زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

ژل لب مدل سه دکمه ای

ژل لب مدل سه دکمه ای

ژل لب مدل سه دکمه ای

در چند سال اخیر استفاده از ژل های حجم دهنده برای نواحی مختلف صورت و بدن طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است و به عنوان یکی از متد های پر کاربرد معرفی می شود .‌ ژل های تزریقی ترکیبی  از مواد زیستی و شیمیایی هستند که مورد تایید سازمان غذا و دارو ی آمریکا FDA  قرار گرفته است که اولین بار در جهت تزریق به بدن مورد استفاده قرار گرفته است.

یکی از روش های پر کاربرد و پر طرفدار دیگر تزریق ژل ، ژل لب مدل سه دکمه ای می باشد که خانم های زیادی طرفدار این مدل لب هستند.  معمولاً این مدل لب برای کسانی که به طور ژنتیکی دارای لب هایی کم حجم و کشیده هستند و می‌ خواهند فرم لب خود را به شکل مطلوب و پر حجم تغییر دهند پیشنهاد می شود.

اگر شما نیز طرفدار چنین مدل لبی هستید در قدم اول باید به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید و برای تزریق ژل از متخصصین با تجربه و با سابقه کمک بگیرید.

تاکید بر این موضوع،  به دلیل استفاده از فیلر های درجه ۲ و ۳ و  تاریخ گذشته و تقلبی در کلینیک های نا معتبر و آرایشگاه ها می باشد.  بنابراین شما با مراجعه به کلینیک های معتبر و انتخاب پزشکان ماهر در مرحله اول سلامتی خود را تضمین خواهید کرد.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از با سابقه ترین کلینیک های زیبایی در حوزه پوست و مو می باشد.

در این کلینیک تزریق ژل به لب با مدل های مختلف توسط متخصصین ماهر و حاذق انجام می‌ شود و قطعاً رضایت زیبا جویان عزیز را حاصل خواهد کرد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

بهترین برند ژل لب مدل سه دکمه ای کدام است ؟

بهترین برند و مارک های فیلر های مصنوعی برای تزریق به بخش های مختلف بدن و صورت ژل هایی هستند که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده اند زیرا،  میزان عوارض جانبی با تزریق و انتخاب این ژل ها به کمترین میزان خود خواهد رسید.‌ اسید هیالورونیک ماده پر کننده است که می تواند در زمان کوتاهی چین و چروک های سطح پوست را بر طرف کند .

همچنین با افزایش حجم لب ها چهره را جذاب و دوست داشتنی خواهد کرد .‌برند هایی از قبیل رستیلین (Restylane ) و ژوویدرم  (Juvederm) ژل های مطرح و بی ضرر حاوی هیالورونیک اسید می باشند که معمولاً ترکیب اصلی این دو ژل با یکدیگر همسان است اما این برند ها از نظر هزینه ها،  عوارض جانبی و میزان استفاده با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

شما عزیزان می توانید قبل از تزریق ژل به لب ها در مورد این موضوع با پزشک گفت و گو کنید تا متوجه شوید که برای فرم دهی به لب های شما کدام برند و مارک تاثیر بیشتری خواهد داشت.

مراحل تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای :

تزریق ژل به لب ها برای مدل های مختلف باید به آرامی و با دقت بالا انجام شود زیرا ، بافت لب بسیار حساس است و نباید تزریق ژل آسیبی به آن وارد کند . میزان تزریق ژل به مدل لب و سلیقه متقاضیان و همچنین صلاحدید پزشک و بستگی دارد . معمولاً تزریق ژل برای خانم ها و آقایان در سنین بالای ۲۱ سال توصیه می‌ شود که البته برای تزریق ژل باید مراحل زیر را پشت سر گذاشت.

ابتدا متخصصین با استفاده از مارکر یا مداد نقاطی کوچک برای تزریق ژل به لب انتخاب خواهند کرد. این نقطه ها معمولاً یک قسمت در لب بالا و دو قسمت در لبه پایین خواهد بود.  متخصصین برای پیشگیری از ورود میکروب به لب و ایجاد عفونت پوست لب را به طور کامل ضد عفونی می کنند.

سپس برای کاهش و کنترل درد در حین تزریق از مواد بی حسی استفاده می کنند زیرا،  لب یکی از اجزاء حساس بدن محسوب می شود . پس از مرحله پاک سازی و بی حسی لب، ژل  ها توسط سرنگ های بسیار ظریفی به لب تزریق خواهد شد. تزریق ژل به لب در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.

