زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای :

شاید شما به این موضوع فکر کرده باشید که چرا وقتی برخی افراد به چشمان شما نگاه می کنند انبوهی از جذابیت،  انرژی،  نظم  و وزن خاصی را در نگاه آن ها احساس می کنید که این نگاه نافذ و خاص شما را جذب می کند.  نکته جالب  در مورد این موضوع این است که قوی ترین نوع ارتباط غیر کلامی ارتباط چشم ها است بنابراین داشتن نگاهی نافذ می تواند همه افراد را در امور مختلف زندگی از قبیل روابط عشقی ، تجارت،  ارتباط با دوستان و اطرافیان موفق کند . یک نگاه نافذ و جذاب تاثیر زیادی در رابطه اجتماعی هر فرد خواهد داشت و همیشه یکی  از دلایل درخشندگی این افراد در هر گروهی می باشد.

برخی افراد برای این که بتوانند چنین حس و حالی را در چشم های خود ایجاد کنند سعی بر این دارند که با آرایش فرم چشم های خود را تغییر دهند تا زیبایی و جذابیت آن را افزایش دهند.‌ معمولاً چشمان کشیده و درشت یکی از خواسته های هر فردی است که با کشیدن خط چشم امکان پذیر می باشد.

کشیدن خط چشم یکی از مهمترین مراحل آرایش چشم ها است که می تواند زیبایی خاصی به چهره القا کند.  با این ابزار خاص می توان مدل چشم را تغییر داد و عیب چشم ها را پوشاند.  خط چشم گربه ای معمولاً برای انواع مدل های چشم کاربرد دارد و زیبایی شگفت انگیزی به چشم ها می بخشد .‌ اما آرایش کردن دائمی چشم ها زمان زیادی لازم دارد یا برخی افراد مهارت کافی در آرایش کردن ندارند و می خواهند به طور دائمی چشمانی خوش فرم و جذاب داشته باشند.‌ حتی برخی افراد چشمانی کوچک ریز دارند که می خواهند برای همیشه فرم چشم های خود را تغییر دهند.

خوشبختانه امروزه با عمل های زیبایی چشم این شرایط فراهم شده است .‌عمل چشم های گربه ای یکی از پر طرفدار ترین جراحی زیبایی چشم است که در کناره زیبایی چشم ها چهره را جذاب و دوست داشتنی نمایان می کند. این عمل در علم پزشکی کانتوپلاستی نامیده می شود . با وجود این که،  این عمل در چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده است اما هنوز افراد نسبت به عوارض آن و یا آسیب دیدگی بینایی نگران هستند. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب به بررسی کامل شیوه انجام عمل و تاثیرات آن بپردازیم تا بتوانیم نگرانی های شما را بر طرف کنیم.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد کلینیک آراد

عمل چشم گربه ای چیست ؟

عمل زیبای کانتوپلاستی در اصطلاح پزشکی عمل چشم گربه ای است که متخصصین در جهت تغییر دادن حالت چشم و کشیده شدن آن ها این عمل را انجام می دهند.  البته هدف اصلی این عمل درشت شدن چشم ها خواهد بود. با کمک این عمل می توان چهره جذاب و جوان داشت.  در عمل زیبایی کانتوپلاستی معمولاً تغییرات بر پلک پایینی ایجاد می شود و با کمک آن گوشه داخلی چشم نیز بازسازی خواهد شد.

در کنار انجام عمل کانتوپلاستی و تغییر فرم چشم ها متقاضیان می‌ توانند مشکلاتی از قبیل افتادگی های پلک و پف زیر چشم های خود را نیز از بین ببرند.  پس به طور قطع باید گفت که عمل کانتوپلاستی نوعی عمل بلفاروپلاستی یا لیفت چشم با انجام جراحی می باشد.‌ در نتیجه شما می توانید همراه با کشیدگی چشم های خود افتادگی ها و چین و چروک های پوست پیرامون چشم خود را برطرف کنید.  عمل کانتوپلاستی همچنین باعث لیفت ابرو نیز می شود. زمانی که شما گوشه خارجی چشم های خود را تغییر می دهید و پوست در این ناحیه کشیده می شود در کنار تغییر حالت چشم ها به شکل گربه ای پوست اطراف چشم و ابرو نیز کشیده می شود و دم ابرو به سمت بالا حرکت خواهد کرد.

