زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

چگونه پف چشم را درمان کنیم؟

چگونه پف چشم را درمان کنیم؟

پف چشم های گرد انتهای است که باعث می‌شود تا افراد در صدد اینکه چگونه پف چشم را درمان کنیم. برای رفع آن از درمانهای خانگی و پزشکی بهره‌های زیادی میبرند.

علت به وجود آمدن پف چشم:

علت های زیادی باعث به وجود آمدن پف چشم می شود. می تواند علت های وجود بیماری هایی نظیر نارسایی‌های کبد گرفته تا جمع شدن آب در زیر پوست و کم خوابی بر گریه کردن همه اینها می تواند علت های پشت چشمها باشد که به دنبال اینکه چگونه پف چشم را درمان کنیم باید علت مشخص شده که چشم را پیدا کنیم.

چه درمان هایی برای رفع پف چشم وجود دارد:

به دنبال این که چگونه پف چشم را درمان کنیم می‌توانیم از درمانهای خانگی و درمان‌های پزشکی نظیره لیزر درمانی پلاسما جت بلفاروپلاستی مزوتراپی برای رفع پف چشم ها استفاده کرد که اگر گفت چشم دارید و دنباله روش غیرجراحی هستید می توانید از لیفت غیر جراحی با پلاسماجت استفاده کنید که در این روش باعث درمان چشم ها می شویم.

استفاده از درمان پلاسما جت برای پف چشم چه مزایایی دارد:

چگونه پت را درمان کنیم با استفاده از روش پلاسما جت می توان این کار را انجام داد که بدون هیچ برش در پوست بدون نیاز به بخیه و همچنین و باعث می‌شود استفاده از درمان پزشکی لیفت با پلاسماجت می‌تواند باعث این شود که در اولین درمان واکنش خوبی به این روش نشان دهید .

استفاده از لیفت با پلاسماجت برای چه کسانی مناسب می باشد.

چگونه پف چشم را درمان کنیم با استفاده از ا بلفاروپلاستی با دستگاه پلاسما جت برای رفع پف زیر چشم در سنین پایین محسوب می شود با استفاده از دستگاه پلکسر برای افراد بالای ۳۵ سال به زیر ۳۰ سال نیز کاهش پیدا می‌کند.

مراقبت های قبل در درمان با این روش:

با استفاده از این درمان و چگونه پف چشم را درمان کنیم باید قبل از درمان مشاوره قبل از اصلاح پلک با پلاسما جت را با پزشک متخصص انجام دهیم و همچنین از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید همچنین اگر نیاز باشد به شما می‌گوید تا قبل از انجام این روش از قطره آرنیکا برای بهبود روند استفاده کنید.

مراقبت های بعد از انجام پلاسما جت:

بعد از انجام پلاسما جت و اینکه چگونه پف چشم را درمان کنیم استفاده از هرگونه مواد آرایشی بعد از ۵ روز از انجام این درمان ممنوع می باشد باید مراقب باشین به محل هایی که این درمان در آنها انجام شده است را دست نزنید و بخش‌هایی که پوست پوسته و تغییر رنگ داده اند را دست نزنید و کرم های استروئیدی که ممکن است پزشک برای شما تجویز کند را طبق دستور استفاده نمایید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام این روش بسته به انتخاب جراح زیبایی و حق الزحمه ایشان و همچنین کلینیک می‌تواند و هزینه‌های این قیمت تاثیرگذار باشد شما می توانید برای طلاق گرفتن از هزینه‌های مربوط به پلاسما جت با کلینیک بین المللی آرارات تماس حاصل بفرمایید.

نتیجه:

چگونه پف چشم را درمان کنیم می توانید با استفاده از روش هایی نظیر پلکسر یا همان پلاسما جت با عکس رفع کپ چشم و درمان آن شوید شما اگر خسته انجام درمان پف چشم را دارید با استفاده از این روش می توانید این روش ها را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید.
شماره های زیر برای عزیزانی در نظر گرفته شده است که قصد مشاوره شدن با کارشناسان کلینیک و همچنین رزرو نوبت را دارند لطفاً با این شماره ها تماس حاصل بفرمایید
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/leu2

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.