مدت زمان تزریق ژل به میزان تزریق و مهارت پزشک بستگی دارد . پس از پایان جلسه درمان متقاضیان می توانند کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

ژل لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل لب

مزایا و کاربرد های تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای :

با تزریق ژل به لب سه  دکمه ای می توان زاویه استاندارد و فرمی زیبا در لب ها ایجاد کرد و به مدت طولانی فرم طبیعی لب ها حفظ شود .

پس از تزریق ژل به لب نیاز به صرف زمان برای آرایش لب ها نمی باشد.

 با فرم دهی به لب ها تعادل  بین اجزاء صورت متناسب شده و کسانی که لب های ظریف دارند صاحب لب هایی درشت و حجیم خواهند شد.

 فاصله بین لب و بینی  با تزریق ژل کاهش می یابد.

 تزریق ژل جزء به روش های سر پایی است و برای انجام آن نیاز به ایجاد برش و بخیه ای بر سطح لب ها نمی باشد .

پس از پایان تزریق ژل شما نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نخواهید داشت و می توانید در کوتاه ترین زمان به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید .

پس از تزریق ژل بلافاصله می‌ توانید شاهد تاثیرات تزریق ژل باشید اما نتایج قطعی پس از ۷ تا ۱۰ روز قابل مشاهده خواهد بود.

 هزینه تزریق ژل روش های مناسب خواهند بود و شما می توانید به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابید.

کاربرد ها

  • تغییر فرم لب ها به شکل دلخواه
  • آب رسانی به لب ها
  • برطرف شدن چین و چروک ها و خطوط اطراف لب ها
  • درمان افتادگی گوشه لب ها
  • کاهش فاصله بین بینی تا لب
  • برجسته سازی لب ها
  • ایجاد تقارن در دو طرف لب
  • شادابی و زیبایی چهره
  • افزایش اعتماد به نفس

بهترین کاندیدای تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای چه کسانی هستند ؟

تزریق ژل به لب برای افراد بالای ۲۱ سال مناسب خواهد بود.

 این فرایند زیبایی برای کسانی که به طور ژنتیکی لب های باریک و قیطانی دارند مناسب می باشد.

  • تزریق ژل به لب برای کسانی که به دلیل افزایش سن حجم لب های خود را از دست داده اند .
  • کسانی که لب های نا متقارن دارند .
  • کسانی که در گوشه های لب خود با افتادگی مواجه شده اند.
  • کسانی که فاصله بین بینی تا لب های آن ها بیشتر از حد معین خواهد بود .
  • کسانی که زمان کافی برای آرایش کردن لب های خود ندارد و دوست دارند همیشه لب هایی برجسته و حجیم داشته باشند.

 البته این فرایند به زیبایی با محدودیت هایی نیز همراه است.

  • افرادی که درگیر بیماری های خاص مانند دیابت، خود ایمنی،  سیستم انعقاد خون و …. هستند.
  • خانم های باردار و شیرده
  • افراد زیر ۱۸ سال

 کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل نخواهند بود. همچنین برخی افراد به ژل های تزریقی و مواد بی حسی حساسیت دارند متخصصین برای افرادی که در چنین شرایط قرار دارند روش های دیگر را پیشنهاد خواهند داد .

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان و مشورت با متخصصین با تجربه ما متوجه شوید که آیا تزریق شده برای شما گزینه مناسبی هست یا خیر تا از عوارض و خطرات پس از تزریق در امان بمانید . در ادامه مطلب شما را با عوارض احتمالی تزریق ژل به لب آشنا می کنیم.

ژل لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل لب

خطرات احتمالی تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای چیست ؟

تزریق ژل به لب مانند روش های زیبایی و درمانی دیگری با عوارض رایجی همراه خواهد بود منتهی اگر شما به کلینیک تخصصی و معتبر مراجعه کنید قطعاً میزان عوارض را به حداقل خواهید رساند .‌

در حالت کلی اگر شما زمان کافی برای تحقیق در مورد مهارت پزشک و کلینیک صرف کنید و از رفتن به اماکن غیر تخصصی مانند آرایشگاه ها و یا مراکز عمومی خودداری کنید قطعاً از عوارض خطرناک احتمالی این تکنیک زیبایی در امان خواهید بود . در ادامه قصد داریم برخی از عوارض جدی این تکنیک زیبایی را به شما معرفی کنیم.

  • حساسیت به ژل ها

 ممکن است بدن شما نسبت به ژلی که تزریق می شود دچار حساسیت شود. در این شرایط علائم حساسیت در بدن شما تا مدت ها باقی می ماند و شما را به نحوی آزار خواهد داد.