چه کسانی می توانند عمل چشم گربه ای انجام دهند؟

مهم ترین موضوع برای انجام عمل کانتوپلاستی داشتن بدنی سالم خواهد بود.‌ همان طور که می دانید این عمل با بی هوشی عمومی انجام می شود بنابراین افراد نباید مشکلی با این مسئله داشته باشند.  پس متقاضیان باید اگر درگیر بیماری خاصی هستند پزشک خود را در جریان قرار دهند تا در حین و بعد از جراحی دچار مشکل نشوند.  اگر فقط قصد شما تغییر فرم چشم ها باشد پس نباید پلک های افتاده پف چشم و چین و چروک داشته باشید.  منظور ما از این صحبت این نیست که افرادی که با این مشکلات مواجه هستند نمی توانند از این عمل استفاده کنند این افراد باید در کنار لیفت چشم لیفت ابرو را نیز انجام دهند.

توصیه متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان این است که باید قبل از اقدام به عمل زیبایی کانتوپلاستی در جلسات مشاوره حضور داشته باشید . متخصصین ما در این جلسات با نشان دادن فیلم ها و یا عکس های این عمل،  شما را نسبت به نتایج واقعی عمل آشنا خواهند کرد و شما می توانید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل پیدا کنید. همچنین توضیحات کاملی در مورد محدودیت ها،  باید ها و نباید های قبل و بعد از عمل  ارائه خواهند داد.‌ همچنین بهترین روش برای انجام جراحی تعیین می شود و پزشک در طی عمل مراحل انجام آن را به طور دقیق و تخصصی  پیش می برد.

روش های مختلف عمل چشم گربه ای :

برای کشیدن و یا درشت شدن  چشم ها با عمل جراحی کانتوپلاستی می توان از روش‌ های مختلفی استفاده کرد متخصصین با توجه به اهداف و نظرات متقاضیان ویژگی و  های فردی آن ها نوع روش جراحی را انتخاب خواهند کرد.  پس حضور در جلسات مشاوره قبل از عمل به  پزشک کمک می‌ کند تا بر اساس نظرات و اهداف متقاضیان بهترین روش برای زیبایی و جذابیت چشم ها انتخاب شود.

چشم گربه ای
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد چشم گربه ای

کانتوپلاستی :

عمل زیبایی کانتوپلاستی به طور معمول با بی حسی موضعی انجام می شود و این عمل به ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد . در برخی مواقع با صلاحدید پزشک به جای بی حسی بی هوشی عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.  در مرحله اول این عمل ابتدا برش کوچکی در عضله حلقوی چشم ایجاد می شود سپس تاندون کانتال خارجی را که در کنار کاسه چشم قرار دارد مقداری از استخوان جدا می کنند و آن را می برد و در مرحله بعد برای تغییر فرم چشم ها باید ساختار داخلی پلک پایینی را به ناحیه برش تاندون ها متصل کنند.

برای کسب نتایج در این مرحله ساختار پلک پایین کمی به سمت بالا کشیده خواهد شد تا بتوان به استخوان کاسه چشم متصل شود.  پس از متصل شدن این دو  ناحیه پوست های اضافه حذف می شود و برش با بخیه های ریز بسته می شود.

با انجام عمل زیبایی کانتوپلاستی و یا چشم گربه ای حالت خستگی و خماری چشم ها  رفع خواهد شد و جذابیت و کشیدگی خاصی در آن ها ایجاد می شود.  نتایج حاصل از عمل کامل دائمی است  البته عواملی از قبیل سبک زندگی،  افزایش سن و نا مناسب بودن رژیم غذایی ممکن است باعث شود که پس از چند سال برای حفظ نتایج  ، این عمل تمدید شود.‌ اگر چه در هنگام انجام عمل بخشی از پوست پلک  حذف می شود و امکان دارد در هنگام عمل ترمیمی ، بافت کافی برای از بین بردن افتادگی پلک پایین وجود نداشته باشد بنابراین متخصصین پیشنهاد می کنند افرادی که تاکنون جراحی کانتوپلاستی را انجام نداده اند بهتر است روش کانتوپکسی را انتخاب کنند.

برخی افراد ممکن است با مشکلات ساختاری پلک مواجه باشند و بهتر است که از روش دیگری برای انجام عمل چشم گربه ای استفاده کنند.  به طور کلی متخصصین این روش را برای عمل های ترمیمی انتخاب می کنند. عمل زیبایی کانتوپلاستی خود به شکل های مختلف انجام می شود که در ادامه مطلب معرفی می کنیم.

