اگر کاشت مو به روش سوپر ترکیبی توسط متخصصین حرفه‌ای و در کلینیک های معتبر انجام شود شما نتایج فوق‌العاده‌ ای حاصل می کنید. ۸۰ درصد از این نوع پیوند مو با موفقیت همراه بوده است. نتایج حاصل شده از این روند زیبایی کاملاً دائمی است و فولیکول های منتقل شده به ناحیه کم پشت سر رشد خواهند کرد و مجدداً دچار ریزش نخواهد شد.

کسانی که دچار ریزش مو در ناحیه شقیقه هستند متخصصان روش کاشت مو به روش ترکیبی را برای آن ها توصیه نمی کنند زیرا این افراد می‌ توانند با روش sut نتایج موفقیت آمیزی حاصل کنند.

دوره نقاهت پس از کاشت مو به روش سوپر ترکیبی چقدر است؟

دوره نقاهت در این روش به دلیل برداشت‌  نواری فولیکول‌ ها طولانی تر است.  بهتر است یک هفته استراحت مطلق داشته باشید و مراقبت های توصیه شده در این دوره را جدی بگیرید.  در چند روز اول گرافت ها در حال سازگاری با محیط جدید هستند پس نباید هیچ ضربه فیزیکی به سر وارد شود.  بنابراین سعی کنید لباس های راحت بپوشید و استراحت کافی داشته باشید. حتی از انجام فعالیت های سبک نیز در این چند روز بپرهیزید. مایعات زیاد بنوشید تا بدن خود را هیدراته کنید. پس از چند روز کم کم گرافت ها در محل خود جایگزین می شود و شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید . شستشوی مو ها در این دوره باید با شامپو هایی که پزشک تجویز کرده است انجام شود.  همچنین از قرار دادن سر در محیط گرم مانند جکوزی، سونا و حمام داغ بپرهیزید. بر اساس شرایط بدنی شما در فاصله زمانی ۲ تا ۳ هفته می توانید به فعالیت های خود باز گردید اما کماکان تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

تعداد جلسات کاشت مو به روش سوپر ترکیبی چقدر است؟

جلسات کاشت مو زمانی تعیین می شود که شما تصمیم بگیرید برای کاشت مو به کلینیک زیبایی آراد مراجعه کنید. در جلسات مشاوره وضعیت عمومی و سلامتی بدن شما مورد بررسی قرار می‌ گیرد و پزشک در این جلسات در مورد بیماری ها و دارو هایی که مصرف می کنید با شما گفتگو خواهد کرد.  آزمایش هایی از قبیل:

  • ارزیابی میزان قند خون
  • گلبول های قرمز
  • انعقادی خون

انجام می شود . تا پزشک تایید کند شما صلاحیت این عمل زیبایی را دارید . نتایج آزمایش توسط پزشک مورد بررسی قرار می‌گیرد.  انتظارات و اهداف شما در جلسات مشاوره بیان خواهد شد.‌ متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر اساس شرایط و انتظارات شما بهترین روش کاشت مو را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

تعداد جلسات بر اساس میزان پیوند مو ها ها تعیین می  شود . در  یک جلسه تقریباً می‌توان ۵۰۰۰ گرافت  از ناحیه بانک مو برداشت کرد که برابر با ۱۳ تا ۱۶ هزار تایی مو خواهد بود.  تعداد جلسات بر حسب وسعت طاسی سر برای همه افراد متفاوت می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/paui

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.