  • ایجاد تورم و کبودی

این عوارض در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود اما اگر کبودی و خون مردگی تا چند روز پس از تزریق کاهش پیدا نکرد باید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

  • عدم دست یافتن به نتایج مورد دلخواه

 زمانی که شما به مراکز غیر معتبر مراجعه کنید و فیلر های مرغوب برای شما مورد استفاده قرار نگیرد در ناحیه تزریق تا مدت ها با مشکلاتی از قبیل بد شکلی و کبودی لب ها مواجه خواهید شد.

  • آسیب های بافتی

 در صورتی که تزریق ژل توسط افراد کم تجربه و آماتور انجام شود ممکن است با بافت لب های شما دچار آسیب شود.

  • انسداد رگ ها

 با مراجعه پزشک کم تجربه و مکان های نا معتبر پس از تزریق ژل با انسداد رگ ها مواجه خواهید شد.

  • عفونت

 عفونت در ناحیه لب معمولاً زمانی که از ژل های نا مرغوب و تاریخ گذشته استفاده شود و یا نکات ایمنی در حین تزریق به خوبی اعمال نشود ایجاد می شود

  • عدم توازن و هماهنگی

 به دلیل عدم مهارت پزشک حجم دو لب با هم متفاوت می شود و نتایج نا مطلوبی به همراه خواهد داشت.

  • جا به جایی ژل ها در زیر پوست

 با حرکت ژل ها در زیر  پوست لب با مشکلاتی از قبیل عدم تقارن و عدم ماندگاری ژل ها مواجه خواهید شد.

تزریق ژل به لب جزء روش های کم تهاجمی برای زیبایی و خوش فرمی لب ها می باشد که امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار است.  با این حال با وجود برخی از عوارض احتمالی اذیت خواهید شد و از نتایج تزریق ژل راضی نمی باشید در این شرایط ژل های تزریق شده استخراج می شود.

متخصصین برای از بین بردن اثرات ژل های تزریقی بر اساس شدت عوارض روش های مختلفی را مورد استفاده قرار می‌دهند . مثلاً در صورتی که از ژل های هیالورونیک اسید استفاده شود باید برند های معتبر را انتخاب کرد و تزریق ژل توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام شود تا میزان عوارض به حداقل برسد.

عوارضی که پس از تزریق ژل مشاهده می شود در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود همان طور که گفته شد برخی افراد به دلیل عوارض نا خوشایند و اعلام نارضایتی از فرم لب ها با کمک آنزیم هیالورونید  ژل تزریق شده را استخراج می کنند.

در صورتی که از ژل های دیگر مانند هیدرو ژل اکریلیک استفاده شود و با عوارضی مانند گرانولوما هایی مواجه شدید با تزریق کورتیکواستروئید ها به داخل ضایعه و مصرف آنتی بیوتیک ها عفونت آن کاهش می یابد تا بتوان با جراحی ژل تزریق شده را استخراج کرد.

اما باید این نکته را در نظر بگیرید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان می باشد. پس اگر شما تصمیم دارید تزریق ژل را انجام دهید و می‌ خواهید این فیلر را به بخش های دیگر صورت تزریق کنید نسبت به نوع فیلر آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید از عوارض خطرناک این عمل پیشگیری کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق فیلر های مرغوب و با کیفیت توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه خواهد شد. هدف کادر درمانی در این کلینیک رضایت زیبا جویان عزیز و کسب نتایج مطلوب خواهد بود.

هزینه تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است ؟

قیمت ها و هزینه ها در هر کلینیک متفاوت خواهد بود همچنین مواردی از قبیل

  • برند ژل
  • میزان تزریق ژل
  • رسیدن به مدل مورد نظر
  • هزینه مواد مصرفی
  • مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

 هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است. اگر شما می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری حاصل کنید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . همچنین شما عزیزان برای داشتن ملاقات حضوری با متخصصین می‌ توانید در جهت رزرو نوبت اقدام کنید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب  مدل سه دکمه ای :

مهم ترین اقدام قبل از تزریق ژل به لب انتخاب کلینیک معتبر و متخصصین با تجربه و حرفه ای خواهد بود. پس از مراجعه به کلینیک در مورد برند و مارک ژلی که قرار است برای شما مورد استفاده قرار گیرد سوال کنید و اطلاعاتی در مورد ترکیبات ژل حاصل کنید.