  • لترال کانتوپلاستی یا کشیدن گوشه چشم

این نوع جراحی عموماً برای رفع افتادگی پلک پایینی و یا کشیدن چشم ها انجام می شود.  اگر چه در برخی مواقع می توان برای درمان افتادگی پلک پایین نیز از روش کانتوپلاستی استفاده کرد.  با مشاهده عکس های مدل های کره ای می توانیدتصوری از نتایج این عمل در ذهن خود داشته باشید.  مدل های کره ای برای از بین بردن افتادگی پلک فوقانی خود و درشت شدن چشم ها این عمل جراحی را انجام می دهند  و در کنار آن با بالا کشیدن پلک ها و صاف کردن پوست اطراف چشم گوشه خارجی چشم ها به بالا کشیده خواهد شد تا حالت چشم گربه ای حاصل شود.

  • اپیکانتوپلاستی یا کشیدن گوشه داخلی چشم

شما برای دست یافتن به ظاهری جذاب و چشمانی کشیده می توانید عمل اپی کانتوپلاستی را با کانتوپلاستی خارجی ترکیب کنید.  اما اگر فقط هدف شما گوشه داخلی چشم باشد عمل جراحی اپی کانتوپلاستی کفایت می کند .‌توجه داشته باشید که هر دو عمل زیبایی مستلزم دقت و مهارت بالا خواهد بود پس اگر شما قصد دارید این دو جراحی را به طور همزمان انجام دهید باید به کلینیک های تخصصی و معتبر مراجعه کنید در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی چشم توسط بهترین متخصصین زیبایی انجام می شود.

  • کانتوپکسی :

در برخی از مراکز زیبایی کانتو پکسی به نام همان کانتوپلاستی معرفی می شود در صورتی که این دو روش با یکدیگر متفاوت هستند . در عمل کانتوپکسی نیاز به برشی در عضلات حلقوی  چشم نمی باشد.‌ در طی این عمل هیچ بخشی از تاندون  ها برداشته نمی شود برای چشم گربه ای با کانتو پکسی  استفاده از بخیه عضلات حلقوی و تاندون کانتال خارجی به یکدیگر نزدیک تر خواهد شد و گوشه چشم جمع می شود.  بنابراین در پلک پایین کمی پوست اضافه به وجود می آید که در ادامه عمل حذف خواهد شد تا پلک های شما راه افتاده و شل پیدا نکند.  این روش را می توان در جهت از بین بردن افتادگی و شلی پلک پایینی نیز انجام داد.

  • اکترپیون یا رفع افتادگی پلک پایین

همزمان با افزایش سن کم کم تولید کلاژن پوستی کاهش می یابد و پوست اطراف چشم حالتی شل و افتاده پیدا می کند.‌ به دلیل حساس بودن پوست اطراف چشم علائم پیری در این ناحیه زود تر از بخش های دیگر بدن قابل مشاهده است . اگر افتادگی پلک پایینی شما زیاد شدید نشده می توانید با کمک روش های دیگر لیفت چشم و یا عمل چشم گربه ای برای کشیدگی و رفع افتادگی چشم های خود اقدام کنید .‌اما اگر  افتادگی پلک های شما به سمت پایین برگشته شده باشد روش اکترپیون راه کار موثری برای شما می باشد.

چشم گربه ای
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد چشم گربه ای

مزایا و کاربرد های عمل چشم گربه ای :

با انجام عمل زیبایی کانتوپلاستی می توانید زیبایی و جذابیت خاصی به چشم های خود ببخشید.  این عمل نتایج دائمی به دنبال دارد و برای اکثر مدل های چشمی قابل انجام می باشد.

 این عمل را می توان با بی حسی موضعی انجام داد و در برخی مواقع متخصصین ترجیح می دهند که با بیهوشی عمومی انجام شود.

 زیبا کردن چشم ها با این عمل با روش های مختلفی قابل انجام است که متخصصین بر اساس فرم چشم و انتظارات افراد و میزان افتادگی پلک پایینی تعیین می کنند .

اگر این عمل توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام شود شما می توانید پس از پشت سر گذاشتن دوره بهبودی شاهد نتایج بی نظیر آن باشید.

 با عمل کانتوپلاستی در کنار زیبایی و کشیدگی چشم ها مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک پایین،  پف چشم و حالت خماری چشم ها از بین می رود و زیبایی و اعتماد به نفس افراد را بالا می برد. به طور کلی کاربرد های عمل چشم گربه ای به شرح زیر می باشد.

  • تغییر فرم چشم ها به حالت دلخواه
  • کشیدگی و درشت شدن چشم ها
  • رفع شلی و افتادگی پوست اطراف چشم
  • رفع چین و چروکی کنار چشم
  • ترمیم و بازسازی گوشه چشم
  • افزایش میدان دید
  • حالت هوشیار و سر حالی چهره
  • افزایش اعتماد به نفس

عوارض عمل چشم گربه ای چیست ؟

اگر شما برای انجام عمل،  متخصصی با تجربه و حرفه ای را انتخاب کنید و دستورالعملهای توصیه شده از سمت پزشک را به خوبی اعمال کنید این عمل عارضه خاصی را به همراه نخواهد داشت و شما در مدت زمان کوتاهی بهبودی خود را باز خواهید یافت .‌احساس درد پس از عمل کانتوپلاستی کاملاً طبیعی است که با مصرف مسکن های مناسب برطرف می شود.‌ عوارض دیگر شامل کبودی و تورم می باشد که با استراحت کافی استفاده و  از کمپرس سرد بر طرف خواهد شد .‌

متخصصین توصیه می‌ کنند که از فشار آوردن به چشمان خود خود داری کنید.  در صورت طولانی شدن عوارض باید پزشک را در جریان قرار دهید ممکن است تاچند روز پس از انجام عمل مشکلاتی در دید شما ایجاد شود که جای نگرانی ندارد و برطرف خواهد شد . اگر شما پس از انجام عمل کانتوپلاستی نگران جای بخیه و زخم ناشی از برش ها هستید باید گفت که برش هایی که  در اطراف چشم ایجاد می شود بسیار ظریف است و معمولاً متخصصین برش  ها را در زیر خط پلک و یا داخل چشم ایجاد می کنند بنابراین هیچ اثری از جای زخم و بخیه مشاهده نمی شود و پس از بهبودی قابل تشخیص نمی باشد .

در صورت مراجعه به مکان های غیر تخصصی و بی توجهی به مراقبت های توصیه شده ممکن است شما با عوارضی از قبیل خونریزی،  قرمز شدن بیش از حد چشم ها ، کبودی گسترده و طولانی مدت،  تورم بیش از حد عفونت و اختلال در دید مواجه شوید. با مشاهده این عوارض باید سریعاً پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 همچنین ممکن است تا چند روز با عوارض پس از بیهوشی از قبیل سردرد ، تداوم بی حسی و  حالت تهوع مواجه شوید این عوارض موقتی است و پس از رفع اثر مواد بیهوشی رفع خواهد شد.

در صورتی که شما کلینیکی معتبر را برای انجام عمل انتخاب کنید و از میزان تخصص پزشک خود مطمئن شوید هیچ آسیبی به بافت‌ ها و اعصاب چشم  وارد نخواهد شد.  اگر پس از جراحی با کمی مشکل در بینایی مواجه شدید نگران نباشید زیرا در مدت زمان کوتاهی رفع می شود و بینایی شما به حالت طبیعی باز می گردد .

شما با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان هیچ یک از عوارض خطرناک و نادر را تجربه نخواهید کرد.‌ زیرا در این کلینیک متخصصان مهارت و تجربه کافی در زمینه انواع عمل های زیبایی را کسب کرده اند و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده زیبایی مد نظر خود را حاصل کنید.

هزینه عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

بر اساس این که شما از کدام روش برای کشیدگی و زیبایی چشم های خود استفاده می کنید  هزینه متفاوتی را پرداخت خواهید کرد .در صورتی که پزشک تشخیص دهد که دو عمل ترکیبی چشم گربه ای و لیفت چشم و ابرو همزمان انجام شود باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.  در کنار این موارد حق الزحمه پزشک،  هزینه های اتاق عمل،  دارو های مورد استفاده،  مراجعه بعدی شما به کلینیک برای بررسی نتایج عمل و همچنین موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می‌ توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مراقبت های قبل از عمل چشم گربه ای :

قبل از این که تصمیم بگیرید این عمل زیبایی را انجام دهید حتما با پزشکان متخصص مشورت کنید و در جلسات مشاوره شرکت کنید .