چند روز بعد از تزریق ژل از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی خود داری کنید. زیرا با رقیق شدن خون،  خونریزی در حین تزریق افزایش می یابد.

تا دو هفته قبل از تزریق ژل از مصرف  انواع دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید زیرا با افزایش غلظت خون عوارض پس از تزریق مانند کبودی و تورم افزایش خواهد یافت.

چند روز قبل از تزریق ژل به لب بدن خود را با مصرف مایعات زیاد هیدراته کنید  تا تاثیرات درمان را پس از تزریق افزایش دهید.

اگر در ناحیه تزریق با تبخال یا زخم باز مواجه هستید قبل از مراجعه به کلینیک مورد درمان قرار دهید.

 اگر مستعد تبخال هستید مصرف قرص های آسیکلوویر را چند روز قبل از تزریق آغاز کنید .

هنگام  مراجعه به کلینیک آرایش لب نداشته باشید و از محصولات مراقبتی نیز استفاده نکنید.

ژل لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل لب

مراقبت های پس از تزریق ژل لب سه دکمه ای :

تا چند ساعت پس از تزریق لب های شما بی حس است بنابراین از گاز گرفتن و فشار دادن لب ها خودداری کنید.

 از دست زدن و لمس کردن  ناحیه تزریق بپرهیزید .

در هنگام استراحت  کمی سر خود را با استفاده از دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید تا از ایجاد تورم در لب ها جلوگیری کنید .

با مصرف آب زیاد ماندگاری ژل ها و تاثیرات آن را افزایش دهید.

 تا یک هفته از قرار گرفتن در مکان های گرم ، رفتن به سونا،  استخر و جکوزی خودداری کنید .

تا ۱۲ ساعت  از شست و شوی لب ها خود داری کنید.

 تا ۳ روز از آرایش کردن خودداری کنید اگر پزشک شما دارویی برای شما تجویز کرد به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید.

تا دو  روز از خم شدن و انجام فعالیت‌ های شدید بدنی خودداری کنید.

 لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به لب ها فشاری وارد نشود.

اثرات و نتایج :

تزریق ژل یکی از روش های موثر و سریع برای فرم دهی به لب ها خواهد بود . تزریق ژل لب سه دکمه ای لب بالا و پایین را به شکل مطلوبی بر جسته می‌ کند و تناسب خاصی بین اعضای صورت ایجاد خواهد کرد . با تزریق ژل به لب دیگر نیاز به وقت گذاشتن برای آرایش لب ها نخواهید داشت و تا مدتی طولانی می توانید از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.

تزریق ژل در کنار برجسته سازی لب ها سبب آب رسانی و شادابی پوست لب نیز خواهد شد و مشکلاتی از قبیل افتادگی گوشه لب و عدم تقارن را نیز از بین می برد و در نتیجه سبب افزایش اعتماد به نفس متقاضیان می شود. مدت ماندگاری تزریق ژل لب در همه افراد کاملاً متفاوت است و به شرایط بدنی و مراقبت های اعمال شده آن ها بستگی دارد ولی به طور کلی تزریق انواع فیلر ها به لب از شش ماه تا دو سال ماندگار خواهد بود .

پس از پایان دوره ماندگاری و جذب فیلر ها در بدن مجدداً لب ها به حالت قبل باز می گردد و شما می توانید برای افزایش تاثیرات آن مجدداً این تکنیک زیبایی را انجام دهید. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل لب به مدل های مختلف از قبیل قلبی،  عروسکی،  قطره‌ ای،  روسی و مدل  های بی نظیر دیگر انجام می شود که هر کدام از این مدل ها بر اساس نظرات متقاضیان و فرم چهره انتخاب خواهد شد .

پس از پایان جلسه تزریق شما شاهد اثرات اولیه تزریق ژل خواهید بود و نتایج قطعی پس از ۷ تا ۱۰ روز به وضوح قابل مشاهده می باشد و نتایج چشمگیر و بی‌ نظیری در چهره به همراه خواهد داشت.

آیا تزریق ژل لب  مدل سه دکمه ای درد دارد ؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه زیبایی در حال حاضر تزریق ژل لب ایمن ترین و راحت ترین روش های زیبایی خواهد بود . در صورتی که بسیاری از متقاضیان نسبت به درد در حین تزریق محتاطانه رفتار می کنند اما فقط افراد محدودی در حین تزریق احساس درد خواهند داشت.