  • آزمایش هایی که پزشک برای شما تجویز می کند  را در اسرع وقت انجام دهید و در اختیار پزشک خود قرار دهید.
  •  معاینات چشمی و بینا سنجی را انجام دهید.
  •  اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو مصرف می کنید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید .
  • با مشاهده عکس های قبل و بعد از عمل درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل پیدا خواهید کرد .همچنین از میزان مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل می کنید.
  •  متخصصین توصیه می کنند دو هفته قبل از عمل جراحی از مصرف انواع دارو ها و غذا های رقیق کننده خون،  دم نوش ها و نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید .
  • مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی را دو هفته قبل از عمل متوقف کنید .
  • شب قبل از عمل استراحت کامل داشته باشید و استرس نداشته باشید.
  •  در روز عمل یک نفر از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام ریکاوری و بازگشت به خانه با شما همراه باشد.
  •  از آرایش کردن چشم ها هنگام مراجعه به کلینیک بپرهیزید.
  •  از قرار دادن لنز چشمی و طبی در چشم بپرهیزید.

مراقبت های پس از عمل چشم گربه ای :

  • پس از بازگشت به خانه استراحت مطلق داشته باشید.
  •  هنگام استراحت زیر سر خود را با استفاده از دو بالش بالا تر از بدن قرار دهید تا از تورم چشم ها بکاهید.
  •  در سه روز اول از کمپرس سرد و سه روز دوم کمپرس گرم استفاده کنید.
  •  دارو های تجویز شده پزشک را به موقع و سر وقت مصرف کنید و از مصرف خودسرانه دارو ها خودداری کنید .
  • از خسته کردن چشم های خود بپرهیزید و تا چند روز از نگاه کردن به صفحه موبایل ، تلویزیون و مطالعه کردن خودداری کنید.
  •  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، گرد و غبار و آلودگی‌ های محیطی بپرهیزید.
  •  حتما هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.
  •  تا بهبودی کامل از قرار دادن لنز در چشم خودداری کنید و در صورت ضعیفی چشم ها عینک را جایگزین لنز های چشمی قرار دهید.
  • هنگام استفاده از عینک با ملایمت رفتار کنید .
  • تا ۸ ساعت پس از انجام جراحی از رفتن به حمام خودداری کنید و تا بهبودی کامل از قرار گرفتن در زیر دوش پر فشار،  رفتن به استخر ، جکوزی و سونا بپرهیزید.  در صورت طولانی شدن عوارض حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
  •  از دست کاری بخیه ها بپرهیزید و در صورت غیر جذبی  بودن آن ها پس از ۵ تا ۷ روز برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید.

اثرات و نتایج :

عمل چشم گربه ای را می توان به روش های مختلفی انجام داد.‌ هر یک از این روش ها به نحوی  تغییراتی در گوشه چشم،  پوست اطراف چشم و پلک ها ایجاد می کند.  هر یک از این روش ها بر اساس انتظارات و اهداف متقاضیان انتخاب می شود متخصصین نوع عمل را بر حسب آناتومی چهره ، سن افراد ، نوع پوست،  سبک زندگی بیمار و شرایط جسمانی آن ها تعیین خواهند کرد . در ضمن متخصصین با بررسی سوابق پزشکی شما علت افتادگی و چروک پوست اطراف چشم را مشخص می کنند تا بتوانند روشی را انتخاب کنند که سازگاری آن با شرایط زندگی شما بهتر باشد و ماندگاری نتایج عمل را افزایش دهند.‌

عمل جراحی چشم گربه ای نتایج دائمی دارد البته عواملی مانند افزایش سن،  سبک زندگی و ژنتیک بر نتایج آن تاثیر گذار خواهد بود. با این عمل می توان چشمانی زیبا و کشیده داشت و مشکلاتی از قبیل چین و چروک های پیرامون چشم افتادگی و پف زیر چشم را بر طرف کرد  و باعث اعتماد به نفس افراد خواهد شد . کلینیک زیبایی آراد اصفهان از متخصصانی با تجربه و مجرب بهره مند است که در مورد انجام روش های عمل های زیبایی چشم مهارت و تخصص کافی دارند شما می توانید با مراجعه به این کلینیک زیبایی چشم های خود را با قیمتی مناسب تضمین کنید.

دوره نقاهت پس از عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

در صورت انتخاب پزشک ماهر و کلینیک معتبر دوره نقاهت این عمل زیبایی در حدود ۱ تا ۲ هفته خواهد بود البته شرایط جسمانی افراد و مراقبت هایی که در دوران بهبودی انجام می شود در سرعت بهبودی تاثیر گذار می باشد.  تورم و کبودی اطراف چشم با استراحت کافی و استفاده از کمپرس سرد در طی دو هفته از بین می رود . درد ناشی از برش های ایجاد شده در این ناحیه توسط مسکن ها تسکین خواهد یافت.

اگر پس از انجام عمل جراحی کمی دید شما ضعیف و تار شد نگران نباشید زیرا این امر کاملاً طبیعی است و پس از چند روز بینایی شما به شکل طبیعی خود باز می گردد.

برش هایی که برای انجام عمل کانتوپلاستی انجام می شود در داخل چشم و یا زیر پلک پایین زده می شود . اگر برش در داخل چشم ایجاد شود بخیه ها به صورت جذبی خواهد بود و در زیر پلک غیر جذبی است که شما پس از سه تا پنج روز برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید. پس از برداشتن بخیه ها و بهبودی هیچ اثری از بخیه ها مشاهده نخواهد شد.

پس از انجام عمل کانتوپلاستی از آرایش کردن چشم های خود تا بهبودی کامل خود داری کنید.  حداقل تا زمان کشیدن بخیه ها از این عمل بپرهیزید.  معمولاً بیماران پس از یک هفته پس از جراحی  آرایش می کنند اما، بهتر است قبل از استفاده از هر نوع محصول آرایشی با پزشک خود مشورت کنید.

در دوره بهبودی تغذیه یکی از مسائل مهم در سرعت بهبودی خواهد بود . میوه و سبزیجات تازه بسیار مفید می باشد همچنین باید تا مدتی از مصرف غذا های شور، تند و چرب خودداری کنید و با تقویت بدن خود سرعت بهبودی را افزایش دهید.

تعداد جلسات عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

قبل از انجام انواع عمل های زیبایی چشم باید در جلسات مشاوره شرکت کنید زیرا متخصصین در این جلسات توضیحات کاملی در مورد نوع عمل،  نحوه عمل،  عوارض احتمالی و مراقبت هایی که باید انجام شود برای شما ارائه خواهند داد .پس از انجام آزمایشات و معاینات لازم زمانی برای انجام عمل جراحی تعیین می شود .‌ عمل زیبایی کانتوپلاستی در یک جلسه به مدت ۲ تا ۴ ساعت طول می کشد و مدت زمان این عمل به نوع عمل ،  انتظارات و اهداف متقاضیان بستگی دارد.‌ پس از پایان عمل متقاضیان در صورت تایید پزشک از کلینیک مرخص می شوند و دوره نقاهت را در منزل سپری خواهند کرد . یک هفته پس از انجام جراحی می توانید برای برداشتن بخیه ها و بررسی نتایج در کلینیک حضور پیدا کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد کلینیک آراد

نتیجه گیری :

چشم ها یکی از اعضای مهم و حیاتی بدن است که نقش مهمی در زیبایی و سلامتی افراد ایفا می کند بنابراین باید از این عضو حساس و ضروری به خوبی مراقبت کرد.  برخی از افراد به دلیل عوامل ژنتیکی چشمانی ریز و کوچک دارند و به دنبال راهی مناسب هستند تا بتوانند کمی فرم چشم های خود را تغییر دهند. عمل چشم گربه ای یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی است که جایگزین مناسبی به جای روش های آرایشی می باشد. در این روش متخصصین با مهارت و تمرکز بالا با تغییر دادن ساختار پلک پایینی و بازسازی گوشه چشم،  چشم ها را کشیده و درشت تر خواهند کرد و برای همیشه زیبایی و جذابیت را به چشم ها هدیه می دهند.

اگر شما نیز می خواهید از این عمل جراحی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و تکنولوژی به روز دنیا می باشد که متخصصین حرفه ای و کار بلد با پرسنلی دوره دیده در کلیه زمینه های زیبایی و درمانی پوست و مو موفقیت های زیادی را به ثبت رسانده اند. همه خدمات این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا قرار گرفته است و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%da%a9%d8%b4%db%8c%d8%af%d9%86-%da%86%d8%b4%d9%85/

https://clinicarad.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c-%da%86%d8%b4%d9%85-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d8%af/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84-%da%a9%d8%b4%db%8c%d8%af%d9%86-%da%86%d8%b4%d9%85-2/

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/hito

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.