تزریق ژل مانند هر روش زیبایی دیگر با عوارض جانبی همراه است اما در صورتی که پزشک شما در این زمینه تجربه و مهارت کافی داشته باشد و تزریق ژل را با دوز معین و بر اساس نیاز های فرد انجام دهد شاهد عوارض و خطرات نا مطلوب پس از تزریق ژل نخواهند بود و همچنین درد آن کاهش می یابد. تزریق ژل به لب فرایند ی سریع است که برخی از متقاضیان در حین تزریق  با سوزش و ناراحتی جزئی مواجه می شوند.

میزان احساس درد به آستانه درد هر فرد بستگی دارد. متخصصین برای کنترل و کاهش درد در حین تزریق از بی حسی استفاده می کنند. متخصصین برای به دست آوردن نتایج مطلوب در حین تزریق دقت بالایی خواهند داشت و برای پیشگیری از درد و عوارض پس از تزریق ، تزریق فیلر را با مقدار کمی آغاز می کنند. قطعاً شما با انتخاب پزشک با تجربه و دارای مدرک معتبر نگرانی در مورد تزریق ژل به لب نخواهید داشت.

ژل لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل لب

دوره نقاهت  تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای چقدر است ؟

تزریق ژل جزء روش‌ های سر پایی است و مراحل انجام آن با بی حسی موضعی سپری می‌ شود. بنابراین زیبا جویان عزیز پس از انجام این فرایند زیبایی نیاز به استراحت و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت نخواهند داشت و می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

پس از تزریق ژل تا چند ساعت لب های شما بی حس خواهد بود در این فاصله کم ممکن است شما لب های خود را گاز بگیرید. پس حواستان به این موضوع باشد و از ایجاد هر گونه فشار به لب ها خودداری کنید.  استفاده از کمپرس سرد می تواند تورم و کبودی ناحیه تزریق را کاهش دهد همچنین با نوشیدن مایعات زیاد شدت عوارض کاهش می یابد و در مقابل تاثیرات درمان نیز افزایش خواهد یافت.

با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و استفاده از فیلر های معتبر و با کیفیت قطعاً شما شاهد عوارض خاصی پس از تزریق نخواهید بود و می توانید به نتایجی عالی و رضایت‌ بخش دست یابید.

تعداد جلسات تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای چقدر است ؟

تزریق ژل به لب روش هایی است که به یک جلسه درمان نیاز دارد.  همچنین جلسه تزریق زمان چندانی نیاز نخواهد داشت و در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.  متخصصین پس از پایان جلسه تزریق توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها برای شما ارائه خواهند داد.  پس از پایان دوره ماندگاری ژل ها می توانید برای ماندگار کردن نتایج،  این تکنیک زیبایی را مجددا تکرار کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87/

https://clinicarad.com/%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d8%b1%d9%88%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b3%db%8c/

نتیجه گیری :

افرادی به ژل لب مدل سه دکمه ای علاقه دارند که خواهان لب هایی جذاب و چهره های خاص هستند تا بتوانند صورتی شاداب و دلنشین تر داشته باشند. برای برخی افراد زیبایی لب ها یکی از دغدغه های مهم خواهد بود و با داشتن لب های باریک و کم حجم احساس خوبی نسبت به چهره خود ندارند در نتیجه اعتماد به نفس آن ها به شدت کاهش می یابد.

امروزه این خواسته بی نظیر و منحصر به فرد با هزینه ای کم و مناسب میسر خواهد شد.  تزریق ژل به لب جزء پر طرفدار ترین روش های زیبایی است که در کلینیک های معتبر و تخصصی انجام می شود که به مرور زمان با افزایش متقاضیان این فرآیند تزریق ژل به بخش های مختلف دیگر صورت و بدن نیز انجام می شود .

در حال حاضر با تزریق ژل می توان مدل لب را به حالت های مختلفی از قبیل نچرال،  روسی ، قلبی، سه دکمه ای قطره ای  و…. تبدیل کرد. همانطور که می‌ دانید لب بالای هر فردی دارای سه بخش است.  در روش مدل سه دکمه ای متخصصین تزریق ژل را در بخش وسط لب و سمت چپ و راست لب پایین تزریق می کنند تا این نواحی برجسته تر به نظر برسد.

در نتیجه فرمی زیبا و خاص به لب ها خواهد بخشید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل به لب،  گونه ، چانه،  اطراف چشم،  بینی و بخش های مختلف دیگر بدن با برند های مرغوب و خاص انجام خواهد شد.  زیبا جویان عزیز می توانند از این فرایند زیبایی نتایجی عالی و طبیعی حاصل کنند. اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری حاصل کنید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/e0oh

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.